Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 824 ggr
Otroulig
12/26/13, 12:08 PM

Summering av 2013

Jag tog dig på orden Kathja och tog mig några minuter att tänka över vad som hänt 2013.😉

Är det någon mer som vill summera - så är det bara att fylla på 😃

Det känns bra att titta tillbaka, testa får ni se.

Det är ju lätt att tycka att inget händer - men när jag ser på mitt 2013 så inser jag Jösses vad det hänt grejer!!

Jag satte ned foten i början på året - sa stop nu räcker det och hoppade fritt fall utan fallskärm. Jag fick ta emot så mycket kärlek från så många.❤️❤️

Massor med möjligheter har presenterats för mig och jag har lärt mig att vara flexibel. Det största som hänt mig är nog faktiskt att jag lärt mig att känna total tillit! Att saker kanske inte blir som man tror - men det är helt i sin ordning ändå. Allt löser sig. 

Jag har fått känna mycket hopp och pirr om framtiden och det är jag tacksam över. 

Jag kan känna att jag inte varit så snäll mot min kropp det här året…så jag önskar att jag börjar känna vördnad inför min kropp och att det återföds en glädje i att ta hand om den.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
12/26/13, 12:14 PM
#1

Åh kul. Jag har varit lite sugen på att fylla i den där summeringen som någon tipsade om här för ett par veckor sen.. Ska leta fram den tråden och putta den tror jag. Bra mellandagspyssel.

[Kathja]1
12/26/13, 1:02 PM
#2

Jag kan ibland känna att det händer ju inget! men så tittar jag tillbaka och inser att SHIT vad jag har fixat och donat. Året har gått i rensandets tema  - många blockeringar har rensats bort, gammal skit har städats bort både i det inre och det yttre. Jag har hittat en bra balans i inre-yttre, i andligt-mänskligt. Jag har hittat vad jag vill göra och hur jag vill göra det. Min naturliga mående-nivå är så mycket högre nu än för ett år sedan.

Så även om det inte har hänt något i det yttre, sånt där som vem som helst kan se så har det hänt en massa viktigt och bra detta året. Ser med spänning fram emot 2014!

SHIAWASE
12/26/13, 1:26 PM
#3

haha, otroulig,, vad som har hant 2014???!!!Ska du redan summerihop det aret:)

Jag tanker tillbaka lite da och da,, sarskilt nar det kanns som om det star stilla,, och da inser man att det hander massor av saker!!!

Sa justdarfor ar det ju saaa viktigt att vi ar har och nu,,, att vi inser att det ar JUST NU som ALLT HANDER!!! Det finns inget annat en NU!!~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
12/26/13, 1:58 PM
#4

HAHA 😂 oj då. Näe repris behöver jagi inte ha - ändrar raskt!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
12/26/13, 7:08 PM
#5

Jag scrollade på min FB och blev alldeles fylld av kärlek…wow…mitt liv!❤️ Det är bra att påminna sig om alla bra stunder man haft…och som sagt, man minns att det VISST hänt MASSOR!! Tänk vad man förminskar sig själv och sitt växande ibland🤪. Bara att jämföra hur jag mådde förra året den här tiden och nu! STOR skillnad. Jag har varit försiktig och trevande , nu har jag börjat våga drömma, ha tro och visioner om att det går att förändras, alltså VERKLIGEN -både inuti och det yttre livet✨. 

Det största som hänt mig är nog faktiskt att jag lärt mig att känna total tillit! Att saker kanske inte blir som man tror - men det är helt i sin ordning ändå. Allt löser sig. 

Den kan jag också hänga med på👍. Den känslan uppstod 2012, men har fördjupats detta år🌊.

Jag behöver ta mig tid att sätta mig ner o fundera mer på året som varit…får se om jag delar eller gör det för mig själv…

Upp till toppen
Annons: