Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 604 ggr
Theleonora
2013-12-25 12:59

Transform your biology

Intressant video om hur man kan må bättre och bli friskare genom sina val och genom att leva i kärlek:


Annons:
szirius
2013-12-25 14:38
#1

ser ingen länk…🤔

Theleonora
2013-12-25 15:14
#3

Hm, går inte att infoga videon direkt verkar det som.


Otroulig
2013-12-25 16:22
#4

Klickar på länken  - men kommer inte till nåt klipp..

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2013-12-25 17:07
#6

Surfar du mobil Otroulig? Funkade inte på min mobil, men på datorn så..

Annons:
Otroulig
2013-12-25 17:12
#7

Nu funka det!

Intresssant - jag är inte så förvånad egentligen 😎.

Hmm han pratar om att interagera med andra människor…hoppsan och här sitter man i sin ensamhet 😮 men näe - jag är inte orolig. Var sak har sin tid.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2013-12-25 17:17
#8

Inte jag heller :) Mitt uppe i det tror jag, så spännande och intressant!!

Känns som vi är ännu friare än så t.om.. tror inte DNA är nån struktur vi inte kan komma förbi heller ❤️

SHIAWASE
2013-12-26 00:57
#9

Intressant! Nej det ar ju precis vad vi pratar om har inne, och vad LoA handlar om,☀️,, gor val i livet dar du kan uppratthalla kanslan av lycka, karlek etc. valj medvetet att se pa handelser positivt ,,, vi drar da till oss manniskor, handelser som bidrar till var lycka, och aven kroppen reagerar biologiskt satt pa samma satt,,, helt naturligt och sjalvklart !!!❤️

Sa bra nar samma budskap beskrivs om och om igen, fran olika vinklar!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-12-26 19:52
#10

Kom att tänka på 7 andliga lagar häromdagen, tror jag lagt den härinne…det är ju Deepak Chopra ….ska leta o puffa upp, jag gillar att följa den…ha ett visst fokus varje dag❤️ Känns bra för mig, som behöver lite " yttre hjälp" att skapa struktur, jag kan vilja så mkt hela tiden🥳 och sen inte alls😕, ja ni vet…men att dagligen följa hjälper mig. Och ja, jag är vattuman " vi vill vara fria och sparkar bakut av regler och struktur" - men jag upplever tvärtom att struktur i tankar o känslor skapar frihet!👍Så länge jag själv väljer vad jag vill följa😉

[Kathja]1
2013-12-26 21:18
#11

Att sätta egna regler är ju en liten annan sak… Säger en annan Vattuman. Fast jag är inte mycket för regler och struktur över huvud taget tror jag, var nog därför jag fick min man. Han gillar fyrkantighet, sedan kan han gå utanför fyrkanten, men han vill veta var den är. Så ibland är det allt tur att jag har honom som står för kantigheten. 😛

Upp till toppen
Annons: