Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 2476 ggr
[rore]
2013-10-01 10:26

Jag Är FRI att,,,,

Affirmationer har varit en svår nöt för mig att knäcka. Jag har helt enkelt inte kunnat ta dem till mig. Jag har känt motstånd. Jag har känt det som att jag, hela mitt väsen befinner mig i lögn!😮Väldigt väldigt obehagligt!

Så jag uteslöt affirmationer i mitt liv, och under en tid geggade mina tankar med negationer som:

 Varför kan inte jag?

Vad gör jag för fel? osv.

Det hela blev en sån stor tanke noja, så jag släppte den iden.😮

Men så här om kvällen när jag skulle till att sova. Flöt orden förbi i mitt inre. De liksom viskade inom mig.

Jag Är FRI att………! ❤️🎁

Vara den jag är!

Släppa taget om!

Hur lätt som helst kom orden till mig.

Vilken lättnad och befrielse som sköljde genom mig.

Jag är fri att känna tacksamhet😘

Jag är FRI att,,,,

är en nyckel som länge saknats i min tillvaro.

Annons:
[Kathja]1
2013-10-01 11:11
#1

Vad härligt Rore! "Jag är fri att" känns lika lätt och frigörande som "Tänk vad härligt att…". ❤️

szirius
2013-10-01 13:17
#2

Ja, Rore!❤️ Har du sett den tråden?  Eller läst om affOrmationer? De man kan använda när man ännu är i en lite lägre vibb liksom.

Jag har samma erfarenhet som dig, jag kräktes när jag sa " jag älskar dig" till spegeln första gången,för jag var verkligen inte där!  Det man säger behöver resonera inom en på något plan, så man kan börja försiktigt med neutrala grejer…eller " tänk vad härligt om…"

Vissa dagar funkar inget annat än " jag accepterar att jag inte kan acceptera detta" haha…det tar liksom bort kampen.🌺

Sen, när man är i en hög vibb - då kan det verkligen lossna! Testa nästa gång du känner ett flöde…att bara öppna upp. Man ska aldrig kämpa fram affirmationer, de kommer lätt och ledigt när det är dags. Bygg lågt, neutralt och när du känner flödet kan det bli större och större. Du skriver ju så bra! är övertygad om att du kan nå ditt flöde genom att skriva dig fram…

[rore]
2013-10-01 14:12
#3

Hahaha,, mmm. Jag läste i "tänk vad härligt att.." tråden och kände hur det snäppte ´till inom mig,, kanske var det den tråden som blev min propplösare *glad*Tacksam*❤️🎈🌺

gardit
2013-10-01 18:45
#4

Jag är fri att bestämma över min dag!

Jag är fri att tro på mig själv!

Jag är fri att forma mitt liv!

Tack för inspirationen!

[Kathja]1
2013-10-01 18:50
#5

Jag hänger på!

Jag är fri att styra mitt mående.

Jag är fri att välja min egen livsväg.

Jag är fri att göra vad jag vill, när jag vill, hur jag vill.

Jag är fri att leva i kärlek.

szirius
2013-10-01 19:48
#6

Jag är fri!

Jag är fri!

Jag är fri!

🌺

Annons:
SHIAWASE
2013-10-01 21:00
#7

Jag ar FRI!!!!

Underbart~

❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-10-01 21:10
#8

Underbart att denna tråden kom till just ni, då mitt huvud-mantra och mål med allt är att känna mig FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Och vara det också så klart. 😎

SHIAWASE
2013-10-01 21:11
#9

I am FREE!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-10-01 21:20
#10

haha en till, I'm free to do want I want

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2013-10-01 22:26
#11

En til:

SHIAWASE
2013-10-02 00:39
#12

Tora! Jag var på väg att lägga upp den när jag stötte på de andra:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-10-02 06:53
#13

Jag är fri att ta emot!!❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2013-10-02 08:57
#14

Jag är fri att vara den jag är!

Jag är fri att ta emot Guds oändliga gåvor!

Jag är fri…är en VÄLDIGT bra affirmation. 😃

[rore]
2013-10-02 09:01
#15

Jaaa, visst är den bra,,😃

Jag är fri att ta emot ❤️

[Torahzen]
2013-10-02 10:59
#16

Hi, hi, jag hann före dig Shia! 😉

Jag är fri att vara den underbara, kärleksfulla, kreativa och kompetenta personen som jag är. JAG ÄR FRI!!!

szirius
2013-10-02 11:36
#17

Tror jag skrev detta i en tacksamhetstråd nån gång…som jag tänker på då och då…saker som man tar för givet men som verkligen är en enorm frihet som många inte har:

Jag är fri att prata med vem jag vill!

Jag är fri att bära vilka kläder jag vill!

Jag är fri att säga vad jag vill!

Jag är fri att visa min kärlek öppet!

Jag är fri att röra mig som jag vill!

Jag är fri att säga ja! Och nej! 

Jag är frihet.

gardit
2013-10-02 18:20
#18

Tänk så mycket vi tar för givet! mycket tack vare de kvinnor och män som har gått före oss.

Jag är fri att tycka och tänka vad jag vill!

Jag är fri att uppfylla mina drömmar!

Jag är tacksam över att jag är född i Sverige!

Theleonora
2013-10-03 22:11
#19

Tack för att jag ÄR FRI!!!


[Kathja]1
2013-11-30 19:51
#20

Livar upp denna tråden med. (Märks det att jag sitter på jobbet och försöker att hitta saker som lyfter mig lite då det är segt idag? 🤪)

Jag är fri att göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Alltid. Jag är fri att följa mitt hjärta i alla lägen. Jag är fri att LEVA nu. Jag är fri att forma mitt eget liv. 🌊😃☀️🌈❤️😍💋🌺🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

Annons:
Otroulig
2013-11-30 20:24
#21

Hihi, precis min tanke;) Detta är en bra tråd!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-11-30 20:26
#22

En super bra tråd! Jag är friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii… 😃🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌈

Upp till toppen
Annons: