Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1435 ggr
[Kathja]1
12/20/13, 8:55 PM

Grupp-meditation, 29/12 kl.21

Jag tänkte att vi skulle köra en grupp-meditation igen, det var ju ett tag sedan. Velade lite fram och åter men fick till mig att vi provar klockan 21 söndagen den 29/12, så kan vi ju reglera det framöver om det inte passar så många.

Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.😃

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.🌊

Vill du hänga på så skriv upp ditt namn i tråden.👍

Annons:
SHIAWASE
12/20/13, 9:02 PM
#1

Kathja-R

Shiawase (som vanligt lar jag val delta i somnen,,tidig morgon har,,,)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
12/20/13, 9:18 PM
#2

Jag vet vännen! 🤓Funderade på att ta det på morgonen först, men så tänkte jag att det kanske är många som har fullt upp med familj och grejer. 🤔Men vi provar oss fram. Ju fler desto roligare! 🥳

[Torahzen]
12/20/13, 10:19 PM
#3

Kathja-R

Shiawase

Tora

MissInAction
12/21/13, 12:15 AM
#4

Kathja-R
Shiawase
Tora
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
12/21/13, 12:53 AM
#5

Kathja-R

Shiawase

Tora

MissInAction

Szirius ( putta gärna upp tråden så att den syns samma dag/kväll tack🤗, kan falla bort i glömska annars😇)

Otroulig
12/21/13, 11:52 AM
#6

Kathja-R

Shiawase

Tora

MissInAction

Szirius

Otroulig

En liten tanke här. Jag har inga kort, men om någon känner för det, så kanske vi kan dra ett kort inför meditationen? Nåt att ha med sig i bakhuvudet?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
12/21/13, 12:27 PM
#7

Kathja-R
Shiawase
Tora
MissInAction
Szirius
Otroulig
Linnease

Bra idé Otroulig. Jag har inga heller.. finns ju olika online om ingen har

szirius
12/21/13, 12:39 PM
#8

Jag har både änglakort och tarotkort😉

Otroulig
12/21/13, 1:22 PM
#9

Men se där! 👍 Om det känns bra för dig då Szirius så kan väl du ansvaret att känna in och dra ett kort? 

Då kommer du säkert i håg vår lilla möte ute i cyberspace 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
12/21/13, 1:48 PM
#10

Jag har också kort, The Law of Attraction cards, the Teachings of Abraham 🙂 kan väl dra ett för mig själv bara 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
12/21/13, 3:22 PM
#11

Javisst! Oooh, jag trodde ju att det var NU på söndag, haha, jamen nästa söndag går nog lika bra🌊

Håbe
12/21/13, 3:22 PM
#12

Jaa, vilken bra idé! Jag är med.

Kathja-R
Shiawase
Tora
MissInAction
Szirius
Otroulig
Linnease                                                                                        Håbe

linnease
12/21/13, 7:04 PM
#13

Oj, jag tänkte oxå nu på söndag 🤦‍♂️

Annons:
[Kathja]1
12/21/13, 7:38 PM
#14

Tur ni såg att det var nästa söndag, jag är ju lite ego och denna helgen jobbar ju JAG. 😉Så söndagen MELLAN jul och nyår.

ollivoll
12/24/13, 8:58 AM
#15

Vad kul det låter, hänger gärna på:) Kathja-R Shiawase Tora MissInAction Szirius Otroulig Linnease Håbe Ollivoll

[Kathja]1
12/26/13, 9:37 AM
#16

Puffar lite. Det går självklart bra att vara med utan att ha skrivit upp sig oxå.

szirius
12/26/13, 6:26 PM
#17

Ja puffa på, jag tror att de flesta är lite dagvilla dessa lediga dagar🤪, jag vet iaf inte vilken dag det är idag, bara att det är annandagen😇

[Kathja]1
12/26/13, 6:28 PM
#18

Idag är det torsdag. 😎

[Kathja]1
12/28/13, 11:34 PM
#19

Puffar lite… I mon är det dags. 🌈

SHIAWASE
12/29/13, 1:29 AM
#20

Ja,, jag tankte att det var i morse! MEn det ar ju imorgon for for mig🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
12/29/13, 4:15 PM
#21

Puffelipuff Undrar om vår fina Szirius har tänkt att dra nåt kort????

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
12/29/13, 6:06 PM
#22

jomenvisst👍! Jag gör det strax innan o skriver här! De som vill kan ta med det budskapet in i meditationen, eller så fokar man på annat- det är helt fritt!🎈

Ska ställa alarmet för säkerhets skull..vi är barnlediga ikväll😍😇

linnease
12/29/13, 8:33 PM
#23

Åh, jag är pepp! Jag ska åka bort till lägenheten och sitta där och känna in grejor. ^^

[Kathja]1
12/29/13, 8:41 PM
#24

Vad spännande Linn! ❤️

linnease
12/29/13, 9:01 PM
#25

I'm in! Var är kortet? 🤗😃

szirius
12/29/13, 9:06 PM
#26

Änglakort : Surrender and release🎈🌊

_Let go and allow the angels to help you.
_

When you hold on tightly to a part of your life that´s not working, it ha no room to heal. This card ask you to let go.

If you´re willing to open up your hands, one of two situations will occur : either it will be washed away from you and replaced, or the situation will heal.

Try not to control the outcome of your situation. Let go and let God

linnease
12/29/13, 9:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Annons:
szirius
12/29/13, 9:14 PM
#28

Kände in vad/vilka jag skulle foka på med tarotkortet och det blev : för LoA iFokus år 2014Tummen upp, dvs gruppen, gemenskapen här inne, vad vi tillsammans står för energimässigt☀️

Det kom ett kort ur Stora arkanen -, wow, kraftfullt!Stjärnor

MAGIKERN.

Jag är ju bara tvungen att kopiera rakt av från boken för det är ju SÅÅ kul: 

"Du behöver använda din gestaltningsförmåga och ditt intellekt.Ditt medvetande och ditt skapande, dina handlingar och din självkontroll hamnar i fokus. Det sker en frigörelse av kreativ kraft - inspiration flödar. Du utstrålar frihet, oberoende och pionjärskap. Du har förmåga att ge livet innehåll och riktning. Se upp med rastlöshet "

(😂)

Magikern står för " den som kommunicerar" så borde ord och skrift är viktiga delar😉. Och att gå från tanke till handling☝️.

szirius
12/29/13, 9:33 PM
#29

plopp- så var det klart för min del. Försvann lååångt bort, som en böljande dröm, jag guppade i vatten….och sen ett klangljud så drogs jag tillbaks till golvet där jag sitter🌈. MASSOR med sensationer i kroppen denna gång, pirr på huvudet, brus, stickningar i sidan( som håll när man sprungit), det värkte till i rumpmuskeln  ett tag- då tänkte jag på Kathja, haha.

Ovanligt snabbt😮, jag som brukar sväva iväg en timme eller mer🌛Det är som det ska! Kändes som en intensiv energi-healing boost!

Och pling, fick jag inbjudan till prommis o fika i morrn på mobilen, tack tack🤗

[Kathja]1
12/29/13, 9:44 PM
#30

Nice! Jag missade korten för då var jag redan igång. 😉Får ju dela med mig till er eftersom ni var med. 😉

Först fick jag en bebis! Bebisen symboliserade början på något nytt. Den gav jag till Gud för det var är den skulle vara. Sedan satt vi alla upp på vars en kamel, för vi skulle rida och besöka Linn. Men Tora vännen du var så trött, du hängde som en trasa över din kamel. Vi kom i alla fall alla fram till Linn som satt i en liten oas av palmer. Du hade tänt en eld och vi en satt du och väntade på oss. Szirius började att dansa, du var så vacker - och så talade du om för oss andra att vi behöver bli mer kreativa och bejaka barnet i oss. Jag tror att du syftade på mig, Tora och Otroulig… 🤪

Så satte vi oss i en ring runt Linns eld, där satt vi och höll varandras händer. Sedan ställde du dig upp Linn och började gå runt till oss var och en - du gjorde ett korstecken i våra pannor och i och med det så gav du oss vår Gudinnekraft. Det var bara WOW! 🤗

Sedan somnade jag i 5 minuter. 😴

Otroulig
12/29/13, 9:45 PM
#31

Det känns som att jag träffar er därute i cyber rymden och känner en sån kärlek och gemenskap. Jag var en sväng på en vacker grön flod som flöt fram. Sen kändes det som att det meckades i min skalle bakom höger öga och slutskjutsen var ett mega pirr, ni vet, av glädje och förväntan. Fina kort Szirius, det sista är verkligen PRECIS vad jag vill, komma i kreativitet och handling igen. Let GO let God :) oxå perfekt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
12/29/13, 9:49 PM
#32

Häftigt Kathja! Ja, jag är trött… Jag tror det är allt motstånd som jag envisas med, istället för go with the flow. Mer kreativ har jag hört från andra så det är visst bäst att bli det då! 😉

Själv var jag inte i form kl 21 så jag kommer lite senare…

Otroulig
12/29/13, 9:52 PM
#33

Häftigt Kathja! Gudinnor krafter! En tackar Linn :) Jahapp, lek mer och var kreativ, det borde jag ju kunna fixa. Tycker att jag är rätt barnslig redan nu.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
12/29/13, 9:53 PM
#34

Så bra kort! Båda kändes så rätt, och ganska spännade med med magikerkortet.

Jag hittade supervibbar ett tag, första jag fick till mig var att jag inte längre behöver sätta mig och meditera, jag kan vara i det tillståndet kontinuerligt. Uppkopplad, intuitiv. Och att jag kommer hitta det här, i lägenheten. Ingen runtomkring alls här för första gången på så länge, kan bara vara och släppa mig helt fri. Kändes oxå fantastiskt kraftfullt att vara på vindsvåningen, överst, över hela huset, hela byn, hela landet, som att jag flyter, svävar över allting. Nära himlen. ✨🌛

Jag släkte i taket och knuffade ut ljuset mitt i rummet, såg forummedlemmar i en ring runt det. Szirius fick ta emot saker, av flera med väldigt kraftfullt av Thea. Efter ett tag blev jag inglasad i en rymdbubbla, och började flyta iväg från gruppen. Otrouling hade en tunn tråd som hon försökte rädda tillbaka mig med, Kathja började hjälpa till och drog i tråden som blev till ett rep. Sen svävade jag iväg i konstigare, mörkare grejor, och kom tillbaka ut ur meditationen runt 21.30. Och var suuuuuuperrastlös, haha, roligt att det stod se upp med rastlöshet just.. 🤪

❤️🤗

Annons:
[Kathja]1
12/29/13, 10:00 PM
#35

Kanske en påminnelse om att inte glömma att jorda dig Linn. Jag minns att jag fick upp när jag läste dig att du behöver få ihop båda delarna - ditt andliga och ditt mänskliga jag. 🤗

Jag blev sådär PEPP -WOW-NU! - och skulle gärna just nu dra igång vad som helst som är stort och mycket. 🤪

linnease
12/29/13, 10:01 PM
#36

Wow så häftigt Kathja!! JAg gjorde ju just det, efter en liten stund knuffade jag ut ljuset mitt på golvet, och det var som en överlappande dimension där ljuset var en eld och alla ni samlades runt!!! Wow! Och så kraftfull energi jag fick av din bild nu, shit.. ♥♥♥

Alltså, jag har varit så emot kyrka och religion så länge, men dragits till det nu mer och mer, att som försonas med deras sätt att se på och prata om saker, och som att jag ska skapa en brygga på något sätt. Har känt en dragning till korskyrkan här i stan (pirrar bara jag skriver det) varje gång jag gått förbi, och min lägenhet ligger precis mitt emot på samma gata. Skrev t.o.m ett mail där idag och berättade att jag känt det kallet, att jobba med typ själavård ihop med dem. Men hade så svårt att hitta ord som kan brygga mitt energitänk med deras kyrkospråk, så när jag var klar och skulle skicka krashade mailprogrammet och texten försvann, haha. Inte riktigt ännu, m.a.o. Men spännande.

[Torahzen]
12/29/13, 10:02 PM
#37

Linn, be ÄÄ Gabriel om hjälp när du ska skriva.

ollivoll
12/29/13, 10:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

Härligt: ) meditation tillsammans med snatnam kaur, nirrinjan kaur och så lite deva permal på det, inte alls fel: ) nu nalkas lite fruktsallad. Hoppas era meditationer var lyckade. Hoppas att det jag såg framför mig ska slå in.

linnease
12/29/13, 10:03 PM
#39

Din verkade oxå kraftfull Otroulig, så häftigt. Och kände av kopplingen i cyberrymden med, så cool.

Sant Kathja. Och cool igen. Var som precis det jag fick ihop där i början, att jag kan vara här och jordad och närvarande, och uppkopplad samtidigt. Som första gången jag lyckats med det.

linnease
12/29/13, 10:05 PM
#40

Åh? Tack Tora, den kändes oxå i magen. Häftigt ❤️ Som att bara, ja just det, det kan han ju! Fast jag inte har en aning egentligen. Ååååh vad det är cool att vara intuitiv istället för att tänka

[Kathja]1
12/29/13, 10:09 PM
#41

Åh vad spännande Linn! Det kommer att bli kanon - känns det rätt så är det rätt. Kollade in ett klipp med Anette Karlström innan idag, jag har innan varit lite anti mot henne då jag har tyckt att hon är lite "för mycket". Men strunt samma  -det jag skulle säga var att hon pratade om att hitta Gudomligheten inom sig själv, och att det finns lika många vägar till det som det finns människor. Att det är att bli ett med Gud - och det är hela grejen.

Känns så rätt, och då spelar det ingen roll vilken väg andra tar eller vilken syn någon annan har på ditten eller datten. Är din väg via en kyrka/församling så gå din väg, är den via att snacka med fåglarna i skogen, eller jobba som dagisfröken så gör det.

Annons:
szirius
12/29/13, 11:57 PM
#42

oooooooooooooiiiiiiiiiiiiiihhh, här sprakar det minsann!✨🌈☀️🥳

Härligt att läsa om allas upplevelser🤗

Linn - när du sköt ut ljuset på golvet - wooo, får gåshud!🌊 Känner oxå det där, att kunna vara uppkopplad hela tiden…att vi kommer hitta vägar dit, yes👍 Jag är så glad för att du är så glad över din lägenhet- det lyser igenom allt du skriver, att få bygga ditt hemma, underbart ju🤗!

Låter fint med korskyrkan🙂, känner ju också så starkt för att prata med andra om att öppna upp inför Gudsordet på ett annat sätt än via religion  wwwwaaah, får hindra mig att inte dippa ner av förvirring nu, ni verkar veta vad ni vill o vart ni är på väg, att det GÅR o jag ser inte de där vägarna för mina funderingar🤔…men jag vet ju att jag jobbar i det lilla, som ger ringar på vattnet…på djupet…….min frikyrkliga vän som öppnat upp för nya tankegångar via mig som i sin tur pratar med sina systrar o, ja det händer nåt verkligen…ett steg i taget🎈

MissInAction
12/30/13, 1:50 AM
#43

Och jag "glömde" och har spelat counter-strike hela kvällen! 😇 😉
Men jag tänkte på er med kärlek, hihi!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
12/30/13, 4:24 AM
#44

Harliga upplevelser!!!

Jag sov~~~ 🌛 vaknade till vid 5-tiden dock,,, sa jag kanske var med pa ett horn anda, eftersom jag nufortiden inte brukar vakna vid den tiden🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
12/30/13, 8:27 AM
#45

Åh nej, jag glömde helt bort det. Jag som verkligen ville vara med. Nåja, det kommer väl fler tillfällen. Jag satt och julpysslade med min dotter i stället. Det var för en annan må-bra-stund jag glömde bort det så då var det väl ok ändå :-)

[Kathja]1
12/30/13, 9:08 AM
#46

Allt är okej! Och jag tror att när man "glömmer" så är det vår inre vägledare som talar om att det var inte just detta jag skulle göra just nu. Men det blir fler gånger. Är söndagar klockan 21 bra, eller ska vi testa annan tid  - dag?

Håbe
12/30/13, 9:14 AM
#47

Jag tror att det är en bra tid för mig i vanliga fall. Det är nu när det är ledigt som familjen är vaken och aktiv vid helt andra tider på dygnet än annars. Som nu, klockan är 9.13 och barnen sover!!! Även sonen 😮😃.

Upp till toppen
Annons: