Annons:
Etikettklotterplank
Läst 3983 ggr
[Kathja]1
1/24/14, 10:46 PM

Klotterplank 24

Så var det dags att dra igång ännu en klottertråd - här hittar du allt från vardagsbetraktelser till livsavgörande insikter, och en hel del annat läsvärt. 😃

Den förra tråden hittar du här…

Annons:
Otroulig
1/25/14, 10:27 AM
#1

God morgon alla fina.

Jösses vad jag drömt i natt. Jag lyckades pricka in tre st ex i samma dröm, hehe, så det handlar ju om min relation till mannen. Såg ju en kärleksfilm igår som fick mig att minnas hur vissa känslor kändes. Så det bearbetas inom mig känner jag. 👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
1/25/14, 10:46 AM
#2

God morgon o god morgon😇….frukost först nu, har tagit det luuuugnt på morgonen…sonen åt lyxfrukost av pizzaslice som blev över sen igår. På lördag får man😉. Här har det snöat massor både igår och inatt, alldeles tjockt med vitt ute, härligt och vackert! Det blir snögubbstävling vid skolan idag, får se om sonen o hans kompis som kommer idag vill gå dit en sväng o bygga nåt. Me LOVE! Brukar bygga drakar o fina borgar🙂

I em dags för kalas nr 2, hade ett igår, så jag är liiiite lite "seg" idag🍸. Maräng o nöttårta med hallongrädde ska jag baka snart🎂, igår gjorde jag chokladmoussetårta- väldigt uppskattad😉

[Kathja]1
1/25/14, 11:22 AM
#3

Här är tempot lågt och behagligt. Det var så j-a kallt i morse så jag kröp ner i sägen igen efter att ha morgonkissat Endor. Körde Lemurian meditationen vi fick av M som start på dagen och så sedan en stund med programmet Mia på Grötö.

Nu brinner brasan och snart ska vi äta lite, ska bara sparka igång bonussonen som är här denna helgen. Har inga andra planer än att må bra. Var på bibblan och lånade lite böcker som jag tror att jag ska sjunka in i. Bara feelgood för hela slanten. 🌊

SHIAWASE
1/25/14, 3:09 PM
#4

Hej på er fina!!! här är det fullpackat i två månader framöver känns det som,, trillat in JOBB ,,,

Haha, jag är sååååå bra på att manifestera, så ibland blir jag ju förvånad,, när jag hade för mcyket, så önskade jag mig mindre jobb, , fick mindre på en gång, sedan önskade jag mig mer översättningsjobb till svenska (inte till japanska) och fick det, sedan började jag känna mig nojig över ekonomin och önskade mig mera jobb  överhuvudtaget, och fick det,, MED ANDRA ORD,, det ar bara att sitta ner,, och formulera exakt det jag vill ha, för det kommer till mig!!!

Tjohoo,,

Imorgon har äldsta dottern inträdeprov till gymnasiet!!

Övriga familjen har karateträning ,,,

just det, månaderna är inte bara fullpackade med jobb, utan projektplanering, och besök från diverse håll ,, som ska bo här i några veckor,,, (härliga besök,, ett par som bor i Sedona,, japnaska och hennes amerikanska pojkvän,, hm (hon har faktikst varit utbytesstudent i Sverige och pratar svenska, jag har aldrig träffat henne, hon är en bekant till min man,,,men vi kommunicerar via FB,,de ska bo hos oss i två veckor,,) och sedan karatevänner från Sverige!! som kommer hit,,,

Kram på er !

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
1/25/14, 6:07 PM
#5

# 3 låter ljuvligt. Mia på Grötö kan man inte se utanför Sverige tyvärr….

#4 wohooo🥳 och såklaaart😉. Tänkte på dig när jag hörde nåt Hicks-klipp om att återupprepa en önskan, o sen oops,fick man visst svar varenda gång , bara med en fördröjning😛, så helt plötsligt har man MASSOR av det man önskat sig😃 o sen kanske man återupprepar önskan " nu får det räcka ett tag" och så blir det helt stopp i stället! Haha- tror att vi alla upplevt det där🤪 Men hoppas att det hålls i balans nu då för dig och inte blir " för mkt" - alla besök låter ju roliga iaf!👍

Du som är en sån pingla - du skulle ha önskat dig pengarna direkt i stället för massa extra jobb😂😉…lika lätt som en knapp, lika lätt som en knapp…

[Kathja]1
1/25/14, 6:21 PM
#6

Szirius - Den finns att ladda ner… 🤐

Annons:
szirius
1/25/14, 6:26 PM
#7

# 6 åååh. Tack🙂

SHIAWASE
1/25/14, 11:00 PM
#8

Szirius,, ja,, jag måste ju ha någon liten hake där,, när det gäller guldet eftersom det inte flödar in på samma sätt🙂Men det börjar lösa upp sig där också, så snart så🌊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
1/25/14, 11:08 PM
#9

2014 är ett ypperligt år att åka till Hawaii. 😉

linnease
1/25/14, 11:54 PM
#10

Åh ni låter skööööna idag tjejer 🤗

Jag har röjt runt, började måla om lägenheten igår, kom på att jag ville ha nya knoppar till köket och fick det dan efter och hjälp av min nya mysiga granne att skruva in dem. Mamma o styvfar bestämde sig för en ny soffgrupp så jag får den gamla soffan med fötölj o soffbord, tjohoo!! Det kommer bli så fint här. Jättefin soffa, inget alls fel eller gammal, styvfar hade bara velat ha en i skinn länge och tog tag i det just nu när jag flyttade och behövde en soffa ☀️

Mamma blev sugen på att åka med mig in till stan o handla saker, vi hade värsta flowet båda två, hittade massor av superfina saker och allt jag ville ha var på rea, haha!! Superfina kuddar o filt till soffan EXAKT som jag ville ha, o duschdraperi och värsta coola påslösa dammsugaren, den ser ut som ett rymdskepp, inte sett såna innan. O massa med små o större saker. Och fem nya kassar mat från Willys, frysta körsbär och superberries hittade jag, gott!! Kuuuuul att handla massa när jag inte gjort det på så länge! ❤️ Sen somnade jag ett par timmar.. 🙂

[Kathja]1
1/26/14, 12:05 AM
#11

Äh du smittar av dig Linn! Blir också sugen på att shoppa loss. Ska krypa upp hos Älsklingen och vibba på en massa shopping tror jag. 🤗🌊❤️

Ses i mon…

[Torahzen]
1/26/14, 12:07 AM
#12

Härligt flow Linn!

Jag känner mig lite lätt euforisk. Uppfylld av massa nya tankar och idéer. Min framtid börjar nu… Återkommer!

[Kathja]1
1/26/14, 12:09 AM
#13

Super spännande Tora! Heja dig, ser med spänning fram emot vad du har för plan. 🌊❤️

Annons:
[Torahzen]
1/26/14, 12:25 AM
#14

😎

linnease
1/26/14, 12:34 AM
#15

❤️❤️

SHIAWASE
1/26/14, 12:34 AM
#16

God morgon!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
1/26/14, 12:47 AM
#17

God morgon Shia 🙂☀️ Här är nog strax godnatt 🤗🌛

MissInAction
1/26/14, 1:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Hahahaha jag bara måste dela den här, så härlig 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/26/14, 8:47 AM
#19

Underbar start på dagen Maria! Den lånar jag med mig till FB.😉

Otroulig
1/26/14, 10:22 AM
#20

God morgon.

Jag vaknade redan vid sju och kände att en del av mig ville gå upp, och en annan del vila ligga kvar. Skumt det där, när man känner sig helt schizofren, två jag som har viljor… den ena är väl egot och den andra är kanske JAG. Nåväl. Har i alla fall tagit en längre promenad och hämtade bilen från igår. Jycken fick rasa av sig i skogen en sväng. Nu frukost och sen fortsätter översättningen. Rätt kul faktiskt. Fast det tar tid. Sen har jag fler mål med dagen, frosta av frysen, dammsuga, tokhhandla strumpor och trosor. Vi får se vad det blir.

Jag har insett att jag sunkat ner mig, förmodligen medvetet. Lite intressant 🤔 en av mina största rädslor är att uppfattas äcklig. Trasiga strumpor, håliga trosor, stor tvätt hög, disk i en hög, långhårig.. ja jag kan hålla på. Det ska bli intressant att se hur det vänder 🙂

Känner mig lite tom också…som ett konstaterande liksom. Allt är som det ska. 

Kram på er🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
1/26/14, 12:03 PM
#21

Jag har haft en skön start på dagen. Fastande i sängen, kollade ett avsnitt av Stjärnorna på slottet, och efter hundkissen blev det några timmar i soffan med en bok. Har inte varit på läshumör på länge, känns skönt att vara tillbaka. Boar in mig känner jag. Mår sådär otroligt bra, bara njuter, vibbar och skapar.

szirius
1/26/14, 3:04 PM
#22

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hawaii☀️ - blir ju mer o mer sugen!! Vill verkligen prova att vågsurfa nån gång🌊

Här är det kallt brrrrrrr…..eller…minusgrader haha, är inte VAN vid det🥶. Kul iaf att vi har snö - sonen är ute flera timmar om dagen, yes👍

Jag är proppmätt…har ätit god mat o tårta 3 dagar nu🎂.

Torah - vill höra mer😛👍

Linn-sån påsfri dammsugare har vi oxå👍.

Jag är i nån annan vibb än er shoppingnjutare…kollar på bilder på trähus ala hobbit o dras så till det där enkla, enkla…får lust att jobba med trä, snida o bygga egna möbler typ. Göra allt själv, egna filtar, eget porslin, allt❤️. Känner sån…tänker på planeten liksom, all plast, alla gifter i köpta kläder o tyger…har ingen lust till det bara…

Haha,Otroulig,  är man äcklig om man är långhårig, OMG- då är jag skitäcklig😂😉

Apropå strumpor, fick ett kort från en kompis med 3 barn o alla hade omaka strumpor på sig, en rosa o en randig typ - hon sa att hon slutat sortera o alla bara tar 2 strumpor i strumphögen - så sköööööööönt🌊😛

Otroulig
1/26/14, 3:22 PM
#23

Men du har ju långt hår! Jag ska ju ha kort frisyr… Numera känner jag mig som Bobby Ewing = pälsmössa:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
1/26/14, 3:30 PM
#24

Bobby Ewing!! 😃

[Kathja]1
1/26/14, 3:58 PM
#25

#23 Jag tänkte på helt annat hår! 🤐😊 (ska inte berätta vad jag tänkte under Lemurian meditationen… 😛)

Annars är jag nog inte inne i nått shopping sug, däremot vill jag piffa mig. Är trött på att gå i samma kläder jämnt, inte kunna fixa en super fräck frissa och göra mina tatueringar som jag är sugen på. Saknar mina schysta överarmar och platta mage. Så jag är helt med på att rycka mig (sig) ur förfallet! 👍

Det där med omaka strumpor det hade vi med, är ju galet att behöva slänga en massa strumpor för att dennes maka har rymt hemifrån. 🤪

linnease
1/26/14, 4:00 PM
#26

#25 - jag med! 🤐 diverse ställen som inte ser dagens ljus under vintern.. 😃

[Kathja]1
1/26/14, 4:02 PM
#27

Anade det Linn, skönt att det inte bara var jag. 😉

Annons:
Otroulig
1/26/14, 4:13 PM
#28

Nu känns det bättre! Jag har frostat av frysen, slängt in två maskiner tvätt och skurat badrummet. 

Översättningen är äntligen klar - det tog baske mig sex timmar. Uber chefen får stå ut med att det är lite stavfel - automat stavningen verkar inte funka i excel. 

Igår fick jag middag hos en vän och idag propsade mamsen på mat. Shysst att bli gödd 🙂

Ja inte är man så fit som man var för några år sen..men som sagt - det har tagit emot. Kommer viljan så kommer den. 

Mår bra - i mina drömmar de senaste nätterna har det varit väldigt mycket skratt - och jag känner mig glad! Tack för det!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/26/14, 5:50 PM
#29

Wohoo här har också städats badrum idag! 😃 Jag har ju försummat det sedan typ september med bara småstädning av toa och handfat, men nu jeddrar är allt RENT. Skrubbat väggar och golv med en liten gul svamp med såpa. Alla hyllor är rena och fräscha igen.
Har hängt upp två uppsättningar helt nya fina handdukar ☀️
Funderar lite på hur jag kan få in lite nya behagliga färgskalor där inne. Handdukarna är krämfärgade iaf, känns så fräscht!

Och just ja, jag gjorde en kladdkaka också. Den ska jag mumsa på efter middagen 😎🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/26/14, 9:21 PM
#30

Idag har jag tittat på en riktig feel-good film, en svensk en. "Hur många kramar finns det i världen". Ett litet tips så här på söndag kvällen.

Otroulig
1/26/14, 9:35 PM
#31

Hihi, var ju hos mamma, hon ska operera sig och det blev sjukdoms prat…igen. Så frågar hon mig hur det är med min rygg och mitt knä. BARA BRA säger jag hahaha! Tänker på - "Skit i knäet"

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
1/26/14, 9:57 PM
#32

Yay!! Bra sagt 🤗

SHIAWASE
1/26/14, 10:34 PM
#33

Trodde jag skrev i klottertråden nyss, men det var det tydligen inte☀️

Ni verkar alla ha haft en trevlig helg, med städning och annat❤️

För mig har helgen varit lugn🌊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
1/26/14, 10:47 PM
#34

Jag berättar mer när jag har landat i det…

Annons:
Otroulig
1/26/14, 10:52 PM
#35

Vi har tålamod  Tora😃😎 🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
1/26/14, 11:00 PM
#36

Bra, för jag vet inte när det blir läge. Det är något positivt iaf.

SHIAWASE
1/26/14, 11:06 PM
#37

Spännande Tora!!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
1/27/14, 7:34 AM
#38

haha, kom på att Karma-poängen vi får egentligen borde heta Dharma-poäng?? ( Jag har aldrig känt till Dharma tidigare, men nu har ju Mandra tagit upp det,, )

Bara en helt sådär OT fundering!

Ha en fin dag alla❤️

Äldsta dottern hade inträdesprov till gymnasiet igår och idag,, resultat på Fredag!

Hon gick på "rekommendation" så den testen är uppsatts, intervju och diskussion. Om hon inte klarar sig , så blir det ytterligare test i Ferbruari i den "allmänna" gruppen, dvs. vanlig test,,,

Tänk vilken skillnad på skolsystem vi har🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
1/27/14, 9:42 AM
#39

Såg inte detta med "karma-poäng" förrän nu, igår störde jag mig bara på den nya färgen. 🤐Får säga att enligt de karma-poängen så ligger jag nog lite pyrt till, hi hi. 😎

SHIAWASE
1/27/14, 9:57 AM
#40

haha!! Ja nu gäller det att samla karma-poäng!!😃

nänä,, vi härinne värnar nog mera om att vara ärliga🙂Ärliga i kärlekens tecken,,!!☀️ Så bättre att fokusera på det,, så kommer karma-poängen automatisk!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
1/27/14, 10:27 AM
#41

Jag tror mer på att skaffa bra karma Irl, än genom vad man nu ska göra här inne för att samla poäng… Jag borde kanske veta det. 🤔 Men det enda jag inte gör så mycket är skicka grejer till folk, och samla Medaljer.

Annons:
SHIAWASE
1/27/14, 10:44 AM
#42

Ja du Kathja,, de flesta tar nog karma-poängen som en lek,precis såsom det är menat att vara, så där är nog vi alla som tillbringar tid på iFokus väldigt lika, kan jag tänka mig😃Fast en kul ide tycker jag!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
1/27/14, 4:35 PM
#43

I dag fick jag reiki igen! 

Och i första positionen där hon har sina händer över mina ögon, så sa hon att det kändes som att högra handen ville flyga utåt från kroppen för det var så starka energier. Det jag kände var ett enormt tryck inifrån ögat. Intressant. 

Hon tyckte också att jag hade en låsning kring nacken och axlarna, liksom tvärs över. 

Och hon såg jättemycket färger, starka och klara färger som skiftade, ofta var det lila, gult, orange, rött och rosa. Hon blev alldeles snurrig och nästan illamående. Men hon tyckte det var häftigt. Hon såg också ett öga som var svart och när det öppnade sig så blev det lila!

Vi tänkte då på tredje ögat och hon sa att jag kanske hade upptäckt något. 

Hon sa att hon aldrig hade känt något liknande förut och det var så mycket som flödade. Och hon undrade om jag fått reiki på distans sedan sist, i fredags. Inte vad jag vet, sa jag - men jag undrar om ni har gett mig något!? 🙂 För hon kände andra människors energier, och det var mycket positivt!

Hörde att hon viskade wow emellanåt 😛

Efter en stund började jag också se färger, fast då var de lite dovare… samma för henne.

Hon tyckte att jag skulle syssla med reiki också eftersom jag var så mottaglig. Ja, det ska jag, sa jag. 

Och… jag kände mig pigg på förmiddan och efter reikin så kände jag mig trött och lite sömnig. Och emotionell. Sen när Mo sa det där som jag skrev i en annan tråd så bara brast det… ❤️

Just nu är det sååå mycket som händer inom mig och den jag helst av allt vill dela detta med är ju Mo. Och det går inte.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/27/14, 5:27 PM
#44

Det kan ju vara som så att hon kände av vår gruppmeditation med alla de energierna. Annars är iaf jag oskyldig. 😇 Låter coolt iaf! 👍

linnease
1/27/14, 6:06 PM
#45

☀️☀️☀️☀️❤️❤️❤️❤️🌈🌈🌈🌈

cool!!! du är verkligen i flow!! 🤗

MissInAction
1/27/14, 7:01 PM
#46

Det som jag tycker är så fantastiskt är att hon bara har känt positiva energier och godhet. Med tanke på att jag för två månader sedan bara ville skada mig och ta livet av mig och hela jag bör ha varit otroligt mörk och negativ… så har det hänt väldigt mycket i rätt riktning, och det är det hon känner! Glad

Jo jag berättade om gruppmeditationen och det är säkert den jag känner, tyckte hon då. För vad jag vet är det ingen som skickar reiki till mig på distans. Föräldrarna kan ju men man ska inte göra det utan att klienten vet om det ju så jag tvivlar på det!

Ja känslomässigt och måendemässigt så känns det verkligen som ett härligt underbart flow!!! Fast när jag tittar på hur situationen med Mo ser ut som hänger den inte med riktigt, konstaterar jag 🤐 

Åter till fokus på att må bra - get off the subject, som Abraham säger☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
1/27/14, 7:17 PM
#47

Härligt MissI!

Otroulig
1/27/14, 8:14 PM
#48

Häftigt Miss!

Du kan inte bara skylla på oss 😉, du har ju själv varit hög av god energi, sen doppat lite emellanåt. Men eftersom kärleken är det starka och ditt sanna jag så är det förmodligen det hon känner. Du har öppnat upp. 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
1/27/14, 10:30 PM
#49

Mm men hon kände tydligt av andras energier i mig också 😃 Och det var positivt. Så jag "skyller" inte 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
1/27/14, 11:06 PM
#50

Åter till fokus på att må bra - get off the subject, som Abraham sägerSol

Åh du gör det så fantastiskt bra! Heja dig🤗 Allt kommer bli grymt tror jag ❤️

linnease
1/27/14, 11:29 PM
#51

Åååh vilka sköna dagar jag har. Idag har jag målat i vardagsrummet, och fått min fina soffgrupp från mamma, vi körde hit den idag! Äntligen börjar det se ut som nån bor här! Och min granne S ville följa med på roadtripp och hämta min grejor som är utspridda hos Kathja ❤️ och i Göteborg, så får hit mera grejor på onsdag, känner på mig att det blir en superbra tripp. S ville förbi Gekås med, så det kanske blir fler inredningsfynd. 

Ikväll messade hon att jag skulle komma över o kolla på Farmen igen, så jag gick dit och fick en caramel macciato från hennes fina espressomaskin, så lyxigt 🤗 jättegod, mm.. Och så dök det upp en kattunge på TV:, och jag bara, jag vill ha en kattunge!! Och S bara, vill du ha en? Du kan få en!! 

Hennes mamma har en kvar från en kull som hon ville ge bort, och S hade massa kattgrejor som jag kunde ta, så jag kan få en katt!! Har velat ha sen jag var typ femton 😃❤️ Fyra månader, fortfarande ganska liten och söt gissar jag, och rumsren. Så fint!

Sen hängde vi hos mig o målade lite till och gjorde kladdkaka, så kul, jag har en ny bästis, inte haft sen jag var typ femton heller 🤗

Åh igår förresten, jag bara, jag får inte plats med så många appar i min telefon (snart 4 år gammal, litet internminne), och S bara, men jag har telefoner! Du kan få ha en av mina! Shit vad jag är i flow nu!! ❤️☀️✨🌈

szirius
1/28/14, 12:45 PM
#52

Missi!❤️!

Linn! ✨🥳!

SHIAWASE
1/28/14, 2:12 PM
#53

Hej, hej på er!!! Snart god natt för mig🌛

Är sååå fascinerad av vår aktivitet härinne,,, Väldigt högt aktivitetsindex!!!! Tack alla,,,, Vi EXPANDERAR ✨

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
1/28/14, 6:12 PM
#54

Ser så mycket saker överallt och hela tiden som påminner om Mo ❤️
Och ibland så kan jag inte låta bli att undra om jag spelar mig själv ett spratt? Betyder det verkligen att det blir så som jag vill? Eller betyder det bara att jag har honom ständigt inom mig? Om ni förstår. Lurar jag mig själv eller ska jag bara fortsätta och glida med? Om jag är rädd att jag lurar mig själv, så får jag ju negativa vibbar och då lär jag ju skapa därefter också! Bäst att tänka positivt.. att det leder mig närmare 😇

Det är indiskt och brittiskt tema överallt. Nu är det ju tecken hela tiden, verkligen hela dagarna tycker jag! Men en rolig sak idag. Jag gick på gågatan påväg till Clas ohlson för att inhandla lite nödvändigheter, och shoppa är något jag inte gjort på månader.. inte haft lust, inte ens tittat åt affärer liksom. Men tittar in genom skyltfönstret på Lindex och ser ett gäng toppar i olika färger, den orange fångar mitt intresse eftersom det sedan ett par år är en favoritfärg, och jag vänder för att gå in och titta på den. På den står det Rue des petit champs - fick gå hem och googla och det betyder typ street of small fields. Det roliga är att hans nick online är Champ och så årtal och `` 😍
😊


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
1/28/14, 6:58 PM
#55

Linn, så härligt att allt bara trillar in 🌺

Jag hamnade här istället för att åka till affären och handla. Tänkte att jag skulle försöka komma på vad jag ville ha till middag. 

Ja Miss, svårt det där och veta. Jag tyckte jag blev bombad då för flera år sen…men inte hände det nåt. I mitt fall kunde det ju ha varit att jag manifesterade tecken på det jag tänkte och fokuserade på, sen var jag faktiskt inte mottaglig just då. 

Följ med bara i visshet att allt kommer att lösa sig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
1/28/14, 7:15 PM
#56

Idag är jag helt matt! Men väldigt lycklig. Det trillar in nya insikter om mig själv mest hela tiden, jag tror att jag äntligen har öppnat upp och ärligt (iaf ärligare 😎) kan se mitt jag. Det känns underbart! Jag plockar fram och släpper iväg grejer mest varje dag. Har även mer öppna samtal med Gud och mina vägledare, de är mer påtagligt där. Något säger mig att jag har underbara Sanna att tacka för det. Efter några healing-sejourer har det släppt gammal skit. 

Och nu fick jag lust att gå ut och göra en snöängel. 🌊 Tjingeling!

MissInAction
1/28/14, 7:30 PM
#57

Precis, Otroulig! Tecken på det som man hela tiden tänker på, medvetet eller omedvetet 🙂 Fast egentligen så spelar det kanske ingen roll så länge man mår bra! För det är ju det som är det viktiga! Man kommer alltid fram till och upptäcker nya saker efter hand 🙂

Är Sanna någon här inne på sajten? Ursäkta att jag inte hänger med, Kathja 😇

Haha! Är det någon som kommer ihåg min underbara dröm som jag hade för ganska precis ett år sedan och som jag skrev om här inne? Om en något äldre man som jag var tillsammans med - vi var hemma i mina föräldrars hus av någon anledning - och kände sådan otroligt stark och djup kärlek för, och han kände detsamma för mig. Jag försökte ju hitta honom när jag var ute på stan för jag var så besatt. Fick aldrig riktigt se ansiktet på honom i drömmen utan minns att han var lite mörkhyad - ljust mörkhyad om man säger - och hade svart hår som hade börjat få gråa strån. Jag tyckte han påminde lite om Ernst Kirchsteiger 🤐 
Och det där är så himla roligt för teorierna här inifrån var ju att det var kärleken till mig själv som jag kände! ♥
Men jag har tänkt många gånger på den där drömmen sedan i somras, för utseendemässigt skulle det mycket väl kunna vara Mo! Och jag hade drömmen ungefär i samband som jag önskade till Universum att jag vill vara med mitt livs kärlek.

Nu är det jag som kopplar ihop allting igen 😊😍 Men kan inte låta bli!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/28/14, 7:46 PM
#58

Nej, Sanna är Drömtida eller Sanna Vindej - inte lätt att hålla ordning på allt jag skriver om. Är trallande glad, fick ett infall att jag skulle göra mig en snöängel. Så jag hoppade i kläderna och gick ut i mörka kvällen. Gjorde en ängel, snackade lite med Gud och gick in och berättade om detta på FB. Så nu har jag kommit ut ordentligt. ☆ ★ ☆

Otroulig
1/28/14, 9:08 PM
#59

Förresten - måste ju berätta att jag agerar bort från sunkigheten. Jag är numera ny slingad och snaggad och idag shoppade jag loss på 6 par nya trosor och 5 par ullstrumpor. Så nu ska motsvarande slitna mängd slängas. 

Nu är jag mätt efter att ha handlat och svängt ihop en fisk soppa. Het och god! Matlåda för några dagar 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
1/28/14, 9:15 PM
#60

# 59 niiiice!

Jag hängde precis en tvätt o konstaterade att det var hål i måånga av sonens strumpor, vete fasen vad han gör med dem, gnager på dem tror jag! Ska köpa nya iaf👍, o funderar på om jag inte ska skaffa underkläder i fler roliga färger😛, jag har kört svart rakt av i några år så att allt matchar, men kul att kolla vad som finns iaf!

SHIAWASE
1/28/14, 10:57 PM
#61

Godmorgon!

Nu när jag kom in här låg mina karmapoäng på 411 och aktivitetsindexet på 4111.  Bara en kul observations så där liksom☀️Allt roligt när man hittar synkroniseringar.

Annars är allt som vanligt här. Igår var det 15 grader, varmt och skönt!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
1/28/14, 11:36 PM
#62

Godmorgon Shia! ☀️🌺

Ja visst är synkronisering häftigt! Ibland när jag upptäcker sånt så pirrar det till i hela kroppen. 
Och man kan till och med göra till synes långsökta kopplingar! Som till exempel att jag fantiserar om mina trettio miljoner 🤑och i kväll när jag gick, för andra gången, och handlade och skulle betala så blev det 30 kr. Inte alls i närheten men samma siffror och jag gjorde direkt kopplingen, även om jag ser siffran 30 i många andra sammanhang!

Har känt mig uppe i varv och energisk ikväll, trots att jag nästan somnade på bussen hem. Sen lite rastlös och uttråkad efter att jag spelat några matcher. Men nu börjar jag bli trött så jag ska hoppa i säng. Så skönt det är att sova! Tänk så underbart det är att ha en skön säng! Tack för att jag har en skön säng! 😃
✨🌛😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
1/28/14, 11:45 PM
#63

Roligt med 411 och 4111 🙂 Här är snart läggdags inför morgondagens långutflykt. Åååh just det, träffa Kathja imorrn med, kul! 🤗. Berättade för S som ska med att du jobbar på behandlingshem, hon sa att det vill hon oxå göra, roligt, då har ni lite att prata om kanske, han tipsa henne om grejor.

Börjar bli fint i lägenheten nu! Och kanske hittar ännu mer fina saker imorrn på Gekås, de har ju en del riktigt fint nuförtiden har jag för mig! Kul! Och S som är bemanningspersonal i ett kök just nu hade fixat massa gott att smaska på på vägen, fint det. ❤️

linnease
1/28/14, 11:47 PM
#64

Säng är skönt ja!! 😃 Ser fram emot min strax!

Håbe dök upp precis, var är du Håbe, kommer du tillbaka?!?! 🤗❤️

SHIAWASE
1/28/14, 11:51 PM
#65

Linn och Kathja!! Kul för er i morgon!! ❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
1/29/14, 4:45 AM
#66

Linn, jag är här mest hela tiden faktiskt. Lite tystare än annars bara. Har inte så stort behov av att göra mig hörd, men jag kan ju inte hålla mig härifrån för det ….och var är mina smilysar??? :-)

SHIAWASE
1/29/14, 5:38 AM
#67

🤗Hej Håbe!!!

Känns skönt att du är här inne i alla fall❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
1/29/14, 6:42 AM
#68

Kram Håbe❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/29/14, 6:52 AM
#69

Hej Håbe 🤗

Åh, min mamma har ju kol, och i julas verkade hon särskilt nere och visste inte hur länge hon har kvar och så. Nu har hon i alla fall varit hos doktorn och gjort tester på lungorna och det såg bättre ut för ett år sedan 🙂 Så det är jag tacksam för! 
Känner fortfarande ett stort avstånd till mamma och jag har själv inte hört av mig hem en enda gång sedan nyårsafton då pappa fyllde år, det är hon som ringer eller skriver på FB till mig.

I kväll har jag yoga! Det blir första gymbesöket sedan slutet på Oktober! Har ju av uppenbara skäl inte alls haft lust att gå dit på några månader, men lusten kom tillbaka i januari och nu när jag känner mig frisk igen så är det dags att komma tillbaka ❤️ Yoga med min favoritledare känns perfekt som start.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
szirius
1/29/14, 7:29 AM
#70

God morgon☀️ Så här tidigt brukar jag aldrig slå på datorn ( ja jag kör fortfarande oldstyle-dator, inga smartphones o läsplattor o paddor här inte😃) men fick lust att leta upp några nya guidade meditationer o sen lyssna på Abe ett tag. Smyger förbi här o vinkar hej. Vi har fortsatt kallt, ska hålla i sig veckan ut. Elda elda..

TACK för kamin. Och TACK för duntäcke och 2 varma ullfiltar, sover som en drottning under dem.Och TACK för kurrande katt och varm make som sällskap ❤️

[rore]
1/29/14, 8:19 AM
#71

Hej och godmorgon!! ☀️

Här är det inte så kallt närmare nollan ute. Morgon prommisen på 40 minuter är avklarad och nu sitter jag här och kikar i trådar.

Känner härligt fri inom och njuter av ledigheten❤️

[Kathja]1
1/29/14, 9:04 AM
#72

Härligt rore! Jag har nu skottat bort på vår gårdsplan, så 2/3 kvar att fixa innan fina Linn kommer på besök. Vi bor i ett stort gammalt hus med grusgångar som leder fram till huset, en ganska stor gårdsplan och så en grusgång/väg som leder ut till vägen igen.Så lite att skotta! Men jag gillar att skotta snö, förutom härom året då det hade kommit så mycket att jag inte hade någon plats att lägga snön på, för varje vända så blev gårdsplan mindre och mindre. Ibland har jag drömt om en liten traktor att skotta med, men skyffel är helt okej. Men det tar sin lilla tid. 🥵

Så dagens agenda består i att peppa Älsklingen som ska upp i rätten med en grej i morgon, skotta snö och dricka te med Linn. Känns som en lagom agenda.

[rore]
1/29/14, 9:11 AM
#73

Billig träning Kathja😃

Mysigt med te stunder tillsammans. Ha det så trevligt :)

Ska nog försöka få tummen ur här och göra något. Vad nu det månne vara? Känner mig lite fattig på ideer och uppslag faktiskt.

För att inte tala om latmasken😮 som spritter till och protesterar där inom😛.

[Kathja]1
1/29/14, 9:16 AM
#74

Det kanske är för att du egentligen borde lägga dig på rygg och titta i taket. 😎 🌊

[rore]
1/29/14, 9:20 AM
#75

Hahahaaa!

Ja kanske är det just det jag ska göra.😘🌊

[rore]
1/29/14, 11:27 AM
#76

Hahaha, 

 Nu har jag varit lite nyttig😃. Potatis gratängen står i ugnen.

Golven avtorkade och mina små stackars torrlagda krukväxter har fått vätska upp sig🌊Partajar🏆

Jag drömmer om hus, men så här på vintern är det faktiskt ganska bekvämt att bo i lägenhet. När andra skottar upp snönLipar.

Tar mig en siesta lite senare😴😉

Annons:
MissInAction
1/29/14, 12:30 PM
#77

Kathja! Skaffa en snöräv! :-)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/29/14, 2:50 PM
#78

Hade varit coolt MissI! 

Nu har jag iaf skrämt Linns granne som var med på deras roadtrip! En annan babblade ju på som vanligt om ditten och datten - m.a.o matrixande, meditationer (eller shamanresor som det ju visst var 😉) samtal med Gud och mer vardagsaktiga saker. Så visade det sig att grannen ifråga inte hade koll på vad "vi" sysslar med. Ooops! 🤐 Men trevligt hade vi iaf. 

Nu är det dags att agera jurist-sekreterare en stund. 🌊

SHIAWASE
1/29/14, 3:17 PM
#79

haha,,!! Men grannen har ju blivit vän med Linn, så hon är säkert nyfikent (medvetet eller omedvetet),, avis i alla fall på er te-stund❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
1/29/14, 3:42 PM
#80

Det ska du vara för vi hade trevligt som vanligt, och denna gången fick Älsklingen briljera lite när han backade med släp. Hi Hi

szirius
1/29/14, 3:59 PM
#81

Åååh, vad kul för er!  Har en väldig önskan idag av en testund IRL med er…det hade jag behövt❤️

Theleonora
1/29/14, 4:01 PM
#82

Också avis, hade varit så passande med en te-stund och prat om annat, och bara ha trevligt!! Linn, när kommer du hit? Vi kanske tom kan locka otroulig hit.


MissInAction
1/29/14, 4:44 PM
#83

Hihi vad roligt!!
Och jag träffade ju Crinalina härom helgen när hon var i stan några timmar 🙂♥ Så roligt! Känns ju alltid lite overkligt tycker jag när man träffar någon som man haft ganska mycket och/nära kontakt med på nätet ett tag - helt plötsligt så sitter man bara där 😃

Nu ska jag duscha och tvätta håret och laga mat, blir indisk kyckling ♥ och sen ska jag in till stan igen på yoga! ❤️☀️

Känner mig inte helt hundra idag, någon skum känsla i magen som om jag är varken hungrig eller mätt, och trött är jag med. Men jag vill iväg!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[rore]
1/29/14, 6:20 PM
#84

Ni verkar vara många som bor nära varandra🙂

[Kathja]1
1/29/14, 7:36 PM
#85

Det gör vi nog inte egentligen…MissI och Otroulig har nog inte super långt emellan. Jag och Linn hade närmre innan, men nu bor hon ju i Småland så nu är det en bit. Var bor du rore? Om du vill berätta alltså! Jag bor iaf i skogen, på landet 2,5 mil från Ullared (Hallands inland). Så det är ju ganska många som har vägarna förbi vårt, även om inte så många tittar in. Men hade det varit i skogen på landet någon annan stans hade det garanterat varit färre! 😃

Otroulig
1/29/14, 8:13 PM
#86

Jag bor Enköping. Jag var ju lite off nr Crina var här och när jag väl fick tummen ur så var hon på väg hem. Men det är ju några fler som bor i krokarna här. Lustigt det där…att det inte blir av med IRL träff…men tänk om man blir besviken 😮 och det inte klaffar 🤐jag är faktiskt lite reserverad.  Jag tar lite tid på mig att lära känna folk. Som jag sagt på jobbet tidigare - "jag är bäst i telefon" Eller som här - i skrivande form kanske 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/29/14, 10:21 PM
#87

Coolt Otroulig! Finns ju många jobb där en bra telefonmänniska är största tillgången. Är du säker på att du är på rätt plats?? 😂

Skämt åsido. Förstår lite din oro där!

Vad jag vet så är vi tre st här inne som bor i Uppsala 🙂 Inte en endaste gång har jag sett de andra, men ni ska veta att jag ofta tittar efter er 😃

Yogan ikväll var så skön! ❤️ Kände mig stel under de första övningarna men sedan kändes det bara bättre och bättre. Var även känslomässigt lite jobbigt då jag bara befunnit mig i den delen av stan en gång sedan det där hände i November… och senast jag var på gymmet var jag ledsen och hade ångest. Musiken påminde också lite. Men jag fick påminna mig själv om att yogan och träningen är min grej och bara min! Så den ska jag ta vara på och njuta av.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[rore]
1/29/14, 10:46 PM
#88

Är vi så många miss

SHIAWASE
1/29/14, 11:47 PM
#89

Jag förstår också ditt tänk där Otroulig❤️För mig är det ju hur som helst lite långt😉Men jag dyker väl upp i Sverige så småningom 🌊 

Här har vi varma dagar den här veckan,,, skönt, Mars-väder, så man får glada vår känslor☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
1/30/14, 9:19 AM
#90

Oj många trådar med ny inlägg för mig! Kul, får bli lite läsning idag. Jaa roligt att hälsa på Kathja och mannen och alla hundar, mysigt. Och blev tokinspirerad av din meditationsresa, Kathja 😍✨

Grannen hörde nog knappt ens allt, hon höll mest på att somna av att lyssna på oss och gäspade en lång stund efter, för mycket energi för henne som var lite för långt ifrån hennes vibb tror jag 😃 Fast, ja, hon kom tillbaka till att vi skulle meditera henne till Thailand, eller kanske Spanien 😃 Hon vill gärna ha resurser till att ha kvar lägenheten här hemma med utan att behöva hyra ut i andra hand med 😛.

Ojoj vilken lång dag, timmarna bara drog iväg på Gekås, sen till Gbg och lasta saker på två ställen, sen snöyra på väg hem, vad hemma efter två inatt.. och upp vid sju i morse för att lasta ut släpet, köra granen till jobbet och lämna släpet innan nio. Nu har jag en dubbelsäng i källaren med som behöver tråcklas upp på tredje våningen, kommer lite bärhjälp efter tolv. Men kul var det 🤗 Och såå kul att jag orkar göra alla grejor så bra nu!! Håller mitt fokus på Vortex Vortex ❤️

Annons:
[Kathja]1
1/30/14, 9:27 AM
#91

Härligt att allt gick bra Linn! 👍

linnease
1/30/14, 9:39 AM
#92

hahaha.. köra granen till jobbet 😛 jag är nog lite övertrött ändå

Theleonora
1/30/14, 9:50 AM
#93

Alltid kul att höra om dina upptåg Linn! Älskar dina energier. Jag var också lite off när Crina var här annars hade jag kanske träffats. Känner också som du Otroulig att man kanske blir besviken men deg är ju bara egot som spelar en ett spratt som vanligt… Jag fortsätter på off-spåret helt och hållet. Var precis inne på toa och grät en skvätt. Hoppas att det rensas ut allteftersom då. Kan ju inte göra annat än att tillåta.


[Kathja]1
1/30/14, 10:07 AM
#94

Så det var därför du inte kom förbi i somras Otroulig, du ville inte upptäcka att jag egentligen är en ganska trist typ. Bra att veta. 😎

linnease
1/30/14, 10:22 AM
#95

Hihi..

Otroulig
1/30/14, 10:34 AM
#96

Nä precis Kathja. Du verkar ju lite små tråkig och mainstream…;) Snarare att jag kanske skulle uppfattas som trist:) Fast ärligt talat så insåg jag att det inte bara var att svänga förbi, det blev liasom en omväg på ca 30 mil…. Konstaterade bekvämlighets tanten:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
1/30/14, 10:56 AM
#97

Jag känner ju verkligen AV er närvaro, som att vi redan hängt🤗…jag kommer ju o hälsar på lite då o då😉, är inte ett dugg orolig att det skulle vara en besvikelse, möjligtvis bara vad gäller mig själv " tänk om jag skulle få värsta dippen precis då🤦‍♂️"- men jag tror att vi skulle lyfta varandra 🌊- vi kan lätt ha våra egna super-workshops utan Hicks😉

Sverige är så stort - det är inte riktigt bara att " komma förbi" när man är där…jag är ju uppe i norrland då liksom. Men vore superkul att göra en roadtrip genom Sverige nån gång o våldsgästa er alla! Iiii, så underbart kul🥳! Kanske du o jag Shia? ✨ I midsommartid då allt blommar så fint 🌺Yes!

Vi har också svalare väder idag, dripp dropp, vägen ligger bar igen☀️men är såååå glad för sonens skull för dessa snödagar, igår kom han hem helt lyrisk o berättade fullt gestikulerande, han hade åkt pulka 3 h med kompisar, de gjorde tåg o knöt ihop pulkorna - o gjorde raplåtar! O det gick nog rätt vilt till, för nu är pulkan i bitar😛. Känns skönt i hjärtat att veta att han kommer bära med sig såna minnen…jag minns ju själv så väl hur KUL det var i pulkabacken i hans ålder❤️

Annons:
szirius
1/30/14, 11:17 AM
#98

Linn- glömde skriva: vad underbart härligt att känna att du har energi och ork att klara en sån heldag - jisses! Gekås vet jag inte vad det är, men har gissat mig till att det är nåt stort lågprisvaruhus, omg, alla röriga energier på en sån plats kan få mig att behöva vara ensam i 2 dagar sen🤐. Så du har verkligen städat ur o hittat nåt!✨

[Kathja]1
1/30/14, 11:31 AM
#99

Det har du helt rätt i Szirius! Jag både bor och jobbar ju i krokarna så jag är där någon gång i veckan, men väljer alltid tider med lite folk och kör snabba ryck så länge som det är jag som bestämmer. Där kan vara ASA-jobbigt energimässigt och då är jag inte direkt mottaglig utan är bra på att stänga av. 🤪

linnease
1/30/14, 11:55 AM
#100

Vortex vortex vooortex! Bara fokus på vååååååååååååårtex!!!!!! 🤗☀️🌺

szirius
1/30/14, 12:15 PM
#101

förklara meeer då Linn! Grejen är att jag inte KAN fokusera av alla splittrade energier bland mkt folk i stora affärer, jag tappar mitt fokus…

[Kathja]1
1/30/14, 12:34 PM
#102

Alltid Linn! ❤️

linnease
1/30/14, 12:59 PM
#103

Ja… alltså.. det är lätt! Vooortex vooortex ALLTID vortex!! Och sen blir det lättare och lättare 😃

Haha. 

Hemma, borta, på stan, ute, inne. Började ju för en vecka sen eller nåt, bara vortexfokus, momentet byggs upp och det är lättare och lättare att hitta tillbaka till de sköna vibbarna och man märker snabbare och snabbare om man dippar. Nu kan jag hålla det superbra här hemma! Igår däremot dök upp massa tankar hela tiden, skulle bli sen, hur sjutton ska vi hitta nånstans nära att ställa bil+släp i Gbg, vad SJUTTON ska jag välja och inte välja i Ullared när jag behöver typ ALLT och fanns så MYCKET fint och hur ska inredningen gå ihop med färger o hur stor är den och nu börjar det snöa, och nu ringer mamma och säger det är snökaos i Borås o Aneby o S skulle upp tidigt till jobbet och shit alltså det är halt o lurigt med släp och ojdå vad ska S tycka om mig när jag snackar så mysko grejor med Kathja (haha!) och ja jag kan hålla på. Så igår fick jag fokusera om ungefär varannan sekund när jag körde bilen till och från.. Men med momentet jag byggt sista veckan så gör det så fort, på en sekund, bara tänker Vortex så dyker massor sköna tankar upp istället och jag kan gå helt på instinkt och flow i affären och i trafiken och allt flöt och allt löste sig superbra.

Alltså.. jag har tänkt en hel del på sistone att vi har blivit så himla fast i analyserande här inne så många.. analyserande av vibbar som är långt utanför vortex! Det tar oss bara dit väääääldigt sakta jämfört med att bara hoppa in i VOOOORTEX där vi ändå vill vara som resultat av allt det här analyserandet! Och där är ALLT vi vill ha, direkt! På typ en sekund för mig just nu, efter bara en veckas fokus! 🙂

[Kathja]1
1/30/14, 1:07 PM
#104

Med vad gör du hoppet? Bara genom att på foka på sånt som lyfter dig?

Annons:
Theleonora
1/30/14, 1:39 PM
#105

Jaa Linn, vortex vortex bara vortex. Så himla kul, tänkte jag skulle in nu här och skriva vortex som en påminnelse. Det var ju ändå 2 timmar sen vi snackade och så ser jag att du redan skrivit!! ❤️ Jag är i vortex, nästan. Men det är ok! För det är väl dör jag ska vara nu. Snart ska jag in på massage, det var längesen. Bra att jag bokade tiden!! Woop woop!


Otroulig
1/30/14, 4:10 PM
#106

Måste bara flinka in med att jag känner mig helt konstig idag. Känner inte igen mig själv riktigt. Vet inte hur jag ska uttrycka mig …. När jag var på verkstan så babblade jag på och uttryckte mig annorlunda..precis som om jag kände dom. Jag brukar inte vara reserverad - men svårt att föklara - på ett annat sätt än jag brukar. Men känner mig helt fri, svävar omkring liksom, är bara…fast lite förvirrad…

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/30/14, 4:22 PM
#107

Hi Hi, det låter ju som mig. Allt bara bubblar ut, direkt transport från hjärtat ut i luften utan att passera hjärnan. Fast jag trivs med det, var löjligt svårpratad förr.

MissInAction
1/30/14, 6:33 PM
#108

Otroulig, jag tänkte på det där med pengarna och bilgrejerna! Vad gör det egentligen för skillnad om det är 5 kr eller 5000! Det ska ju vara lika lätt att manifestera fram båda summorna! 😃 Fast då sitter vi där och tänker att oj det är ju mer pengar. 🤐
Men allvarligt talat så hoppas jag att allt löser sig på allra bästa sätt! 🤗

Och idag fick jag betala 30 kr igen i affären! Närapå 30 miljoner, hehe 😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
1/30/14, 6:38 PM
#109

Jag har också tänkt lite på det där med pengar, bilen och sånt…. Hm.

Aja, var iaf i utkanten av vortex efter lite chat med Linn och sen fick jag ju massage och då hamnade jag ännu mer i vortex. SÅ jag kände mig full på jobbet, timmen efter det gick snabbt (och jag fick inget gjort) och jag har tagit mig hem.

Skulle vilja säga att allt är som det ska nu, bara jag hittar mitt bankkort 🤔. Men det dyker väl upp när jag släpper tanken på det. Av nån anledning känner jag att jag måste ha just det kortet att gå och handla med och köpa gymkortet med osv fastän jag har andra kort. Ja ni förstår ;)


Otroulig
1/30/14, 7:25 PM
#110

Hehe, näe egentligen så är jag faktiskt inte så upprörd över att summan som sådan. Jag har ju pengar. Utan mer - vad fasiken - en liten pryl är trasig så måste byta ut hela tjillevippen, hela insatsen med blinkers och allt. Hur tänkte dom då?  Och sen relationen - jag kan tycka att felet är värt 300 spänn - lampor skall gå och byta - istället kostar det 10 gånger så mycket - det blir fel proportioner - det retar mig och jag vill  hitta en annan lösning. Jag gillar ju att lösa problem.

Men det här är ju värdsliga saker. En liten pikant detalj att förundras över. Vi har skrattat på jobbet åt det. 

Det är ju faktiskt så - det är detaljerna som skapar innehållet i en dag. Det finns en bakgrund i Alltet - sen fyller vi på med detaljer. 😃

Ja Thea man kan känna sig lite berusad efter behandlingar. Den största påverkan jag känt var efter akupunktur. Jag var tvungen att åka hem från jobbet tidigare - gick som i koma..🤦‍♂️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
1/30/14, 8:58 PM
#111

Men vad gööööör ni? 👋

Här babblas det friskt när jag är på jobbet - så kommer jag hem då minsann är det tyyyysssssstt, när jag har tid. Men jag ska väl ut och röra på mig kanske. Fenix och vinden kallar 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
1/30/14, 9:19 PM
#112

Kollar film, softar, vibbar och strukturerar "att göra saker". Det är mycket nu! Men fokus på vibbning - jag kör Linns melodi. Opa! Nu ska det skapas stora grejer. 

Ja just det! Jag fick ett ryck och körde 20 minuter på crosstrainern med, och så har jag skrivit månadens inlägg till vår lokala blaska. Jag var noll insiprerad men efter att ha tränat en stund och få intressanta telefonsamtal så lossnade det.

Har haft en bra kväll helt enkelt och i mon är det dags att jobba helg igen - fattar inte vad veckorna går fort!

Satt just och letade efter ett block som inte var fullklottrat, kom då över en målplan jag hade skrivit för 4 år sedan då vi jobbade i ett nätverk. Slutmålet var ett hus på Kreta och 100 000 kr/månaden 2014 - fick sjuk ståpäls då jag läste det! Ska vibba lite till på saken tror jag. Jag hade ju världens coolaste meditationsupplevelse i går då jag mötte Gud och hen sa att jag skulle få det jag innerst inne behövde och ville ha. Och ett löfte är ett löfte. 😃

Otroulig
1/30/14, 9:26 PM
#113

Oj, 🥳🏆 Det låter ju strålande!!!

Då är frågan om innerst inne önskan sammanfaller med de medvetna önskningarna 😉 Men det är jag rätt säker på att dom gör❤️

Jag har läst mina gamla mål också, så lustigt att jag nämnde B&B där också - det har jag fått en chans på i alla fall. Annars är det ju samma lika JO! Det stora är ju att jag blivit lycklig och trygg i mig själv. CHECK på den 😎😃Samt hund kommer med på check listan.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/30/14, 9:28 PM
#114

Jag är ju inte mycket för handlingsplaner och mål med specifika summor till specifika dagar och år - men jag vet hur jag vill må och leva. DET är mitt mål. Frihet på hög nivå! 🌊

Det där var något vi "skulle" göra. 🤪

MissInAction
1/30/14, 11:51 PM
#115

Får ni också mail från The Tapping Solution? Jag fick det idag och jag brukar oftast slänga dem utan att läsa😇 men idag läste jag och såhär stod det, ta åt dig av det som känns bra och skit i resten 😃❤️☀️

Hi Maria,

email-theoption-quoteWe're living in a very outcome-focused society, where all we seem to look at is the end goal.  

What I mean by this is, if we're in physical pain, we want the quick fix, the pill, the magic surgery, the thing that will make it all go away.

If we're struggling financially, we long for that winning lottery ticket, that magical breakthrough, that gives us the money we want.

Here's the problem with this approach, and a suggested solution:

If you're in pain, and you pop that little pill, and the physical pain goes away, who are you?  You're a person who now isn't in physical pain, because the pill took it away, but you're the same person, with the same emotional experience, the same inner angst, the same demons.

If you're poor or struggling and you win the lottery, money is given to you and you are now rich, but who are you?  You're the same person, with money, but with the same emotional experiences, inner angst and demons.  (A big part of the reason why, as I'm sure you know, most lottery winners lose everything in a span of a few years.)

What's the option?  The option is to do the deep inner work, to heal, to let go, to become more conscious, to forgive others, to forgive yourself, to release limiting beliefs, to connect to that deepest part of you that knows TRUTH, that knows the essence of who you are and your value in the world.

THEN the pain goes away…

THEN the money flows in…

THEN the relationship appears…

And who are you then?  You're a person who isn't in physical pain, you're a person who is wealthy, you are whatever that end goal you wanted…but with inner peace, clarity, and joy.

So the question is…do you REALLY want the white pill or the lottery ticket? Or are you ready to do that deep inner work? To truly transform? 

Up to you! :)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
1/31/14, 3:56 AM
#116

Har precis kommit hem med äldsta dottern från Gymnasiet, som hon har gjort inträdesprov,, hon kom in så alla är glada och nöjda.

Det är sådan skilllnad här och på Sverige. Här gör man ju inträdesprov. Det finns privata alternativ och kommunala, och självklart vill vi att hon ska gå kommunalt, nivån skiljer sig jättemycket , inte mellan privata och kommunala, utan skolor emellan, så man söker ju bara till skolor som ligger på den nivå som man själv håller. De flesta gör inträdesprov på minst två skolor (man får bara söka till en kommunal, klarar man inte det provet så får man söka in på privat). Idag annonserades alltså första intagning, de som har fått rekommendationer från högstadieskolan. De allmänna inträdesproven görs  i Februari. De tar bara in 26 tjejer på den intagningen och det var 133 sökanden. Man går till skolan på morgonen, och prick kl. 9 sätter de upp ett stort papper med nummer på de som klarade dig,,, världens triller, liksom☀️Hon klarade sig så det känns jätteskönt!! Nu slipper hon plugga och kan njuta av sista två månaderna på högstadiet❤️

Och sedan har vi världens underbaraste väder idag!!! ☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
1/31/14, 6:50 AM
#117

Så skönt Shia! Grattis!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/31/14, 8:54 AM
#118

Grattis till er båda! Skönt att hon kan softa lite sista tiden. Softa är bra. 

Idag var det snöskottar dag igen, nu har vi så i klarar oss ett tag tycker jag. En annan ska annars dra till jobbet i eftermiddag för jobbhelg med bästa kollegan H, så det kommer att bli så bra så. 🌊

Vaknade lite upp och ner i morse, men efter lite snöskottning och vibbning så är jag på topp igen. Just nu är det så spännande att leva!!! Känns som värsta islossningen har dragit igång och jag har ingen aning om var detta ska bära hän, men det är helt oväsentligt jag bara njuter av allt som är just som sig bör. 

Påminner mig själv att det är lika lätt att manifestera en knapp som ett slott. ❤️

Annons:
linnease
1/31/14, 11:10 AM
#119

😴😴😴 trött…

[Torahzen]
1/31/14, 11:23 AM
#120

Snuvig, bomull i huvudet. Lillan med.  Vabbruari har börjat…

[Kathja]1
1/31/14, 12:01 PM
#121

Linn - det kanske inte är så underligt! 😎

Tora  - Krya på er! ❤️

szirius
1/31/14, 1:51 PM
#122

Här har det varit från noll till 100 idag. Vaknade superoff men vände uppåt. Kände nåt smågnäll inombords att ännu en helg som sportänka, maken borta både lördag o söndag o då har jag ju ingen bil, så jag kan inte hitta på nåt direkt. Bussen tar jag inte vintertid för de har ingen värme, brrr, o stå o vänta ute går bort( lite manana här, de kommer i tid…eller 20 min senare😉) MEN! Fick den här starka känslan " bara JAG kan skapa min lycka - så gör det jag mår bra av - med det jag HAR!" och gnället släppte🥳. Har nu spelat piano, o helgprojektet blir att piffa till sovrummet- kul! Byta gardiner, plocka in färg, en lampa, andra grejer på väggarna, bädda rent, mmm det blir bra.

Känner också att det är spännande att leva! Och min rastlöshet går över extremt fort alltid, jag kan skifta så bra nu, hurraaaa. Det var verkligen nästa steg för mig att ta till mig det här budskapet att om det inte finns än- så är vibben inte ren. Allt blir så enkelt av detta. Solklart.Mer flöde kommer bara jag rensar i rören - o det gör jag genom att må bra här och nu!☝️

[Kathja]1
1/31/14, 2:05 PM
#123

Jag är jätte trött idag! Kunde konstatera att jag ofta är det fredagen då det är dags att börja jobba igen efter min långledigt - lite som att jag blir trött av att ställa om mig från frihets-mood till jobb-mood. Apropå att pyssla så har jag fått virkning på hjärnan. Jag kollar mönster och garner och skulle kunna köpa hur mycket som helst. Men jag kan inte virka! Men jag tänker att det nog är min slumrade kreativitet som har vaknat till liv. Så jag ska nog våga mig på att virka mig en färgglad handduk slash grytlapp som kan hänga på ugnsluckan och lysa upp köket lite. Men först till jobbet… Tjingeling!

szirius
1/31/14, 2:45 PM
#124

Kathja- kul! Jag såg en bild igår som jag sparade, ett ev vårprojekt: att virka in hela cykeln, haha! Lagom Pippi långtrump-feeling😛

Du kan ju sticka, eller hur? Virka är ju ännu enklare, framförallt går det fort! 😇

Otroulig
1/31/14, 6:07 PM
#125

Hej fina ni.

Jag är lite kluven just nu. Skulle vilja hänga med er härinne, och sitta och slappa i soffan- men ska iväg och käka lite pub mat och sen kolla på Mandela filmen. Men det låter som en lagom fredag underhållning. 

I morgon är det hund kurs igen i snö stormen…fast då kan vi faktiskt vara inne. Vi har rätt kul. Sök är ju som kurragömma med hundarna. Sen ska de ju markera att de hittat nån och visa var personen är. Men väldigt mycket lek inslag. Linn grej 😃

På eftermiddagen i morgon blir det 50 års kalas - nu börjas det :) jag tar bilen och är där några timmar - det får räcka. Det ska bli lite intressant att träffa alla hennes gamla kompisar. Jag kände ett enormt utanförskap och mindervärdes komplex med dom och henne. Så det ska bli lite spännande och se hur mycket jag vuxit 😎

Tänk att jag behövde bli 50 för att hitta hem i mig själv!!!!😮😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
1/31/14, 6:48 PM
#126

Åh ha så trevligt ikväll Otroulig! 🙂
Du får berätta vad du tyckte om filmen sen också.

Igår kväll skulle jag meditera innan jag somnade, och jag hann knappt "installera" mig på platsen där jag ville vara, förrän Mo dök upp. Jag flöt iväg direkt och det kändes så levande. Fick liksom overklighetskänslor hela tiden. Men det kändes bra. Dock så flöt jag mer och mer iväg mot sömnen så jag somnade väl till slut 😃

Idag skulle jag prova igen, för en timme sen ungefär. Började sittande men det gick inte att fokusera - det kom hela tiden bilder från counter-strike 😂 Så jag provade lägga mig ner för ofta tycker jag det är enklare att komma in i en meditation liggande. Men jag somnade. Två gånger. Nåja… bättre lycka nästa gång. Jag var åtminstone avslappnad!

Nu ska jag fixa middag, indisk kyckling. Och öppna en flaska Mia-vin ❤️Ja, det heter Mia!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
1/31/14, 9:27 PM
#127

God morgon på er!! ☀️

Här är det tidig lördagmorgon,, men jag har massor av jobb som ska stökas undan, och det är skönt att börja dagen med kaffe, läsa härinne en sväng för att sedan gå över i "jobb-läge" 🌊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
1/31/14, 9:33 PM
#128

Här ska precis börjas varvas ner😉 - jag har gjort fina kuddfodral av gamla dukar som bara legat i ett skåp👍

Ha en härlig jobbdag Shia✨, o njut av kaffet först! O grattis till dottern, jag likeade på fb🤗

linnease
2/1/14, 12:51 AM
#129

Shiiit min nya granne har så galet med energi! Antar att det är vad jag behöver men puh! 🥵 Idag har vi dammsugit o skurat trappen, vi är de enda två lägenheterna på översta plan så vi tänkte göra fint, köpt tavla o ljusstakar och hängt upp oxå.

Och så har vi gjort pannkaksbrunch med massor av frukt o avokado o getost o grejor, och varit och handlat, och lämnade bilen till min mamma och hängde där en stund, och sen bangade jag middag med hennes föräldrar, men så dök hon in här typ kl 23 och hade supermassa energi och tyckte ville packa upp flyttlådor, jag bara näääääh, kan göra seeeeen, men hon tvingade mig! Haha. Packat upp o diskat o tvättat till nu! Klockan 00.50. Mer än jag gjorde på en vecka innan jul. Ojoj.. Soooova nu. Upp imorrn på släktdop med 😴

MissInAction
2/1/14, 1:25 AM
#130

Hahah! Linn, du verkar ha haft en schysst dag 😃🤗
Och du lär ju sova gott i natt!

Hoppas att du har en riktigt skön dag också shia! ☀️

Själv har jag spelat en massa counterstrike-matcher ikväll. Och druckit Mia-vin. Det är nog fasen det godaste vinet jag druckit 😃 Även folk som säger sig inte gilla vin skulle älska det här. Smakar så himla milt men ändå sååå gott! Sött men inte sliskigt sött. Precis perfekt 😍

Ja, när flaskan tog slut så hittade jag lite Dooley's i kylen 😛

😇


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2/1/14, 2:43 AM
#131

vilken granne Linn!!! hoppas det inte blir för mycket bara🙂Men skönt att få saker gjort också!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2/1/14, 10:39 AM
#132

Härligt Linn, vad roligt ni verkar ha. Har för mig att du önskat just socialt umgänge och skratt. 🙂

Mandela filmen var bra. Lite jobbigt är det ju att se allt våld - men för att beskriva hur det var så blir det ju så. Han var verkligen en stor man. Snacka om att vara stark och gå kärlekens och fredens väg. Han gick ju emot sina egna bundsförvanter, sin fru, ja alla. Som ett lokomotiv i kärlek ❤️❤️ En sann hjälte. 

Min tomhets känsla fortsätter. Drömmer en del men inte så starka drömmar så jag tycker inte att det är värt att skriva ned. Men ska försöka börja göra det igen.

 Nu ska jag packa ihop och sticka iväg och leka kurragömma 🐶 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2/1/14, 10:39 AM
#133

Hej hej, här tar vi det lugnt idag…gråslask ute, så nån prommis lockar inte….tänkte pula lite med dansmusiken men har inte kommit i stämning än…en kopp kaffe först tror jag bestämt- o hänga här lite🙂

Bränn inte ut dig nu Linn😃😉. Lät gott med avokado o getost, mmm 2 av mina favvissmaker. Rödbetor i ugn med getost o hackade nötter är ju bara så GOTT!

MissInAction
2/1/14, 6:38 PM
#134

Hehe jag lyssnade ju på Abraham idag en stund och så kom jag på att egentligen så skulle vi bara behöva ha en enda tråd här inne! En Vortex-tråd där vi bara delar allt som gör att just jag hamnar i vortex! 😃☀️
Och alla andra trådar blir överflödiga, onödiga, hindrande etc. 

Just för att det enda vi behöver göra, är att se till att vi hamnar i och stannar i vortex. Allt annat sköter Universum. Låter så enkelt, eller hur? 🤪😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2/1/14, 6:41 PM
#135

Bra MissI!!! Håller med 👍


[Kathja]1
2/1/14, 8:49 PM
#136

Bra du tog upp det MissI, tänkte det samma häromdagen men glömde det sen. Fixar det genast.

linnease
2/2/14, 12:03 AM
#137

Kul! Jag har tänkt det ett tag med, mera fokus på rent vortex, som MissI säger. Det är ju det enda som gäller egentligen ^^ där allt vi vill ha finns :)

Otroulig
2/2/14, 12:06 AM
#138

Visst är det så Miss, Linn hade det ju t.om som mantra härinne häromdagen 🙂

Men jag vill gärna surra lite alldagligt med er också, så jag hoppas ni vill fortsätta med det.😊

Nyss hemkommen från 50 årsfirande. Det var kul att träffa alla bekanta efter 20 år nästan, de flesta såg ut som då, det var kul att se. Jag trillade inte in i utanförskaps mönstret, vilket jag ser som en framgång och ett kvitto på att jag utvecklas. 🥳

Själva födelsedags barnet hade i sin inbjudan (som var elektronisk) låten "Aquarius" från filmen Hair. Och ikväll berättade hon att av en händelse fick hon reda på att månen var i åttonde huse och Jupiter ligger i linje (eller hur man säger på svenska) med mars. Det händer var tjugonde år tydligen. Lite coolt va! Så nu ser jag fram emot fred på jorden!

Jag körde ju dit och när jag åkte hem så råkade jag titta på trippmätaren och den visade 77777…också lite coolt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2/2/14, 12:07 AM
#139

Hihi Linn, jag kollade videon - hade redan skrivit om dig ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2/2/14, 2:42 AM
#140

77777, alignment!!! Eller? Om du vill 😃☀️

Men haha, det skulle bli lite tråkigt här inne om vi bara hade en enda tråd, tror jag. Lite moment 22 på nåt sätt. Det enda vi behöver är vortex, och ändå har vi sånt behov av allt det andra! 😉

Nu ska jag spela lite till innan det blir sängen! 😛


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2/2/14, 4:38 AM
#141

Alltså… jag har senaste månaden ungefär älskat att vara i mitt badrum. Jag vet inte om det beror på att det är litet, och därför varmt då elementet där är på? Eller för att det helt enkelt är mysigt! Städade ju ordentligt där förra helgen men innan dess var det nog inte sedan september, så det var ändå rätt sunkigt innan och ändå ville jag vara där. Har mjuk matta där sedan september också.

Bara så konfunderad på om det finns nåt särskilt just med badrum.. eller den delen av min lägenhet… eller om jag övertänker nu igen? 😃

Hungrig. Men ska försöka hoppa i säng snart 🙂 ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2/2/14, 10:11 AM
#142

Ja men jaa, vardagssurr med er är ju Vortex! ^^^^

[Torahzen]
2/2/14, 10:23 AM
#143

Upprepade 7:or

De skriver om 7, 77, 777 och 7777

Livsuppgift, andlig utveckling, på rätt väg…

http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.se/2010/08/angel-numbers-number-sequences_3615.html

SHIAWASE
2/2/14, 10:37 AM
#144

Wow Otroulig,, 77777 !!☀️
Här har varit en dag i jobbets tecken,,, Tänkte kliva upp 4 i morse, för jag har massor att göra och morgon är bra tid att jobba för mig,,

vaknade kl. 3,,, kunde inte somna om , så jag lyssnade på en guidad meditation,, som jag tycker om,, kände efter den att det inte räckte, så jag fortsatte och dåååå satt det fart,, hela jag surrade och vibrerade, drogs ur kroppen och  flög iväg någonstans,,,dels till min man,(kollade liksom bara på honom,,) men också till Sizirus, du satt där i en skogsglänta vacker som vanligt,, etc, etc, en rätt fantastisk upplevelse,,,, som jag under den pågick även undrade om den var verklig, men samtidigt så verklig,,,wow!!

Återvände sedan, men kunde eller ville  liksom inte kliva upp, kallt som det var, och samtidigt ville jag fortsätta att njuta av upplevelsen, så jag låg och halvsov och filosoferade en stund, klev upp vid 6, och har suttit med datorn sedan dess, har typ fyra olika jobb som jag gör parallelt,, etikprövning för forskning, bruksanvisning för klocka, svensk-danskt tv-drama, samt engelsk tv intervju,,,````kontraster!! Samt lite andra saker,,,,

Nu sitter jag och pausar en stund ,, hoppas ni har haft en bra söndag!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2/2/14, 10:45 AM
#145

Oj vad intressant med numren, Torah!! Tack! ❤️
En jag chattade med sa inatt att oh 4:44 already?? Så jag tänkte att intressant, vad står detta för? Ska skicka till honom, då han är väldigt troende - kul att se vad han tänker om det här med siffror 🙂

Åh jag gjorde världens godaste chai igår. Kanelstång, färsk ingefära, kryddnejlika och kardemummakapslar. Kokade upp med lite vatten och sen efter en liten stund tog jag ur ingefäran och kanelen eftersom det kan ge besk smak efter ett tag - men resten fick stå och dra i många timmar.. så drack jag denna underbara dryck med varm mjölk och starkt te på kvällen 😃 ❤️
Blir chai och toast till frukost om en stund! 

Jo just det, var ju därför jag gick in i den här tråden. Såg att en av er redan gillar den här sidan så ni kanske har pratat om det förr? Fick tips av Susanne som har reikat mig om Solkarina, hon håller i Reikiutbildningar och har skrivit böcker, finns en grupp på FB och så finns den här sidan, hon skickar gratis kosmisk healing varje söndag mellan 20:30-20:45. Tänkte att det kan ju vara mysigt innan Gruppmeditationen 🙂 Och förresten - blir det någon ikväll?? 😉☀️
Fick ju låna en bok om Reiki, som den här Solkarina har skrivit. Den är för de som går utbildningen, så den är jätteintressant! Känner så starkt att det är dags för mig att lära mig Reiki nu, har ju tänkt på det sedan jag kom i kontakt med det i mitten på 90-talet.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/2/14, 11:22 AM
#146

Wooow, TACK snälla Tora. Nu fick jag riktigt rys. För igår när jag gick min vanliga eftermiddagsrunda med jycken så lade jag märke till en vägskylt som jag passerar varje dag …men har aldrig tänkt på den förut. 

och då undrade jag vad den skulle säga mig..kom fram till att meddelandet var "du är på rätt väg"

ryys på den va!

Jag vill ha meditation ikväll, gissar att Kathja inte lagt upp nån för hon jobbar ju faktiskt Lägger upp en tråd :) 

Nu dåkorsning_a.png

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2/2/14, 11:27 AM
#147

Ser inte bilden, Otroulig! 😢 
Meeeen jag ryser med dig! 🤗

Och perfekt med gruppmeditation! ♥ ☼


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/2/14, 11:34 AM
#148

hahaha det går bra för mig 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/2/14, 11:48 AM
#149

Det gör hon, och så tänkte jag att vi inte dör av att hoppa en vecka.

Otroulig
2/2/14, 11:51 AM
#150

Miss, kom på att Anna Lena Wikström har distans kurser. Du kanske har en massa kontakter redan men hon håller nere priser för att så många som möjligt ska få en möjlighet. Jag gillar henne. Kolla in på hennes sida.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2/2/14, 12:10 PM
#151

Tack Otroulig! ♥ Nej jag har inte så mycket koll på namn och vilka de som håller kurserna är, så tack, ska läsa vad hon skriver!🙂

Och jag ser bilden på korset! 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2/2/14, 12:38 PM
#152

Shia- vad glad jag blir att du var hos mig i skogsgläntan❤️, jag längtar verkligen till skooog, nu är det lerslaskigt där, o det är nog grönskan jag längtar efter mest, därför jag inte går dit så mkt på vintrarna….åååh, snart är det vår igen☀️

Själv har jag ju massor med japanvibbar, dyker upp smågrejer hela tiden, jag drömmer om dig/ er osv. Känns så självklart att min familj kommer o hälsar på din nån gång🤗

Tex såg jag igår att de ska göra anime av Pippi och Ronja Rövardotter - kanske är det du som är översättaren😛.Längtar efter att se dem! Älskar ju Totoro!

Vi såg nåt klipp igår oxå på kattcaféer från Japan, massa katter man kan gosa med😍även för dem som inte har möjlighet att ha egen…så himla underbart!

Själv funderar jag på vilken bonde jag ska bli bästis med här i närheten, har sån längtan efter hästlukt, luta sig mot varm komage, sitta bland kycklingar som springer omkring…vill inte ha egen bondgård men njuta av djuren såhär på helgen en stund vore ljuvligt😍

Otroulig
2/2/14, 1:08 PM
#153

Jamen perfekt Szirius, bli bästis med en reslig, varm,snygg bonde i gubbkeps- så kommer jag i ett huj 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2/2/14, 1:29 PM
#154

Det vore ju helt underbaaaaaart att ha dig som granne här i byn, så kul vi skulle ha!!!🤗 Jag skulle komma på min invirkade pippicykel o köpa ägg av dig o vi skulle sitta i er persikoberså o dricka jordgubbsbål🌺

Otroulig
2/2/14, 1:34 PM
#155

JAAA!!!

Men hörni jag måste berätta ännu mera ryyys grejer, jag hade glömt det. När jag åkte till festen igår så var det ju lite mörkt för mina lyktor på bilen är ju inte i tipp topp (som ni kanske läst 😉) så jag stängde ned radion och sa högt " Snälla Gud och alla änglar, jag har det lite mörkt på min väg så jag ber att få lite tydliga tecken på vilken väg jag ska ta för att komma framåt" …så kommer 77777 på hemvägen YIIHAA!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2/2/14, 3:24 PM
#156


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2/2/14, 3:33 PM
#157

Så härligt att se när nåt är helt rätt MissI!


Otroulig
2/2/14, 3:58 PM
#158

Här följer vi med i vad universum presenterar och jobbar extra 7 timmar på onsdag - som servitris på ett värdshus på vischan. 30 pers som ska laga mat själva och sen äta upp den. Stället står för bra italiensk mat, goda råvaror och kunden ska få en trevlig upplevelse. Det ska bli kul! Har varit där själv som gäst två gånger. 

Alla pratar om extra pengar - jag ser det som en trevlig upplevelse och en väg till något nytt kanske. Här hoppar vi på vad universum serverar!

Tack för nya upplevelser, nya vägar och en flexibel, våga prova jag!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/2/14, 5:14 PM
#159

Wow vad spännande! 👍

SHIAWASE
2/3/14, 9:27 AM
#160

Spännande Otroulig!!!

Jag hade bästaste mötet idag,,, borde vara mycket spralligare, men har nu känslan "just the next logical step" ,,, så jag behöver inte spralla upp mig, utan det är självklart liksom,,

Det är vårat event som vi skulle ha i höstas,, men som blåste bort p g a tyfon,,, Nu har vi en kanonbra kommitte,,, och projektet kan ta fart!!!

Bra affärsinriktade personer med också!

Klev upp 4:30 i morse,, jobbade, hade karatebics träning, iväg till ambassaden för möte,, nu är det karateträning,, sedan jobb,

Jag VEEET Szirius!! Ska se till att det lugnt också ,, men just nu känns det bra!

Läste ett bra blogginlägg av Teal Scott (numera Swan) om allowing,, ska länka hit senare,, Men jag befinner mig nu i allowing-mode, känns det som, och mina handlingar och aktiviteter känns BRA! Så allt är helt ok!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
2/3/14, 1:19 PM
#161

🥳Låter tiptopp Shia🤗

[Kathja]1
2/3/14, 4:09 PM
#162

Så mycket roligt alla har på gång nu! Spännande värre. 👍 En annan har landat hemma efter jobb-helgen, han sova en timme och sedan har det blivit jobba av. Älsklingen har fått lite att göra och hans kollega har gått i spinn så telefonen går varm. Det ska skrivas avtal och fixas med papper, men det är angenäma sysslor. 

Mitt i allt detta så har vi fattat ett beslut - första veckan i mars ska vi boka en tid till veterinären för avlivning av vår gamla schäfer. Tungt men det känns bra. Så nu ska han gödas med leverpastejmackor i några veckor. 🤗❤️

Otroulig
2/3/14, 7:27 PM
#163

Kul att det dräller in jobb, heja dig Kathja🥳.

Jobbigt med beslut om hunden, usch ja. Alltid svårt att veta när det är dags. 🤗

Kul Shia, med eventet!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2/4/14, 1:27 AM
#164

Jisses efter över två timmar i total eufori och kärlek, mestadels tack vare låten Do you love me av The Contours 😃❤️
För ungefär en timme sedan iaf så dök Mo upp på FB och sa hej, inte pratat på kanske två dagar nu.. och han sa att han inte varit så här glad på evigheter! För hans del handlade det om fotboll 😃
❤️
Det börjar väl bli dags att dra sig mot sängen. Vill verkligen inte sova! Men ska upp 06.10 i vanlig ordning. Nattis 🌛 🌺


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2/4/14, 5:44 AM
#165

I går var det 20 grader varmt, vår och sol!!! Underbart,,

Idag är det grått och snöar,, hastiga förändringar,, För mig spelar det ju inte så stor roll, i och för sig,, idag har det varit jag och datorn sedan halv fem imorse🙂Karateträning med barnen på kvällskvisten,,✨

Hoppas ni alla har en kanondag❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/4/14, 9:03 AM
#166

Här är det vår i luften idag. Småfåglarna kvittrar för fullt, dåligt med sol dock. Men känslan av förväntan ligger i luften. Idag har jag inget annat planerat än att bli av med en gammal bil och komma med glada tillrop till Älsklingen som har att stå i. Ja just det, har ju en avlösning att göra med. Så gott om tid att skämma bort Endor hans sista veckor. Nu ska bara alla barn informeras också. Yngsta dottern, snart 20, och yngsta bonussonen lär ta det hårdast även om de har vetat att det inte är långt kvar. Ja och så Älsklingen så klart. Men hunden är glad i alla fall, och det är bra.

Otroulig
2/4/14, 9:04 AM
#167

Rådjuren har kommit tillbaka!! De har varit borta några månader - men nu i morse såg jag flera stycken och fåglarna kvittrar - det går mot VÅÅÅR, Hurra!! Insåg igår att jag skulle må bättre av att inte knäppa på datorn när jag kommer hem - fastnar där….Så jag får kanske göra som man gör med barn - sätta en begränsning hur många i veckan jag ska vara där. Blev lite inspirerad av Shias " Tillåt dina manifestationer" Bort med trögheten - fram för flöööööödet, mot görandet!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
2/4/14, 9:12 AM
#168

Hundkramar till er Kathja 🤗🐶

[Kathja]1
2/4/14, 9:16 AM
#169

Tack fina Tora! ❤️ 

Otroulig - låter som en bra plan! Själv sitter jag nöjd och konstaterar det händer en massa spännande saker utan att jag behöver jobba ihjäl mig. Jag flyter på, just som det ska vara.  🌊

szirius
2/4/14, 12:37 PM
#170

Även här är det vår i luften! Sol som värmer nacken o fåglar som kvittrar.

Otroulig, detsamma för mig o datorn😇, jag fastnar ofta seeeent o får på det sättet för lite sömn…o ofta bara trams, som inte gör mig på vidare flowigt mood heller, men bara klickar vidare o vidare…märker att det stressar mig oxå, ett tydligt tecken på att skära ner☝️

Nä- låta datorn vara o sätta mig vid pianot i stället om kvällarna tror jag bestämt, nu var det länge sen!

Kram till vovvsing Kathja, vad mysigt ändå att bara skämma bort honom totalt o njuta de sista veckorna❤️

linnease
2/5/14, 2:59 PM
#171

🤦‍♂️😴😴😴😴🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😴😴😴😴❤️😍😴😴

Theleonora
2/5/14, 3:02 PM
#172

Jag känner som du Linn!


linnease
2/5/14, 3:14 PM
#173

🤗

linnease
2/5/14, 4:19 PM
#174

Så häftigt. Lyssnat på ett par av Abe's senaste workshops sista veckan, varit helt fantastiskt bra. I en av dem sa de att vi är alla global players, universal players, and any one of you in the audience have the power to singlehandedly flow the energy that creates worlds towards anything that is important to you, and be able to track the results of you focus.

Fick sån gåshud av det, för jag kände det, jag är där!! Blev så inspirerad, flödade energi till Naturen, till harmonisk vibrerande natur och typ mindre kemikalier i världen. (egentligen bara till det första, men vet inte hur jag ska beskriva i ord.. riktigt levande frodande grönskande natur, och system och processer och hus och transportmedel som frodas och fungerar ihop med det, som våra reningsverk och alla produkter vi använder, schampo, rengöringsmedel, oljor, plaster.. att allting ska funka harmoniskt ihop och att vi ska kunna använda fritt av allt och det ska bara frodas, liksom. Ren energi och friska vattendrag man kan dricka ur och simma i!)

Och sen insåg jag att M är viktig för mig, M i sitt vortex vid min sida, som hittat sitt vortex och sin power och sitt flow och sig själv! Och hamnade in i en visualisering av att hänga med honom när han är där, och jag är där. Och tänkte jag skulle flöda energin till och med honom, jag visste att det var på morgontimmarna i Canada och att han skulle sova och vara i non-recistance.. Oc nu poppade han upp på FB och berättade helt appropå ingenting om vad han drömt i morse, det matchade energin jag skickade till honom!! Sååå coolt!!!!

Annons:
SHIAWASE
2/5/14, 4:58 PM
#175

Wow linn!!! häftigt,,,

Jag skulle också vilja lyssna på abe/s senaste,, hur laddar du ner dem, via torrento eller??

🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2/5/14, 5:46 PM
#176

Får email med länkarna i. 👍 Här är deras sida http://pages.videotron.com/abeallow/index.htm

Otroulig
2/6/14, 12:07 AM
#177

Jösses bananer vad mina fötter är trötta. Kom just hem efter en låååång arbetsdag😄, efter premiär som servitris, försöker coola ner, kan nig inte somna på en gång. Det gick bra, jag fick en jaha upplevelse om mina känslor som uppstår när jag är " nybörjare" en otillräcklighets känsla som jag ska finurlia på lite grann. Men har träffat många trevliga människor och lärt mig massor.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2/6/14, 12:35 AM
#178

Åh de där känslorna känner jag igen jättemycket, Otroulig! Får så också med nya situationer, nytt folk eller ny miljö.. osäkerhet som grundar sig i rädsla att jag inte ska duga eller vara duktig nog. 

Hoppas det går bra med nervarvandet! 😎🌛

Nu ska jag också hoppa i säng. Såhär tidigt har jag inte lagt mig på hela veckan, haha.. Imorgon är det tydligen hälsodag i kommunen, och vi ska åka ut till Fjällnora som är ett friluftsområde några mil utanför stan. Grillar korv och sånt. Blir nog bra 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2/6/14, 7:00 AM
#179

Godmorgon ☀️
Det här numret har kommit upp ett par gånger för mig på sistone. Gillar skarpt det som står! 😍
http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.se/2011/09/angel-number-555.html

Gillar dessutom att 5 är Mo's favoritnummer och mitt också - tillsammans med 2 - sedan några år.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[rore]
2/6/14, 7:22 AM
#180

Hej och godmorgon i tråden!

Små fåglarna kvittrade så fint på promenaden, kan ju nästan tro att det är vår😛.

Satt och skrev på livets önskelista och hoppsan, så härligt det kändes❤️. Go energier kickade in med det samma. ❤️

Nu ska här fixas undan lite röra och sen mys med en barndoms kamrat som kommer på besök.

szirius
2/6/14, 10:39 AM
#181

Hej hej, torsdagar är min "aktivitetsdag" verkar det som, klar med både brödbak o lunch sedan ett tag. Småruggigt regnväder ute, katten sover vid elementet❤️.

Övar på det här med  positivt fokus😉, glider iväg lätt på teman med invanda negativa fokus😇 - haha, apropå Shias dagdrömmeritråd, så försöker jag skifta o gå in i drömmandet i stället✨👍

Har en småstress i kroppen fast jag inte har överdrivet mkt att göra, jag hinner ju alltid allt, det är mer sånt där som är oklart och man behöver vänta på svaren…tålamodsövning

Ha en fin torsdag alla!🤗

Annons:
MissInAction
2/6/14, 3:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#182

Här är en till som behöver öva på att fokusera åt rätt håll!

Det blev en del tänkande idag när vi var ute på friluftsdag vid en sjö, då kommunen har hälsodag. Senast jag var där var i början på Augusti precis då när jag och Mo blev kära ❤️ Så det kom såklart upp en massa känslor!! Och jag försökte att tänka att det var fint och bra, för jag vill ju tänka på honom.

Det var jätteskönt att komma ut i naturen, även om jag har nära till naturreservat här. Detta är en sjö också och även om det låg is på så var det fridfullt och gav mig det där lugnet som sjöar brukar göra ❤️

Men så kommer tankarna på avsaknad och frånvaro… att han inte pratar osv. och verkar föredra andras sällskap (online). Massa negativa tankar och känslor när jag tog mig hem från affären sen. Till och med bittertankar som hoppas att du hamnar i ett olyckligt arrangerat äktenskap och ångrar att du lät mig gå!! Varför tänker jag så? 😕😕
Jag vill ju att han ska vara lycklig, såklart! Men… med mig!

Det känns lite tungt just nu och jag har ju faktiskt ingen som helst aning vad han känner för mig nu. Inte det minsta. Han kan ju ha kommit över mig helt och hållet. Eller så älskar han mig fortfarande och tänker på mig. Suck!!

Vi fick i alla fall gå hem när vi kom tillbaka till "dagis", så det var skönt 🙂 Ska softa nu och dricka chai, kanske kolla på någon serie eller spela lite!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2/6/14, 3:11 PM
#183

Eftersom jag har dagdrömt halva dagen, så har jag inte alls fått särskilt mycket gjort utåt sätt, saker som jag BORDE göra,, MEN jag tror att jag har fått gjort MASSOR!!!

Ser det bara på mail jag får!!!  MEN jag har ändå fysiska deadlines som måste passas, FAST jag trodde att min deadline var kl. 9 i morgon bitti, men så är den kl. 17 ,,!!Yes,, så därför har jag tillåtit mig själv att drömma vidare under eftermiddagen och kvällen (paus för instruering av träning några timmar),, Men ska nog upp TIDIGT,, typ 3 sådär,, så jag nu blir klar,,

I vilket fall så dök detta upp på min FB ,( har inget med ovan att göra , men det kändes som viktigt,,, själv tar jag sällan (aldrig nästan) offense,,, men kan stöta på sådana personer ,, så det ligger väl inom min vibb-frekvens,,, och känns som en bra påminnelse för många tycker jag !!!) 

Take no offense. That which offends you only weakens you. Being offended creates the same destructive energy that offended you in the first place—so transcend your ego and stay in peace

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/6/14, 8:33 PM
#184

Idag har varit en sådan där hektisk JOBB-dag. Så nu är jag helt slut. Hjärnan känns som en tvättsvamp men jag är väldigt nöjd med mig själv. Snacka om att jag kan slänga mig från det ena till det andra, ena stunden styra upp och slänga käft, sitta i info-möte, för att så hålla en föreläsning, till att tio minuter senare välkomna och småprata med prästen. Pust!

Har fått mycket bekräftelse på att jag gör ett bra jobb. En typisk manifesteringsgrej, när jag började att säga att jag är bra på mitt jobb så började killarna ge mig öppen feedback. Kul, kul. Och tänk så enkelt det är. 👍

Otroulig
2/6/14, 8:51 PM
#185

Klart du är!! Världens bäst Kathja!

Jag sitter och känner mig som urvriden trasa efter att ha jobbat hela vakna tiden igår..Då kom jag och tänka på att det gör ju du varje gång du går på ditt pass…jösses liksom 🤪

Brorsan ringde idag när jag var i affären, trött, handlandes, lågt blodsocker och vi skulle planera morsans 75 års present som skall vara en utflykt….inte mycket idéer som poppar upp då, när man går där på ICA. Har ni några förslag så mottages dom tacksamt. Hela familjen (11 pers) ska ha kul från 12 till 75 och 75:åringen har liiiite svårt med balansen. Gärna utomhus. Typ aktivitet med picknick, gärna i Mälardalen. Helst ska hundar kunna vara med.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2/7/14, 9:33 AM
#186

hej hej på er!!! Här har du en till urvriden trasa Otroulig!!!haha mina smileysar strejkar så,, Har inte förflyttat mig från datorn sedan imorse,, men nuu har jag äntligen skickat iväg jobbet, och ska snart iväg för att instruera,, Nu har det verkligen börjat hopa sig, efter att ha varit lugnt ett tag, men jag måste säga att jag jobbar ju bättre på guld-vibben när jag har mycket att göra, så det är ok. Glömde t o m att sätta på mig bh idag,haha,, (i det här landet går man INTE utan bh ,, men det är ju vinter så ingen märker något,,) Har massor av spännande uppdrag också nu framöver våren, så mitt mantra ÖVERFLÖD AV PENGAR OCH LAGOM MED INTRESSANTA UPPDRAG är nog på väg att visa sig som fysisk manifestation !!! tjohoo! Det som känns "jobbigast" är ju alla döttrarnas avslutningar, här räcker det inte bara med en avslutning utan det är massor av events, och TRE stycken,,, hela februari och mars, och sedan är det inte bara upprop här utan även det en jätteevent med alla föräldrar uppdressade etc. Nu hamnar ju äldsta dotterns "skolinvigningsdag" och minsta på samma dag och tid,, och även om jag är en stjärna!!haha, så har jag inte inskaffat mig förmågan att vara på två ställen samtidigt ännu,,hihi Så jag går på minstingens ,, Första klass på lågstadiet är ju ändå en av de största eventet i livet!!! Mannen kan ju gå på äldsta dottern, men hon var inte så pigg på det,,haha mellandotterns skolstart är dagen innan,,, såå med andra ord kommer februari, mars , april att bara flyga iväg,, har ju lite andra planer också,, från mitt dagdrömmer, ,men det är hemlisar än så länge!!! Ha en fin dag alla

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/7/14, 1:38 PM
#187

Jag har just vaknat ur mil lilla jag-har-gått-av-mitt-pass-lur, pigg och nyter. 😉 Skickade just iväg Älsklingen på hans v.a fredag tripp för att hämta sonen och handla lite så nu har jag några timmar av egentid. Blir som det brukar - stänger av tv:n som han gärna har på, kissar hundarna och sedan soffan och en stund av stillhet. 🌊

SHIAWASE
2/7/14, 1:52 PM
#188

haha, det är inte intervjuartikel med mig i en japansk veckotidning för MÄN,,, så innan man kommer fram till min artikel så får man bläddra igenom diverse foton 😞😊

Tema: OS,,, tre sidig artikel och foto,,

Jag pratar väldigt expertigt om  OS, och de svenska medaljhoppen!!haha

Är väldigt tacksam för internet dessa dagar (borde skrivas i tacksamhetstråden☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2/7/14, 4:46 PM
#189

Just nu är jag helt ÅH!!! Tittade precis klart på Mia på Grötö avsnitt 2 och i det programmet var Carola  med. Shit vad starkt det tog, hon pratade om att vara vid ett vägskäl och om längtan efter att hitta (tillbaka) till glädjen i det hon gör. Om att göra saker för att det känns bra och ger lycka, glädje, harmoni. 

Jag känner mig iof inte som att jag är vid ett vägskäl, knallar på min väg steg för steg  - så det var nog mest detta att se någon som hade tappat GLÄDJEN, blev nog lite påmind om att det är lätt att tappa bort sig själv även om man innan visste var man var och vart man skulle. Att det i alla hänseenden är ett pågående arbete, att man (jag -  vi) inte kan slappa av för då kan vi tappa oss själva, igen.

Tänkvärd påminnelse! Skickade en väldigt stark önskan om att träffa Carola mitt i allt, tänk att snacka livet, Gud, tro med henne. Har aldrig varit någon Carola fan, även om hon sjunger hysteriskt bra  - men något var det som drog det är ju tydligt. 🤔

Otroulig
2/7/14, 5:41 PM
#190

Hihi Shia, finns det såna tidningar där med 😉. Att du var ett sånt OS proffs, det var lite otippat *dubbel 😉*

Oj Kathja, ditt inlägg fick upp en del gammalt skräp hos mig, här verkar det ploppa upp det ena efter det andra!! Jag har haft svårt för henne - och tror att det är just för att hon är troende och så där lyyyyyyckklig jämt. Ojoj, det var ju precis det Szirius pratade om i en annan tråd…det är nästan läskigt hur synkade vi är härinne. HAHA!

Men utöver det, jädrans vad jag mår bra - helt lycklig och på en flying disc igen, TJOHO!! ✨😃🌈🌺

Det känns som att det hänt en massa saker inom mig den här veckan. Framför allt det där servitris jobbet…fattar egentligen inte vad…nåt inom mig löstes upp, jag fick mer kraft i benen…🤔

Istället för att vara "förnuftig" och spara pengarna till mina nya lysen, så gick jag och köpte ett par snor dyra handskar för i stort sett hela summan av 8 timmars arbete 😃🥳 Såååå snygga!! Dessutom såg jag det som ett tecken - för jag hade blivit kär i dom tidigare och sen verkar mina gamla blivit kvar på värdshuset (tack för det 🌈) borta är dom i alla fall. 

När jag sen kollade på kontot idag om jag skulle vara tvungen att göra en överföring så fanns det massor kvar 😎. 

Tänk ….det tar lite emot att skriva ovan då jag vet att många härinne inte är där jag är, vad gäller pengar. …Så även jag har nåt att jobba med på den fronten!👍

Nu ska jag njuta av Kathjas nya sida och alla andra fina inlägg härinne.

💋 på er så länge

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2/7/14, 7:32 PM
#191

Gulle du Otroulig, du ska ju bara NJUUUTA  av att du är en sån stjärna på att manifestera slantar - o skriv gärna om det, jag blir bara lyft av det✨! Vi kan smittas🤗

Men jag vet precis hur man kan tänka sig för en sekund ändå…så har jag nog oxå varit lite med min o makens kärlek…överanalyserat att nån kanske blir ledsen, för att kontrasten brist känns i den som "ingen har"…men det har jag helt släppt🎈 - jag vet att om jag lyser i det som fungerar för mig, så är det det bästa jag kan göra, och det kan vara inspirerande för den som läser!

Kathja, såg oxå programmet o blev tagen av precis samma✨…lätt att tro att hon älskar sitt jobb,blir hyllad, hon tjänar bra, men hon kanske bara "följt med" o inte frågat sig förrän nu vad hon egentligen vill göra…

Carola, OMG min första idol ju!!! Jag var 4 år och stod med hopprepet o sjöng främling för alla som ville o inte ville lyssna😂

Hon har nog inte haft det så lätt alltid, föräldrarna har dött, tuff skilsmässa, inget flyt i kärlek, o ensamstående till 2 barn, men hennes tro har burit henne.Hon har ju rykten att vara "diva" men det är kanske ett skydd i en annars tuff branch, tänker jag. Tycker hon ska ha cred som alltid varit så stark i att stå för sina värderingar, även om hon blivit förlöjligad.

Otroulig
2/7/14, 9:12 PM
#192

Haha, precis min tanke nyss. " Jag tar ju inte alls illa upp när de pratar om sina kärlekar, snarare tvärtom, jag blir bara varm och peppad. Så vem är jag att veta vad dom känner inför min fina ekonomi?" Ja, Carola har nog inte haft det så lätt. Kvinnan är stark. Därför inser jag ju hur fel det blir med fördomar som jag har. Men jag inser dom ju i alla fall ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
2/8/14, 8:00 AM
#193

Godmorgon alla finingar! Började morgonen med att undra vad tusan det är för fel på mina ungar!! I veckorna har vi värsta tjafset med att få upp dem kl. 7 men så fort det blir lördag vaknar de vid 6 och för ett himla oväsen. Då har de lagt sig 2-3 timmar senare på kvällen. Frampå eftermiddagen haglar konflikterna och tjafsen för att de är trötta. Sen gick jag över till att fundera på hur jag ska ändra på det. För någonstans förväntar jag mig att det är så. " Varför ska det alltid vara så här? Varför måste dom alltid…?" Be så ska du få! Ooops!

SHIAWASE
2/8/14, 8:24 AM
#194

Tack för det Håbe!!! Inser ju att jag också har dessa förväntningar när det gäller barnen!!!

Här SNÖAR det idag, med stora bokstäver!!!! Wow,, jättekul.

Har aldrig snöat så mycket här i Tokyo på min snart 25 år här!!

Jag och minstingen var ut en sväng, till fotbolls-basebollsplanen, INGEN där men massor av snö. Tog med oss en kartong och använde som pulka , gjorde snöänglar, och sprang och rullade och skrattade!!

SOm en kalv på grönbete!

Plogbilar finns ju inte i denna stad,,, så trafiken är nästan lika med noll,, förutom de som har satt på kedjor på däcken,,,

OCH snön idag var inte så där blöt och hemsk som den brukar vara när det snöar här, ,utan torr och härlig!!!
MEn ändå går alla med paraply!!haha,, För en jämtlänning så känns det ju helknasigt med kombinationen snö och paraply!!!haha,,

Nu kan vi snöleka imorgon också!!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2/8/14, 8:52 AM
#195

Skrev nyss att min dotter var som en kalv på grönbete, men jag tror att jag är likadan, det fortsätter att snöa och det är sååå underbart,,, NU ska jag ta och sätta på mina gamla Lundhagskängor igen (som är rätt så snygga,,haha) (trodde jag skrev om det här,, men nämner det en gång till, jag vet inte varför men jag tog med mina Lundhagskängor hit till Japan för 24 år sedan, och har aldrig haft använding av dem, förrän idag!!! varma och torra!!! tack!) och promenera till affären!!! Kuuul!!! Tänk vad underbart om snön kunde vara kvar några veckor,,, Vitt och fint,,,, Me like! Tågkaos och trafikkaos,,, men det kan nog vara bra med lite kaos här och där!! (smileysarna är borta just nu)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2/8/14, 10:30 AM
#196

Härligt Shia, det blir en viss känsla när det blir snökaos, världen stannar upp samtidigt som det blir tyst. Åhh, jag hade också ett par Lundhags som jag verkligen gillade - men gummit sprack så jag var tvungen att slänga dom 😭

Håbe, jag tror inte du är ensam 🙂 ett par vänner ber sina barn upprepa samma fras varje fredag kväll: Vad är det för morgon i morgon? " SOVMORGON" skriker ungarna och likväl vaknar dom tidigare än vanlig 😃

Det är så fint här hemma nu - min sunk period är över, sköööönt!! Straxt iväg på hundkurs, sen kan det bli att plantera om pelargoner kanske. Ta ned alla ljus slingor kanske, besöka min nyopererade mor. Sen är det tjej middag hos grannen ikväll.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/8/14, 11:16 AM
#197

Jag vaknade helt ur fas i morse, började redan igår, det är väl mycket i det yttre som knölar (pengar, sjukdom och gammal hund) och jag halkade in i "hur ska jag lösa detta tankar"  - och från det är steget kort till en kombo av PANIK & jag skiter i detta.

En dum känslo-kombo! 😡 Så jag gick ut i skogen med hundarna och talade med mig själv lite - och tänk så lätt det går att ta sig ur det där. Lite tanke-snurr senare hade jag kommit till känslan av att allt är som det ska vara  - allt i livet är en gåva  - och allt ordnar sig alltid. ❤️

Bara att tänka de tankarna gör att det jobbiga bara försvinner som dimma när solen börjar att skina. 🌊

Sedan gick jag in och tittade på filmen "The Ultimate Gift"  - hade inte sett den innan men den var ju (såklart) perfekt. 🌊

szirius
2/8/14, 1:13 PM
#198

Håbe, det är nog samma för alla med barn😉. Uppe sent o ändå uppe med tuppen på helgen- här är inte problemet att han stör eller bråkar, men vi sover vidare och då länsar han skafferiet på godsaker😃. I morse hade han ätit 1/3 av plåten med bountykakor (chokladkaksbotten med tjockt lager kokos o sen smält choklad ovanpå)…o nu är han såklart proppmätt o vill inte ha nån lunch…

Såg bilderna Shia - härligt! Jag köpte ett par svindyra kängor i Sverige som är varma i -40, var nödvändigt då jag jämt frös om fötterna. Och de hade jag ju typ okt-april …nu har jag använt dem 4 ggr sen i december😃, stor skillnad. Men jag är väldigt glad för dem då vi är i pulkabacken o jag inte behöver säga att vi ska gå hem för att jag fryser😉

Själv hittade jag snödroppar idag☀️. Nåja, det småduggade ute, men ändå🌺

Ja, Kathja, visst är det skönt att man hittat nån grundfrid som man kan hitta in i, exakt oavsett hur det yttre är just den stunden🌊.

Fast den där " jag skiter i det här" -känslan är en ganska befriande känsla tycker jag, ett uppgivande som är nån slags tillit på samma gång …"jag har gjort vad jag kunnat, det hjälper inte att oroa sig, nu får det lösa sig, eller så löser det sig inte o det löser sig oxå, whatever"  typ.

Jag hade tänkt jobba undan lite idag, men min överpartiske make hjälper mig att skjuta på det,  han tycker att jag bara ska vila idag, jamen då gör jag väl det då😊. Fast det var ett tag sen jag hade nåt sånt där kreativt energiryck och fick hela huset skinande…nåja, det kommer när det kommer.

Ska bara göra hemmagjord pizza o pizzasallad ikväll, inget annat. Vi har börjat kolla på white queen, me liiiike

MissInAction
2/8/14, 1:45 PM
#199

Katie Melua – The Katie Melua Collection
Hoppas att länken funkar, för er som eventuellt har Spotify. Annars finns låtarna på youtube också. Jag upptäckte henne för 5 år sedan och jag älskar hennes röst, musiken, känslan och texterna ♥

Rekommenderar varmt ☀️❤️

Mina favoriter är Thank you stars och If you were a sailboat.

Underbart med snö, Shia!! ♥
Till och med jag kan ju bli sådär lycklig av snö, och jag får ju uppleva det varje år 😃

Härligt Kathja med promenaden ♥ Visst är det skönt att veta att man alltid kan vända sina känslor och tankar 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2/8/14, 1:59 PM
#200

hmm,, skulle väldigt gärna äta din pizza Sizirus,, är övertygad om att den täär jäääättteeegoood!!! mums

Här snöar det fortfarande,, har inte snöat så här mycket i Tokyo sedan 1969!!!! wow!!! jag är superlycklig, och mina döttrar också

alla andra bara klagaröver hur besvärligt det är,, BESVÄRLIGT,, det är ju helt fantastiskt och vackert och underbart,, ut och lek med er!!! vill jag säga,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2/8/14, 9:56 PM
#201

Hm, jag är lite trött och sliten? snurrig? ikväll? om nån kan "titta in" hos mig och hjälpa till vore det så skönt ❤️ Slutade med SSRI i början på veckan, känns fortfarande helt rätt men jag tror jag är lite whacko pga det idag.. Som att små moln av grinighet kommer över mig helt utan anledning nu som då idag, fast allt är superbra egentligen.

[Kathja]1
2/8/14, 10:01 PM
#202

Eller så är det något annat, för jag har då inte slutat med något och känner mig lika dan! Jag ska se ifall jag kan foka idag, annars gör jag det i morgon. Puss på dig gumman! 😍

Annons:
szirius
2/8/14, 10:31 PM
#203

# 201 i would lööööv to, om jag inte var likadan själv😃😇, du fick nog en eftersläng av resan ändå, fast det gick bra DÅ🤗?

vortex -klappklappklapp - vortex-klappklappklapp🥳

Njae, hittar inte nu - jag lägger ner o lägger mig o sover i stället!👍

linnease
2/8/14, 11:10 PM
#204

Haha oj, skönt på nåt vis att det inte bara är jag i alla fall då. Ja, du menar galna Kathja-Ullared-två vänner i Göteborg-och-hem-i-snöyran-mitt-i-natten-resan? Ja shit ja, varit tokutmattad sedan dess.. Inte helt vilat upp mig än. Velat skriva så mycket här men bara inte orkat på sistone med. Fast idag kändes det som SSRI-grejen just, skumt humör och vilar inte ut mig riktigt så snabbt som jag borde. Men jag är nog på spåret ganska bra ändå ❤️

Tack Kathja oxå förresten 🤗

Håbe
2/9/14, 7:37 AM
#205

Mina barn ligger inte på plus efter den här helgen 😈. Kl. 6 igår och 6.30 idag. Hallå! Sovmorgon!!! Och imorgon kommer de vara utslagna när jag ska ha upp dem 6.45. Om de åtminstone kunde vara tysta.

Söndagen här ser annars ut som den brukar. Innebandymatch kl. 11.45. stallet 13.00 och sen fotbollsträning kl.15. Jag gillar våra söndagar 🙂

SHIAWASE
2/9/14, 8:31 AM
#206

Här är det jobbsöndag för mig, men även njutaavsnösöndag!!!!! Det rekordssnöade ju igår och idag har vi kunnat haft snöbollakrig och åkt pulka i strålande solsken , men imorgon är nog snön borta…..

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/9/14, 10:00 AM
#207

Här ligger lite av ett tung täcke över oss alla  - vilket i mångt och mycket har med Endor att göra. Även om jag inte medvetet deppar och räknar hans dagar kan jag komma på mig själv med att tänka att "jaha nu försvinner snön, sista gången han såg det" "jaha är börjar snödropparna att titta fram, men någon vår får han inte uppleva" osv. Och Älsklingen är ännu värre. 🤪😭🤐

Men i morse peppade jag mig iaf ordentligt, tog mig en stund med mig själv, snackade med Gud, skuttade runt och healade lite (Linn och Älsklingen) -snackade lite mer med Gud, och så dagdrömde jag. Och fick ännu ett snack med Gud. Så nu är livet helt okej igen.

Ska bara "stänga av livet som människa lite"och vibba lite mer så blir det så bra så. 🌊❤️🌈

Otroulig
2/9/14, 1:18 PM
#208

Jag mår väl som jag förtjänar antar jag 😉. Att jag aldrig lär mig. Ingen konjak efter maten..har ont i skallen idag. Har legat och dagdrömt en massa. Käkade precis frukost. Varm choklad och ostmackor, mums, tanken på choklad fick mig ur sängen. Ja hunden har ju fått sin morgonpromenad förstås och sin frukost, men sen gick matte och la sig igen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/9/14, 1:50 PM
#209

Jag fick mig just ett rastlöshets-ryck och började att riva lakan i remsor, tänker börja virka mig en… ja det vet jag inte ännu! Men vill vara lite kreativ iaf. Blir väl en grytlapp eller kanske en matta  - eller kanske något där emellan. 🌊

Annons:
Otroulig
2/9/14, 2:04 PM
#210

En liten toamatta kanske?

Jag har 4 säckar med jord som väntar på att få bädda in pelargonernas rötter. Men jag ska först komma på hur jag blir av med skallebanket. Kaffe kanske? eller ett bad?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2/9/14, 2:08 PM
#211

Kikar in och säger Hejsan!

Solen skiner med sin frånvaro och regnet drippellidroppar i olika takt, beroende på när "man" tittar ut😛Hade ju tänkt mig att ta en redig prommis om nån timma, går nog iväg ändå trots latmaskens små protester.

Har en sån där krypande känsla i kroppen som skulle kunna liknas vid nervositet / oro, men finner inga "logiska anledningar till det tillståndet. I alla fall inga yttre omständigheter som knuffar på.

Det är nog nån form av inre ommöblering i föreställningar och känslor som ger sig till känna. Bara andas och är i detta.

Virka grytlappar och mattor av lakan?😮 Wow. Vilken helt fantastisk ide Kathja. *skulle jag aldrig komma på själv* Vill också prova på detta.

MissInAction
2/9/14, 2:17 PM
#212

Det sägs att orgasmer botar huvudvärk 😉🥳

En annan har sovit ungefär 4 timmar igen, bara för att jag gick och la mig 6.30 imorse 😃
Och idag har jag lyssnat massa mer på Katie Melua. Är nog inne i en Katie-period nu. Har spelat in några låtar också där jag sjunger med henne, alltid lika surrealistiskt 🤪 men älskar att sjunga!

Ja rore, jag har också tänkt på att ta en promenad. Eller ännu hellre sticka till gymmet, men eftersom jag redan duschat och tvättat håret idag vill jag inte behöva göra det igen. Är rätt skönt att komma ut också oavsett väder. När det regnar kan jag nästan känna ett ännu starkare band med naturen ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2/9/14, 2:23 PM
#213

Berätta hur du gör Kathja! Har du nån superduperstor virknål då, eller gör du jättetunna remsor🤔? Vill också! Så kul!

Otroulig, fick mig att minnas att jag läste om att gro solrosskott själv, det är ju så GOTT. Men tydligen lite småpyssel för de möglar lätt, o jag orkar nätt o jämt skölja mina groddar en gång om dagen🤐.

Har ju insett för länge sen att jag gärna har en frodig, blommande trädgård, men gröna fingrar har jag inte lärt mig skapa ännu, och att vattna vareviga dag( 2 ggr om dagen tom på somrarna här) , klippa, ansa, putsa, jag är för okunnig! Blir bara så ledsen när saker dör för mig😭.  I år ska jag plantera blommor i stora krukor i stället tänkte jag, o ha där vi sitter ute….trädgården är för stor helt enkelt för att ha prunkande överallt, jag får inte till det. Ibland får man inse sina begränsningar.

me too, Rore - känner mig lat o rastlös på samma gång🤪, sitter FAST, gillar inte den känslan, o inte kommer jag loss bättre av att sätta mig vid datorn🤐😟!

Ha - så nu stänger jag av! Hejdåååå, vi ses ikväll, i meditationen/ shamanresan🤗

[rore]
2/9/14, 2:35 PM
#214

Nope det gör man inte framför datorn🤐

  så jag följer ditt exempel Szirius.

Drar ut i regnet nu och kikar in en sväng i morgon *vinkar*

[Kathja]1
2/9/14, 2:37 PM
#215

Hm, gör och gör, jag har ju inte gjort så mycket ännu! Googlade lite på saken och kör sedan efter eget huvud, så klart. Kör med remsor om ca 1 cm, river mina eftersom jag är för bekväm för att klippa. Bara att riva fram och åter, lämna en liten flurp i slutet så att de hänger ihop. Går det att fatta? 🤔 Alltså hela lakanet blir en remsa. Ska köpa mig en rejäl virknål bara, typ 8 borde bli bra. Har ett grönt ett blått och ett lila lakan att jobba med. Fick en idé om att börja med att testa på en ta-ut-saker-ur-ugnen-grej, jag använder alltid kökshandduken och förstår mig inte på grytlappar. 🤪

Håbe
2/9/14, 3:21 PM
#216

Hemma igen efter att ha varit i stallet med dottern. Åååh, vad jag mår bra av det (varför finns det inga smileysar i vissa trådar???) Lite extra glad av att se hur hon har vuxit genom att bli tvungen att tampas lite med sin rädsla och sitt motstånd. Det finns en häst i stallet som hon inneligt avskytt. Så gott som alla föräldrar har berättat att deras döttrar nästan rabblar som mantra i bilen "hoppas jag inte får Undri, hoppas jag inte får Undri". Så även min dotter. Undri är mer intresserad av att äta och de här småtjejerna har inte en chans. Han är STARK. Han borde inte få gå på nybörjarlektionerna. Men han är en trygg och stabil häst i övrigt. Väldigt lätthanterad så länge det inte finns något ätbart i närheten. Dottern har blivit tilldelad denna häst några gånger och mer eller mindre brytit ihop efter att hon ridit honom en gång. Jag pratade med ridlärarna så de har ordnat en annan häst åt henne. Men nu efter jul stod hennes namn på hans rad. Och hon har bitit ihop, kämpat, och klarat av det. De får samma häst tre gånger i rad. Förra veckan red hon honom utan minsta problem och var hur lycklig som helst. Hela veckan har hon tjatat "hoppas jag får Undri, hoppas jag får Undri" Att det var snö ute och alltså ingenting att äta behöver man ju inte påpeka för henne. Hon hade ju faktiskt klarat en hel lektion med en snäll och foglig häst. Idag red hon honom för tredje gången och var så ledsen för att hon nog inte får honom nästa gång. Tänk så det kan vända. Och tänk vad man kan klara av med positiva tankar och tro på sig själv :-) Och hon blev en bra lärare för mig. Hon påminde mig om att allt är möjligt :-)

Annons:
SHIAWASE
2/9/14, 9:43 PM
#217

Låter underbart Håbe!!!🙂

God morgon på er!!

Virka och dona,,hmm, nej inget för  mig☀️Är ju ingen pyssel person på det sättet, men kan tänka mig att det blir bra grytlappar,, eller badrumsmatta eller liknande🌊 Ser fram emot en bild så småningom!

Ha en bra kväll alla,, min dag är på vag att starta☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2/10/14, 12:35 AM
#218

#207 🤗❤️

Otroulig
2/10/14, 10:26 AM
#219

God måndag på er alla. Idag känns det som en vacuum dag. Grått ute och jag är fortfarande trött och lite seg. Jag tycker verkligen om min bilfärd till jobbet - för då kan jag fokusera och ändra vibb. I morse fokuserade jag på att känna in vem JAG är - en del av alltet. Att detta livet just nu bara är tillfälligt att jag är så mycket mer. En evig själ. Med krafter och gåvor som jag inte lärt mig att till fullo använda än.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2/10/14, 1:25 PM
#220

O jag har haft båda delar denna förmiddag. Tröööög morgon, tog nog 2 h att komma ur🤪men gjorde ett ryck o sminkade mig o drog på mig tighta jeans  o cyklade iväg - och OJ vad det vände!

Mötte glada trevliga människor överallt, bekanta som åkte förbi o tutade glatt, var en sväng till skolan o jag blir så glad av att se hur kul de har på rasterna, liv o stoj✨! Jag blir så glad över att bo i ett litet samhälle o känna att jag börjar faktiskt känna många nu🤗 .Och jag är så svältfödd på socialt liv att jag känner mig påfylld av några hejsan svejsan😃, räcker gott för mig för att känna gemenskap👍!

Fast nu är jag sugen på kalas igen! Alla är upptagen på fredag😕, jag har försökt bjuda in vännerna på valentinfika, ska baka rosa kakor o fjanta mig🌺men ingen kan komma.

Och jag är en sån romantiker…längtar efter mysig restaurang med tända ljus o fina kläder på Valentin😊❤️…få ett litet pakeeeeeet, ge ett litet pakeeet…..kommer inte hända i år heller😛 maken jobbar till 20, så jag gör väl nåt mys här hemma…

MissInAction
2/10/14, 5:56 PM
#221

Meh, jag hade ju en helskum dröm inatt, och vaknade imorse och mådde konstigt. Ont i svalget och ner i bröstet, som en klump.. som jag svalt något stort som fastnat. Uppsvälld i magen. Allmän olust. Och det har kommit och gått under dagen, med tilltagande ledvärk och lite huvudvärk. Grrrr!

Jag fick faktiskt reiki idag igen ♥ 🙂
När hon först kom dit så frågade hon mig om jag ville prova att reika henne! Jag blev så paff och visste inte riktigt hur jag skulle svara, men det slutade i alla fall med att hon reikade mig! Jag får nog prova vid ett annat tillfälle, det vore häftigt 😃

szirius,
oavsett vad du och maken har för dig så kan du ge dig själv kärlek! Var sådär härligt romantisk och kärleksfull mot dig själv ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/10/14, 10:15 PM
#222

Bara lycklig och känner tacksamhet av ingen speciell orsak alls:) Härligt!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2/10/14, 11:49 PM
#223

Ett hörligt tillstånd att befinna sig i Otrouligt❤️

Här är det helgdag idag,,men inga planer på att direkt göra något mer än jobb och lite städning kanske☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
MissInAction
2/11/14, 1:30 AM
#224

Härligt Otroulig!! 🤗

Lite klotter här innan jag hoppar i säng. Ja jag vet, jag borde ha gjort det för flera timmar sen eftersom jag känner mig sjuk - men jag har spelat och haft roligt 😛

Ikväll har jag haft sådan stark lust att säga I love you till ett par stycken! Helt plötsligt bara sådär. Det är människor som jag tycker mycket om och bryr mig om, men alltså det är ingen romantisk kärlek, och jag har aldrig varit någon som säger såna saker till andra än min partner. Varför känner jag plötsligt att jag vill säga det?? 😮
Och att det blir på engelska är för att de är människor som jag lärt känna via spelcommunityn, och som inte är svenskar.

Nåja. Godnatt!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/11/14, 6:41 AM
#225

Åhh så härligt att vakna och vara tok lycklig och glad!! Fåglarna kvittrar och det ser t.om ut som att man ska få se solen idag ☀️☀️ Vaknade med ett skratt men det tar jag i dröm tråden 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2/11/14, 3:17 PM
#226

Härligt med lycka Otroulig!!!

SJälv har jag jobbat hela dagen, vaknade tidigt i morse,, Just nu har jag tre, fyra uppdrag parallelt, men idag har jag översatt tv-drama, ,, !! och sådan översättning tycker jag om! kul,, men jobbigt när man måste lyssna på all bakgrundkonversation också, svensk-dansk,, !! men kul,, så det var ok,

men på kvällskvisten var jag mosig i huvudet och trött, bad och tidig kväll tänkte, jag, men sedan dök det ju upp trevliga diskussioner här inne,,,etc. etc. så ,,, den tidiga kvällen har blivit sen kväll,,MEN det har varit en bra dag!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2/11/14, 3:40 PM
#227

Igår hade vi strålande sol o riktig vår☀️, idag regnblåst☔️, jag försöker inte låta vädret påverka men det gör det på nåt vis ändå🤔…igår var jag full med energi och glad🥳, idag trött och gääääspar😴, kunde inte sova pga regnet, känns som sådär kl halv fem hela dan, hittar inte lusten riktigt - o har 3 lektioner kvar, sen en timmes pappersfix , så klockan blir 21 innan jag får släppa🎈o landa framför vår senaste serie🙂

Märker att jag är lite upponer i humöret, letade efter nåt att lyftas av härinne🤗 men  är tydligen inte mottaglig🤐

Hoppas ni andra har en finfin tisdag🌺

SHIAWASE
2/11/14, 3:45 PM
#228

🤗 Szirius!!!

Här är det KALLT!!!! snön som föll i helgen är borta , åtminstone på gator men det är fortfarande kallt, så kanske mera vitvara faller snart!!!

njut av lektionerna, pappersfixet, och tiden efteråt!!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/11/14, 8:41 PM
#229

Så var denna dagen snart till enda och jag sitter sådär läskigt illamående 🤮som man kan bli av en bakelse med maräng och smörkräm som jag fick i present av min gulliga kollega  - för som han sa 🥳 man kan inte fylla år utan tårta. ❤️

Lyckades få till en sån där katastrofdag idag igen, 🤪 man kan se varför det händer, jag får utlopp för hela känsloregistret men kära vänner vad jag är trött! Men i mon är det dags att åka hem, sedan planeringsdag på torsdag och efter detn en vecka långledig. Shit jag gillar mitt jobb! Om jag nu måste jobba…

Är stolt över mig av flera skäl idag. Ett var att jag faktiskt tillät mig att älta runt lite i känsloträsket, ska älta runt lite mer när jag kommer hem i mon  - bättre att grina hos Älsklingen än att grina på jobbet. 😢En kille som var hos oss tills för 3,5 vecka sedan dog härom dagen och min första tanke var en tanke som helt följer mina gamla tankemöster  -  DET DÄR VILL JAG INTE TÄNKA PÅ  - med andra ord locket på. 😛

För hur roligt är det att börja tänka på att jag kom på honom hög som ett hus, vilket resulterade i att han blev utskriven och nu är dör? 😮Inte så faktiskt! Självklart fattar jag att det inte är mitt fel, men på ett känsloplan så behöver jag ta mig från "om jag inte hade…" till "självklart är det inte mitt fel". Och det känns bra! Mitt gamla jag hade bara stängt om det där och aldrig återkommit. Så heja mig för att jag tillåter mig att gegga runt lite!🥳

linnease
2/11/14, 8:46 PM
#230

… vilket resulterade i att han nu är utskriven och MITT I SITT VORTEX!!! 🤗🤗🥳🥳✨🎁🎁✨❤️❤️🌈🌈🌈☀️ Yay!!🤗

Annons:
linnease
2/12/14, 2:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#231

Åh Kathja, så roligt, du rev ju lakan till att virka saker häromdan. Titta vad jag hittade idag på second handen vi var på, jättefina! Nu ska jag oxå komma på nåt fint att göra med mina ❤️ Har du kommit nånvart, vad ska du göra för något?

Otroulig
2/12/14, 7:00 AM
#232

God morgon i tråden,

Fick såna härliga komplimanger av min massör igår, hon är för härlig. "Det finns ingen som har en sån bindväv som du❤️🌈" Jag fnissade gott åt det hela. Men det är ju kanon ju, för hon sa att bindväven ska stå för hur frisk man är. Så jag är frisk som en nötkärna då!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/12/14, 7:34 AM
#233

Linn - Kul! Nej jag har inte börjat för jag har jobbat sedan jag fick riva-lakan-rycket. Men om 1,5 timme går jag av mitt pass och då ska jag slinka in på GeKås och köpa mig en rejäl virknål och sedan ska jag hem, riva klart lite mer lakan och sedan får vi se vad det blir. Har spånat på allt från små saker som glasunderlägg (men kom på att det nog blir för vingligt) till en ny köksmatta. Men ska nog börja med min idé om en grytlapp modell rejäl - jag har ett lila, ett grönt och ett blått lakan att leka med så det skulle passa fint i köket. Önskar ett orange med, så hoppas att det dyker upp. 😉Men jag återkommer när jag är på gång…

Otroulig  - Vilken underbar komplimang! Den kan du leva på länge. Snacka om att man kan vara stolt över allt man har. 👍

szirius
2/13/14, 12:24 AM
#234

# 230 jag tänker exakt likadant , så fort jag hört nån som dött, ba " åhhh, hen är i vortex nu  - vilket lyllo!!!!" 😃🤐

sorry om det är känsligt, menar inte så🤗, såklart behöver man sörja också❤️, det vet ju jag om nån…

# 232 Wohhooo - lägg in det i ditt CV  Otorulig -" Ypperlig bindväv"😂

Jag rev också remsor o började virka, snaaaark, blev inte alls som jag ville o svårt att repa upp då det lätt blir trådar på sidorna som trasslar in sig. Idén var snygg - en grytlapp som jag virkade in skosnören i olika färger o glittertrådar, men som sagt…kanske behöver en större virknål bara…

Toamatta verkar ju myspys! De blir ju mjuka o mysiga!

Jag är helt flying just nu🥳, klockan tickar  o jag vill INTE lägga mig, trotsig som en barnonge😇

Otroulig
2/13/14, 6:59 AM
#235

❤️ Szirius, oj vad det strålar om ditt inlägg.

Var med om nåt coolt alldeles nyss!!

Jag käkar ju en halv grapefrukt varje morgon ( ja fil och macka med 😎) men grapefrukt har ju en tendens att skvätta lite. Så eftersom jag ofta sitter här på morgonen i soffan med datorn i knäet så blir det lite kladdigt. Så jag tog lite fuktigt hushållspapper och torkade av skärmen och även mus plattan…så hör jag ett svagt ljud från datorn…undrar vad som händer…då inser jag att det är vågskalp, vind och vågskvalp från havet!!🌊 

VA! Vilken gåva så här en tidig februari morgon, mörkt, -1 grad. Jag gissar att det var en video från stranden vid vår stuga i Skåne som gick igång. Min dator (den som styr datorn)  älskar mig ❤️❤️ ville trösta mig lite efter gårdagens dipp. HA!! JAG älskar mig!

Ha en härlig torsdag!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2/13/14, 7:14 AM
#236

Eller så kanske det var vågor från Hawaii, Otroulig!? 😃☀️
Härligt hursom! 🌊

Och jag måste vibba på att sova mer om nätterna nu. Det är på tok för trevligt att stanna uppe länge på nätterna och spela och chatta, men 3-4 timmars sömn är inte tillräckligt för Mia 😇

Ja precis, ha en härlig torsdag alla! ☀️
(verkar som att iFokus inte fungerar på mobilen sedan ca en vecka, superfrustrerande - eller är det bara min??)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/13/14, 8:31 AM
#237

Funkar för mig:) men kör inte mobil varianten.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[rore]
2/13/14, 8:53 AM
#238

Det funkar inte i min mobil heller MissI.

God morgon på er alla.👋

SHIAWASE
2/13/14, 8:57 AM
#239

Det är nog en ny mobilversion på gång tror jag🙂

Använder inte heller mobilversionen i mobilen✨

God morgon på er!! Nu ska jag ta och handla och laga middag!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2/13/14, 9:33 AM
#240

Funkar här också, kör inte mobilvarianten dock.


szirius
2/13/14, 9:44 AM
#241

Jag är uppe på nån våg nu🌊, var uppe till 2 inatt, vaknade 7, pigg som en mört och glaaad, ute strålar en underbar sol☀️, det är VÅR i trädgården - nyckelpigor, blomknoppar på buskarna, några krokus o tusenskönor blommar🌺.Fullkomligt älskar denna tid, jag är som ett barn som upplever och hänförs som för första gången att saker börjar komma till liv.

Och det var VARMT i huset i morse😞, sänkte värmen 2 snäpp - yes! 

Har haft en bra jobbvecka, saker trillar in, har fått dansjobb en kväll i mars, hade så kul med mina elever igår- jag har nog samma som Shia där, bra för mig att umgås med ungdomar, jag trivs verkligen med den energin. Tror att det är för att den är som mig, haha, lite allmänt kaos i känslolivet, snabba vändningar, mkt skratt men också allvar o känslosamt ibland, så …levande helt enkelt! Och mkt närhet, kramar o massage o göra frisyrer på varann…mmm❤️ - känner mig liksom priviligerad som får vara med dem! Lika som jag känner med sonen ofta - tänk att jag får vara med honom varenda dag, vilken gåva!

Idag blir det pysseldag på lektionerna, valentines cards såklart😍

Dammsugaren har inte varit framme på 2 veckor😇, det virvlar lite katthår här nu - så vilken fantastisk tur att jag är på superbra humör nu och har LUST att röja! Ska skura med grönsåpa, älskar den doften - sen tror jag att jag ska promenixa bort en sväng till blomsteraffären o kolla om det finns tulpaner! Älska livet!

SHIAWASE
2/13/14, 10:18 AM
#242

Låter härligt Szirius!!! Har ni vår redan!!!

Det har ju inte vi,,,, här fortsätter det att vara kallt, Snön har nästan smält bort dock,, men ett par veckor till med kyla blir det,,,, SEdan kommer Mars,, med tre dagis, skol-avslutningar ,,, Och tre skolstarter i början på april,,,

April det är nystart här på många saker, skolor, företag tar in nyanställda,

Låter underbart att vara danselev hos dig!!!!  Och kul med nya uppdrag!!!🌊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2/13/14, 3:15 PM
#243

Nu har jag blivit påtvingad mobilversionen och man kan inte gå tillbaka till visa fullsajt version. Verkar vara nån bugg i systemet. Brukar inte gilla mobilsajter.


Otroulig
2/13/14, 9:05 PM
#244

Åhh, Szirius, VÅR, jag läääängtar. Krokusar, snödroppar - jag sitter och dreglar 🤤. Härligt att du sprutar ut lite energi här också ✨ 🌈 - det låter så häääärligt att vara sådär levande! DET vill jag också 😇

Jag fattar inte vad som händer - vänner hör av sig som bara den, det är  riktigt roligt att uppmärksamma detta. 😎

HA nu går ett program om en tidig kvinnlig präst. Har just nu hört om vad de dåtida prästerna hade att säga om det…jösses… snackar om att könen redan i bibeln delades upp, underförstått i ett A och B lag) TÄNK vad långt vi kommit! TACKSAM!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
2/13/14, 10:02 PM
#245

Jag har ju glömt det!

Jag skulle berätta om hur ren skär LOA funkar på hundar - jag har ju varit inne på det förut, men här kommer ett ännu mer tydligt exempel.

Om jag har en hund som har lite svårt att möta andra andra hundar och blir aggressiv, så är det bästa sättet att ändra på beteendet att köra med positiv peppning innan mötet. Dvs har hunden högre vibb när han möter den andra hunden så blir mötet mycket bättre. 

Det var fler på kursen som hade problem med just hundmöten och testade förra veckan. Och naturligtvis fungerade det. 😎

Detsamma gäller för motsatsen - gormar man och skäller, rycker i kopplet osv, så förstärker man bara beteendet. 👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2/13/14, 10:29 PM
#246

🐶❤️

SHIAWASE
2/14/14, 1:03 PM
#247

Idag har vi SNÖ!!!! igen , i massor,, ännu mer än förra gången,,,,

Jag njuter ju,, promenerade till affären, och de är inga kunder där eftersom alla håller sig inne,, så det var halva priset på sashimi,!!! yes!

i dag var det tolk vid rättegången,, sedan på hemvägen så stannade tåget, så vi fick byta och åka lång omväg, i knökfulla tåg,,,

Och kom hem och skulle hämta cykeln vid stationen (cyklade i morse) den var totalt översnöad☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2/14/14, 1:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#248

Så här såg det ut när jag kom hem till cykelparkeringen idag , cyklade till stationen i morse,,,, gick inte så bra att cykla hem:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2/14/14, 1:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#249

Så här såg det ut när jag kom hem till cykelparkeringen idag , cyklade till stationen i morse,,,, gick inte så bra att cykla hem:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2/14/14, 1:44 PM
#250

Oj, det är ju mycket snö för att vara Japan! *säger en annan norrlänning och ler*

SHIAWASE
2/14/14, 1:49 PM
#251

Ja Tora! När det snöade förra veckan, så var ju det "värsta" snöfallet på 45 år, men idag har det snöat ännu mera!!!!❤️

Jag njuter!!! kvällspromenad i snön till affären, härlig,  lugn  , harmonisk luft!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Torahzen]
2/14/14, 1:57 PM
#252

En härlig vinterdag alltså!

SHIAWASE
2/14/14, 3:03 PM
#253

Yes!!❤️ Och det är inte många sådana som jag upplevt under dessa 24, snart 25 år här,, så  jag säger YES!!! till snö och vitt ,,hmm

Imorgon ska det bli regn sägs det,, men vad gör väl det, njuter jag av snön idag, kan jag väl njuta av regnet imorgon!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2/14/14, 7:23 PM
#254

Vi kör på en stund till…långt till 300 kommentarer 😉

Idag hade jag en lustig upplevelse. Jag står vid en korsning efter att ha köpt 2 flaskor bubbel på systemet och ser två identiskt bilar, samma färg samma modell korsa varandras väg. Uppmärksammar detta och blir lite fascinerad. 50 meter längre ned på gatan kommer 2 nya bilar samma märke, samma färg och korsar varandras väg Wow tänker jag, Nu måste jag VERKLIGEN vara uppmärksam, efter en sekund ser så ett par med kryckor båda två 🙂 är på väg att köpa snus och den vänliga kvinnan frågar en eller två, TVÅ säger jag. 

Jag förstår faktiskt inte vad detta betyder - men jag tycker det var coolt. Sen funderade jag lite över siffran två och par. Det är väldigt mycket som är just i par: Kroppsdelar, billyktor, semlor, fönster osv.

😂 kan det vara så att det ligger nåt undermedvetet i detta - just för att det är alla ❤️ dag? För tidigare har jag blivit lite nego mot denna dag. Men idag - jag verkligen brydde mig inte! Jag var bara glad för alla som kunde hade någon att pussa på och gula till det med. Innerligt så kände jag bara en glädje över de som faktiskt tog dagen som en ursäkt att visa sin kärlek lite extra.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2/14/14, 7:32 PM
#255

Kan det inte vara så att du snart kommer möta den som är som är lik dig? Din match ;)!!! En liten hint. ❤️ 🌊 ✨


Otroulig
2/14/14, 7:38 PM
#256

Så kan det vara kanske..eller inte..det visar sig. Med tanke på Szirius gubbkeps "vision" så lär det kanske dröja 😉 Typ 65-70. Såg just att jag skrivit "gula till det med " Skulle ju vara gulla naturligtvis 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2/14/14, 8:05 PM
#257

Han kanske följer modet och bär gubbkeps ;).

Men ta det med en nypa salt och lev i nuet!! Du är ju helt i vortex, fina 🌺


Otroulig
2/14/14, 8:34 PM
#258

💋 Thea ❤️❤️❤️ gillar verkligen din vibb också !!!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2/14/14, 11:28 PM
#259

Thea och Otroulig❤️ Ni vibbar fint båda två!!!

Här är det en halvmeter snö och nu har det börjat spöregna!!!
trafikkaos,, (eller det är inga bilar ute,) nästan inga tåg går,,

Nåväl, jag ska ju ändå bara sitta inne och jobba, så jag kan ju njuta av utsikten så länge den varar🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/14/14, 11:37 PM
#260

Spännande väder ni har Shia! Här känns et som att våren är på väg, snödropparna har börjat titta upp i rabatten och fåglarna kvittrar så fint, fast lite tidigt är det allt. ☀️

Nu börjar jag bli trött, men vilken härlig dag jag har haft idag (också). Skrattat, njutit, virkat mormorsrutor och haft familjemys. Har dottern och svärsonen på besök. Mycket kärlek. ❤️

MissInAction
2/15/14, 1:45 PM
#261

Vad häftigt med två, Otroulig!! Och vad kul att du tänkte på semlor 😂
Två tycker jag spontant känns som harmoni och balans. Mer harmoni än en och mer än tre och förmodligen mer än många också.. men bara spontant som sagt, gillar två 😛


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/15/14, 1:59 PM
#262

Ja, jag ville köpa 1 semla i tisdags…på ICA finns överlag bara förpackning för 2. Samma med kött bitar t.ex.

Jag gillar 3 - tycker tre är mer harmoniskt 🤔

Det känns som det händer grejer hos mig. Jag har ju gått med i facket. Jag har varit anti facket sen tidigt pg.a att jag upplevt att de använder sin makt på vad jag ansåg fel sätt. Att de utgår ifrån offer mentalitet. Naturligtvis har jag då även manifesterat fram många såna händelser som bara bekräftat min åsikt 😉. Men helt plöstligt så var det en röst som sa att nu skulle jag gå med. Jag blev lite förvånad men tänkte att tja rent egoistiskt så är det ju bra med den här extra inkomst försäkringen. Så jag lyssnade på rösten och gick med.

Sen ringde en försäljare (det har aldrig ringt försäljare på min mobil nästan) och vips så har jag en väghjälps försäkring. Himla bra med tanke på att min gulliga bil brukar tjura ur när jag är på semester 60 mil hemifrån ensam i stugan. Nu är jag inte längre beroende av nego grannen utan kan känna mig lite trygg. 

Det verkar som det är det jag gör - skaffar mig lite trygghet. Tja - jag har ju fått en större trygghet i mitt inre - så varför inte manifestera det i det yttre? 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2/15/14, 2:09 PM
#263

Då låser vi denna och fortsätter i klotterplank 25 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: