Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1698 ggr
[Kathja]1
12/28/13, 11:33 PM

Välkomna alla nya medlemmar

Den senaste tiden har vi fått ett gäng med nya medlemmar här inne och det är så roligt att se! 

Kanske har  redan upptäckt att här har vi högt i tak och otroligt svårt att hålla oss till ämnet i en tråd 🤪- men det vi kan är att hjälpa varandra på våra livs-resor. Vi peppar, stöttar och vägleder varandra i stort och smått - i det om kallas livet. 🤗

Släng dig gärna in i snacket, fråga om du vill veta mer om något, eller välj att ligga lågt och läsa vad vi andra "babblar" om.

Följ ditt flöde och gör det som för dig känns rätt i hjärtat. Vi hoppas att du ska känna dig välkommen och bekväm i att vara här inne hos oss. ❤️

Annons:
SHIAWASE
12/29/13, 12:52 AM
#1

Ja! sager detsamma☀️ Aktivitetsindexet har inne ar ocksa valdigt hogt nu, kuuul!!!🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
1/6/14, 7:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Puffar tråden lite då det just  nu trillar det in nya medlemmar på sidan nästan på varje dag och det är så roligt att se att så många har hittat hit!

Gaula
3/26/14, 3:26 PM
#3

Kul att vara här! :-)

[Kathja]1
3/26/14, 3:43 PM
#4

Hej Gaula, roligt att du har hittat hit och trivs. Känn dig välkommen att starta trådar kring det du är intresserad att diskutera. ♡

satsuke
3/26/14, 6:04 PM
#5

Ja jag tycker det känns kul att vara här med (fast jag gjorde ett dystert första inlägg..egentligen är jag väldigt positiv av mig.!)

catchpassion
3/26/14, 8:40 PM
#6

Känner mig upprepande men åter igen, jag är Så tacksam för att jag är här och hittat denna guldgruva till forum. ❤️ 😃Läser mest men ska bli bättre på att haka på diskussionerna.

Kram
CatchPassion

Annons:
SHIAWASE
3/27/14, 8:33 AM
#7

Hej på er och välkomna hit,,, Satsuke blev nyfiken, är ditt användarnamn, satsuke, japanrelaterat?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

satsuke
3/27/14, 9:43 AM
#8

SHIAWASE - jo det är det, det kommer från Totoro. En av huvudpersonerna heter Satsuki Kusakabe. Jag har alltid varit lite intresserad av Japan men det har legat lite latent eller vad man ska säga, men nu har jag en son som är otroligt influerad av Japan och håller på och lär sig japanska på en kvällskurs (Japanska för ungdomar). Om han fick skulle han äta traditionell japansk mat alla dagar i veckan… Sedan flera år har vi sett mest på anime och liknande på fredagsmys-filmen och vår trädgård börjar bli inspirerad av Japan…ja, det börjar bre ut sig på alla möjliga områden i vårt liv och vi hoppas kunna planera en resa till Japan inom några år. Sen är jag ingen expert utan håller på och lär mig…men som sagt, jag har ett stort och numera levande intresse för japansk filosofi, kultur, mat osv. Det finns mycket som känns som lite "hemma" för mig där av någon anledning.

SHIAWASE
3/27/14, 9:55 AM
#9

Kul!!!jag är ju japanexpert efter 25 år det här landet , så det är bara att fråga om det skulle vara något:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

satsuke
3/27/14, 11:02 AM
#10

Vad roligt! 25 år! Vad nyfiken jag blir. Det kommer helt säkert frågor :)

Upp till toppen
Annons: