Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1563 ggr
Maria Katarina
12/3/13, 10:41 AM

Manifestera år 2014

Vill bara tipsa om en härlig "årsplan" som en väldigt inspirerande bloggerska, Susannah Conway, har satt upp i sin blogg. Jag fyllde i arbetsboken som man får ladda ner (gratis) för ett år sen, och det är oerhört fascinerande att se i efterhand hur mycket som manifesterat sig. Jag föreslår att ni tar tid på er att i fylla i den, och tänker efter noga. Och att man inte är rädd för att skriva ner sina allra högsta, hemligaste drömmar!

http://www.susannahconway.com/2013/12/lets-make-some-magic-in-2014/

Annons:
[Kathja]1
12/3/13, 10:49 AM
#1

Tack för det användbara tipset! Den ska jag skriva ut (och göra så klart!) på jobbet i mon på vår stora fina skrivare. Var själv i tankarna att summera året, brukar inte göra det annars men det känns som att det har hänt så mycket i år så att det skulle vara bra. Nu blir det ju gjort.

linnease
12/3/13, 1:40 PM
#2

Åh, vilket bra tips! Laddade ner och skummade lite, gillar att den är så fin, och ser ut att vara bra frågor. Kul pyssel, kan bli en skön eftermiddag och en schysst tankeboost!! Ibland är det verkligen bra att zooma ut och att drömma loss lite ❤️☀️🌈

SHIAWASE
12/3/13, 1:50 PM
#3

Ah Tack!!!! Har laddat ner ,,, ska kolla igenom mera senare!!1☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Maria Katarina
12/3/13, 2:17 PM
#4

Vad roligt att ni tycker om den, jag tycker den är jättehärlig! Man fár sitta ner en stund och bara fokusera pá sig själv. :) Och det är överraskande hur mycket som faktiskt slagit in av det som man önskat sig när man ser pá det igen ett ár senare!

szirius
12/3/13, 6:51 PM
#5

Man ska nog kolla på den när man är på high flying disc, haha…jag ger den ett nytt försök en annan gång😉…säkert jättebra👍 Återkommer😃

linnease
12/26/13, 12:16 PM
#6

Putt! Jag är sugen! 😃 Skrev ut en kopia men gav bort den, får ta och fixa en till

Annons:
Otroulig
12/26/13, 12:47 PM
#7

hehe, jag kände ju lite motstånd mot denna förra gången, tycker att jag tjatar om samma sak hela tiden och nu har jag försökt tre gånger och får inte upp länken - sen har jag ingen skrivare heller (det verkar ju som att man ska skriva ut den) så jaha, den är väl inte till mig då🙂

Får väl göra en egen 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
12/26/13, 12:58 PM
#8

😃👍

SHIAWASE
12/26/13, 1:07 PM
#9

Nar det galler att manifestera,, sa har jag redan for langesedan skickat ut allt till universum,, nu sa finslipar jag litegrann emellanat,,, men jag vet att jag ar pa vag,, jag marker det pa moten jag har, personer jag traffar, pa tillfallen som uppstar,, ibland vill jag skynda pa,, men jag inser att NU ar viktigt,,Det ar just nu det hander!!! JUST NU!! Men ibland onskar man en dramatsik forandring sa man ser inte att man star mitt i forandringen!!!

sa for mig ar det bara att borja finjustera min navigering inte forsoka ta genvagar som kan bli senvagare,,haha🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
12/26/13, 1:21 PM
#10

Mmm lite så känner jag också Shia, klappat och klart liksom.

Sen kan man ju alltid lägga till små godsaker 😉 eller finjustera som du säger.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
12/26/13, 1:28 PM
#11

Ja, håller med. Bara gillade en del av frågorna där, för de fick mig att inse precis som Otroulig att mycket mer hänt och händer än jag tänker ibland. Tänker ofta som jag står stilla och inget händer, men det är ju inte sant ju! Bara att mycket mer händer på mer subtila eller inre plan än på de yttre, så det är som inte lika synligt.

szirius
12/26/13, 7:25 PM
#12

Jag är inte alls lika glasklar som ni verkar vara🤪…kan ni inte berätta vad det ÄR ni skickat ut då, eller vill n hålla det hemligt tills det dyker upp? 😉

Jag tror också att jag har ett visst motstånd att önska precist, för då låser jag mig själv, nån sån känsla får jag…. Vill mer gå "general" och då handlar det ju om HÄRLIGA KÄNSLOR..och de kan jag ju uppleva NU, så ja, jag är lite…inte helt 100 i att vara så precis…

Jag har sparat pdf-filen men det gick ju inte att skriva i den😴 och 25 sidor är jag för snål för att vilja skriva ut 😂

Otroulig
12/26/13, 8:59 PM
#13

Jamen mitt vet du väl? 😉 Haha kollar förresten just nu på "Bonde söker fru" slut avsnittet med bröllop.😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
12/26/13, 9:08 PM
#14

Alltså jag vet inte ens själv vad jag skickat efter.. 😃 Men jag vet ju ATT! Allt är ju där i vortex och bara man är i flow och inget motstånd så kommer man ju dit. Så jag vet att jag inte behöver visualisera och definiera vad som ska hända, håller det hellre öppet att fyllas i av sig själv, över mina egna förväntningar ^^ Som du sa Szirius, fastnar lättare i begränsningar och motstånd om jag försöker visualisera och styra upp saker just nu, än om jag bara chillar och följer med och låter live visa mig ❤️

Otroulig
12/26/13, 9:30 PM
#15

Jag önskar lite att jag kunde släppa mina drömmar…jag återkommer ju till dom hela tiden. Och jag är ju väldigt specifik. Jag önskar nästan att jag inte kommit fram till dom 🤐ändå så vet jag ju att jag haft den drömmen i 20 år..och har fått bekräftelse på att jag passade i den. 

Jag ska försöka vara lite mer som du Linn, öppen för allt. För eftersom mina drömmar inte manifesteras - så kanske det finns nåt annat där i Vortex som faktiskt passar mig bättre.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
12/26/13, 9:54 PM
#16

Hm ja.. Skumt det där. Jag tror ju jag vet vad jag vill men lyckas inte vidare med det. Massa specifika grejor jag tror jag vill ha men inget av det kommer. Sen kommer saker hela tiden som är bra men som inte är som bilden av vad jag trodde jag ville ha, så jag har svårt att fatta och uppskatta det i stunden. Fast ofta ser jag det i efterhand, "men det var ju bra med!"

 Vet inte om det är för att jag har en massa motstånd, eller för att jag helt enkelt inte förstår vad jag egentligen vill ha? Att ha en bild av nåt man vill ha men som kanske inte är vad man verkligen vill ha blir ju som en form av motstånd det med, hm.

Otroulig
12/26/13, 10:22 PM
#17

Då är vi på samma ställe Linn..:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
12/27/13, 12:00 AM
#18

Massa specifika grejor jag tror jag vill ha men inget av det kommer. Sen kommer saker hela tiden som är bra men som inte är som bilden av vad jag trodde jag ville ha, så jag har svårt att fatta och uppskatta det i stunden

Vet inte om det är för att jag har en massa motstånd, eller för att jag helt enkelt inte förstår vad jag egentligen vill ha? Att ha en bild av nåt man vill ha men som kanske inte är vad man verkligen vill ha blir ju som en form av motstånd det med, hm

Hahaha, jag är ju exakt där med! Har trott o tänkt att " såklart jag vet vad jag vill!!" men inser mer o mer att nä, jag vet nog inte☝️, inte glasklart…och då känns det bättre att släppa det🎈 än att mata på med nån ILLUSION kanske🤔, som vi pratade om i Otrouligs kärlekstråd….man tror ju så ofta att man vet mer än man vet🤪eller vi VET ju, inombords men vi kanske lyssnar mer på utanför-vibbarna…

Otroulig
12/27/13, 12:16 AM
#19

Jag är i nåt konstigt läge där jag anar - får en känsla 🌈 av att min dröm är på väg  - som leder till en tanke på hur det ska gå till på ett specifikt sätt och så 💣 svarar den verkliga världen med ett "Näru" …och ändå så känner jag 🌊🌈… så det är väl bara att 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈 Ha ett mega ballongsläpp av det specifika!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
12/27/13, 9:54 AM
#20

Glöm inte att det är känslan vi önskar, och vi vet inte ifall den där specifika saken kommer att ge oss känslan  - men Gud vet. Och Gud vet vad vi behöver för att klara av att leva i och med det vi drömmer om därför får vi diverse "läxor" på vägen -  för att vi ska vara redo. Det är därför stora och viktiga saker gärna dröjer längre. Skuttet från där vi är till det vi drömmer om är så stort att vi för att vi ska kunna bibehålla drömmen som verklighet krävs det att vi är redo. Allt har sin tid. 🌊

Så jag tror absolut att vi vinner på att vara ospecifika och luddiga, bara önska hur vi vill må och lite allmänt kring-grejs - för att vi inte ska stirra oss blinda på DET och att DET inte kommer som vi önskar.

Annons:
linnease
12/27/13, 11:03 AM
#21

Så bra och så sant Kathja! Spännande grejor på gång, större, djupare kanske än vi kan tänka oss!!

[Kathja]1
12/27/13, 11:14 AM
#22

Ja just det! Och eftersom allt är större och vi kan mer än vad vi kan föreställa oss är det ju galet att vi begränsar oss i allt för specifika drömmar. Bring it on bara - allt underbart som jag kan uppleva. 

Tack ❤️

SHIAWASE
12/27/13, 11:25 AM
#23

Skrev just i gnalltraden (som inte ar nagon gnalltrad langre,,haha) om detta, av vikten att inte begransa sig,,, sa nar det galler mig , sa vet jag att jag ar pa "ratt" spar,, det oppnas mer och mer,, kanslan av vad jag vill vet jag,,, och sedan fyller mitt JAG och Universum pa med ingridenser som passar mig och som matchar min vibration~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

fridelfina
12/29/13, 3:57 PM
#24

Tack för tipset! Nedsparat och ska skriva ut när jag har toner i skrivaren

 
 

fridelfina
12/29/13, 4:20 PM
#25

Hoppas det var ok att tipsa om den på Tarotifokus också!

 
 

linnease
12/29/13, 4:30 PM
#26

Säkert! 👍

Maria Katarina
12/29/13, 4:41 PM
#27

#25: självklart! :) Ju fler som kan få nytta av den desto bättre! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: