Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1413 ggr
SHIAWASE
12/3/13, 4:54 AM

Släpp drömmen FRI!

Nar man verkligen forstar hur Attraktionslagen fungerar, sa ar det latt att man bli alldeles till sig och ivrig, och GLAD!!!🥳 och det kanns som allt faller pa plats. ☀️

Men nar man forstar hur lagen fungerar sa blir man ocksa medveten om att man ar fullt ansvarig for sitt eget liv.

Man forstar ocksa att man sjalv manifesterar alla handelser i sitt liv.

Innan man var medveten om attraktionslagen, sa manifesterade man ju ocksa, sjalvklart!🎈 men man visste bara inte om det.

Manga har sakert upplevt dessa manifestationer plotsliga, overkliga, men ar det sant!!! -kanslan, blivit forvanad, sagt att det ar odet, att det var en slump etc. Manga har ocksa upplevt manifestationer som har skett nar man har gett upp, glomt bort, slutat att tanka pa det etc.

For mig har det ocksa hant massor av ganger, det har varit jobb, boende etc. etc.  Man har funderat pa nagot, tankt pa hur roligt det skulle vara, men lagt tanken "pa hyllan" for man tankte att det bara var en dum dagdrom, eller man "gav upp drommen" for den verkade aldrig bli forverkligad,, MEN ,, just DA!!! sa manifesteras denna drom och man blir forvanad, glad, och pratar igen om odet eller slumpen etc. 🙂

I manga fall sa ar det lattare att manifestera nar man INTE AR MEDVETEN om Attraktionslagen och dess funktion.

Nar man vet hur den fungerar sa kan det vara svarare att SLAPPA onskningarna, att overlamna sig till universum, att "surrendor" . For man VET att man KAN manifestera det man onskar,,, man har blivit medveten om vilken kraft man har👍

Men just for att man VET att man kan , sa blir det svart att slappa onskningen ,, och for att man inte kan slappa den, sa jobbar man emot den och man hindrar att manifestationen blir verklig. 😕Och det kanns som om man sitter fast, och inte kommer nagonstans.

Jag brukar darfor alltid forsoka minnas , och tanka tillbaka pa alla dessa fantastiska manifestationer som jag har gjort nar jag inte var fullt medveteten om attraktionslagen,, utan bara en glad positiv tankare,,, som dagdromde, och sedan slappte ivag drommarna likt ballonger ut i rymden. 🎈Och sedan en dag nar jag hade glomt, gett upp, eller borjat med nagot annat projekt, sa damp ballongen ner framfor mig, och dar forandrades drommen och tanken till fysisk verklighet.

Vi maste slappa drommen FRI!! For att den ska kunna manifesteras~~

Och det kan som sagt vara mycket svarare nar man vet att ALLT AR MOJLIGT!! Men nar det galler den punkten finns ingen genvag, inte om vi vill medvetet anvanda oss av LoA.

Drom! ha roligt! njut av nuet! Slapp allting fritt!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
12/3/13, 6:44 AM
#1

Mycket bra inlägg!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
12/3/13, 12:10 PM
#2

Yes! Håller fullständigt med, har samma erfarenheter.🙂

Både kring att det är när man bara släpper och inte tänker på det mer, som det kommer så mkt lättare….OCH att när man är medveten om det, så kan det sätta käppar i hjulet för man FÖRSÖKER att släppa så hårt så att det blir kramp i stället😉

Så…bara vara är ju grejen.👍

[Kathja]1
12/3/13, 12:15 PM
#3

Bara vara is da shit. Chilla som Linn säger. ❤️

Otroulig
12/3/13, 8:59 PM
#4

Känner väldigt starkt nu att det här är precis det här jag ska göra. Var inne och skulle titta på det fina tipset som kom i en annan tråd - att manifestera 2014. Jag kände då…åh vad jag kommer att tjata. Jag VET ju vad jag vill ha - jag har inga nya drömmar direkt - de får väl komma när dom vill. Men jag kommer ju hela tiden fram till samma saker i mitt drömmande,i guidade meditationer och visualiseringar Har visualiserat och drömt mig trött nästan. Så här ska bara chillas!!!!!😎

Jag lägger ned drömmandet ett tag och fokuserar på att göra kortsiktiga roliga, härliga saker att njuta av i stället.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
12/4/13, 12:10 AM
#5

Superbra inlägg igen Shia. Precis så ju..

Kathja 😃😘

MissInAction
12/4/13, 2:37 PM
#6

Tack för de viktiga orden och tack Linn för att du nämnde detta i min tråd! 😘♥

Oj vad jag behöver jobba med detta. Oj vad det stämmer! Kolla bara på så enkla saker som att man hittar något man länge letat efter när man har släppt besattheten att hitta det.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
12/4/13, 2:48 PM
#7

Linn❤️ OCH Missi❤️Det ar sa har Co-creation fungerar!! yes!!!

Vi lotsar varandra pa ett fantastiskt satt~~~~
vissa inlagg ger inspiration till en ny trad, som hjalper, peppar, eller leder till insikter for andra, som i sin tur leder till en ny trad!!! WOW!!!!

Fantastiskt eller hur???

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
12/5/13, 8:39 AM
#8

❤️

Härlig läsning och tack för tråden.

Släpp drömmen FRI!!🎈

Upp till toppen
Annons: