Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1604 ggr
[Kathja]1
1/1/14, 1:06 PM

Gruppmeditation - söndag 5/1

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Vi samlas därför klockan 21 söndagen den 5/1, för att förenas i allt som är.

Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. 👍

Annons:
Otroulig
1/1/14, 2:11 PM
#1

Tjolahopp jag är med!

Kathja

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
1/1/14, 2:52 PM
#2

Den här gången ska jag försöka komma ihåg tiden :-)

Kathja                                                                                        Otroulig                                                                                         Håbe

szirius
1/1/14, 5:37 PM
#3

Kathja                                                                                        Otroulig                                                                                         Håbe

Szirius  Perfekt kväll, jag kommer kurera mig på wellness den tiden😍

Skogshumblan
1/1/14, 6:23 PM
#4

Jag är gärna med. Om jag inte glömmer av det. Lägger in påminnelse i mobilen;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Torahzen]
1/1/14, 7:28 PM
#5

Jag ska försöka vara med, men jag lovar inget

Kathja

Otroulig

Håbe

Skogshumblan

Tora

Jofiel
1/1/14, 10:33 PM
#6

Ja jag är också med Kathja Otroulig Håbe Szirius Skogshumblan Tora Jofiel

Annons:
[Torahzen]
1/1/14, 10:55 PM
#7

Förlåt att jag missade dig szirius. Tur att Jofiel lade tillbaka dig i listan.

SHIAWASE
1/2/14, 12:40 AM
#8

Kathja
Otroulig
Håbe
Szirius
Skogshumblan
Tora
Jofiel

Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LeS-
1/2/14, 1:30 PM
#9

Jag hänkar på! Les- (Heter Lesley)

Theleonora
1/2/14, 3:08 PM
#10

Jag är med Kathja Otroulig Håbe Szirius Skogshumblan Tora Jofiel Shiawase Les Theleonora


[Kathja]1
1/5/14, 2:34 PM
#11

Puffar denna lite inför ikväll. 😎

linnease
1/5/14, 3:42 PM
#12

Wow, är det redan söndag! Jag tänkte det var om ett par dagar 😎 Jag är med ♥

Kathja 
Otroulig 
Håbe 
Szirius 
Skogshumblan 
Tora 
Jofiel
Shiawase
Les
Theleonora
Linn

linnease
1/5/14, 3:49 PM
#13

Insåg just att jag är rädd att bli för mycket.. eller nåt? När jag är sådär glad och inspirerad. Typ att folk ska tycka jag är besservisser eller lägger mig i eller bara är för mycket? Hm. Hade varit fint att få nån insikt i det ikväll

Annons:
[Kathja]1
1/5/14, 3:51 PM
#14

Jag läste igår att det är ett tecken på ascending att inte ha koll på tid och dag  - detta eftersom tid är ett mänskligt påfund och egentligen inget som finns då allt är. 😉

linnease
1/5/14, 4:28 PM
#15

😛

MissInAction
1/5/14, 7:56 PM
#16

Kanske jag kan! Hostar så förbenat så jag är rädd att jag kommer störa mig själv, men jag vill gärna vara med 😊

Kathja 
Otroulig 
Håbe 
Szirius 
Skogshumblan 
Tora 
Jofiel
Shiawase
Les
Theleonora
Linn
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Minney
1/5/14, 8:05 PM
#17

Jag är med. 

Kathja 
Otroulig 
Håbe 
Szirius 
Skogshumblan 
Tora 
Jofiel
Shiawase
Les
Theleonora
Linn
MissInAction

Minney

[Kathja]1
1/5/14, 8:20 PM
#18

Så många vi är idag, vad roligt! Ses snart. 😉

linnease
1/5/14, 8:54 PM
#19

Häftigt! Förra gången sa ju Kathja jag behöver jorda mig, och precis nyss var det precis vad jag kände att jag behövde. Så jag ska åka till gymmet nu! Och ändå samtidigt vara med och uppkopplad, fokuserad på och känna in vår mgemensamma meditation. Superspännande! Bara ett par minuter dit så jag kanske kommer vara på löpbandet eller motionscykeln eller nåt sånt på meditationen idag, nåt lågintensivt men rörligt ❤️

linnease
1/5/14, 8:55 PM
#20

Någon som vill dra nåt kort förresten? Alltid spännande!

Annons:
szirius
1/5/14, 9:02 PM
#21

Jag är inte hemma ( på hotell!🥳🏆😛) så jag har inga kort att dra!

Yes! Jag hann in precis på rummet efter bastu o massagestol i wellnesdelen-life is good❤️

Känner mig fullständigt avlappnad o lugn..mmmm🌊…ALLT ÄÄÄR BRAAAA….på ett djupt djupt tryggt plan. Det verkar som att mina off -ego-dippar leder mig till ännu större djup…fantastiskt✨

Nu kör vi! VI SES 🤗

[Kathja]1
1/5/14, 9:20 PM
#22

Så coolt! Detta blir jag hög på, men shit vad det gick fort idag. 

Idag dansade vi alla på en grön kulle, där var älvor, alver och gnomer  - allt i starka färger. Så kom det en enhörning flygande, han hade med sig en guldspann med Guldmynt, den skulle jag ha. Jag frågade honom om jag inte skulle dela den med er men fick till svar att ni hade fått det ni skulle ha  - då såg jag att alla hade fått något, shia hade en bok i handen, Otroloulig ett hjärta, thea en fjäder, Tora en pergamentrulle, sedan minns jag inga fler. 

Så tog jag och flög iväg en sväng på enhörningen, vi flög över jorden och delade ut kärlek och guldpengar. Så frågade jag honom varför jag inte kunde ha ett fritt flöde alltid och fick till svar att det var för att jag var för tung, jag måste ha tro och tillit till att jag alltid blir fångad. Jag måste våga hoppa… Då hoppade jag och jag trillade länge, sedan blev jag uppfångad av enhörningen. Det var en riktig WOW känsla. Kort men intensivt. 

Tack alla fina som var med! 🤗❤️

[Torahzen]
1/5/14, 9:30 PM
#23

Jag var helt uppslukad i hockeyn som jag inte hade koll på att det var nu ikväll. För er som inte är engagerade så är det junior-vm och final mellan Sverige och Finland. 2-2 efter tre perioder så det blir förlängning…

Otroulig
1/5/14, 9:31 PM
#24

Tack själv❤️ det var annorlunda för mig ikväll, först kände jag som vanligt en gemenskap med er och speciellt till alla nya som var med❤️ Sen blev det mörkt och tomt för att sen fyllas på med en pirrig förhoppning och tillit. Samt meddelandet: Du är alltid älskad och sen Du kommer att få så mycket kärlek så du baxnar, typ😉. Älskar att höra om dina coola kärleksfulla möten och flygturer Kathja.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
1/5/14, 9:32 PM
#25

Åh glömde, fick en vibb av Shia. Shit vad ljus och kärlek! Power!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

LeS-
1/5/14, 9:33 PM
#26

tack för ikväll!

blev lite stördav diverse ljud utanför mitt rum så jag kunde inte fokusera 100%.

det blev iaf en lugn trevlig stund med mig själv och ett stearinljus :)

szirius
1/5/14, 9:54 PM
#27

WOW! WOW! WOOOW!

Kolla på klockan, det har gått 20 min - jag har varit i en annan värld…fick så mkt underlig information, har ingen aning om vad om hände, haha, vet inte om ni kommer ha nån nytta av den heller- men jag delar med mig! Det lär ju ta sin tid att skriva…..

Jag hade listan uppe framför mig o så fokade jag på er en i taget:

Kathja: " Åh fin lilla ekorre" hörde jag nån del i mig säga…och så VAR du en ekorre där ett tag…sen försvann du, jag letade i ditt hus, då stod du i köket och mulade i dig tomater, haha. Köksluckorna var träfärgade, så kanske var vi i nån annans kök, men det var skog utanför och det kändes "hemma".  Sen såg jag dig på en äng i röd klänning, barfota…" dansa mer!" sa den där rösten igen..men såg aldrig om du började dansa, jag sögs baklänges därifrån 

Otroulig: färgen blå sköljde över mig och tanken på opal kom åter. Det blev kallt…är du frusen av dig? Klär du dig ordentligt när du går ut med hunden? Frågade jag..o du sa jaaaadå😉. Sen såg jag dig i en park…bakifrån…du gick hand i hand…det fanns blommor, så vår eller sommar…han är äldre..gubbkeps o bruna byxor…vaaaarm lugn man…som fullständigt beundrar dig. Han kommer att säga ofta till dig " du får mig att skratta" …åh, rys på det här❤️

Håbe: nåt med kroppen som du inte är sams med? Jag såg dig sittandes ihopjunken på en stol bredvid en stor spegel…rummet var helt tomt och vitt…du kändes uppgiven…men runt dig fanns 3 änglar…åh det var så vackert Håbe, jag fick tårar och blev helt rörd. De bara fanns där, helt tålmodigt och i total värme inför dig. Du har så mkt kärlek o stöd runt dig…

Szirius: min tur! Jag såg en stjärna…om jag kom närmare och närmare…insåg att jag satt i ett rymdskepp… hörde en röst som sa att jag varit andrekapten länge nu…dags att ta över kaptensrollen o bli chef😃 Det kom kraftvågor från fötterna o upp, det lät vvvvrrrrrUUmmm, vrUUUmmm…

Skoghumblan: Om du känner dig ensam ibland så finns det vänner som väntar på dig. Jag såg hur du satt lite gömt bakom ett skynke, men på andra sidan fanns flera fina, härliga personer som verkade vänta på att du skulle komma fram. " Var med oss" var det som att de sa…

Tora: Var inte så ängslig att göra fel…släpp o ha mer kul. Ta upp ett intresse igen som du hade när du var liten, sa en röst, och jag såg en bok som du samlade saker i…bokmärken? Klistermärken? Kanske scrap booking?

Jofiel: En gul manlig gestalt dyker upp…är det Jofiel själv månntro? Han ber dig studera mer! Nåt med utbildning. Jag får en känsla av att du är fridfull..det kändes vilsamt att vara med dig.

Shiawase: jag hamnade uppe i norrland vid en bred flod där det lekte lax…frihet var ordet jag kände hela tiden

Les: alltså du får ursäkta, jag tyr inte precis vad som kommer haha…fick en bild av fotsvamp. Ja! Underligt. Nåt med fötterna iaf, att de inte var friska…och vatten…att du ska söka dig till vatten…bada varmt kanske… för det kommer vara läkande för dig. Du var svår att komma nära, du gled iväg….jag skickade kärlek som liksom studsade tillbaks…fick en bild av att du satt inuti en pilatesboll…

Theleonora: Här fick jag rak, precis information utan krusiduller eller känslor. Det finns någon som du har undvikit men om kan hjälpa dig vidare. Lite fadersfigurkänsla eller bror, så ingen romantisk relation men kärlek. Våga söka upp honom igen och prata ut. Du kommer finna svar via denna person som tar dig vidare.

Linn: HAHAHAHAHAHAHA, det här var Så overkligt KUUL! Du var med Bumbibjörnana och hoppade omkring med dem på en hoppgrej, du hade inte alls lust eller tid att heja på mig! Kom att tänka på JarJar lite, du var helt fläng, du hade nån mössa med flärpar som flög upp o ner o så hade du tungan utanför!

Miss: Åh, det här var så vackert…jag såg en stor blomma…det var het fridfullt….blomman lyste i rödrosa, som i flera dimensioner, den var liksom av energi ( allt är ju energi,men du fattar nog) …" var ett med blomman"  kände jag…

Minney: Har du hund? En hund kom och nosade på mig..mysigt…sen såg jag svartvitrutor utan att veta vad det betyder…schackbräde? Nej det var blankt…som ett toagolv på en restaurang. Kanske kan du fatta vad det vill säga dig…

Annons:
szirius
1/5/14, 9:57 PM
#28

Jag bestämmer mig för att inte läsa i några andra trådar idag, jag vill meditera vidare o somna i detta flööödeeeee🌊🌛

Kommer hem i morgonkväll, jag kanske tittar in då!

[Torahzen]
1/5/14, 10:19 PM
#29

Coolt szirius! Jag gillar att klippa och klistra och har en massa tidningar som jag ska gå igenom och göra min egen moodboard/visionboard.

God natt alla fina!

Minney
1/5/14, 10:33 PM
#30

Tack för den här stunden. Jag kände att jag var med i början, upplevde  en stark känsla av tacksamhet och skön gemenskap, inget annat kom till mig men jag är så nöjd med den känslan. Men sen ringde min telefon, hade glömt att stänga av ljudet… och då fick jag svårt att komma tillbaka. Då gick jag i ett ändå skönt lugn ut och gjorde te i mitt kök med svart- och vitrutigt blankt golv… det var kanske där vi möttes Szirius!

Otroulig
1/5/14, 10:50 PM
#31

Wow Szirius!! Vilka fina gåvor du kommer med!🎁

😂😂 Jag ser verkligen framför mig Linn med Bumbi björnarna, tokhoppandes, jösses så roligt!!

Gubb keps..sexigt🤤😉..han får ha vad han vill. Det blir mer och mer påtagligt nu, det kommer ju tecken hela tiden😍

Så härligt att du är tillbaka igen Szirius, djupare och innerligare än nånsin❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/5/14, 10:53 PM
#32

Underbart Szirius! Nog har vi träfärgade luckor i köket, mörkt trä. Det var lite coolt med allt det röda  - rot-chakrat fick det mig att tänka på. En röd klänning har jag, den gifte jag mig i. Och jag skulle absolut behöva dansa mer! 🤗

MissInAction
1/5/14, 11:02 PM
#33

Jisses vad häftigt med svartvitrutigt szirius! 😃

Den där blomman låter jättefin också! ♥ 
Jag gör ju min egen tolkning av den där blomman, som jag tycker är helt awesome 😉

Och vad har jag gjort ikväll då? Jo jag har fikat! Julmust och kanelgifflar, trots att jag knappt haft varken smak- eller luktsinne, haha, men nu börjar det komma tillbaka.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
1/5/14, 11:23 PM
#34

Tack szirius! Vad häftigt allt du beskriver. Hm, denna person som jag har indvikt säger mig inget tyvärr. Jag undviker de flesta killar så kan inte komma på nån med den beskrivningen. Får be om svar i drömmen ist!


Annons:
linnease
1/5/14, 11:45 PM
#35

Thea, bror eller pappa? Jag tror det är där. Kanske båda. 

Ååååh vad härliga ni är allihop ❤️ Jag kom till gymmet och kände in, och fick ett tydligt besked om att jag inte behövde göra nånting idag, ni skulle ta hand om alltihop. Och det gjorde ni minsann! Kärlek!! Så många kopplingar fram och tillbaka och hit och dit och såna sköna visioner. Ska sätta mig och känna in era inlägg, tror det var flera ledtrådar till mig spridda där i dem. Szirius var ju ganska tydlig dock 😛 Hahaha! Måste googla JarJar.. Åh och jag har haft massor med mössor med flärpar!

linnease
1/5/14, 11:46 PM
#36

HAHAHA!!! JarJar! 😃

linnease
1/6/14, 12:22 AM
#37

Superhäftigt med hoppet Kathja. Den skulle jag okså vilja uppleva och känna

LeS-
1/6/14, 1:50 AM
#38

#Szirius:

Vad häftigt att du kände in att jag satt inne i en bubbla, för det var jag nämligen. Jag är rätt så sårbar just i detta skede av mitt liv och vill skydda mig själv från allt runtomkring så jag visualiserar mig själv inuti en varm klot som stöter bort all negativ energi, tankar men även händelser som kan tänkas hända irl.

Inte visste jag att jag även blockerade kärlek som jag blir tillskickad, jag ska tänka på det framöver!

Det med fotsvampen och att jag har sjuka fötter kan vara att jag har superdålig blodcirkulation och att mina fötter oftast är väldigt frusna. Jag måste alltid värma dom på någon annan del av min kropp innan jag somnar annars är det obehagligt.

Vatten ska jag tänka på, att kanske åka nånstans där det är varmt och bada, är det så du menar?

Tack så hemskt mkt för det du gav mig, jag tar emot den kärlek du skickade till mig som jag inte kunde ta emot när jag satt i min bubbla och sänder kärlek till dig med <3

SHIAWASE
1/6/14, 6:33 AM
#39

Wow!!!! Vilken meditationsstund☀️Jag sov ju😊 Men nu när jag läser om alla era upplevelser så ska jag se till att vara vaken nästa gång..!!
Szirius,, WOW,, helt fantastiskt vad du känner av och kan koppla upp,, 🌊

Faktum är att jag drömmer något otroligt på sista tiden, OCH kommer nu ihåg att jag drömde om fiske !! igår tror jag,,, nu har drömmen suddats ut, och jag hade glömt bort den, men kommer nu ihåg det,, wow!!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Minney
1/6/14, 9:15 AM
#40

Vaknade och hade meditationen i mitt sinne. Har inte mediterat så jättemycket, har gått kurser som gett jättemycket och sedan fortsatt hemma. Men ofta kommer jag till ett läge när jag blir rädd, tycker det känns lite läskigt, när jag känner att jag håller på att tappa taget och bara flyta med och då vill jag stanna upp. Förstår ju att det är där jag ska släppa men det känns samtidigt skrämmande. Så då stannar jag. Det var liksom lite bra att telefonen ringde där;) kanske var det jag som fick den att ringa just då… Det ger mig fortfarande mycket och jag upplever en speciell känsla, men jag vågar inte gå längre. När jag läser flera av eras upplevelser så förstår jag att ni är på en helt annan nivå och jag blir så förundrad. Att du Szirius kunde se mitt köksgolv, för det utgår jag från att det var, känns fantastiskt. Din förmåga är verkligen WOW, men jag tänker att jag kanske faktiskt var med då också då du fick kontakt med mig? Känner mig ödmjuk, längtansfull efter mer och samtidigt lite rädd för detta.

[Kathja]1
1/6/14, 9:57 AM
#41

Minney  - självklart att du var med trots att du satt i telefon. Precis som att Shia var med trots att hon sov.

Det kanske låter stort och läskigt, och som att man kan tappa bort sig, men i själva verket känns det mest som att dagdrömma en stund - bara det att man faktiskt är iväg på besök hos andra eller samlade i det Gudomliga jaget. Och det är inte farligt  -bara kärlek. Men jorda dig gärna lite innan, sätt eller ställ dig med fötterna ordentligt på golvet/maken och känn hur du är ett med jorden.

Du ska veta att det är så roligt det där  - att flyga iväg på det viset! Kanske känner du dig tryggare nästa gång vi sätter oss. Eller så vilar du bara en stund, eller gör som Linn  - gör något helt annat. Du är ju med i alla fall. Man ska alltid göra på det sättet som känns bäst för en. ❤️

Annons:
Håbe
1/6/14, 11:26 AM
#42

Precis som Tora så fastnade jag ju i en grymt spännande hockeymatch. Hoppas vi fortsätter med de här gruppmanifestationerna ett tag till nu när vi kommer åter i normala dygnsrytmer igen. Dvs-barnen sover klockan 21 och det är tyst i huset.

szirius: Tack för fantastiska bilder! De där tre änglarna låter fantastiskt. Jag får lita på att de finns där fast jag har väldigt svårt att få kontakt själv. Förutom Mattias som presenterat sig så tydligt då. Men sen har jag liksom inte kommit på vad jag ska göra med den kunskapen.

Och osams med kroppen? Jaaaa! Den är fet och ful och jag har sällan trivts så dåligt i min kropp som nu. Klippte håret och det blev bara FEL! För kort och och FULT. Tar ju år innan det kommer ut i bra längd igen. Dessutom tror jag att jag har börjat få vallningar 😮. Blir plötsligt helt överhettat och genomsvettig ena sekunden. Knäpper upp allt och sen fryser jag igen. Sover urdåligt på nätterna för att jag svettas och fryser om vartannat. Jag gillar ju att kläder och täcket sitter tätt. Inte tight utan tätt runt halsen tex så ingen luft slinker in. Täcket ska vara tätt, tätt runt hela kroppen. Ingenting får sticka ut ( det där kontrollbehovet som spökar igen???).

Så sams med kroppen är jag inte särskilt just nu. Fet, ful och ofräsch är en rätt bra sammanfattning av min känsla för den just nu. Inget bra utgångsläge precis. Förlåt kroppen! Jag borde ta hand om dig bättre. Men det är det där sabla sockret som gör min hjärna till en gnällande småunge "mer, mer, mer…."

Men annars är det bra 😎.

szirius
1/7/14, 1:57 PM
#43

Kom in först nu till denna tråd igen, kul att läsa, kul om nåt kunnat ge något🙂🤗. Jag är fortfarande själv helt hög på den där upplevelsen, jag var i ett totalt RUS, när det bara rinner liksom, man vet inte vad det kommer ifrån och man har ju inte ens tid att hinna undra om man hittar på , men jag känner iaf att det inte är hittepå😉

LeS, ja typ åk o bada o basta. Ett tips för kalla fötter, som jag också har mellan varven, är att smörja in dem med värmande massagesalva, liniment eller liknande. Massera in fötterna och sätt på varma strumpor, sen håller dem sig varma! Har funkat för mig hela vintern hittills! 👍

Håbe - Mattias! Fick supergåshud när jag läste det namnet, jaaa, känns helt rätt✨

Håbe
1/7/14, 8:27 PM
#44

:-) Han pratade ju med mig en natt i början av sommaren, våren tror jag. Jag drömde att jag var så arg på att alla andra minsann såg och pratade med änglar, hjälpare o.s.v. Jag skällde liksom i drömmen på min skyddsängel för att den inte gav sig till känna. "Jag vet ju inte ens vad du heter!!!" Då kom det så där kristallklart, jättetydligt "Jag heter Mattias" Och jag vaknade med ett ryck och känslan av att jag absolut inte fick glömma det där.

Också stavningen Mattias var klockren för mig. Genom åren har jag träffat några Matthias, alla med den stavningen, så för mig är det den naturliga stavningen. Men här var det bara självklart att det skulle vara utan H.

Sen några veckor senare står jag på COOP och får plötsligt för mig att jag måste ha en cola. Köper sällan såna småflaskor med läsk. Bara för att jag blir sugen. Vi köper stora flaskor hem till familjen. Sträcker bara in handen i kylhyllan och tar en i högen. Kommer på att jag ska läsa vilket namn som står på. Det står "Dela en coke med Mattias" 🙂.

Otroulig
1/7/14, 8:33 PM
#45

Ja, kommer du inte ihåg det Szirius?? 😛 Det gjorde faktiskt jag 😎 

Du får börja snacka med han lite mer. Rätt var det är så känner du när han svarar. Så tycker jag att det fungerar, jag börjar prata lite ut i luften (speciellt bra i bilen) och rätt var det är så känner jag närvaron 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/7/14, 8:35 PM
#46

Jisses vad häftigt Håbe! Ryser när jag läser 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
1/7/14, 8:51 PM
#47

Ja, jag får nog ta och göra det. Jag glömmer på något sätt bort honom i vardagen. Sen kommer jag på honom någon gång då och då.

szirius
1/7/14, 8:58 PM
#48

Otroulig - inte att han hette Mattias, sorry😇

Annons:
szirius
1/7/14, 8:58 PM
#49

Härligt med colaflaskan Håbe😍

Jofiel
1/8/14, 2:42 PM
#50

Så kul szirius…..Är du medial? En gul manlig gestalt känner jag inte till men fridfull är jag. Studera….Jag älskar att läsa så det kan ju stämma. Tack för detta!!

[Kathja]1
1/8/14, 6:56 PM
#51

Alla är mediala Jofiel, det handlar bara om att öppna upp till Alltet. Så du kan du med, det handlar mest om övning och tro på att det man får till sig stämmer. ❤️

linnease
1/9/14, 2:59 PM
#52

Jag berättade för Surfsnubben idag om din roliga vision av mig Szirius, han skrev:

Jag är en bumbibjörn ^^

coolt att det finns nån kvinna som jag inte träffat som ser mig som en Bumbibjörn i en meditation 😃

Och det är så sant, han är bumbibjörn!! Och var säkert med och hoppade! Cool 🤗

szirius
1/9/14, 3:52 PM
#53

Jofiel, alla är mediala😉

Linn - haha, jaa det var så kul bild, kan tänka på den så börjar jag skratta direkt!

Älskar Bumbibjörnarna, vi maratonkollade på dem jag o sonen för några år sedan, så kul att återuppleva det med sitt barn.

Jofiel
1/10/14, 10:57 AM
#54

Är verkligen alla mediala!?……Då måste jag börja öva och se ifall jag får fram något…..Spännande :-)

linnease
1/10/14, 12:40 PM
#55

Absolut! ^^

Annons:
[Kathja]1
1/10/14, 10:17 PM
#56

Jofiel - Det tycker jag att du ska göra -det är en fräck känsla när man inser att man kan, och att det inte är så svårt. Alla är mediala eftersom vi alla är ETT därför kan vi tona in på andra människor. Det handlar bara om att tro på att det man får till sig faktiskt stämmer.

Jofiel
1/11/14, 7:10 PM
#57

Jag ska verkligen prova. Tack snälla för ert stöd.

Upp till toppen
Annons: