Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 717 ggr
Sameli
2013-11-23 09:35

Äntligen flyt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla LOA här inne 👋

Ville bara hälsa att erat "peptalk" förut angående arbete/jobb har gett utdelning.

Jag har sökt såå många jobb och utan resultat men nu har jag faktiskt fått ett extrajobb nästa vecka. Det mest fantastiska är att jag inte ens har sökt det jobbet. Jobbet kom till mig 🌊

Jag hoppas att detta får hela processen i rullning och att det är en start på ett heltidsarbete, även om inte inom detta företag, så att jag i alla fall kan göra mig av med rädslorna för att inte få jobb och bara fokusera på det positiva.

"Man måste ge lite mer än man tar"

Annons:
SHIAWASE
2013-11-23 10:00
#1

Sameli!
Vad roligt!! Grattis~~~ 🌺 Visst ar det en underbar kansla nar man kanner att man sjalv faktiskt attraherade en situation tack vare att man lyckades vanda kanslan!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-11-23 10:01
#2

Grattis Sameli! Så roligt. Med ett fokus på tacksamhet så är det självklart att det kommer att komma mer jobb, nu vet du ju hur du kan göra för att styra ditt liv mot det du vill. 👍

Otroulig
2013-11-23 10:05
#3

Hurra 🎈🌺

Grattis!

Det är ju det som är grejen - det behöver inte vara svårt 🙂. Perfekt att ödsla tacksamhet över detta som Kathja säger - då kommer det mera.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: