Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 2477 ggr
[Kathja]1
2013-11-12 09:01

Atlantiskoderna

Som några av er vet så var jag, och Tora, iväg i går på DNA-aktivering med Zoe (det var så coolt!!!). Vissa delar av det här finns på youtube, så känner du dig dragen till detta, inte av nyfikenhet utan för att du känner att det slår an en stäng i dig. Något säger dig att du ska ta emot denna gåva, ja då hittar du första videon här nedan.

Annons:
[Torahzen]
2013-11-12 12:58
#1

Jag har alltid varit fascinerad av Atlantis. Jag ska definitivt läsa in mig på detta och se filmklippet.

[Kathja]1
2013-11-12 15:23
#2

Det var väl därför som du var där igår, själv har jag aldrig varit intresserad av Atlantis. Men jag ska kanske läsa in mig, om det nu har med mig att göra. 🤔

Jag blir lite otålig, ville ju veta på vilket sätt detta kommer att påverka mig ju! Men vem vet det kanske inte kommer att märkas så mycket…fast jag vill nog tro att det kommer att göra skillnad, speciellt med tanke på hur det kändes igår. 😇

Hur är det med dina fingrar Tora?

[Torahzen]
2013-11-12 15:57
#3

Igår kl 01.11 vaknade jag av att det stack i fingrarna och små sår på fingertopparna. Jag har haft detta förrut, det kommer i skov. Efter DNA aktiveringen känns det lite bättre, men det ömmar att skriva på tangentbordet idag med.

Zoë pratade om nycklar och jag undrar också vilken nyckel jag kanske har fått eller ska få och vad jag ska göra med den. Jag har bett om tydligt svar men inte fått något än. Jag vaknade flera gånger inatt. Jag var stressad över att jag skulle missa något/försova mig. Jag vaknade flera klockslag som jag inte kommer ihåg nu, men det var typ 03.03 och 04.04.

Idag är jag trött och nöjd. Jag går och småler. Tänker "mina kollegor skulle bara veta vad jag gjorde igår" .

Jag hörde förresten flera låtar i bilen på vägen hem. Det var Regn hos mig med Orup och en textrad var typ "en gåva från Gud". De andra låtarna har jag redan glömt. 🤔

 Dagen yogi-te hade budskap Fear less - love more.  Det passar bra in på mig nu… 😃

Lite yr har jag varit idag. Det har nog med aktiveringen att göra.

[Kathja]1
2013-11-12 16:01
#4

Visst är det spännande! 🌊

Otroulig
2013-11-12 19:55
#5

Atlantis kan jag känna fascination och igenkänning av, men det här kändes lite småskumt för mig, slutade vid video del två för det var hack i ljudet. Jag får se om jag får nån känsla av att vilja fortsätta.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-11-12 20:03
#6

Jag har inte tagit till mig dem själv, känner att jag just nu är mer än nöjd med det jag fick igår!

Annons:
szirius
2013-11-12 20:27
#7

Jag kanske ändrar mig men just nu känner jag att…det som ska aktiveras det aktiveras ändå…allt handlar ju i grunden om att vara i vortex och är man där så finns inget annat än flöde…så det är där jag lägger mitt fokus. Att hoppa upp på high flying disks, vara i kärlek så stor tid jag bara kan och må bra, resten följer sig självklart🌊

Vissa hittar in i vortex via vissa grejer, tex den här aktiveringen, andra hittar in med andra medel…allt är som det ska…

Faran är ju när man vill påpeka att det bara finns ett rätt sätt…och att de som gör annorlunda gör fel. Menar inte att nån påpekat det nu…och har inte ens klickat på länken…men känner att det här finns i luften hos så många olika alternativa vägar…och det gör mig sååå trött😴…gå vidare liksom…släpp den där begränsningen…vi är alla gudomliga varelser och ALLT som får oss att känna, vara i och verka i kärlek är en sann väg. AMEN PÅ DET!

Otroulig
2013-11-12 20:43
#8

Jag måste erkänna att jag får lite små ångest när det pratas om att man har en uppgift. Har nåt gammalt minne över att jag skulle ha ansvaret över nåt stort och jag fegade ur, fick inte fram min kraft pg.a rädsla. Jag svek en massa människor. hmm lite intressant faktiskt, det känns som en mildare version av det på jobbet nu ibland. 

Och det lustiga är ju att jag mest vill sätta mig under ett träd och borra ned fötterna i mossan. Tror inte jag har nåt större mission att göra i det här livet. Jag kan gå runt och sprida kärlek javisst, men känner inte behov att något mission. 🤔 Som du t.ex Kathja. Vet att Szirius pratat lite om sånt också..

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-11-12 23:01
#9

För min del får jag säga att känslan igår var VÄLDIGT mycket mer än att vara i Vortex. Jag fattar fortfarande inte varför jag skulle dit, men ska man följa sin inre röst så ska man. Och min "uppgift" har jag ju vetat om ett tag nu så det är inget nytt, kan inte tro annat än att gårdagen händer ihop med det jag redan visste. Men som vanligt så ger det sig med tiden. Och just nu känner jag mig allt annat än redo, mest nojig då det kommer till just det där.

Vem vet jag kanske skiter i min uppgift och gör något annat…

[Torahzen]
2013-11-13 12:39
#10

Jag tittade på youtube filmerna igår. Jag började inte fladdra med ögonlocken. Får se om något gick in. Det pirrade i några chakran iaf.

[Kathja]1
2013-11-13 12:58
#11

Jag kollade inte in alla, bara de första två, men jag fladdrade för fullt, men som sagt så tror jag att det där får vara så länge… Har nog med att styra mig och allt som är redan nu. 🤪

Allt har sin tid.. 🌊

[Torahzen]
2013-11-14 12:57
#12

IDAG började det fladdra i ögonlocken. Jag stt på möte och kände att det började rycka i ögonlocken. Sedan gick det över. Men nu på lunchen när jag gick på lunchpromenad så började det igen och jag lät dem fladdra. Jag mötte inte så många och det är lita blåsigt idag så om någon fladdrar så är det inte så konstigt.

Jag har tittat lite mer på filmen och ögonlocken fladdrar igen. Spännande! Kathja känner du några efterverkningar?

ollivoll
2013-11-14 15:04
#13

Hej: ) kollade på youtube om antlantiskoden. Skulle någon vilja förklara lite kortfattat vad detta blinkande med ögonen ska leda till? Försökte hitta förklaring på nätet men fick inte upp något bra.

Annons:
[Kathja]1
2013-11-14 18:44
#14

Jag känner mig mest trött, och så har det varit mycket "snack i mitt huvud". Mer än vanligt. 🤪Och så har bitar börjat falla på plats, nya idéer som dyker upp och nya människor som är inne på min linje.

Ollivoll - här har du lite mer info. Kortfattat kan jag iaf säga att innan man släckte ner Atlantis så hade ett antal människor fått i uppgift att även släcka ner stora delar av människornas DNA, det är vad vetenskapsmän kalla "skräp-dna" med andra ord delar av vårt dna som vi inte använder. Och inte heller kan använda. De där videorna är för dem som känner sig dragna till dem, och de öppnar upp delar av dessa nedstängda dna bitar.

linnease
2013-11-14 18:53
#15

Låter spännande! Provade en stund o önskade att jag kunde hänga med på den vågen, lät coolt. Älskar Sci-Fi, vore coolt att hamna mitt i nåt på riktigt liksom 😃Men jag var nog inte riktigt där.

szirius
2013-11-14 19:00
#16

jag blev ju också nyfiken, kunde inte låta bli att kolla på första😛. Jag tycker att hela hennes ansiktsform förändras…nästan läskigt…ögpnen också…tänkte alien…och ja, hon säger ju själv att hon är från en annan planet, så😃

Men blev rädd ärligt talat (skydd?) ….det ska ju handla om kärlek och öppenhet men fick en blixtkänsla om hjärntvättning liksom….🤪

Mina ögon fladdrade inte ett dugg, men jag började tona automatiskt….men sen blev jag rastlös efter ungefär 9 min. Ska fladdret betyda att man "tar emot"?  I så fall ska jag göra annat än detta, helt klart😉

Fast…mina händer har hettat hela natten, röda längs kanten…och idag vaknade jag ju med feber…så int vetja🤔

[Kathja]1
2013-11-14 19:07
#17

Vet faktiskt inte om ögonen på något sätt "måste" fladdra på en själv, hon sa ju något om att man kanske efter en stund inte klarar av att titta henne i ögonen så jag tänker att det borde vara lugnt oavsett vad som händer. Men som sagt jag gissar bara för fullt.

linnease
2013-11-14 19:25
#18

Jag tänkte det är typ som en binär kod helt enkelt, ettor och nollor.. eller morse :) Kanske mer avancerad, kan ju blunda olika långt med. Fast det var ju inte superbra upplösning, svårt att se riktigt.

Fast, vibben och vad man själv gör och tar in av det är ju viktigast som alltid

Otroulig
2013-11-14 19:58
#19

Du och jag Szirius reagerade ungefär på samma sätt.😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2013-11-14 21:28
#20

Här är en som inte vågar titta. Tycker det låter lite läskigt hela grejen. Har fullt upp med 3 doser healing denna vecka som det är ;)


Annons:
[Kathja]1
2013-11-14 22:02
#21

Känner man att man är dragen till det där ska man göra det -  annars inte! Som med allt annat, låt känslan styra. Känns det rätt så är det rätt.

Men Thea, överdosera inte healing! Du behöver landa mellan varje gång.

SHIAWASE
2013-11-15 00:05
#22

Jag kollade pa klippet, men inget som jag kanner mig dragen till.

Fast jag ar ju samtidigt nyfiken av mig, sa jag googlade runt lite anda:)
Daremot, sa har jag ju kommit i kontakt med Atlantis och Lemuria tidigare, och namnde det nagonstans tidigare nar jag skrev om kristaller.

Lemuria kristallerna, har ju record-keeper dvs. de innehaller information fran den tiden, som man lagrade i kristallerna, och de forandras ocksa hela tiden,,,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-11-15 00:17
#23

http://serenityexpressions.com/atlantis.php

En intressnat lank med info om atlantis och aven kristallernas funktion.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2013-11-15 09:25
#24

Intressant! Jag har bara skummat lite, får läsa ordentligt när jag har tid.

[Kathja]1
2013-11-15 15:57
#25

Tack Shia för sidan, me like. Jag förundras över hur finurligt allt faktiskt fungerar, blir tydligt med just detta - känns det bra så är det för dig att göra här och nu, känns det inte bra ska du göra något annat. Lätt som en plätt! ☝️

Upp till toppen
Annons: