Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 908 ggr
Karin3.0
11/11/13, 7:49 AM

Hur blir din morgondag?

Hej!

Jag har sysslat med LOA i ca tre år nu med varierat resultat. Även om LOA funnits hela tiden så är det först då jag mer försökt svänga det åt mitt håll. :)

Något jag börjat testa numera är att jag på kvällen när jag är hyfsat balanserad börjar se hur jag vill att morgondagen ska bli. Jag utgår då från en variant av min nuvarande verklighet, d.v.s. inte att jag får tolv miljoner på kontot utan mer vardagliga "realistiska" händelser. När jag börjar tänka på detta blir jag varm och det är en mysig känsla. Det jag märkt att morgondagen speglat det jag tänkt väldigt bra! 

Har ni testat detta? Hur gick det för er? :)

Annons:
szirius
11/11/13, 1:28 PM
#1

Javisst, det är en bra vana🙂…jag "glömmer" ofta att göra detta specifikt för hela DAGAR, men jag gör det alltid innan jag ska till läkare eller möten…då ser jag framför mig att allt går bra, alla är trevliga, jag blir väl bemött…och det funkar oftast😃

Kathja är ju experten här på att beställa bra snabba jobbhelger och blå bilar och annat😉

Otroulig
11/11/13, 6:53 PM
#2

Måste ju erkänna att jag inte har någon vana direkt. Däremot om det är nåt man önskar - som t.ex en klipp tid så bokar jag naturligtvis det (energimässigt alltså 😉) 

Min vana är nog på morgnarna, jag försöker få mig i rätt vibb på morgonen. Glömmer nog bort hur jag vill att dagen ska se ut - ska börja tänka på det lite mer faktiskt. Tackar för påminnelsen!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Karin3.0
11/11/13, 8:31 PM
#3

Varsågod :)

Åh vad kul det är att höra fler som använder LOA :)

[Kathja]1
11/11/13, 11:28 PM
#4

Jag avslutar i princip alla dagar men en bön i tacksamhet och sedan så "beställer" jag hur min natt samt nästkommande dag ska bli. Inte så super detaljerat men det är känslan som är A och O och den beställer jag alltid. Funkar bra för det mesta.

Skogshumblan
11/12/13, 6:03 AM
#5

Vilket bra tips! Ska provas!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Karin3.0
11/12/13, 7:54 AM
#6

Men shit vad COOLT det är egentligen! Det är ju som att beställa från livets meny liksom :)

Annons:
[Kathja]1
11/12/13, 8:06 AM
#7

Det tycker jag absolut att ni ska göra! Och visst är det så Karin, så beställ på. Men som vi har sagt innan, strunta i att vara så detaljerad då du beställer, beställ känslor och upplevelser mer än specifikt så eller så. Överlåt "hur", "var", "vem" och "när" till Gud att bestämma. 😉

Upp till toppen
Annons: