Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1250 ggr
Otroulig
2014-01-06 15:16

Vår kraft som grupp

Det kom till mig idag.

Vi som grupp är ENORMT kraftfulla!💣❤️🦸‍♂️💣💋🤗😍

Det är ju ingen nyhet. Vi har ju varit enormt tacksamma var och en över att vi har varandra och vad vi har skapat här.

Men den här känslan är större. Liksom att jag inte ens fattar vilken kraft som finns här. Att den är större än vad jag i min vildaste fantasi kan föreställa mig!

Att vi alla var och en är betydelsefulla och passar in som pusselbitar i ett enormt vackert pussel. Som blir kraftfullare för varje dag. 

Hehe, det är ju inte heller nån nyhet kanske.

Men det känns STORT! 

Vet ni, jag har ju min dröm om att arbeta och verka i en grupp som tillsammans skapar i symbios och som uträttar mer som en grupp än som separata människor ❤️❤️❤️

Insåg just..jag gör ju det..med er 🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
2014-01-06 15:21
#1

Visst är det härligt! Tillsammans bidrar vi till att skapa något underbart!

❤️✨🌺☀️🎈🌊🌈

[Kathja]1
2014-01-06 15:45
#2

Visst är det coolt! Jag skulle vilja "sitta" i den känslan mycket, mycket mer. Men vem vet, det är kanske dit vi är på väg. Tänk då att det vårt lilla gäng skapar är bara en flisa av allt som är!!! Vilken  kraft, styrka och kärlek. WoW liksom! 🤪😍🤗❤️✨🌈🌊

linnease
2014-01-06 16:03
#3

❤️❤️❤️❤️🤗

[Kathja]1
2014-01-06 17:21
#4

Funderade vidare på det där…

Det borde ju vara som så att sådana saker som tex vår grupp-meditation, eller det faktumet att man om man hänger här ett tag blir i synk med alla andra som hänger här frekvent visar oss på ett påtagligt vis det som annars kan ses som lite ogreppbart  - att vi alla är ETT.

Att inse, och uppleva det, är ju hela grejen med att leva. Det är samma som när man tar och "besöker någon rent energimässigt så är det en lika mäktig känsla varje gång man fattar att det faktiskt funkar! 👍

Och ALLA kan, därför att ALLA är en del av allt som är - av GUD. Och det är där det händer grejer. 😃

linnease
2014-01-06 17:34
#5

Precis Kathja!!!!! Så tänker jag med ^^

[Kathja]1
2014-01-06 18:36
#6

Mer kollektiv-alignment till folket! 🤗

Annons:
SHIAWASE
2014-01-07 00:02
#7

🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-01-07 15:43
#8

# 0 Jaaaa, otroulig🥳, känner så med! Insåg ju detta sådär superstarkt då jag frågade vad jag skulle dra kortet för, och det blev för denna GRUPP!✨

Den är ju en manifestation i sig - en FANTASTISK sådan🤗!

Jag får så mkt kraft av er, av OSS, detta vi skapar tillsammans, ut i mitt "vardagliga liv" också, känner att jag har er "på min sida" hela tiden…om jag tappar självkänsla i nån situation kan jag bara snabbt tänka på vad ni skulle säga härinne, och så fylls jag på❤️Som fina vänner som bor i mitt hjärta och som finns i  - just det - mitt vortex✨

gardit
2014-01-07 19:51
#9

❤️🎂🌺

Dagens pepp: att få läsa era härliga kommentarer!

Upp till toppen
Annons: