Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1484 ggr
[Kathja]1
2014-01-07 13:25

Gruppmeditation - söndag 12/1

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta bliv väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Vi samlas därför klockan 21 söndagen den 12/1, för att förenas i allt som är.

Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

Annons:
szirius
2014-01-07 14:00
#1

Kathja

Szirius

Otroulig
2014-01-07 20:24
#2

Kathja

Szirius

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-01-08 10:52
#3

Ja tack! ♥

Kathja
Szirius
Otroulig
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

aneri
2014-01-08 11:03
#4

Kommer att delta. Hur lång tid blir  meditationen?

Kathja
Szirius
Otroulig
MissInAction

aneri

[Kathja]1
2014-01-08 11:41
#5

Så länge som du känner att du vill vara med! Tid är ju ett mänskligt påfund så det spelar faktiskt ingen roll - allt vi har är våra nu. Vissa är med i 5 minuter och andra i 45. 🌊

gardit
2014-01-08 19:14
#6

Jag vill vara med, SKA komma ihåg denna gång⏰

Kathja
Szirius
Otroulig
MissInAction
aneri
gardit

Annons:
Theleonora
2014-01-08 19:30
#7

Jag är gärna med ❤️

Theleonora

Kathja
Szirius
Otroulig
MissInAction
aneri
gardit

✨ 🌊 🌺


ollivoll
2014-01-09 18:22
#8

Hänger på:) Kathja Szirius Otroulig MissInAction aneri gardit Theleonora Ollivoll

Minney
2014-01-10 22:15
#9

Jag är med.

Kathja 
Szirius 
Otroulig 
MissInAction 
aneri 
gardit 
Theleonora 
Ollivoll

Minney

LeS-
2014-01-11 00:38
#10

Jag är också med!

Kathja 

Szirius

Otroulig

MissInAction

aneri

gardit

Theleonora

Ollivoll

Minney

Les-

linnease
2014-01-11 13:21
#11

Jag är också med ❤️

Kathja 
Szirius
Otroulig
MissInAction
aneri
gardit
Theleonora
Ollivoll
Minney
Les-
linnease

Jofiel
2014-01-11 19:24
#12

Jag också Kathja Szirius Otroulig MissInAction aneri gardit Theleonora Ollivoll Minney Les- linnease Jofiel

Aniba
2014-01-12 17:47
#13

Vill oxå vara med

Kathja
Szirius
Otroulig

MissInAction
aneri
gardit

Theleonora
Ollivoll
Minney

Les-
linnease
Jofiel

Aniba

Annons:
[Kathja]1
2014-01-12 18:11
#14

Vad roligt att vi blir så många! Snacka om power! 🤗

linnease
2014-01-12 21:02
#15

Oj nu är det dags! ❤️

Otroulig
2014-01-12 21:26
#16

Jösses vilket fnitter och vilken glädje det var där i början hos mig. Det kändes som att ni var här hos mig allihop.❤️

Sen började det att värma på i hjärtchakrat och sen spred sig värmen runt i hela magen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-01-12 21:45
#17

Är så mycket i huvudet så jag tog en snabbis och skickade ljus till alla som fanns i listan. 

Kan tillägga att jag har ont i magen och det är en nästintill konstant känsla (svårt att beskriva eller sätta fingret på, men tror det har att göra med att hjärtchakrat öppnas) i hjärtat. Måtte det onda släppa och jag bli fri! Tack!


ollivoll
2014-01-12 21:55
#18

Höll i en selenitstav i handen under meditationen och tänkte på er alla på listan och även alla människor jag mött och mina nära och kära, jisses vad det började kittlas. Började under fötterna och fortsatte upp till näsan haha. Seleniten ska bringa läkning och kärlek, så hoppas ni kände av den:)

[Kathja]1
2014-01-12 22:09
#19

Vad spännande Olli! Kan gott tänka mig att den gjorde sitt till i min upplevelse. Så TACK! 😍

Jag jobbar ju denna helgen och då brukar det vara lite knöligt att få en lugn stund, men jag gömde mig i vårt matförråd. 😎Vi har ett extra hus där det är matsal, några tomma rum och så matförrädet. Men huset är helt konsigt, taskiga vibbar men bästa stället om man ska vara själv, men jag har kommit på att sitta bland maten ger bättre vibbar  - tror att det är själva maten som gör susen. Jag släckte ner, tände ett värmeljus, öppnade fönstret, svepte in mig i ett täcke och satte mig på golvet under månen. Det var så mäktigt!!!✨🌛✨

Grät en skvätt och fick till mig att det är dags att släppa nu. 😢Möttes upp i en skogsglänta av ett rådjur (det gör jag ofta) som tog mig till er, ni satt i ring runt en eld, men jag gömde mig bakom träden kände att jag inte skulle gå fram. Istället gick jag och rådjuret till en liten bäck. Jag satte mig för att dricka, men hörde ett NEJ. Och en känsla av att inte ta in mer känslor (vatten) - det är dags att släppa. Så jag doppade handen i vattnet och såg hur vatten började rinna från mina fingrar som "gammal skit" som spolades bort. Grät en skvätt till. Sedan gjorde jag två barkbåtar och på deras segel skrev jag två olika saker från förr som det var dags att bli av med och så satte jag båtarna i vattnet och såg dem glida iväg. 🌊

Det är verkligen lika spännande varje gång vi möts, den där kraften skapar ett WOW. Tack fina ni som var med. 🤗

Otroulig
2014-01-12 22:12
#20

Åh fina! Ville inte skriva det, men jag torkade dina tårar ❤️❤️

Sen var du kraftfull igen!

jag kan, jag kan ,jag kan känna in Hurra!! 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-01-12 22:17
#21

Ha ha, klart att du kan! 🤗

linnease
2014-01-12 22:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Jag kände en massa splittrad energi idag, jag var splittrad och kändes som alla var lite här och där. Men inte säker på om det var allihop eller bara jag.

Kände samma dragning som förrförra gången att tända ljus mitt på golvet och knuffa undan grejor, göra plats för allihop. Idag blev det fler ljus dessutom, placerade ut dem på intuition, kolla fotot, och fick en så stark känsla av det. Bara ett ljus till, sedan är vi fulltaliga! Vet inte vad det betyder men kände det starkt.

Sen fokuserade jag på att hålla fokuset, platsen öppen, bjuda in alla att komma hem. Var i någon slags grotta på slutet, ombonad stenåldersgrotta med en varm fin eld i mitten, ett hemma för oss dit alla kunde komma och gå som de ville. Var där själv ett tag, alla var ute och flög och gjorde grejor. Lade mig ner och somnade nästan, kände någons eller någras närvaro på slutet (några av er) som tog hand om mig ❤️

[Kathja]1
2014-01-12 22:44
#23

Det är ju inte underligt att jag ser oss runt en eld varje vecka, vi samlas hos dig Linn. 🤗

MissInAction
2014-01-12 22:51
#24

Åh det här föll helt ur mina tankar ikväll och jag har spelat counter-strike från kl 19 ungefär till nu! Så jag är ledsen för det, fast å andra sidan har jag åtminstone haft väldigt roligt 😎 ♥

Men jag ger inte upp. Jag har för avsikt att vara med varje vecka!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-01-12 22:52
#25

Dags att sluta tvivla nu otroliga Otroulig❤️

Kraftfullt Kathja✨🌊

Jag var lite ofokad, men har legat i badet och flög ut i rymden och kollade på jorden ett tag🌛. Lyssnade på Gabriel, som pratade om att vi alla kan välja glädje i våra liv, mkt mer än vi redan gör, att sluta vara så hårda mot oss själva och i stället fira🥳 var vi befinner oss✨ Det tog jag till mig.

Får också fortsatta tydliga hintar om att ta hand om kroppen med dagliga rutiner…känns som en allmän uppmaning till oss människor liksom…balanserad kropp -renare sinne - bättre flöde, allt hör ihop.

Verkar vara rätt utbrett just nu att skjuta på grejer, att inte lyckas komma loss…flera säger det…själv har jag block fulla med idéer men får inte till att komma från idé till handling. Detta dök upp som en fråga i mig och svaret blev just att det hör ihop med dagliga rutiner…. om man får rutiner på dagarna med kost, träning, sömn etc så går det av bara farten att få annat gjort också, utan att det tar emot.

aneri
2014-01-13 08:21
#26

Jag hade sett fram mot meditationen, men hade inte tagit med i beräkningen att vid niotaget på kvällen så är min unghund som piggast. jag kunde inte värja mig från hans överväldigande pussar och kramar. Jag bor i husvagn så det gick inte att stänga in honom i något anat rum. Men nästa gång måste jag koma på hur jag ska få vara i fred.

Men jag hann nog känna värmen och energien i 30 sekunder tror jag.🙂❤️

Jofiel
2014-01-13 12:21
#27

Jag kände en härlig värme och fick hela tiden till mig meningen "Tankens kraft är enorm" och visst är det så.

Annons:
Upp till toppen
Annons: