Annons:
Etikettom-sajten
Läst 878 ggr
SHIAWASE
10/10/13, 12:39 AM

Vi ar grymma!

Efter att ha varit lite lugnare an tidigare ett tag, sa ar det en okad aktivitet har nu! Harligt ,,, 2035 aktivitetspoang,,, vilket ar inom top-rankingen ar pa ifokus:) Foljande i-fokus meddelande:

Ni är grymma! På den här nivån kommer alla som besöker sidan tycka att er sajt känns som ett väldigt aktivt community. Detta medför många positiva saker; fler kommer ansluta sig som medlemmar, fler kommer att själva börja posta inlägg och många kommer att återvända till sajten varje dag. Hatten av för en himla fin mötesplats för de som delar ert intresse!

Tack alla for var aktivitet !!

Kanner sjalv, hur mycket mer entusiastisk jag blir till allt, nar det jag kan borja dagen med harlig morgonlasning,, och fa hjalp av alla att vanda, andra ,fokusera!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
10/10/13, 6:32 AM
#1

Ja puss på oss!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/10/13, 8:27 AM
#2

Sannerligen - vi är bäst! ❤️❤️❤️🥳🥳🥳😃

szirius
10/10/13, 10:50 AM
#3

Wihooooo❤️🥳-  SÅKLART LIKSOM!😍

Och hurra för att vi manifesterar mer tid att kunna vara härinne och hinna läsa alla trådar som exploderar varje dag😉😛

SHIAWASE
10/10/13, 11:40 AM
#4

Yes!!! ~~ underbart, och hurraaa!! for oss:) ❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
10/10/13, 4:57 PM
#5

Sitter nu pa taget hem,, Murakami fick ju inte litteraturpiset, men jag har jobbat nagra timmar:) och Tank vad jag tycker om tv-miljon!!! idag var det ett nyhetsprogram,,vilken fart och Jaa===

Naval,, dagens poang vid den har tidpunkten ( 23:55 japansk tid) ar 2148! Yes! ~~~~

Nu handlar det ju INTE om POANG, men saaaa roligt nar det ar fart har , och som sagt jag vet att JAG mar som bast nar jag far bolla , vanda  och vrida med alla har inne sa puss pa er!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
10/17/13, 9:03 AM
#6

❤️❤️🎁🍸,,,,,,,,,,,,,🎈

Annons:
Upp till toppen
Annons: