Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 722 ggr
SHIAWASE
12/31/13, 2:10 AM

I love myself~

I love myself and I'm making the right choices~~

Dok upp pa min FB nyss fran Louise Hay.

And valdigt snall fras som kanns bra tycker jag~

Passar bra sa har nar manga nu sista dagen pa aret funderar tillbaka pa det gagna aret, och framat till det kommande aret.

Var snall mot dig sjalv~~~ Du har inte valt fel, och kan inte valja fel!

Tacka dig sjalv for de val du har gjort under aret~~

Uppskatta dig sjalv for det du har skapat under aret🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
12/31/13, 5:08 AM
#1

Tack Shia, ja det har varit ett år med beslut och jag är tacksam för alla jag tagit. Framför allt beslutet att välja tillit. Det är jag allra stoltast över❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
12/31/13, 5:11 AM
#2

Haha!! Jag fick en tuppen medalj för att skriva ett inlägg mellan 04och 06 svensk tid. Synd att man inte kan samla såna på hög Shia;) många Medaljer skulle du ha då.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
12/31/13, 8:47 AM
#3

Det är för att man ska sova vi den tiden!!! 😴

Just detta slog mig då jag skrev i "Tack-tråden"  - jag älskar mig själv! Visst blir jag trött på mig då och då, jag tillbringar ju ändå en hel del tid med mig. Jag menar, egen-tid my ass! Jag ska ju alltid hänga med mig. Men på det hela taget gillar jag det. Jag uppskattar mina tankar, min kropp, mitt liv och vart jag för mig i livet. Jag uppskattar att jag skapar lite att bita i mellan varven, men tänker mig att hädanefter ska allt jag kommer att "bita i" vara glädjefyllda saker. 😎

Men jag behöver absolut ta hand om min kropp lite bättre  -röra på mig mer och äta nyttigare. Så förlåt till mig själv att jag slarvar där, men något ska jag ju att ha ta i under 2014. 😉

Tack för att jag är jag!

Upp till toppen
Annons: