Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 5913 ggr
[Kathja]1
1/30/14, 11:20 AM

Dagliga manifestationer 4

Hej och hå vad vi manifesterar stort och smått! Dela gärna med dig av dina manifesteringar som pepp till andra, men även som en påminnelse till dig själv om vad du faktiskt skapar i ditt liv. ❤️

Den förra tråden hittar du här.

Annons:
MissInAction
2/6/14, 3:45 PM
#1

Åh en underlig manifestering 🙂
Jag brukar få mail från Viking Club (båtar) och oftast så slänger jag dem bara, men nu tittade jag igenom och såg bland annat yogahelg eller nåt som verkade intressant, på Åland. Men jag tänkte att fasen, det vore kul att åka på kryssning snart!

Och ungefär en kvart senare skriver en vän på FB att hon och två tjejer, som jag festat med några gånger, ska på kryssning den 1 mars och har en plats över i hytten. Åhh! Det är 24 timmar till Mariehamn och med golden hits-tema. Men kruxet är ju att jag antingen den 1 eller 2 mars är bjuden på 1-årskalas hos en väninna från gymnasiet. Har inte träffat henne sedan april förra året och då har vi ändå haft nära kontakt alla år sedan gymnasiet. Så det känns fel att välja kryssning istället den helgen. 😐

Manifesteringen slog lite fel men den var jäkligt snabb! 😃🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2/14/14, 4:08 PM
#2

Vi har varit lite "lata" att skriva i den här tråden??

Kanske för att vi inte uppmärksammar våra dagliga manifesteringar_😍

Idag hade jag ju en kul manifestering,, inte "klar" ännu men ändå.

Tv-programmet som jag är med i ska handla om Norge nästa vecka, och även om Sverige och NOrge ligger nära , så vill de gärna ha en norska, MEN det finns så få norskar här (de behöver kunna prata japanska dessutom) ,,, Jag sa att  jag ska kolla lite här och där,,

MEN,, som ni vet så har jag ju suttit på tåg största delen av eftermiddagen,,

MEEEEN, jag har ju tänkt på norskar!!haha

SÅÅÅ självklart på FB i en "tråd" (heter ju inte så eller??, nåväl) med en japansk kompis så dyker en norsk, svensk eller dansk kommentar upp från en japansk kvinna,, frågar vilket språk hon använder, norska, hon bor i Norge är gift med en norsk,,haha!!! Jag har ju inte hittat en norska som kan vara med i programmet ännu,, men det var liksom bara wow!

Och hon verkar enormt trevlig, och jag översätter ju mycket norska-japanska ocksaå,, och kan behöva hjälp,, Så 

Glöm inte bort era manifesteringsförmågor, detta händer VARJE DAG!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/15/14, 4:54 PM
#3

Jag har de senaste dagarna manifesterat så mycket glädje och skratt in i mitt liv. Brukar ofta skratta men nu har jag nog slagit rekord. Underbara härliga skrattattacker. 🥳❤️🌊

Håbe
2/15/14, 5:09 PM
#4

Det hände en rätt häftig grej igår-idag. Där någon annans manifestation drog in mig och kollegan. Vilket såklart var helt i linje med vad vi manifesterade fast det inte var lika tydligt. En annan kollega till oss är svårt sjuk i cancer. Det här är en person som vi tycker väldigt mycket om. En sån där person som väldigt mycket påverkat och gjort skillnad i många människors liv. Hon kämpar på och vi tänker positiva och kärleksfulla tankar till henne så mycket vi kan. Just nu har hon blivit sämre igen och vi våra förskolebaciller är totalt portförbjudna hos henne. I alla fall, min kollega (den jag arbetar med nu alltså) hade sytt små vetehjärtan, såna där man värmer i micron och använder som värmekuddar, som hon sålde på jobbet. Vi ska iväg på ett möte på en annan förskola då hon plötsligt får ett infall "Vi tar med oss ett hjärta och lägger i xx brevlåda som en liten Alla hjärtans dagpresent från oss. Vi åker ju nästan förbi hennes hus." Sagt och gjort, vi slänger ihop ett litet kort och lägger allt i hennes brevlåda. SEn på kvällen får jag ett meddelande på FB " Tack snälla för det jättefina hjärtat det här måste vara en dröm som slagit in. Jag har nervvärk i vänstra handen så jag har tagit min stora vetekudde men det blir så himla varmt i sängen. Värken hjälper med värme så hjärtat är perfekt att hålla bara i handen, tusen tack och hälsa I. Kram xx

MissInAction
2/15/14, 5:50 PM
#5

#4
Åhhh ryser när jag läser det här! Det är ju precis sådär underbart när attraktionslagen verkar från flera håll! ❤️
Ni ville göra något/ge något för er kollega som ni tycker så mycket om och hon behövde precis det som ni gav henne! 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2/15/14, 6:30 PM
#6

Jag manifesterade idag ett perfekt tillfälle att ta upp en gammal grej med min yngsta dotter, en sak jag haft svårt att släppa att jag har gjort även om jag helt och fullt kan först varför. 

Är djupt tacksam över att jag fick ta upp det med henne så att jag nu kan släppa det i kärlek. För som hon sa, det spelar ju ingen roll nu. Och det gör det inte. ❤️

Annons:
Otroulig
2/15/14, 11:25 PM
#7

❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2/17/14, 11:30 AM
#8

HA! Jag är riktigt bra på det här inser jag nu. Har haft lite ont i en tumme sen nyår - och nu på morgonen så bestämde jag att faktiskt utnyttja företagshälsovården - ännu ett nytt mönster för mig :) Då går jag in på sidorna och det visar sig att det kommer hit en sjuksköterska till företaget två gånger i månaden - och han är här idag - bara att gå dit!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2/17/14, 11:32 AM
#9

Går ju inte att gilla från mobilen ::;)))))

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2/17/14, 11:39 AM
#10

Näe visst är det kass!! HAHA

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/17/14, 11:52 AM
#11

Eller lägga in glada gubbar, eller redigera, eller… Men jag tror de jobbar på det!

Otroulig
2/18/14, 8:41 AM
#12

God morgon, Idag lyckades jag med en icke önskvärd manifestation. Bilens motor lampa började lysa och helt plöstligt gick bilen i 40. Så mot verkstad, där den står nu. Jag funderade lite på hur jag lyckats med detta och kom fram till att jag igår läste på FB om en vän som hade 3 av 4 trasiga bilar samt att jag glatt berättade hur jag skaffat vägassistans för att min bil alltid strulade när jag åkte till stugan. Så vad vet jag. Kanske att det var det? MEN jag hade världens ängalvakt för jag var sååååå nära att krocka. TACK änglar som räddade mig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/18/14, 8:53 AM
#13

Jag manifesterade en lite mindre grej… Yngsta dottern efterlyste avtryck av Endors tassar, ifall hon ska tatuera in det efter han är borta. Sa jag skulle klura på det och så släppte jag det. Idag när vi gick in efter hans morgonkiss så satte han ett perfekt avtryck på trappan, bara att slänga dit en tändsticksask och ta en bild. Perfekt!

Annons:
Otroulig
2/18/14, 8:55 AM
#14

Åh plutten, hade glömt det ..nu funkar inte smilisarna igen - kramar om och skickar ljus och kärlek!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2/18/14, 9:53 AM
#15

Min bil är också på verkstaden. Förförra veckan så började det blinka att bromsbeläggen var dåliga. Bromsar är ju bra att ha så det var bara att åka till verkstaden och jag blev sen till en kurs i stan. Hade det hänt en annan dag så kunde jag gått till jobbet och ändå kommit i tid.

Förra veckan började det blinka igen, kylarvätskan. Så idag är den på verkstaden igen. Tar jag inte hand om mig själv eller vad?

Otroulig
2/18/14, 9:56 AM
#16

WOW!!

Insåg nu!! Igår hittade jag ett klipp på Youtube, en film där det ser ut som att en ängel räddar en man på cykel från en frontal krock, ängeln ser ut att teleportera ekipaget 20 meter längre bort. Snacka om manifestation!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/18/14, 2:03 PM
#17

Så otroligt roligt! Var just ute med hundarna och gick och filurade lite på vad jag skulle vilja ha och kom på att ett par lila Converse DET önskar jag mig. Så kommer jag in och slänger ett öga på FB och där finns en tävling och priset är ett par… Converse och på bilden är det just ett par LILA! Yes!!! 🌊

linnease
2/18/14, 2:21 PM
#18

Oh! Snyggt!

[Kathja]1
2/18/14, 2:28 PM
#19

Eller hur! Ska absolut ha mig ett par lila, och så ett par svarta med såklart. 😃

[Torahzen]
2/18/14, 6:37 PM
#20

Grattis till vinsten! 😉

Annons:
[Kathja]1
2/18/14, 7:01 PM
#21

Tack! ♡

szirius
2/18/14, 9:35 PM
#22

# 13 har en liiten såndär ledsenhetsprick som kommer ibland, att jag inte tänkte på att göra hand/fotavtryck av Emma❤️eller ens spara en liten svart hårtuss. Men det var väl meningen, vet ju att det bara är fysiska minnen liksom🎈, hon ÄR ju, hela tiden, kommer o går, är i source, är kanske med i Abrahamgänget!!! Hur coolt är inte DET✨

# 14 vet du, jag ville verkligen inte nämna nåt🤐 men tanken for genom mitt huvud när du sa att du köpt både den där hjälpgrejen till bilen " för jag brukar alltid ha problem" ☝️och sen även nån försäkring…ooops, kommer kanske få användning av den då🤐😇

Jag vill liksom klara mig utan alla försäkringar o skydd o extrasuperallt, jag HAR verkligen tillit där🌊, och då funkar det. Men har man inte tillit så funkar det ju inte🤪

# 17 oooh lila converse kan jag oxå tänka mig😍! Jag verkar aldrig "bli klar" med lila-perioden, har varit min favvofärg lääänge, men nu börjar även andra färger vara minst lika omtyckta…bla lite mörkare turkos…o klarblått - har inte alls gillat förut men det kom i somras, o jaa halchakrat vetni😛

Otroulig
2/18/14, 9:52 PM
#23

JAA! Men det är ju det som är så SJUKT. Det är så mycket nu som jag går emot mig själv, men det är precis som att jag SKA göra det!

Dels facket - för att komma åt min egen inkomst försäkring, dels Väg försäkringen och sen det här meddelandet under meditationen att jag ska " stänga av kärleken" jag fattar ingenting…. men det känns som att det kommer från en viskande källa och jag känner mig lugn i det. Men samtidigt så känns det ovant och lite omvänt mig???? 

Jag försöker lyssna på intuitionen och våga gå emot mitt gamla truliga jag …så har jag sett det…. men vetisjutton - jag kanske får upp helt fel jämra grejer  🤪

Här tror jag att jag flyter med universum  och så gör jag tvärtom. GHAA!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
2/19/14, 6:21 PM
#24

Tyckte det var så kul idag.. Jag hoppade över fikat idag på jobbet, när alla andra gick o fikade satt jag kvar på kontoret, det var så lugnt och skönt att bara sitta där själv, blunda och aaaandas en stund… Jobbade på i ca 1,5 timme sedan kände jag trötthet o hunger var på G så jag tänkte: Åh vad det skulle vara härligt med en bulle nu! Det skulle sitta riktigt fint! Minuten efter denna tanke blir jag ombedd att gå och kolla till mikrofonerna i en av konferenssalarna, då på vägen dit fick jag en impuls att gå förbi fikarummet och gissa vad som ligger där! Jo EN bulle ligger på bordet i en påse!! Ja tack o bock! Å gud vad god den var.. Hahah! Tycker de var en jättemysig känsla, kände mig så omhändertagen och charmad av universum på nåt sätt, så himla gullig grej:D


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Otroulig
2/19/14, 9:16 PM
#25

Bullar är bra! Bra manifesterat där 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

delfinen1
3/13/14, 7:24 PM
#26

Jag har manifesterat:

 * 30% löneförhöjning

* att någon som har pengar frivilligt ska ge mig pengar utan villkor - jag fick 6000kr gratis!

* En permanentmakeup kurs till 60 % rabatt!

* Lära känna en speciell kändis och att han ska bli attraherad av mig (artist som varit med i melodifestivalen, vill ej säga personens namn då personen e väldigt känd!) - ÄVEN DETTA har inträffat ! ;) 

* När jag ville göra en skönhetsbehandling tänkte jag att "tänk vad härligt om jag kunde få behandlingen ännu billigare och spara 1000kr", och gissa VAD, JAG FICK behandlingen till 1000kr billigare….

* NUUUUUUU VÄNTAR JAG PÅ ATT TJÄNA MASSA PENGAR, hoppas det också går i uppfyllelse snart hhaha.

Vet ej vad det beror på att jag fått allt detta men är glad. Kanske bara tillfälligheter ;) Mn tur ;)

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

[Kathja]1
3/13/14, 7:43 PM
#27

Delfinen snacka om att du har ett fritt pengaflöde. Underbart inspirerande. 👍

Annons:
delfinen1
3/13/14, 7:56 PM
#28

Vad menar du med fritt pengaflöde? :P hahah jag e ju inte miljonär direkt xD :P

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

[Kathja]1
3/13/14, 8:02 PM
#29

Jag menar att det låter som att du inte har några hangups kring pengar, saker som kostar, utan det kommer lätt till dig. Det är ju som så att om du önskar en sak och du inte har den saken då beror det på något och att detta något sätter stopp för flödet av vad det nu är du vill ha.

delfinen1
3/13/14, 8:22 PM
#30

Aha, tack ! :) jo det känns skönt att det kommer lätt till mig!
Kan det vara ett sammanträffande att jag fått allt detta inom ganska kort tid?:P  Vad tror ni?

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Otroulig
3/13/14, 8:26 PM
#31

Heja Delfinen, perfekt att ha fritt flöde vad gäller pengar 🥳 

Du är en fena på manifesteringar!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
3/13/14, 8:39 PM
#32

# 26 Niiiiiice Delfinen!👍

En borrmaskin har stått på min önskelista flera år…vi har alltid lånat av grannar/ släktingar när vi behövt…o vi bor ju i hus så det blir lite titt som tätt…

Tada- vi fick en av svärfar! Bara sådär😮. Tack tack!☀️

Idag slutade gpsen funka i telefonen, på väg till ett ställe i en annan, för mig rätt okänd stad. Svängde bara in på en väg o fick åka en braaa bit innan jag kunde stanna o ringa för att fråga efter adressen dit jag skulle. Det visade sig att jag var på rätt väg! 2 minuter från stället!🥳

[Kathja]1
3/13/14, 8:50 PM
#33

Nej då, inget sammanträffande alls Delfinen. Det är DU som skapar ditt liv, så det är du som manifesterar allt detta (och allt annat med såklart).

delfinen1
3/14/14, 4:05 AM
#34

hihi.. fast allt det jag skrev har jag fått under kanske 3 månader så inte under en dag hahah :P men ändå nöjd =)

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Annons:
[Kathja]1
3/14/14, 8:50 AM
#35

Förringa nu inte det du skapar!😉 Det där är mer än vad vissa lyckas att manifestera under flera år. 🤪 Var tacksam över det du får. 😃

delfinen1
3/14/14, 11:37 AM
#36

Absolut :D Tack !

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

SHIAWASE
3/15/14, 8:49 AM
#37

Härligt med lite konkreta manifestationer Deflinen!!! Som Kahtja säger förringa inte ,, utan uppskatta dig själv och njuta av att upptäcka din storhet!!!☀️En storhet som vi alla har,, som vi kan utnyttja ännu bättre när vi blir medvetna!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
3/15/14, 3:12 PM
#38

Hohooo, vad det är flöde i manifestationer nu!🥳

Igår fick jag en hel kasse med fina kläder - bland annat en lång vit kjol som jag letat efter o inte hittat! Hurra och tack! 🌺

Och vi hade tänkt åka på bad i helgen men fick ställa in det….och så ringde en klasskompis till sonen och han fick följa med dem på äventyrsbad hela eftermiddagen o kvällen! En överlycklig son packade badkläder o fick extra pengar till hamburgare med sig. Så glaaaad för hans skull!🤗

Och som sagt, extrajobb ikväll, tjänar en veckolön på 20 min😍😊🌊

Älvan
3/15/14, 5:38 PM
#39

Shot vad inspirerande att läsa här! Grattis alla! Det är ni värda! Jag väntar på MYCKET pengar och det pågår genom att jag hela tiden får massor med saker billigare, dvs pengar sparas o tillgångar ökar! :) Jag går runt m 5000 I plånboken och känner vad mycket jag kan köpa och njuter av det! Ni känner väl till att Jim Carrey innan han slagit skrev 1 miljon dollar check och la i plånboken och sa hela tiden till sig själv att inom 5 år skulle han få kontrakt på just det beloppet. Gissa vad som hände? :) bara kort tid innan 5 år gått ut. :)

Älvan
3/15/14, 5:38 PM
#40

*shit* vad inspirerande. .. (auto korrektion. ..)

delfinen1
3/17/14, 4:09 AM
#41

asså jag e så glad. pratade med en kompis i går , han sa att han skulle få en iPad om han rekryterade 10st till en grej o frågade om jag också ville dt. jag tackade nej och tänkte att jag ville få en gratis ändå! gissa vad, samma dag e jag inne på en hemsida o svarar på en undersökning. tacket för det blir just en iPad med hörlurar och jag som tänkt att jag vill köpa ett par billiga. nu får jag alltså båda 2 för bara 20kr för fraktavgift. tillfällighet? haha vet inte men känns väldigt kul. ;) sen har jag funderat på att köpa en hårolja men ville ha den billigare. gissa vad, 2-3dagar senare ser jag ett erbjudande att jag kan bli prenumerant på en tidning så får ag just den håroljan jag vill ha och dessutom schampo , balsam och inpackning samt 6tidningar för bara 20kr mer än vad bara oljan hade kostat annars. (visserligen mindrefförpackning olja). tillfällighet det med? ;) sen dykt upp en random kille jag som vill jobba gratis åt mig och t.o.m ge mig en hemsida som han betalaråt mig och så vill han ge mig presenter eller pengar vad jag vill ha för att han får hjälpa mig.b känner honom inte ens.haha va konstigt detta känns haha :)

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Annons:
delfinen1
3/17/14, 4:11 AM
#42

allt detta har hänt under bara 3dagar! känner bara wow. hahaha

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Otroulig
3/17/14, 6:57 AM
#43

Ojoj Deflinen! Grattis!🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/17/14, 7:52 AM
#44

Ja verkligen Delifinen, en ipad vill jag också ha!!🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
3/17/14, 8:11 AM
#45

Trevligt! Jag har också önskat mig en iPad, men eftersom det inte fick lika snabbt så önskar jag nu även att motståndet blir synliggjort och försvinner!!


delfinen1
3/17/14, 10:15 AM
#46

då är det bara sätta igång o vela få det gratis som jag ville haha om man får d så sombjag fick bara genom viljan haha

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

szirius
3/17/14, 10:59 AM
#47

delfinen, vilket flow du har, underbart!🌊

Haha, jag vill OXÅ ha en ipad!☀️

delfinen1
3/17/14, 12:30 PM
#48

tack verkat få mest gratis saker eller folk som betalar åt mig eller folk som vill arbeta åt mig gratis haha . eller att det jag vill köpa är på rea hehe. men får inte så mycket pengar i pengaform tyvärr

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Annons:
szirius
3/17/14, 1:51 PM
#49

# 48 äh, vad ska du ha pengar till, då du kan önska dig grejerna du skulle köpa för pengarna direkt😉😂

delfinen1
3/17/14, 4:17 PM
#50

sant ;D

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Jofiel
3/17/14, 7:54 PM
#51

Jag har länge önskat att få gå ner i arbetstid.

Och idag äntligen fick jag besked om att jag får lediga fredagar!!!!

Helt fantastiskt ett steg närmare till att bli fritidsmiljonär 😃

delfinen1
3/18/14, 6:35 PM
#52

Grattis Jofiel!! och alla andra !=)

Nu har jag blivit erbjuden av en kille jag inte ens känner att han ska köpa valfria skor till mig…. jag får välja,, han köper vilka som helst till mig xD

2 st har erbjudit sig till MIG att jobba gratis till mig (på grund av att jag ser bra ut)

hahahha wtf e detta ett skämt xD hur kan allt detta hända mig…. ? fattar inte !! men glad :D

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

[Kathja]1
3/18/14, 6:52 PM
#53

Nice delfinen! Det är ju bara att tacka och ta emot. 😉

delfinen1
3/18/14, 7:26 PM
#54

Haha eller hur :) <3

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Jofiel
3/18/14, 7:52 PM
#55

Tack delfinen1 och grattis själv 😉

Annons:
delfinen1
3/19/14, 2:52 AM
#56

tack :)

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Älvan
3/19/14, 8:19 AM
#57

Nu ska jag bli starkare i mina manifestationer. När man vill manifestera en partner är det ju bra att ha en dubbelsidig och två kuddar ex. Då är man redo:). Jag funderar på hur man gör för att vara redo för pengar. Kom på att man kan köpa inkapsling och klippa ut bilder ur magasin. Har ni några tips? Jag har redan tidigare manifesterat min fantastiska lägenhet. Då gjorde jag så att jag kände hur underbart lägenheten var och att den redan var min. Jag gick runt i den och var glad och tacksam. Jag möblerade och renoverade den i huvudet. Behöver jag säga att jag bor i den nu? 😊 Man måste kanske gå runt och spendera pengarna mentalt?

MissInAction
3/19/14, 7:26 PM
#58

Haha jag har manifesterat bra pris på ICA fryspizzor! 😂
Har tänkt för 1-2 veckor sedan att fasen, det vore schysst om de hade 2 för 30kr eller nåt sånt, som en annan ICA-butik hade ganska ofta för typ.. tio år sedan. Tror att de kostar kanske 27-28 kr styck nu. Deras mozzarella är ju sååå goood! 

Idag gick jag förbi där och såg att de hade kortpris: 10 kr! 🥳
Max 3 st. Jag köpte 2. Köper kanske en till någon dag om det finns kvar. Haha!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
3/19/14, 7:53 PM
#59

#58 Jag manifesterar supermarket extrapriser! :) Ex vill köpa Ugn stövlar (jättedyrt! ) Sen kostar de 300 (!) Kr på utförsäljning. Ser fina jeans- kostar sen 100 kr på rean. Vill ha snygg skinn väska kostar nästan ingenting. Alla mina kläder köper jag numera så. Jag vill ha kaffekapselmaskin-får en ny gratis genom köpa 10 kaffepaket … Tom maten. Veckan efter jag tänker ut nåt jag vill köpa billigt så finns det oftast. :) Faktiskt funkar detta jättebra när jag tänker på det och gjort i flera år! Måste göra samma metod på andra saker. :) Jo, slapp betala hyra för 3 månader på lägenhet i London (sparade 20000 kr) fick även oväntat stipendium på 30000 under samma vistelse i London. Hmmmmm hur nu göra med de stora beloppen? :) :/

szirius
3/19/14, 8:17 PM
#60

#59 sådär gör jag med 😉, ser nåt jag vill ha men bara fångar upp det liksom…sen några månader senare hänger det på halva halva rean, i min strl🥳 TACK TACK🎈

Ååh, jag fick också stipendium, vi levde på det ett helt år✨

delfinen1
3/19/14, 11:34 PM
#61

Grattis alla!

Kul att så många delar med sig !=) kul att läsa o få inspiration.

Hur lyckas ni med att få så mkt nedsatt?

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Älvan
3/20/14, 7:27 AM
#62

#61 För några år sedan började det. Jag har lyckats komma på olika kollektionsutförsäljningar via kontakter, men flera gånger helt via "slump". Jag har som ex nyligen tänkt många gånger vad kul det skulle vara att ha Ugg stövlar, men inte köpt för de är så dyra (ca 2000 kr). Då har jag tänkt att jag köper dem när de blir billiga. Ibland tar det månader-år innan manifestation. Sen är det så att mina vänner känner mig som den personen som köper kläder otroligt billigt. Obs nästan bara dyra märkesvaror. Jag känner mig också som en person som alltid gör otroliga fynd. Jag köper ofta typ halva priset på rean. Tillbaka till Ugg skorna. Sen plötsligt en helt vanlig dag ser jag en affär jag aldrig sett och massor med folk inne. Blir nyfiken och går in. Alla UGG skor 300 kr och de är till vinterns kollektion och ej kommit till affärerna. Kollektionsutförsäljning. Jag köper 4 par skor varav jag säljer sen ett par för 950 dvs kostar mina 3 UGG skorpor 250 kr! :) Dvs UGG skor 85 kr/par! (Nypris 6000 kr!) Dvs metoden (som jag fattat det) 1. Jag och mina kompisar vet att jag är en sån som gör fynd 2. Tänker på nåt jag vill ha. Och hur fina de är. Positiva känslor 3. Köper inte än. Tänker att jag köper senare när jätteroligt 4. Väntar på "känsla" som för mig ex t rätt affär 5. Griper tillfället när den kommer (ex många hade gått förbi utförsäljningen som hade inga skyltar och det stod inbjudan behövs. Jag går in och frågar vad det är och släpps in)

Annons:
Älvan
3/20/14, 7:30 AM
#63

3. Köper senare när jättebilligt (som är jätteroligt) Jag sparade ca 5500 kr på UGG skorna. :)

Otroulig
3/21/14, 5:08 PM
#64

Moahaha, Shia skrev nånstans " att manifestera en bonde kan ju inte vara så svårt" typ.

På 5 minuter träffade jag FB kompisen med bonde kramarna och naturligtvis var han tvungen att ge mig en. Sen träffade jag på exet som faktiskt var sitt gamla vanliga trevliga jag och inte alls nån isman. 

Så två bönder på 5 min 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/22/14, 5:09 AM
#65

Haha Otroulig😊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
3/22/14, 7:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#66

Jag var på välbehövlig massage igår och fick ett halsband på köpet. Ett halsband som jag såg för någon dag sedan och så FÅR jag exakt ett sånt som jag vill ha!

[Kathja]1
3/22/14, 8:18 AM
#67

Vackert! ❤️

MissInAction
3/22/14, 11:52 AM
#68

Vilket fint, Tora! ❤️
Jag ser inte första ordet dock… with Love

Massage… det ska jag också få snart, tycker jag! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
3/22/14, 12:18 PM
#69

Jag manifesterar en fantastisk låg ränta på bolånen. Jag njuter av det redan nu på förhand eftersom det är inom räckhåll. Jag tänker på allt roligt jag kan göra för pengarna jag slipper ge banken. :) Tack fina bank. :) och Gud. (Menar då inte att banken är min Gud. Hahahaa)

Annons:
szirius
3/22/14, 12:28 PM
#70

Åh, jag manifesterar att jag får en rejäl summa tillbaks på skatten - hurraa🥳, vad vi ska njuta av de slantarna, bjuda på trädgårdsfest o ha det nice!🤗

ollivoll
3/24/14, 1:16 PM
#71

Slog mig lite sent att denna tråden fanns. Just nu tänker jag manifestera till mig en husbuss att packa full med resglada och spänningstörtstande människor att resa runt med:))

Älvan
3/24/14, 6:18 PM
#72

Jag manifesterar en bolåneränta på under 2 %. Fullt möjligt och senaste budet var inte långt ifrån. Jag fortsätter till jag är i mål. Vilket är väldigt nära. :) Pengarna jag får över ska jag resa för med barnen. Det ska bli härligt. TACK för detta! :)

MissInAction
4/7/14, 8:41 PM
#73

Haha! Jag blev så full i skratt i dag och tänkte att det här måste jag skriva om i den här tråden 😂

Passa dig för vad du önskar, för du kan få det! 🥳

Jag pratade med en i FB messenger, han frågade om jag var på gymmet och jag sa att ja, I'm gonna jump in the shower now.. och sen sa jag and I'm hoping the sauna is HOT😛

Ja, jag burkar slänga in handduken i bastun innan jag duschar, så att den är varm och gosig sen oavsett om jag vill basta eller inte. Och när jag kom in i bastun var det… 117 grader!! 😂
Jisses alltså, det gick inte att gå på golvet, eller nudda något där inne. Efter duschen så tog jag mig friheten att dra ner tempen från max till lite mindre, samt satt med dörren öppen en stund för det gick inte att sitta på handduken ens… senare var det "bara" 102 grader och då funkade det att ligga på första bänken 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
4/7/14, 8:54 PM
#74

Jag håller på och manifesterar mig gratis saker. Jag kan inte komma ihåg att jag önskat det - men jag tackar och bockar.

Hundträning på Fredag och gratis fin lunch idag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/8/14, 1:06 AM
#75

Idag manifesterade jag en Mc Donalds! När vi åkte upp till Vara idag så blev jag så sugen på hamburgare, men ICKE inte en Mc Donald, Sibylla eller ens litet lokalt hak så långt ögat kunde nå under de 45 minuterna från att jag ylade efter burgare tills vi var framme. På vägen hem visade GPSen oss av någon anledning en annan väg…förbi hamburgare! Såklart. 👍

Otroulig
4/8/14, 8:46 PM
#76

Ännu mera gratis: Nu en gratis hund 😮 eller ja gratis vet jag ju inte - men en söt liten tax behöver ett nytt hem så jag har lovat att försöka hjälpa till med det. Jag kan ju inte skaffa en till som ska vara på dagis på frisör salongen…Annars är strävhåriga taxar väldigt trevliga.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
delfinen1
4/9/14, 2:32 AM
#77

manifesterat fram gratis bröd från bageriet 5minuter från mig då jag lärt känna bagaren där. 

samt manifesterat gratis pizza 5 minuter från oss då jag känner en där. xD hahahhaahha :P

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

szirius
4/10/14, 8:35 PM
#78

Börjar fundera på om jag gjort nåt i " hjälpsamma vänner" hörnet🤔✨🌊

Först min nya elev som visade mig en supersecondhand med massa indiska kläder, så himla gullig, erbjöd sig att skjutsa dit och hem mig fast det blev dubbel omväg för henne. Och hon tog armkrok på mig när vi promerade, bara sådär---en ny vän kanske? 🙂

Och så IKVÄLL: vi har ju funderat lite på att skaffa höns…jag vill veta att de har det bra och vad de får i sig…äkta ekoägg liksom…men har dragit på det, för jag är liksom " försiktig" med att ta på mig massa ansvar som kanske kommer kännas som en börda sen….och så nu, frågade en elev om jag är intresserad av ekoägg, för hon har höns och de äter mest ekologiskt hemma och det de odlar själv, så hönsen får bara ren och obesprutad mat, ja ba jaaaaaaaaaaaaa🤗! Nu får jag mina ekoägg, från byn, utan att behöva pyssla med hönshus😇😎 YES YES YES!🥳

Otroulig
4/10/14, 8:44 PM
#79

Perfekt!!!

Fast jag vill ha riktiga höns!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
4/10/14, 9:06 PM
#80

# 79 joo, kanske jag med…nån gång…men inte nu, så det här var helt perfekt!!!

MissInAction
4/10/14, 11:35 PM
#81

Haha, riktiga höns! 😃
Men vad härligt szirius!! 🌊☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
4/11/14, 11:20 AM
#82

Åh jag hade en sån där magisk manifestera på minuter grej igår, flera gånger förresten! Ena grejen var när jag var ute och gick, fick för mig att lyssna på en Skype-session jag hade med Aaron connection för ett år sedan, och några tips om att tänka på tillfällen när jag har mått riktigt bra och på tillfällen när jag har "received greatly", appropå en fråga om att vinna på lotto. Började leta tillbaka i minnet efter såna stunder, och så fort jag hittade dem, inom minuter så hände massor grejor! Så kul 😛 Först såg jag en bil där det stod USD på registreringsskylten, sen körde en typ lambourghini förbi (INTE en vanlig syn i småstad på landet en grådaskig dag :) ),  jag hörde någon säga "Kalifornien" när jag gick förbi dem på väg in i affären, och väl inne i affären fick jag en sån stark känsla av att vara i Kanada/Nordamerika igen och alla sköna känslor av möjligheter och rikedom och magi jag hade där! Så cool! Fick t.o.m impulser att handla helt andra saker än jag brukat här hemma på sistone, mer Kanada-saker! ❤️❤️🤗🤗🌈🎂🎁✨🏆

MissInAction
4/11/14, 11:28 AM
#83

Wow Linn! Jag är ju såklart inte förvånad men tänk vad fantastiskt hur det fungerar! ^_^ In i rätt vibbar och massa försmak på fysiska manifesteringar kommer. Lite som när man går på restaurang och har beställt mat. Då VET vi ju att maten kommer till oss, vi behöver inte beställa igen och igen eller springa och kolla hur det går för dem där i köket. Och så känner man doften av mat och vet att det är påväg … :-D Hihi… Ska fortsätta äta min lunch nu ;-)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
szirius
4/11/14, 11:35 AM
#84

Haha, jaa det är när det bara är enkelt och självklart och helt utan motstånd som det flyter. Som med min påfågelklänning! Haha, har nog aldrig sett ett klädesplagg med påfåglar, men gillar! Vackra! Och så nämnde Kathja det i en meditation och ja ba, jaaa, jag gillar påfåglar🙂. Och sen bara hängde den där på en galge, rakt framför mig dagen efter. För nästan inga pengar! I silke! Sån kul grej😃 Och självklar också, hej påfåglar ni ska få komma hem till mig, tack tack!😎 Och de kommer alltid påminna mig om hur enkelt det kan vara. It´s supposed to be FUN.🎈

Det är kul att handla mat när man är på high flying, som sagt, kan bli helt annan mat…för mig blir det alltid levande, ren mat, dras till raw foodhållet och det känns GOTT och sant, inte tråkigt😇

linnease
4/11/14, 11:35 AM
#85

Ja precis! Och så himla häftigt att få respons från omvärlden sådär DIREKT liksom! 🤗

szirius
4/11/14, 11:56 AM
#86

#85 ja🙂 Hörde hur A-hicks givit råd till nån att tänka på blått glas, fjärilar och fjädrar( du vet, bara som exempel av en strilande ström av ord) …och strax efter hade Esther o Jerry gått på promenad på väg till ett lunchställe, råkat komma förbi en affär med bara massvis med blåa glas, sen åt de lunch ( ute) och kunde knappt äta för att det myllrade av fjärilar överallt, och sen kom en pojke som hade samlat på fjädrar och kastade upp dem i lyften framför dem. Sådär skrattretande enkelt och självklart, när det finns i ens vibb utan nån som helst laddning, bara öppet.🎈

Kraaaam på dig☀️, blir så glad att vattenslangen flödar igen😉🤗

Otroulig
4/13/14, 3:10 PM
#87

Jahapp så fick jag sol ☀️ tackar tackar!

Efter en lång promenad så blev jag sååå sugen på bullar och sa det högt, Bullar vore gott, kikade i min frys efter nåt gott bröd, för bullar, det har jag ju aldrig! MEN där låg det en bit längd och sa "Här är jag "👋 namnam, gott.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
4/16/14, 4:09 PM
#88

Gick in på en affär idag som jag inte brukar handla på…tänkte bara kolla lite ;). och hittade en hel hylla med ekologiska städ/disk/tvättprylar( importerat från Tyskland) . Som jag letat och önskat! Tack tack tack!

delfinen1
4/17/14, 12:21 AM
#89

Manifesterar fram gratis bröd från bageriet samt goda kakor och bakelser därifrån gratis 5 min från mig!

manifesterar gratis pizza från pizzerian 5 min från mig. ^^

manifesterar fram en muskulös kille som ringer mig när jag vill hitta på någonting kul men inte har några pengar själv, han bjuder på utgång, dricka och cafe. ^^

manifesterar fram detta med:

1 gratis spanienresa.

1 gratis thailandsresa lr vart jag vill åka.

1 gratis tunisienresa.

olika snygga killar som vill bjuda mig. antingen vänner eller killar som gillar mig..har dock inte åkt men fått  flera erbjudanden från olika killar. ALLA DESSA RESOR HAR JAG BLIVIT ERBJUDEN UNDER 1,5MÅNAD! :O har dock ej åkt hahah! 

samt massa glada människor omkring mig och att roliga saker händer där jag är med =)

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

[Kathja]1
4/17/14, 7:48 AM
#90

Underbart spännande delfinen, du är grym på att fixa roliga saker! Så åk, ät och njut så länge det känns bra. ♡

Annons:
spull
4/17/14, 10:42 PM
#91

Slarvade precis bort en 500-ing som jag fick av mamma häromdagen. Tänkte att jag måste lägga den i plånboken så den inte försvinner. Men nu frågade min kusin (som jag delar lgh med) om jag hade cash så kan hon överföra till mitt konto istället. (Vilket jag tänkt att jag ville, så redan där manifesterades en önskan ;) ;D )

Men jag hittade inte 500-ingen…tar det som att jag börjar ändra min uppfattning om pengar, att det inte är ett problem med det. Eller kanske universum testar mig ang detta? Fick iaf ingen panik, den kommer fram när jag har behov av den :) 

Vidare så ser jag tecken på tecken på att jag är närmre och närmre min önskan om en relation med en särskild tjej, jag börjar mer och mer släppa motståndet. :)
Exvis hörde vid ett par tillfällen någon ropa mitt namn, vilket jag ju först trodde var min kusin. Men hon hade inte sagt nåt… och hon kommenterade "Vem är det som ropar på dig? ;)" 
Och häromdagen gick jag till köksfönstret och tittade ut - något jag iofs gör ibland, men tror inte jag brukar fokusera blicken och koncentrationen på en cykelväg in till parken på andra sidan gatan. Och där visar sig en tjej med en hund - (en bordercollie, och tjejen jag gillar har också en sån). Iaf så kändes det som en påminnelse..för personen jag såg var nästan identisk med den jag är intresserad av. Samma hårfärg, rörelsemönster.. fnissade till åt det hela, kul man blir påmind! :)

Det kanske låter som flum, men DESSUTOM så har jag lekt lite med Tarotkort, och de har ändrats från att säga typ "Rensa emotionellt bagage" , "tänk efter" osv till att visa "Love" "Birth/Rebirth" och "Queen". Ser det också som en progression, då korten ju visar vad man tycker och tänker om olika saker :)

må gott ~

MissInAction
4/17/14, 11:51 PM
#92

Vad spännande, spull! 😎
Ja det där med pengar… vem vet? Du känner nog bara själv vad det kan betyda för just dig! Eller så är det en påminnelse om att du eventuellt har kvar något motstånd i form av avsaknad av pengar? Jag har ju ingen aning, bara en reflektion!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

spull
4/18/14, 12:07 AM
#93

Intressant reflektion, Missinaction tackar för den! :) så kan det också vara,! För visst blev första reaktionen lite av en olustig känsla.. "shit, vart är den, vad slarvig jag är!??!" 😮och jag letade runt..först efter en stund som jag släppte och insåg "Okej det gör inget, den komemr fram när den behövs!"🙂

må gott ~

spull
4/18/14, 1:06 AM
#94

Kan meddela att nu hittades 500-ingen! :D kändes inte konstigt, skrattade bara åt det lite. Inte så konstigt att hitta pengar liksom :)

må gott ~

MissInAction
4/18/14, 1:09 AM
#95

Haha vad kul! 😃🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
4/18/14, 9:00 AM
#96

Manifestera Hus med utsikt över havet Bo nära skogen Äga en indiskt resturang Resa vart jag vill Samt 100 miljoner till manifesteringar:))

Otroulig
4/18/14, 11:50 AM
#97

Haha Spull  så klockrent att hitta grejer när man släpper sökandet!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
gardit
4/21/14, 1:42 PM
#98

Har en längre tid önskat att få ett välstädat hem, och i veckan erbjöd sig en kompis att komma hem o städa!!🥳

Snacka om fart när någon annan står och pekar på det ena skräpet efter det andra och frågar VART? VARFÖR?🥵

Nu går jag bara runt och njuter, funderar på att gå vidare med garderober nu när det är rent och fint överallt annars😃

spull
4/22/14, 1:04 PM
#99

Manifesterade nya tulpaner till hallbordet 🙂

Kommenterade / tänkte högt igår att det var trevligt med blommor i hallen och man blir glad när man går förbi. 

Så den ömma modern hade med sig några när hon kom - och jag hade inte sagt något till henne eller nånting. Hon var väl bara kanalen som fixade min önskan. 👍

må gott ~

SHIAWASE
4/22/14, 3:06 PM
#100

Åh ! Visst är det härligt med sådana manifestationer spull!!! (hmm, en undring,, spull,,, har det någon slags betydelse?? ,haha (mina smileysar är ur funktion just nu,,)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
4/22/14, 3:58 PM
#101

Ha, jag lyckades med att inställa en halvdags kurs i morgon som jag inte hade någon lust att gå på. Några timmar tog det för den manifesteringen:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

spull
4/22/14, 4:40 PM
#102

Shiawase, javisst! Riktigt fint! Hehe, måste lugna mig lite med inläggen här kanske, men känner att jag är "on a roll" i allmänhet med att styra hur livet behandlar mig :D

Haha, brukar kalla mig "spull" på internet. Vet inte om det är så mkt betydelse i namnet…men det kommer från mitt smeknamn "ullis" och "speedad" varifrån "sp" plockats då. :P 

Otroulig, ja ibland går det fort som sjutton! Även om jag initialt kan ifrågasätta ibland hur saker manifesteras. Jepp Universum/mitt högre Jag/ jag hade ingen lust att gå med vovven i förra veckan..fick acceptera att det "löstes" genom att jag blev sjuk och febrig. Det enda jag bad om - ganska undermedvetet innan jag tänkte på det, var ju att jag inte ville gå med vovven, inte Hur/varför jag skulle slippa - och då vart det som så denna gång 😉

må gott ~

spull
4/22/14, 4:43 PM
#103

Gardit, bra jobbat med "städhjälpen" 😃 Gillas!!!

må gott ~

Otroulig
4/22/14, 7:34 PM
#104

Ja Spull, man får ibland vara lite försiktig med sitt önskande 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
4/22/14, 10:35 PM
#105

# 102 Ojoj spull det där gör jag rätt ofta 😇, att inte vara tydlig i önskningarna….

Jag har fler än en gång tänkt på mornarna " åååh vad jag är trött , jag vill bara få ligga o dra mig, jag vill inte kliva upp nu". och så PLING får jag ett sms att privatlektioner är inställda…hmmm…och då missar jag ju inkomst och det är inte vad jag vill…men de där morgon-manifestationerna går blixtsnabbt☝️ - antagligen för att det inte finns nåt motstånd och man är "ren" efter sömnen…🤔

[Saz]
4/24/14, 9:14 AM
#106

Idag tänker jag att jag får ett positivt besked om min bil. Att den blir enkelt lagad till bra pris som jag kan hantera 😊

Otroulig
4/24/14, 9:42 AM
#107

Hurra Saz, fanfar till dig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

spull
4/24/14, 2:35 PM
#108

Ehhh….varför manifesterar jag i det här läget att en person som jag trodde jag var kär i, men som inte vart nåt, kontaktar mig..nu när jag är så nära att ro i land en relation?! What the….förstår ingenting nu…

Kanske har att göra med att den jag verkligen ville vara med återigen tystnat och flyr, då hon är rädd för känslor. 

Gah, blir tossig…om någon här har tid/möjlighet/lust/ork för Privata Meddelanden kring situationen så är jag INNERLIGT TACKSAM. Men bara om du vill. 

Önskar alla en fortsatt fin torsdag! 😊

må gott ~

Otroulig
4/24/14, 3:49 PM
#109

Spull, det är bara ett bevis på att LOA fungerar. Du drar till dig potentiella partners, andas och se hur saker utvecklar sig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
4/24/14, 3:57 PM
#110

Jipiiiiiii! Äääääntligen! En tavla jag tänkt måla lääänge blev målad idag! Säkert 5 år sen jag målade sist! Såååå jag längtat och vilket otroligt motstånd jag haft. Men men. Nu släppte motståndet och jag har helt själv målat en färdig tavla. Fatta processen; leta fram färgerna; ca 3 år. Staffli och duk: flera år. Ide till målning ca 6 mån. Hihiii! Bättre sent än aldrig. Tavlan är gjord och jag nöjd! Sen att jag kopiera favoriten Rothko är ju perfekt. Motsvarande tavla att köpa kostar ca 30 miljoner. :)

szirius
4/24/14, 4:43 PM
#111

BILD BILD BILD😍 Känner inte till Rothko…

Annons:
[Saz]
4/24/14, 4:48 PM
#112

Spull:

Känner igen det där så mycket.
Hade kontakt med en kille i augusti förra året. Han bor i Sthlm och jag i Gbg. Vi messade mycket med varandra och skypade. Jag föll ganska hårt för honom.
När han var och hälsade på sin familj i Göteborg en helg så ignorerade han mig totalt. När jag var i Sthlm på en weekend så ignorerade han mig totalt… men jag lyckades "tvinga" ut honom på en promenad för att få träffa honom. Vi hade då skypat/messat i 4 månader nästan varje dag så ville ju verkligen träffa honom. Tyvärr blev jag ju så jäkla irriterad på människan för att han var så loj, så han brände verkligen sina broar och jag tappade lusten och känslor för honom totalt och gick vidare.

Än idag hör han fortfarande av sig med jämna mellanrum och försöker få min uppmärksamhet… vilket är helt onödigt för jag tappade verkligen intresset för honom. Men jag vet att jag då i höstas önskade högt och lågt att vi skulle bli ett par.

Älvan
4/24/14, 5:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#113

Här

szirius
4/24/14, 5:08 PM
#114

Niiice!😍Ooooh, blir sugen!

[Kathja]1
4/24/14, 6:39 PM
#115

Spull - andas och var tacksam över allt som dyker upp! Undvik att fastna i vem som är rätt, överlåta det åt Gud. Detta visar bara att du är på banan. Njut av resan vännen.

spull
4/24/14, 7:42 PM
#116

Kathja och Otroulig, jo, jag vet, jag förstår också att det är LOA in action. Ska försöka samla mig. Ville väl bara förstå vad detta uppdykande betydde. :)

må gott ~

[Kathja]1
4/24/14, 7:43 PM
#117

Det var/är en bekräftelse på att du är på rätt väg. 👍

Otroulig
4/24/14, 8:11 PM
#118

Exaktemente! Ha tillit! Var öppen, precis som Kathja säger - överlämna slutlösningen åt Gud/Universum. Vi är så himla bra på att tänka ut händelse förlopp - planen kanske är en helt annan, myyyycket bättre. Var i nuet i morgon, var lugn, hitta känslan du hade häromdagen och sen får du ser vart det leder.  Njut av resan! 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
4/25/14, 10:52 AM
#119

Spull, kanske vi har samma förnamn då??

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Saz]
4/25/14, 11:50 AM
#120

Manifesterade att min bil skulle bli lagad till ett pris jag kan hantera. Check! (kanske inte i billigaste laget men det får gå) Den blir klar att hämta efter helgen.

Idag önskar jag att jag får en fantastiskt rolig helg med mycket kärlek och vänner, god mat och sol. Jag vill känna mig lycklig, bekräftad och kärleksfull ❤️

spull
4/25/14, 7:23 PM
#121

#119 Jepp! 👋

Värst vad många med mitt förnamn som jag möter överallt…från att knappt ha träffat ngn så händer det hela tiden att jag hittar namndelarinnor…lustigt!! 🤦‍♂️

må gott ~

Otroulig
4/27/14, 11:08 AM
#122

Även mindre lyckade saker är ju manifesteringen och just nu har min dator fått spel - jag får inte upp nyhetsflödet på FB. Intressant..

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
4/27/14, 8:10 PM
#123

2 snabba grejer idag:

1) sonen fick en läkartid så att jag skulle behöva ställa in den eftermiddag denna vecka som jag har flest elever på. Jag bara tänkte att det löser sig på nåt sätt. Tänkte en sekund att det blir jobbigt att smsa runt till alla o ställa in, men släppte det HELT. Och nu ringde de till maken om ett jobb som blev förflyttat, så han kan gå med sonen iställetTummen upp

2) min stereo är hoppig  ibland (Gapskrattar apropå  tekniska prylars symbolik, o yeah🤪!)  så på yogan, då jag inte vill riskera att det blir hopp, kör jag musik från laptopen i stället men det blir lite " burkigt" ljud…tänkte tanken att en högtalare får det bli, o jag tänkte automatiskt att jag skulle FÅ den av nånCool…och sen släppte jag det. Och idag kom svärfar o hade med sig en högtalare till laptop, han undrade om det kunde vara nåt vi ville ha…SkämtarTACk!

Kommande manifestation: en hel bakdörr bortskänkes till oss, monteras upp, med tillhörande fin trapp som leder rakt ner på gräsmattan. YES!!!!!🥳😎

SHIAWASE
4/28/14, 7:47 AM
#124

Wow! Szirius,, härliga manifestationer!!!
Jag upptäcker ju mer och mer att ALLT som jag har planerat bara börjar ta form,,, en underlig känsla,, ibland wow -känsla, men mer en fascinerande känsla,, Det HÄNDER , det gör verkligen det!!! typ

Finns ju inget mål, så jag är inte framme vid något,, men bara vetskapen att allt kommer i den tur och ordning som är bäst,,, gör att jag kan bara slappna av och le och njuta av det som kommer till mig för stunden☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
4/28/14, 9:56 AM
#125

Åh Shia, tack för påminnelsen att vägen är viktigast. Lätt att glömma bort när man som jag har så specifika önskningar som jag inte rent logiskt kan se att de närmar sig. Vägen är allt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
satsuke
4/29/14, 1:56 PM
#126

Jag har svårt att se manifesteringar, jag över och övar och idag så tror jag att jag lyckats med flera saker! 1. På morgonen har jag en lång svag uppförsbacke att cykla. jättetråkig. Jag tänkte att åh vad det skulle vara bra om det var någon som cyklade lagom långsamt före mig så jag kunde följa efter den personen utan ansträngning. Och precis innan backen börjar, svängde en tjej in framför mig från en annan väg och cyklade just långsamt! Haha helt otroligt. 2. Det andra är heeelt otroligt och det är att jag hade lönesamtal med min chef och hon sa att jag får större löneökning än maxtaket (hon hade fått stämma av det med högste chefen) bara för att hon är så nöjd! Hurra! Just pengar är inte så känsligt för mig så där går det bra - in och ut i lagom takt, haha.

Chagrine
4/29/14, 2:46 PM
#127

Jag manifesterar att jag ser mig själv bo ute på landet och ha mig en händig och härlig bonde till man xD i söndags blev jag bjuden av en mkt trevlig kille att åka med i hans traktor och harva! :) Japp, sakta men säkert är jag påväg mot min manifestering! :D

Otroulig
4/29/14, 6:33 PM
#128

Heja Chagrine!! Jag vill oxåååååååå!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
5/1/14, 3:33 PM
#129

Haha, blixtsnabb manifestering 😃
Jag är påväg in till stan men undrade vad Ica kan tänkas ha för öppettider en dag som denna, kollade deras hemsida men såg inget särskilt men tänkte att 1:a maj är ju ändå lite speciellt i butikskretsar.

Alldeles nyss så såg jag att de hade skrivit för 10 minuter sedan (rätt precis då som jag var inne på deras sida) på FB att de firar våren med inventering ikväll och stänger därför kl 19 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
5/3/14, 10:46 AM
#130

I går manifesterade jag dels ett restaurang besök, jag kände tidigare på dagen för att jag ville gå ut och några timmar senare ringde en vän och vi åt mat på en restaurang. Jag manifesterade även besök efter restaurang besöket. Innan jag gick hemifrån så plockade jag i ordning för det kändes som att jag ville att någon skulle komma hem till mig och mycket riktigt mina fyra vänner tog en kopp kaffe innan de for vidare hem till sig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

ollivoll
5/3/14, 10:53 AM
#131

Ååh jag vill manifestera någon hjälporganisationen jag kan bidra till. Helst skulle jag släppa allt och jobba utomlands kanske i Afrika eller i Sydamerika:) helst pendla mellan båda.

szirius
5/3/14, 12:09 PM
#132

Jag har varit sugen på en Hortensia flera år, men varit lite snål😇…igår hittade jag 2 för priset av en - så nu har jag 2 stora fina i trädgården! Oh the joy!🌺

Annons:
Otroulig
5/3/14, 12:13 PM
#133

Kul Szirius, så fina!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

spull
5/4/14, 12:30 AM
#134

Suttit en stund med en varm känsla i hjärtat och tänkt på min Kärlek…och funderat på allting. Och så tryckte jag av en slump på en kompis "senast lyssnade" på Spotify. Kommer till ett album och där känner jag en dragning till en låttitel. Tro sjutton att den sitter som GJUTEN! Beskriver precis hur jag tänker mig att hon har det!! Och musikens sound var perfekt för mitt humör också, höjde min vibration känner jag! 😂

http://artists.letssingit.com/trevor-rabin-lyrics-eyes-of-love-5zxqmtm#axzz30h4qomld

"Are you waiting for your freedom
Or a love you just don't know?" 

Vad som är EXTRA kul är att jag kommer nu att tänka på en låt jag skrivit dedikerat till mina känslor för henne…hmmmm…vad vill Universum med det..får ge den lite tid! :)

må gott ~

spull
5/5/14, 8:42 AM
#135

Manifesterade precis en liten väska för hundgodis som man kan ha med sig när man är ute och klickertränar! Tänkte på det häromdagen att jag ville ha en, och idag när Tuffs riktiga matte kom och lämnade honom hos mig inför dagen så hade hon med sig en. 😃 😂 
Vi ska ut och leka sen när jag piggat på mig. 🐶❤️

Apropå hundar så satt jag och lekte lite på Instagram, och där finns en funktion för att kolla "senast uppdaterade" - och det är verkligen totalt random från hela världen. Brukar vara väldigt blandat. Men idag tänkte jag mycket på hundar och ville se hundbilder…så det var MASSOR med söta vovvebilder upplagda såklart! Och dessutom många av dem Breton…en ras jag fastnat för.., men som en kompis avrått .."..det är en jakthund!!.." Okej jag fattar, det är nog ännu en såndär "SKIT I VAD ANDRA TYCKER, FÖLJ DITT HJÄRTA-grej" 🌈☀️

må gott ~

[::Vera::]
5/10/14, 7:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#136

Nu i veckan slängde jag de sista av de trasiga dricksglasen, som har sänkt mig varje gång jag ser dem. Dåliga energier. Åkte därefter i väg för att köpa mina nya. När jag klev in i första närmsta butik så stod dessa mitt framför mig på en hylla precis vid entrén och ropade glatt ”Hey you, Superwoman! Ta oss, ta oss!”… Jag kunde bara inte säga nej.

Väldigt snabbt och enkelt bortstökat. Skönt. De får mig på gott humör och det jag dricker smakar faktiskt godare nu.

[::Vera::]
5/10/14, 7:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#137

…Bild på mig när jag gick in i butiken 😃…

Älvan
5/10/14, 11:24 PM
#138

Liv Glasen var ju perfekta! Otroligt vad vältränad du är! ;)

[::Vera::]
5/11/14, 12:01 AM
#139

Glasen blev superbra! :)

Ja men precis!! Jag blev förvånad själv när jag såg bilden på mig. Men men…det är mycket man inte vet. ;)

Annons:
MissInAction
5/15/14, 7:12 PM
#140

I dag lyckades jag med en något udda manifestering. Den är i mitt tycke ett klockrent exempel på hur enkelt man kan manifestera något man verkligen vill då det inte finns något motstånd. 

Jag har den här veckan praktiserat på HSO i Uppsala län, handikappföreningarnas samarbetsorgan… som har närmare 50 olika handikappföreningar att "ta hand om", och idag fick jag i uppgift att förse drygt 400 postutskick med adresslappar till medlemmar i en av föreningarna. Utan att faktiskt reflektera vilken av föreningarna det var så tänkte jag tänk om jag hittar G här bland etiketterna… om ni kommer ihåg min bekanta som avled förra månaden och som blev så oerhört känslosamt för mig. Så tänkte jag förstås att jag hoppas verkligen att om hon finns med bland dem - då vill jag hitta den och se till att vi inte skickar ut någon post till hennes familj. Jag sitter ju inte och läser alla namnen på etiketterna, utan jag tittade på vissa bara… och bara inom någon minut efter att jag tänkt på det här, vilket namn tror ni att jag ser? ♥

Det var rysningar.. dels var det ju obehagligt att faktiskt se hennes namn och adress, och tanken på att hennes man säkert fortfarande får ta emot post till henne… och sen började jag tänka på henne… och sen förstås att jag faktiskt så enkelt såg namnet bland 400. Och att det ens var rätt förening som jag fick fixa med!

Och oooh! En annan cool sak. Började ju som sagt på den här praktikplatsen i måndags. Känns bra faktiskt med schyssta människor, samtidigt är det ju en miljö med fokus på funktionsnedsättningar och sjukdomar. Och jag har känt ett tag nu att det är dags att dra vidare. Och också känt att det är påväg och det är nära. Och jag var på intervju i morse och på eftermiddagen fick jag reda på att jag på måndag ska börja praktisera på ett annat företag, en senapsfabrik 😃De gör även ättika och andra såser, dipsåser och sånt till McDonald's.. och senap till O'learys vilket medför att de behöver folk… stooooora leveranser inför fotbolls-VM i sommar. Så det finns stor chans till anställning där! Yes! Samme chef är även chef för en butik som jag är mycket intresserad av att arbeta i, vilket han vet… träffat honom där en gång då jag sökte praktik till min säljutbildning. Kul! Snabba vändningar 😛


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
5/15/14, 7:38 PM
#141

Kul Miss! Ja alltså med jobb flytet! Att du hittade rätt brev var ju en gåva, så att dom slapp få det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/15/14, 8:25 PM
#142

Åh, Missi! 🥳🤗 Vilka härliga nyheter!  Åh, känner att det kan bli ett kul sommarjobb för dig 🙂.Jag är ju lite speciell….jag jobbar helst på sommaren😃, det är alltid så trevlig stämning då- och framförallt har jag mer ork och energi! Och jag är mer social, så det är kuligare att träffa folk. Jobbar man till 16 har man hela kvällen kvar att hitta på grejer oxå.  Så kan jag ha mer ledigt på våren i stället, typ nu när allt blommar o jag bara vill vara ute o njuta😍. Eller på vintern, snoooza bort snöstormsdagar o ba ligga o kolla på film 😎 Denna önskan är nu sänd!❤️

szirius
5/21/14, 2:55 PM
#143

Blivit bjuden på en "meditationskonsert" - check!🤗

Och erbjuden gratis sovplats vid ett yogaläger i sommar. Jobbar dock då, men det rör på sig ..tillfällen och möjligheter….🎈

Otroulig
5/30/14, 11:52 AM
#144

Värsta manifesteringen insåg jag just. För igår gick jag och funderade på vilken typ av golv sten jag ville ha i mitt växthus. Jag har ju lite gatsten i ett hörn, men kom på att det snyggaste vore rödaktigt tegel. Idag fick jag erbjudande om 10 m2 värsta snyggaste markteglet. Gratis!! Tack!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
5/30/14, 12:49 PM
#145

Bra där Outrolig! :)

linnease
5/30/14, 12:57 PM
#146

Wow! Fint!!

Annons:
Otroulig
5/30/14, 5:23 PM
#147

Sisådär ja, har just fixat till mig 5 meter tyg så att jag kan sy tältpinne påsar som tack för lånet av party tält! Det går verkligen fantastiskt bra just nu. Allt bara flyyyyyyyter.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/30/14, 6:56 PM
#148

# 147 Underbart! Ja, här meeeeeed🌊

Guess what, jomen så att😎 imorrn fm är jag bjuden på ridlektion😍- haha, snacka om att det stämmer att allt kommer lätt när det inte finns nåt motstånd, jag har ju bara känt mig sugen och glad av ert skrivande om hästar ( Håbe, Linn, Missi) o TADA så ska jag få RIDA!!! Så himla glad!🤗

Och här väntas besök, de tar med sig mat😎, så det enda jag gjort är potatissallad✨

SHIAWASE
5/31/14, 12:55 AM
#149

Vilka manifestationer!!!! ni gör ☀️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
5/31/14, 10:27 AM
#150

Haha Szirius!! Så roligt! Blev också lite häst sugen igår. Fast mest bara gosa. Men det är ju lätt fixat, bara åka ut till några vänner.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
6/17/14, 11:16 PM
#151

Sitter och ler för mig själv här 😃
Har lyssnat på en video där de som exempel tar upp att man kan fokusera på blått glas, fjärilar och fjädrar. Anledningen var att man skulle välja något, vad som helst, som man inte har något som helst motstånd kring.. inga motstridiga tankar alls.. något som man anser inte betyder något för en. Fokusera på det istället för på det som vi helst vill ha… för att träna oss i att vara i en bättre vibb 🙂

I alla fall…! Så tänkte jag en liten stund på fjärilar.. och blått glas, och fjädrar och regnbågar… tänkte lite på hur olika fjärilar kan se ut. Sen glömde jag bort det.
Och sen gick jag till mina smyckeskrin för att gå igenom saker som jag vill göra mig av med.. gamla ringar och kedjor och sånt.. och hittade ett halsband inlindat i papper.. det var ett halsband med en blågrön fjäril på - såklart😃
Blixtsnabb manifestering!! Och det finns inget motstånd kring fjärilar, blått glas, fjädrar och regnbågar. Så jag ska fokusera lite mer på det och se vad för kul som dyker upp 🙂

Här är videon ifall någon är intresserad!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

satsuke
8/4/14, 2:26 PM
#152

En enkel manifestering…pratar ibland med sonen hemma om LoA, framförallt vikten av att tänka positivt osv då han tenderar att tänka rätt negativt…

Vi hade en trisslott som vi hade 60 kr vinst på. Jag sa att vi byter ut den mot två nya och så vinner vi säkert nåt!

På vägen till affären kollade han på den och sa, jaha…det är fler 60kr-vinster än 30-kr-vinster…ja så pratade vi om att vi hade ju vunnit 60kr nu osv.

Sen skrapade vi de två nya lotterna och gissa en gång, jaa vi vann 60 kr. Förstås. 

Det blev ett tillfälle till lite indoktrinering. 😂

Älvan
8/4/14, 9:27 PM
#153

Satsuke! Bra! Jag har manifesterat nya bekantskaper, kompisar och extremt bra sex! Hahahaaa vill inte skriva detaljer här, men var sugen på att uppleva en sak och mannen och jag manifesterade det med buller o bång! :-) (utan att jag bett eller visat honom vad)

Annons:
[::Vera::]
8/5/14, 12:51 AM
#154

Hahaa.. Älvan det var värst! … Hoppas inredningen höll. Kan bli dyrt sånt där.

SHIAWASE
8/5/14, 1:00 AM
#155

Låter ju famtastiskt älvan!!!:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
8/5/14, 10:48 AM
#156

Hej på er!!!!! Idag är det ju mon födelsedag!!! Men inget direkt firande, men en kanonslag,, tv inspelning och idag var det både surströmming och kräftor somjag fick äta!!!! Inspelning brukar alltid vara åå kvällen , men idag var det från morgon, så vi var klara vid två,,, så sedan dess har vi suttit på en pub och haft det väldigt trevligt!!! På väg hem nu till verkligheten ,,, som är trevlig den med!!:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
8/5/14, 10:49 AM
#157

Haha, jag trodde jag skrev i klotterplanket!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/5/14, 11:23 AM
#158

Ojoj Älvan vad härligt! Det har verkligen lossnat som en ketchup flaska för dig. Shit vad härligt!

Jag och min vän har manifesterat att hon blir kvar hos mig. Det var meningen att hon skulle åka iväg vidare  i morgon- men hon var verkligen inte sugen - så nu ligger hon med ryggskott kvar hos mig i huset. Det kom utan förvarning och nu servar jag henne med kaffe och mat. 

Det hade ju varit trevligare om hon inte hade ont…hehe, men vi försöker göra det bästa av situationen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
8/5/14, 4:14 PM
#159

🤗🤗❤️🥳✨🌊☀️🎈🌺💋🌈💣

szirius
8/5/14, 8:04 PM
#160

Älvan😍😛🥳!!!! Och 🤗

Annons:
Älvan
8/5/14, 11:26 PM
#161

Hallo Manifesteringar fortsätter… :) spenderade en heldag på grannen som jag nyligen lärt kännas nya landställe som låg 2 min promenad till havet! Har ju önskat fler vänner och att komma ut på vid havet! Tom hamburgare som jag längtat efter serverades! OCH stereon i bilen som varit trasig 1 år fungerar OCH låten som spelas på hemvägen är såklart HAPPY OCH min mage har blivit smal utan ansträngning! Jag är nu även snyggare! Fasiken vad jag känner mig skrytig. Får nu en släng av jante, men vet ju att ni samtycker till skryt här på forumet. :) Tack alla ni fina att ni sänder fina vibbar som jag fångar upp och jag strålar soliga strålar över er alla här!

SHIAWASE
8/6/14, 12:39 AM
#162

Underbart Älvan!!! Fortsätt stråla!!! Visst är det härligt när elektroniska apparater plötsligt börjar fungera igen!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/6/14, 11:07 AM
#163

Haha, tjoho Älvan, kan du skicka lite elektroniska vibbar till min dator?? måste nog köra lite pusskalas igen :) Så härligt att läsa om hur du skapar dig ett fantastiskt liv!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

satsuke
8/6/14, 11:25 AM
#164

Älvan, skicka vibrationer till mig med! 🤓😉 Låter så härligt!

Theleonora
8/6/14, 11:27 AM
#165

Ja, Älvan vibba till mig med!!! Så himla rätt och så kul att det flowar hos dig :)


[::Vera::]
8/7/14, 1:43 AM
#166

#156 Shia GRATTIS i efterskott! 🌺

[::Vera::]
8/7/14, 1:45 AM
#167

#161 Älvan GRATTIS i förskott… till ännu fler härliga manifesteringar!👍🌺

Annons:
SHIAWASE
8/7/14, 2:33 AM
#168

Liv , tack❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/10/14, 5:09 PM
#169

Jag har manifestet fram min mammas kusin! När jag var liten så var vi på sommaren i Mellbystrand hos min mammas moster och morbror och deras två döttrar. De är kanske en 7-10 år äldre än mig och jag tyckte att de var så coola! Så dog deras mamma och så tappade man bort varandra. Men för inte så längesedan tänkte jag att det hade varit roligt att höra vad de gör nu för tiden. Och idag berättade min mamma att den yngsta av dem hade hittat henne på FB. Så tack för den. ♡

Otroulig
8/20/14, 11:17 AM
#170

Haha, Yes, jag pratade ju igår om Yoga, att jag skulle gå på ett prova på pass. Gissa vilken annons som stod i tidningen idag? Prova på pass 75,- medicinsk yoga i saltgrotta. Gissa vem som fick sista platsen. Moi förstås 😎

Tänk vad lätt vissa saker går 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
8/20/14, 1:40 PM
#171

Jag har också massa flyt i grejer, tänker en tanke, vips dyker det upp i livet. Väldigt lättsamt😂 Har oxå velat prova ett yogapass nånstans för att få lite inspiration men finns inget här. Men så vips var jag med en vän igår o vi stötte på en bekant till henne o hon nämner att det startar där hon bor i september (i grannstaden) så jag ska åka dit o testa ett pass- självklart var det på en tid på en kväll som jag har en lucka, så att det passar in i mitt schema😎.

Imorse letade jag efter mina dansskor, men " jag har lagt dem på ett jättebra ställe"( jag säger så när jag inte hittar nåt😛), jag behöver dem för att vi ska dansa på en scen som består av ett ojämt trägolv, aj. Jag föredrar att dansa barfota o tänkte " varför kan de inte ha detta på Folkets park i stället, där finns en jättefin scen med BRA golv, så att jag kan dansa barfota".

Och så nu…dripp dropp…ööööööösregn, jag ringde arrangören och frågade vad som händer nu…." Vi har flyttat hela kalaset…till Folkets Park".😎

Tack och bock😂🥳

szirius
8/20/14, 2:03 PM
#172

Hepp hepp, en tjej hörde av sig precis , som har lånat danskläder av mig och som jag helt glömt bort, de passar ändå inte längre, och hon frågar om hon får KÖPA dem. Yes och tack, nu blir det restaurangmys i helgen🤑

Otroulig
8/20/14, 2:28 PM
#173

Flyt Szirius!! Igen ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
8/29/14, 3:30 PM
#174

puttar upp tråden igen, blir så extra skönt när jag kommer på nåt, att sen även skriva ner det!

Har haft bilden av softa dagar i hammocken i sommar, men tiden rusade liksom iväg, fick inte till det mer än kanske 2 ggr o var lite ledsen över det när jag insåg att nu har höstterminen börjat. MEN ändrade genast fokus o tänkte att det verklign inte är försent. Solen fortsätter, värmen finns kvar, ledig tid kan skapas, det sitter mest i hjärnan! Och yes, så sant! Flera gånger denna veckan har vi liksom hamnat där nu, ibland själv, ibland med maken, ibland även sonen…o bara njuter av vår gröna trädgård, av sol, av känslan av FRIHET. Tagit en öl, bara sådär en torsdagskväll igår. Säger det igen och igen - frihet är en känsla i NUET och har inget att göra med om vi jobbar eller är lediga egentligen! Jag tror nästan att jag tom är BÄTTRE på att släppa allt om jag bara "har några timmar på mig", än om jag är långledig. Har njutit så sagolikt av dessa timmar, känner att livet är underbart,allt är perfekt, här sitter vi o chillar liksom, hur bra kan man ha det? SåHÄR bra! ☀️🌊🤗

Och har bestämt mig för att bilden jag hade om sommaren, det var ju bilden om hösten, from nu o 2 månader framåt, yes! Timmar här o där i hammocken, njuta av den fortfarande gröna trädgården, varva ner mellan passen, läsa, lösa korsord, dricka latte o titta på fåglarna. Jag är FRI!✨

Annons:
_Fisken
9/2/14, 6:32 AM
#175

Manifestering? Lite osäkert på vad det menas med tanke på jag är ny på LoA.
Men jag startade en tråd under "Oförklarliga fenomen" som heter nåt om "Sax och nycklar".
Om man letar efter nåt man sullat bort så lägger man dessa två föremål i ett fönster.  Då brukar man hitta grejen efter ett tag. Är denna ritual en manifestering tro?

SHIAWASE
9/2/14, 7:19 AM
#176

Hej Fisken!!! Välkommen hit!!
Har inte läst inne på OF,, men  vi manifesterar STÄNDIGT,, ALLT är en manifestation, men de flesta gör vi omedveteten . MEN genom att bli medveten om hur LoA fungerar så kan man manifestera medvetet,,

MEN LoA handlar inte om att manifestera saker och prylar( även fast det kan man ju också göra)Men det handlar om att manifestera lycka och harmoni inom sig själv.

tänker jag !!

Men, när man lyckas göra det så kommer massa härliga prylar också!!haha

Läs gärna igenom vad som finns här inne,, skriv och fråga och tyck!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
9/2/14, 7:25 AM
#177

Som Shia säger, allt i vårt liv har vi skapat d.v.s manifesterat, men vi använder nog mest ordet till det vi mer medvetet har skapat. Så visst är din ritual en manifestering, en medveten sådan då du gör en sak för att skapa ett specifikt resultat.

Älvan
9/2/14, 9:33 AM
#178

Nu har jag manifesterat konflikter igen. Det är ju en chans att få syn på gammalt skräp som behöver rensas bort. Att öva i praktiken det jag lärt mig inom Loa och kärlek. Det är säkert superbra manifesteringar för nu är jag redan stolt över mig att jag inte tar detta så allvarligt som jag brukar. Livet är en lek och nu kan denna lek börja! :)

szirius
9/2/14, 11:56 AM
#179

#178 wow, vilket lyft, att kunna se att det är en lek, även mitt i stormen🎈🌊

Otroulig
9/17/14, 7:02 PM
#180

Haha, gissa vilka som nyss ringde på dörren. Jehovas vittnen. Som kom på tal tidigare idag. Jag har inte haft besök på flera år 😃

Dessutom gissa vilken bibel text dom tog fram ( nu kan ju inte jag exakt men) Gud har skapat ett överflöd till alla  - men det räcker inte till allas begär.  Jag tog inte diskussionen och sa bara att jag är ganska övertygad i min tro, så tack för besöket men, nej tack.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
9/17/14, 7:38 PM
#181

Otroulig Skrattar av mötet m jehovas. Kan ni inte ta fram Bibeltexten? Jag undrar om det verkligen är andemeningen i den texten.

Annons:
[Kathja]1
9/17/14, 8:21 PM
#182

Visst är det läskigt(spännande, intressant, härligt, fräckt)  hur snabbt det går att manifestera nu för tiden! 😎

Älvan
9/17/14, 9:48 PM
#183

Kathja Jag håller med! I morse grät jag ögonen ur mig av en sorg som funnits i kroppen över 35 år. Sen på eftermiddagen sitter jag och fikar med en snygg attraktiv själsfrände! Fatta! Jag manifesterar rasism och känsla av ensamhet och utsatthet och en stund senare själsgemenskap med snygging! Allt på en gång! :) Mannen är som ni här fast då ute IRL och som sagt attraktiv man! Fattar inte hur bra jag manifesterat denna gång! Han ger mig tips på Swanklipp (jag kollar ju också på henne, men det vet inte han) Han gav mig kontaktuppgifter till en person som jobbar med änglar. Men hur många män gör det? Som dessutom är välutbildad, snygg och konstnär! Åååååhhhhhh det är ju otroligt ju! Han vet inget om mitt änglaintresse så han sa inte så för att jag sa det först. Han är även idrottslärare och utövar meditation o yoga! Fan han är som jag ungefär! Han har tom ett särbegåvat barn med mediala talanger som jag. Heeeelt otroligt. Och det är ju precis det vi snackar om här. Man drar till sig personer med samma vib! Jag blir hög och fylld av energi efter vårat möte! Jipiiiiiii

linnease
9/17/14, 10:29 PM
#184

Oj, haha ja var hittar man såna Ålvan?? Haha snyggt! ^_^ wow  🥳🤗🏆🌈🌊☀️

MissInAction
9/18/14, 1:44 AM
#185

Wow Älvan!!! Bra manifesterat där 😃🥳☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
9/18/14, 3:14 AM
#186

YEs!!!!! Jag har manifesterat gratisbiljett till Chopras Seminarium!!! Wow,

värd 6000 kronor!!! Nu på lördag! Jag manifesterade ju föreläsningen på söndag också! Jag sa ju att jag skulle gå, först när jag fick höra om seminariet , hade ju inte då berättat för min man om det. Så kom han helt plötsligt och tyckte att jag borde gå, seminariet kostar ju, biligaste biljetten är 6000 kr,, så vi tog föreläsningen. som kostar 600 kr. Han betalar. Sedan har jag ju själv en talkshow på lördag på morgonen, så jag har bara släppt och tänkt att det var inte meningen typ. Så nu på morgonen ringer en kvinna som jag träffade på Chopra eventet ,,häromveckan. Vi bytte visit kort och pratade litegrann så där. Jag hade ju nämnt för henne att jag vile gå,,,, Hon har nu köpt en biljett, och fick en extra på köpet, de hade ett specialerbjudande,, hon hade först bjudit in en vän, som har fått förhinder , och så kom hon att tänka¨på mig! Och hon ville ge den till någon som förstår allting!!!!

Så jag komer visserligen att komma försent, efter min egna talkshow..!!! wow

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
9/18/14, 6:51 AM
#187

Ja Jösses Shia, det är ju helt underbart hur alla rör är helt öppna för dig! Du verkar vara en enda stor virvelvind av energi nu förtiden.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/18/14, 7:58 AM
#188

Så självklart lixom Shia! ♡♡♡

Annons:
SHIAWASE
9/18/14, 8:15 AM
#189

Eller hur!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
9/18/14, 8:15 AM
#190

Eller hur!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
9/18/14, 8:27 AM
#191

Haha! Visste jag väl! SÅ kul! 🥳😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
9/18/14, 8:42 AM
#192

Ja, det är ju just DET!! att när jag skrev om detta här, så var ni alla bara, "självklart!" typ,, WOW,,,

Och sedan att jag manifesterade mötet med min kära vän M,,, WOW  det är lika stort som Chopra!! Alltså,, TOKYO en  stad på 12 miljoner! och vi messar,,vi har alltså INGEN aning om vart vi är,,, jag har bästa vibben , MEN trött för jag har knappt sovit på sistone,, och så vips så står han där bakom mig,,, och vi bara !! wow! och får typ bästa 20 minuterna tillsammans,,,Och tack vare det upp igen,, och han också,,, Wow,,, denna manifestation var nog ännu större än Chopra,,haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
9/18/14, 11:36 AM
#193

Haha åhh ja det är ju helt underbart att manifestera ett sånt möte!! Så himla häftigt egentligen. Och självklart 🤗 (Haha skrev fel först - själsklart)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
9/18/14, 1:35 PM
#194

Vi skulle ha möte hela dagen idag men jag ville helst vara hemma och vips så fick vi sluta efter tre timmar istället för sju som planerat för att chefen hade annat att göra. Tack för den. ♡

SHIAWASE
9/18/14, 2:40 PM
#195

Ja MissI,, denna connectionen är ju totalt SJÄLSKLAR   !!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
9/18/14, 2:46 PM
#196

Kändes liksom inte som nån nyhet Shia😉, jag VISSTE att du skulle få till att komma dit🙂. Är bombsäker på att du kommer få prata med honom också…😉

Jag har manifesterat mig en förkylning och tar det med ro, jag har lyssnat lite dåligt o kört på lite för mkt på sistone, så då får kroppen bromsa…så jag tar detta som ett " ta hand om dig, gör saker långsamt, ät mer frukt, sov lite mer", fattar direkt liksom. TACK universum som pekar med hela handen när jag virvlar iväg för fort😇

szirius
9/18/14, 2:52 PM
#197

Åh, glömt att berätta, jag ska gå på yogafestival nästa söndag, en heldag från 9-17 med workshops o seminarier, självklart gratis😎 och får skjuts dit o hem🤗❤️

TACK TACK TACK o YES🥳 Har tänkt flera gånger att jag vill få lite mer input med yogan, men det har känts off när jag har googlat kurser🤔….och nu dök detta upp o kändes HELT klockrent! SÅÅskönt att fatta såhär efteråt varför man känt motstånd till nåt….det är för att nåt ÄNNU bättre ska dyka upp, bara man har lite tålamod🌊

Har väl berättat att jag ska hoppa in o vika 3 dagar till veckan också…med saftig lön, bo på hotell o får matkostnader betalt…njut på det🍸🎂🌈

Som sagt, jag drar till mig HÖGT O LÅGT, alltihop ba smasch😂🤪

SHIAWASE
9/18/14, 2:56 PM
#198

Wow Szirius!!!!!!  Här är det mest HÖGT ,, men som sagt, det stormar på vissa delar, fast just nu så njuter jag av det också,,haha,,,

Har bra pepp och vägledare vid min sida också,,,,Jag liksom bara omfamnar ALLT och ALLT är då helt fantastiskt!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

sweetgum
9/18/14, 4:37 PM
#199

Jag är ny här så än vet jag inte riktigt vad jag håller på med men jag tror att jag har manifesterat fram en förkylning…

Medarbetare på Sydkorea iFokus

MissInAction
9/18/14, 6:28 PM
#200

Sitter här med ett stort leende, så kul att läsa vad ni manifesterar! 🤗

Åh vad kul med  yogafestival!!! Det är ju en sådan i Estland i Januari 😉🥳
Sen tror jag att det var någon mer senare under året också. Hmm.

Haha sweetgum, vad gulligt det där låter! ❤️😃

Se det som en utrensning!? Det brukar jag göra och blev glad i vintras då jag manifesterade en vrålförkylning vid nyår.. mitt i en depression också och lite påväg tillbaka så kände jag att yes, det här behövs!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
9/18/14, 8:05 PM
#201

Haha, precis vad jag skulle gå in och skriva Miss och Sweetgum, förkylningar när det lossnar snor och slem, betyder ofta att det rensas ut.  👍. Så om du tänker det som en gåva att:  Tack kroppen att du reagerar och gör dig av med skit. Så kan tom en förkylning bli positiv😉.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/19/14, 4:38 AM
#202

Sweetgum !!! välkommen hit!!!! detta forum är en underbar plats!!! Tacka dig själv för att du har attraherat detta ställer till dig!,,,🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
9/21/14, 12:23 PM
#203

NU fattade jag 🤪

Jag fick ju häromdagen världens finaste vitsord skickade till mig helt spontant på Linkedin. Jag blev så rörd och tacksam. Det passade ju alldeles ypperligt eftersom jag bett om att vibba upp jobb energin. 

Men så inser jag idag - det är ju inte ett dugg konstigt - det jag skickar ut får jag ju tillbaka och jag har de senaste månaderna varit referens åt en av mina gamla Medarbetare som jag också öst beröm över. För hon är verkligen fantastisk. 

Så ännu en påminnelse - det du vill ha mer av ska du ge👍🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
9/21/14, 6:21 PM
#204

Har lyckats manifestera en nästan-gratis fyra-dagars resa till London nästa vecka. Föreläsningar om och studier av ljus, fin mat, musikal och nattklubbar, shopping på Harrods och ribbåt på Thames… "Your careering down the river on a fast, wild and wonderful ride". 🙂

Hur trevligt kommer inte det här att bli!?… Hur kul som helstl!! 😃Tack för det!! 🙂

Otroulig
9/21/14, 6:22 PM
#205

Bra där och ribb båt, haha!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
9/21/14, 6:26 PM
#206

A men va faan!…Otroulig!! Du ser jag behöver ribba, inte vibba! 😂😃….careering down the river on a fast, wild and wonderful ride. Tjihoo!!

Älvan
9/21/14, 6:37 PM
#207

Jäkla vad ribba är på tapeten hela tiden! :) Bra tjejjer! Nu börjar ni ju lyssna!!! ;)

Älvan
9/21/14, 6:40 PM
#208

Grattis Liv t London! Jag har ju själv manifesterat man som bloggar o provar hotell och restauranger runt i stora städer i världen. Och jag kan säga att det är hardcore lyx. Han ger mig friheten att resa varän jag önskar… :-) Roligt vore om du Liv lyckades vibba och skapa och dra ner mig ur din vortex så jag följer med till London. Skulle vara såååååå suuuuper!

[::Vera::]
9/21/14, 6:48 PM
#209

Låter som en väldigt trevlig man att ha i sitt liv! :) Ååh det där är lite överkurs för mjukisen, men får lura ut hur. Klart jag vill att du får Londonresan! :)

Annons:
Älvan
9/21/14, 6:55 PM
#210

Var inte så blygsam. Jag vet när jag träffat hårt vrke av det rätta virket. Du har ingen mjukis i dig avseende manifesteringar! Sen verkar du inte heller vara mjukisnybörjare nu när jag funderar på gädd diskussionen! Gapskratt. Asg. LOL! ;)

[::Vera::]
9/21/14, 7:05 PM
#211

Det är inte blygsamhet, det är bara prestationsångest. Lider fortf. av just det och vet inte hur bli av med den helt.

Det är väldigt kul att du skrattar så mycket Älvan … ☀️😃

Älvan
9/21/14, 7:40 PM
#212

Jag är i hög vibb och när jag umgås med er här blir jag flamsig! Jag älskar det! Skulle städa, men Baschar sa att man ska göra det som "excites you most in the moment". Då väler jag er och skippar städning. Och "have no expectations of the outcome". Men jag anar att ingen städat när jag pratat klart här! :)

[::Vera::]
9/21/14, 7:59 PM
#213

Älskar flams! Jag måste ta hand om tvätt och packa väska oavsett vad jag vill nu. Drar runt mina grejer en hel del och blir lite yr av det och behöver samla ihop mig lite för att få med allt som behövs…Vilket man ändå aldrig vet innan 😃❤️

szirius
9/21/14, 9:15 PM
#214

ojojoj, vilken härlig läsning tjejer✨! Liv, kan det vara universum som säger något åt dig, att du behöver ribba?😛😂Ha så lovely i London, har varit där med ett tjejgäng, mkt att göra och se!😍Och vilka dansnätter, vi kom alltid hem 7 på mornarna😛

Älvan , vad har du beställt för resa på tur🥳? wohoo, vet knappt vad jag skulle börja med😛..oh,lätt att önska loss där!

Älvan
9/21/14, 9:27 PM
#215

Szirius Han är otroligt resvan och planerar resor åt andra. Nu vet ju han att jag max har 3 nätter så hans förslag är New York, London, Berlin och Nice. Detta är ju styrt från mitt stora konstintresse! Han hittar ju i dessa städer som i sin bakficka. Rabblade flygavgångstider rakt ur minnet och hotell, restauranger, konstmuseer osv. Vet inte. Älskar dessa städer och varit en del frånsett Nice. Mannen är ju en LOA besatt. :) Han är superintensiv och föreslog dessa grejjer på första dejten. Det talar både för och emot honom. Om jag lyssnar på Baschar åker jag ju, men jag vill inte såra honom om det inte blir vi. Jag träffar ju 3 till mycket intressanta män. En är min motsvarighet i andlig utveckling o tänk. Jösses. Kan man inte få ha 4 män samtidigt? De kompletterar varann så fantastiskt bra! I min skapelse ska inga regler om maxantal på män finnas! Nu tänker jag stoppa in den önskan i vortex! :)

Otroulig
9/21/14, 9:39 PM
#216

Du kan väl ha hur många män du vill? Bara dom är med på det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Älvan
9/21/14, 9:53 PM
#217

Men bara en av männen har jag frågat o e ok m det. De andra har jag ju precis träffat. Man måste väl inte vara ihop e 2 träffar o behöva snacka om sånt? Tror det ger sig. Tillit. :)

[::Vera::]
9/22/14, 12:00 AM
#218

Szirius Tack, jag ska ha det lovely! Kl 7!! :) Låter som fantastiska nätter. Jag gillar London och mycket att se. Hoppas jag med på sena nätter och dans. Jag och killarna ; ) Får hitta på något knep att locka dem ut på dansgolvet ifall de bara vill hänga i baren och dricka whiskey…haha. Nä jag tror nog de kan vara väldigt kul att gå ut ihop med. Sist så hade dom gått "fel" och hamnat på en gayklubb… Säkert! ;)

[::Vera::]
9/22/14, 12:21 AM
#219

Szirius… Ribba vill nog universum att jag ska… Det verkar så. Får kanske sluta vara motsträvig snart ;). Men det räcker med högst EN dejt i taget…Ok max två dårå :)

Älvan
9/22/14, 9:14 AM
#220

Liv bravo! Jag skrattar högt åt att du öppnar dörren till åtminstone 2 ribbor i taget! Tack för morgonskratt! Dan börjar bra. Jag har nog kanske lite mycke av ovan nämnda, men skit i det. Jag njuter och har tillit. Allt är bra och blir bra!

[::Vera::]
9/22/14, 9:21 PM
#221

Älvan :).. Det liksom smittar och sprider sig när fantasin skenar :) . Och det spretar ut sig åt både ena och andra hållet märkte jag idag. Tack för att fantasi finns! :)

linnease
9/23/14, 12:31 AM
#222

Hahaha.. sköna ni är 🤗

SHIAWASE
9/23/14, 2:40 AM
#223

haha Vilken härlig diskussion!!!

ALLT är OK!!!!  så länge det känns bra!!! 

Och för mig så känns ALLT bra just nu så jag tillåter mig att vara FRI och manifesterar massor av underbara händelser, möten och upplevelser!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[::Vera::]
9/23/14, 6:17 PM
#224

Oj vad jag har hamnat i ett stim. Nu fick jag en träningspartner med! Jag behöver någon som drar iväg mig på löprundor nu när kylan börjar komma. Gym är för veklingar fick jag höra. På skoj, men ändå… Och det är jag ju INTE!! ;) Här springer man väl snart i djupsnö med skoterkängor på. Vilken skön vinter jag har att se fram emot…fniss. Önskar mig vältränad och starkare muskler utan alltför krävande träning! Det vore härligt.

…Jo.. jag skulle dra upp mig på en sån där stång som var placerad i en dörröppning hemma hos vännen. Slog näsan i övre dörrkarmen eftersom jag tog i som sjutton. Missbedömde min styrka fullständigt. Pang… så nu har jag ett rött streck över näsan. Ingen bra manifestering :(. Det positiva är att jag är mycket starkare än vad jag gick omkring och trodde !! :)

Älvan
9/23/14, 7:12 PM
#225

Hahahaaa Liv Gud skrev dej på näsan! Varje gång du kollar i spegeln påminns du om hur stark du är! En underbar manifestering!

Otroulig
9/23/14, 7:15 PM
#226

Härligt Liv, mera stim och snygg, klok och stark. Vilken kombo!

Sen vill jag lägga in en protest - för oss som inte kan springa är Gym väldigt bra 🤓😉….ännu bättre om man går dit 😴😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
9/23/14, 8:32 PM
#227

Wow! Superstark!!! Cool. Jag har varit både klättrare o vindsurfare men aldrig kunnat göra såna pullups så jag slår i näsan i karmen, haha!! Bra gjort, fast ont förstås..  🤗

Mmm springa i snö.. jag blir oxå sugen på att vara i löparform igen 😍 gillar det!!!

[::Vera::]
9/24/14, 12:47 AM
#228

Älvan :) Bra att du finns och ser det jag själv ibland inte ser. Otroulig, ja jag är som jag är. Stimm är skönt! Gym ÄR bra att det finns, det tycker jag med. Är det en knäskada som gör att du inte kan springa? Fotboll? Jag trivs eg inte så bra i gymmiljö och det brukar därför inte bli av alls. Det behöver kännas kul. Gör det inte det så är det ingen mening med träning känner iaf jag. Linn.. Det gjorde ont :(… Kan hända att jag fuskade lite och "ryckte" mig upp liksom ;) Så väldigt stark är jag inte men det blev mycket kajak i sommar och det gav nog lite ändå. Ja, ut och spring lite Linn!… vindsurfing.. Kul! Det har jag provat lite för väldigt länge sedan. Första gången var skräckblandad förtjusning. Då hamnade jag långt ut på havet och fick inte upp seglet så jag kom inte tillbaka. De fick hämta mig med båt. Men jag trivs ju på vatten så det gick ingen nöd på mig :)

SHIAWASE
9/24/14, 12:52 AM
#229

Haha, Liv,,,, låter härligt att vara stark. Jag måste också komma igång med min träning känner jag,, eller måste, måste jag inte men vill,,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[::Vera::]
9/24/14, 1:09 AM
#230

Shia… så stark är jag ändå inte! Haha. Men har tränat hårt när jag var yngre. DÅ var jag stark. Det gäller att finna glädjen i träning! Min motivation just nu är att blodsockret håller en betydligt jämnare nivå och jag mår därför bättre och orkar mer.

Annons:
sweetgum
9/24/14, 1:18 PM
#231

Wow! Tack så mycket för det varma välkomnandet! Det här forumet är verkligen speciellt. Jag måste säga att trots att förkylningen är kvar är själen lite gladare. Jag lyckades också manifestera fram strumpor samma dag som förkylningen så jag har inte bara klantat mig :P

Härligt med styrkan Liv! 👍

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SHIAWASE
9/24/14, 2:34 PM
#232

Jaaa Sweetgum det här forumet är bästbäst!!!! Vi stöttar och peppar och älskar!!!!!Och växer så det knakar och har kuuuuuul!!!!! Haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
9/24/14, 2:34 PM
#233

Jaaa Sweetgum det här forumet är bästbäst!!!! Vi stöttar och peppar och älskar!!!!!Och växer så det knakar och har kuuuuuul!!!!! Haha

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
9/24/14, 7:18 PM
#234

wow Liv, jag säger som Linn, jag är rätt vältränad men pullups, vaf----n vad jag försökt men kommer ingenstans, maken skrattar så han viker sig…jag är stark på nåt ANNAT sätt, säger jag då lite bestämt😛, "det är nog baaaara teknik"( säkert 😂😇)

[::Vera::]
9/24/14, 8:31 PM
#235

Szirius

Jag fattar inte själv det här🤔 Snälla sluta ❤️…Det är mycket teknik och jag tog lite sats och ryckte i början säger jag ju. Men det är roligt att glädja andra, eller hur?! 😃. Vi skrattade så vi grät. Mest av förvåning och jag mest för att det gjorde ont. Det är ju perfekt att man är stark på olika saker Szirius! 🙂

szirius
9/24/14, 9:45 PM
#236

😂ja, jag skrattar gott, maken mobbas ( med mkt kärlek) o säger att jag har luftmuskler, de syns men går inte att använda😂😂…kan se mig själv, hur jag tar i så jag blir röd i ansiktet o nästan fiser på mig💣o kommer upp några cm…🤓, äh, jag kan gå ner i spagat det kan inte han🎧

[::Vera::]
9/24/14, 10:04 PM
#237

Szirius 😃❤️. Åhh jag önskar jag hade någon att tjabba med sådär…med kärlek. 🙂

Annons:
linnease
9/25/14, 4:55 AM
#238

Hihi ja precis.. Du tog inte sats som i HOPPADE då? 😃 Åååh  ja det kan va kul när man slår sig.. Ser ju kul ut för de andra i alla fall 🤪😉

Tur det fanns en båt där du vindsurfade Liv! :) :) Hihi.. Men du var ju duktig som kom så långt ut. Jag fick simma tillbaka i 45 minuter en gång med alla grejor på släp, när vinden plötsligt bara tvärdog. Hm. Men annars är det kul!!

Men det är skumt Szirius.. jag är också skitstark på andra grejor.. Kan typ slå killar i armbrytning nästan.. men har inte en chans på just pull ups.. undrar om det har nåt med geometri att göra.. nåt måste det vara. 😇

[::Vera::]
9/25/14, 9:02 AM
#239

Linn

:) Du och Szirius får öva på pullups-tekniken hör jag ;) Hihii. Vet inte hur jag gjorde så kan inte hjälpa till ;). Vet bara att jag är stark med tanke på strecket :).

Jo… Jag fick upp hastigheten snabbt och hade bra balans men visste inte hur jag skulle styra första gången. Fick grym mjölksyra ju. Provar först och lär efteråt generellt sett… Men var bättre på att känna tillit förr. Simma i 45min med det släpet var bra gjort! Man kanske kan ta med en lätt paddel på brädan ev nästa gång :)

szirius
9/25/14, 5:33 PM
#240

Vindsurfa , wow vad man behöver vara stark då🥵, jag hamnade in i vassen hela tiden o rev upp mina ben😂😂, innan jag kom på att jag kunde släppa o plumsa istället😟 , när jag inte orkade vända det, hahahaaaaaaaaaa -  men KUUL är det! Har bara vindsurfat på en sjö😉, i lite svag bris😉

Men elle HUUR Linn - tror det är mest teknik med pullups, yepp, så är det😛. Grymt teknisk, den där Liv😍

Otroulig
9/25/14, 8:15 PM
#241

😍😃 ni är så roliga

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
9/25/14, 8:46 PM
#242

Just ja - jag manifesterade nåt coolt idag. 

Igår pratade jag och några andra om hur man övervintrar olivträd, en av arbetskamraterna hade nämligen ett. Så i morse när jag slår upp lokal blaskan så är det en hel sida med överskriften " Så övervintrar du ditt oliv träd" .

Jag tog med mig tidningen till jobbet och hon var helt fascinerad 😃 jag var ju inte lika förvånad 😎, men glad och tacksam för att få ännu ett "bevis" .

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/25/14, 8:51 PM
#243

Nice! Så lätt är det. Själv manifesterade jag mig en dag med full rulle.  Tänk att jag aldrig lär mig! 😎Jag önskade mig en dag som gick fort och lätt, men dag med bra samtal och många skratt  - och idag han jag inte ens gå och kissa. Men roligt har jag haft.

gardit
9/28/14, 6:47 PM
#244

Kära vänner!

Eftersom jag länge kännt mig tveksam över vad jag vill i mitt liv, så har jag helt enkelt affimerat mig själv i full harmoni, stående mitt  på gårdsplan utan att närmare precisera var eller hur eller med vem.🌈

Nu börjar jag känna att bitarna faller på plats. Det är en tuff uppförbacke kvar innan jag är där🎈men målet har liksom blivit mer synligtSol Jag har bestämt mig för en drastisk ändring i mitt liv och nu har jag rätt personer omkring mig till hjälp och stöttning❤️

Och samtidigt som jag skriver detta känner jag att den där uppförsbacken kommer jag att klara galant genom att ta ett steg i taget, eller hur 🎈

Annons:
Otroulig
9/28/14, 8:25 PM
#245

Gardit om bitarna fallit på plats och målet är synligt så är ju det största steget taget. ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
9/29/14, 10:01 AM
#246

och det bara fortsätter…

jag letade upp min favvolåt "The Rose" med Bette Middler på spotify, spellistan står på shuffle och hoppar sen vidare till "Destiny Calling" med Melody Club bara så där🌊😃

Snacka om att toppa humöret, nu orkar jag igenom denna dag åxå🌺

satsuke
10/8/14, 1:50 PM
#247

Måste dela med mig om min tokiga manifestation igår 🤪

Vid lunchtid så kom jag på att jag inte hade mat med mig.  Jag bestämde mig för att köpa nåt billigt på Ica, eftersom jag inte vill prioritera dyra luncher varenda dag och det har blivit lite mycket sånt på sista tiden. Men det regnade och så kollade jag på "vår" restaurang och de hade Laxpudding - min favorit! Nåt som jag aldrig gör själv hemma.  Så jag tänkte, OK, jag tar mat därifrån. Jag beklagade mig för en kollega, sa att jag ju ville äta så billigt som möjligt men nu skulle det ändå bli dyrt…

Sen gick jag till restaurangen. Där var det den längsta kö jag nånsin sett. Nej aldrig att jag skulle orka stå i den. Dessutom är de som jobbar där väldigt långsamma. Nu var det för sent för att hinna gå till Ica. Då frågade jag  min kollega om jag fick låna hennes kort till matautomaten som vi har i huset..Jag har inget kort dit för det finns nästan inget jag kan äta där. JAvisst, sa hon. Så sprang jag dit. Då hade dörren gått i baklås så jag kom inte in i rummet som automaten står i! Sprang tillbaka, nu var det typ 20 minuter kvar till mötet jag skulle ha efter lunch.

Så, jag kollade i köksskåpet och där fanns det havregryn. Så jag gjorde gröt och hade äpple till. Helt gratis! 😃

[Kathja]1
10/8/14, 2:13 PM
#248

Be och du ska få satsuke. ;-) Själv hade jag uppenbarligen skickat en önskan om en massa hundbajs på skon, sådär så det kletade över allt. Tack för den!

satsuke
10/8/14, 3:28 PM
#249

Haha Kathja, du kanske tänkte på att det vore trevligt med rena skor men hade inte tillräcklig anledning att rengöra dem så du fick hjälp på traven…

[Kathja]1
10/8/14, 3:39 PM
#250

Kunde ha varit så. Men det var nog något annat jag inte fattar. Det var ju bara att skratta åt kletet. Kanske bara en påminnelse om att vara medveten om var jag sätter fötterna, så jag vet vart mina steg för mig. ;-)

Älvan
10/8/14, 3:47 PM
#251

Manifesterat mig själv sjuk. Det var ju lite dumt tycker jag. Iaf fattade jag idag vad motståndet hos fantastisk själsfrände dejt beror på. Meningen att jag ska få en glimt om att det finns denna typ av själsliga män, men att vi inte är redo än. Ingen ide att forcera det hela. Det finns en poäng med att detta dröjer lite. Jag lugnar mig i detta. Sjukdom beror på jäkla utrensning o måne. Jobbogt men antagligen nödvändigt.

Annons:
linnease
10/9/14, 3:36 PM
#252

Trampa i bajs betyder pengar på ingång om man är polack har jag hört ;) Hur sjutton nu det hänger ihop 😃

szirius
10/9/14, 5:29 PM
#253

#252 den tar vi!😃 Alla grejer som regn på bröllopet, fågelskit på sig, trampa i hundbajs - tur tur tur- så att vi håller moodet uppe liksom 😛allt som funkar är bra 😂

[Kathja]1
10/9/14, 6:23 PM
#254

Heja polackerna! Den är tagen. ;-)

sweetgum
10/9/14, 6:45 PM
#255

Jag vet inte om det här var en manifestation men det var i alla fall lite lustigt. Jag har börjat virka mycket de senaste dagarna och satt igår och tänkte på att jag ville ha mer garn så jag kunde lära mig fler sätt att virka. Bara någon timme senare är tråden om garn en av de populäraste på tumblr (där jag är mycket).

Medarbetare på Sydkorea iFokus

satsuke
10/10/14, 9:07 AM
#256

#255 vad kul!

Vad är tumblr??? Har ingen koll på det.

Själv har jag tydligen manifesterat fåglar. Grymt mycket fåglar överallt runt mig i detta nu. De flyger in i två av våra stora fönster (otrevligt, 4 st under tiden som jag skrivit detta!), sitter på en gren och tittar in i köket (kanske är det fåglar som kommer ihåg att vi brukar ha mat i det trädet på vintern??? Ett par lärde sig att sitta på en gren och stirra in i köket när maten var slut, helt otroligt.) , badar i en pöl och letar mat i gräsmattan och i träden. Olika trastar och sparvar. Visst, jag gillar fåglar men nu blev det lite mycket plötsligt. 😂

sweetgum
10/10/14, 1:16 PM
#257

tumblr.com är en slags blogg sida.

Härligt med fåglar satsuke. Jag älskar fåglar. Undrar om det är därför det är så fruktansvärt mycket fågel här nu? Har faktiskt märkt en markant ökning med småfågel.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

satsuke
10/10/14, 2:45 PM
#258

Jo jag gillar fåglar också, hade alltid det (mest undulater) när jag var barn. Nu är vi borta så mycket hemifrån så det känns inte som att jag skulle hinna få ett par fåglar tama nu plus att de skulle få sitta här själva hela dagarna nästan och då kan man ju inte låta dem flyga fritt.

Ytterligare en fågel (en skata) följde mig en lång sträcka när jag cyklade in till stan tidigare idag. Haha!

Jag tänkte att jag ska se dem som en påminnelse om att jag är fri nu, fri som fågeln…och att jag ska njuta av det!

Annons:
Otroulig
10/10/14, 6:35 PM
#259

Hihihi, jag slängde ju reklamen här på siten i papperskorgen häromdagen. Jag lade upp en tråd på supporten och folk hängde på. Så nu ska det i alla fall se över funktionen 🥳 Jag har svarat : Tack.  Be och du ska få 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
10/10/14, 6:49 PM
#260

Oj jag har ingen aning om vad för reklam du pratar om, men bra bra 😃
(AdBlock for the win!)

I dag när vi var och handlade på hemvägen så köpte jag en chokladkaka och en brieost och väl i kassan så blev jag sugen på frukt!! Mmm äpplen, tänkte jag. Men tänkte att näe, orkar inte gå tillbaka…. så jag släppte det. Gick hem och chillade en stund. Sen gick vi iväg på en promenad och helt plötsligt mitt på gräset bredvid en gångväg så står en papperskasse med en lapp: varsågod! ta söta, goda äpplen! Hahaha, jag manifesterade alltså en hel kasse full med äpplen 😂🥳
Jag tog dock bara två, det räcker nog för nu och så mycket mer än så kunde jag ju inte bära med mig, haha!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
10/10/14, 7:37 PM
#261

Nu låser vi denna och fortsätter vi i Dagliga Manifestationer nr 5

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: