Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1644 ggr
[c-lia]
1/4/14, 12:29 AM

The secret - pengar

Hej allesammans! Har följt "the secret" i 23 dagar nu. Tycker personligen jag har varit väldigt duktig och följt allt från dag 1. 

Igår kände jag mig redo att ta det steget längre. Efter att ha läst om en annan kvinna som vunnit en viss summa som hon visualiserat ville jag också testa detta. Visualiserade hela gårdagen och kände så mycket tacksamhet jag bara kunde för att skrapa fram just den summan jag önskade. Såg hela scenariot framför mig, föreställde mig precis allt och applicerade så mycket tacksamhet jag bara kunde. Kände mig helt fylld av energi när jag gick till butiken där jag visualiserat vinsten. Skrapade lotten och där fanns bara summan med på 1 ställe och därmed blev det ingen vinst. 

Gick därefter hem med en känsla av förtvivlan blandat med "men herregud, vad trodde jag egentligen" haha. Jag som verkligen ville att det skulle fungera, och verkligen såg framför mig hur jag lyckades. 

Gjorde magispelet på hemsidan igårkväll och då kom detta upp: 

43.The Universe wants to give you so much, if you could just let it in. To let it in, slow down. To let it in, relax. To let it in, unwind. To let it in, be calm. To let it in, let go. You are now letting it in. 

Vadå.. ska jag bara släppa allt och sluta "vara duktig"? Jag förstår inte. Tacksam för svar. :)

Annons:
SHIAWASE
1/4/14, 12:44 AM
#1

c-lia !

Ungefär så , sluta vara duktig och kämpa. Skrev just i en annan tråd, att om man är för fokuserad på det man vill manifestera fysiskt så skapar man känslan av avsaknad, därigenom ett motstånd, och man stoppar flödet🌊

Det är ju egentligen inte de matriella SAKERNA som vi är ute efter, även om det vore väldigt trevligt med en bunt sedlar🏆 Vi vill ha saker för att vi tror att dessa gör oss lyckligare,, alltså måste vi fokusera på våra känslor, skapa lyckokänslan, känslan av harmoni av att allt är bra, genom att vara i nuet, genom att uppskatta och känna kärlek till vad som redan är,,, känna tillit till att de önskningar som vi har skickat ut till universum redan finns där, redan är manifesterat ,, det är bara vi själva som inte har tillåtit det manifesteras framför oss ännu. Så allt vi behöver göra är att vara glad, nöjd, lycklig och tacksam  för allt som är.

När vi lyckas släppa fram detta flöde, Då manifesteras det också på ett fysiskt plan,,, MEN inte alltid exakt på det sättet vi hade trott.

OCH när det gäller pengar och lotteri till exempel kan det vara "svårt" att manifestera bara för att vi någonstans tror att det är "svårt" , att man inte bara kan vinna så där enkelt etc. Alla sådant tvivel måste rensas bort för att skapa en klar väg också`

Fokusera på hur du vill känna dig, vilken känsla är du ute efter, skapa den känslan inom dig, uppskatta dig själv för allt du har skapat hittills , för även om det har varit omedvetet har du skapat allt som finns i din tillvaro, du har attraherat alla händelser i ditt liv.

Allt handlar om vibration, om energi, du måste  höja din vibration så att den matchar det som du vill manifestera

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
1/4/14, 12:56 PM
#2

Tack för ett mycket inspirerande svar, shia! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: