Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 644 ggr
linnease
2014-01-08 20:50

Mental illness is the birth of a healer

Såå intressant. Jag vibbar med det här på massor av plan..!

http://www.jaysongaddis.com/2010/11/the-shamanic-view-of-mental-illness/

Alltså shit vad jag vill ut och jobba med det här. Så många det finns att hjälpa! Så många som skulle ha nytta av allt jag vet och kan, wow!!

Annons:
[Torahzen]
2014-01-08 20:55
#1

Go girl!

[Kathja]1
2014-01-08 21:03
#2

Jag och en kollega har spånat på att dra igång behandlingshem med den inriktningen, tror att det skulle bli hur bra som helst!

linnease
2014-01-08 21:58
#3

Wow! Det vill jag va med på! Så häftigt, min nye styvfar har drivit behandlingshem och har massor av erfarenhet, riktig entreprenörsmänniska. Honom i mitt nätverk kan vi ha massa nytta av oxå om jag skulle vara med där.

Otroulig
2014-01-08 21:59
#4

Sisådär ja!! Det här kändes ju klockrent!!! Utan att ens ha läst 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-01-08 22:01
#5

Eller hur!! Precis vad jag vill göra oxå!!

[Kathja]1
2014-01-08 22:15
#6

Vi får väl se vad det blir av allt, är kanske inte super sugen på att driva behandlingshem… Eller jo kanske om jag får bestämma 😎 och slipper hålla på med administration. 😃

Annons:
Otroulig
2014-01-08 23:20
#7

Ja det var mycket som slog an hos mig med. Ritualer, naturandar, mentala "sjukdomar" bokstavs symptom. (Apropå ritualer, ni skulle sett mig för tre år sen, vid tre snåret på ett gärde och viftade runt och spred frön och bad till naturandar, Gud eller vad det var, jösses) Det enda jag har svårt för är när det pratas om negativa andar som ska vill besitta en, det går fet bort.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-01-08 23:49
#8

Haha, det skulle jag inte gissat Oroulig, du verkar som den mest sansade av oss alla här annars😃 Roligt!!

Hm, ja det känns fel. Man kan säkert tolka det så men det är ju inte så det funkar. Inte läst allt än jag.. Men kommer nog :)

SHIAWASE
2014-01-08 23:51
#9

Intressant artikel!!!

Jag har också svårt för negativa andar, men tänker att det kan handla om energier av låg frekvens som matchar personen ifråga,,,,

Kathja och Linn, skulle ju vara ett perfekt projekt🌈,, och Kathja, administration och annat som inte känns intressant är ju bara att överlåta till andra😉Det gäller ju alla projekt,,, hitta personer som passar  för de olika uppgifterna som projekter innehåller❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-01-09 08:43
#10

Jag tänker att det är väl med negativa andar som med allt annat - vi använder olika ord för samma sak.

Negativa andar kan ju stå för att man har varit för öppen och tagit upp andras energier och att det påverkar mig negativt. 🤔 För är det något mina pojkar på jobbet är så är det känsliga för energier!!! De är som svampar. 🤪

Vi har studsat i och ur tankar på det här hemma oxå eftersom Älsklingen har några polare som var sugna på att dra igång, men som ett "tjäna pengar projekt". Så vi får väl se, vi får väl se… 😉

Upp till toppen
Annons: