Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 740 ggr
linnease
8/28/13, 5:52 PM

Just a reminder :)

Annons:
[Kathja]1
8/28/13, 8:32 PM
#1

Alltid bra med en sådan, men kära vänner vad jag hade svårt för att lyssna på honom! 🤪

Otroulig
8/28/13, 8:39 PM
#2

Haha Katjha, jag med 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
8/29/13, 12:32 PM
#3

Näh? Han är grym ju…! 😃 Hm, jo, fast det tog nog lite tid att vänja sig första gångerna jag lyssnade på honom…. :)

SHIAWASE
8/29/13, 12:55 PM
#4

hihi,,, Linnease,,, jag kanner som de andra,, men jag skrev inte det , just for att jag tankte att man kanske vanjer sig,, och just for att innehallet ar BRA!!! Kram pa dig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/29/13, 1:56 PM
#5

Eller för att du inte behövde skriva det för att jag gjorde det istället. 😉Men som sagt, strunt samma - budskapet är det viktiga! ❤️Tycker annars att det är coolt just detta hur en sak kan bli en WOW! hos den ena och en VAD? hos den andre. 🤓

SHIAWASE
8/29/13, 2:01 PM
#6

eller hur!!!!??
❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/29/13, 2:08 PM
#7

😍

Otroulig
8/29/13, 8:21 PM
#8

Ja jag tycker att budskapet är bra, inte tu tal om det. Fick mig verkligen finurla på vad Excitement är, hur jag uttrycker det på svenska och FRAMFÖR ALLT när jag känner jag egentligen det?

Tack Linn!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
8/29/13, 11:03 PM
#9

Hm bra fråga.. Typ en kombination av orden glädje/förväntan?

Otroulig
8/30/13, 8:19 AM
#10

Hmm, spänning, upphetsning, uppståndelse, upprördhet, upphetsande, iver, begeistring. Det är snäppet högre än förväntan tänker jag. Inte så ofta jag blir så till mig i trasorna faktiskt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

retep
8/30/13, 3:14 PM
#11

entusiastisk

Litet väl mycket så för min del!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Upp till toppen
Annons: