Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 491 ggr
Otroulig
2/2/14, 11:28 AM

Gruppmeditation Söndag 2 Februari kl. 21.00

Tjolahopp, vi kör en gemensam meditation ikväll för alla som vill vara med. Tillsammans är vi kraftfullare än en och en. Låt oss mötas i cyber rymden. Alla gör på sitt eget sätt, tänd ljus, ligg i soffan eller gör vad som känns bäst. Vi möts i kärlek och harmoni ❤️❤️

Skriv gärna upp er i listan men ni kan vara med ändå.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
2/2/14, 11:28 AM
#1

Otroulig 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ollivoll
2/2/14, 12:03 PM
#2

Är med:) Otroulig ollivoll

Theleonora
2/2/14, 12:04 PM
#3

Är gärna med

Otroulig 
ollivoll

Theleonora


MissInAction
2/2/14, 12:11 PM
#4

Otroulig 
ollivoll
Theleonora
MissInAction 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2/2/14, 12:25 PM
#5

Otroulig 

ollivoll

Theleonora

MissInAction

Szirius

SHIAWASE
2/2/14, 8:37 PM
#6

Jag är vaken och uppe, så jag är med!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2/2/14, 8:54 PM
#7

Nice! Och jag har jobbat undan och pojkarna är nöjda och glada så jag är också med, ska bara gömma mig på lämpligt ställe. Ses snart! ❤️

Otroulig
2/2/14, 8:57 PM
#8

Woho! Kathja mat förrådet!! Ses snart❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2/2/14, 9:13 PM
#9

Jag är med 🤗❤️

Otroulig
2/2/14, 9:27 PM
#10

Finisar ❤️

Kände av Ollivoll, stabil och stark. Grön ? 

Flög en tur förbi Theleonora och hjälpte att klippa bort nåt band så hon skulle bli friare, Miss var bara som mjuk underbar gul bomull. 

Sen fick jag lite ont i min handleder, så jag pussade på dom och skickade det vidare.

Shia var högt, högt upp i guld ✨ som vår stjärna hon är. Sen tror jag det var Szirius som jag satt och höll i händerna och såg rätt in i ögonen och kände allt som hon kände, vi blev som ett ❤️. 

Sen fick jag för mig attt Aneri var med - jisses vilken lila power.

När jag tänkte på Kathja blev jag alldeles varm i hjärtat. Och när Linn 🌈☀️ kom blev jag alldeles varm i hela kroppen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ollivoll
2/2/14, 9:38 PM
#11

Grönt stämmer, mediterade till hjärtchakrat idag:) Skälv kände jag vibbar att det var lite hmm stökigt? Bland några. Kanske att dom inte var riktigt till ro…..så då tog jag fram hjärtchakrat och lyssnade till vågor för att ge lugn. Hoppas det hjälpte:)

Minney
2/2/14, 9:54 PM
#12

Åtminstone jag var stökig, splittrad i tanken o många barn runt mig. Men försökte hitta ett lugn o det hjälper att veta att det är fler som hjälper:-)

ollivoll
2/2/14, 9:59 PM
#13

Hihi jag kan ha fel men Minney du råkade inte ha en röd tröja på dig? Såg snabbt en mamma med barn och hon bar en röd tröja…iallafall fall något färggrant.

Annons:
linnease
2/2/14, 10:41 PM
#14

Jag var nog stökig idag med, som sliten mellan olika tankar o fokus. Var hos grannen och skulle kolla film när jag kände att jag skulle vara med i meditationen mitt i alltsammans ändå! :)

Vilket var meningen tror jag! Vill liksom få in uppkopplingen mitt i vardagen typ, alltid kunna vara i det sköna tillståndet ❤️

Jag tror jag kände er! Men fick inte upp några detaljer idag, mer bara skön känsla. Och oj nu alltså, nåt så skönt lugn kom  till mig, letat efter hela dagen ❤️ Tror jag fick kopplade in på er nu när jag läste i tråden.

Theleonora
2/2/14, 10:50 PM
#15

Tack Otroulig! Vet nog vilket band det är :) och tack Ollivoll för den gröna energin. Själv såg jag bara mig själv, såg en tunnel fylld av ljus men vågade inte riktigt gå in. Var som att jag först var tvungen att vara ren. Så jag blev till nån form av sjöjungfru (stod i mörkret) och hoppade i vattnet, sen var det som en osynlig skärm/avdelare mellan det svarta vattnet och det ljusa och jag simmade upp på den ljusa sidan. Sen vaknade jag till och sen började jag meditera till en guidad meditation. Hoppas jag lyckades skicka energi till er :). Tack alla!


MissInAction
2/2/14, 11:11 PM
#16

Det var lite stökigt hos mig också kanske - för jag hade min stund före er! Jag har mått så bra idag, njutit av mitt hem och av supergott chai, god mat och allmänt måbra-känslor och vibbar. Läst lite och filosoferat lite. Sen på kvällen mellan 20-20.45 ungefär så lyssnade jag på lite Abraham-videos från Vortex-tråden och drog iväg i ett skönt tillstånd 😍❤️ Var riktigt härligt!
Men sen kände jag att jag vill faktiskt spela ikväll, och precis då kom en invit till en match, så jag hoppade på den, och då var klockan kanske tio i. Sååå ni fick kärlek från mig innan 😇

Men åhh, gul mjuk underbar bomull låter ju inte helt fel! 😃 Gillar gult dessutom ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2/2/14, 11:12 PM
#17

Jag var också stökig, hann inte riktigt ställa om mig från jobb till flow.

szirius
2/3/14, 1:48 PM
#18

Jag lyckades inte komma in i flödet igårkväll, inte vid denna tid, däremot senare vid 23-tiden for jag upp i rymden✨

Kathja! Kom på nu att jag drömde om dig, vaknade, fick för mig att läsa lite - och det var liksom bara ett klockrent citat rakt till dig! Iiii, hade helt glömt, somnade direkt igen sen. Ska leta upp det o skicka sedan!

[Kathja]1
2/3/14, 3:38 PM
#19

Åh vad spännande fina S! 😍

Upp till toppen
Annons: