Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 6907 ggr
SHIAWASE
2013-08-27 09:31

Del 9 - Tacksamhetstraden

Kanslan av tacksamhet har nast karlek den hogsta vibration man kan ha,, sa passa pa att hitta saker att vara tacksam over ~~~ sma som stora~

Tack for detta underbara forum och motesplats!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2013-08-27 16:05
#1

Sovdags har!!! vill bara saga TACK till mig sjalv for idag:)~ ser fram emot en ny dag i morgon med mig sjalv!!!:))))

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-08-27 19:02
#2

Jag vill tacka för alla fina människor som finns i mitt liv och gör livet så mycket lättare. Fantastiska själar som hjälper mig när jag har behov av det ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2013-08-27 23:24
#3

Tack för min nya fina elcykel! 👍

SHIAWASE
2013-08-29 11:28
#4

Ahh!! Nu maste jag ju tacka Kathja och Peter (retep) for deras inlagg!!! YES! och tack,,, nuuuuu ar jag tillbaka,,, har inte varit sarskilt off,, men kontraster i livet hander ju.

Tack vare Kathja och motet med ornen, och tack vare peter och Oprahs fantastiska video, sa har jag nu fatt massor av bekraftelser, insikter, rysningar, etc. etc.. Tack, tack Precis vad jag behovde idag,, och precis vad jag hade bett om att fa!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-08-29 12:05
#5

Har inte hunnit med att kolla Oprah ännu fick istället för mig att jag ville ha ostkaka (snabbvarianten med keso) till frukost så jag hamnade i köket. Nu står ostkakan och den nykokta hallonsylten och svalnar. Kan lova att det lukat gott här nu.

SHIAWASE
2013-08-29 12:36
#6

kanner lukten hit,,, kolla nar du har en timma over i lugn och ro~~~:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2013-08-29 12:44
#7

Ska absolut kolla, hade redan klickat på länken så sidan är uppe och bara väntar på mig. 😃

undrarens
2013-08-29 20:24
#8

tänk så 🙂man kan bli i  liiiivet har känts lite grann euforiskt i kväll efter middagen. 

stor tacksamhet för det känner jag för alla som bidragit❤️ till att man nu känner så. 

konstig känsla faktiskt ibland ,man gör inte så mkt och ändå känner man sig småglad 👍.

hoppas att alla ni övriga runt om i hela världen känt liknande optimism vad ni nu än hållit på med.

miljoner❤️ till alla som gjort en 🙂 .

real 🙂-je brukar smitta av sig så…(gör glädje kullerbyttor  😊😃)

ja jag skänker många tankar till alla dom som ser fram mot en ny ljus dag att få uppleva som en ny givande dag i morgon🙂.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

SHIAWASE
2013-08-29 23:52
#9

Undrarens!

Just det,, att kanna gladje, att kanna sig upprymd utan attman "egentligen har nagon yttre anledning"!! Det ar ju just dari som nyckeln ligger~~~

Da satter man igang en gladje-kedja, och smittar aven till andra!!🎈

Jag ar tacksam for en lugn morgon och gott kaffe! och ser framemot dagens mote☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

undrarens
2013-08-31 09:49
#10

jag är så tacksam över att jag känner sig så lycklig idag🙂.

man hoppas det fortsätter läääänge😃

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

SHIAWASE
2013-08-31 13:02
#11

Klart det fortsätter undrarens, ibland så svavlar det men när man en gång har känt av den där lyckokänslan även fast det inte fin någon "orsak" då hittar man dit mycket lättare nästa gång :) så du har hittAt rätt bana!!! Härligt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

undrarens
2013-08-31 15:46
#12

hope so👍

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

[Kathja]1
2013-08-31 15:54
#13

Åh vad jag är tacksam över mitt Hemma! Har just kommit in efter en stund ute i bland mina granar och tallar, jag har plockat mina kantareller och grävt ner fötterna i min mossa - allt medan hundarna lekte glatt och solen tittade fram mellan molnen. Vad mer kan man behöva för att vara genuint LYCKLIG. Typ inte något alls. ❤️

Annons:
undrarens
2013-08-31 15:59
#14

 #13 ja precis låter kanon👍

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

[Kathja]1
2013-08-31 16:06
#15

Det är det  - mitt paradis på jorden. ❤️

Theleonora
2013-09-01 13:06
#16

Tack Gud för att jag kapar sista bandet, som håller mig kvar i det förflutna! Hela min kropp skriker och vill ha förändring. Tack för att jag vågar släppa det gamla och vågar ta emot av det som komma skall. Tack! ❤️🌊☀️🌈💋✨🏆


[Kathja]1
2013-09-04 21:07
#17

Är tacksam över hur jag kan se hur saker börjar att falla på plats, och allt pekar åt samma håll… Är också väldigt tacksam över att vi nu har en ren och fin brunn - snart har vi rent och fint vatten också. Vatten är bra så det är jag också tacksam över. Fick mig idag några nya bekanta på FB där känslan är att det kan bli något riktigt bra. Oooohhhhiii, är bar att glida med… 🌊

[Kathja]1
2013-09-05 22:32
#18

Är tacksam över vänner. Min Älskling han kan det mesta bara det inte handlar om vatten/avlopp för det är inte hans grej - självklart har han då en nära vän som är gammal vvs:are som kompletterar honom. Och idag har de roat sig med att fixa vårt vatten så nu är det så bra så bra. 🌊

Håbe
2013-09-06 22:03
#19

Jag är tacksam för att livet flyter på så bra nu. Det är några saker på jobbet som inte känns hundra men i övrigt så är det väldigt lugnt och balanserat och saker och ting faller på rätt plats vart eftersom.

[Kathja]1
2013-09-06 23:03
#20

Shit vad jag är tacksam över hur allt bara ploppar upp framför mina fötter, grej efter grej med härliga möten, grejer och infall. Känns så spännande att se vart detta landar. Och landar det i bajs och pannkaka så har jag roligt tills dess. 😉

Annons:
Otroulig
2013-09-07 11:03
#21

Jag är idag tacksam över alla pirriga, glädjefyllda, förväntansfulla, pillimariska, fulla i fan känslor som kommit till mig nu härpå morgonen. 

Sen är jag tacksam över mitt välfyllda konto - som gör att jag har frihet att SKAPA när jag hittar det jag verkligen vill ha!

Åhh vad det ska bli kul!!💋🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

vresrosen92
2013-09-07 11:09
#22

Jag är tacksam över alla trevliga fina människor som finns i mitt liv och som hjälpt mig de senaste dagarna och kommer att hjälpa mig den närmsta framtiden. En del av dessa människor, som jag knappt lärt känna ännu, har offrat tid och kraft för mig skull och det är jag verkligen jättetacksam för! Jag lyckades liksom halka häromdan och knäet gick ur led.

Don´t worry, Be happy!

SHIAWASE
2013-09-07 11:25
#23

Ja, jag sager bara TACK!!!!!

Tack till mig sjalv,,

och sedan igar,, sa haller jag pa att svamma over av karlek ni vet den dar kanslan,,, ingen aning om varfor,,haha,, men jag later den floda pa❤️Jag ar liksom kar i mig sjalv, i livet och allt annat och alla andra runt omkring mig,,,:) Och sjalvklart i er alla harinne ocksa~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-09-08 19:07
#24

Shit vad jag är på topp! Har haft mitt livs bästa jobbhelg. Peppade mig bra i torsdags och fredags inför at börja jobba efter semestern och det har gjort susen. Har aldrig skrattat så mycket som denna helgen, jobbade även med en kanon kollega så det blev många intressanta samtal. Killarn har skött sig bra och alla upp och nergångar som de hinner med under två dygn har vi bara glidigt igenom med ett leende. Ooooiiihhhh 🌊

Tack, tack, tack, tack ❤️

undrarens
2013-09-08 20:16
#25

#24  va bra👍.

jag brukar känna tacksamhet(skylla på 🤐) att de är finväder(☀️) ute och som sprider detsamma i ens sinne👍.

man smälter liksom…

önskar alla en bra vecka nästa vecka.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Håbe
2013-09-08 21:14
#26

Tack för en härlig stund i stallet med mjuka hästmular och lurviga pälsar. Tack för dotterns glada skratt när hon klarade det som kändes så svårt.

Tack också för att en hel veckas städande, packande och röjande nu är över. Vi har jobbat oavbrutet varje vaken stund som inte varit uppbokad av något annat sen i fredags eftermiddag. Nu har vi förrådet fullt med sopsäckar som ska kastas, och flyttkartonger med saker som vi klarar oss utan innan flytten.  Huset är skinande rent och avskalat på saker. Nu är det energi och flöde i huset.

Tack för att få känna att det är skönt och möjligt att jobba på några timmar på kvällen för att få ett städat hem. Nu försöker vi behålla den känslan i färskt minne så vi slipper hamna i att huset gror igen och det tar en vecka att fixa iordning det. Om vi tar en kväll i veckan, hela familjen, och städar någon timme så kommer vi alltid ha det fint.

[Kathja]1
2013-09-09 16:47
#27

Ooooohhhiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu j-ar har det lossnat. Har (äntligen) kommit i kontakt med lite trevligt folk som känns som potentiella samarbetspartners och bollplank - och alla mina intresseområden täcker det. En kvinna som sysslar med yoga, en som håller på med EFT, en som sysslar med Vedic Art och kreativ målning och en som är raw-food människa. Alla grejer som jag har känt dragning till, men inte mer än det. Svävar på moln just nu!

Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! ❤️🌊🌊🌊🌊🌊🌊

Annons:
undrarens
2013-09-09 19:15
#28

#27  alla gläds med dig👍

är kanon då det klaffar med nya bekantskaper som har samma intressen🌊.

och ja bollplank de behövs. inte bara som björn borgs garagevägg😉

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Theleonora
2013-09-15 10:52
#29

Tack gode Gud för alla insikter som leder till att mitt hjärtchakra och i princip alla mina chakror är och förblir i balans! Det är mycket som kommer upp nu och tack för att jag tillåter det och ser det. Tack för transformationen som sker och är ❤️


Håbe
2013-09-15 18:54
#30

Det tog 9 år men tack för att jag äntligen kom ihåg att stallet är en plats som får mig att må väldigt bra.

[Kathja]1
2013-09-15 19:20
#31

Vilket härligt flyt du har Håbe, det är underbart att se. ❤️

Håbe
2013-09-15 19:29
#32

Tack för att ni påminner mig om det :-)

[Kathja]1
2013-09-15 19:34
#33

Du har helt klart gjort det största skuttet i (känslo-)livet av oss alla! 👍

Håbe
2013-09-15 19:43
#34

🙂 jag glömmer det ibland.

Annons:
Theleonora
2013-09-15 19:53
#35

Ja, Håbe det har du verkligen gjort. Måste säga att jag är lite avundsjuk på dig för det (inte missunnsam dock). Själv svajar jag ordentligt, alla insikter är inte lätta att ta emot. Men tack ändå!!


szirius
2013-09-16 10:50
#36

Håbe, så härligt, är verkligen så glad för dig🙂! Det ger mig hopp att jag också ska hitta till var mina "måbra-platser" finns och skapa mer av det.

[Kathja]1
2013-09-16 21:37
#37

Jag är så tacksam över att jag fixar att surfa på adhd-vågorna jag befinner mig i på jobbet, och inte surfar galet och sänker mig själv på kuppen.

Otroulig
2013-09-19 21:09
#38

Åhh idag får jag vågor av tacksamhet över er alla härinne igen. ❤️❤️❤️❤️🌈

Satt vid fikat bredvid en man som bara malde på, hela han utstrålar "Åhh vad  besvärligt allt är". Han utsåg mig till sin samtals partner och till slut avbröt jag honom i allt elände och frågade " ska du göra nåt kul i helgen" Svaret : Nä. Jag var tvungen att gå därifrån. 

Så kommer jag hit, och tankar lite kärlek och allt annat bleknar. 

Sen kan jag ju undra varför jag dragit in honom i mitt liv igen…men som sagt, jag försöker ändra mitt beteende mot honom i alla fall.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
2013-09-19 21:25
#39

För att påminna dig om hur långt du kommit? Det är ju genom möten med andra som man får syn på sig själv.

Jag tankar också här ständigt. För tillfället skriver jag inte särskilt mycket, men jag måste hit ett par gånger om dagen i alla fall. Bästa sättet att börja morgonen och dagen på. En stor kopp te och så ni ❤️.

Otroulig
2013-09-19 21:51
#40

💋 Håbe

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-09-19 22:29
#41

ja~~~ jag ar ju ocksa tacksam till er alla❤️
Alltid lika harlig start pa morgonen:)
Kram pa er

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2013-09-20 07:19
#42

Vem börjar inte dagen här! Och slutar, och så någon gång på mitten. ❤️

SHIAWASE
2013-09-20 07:55
#43

Haha , precis :) befinner mig nu på tåget hem, då går hg antingen in här och läser eller så lyssnar jag på A-H på youtube, perfekt tågsysselsättning :)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-09-21 11:55
#44

me too! Lilla kärlekshålan❤️❤️❤️

[Kathja]1
2013-09-21 14:39
#45

Jag får säga att jag är väldigt tacksam över att Älsklingen hade övergått från motorsåg till vinkelslip när han körde verktyget i pekfingern. Nu vart skadan inte större än att jag kunde tejpa ihop den, katastrof nog för somliga eftersom det var snus-fingern. 😮

szirius
2013-09-21 14:43
#46

universums lilla hint om att det kanske är dags att snusa😉?

[Kathja]1
2013-09-21 14:47
#47

Det var just vad jag sa till honom! Men han trodde inte att det var så. Men Gud har talat. 😃

[Kathja]1
2013-09-23 10:14
#48

Jag är tacksam över att Linn visade mig att jag ska vara tacksam över att det är lite svajigt idag, eftersom det kommer sig av att det var så WOW igår. Dagens känsla är bara en kontrast till gårdagens och gårdagens är jag djupt tacksam över, och då får jag vara tacksam över dagens också för den visar att jag har varit där jag var igår. Och jag är också tacksam över att jag vet att jag kommer att vara i WOW igen, många gånger och ofta, det kommer att vara mitt naturliga tillstånd.

Det ÄR mitt naturliga tillstånd, jag ska bara se det. ❤️

Amen

Annons:
gardit
2013-09-23 20:40
#49

Tack för all härlig inspiration!

Tack för att biblioteket finns, jag skulle drunkna i böcker om jag skulle köpa alla - nu kan jag låna och lämna tillbaka hur många gånger som helst!

Tack för att jobbet flyter på så bra!

[Kathja]1
2013-09-24 10:00
#50

Tack för alla goda nyheter som dundrar in. Har bett om mer goda nyheter i livet och nu har yngsta dottern fått en lägenhet, äldsta dottern kommer hem över jul och Älsklingen har vunnit ett fall som ger oss extra klirr i kassan. Tar tacksamt emot och leeeeeeer mot livet.

Tänk vad härligt med mer goda nyheter. ❤️

[Kathja]1
2013-09-26 20:54
#51

Mer goda nyheter… fick just ett coach uppdrag som kommer att löpa över några veckor iaf. Oooohhhhiiii! Tack, tack, tack. 🌊🌊🌊

[Torahzen]
2013-09-26 21:29
#52

Yeah!

Otroulig
2013-09-26 22:15
#53

HURRA!!! 🎈Ketchup Kathja!!🏆

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-09-26 22:21
#54

Japp, nu är det dags, korken är ur, något annat finns inte. 😃Känns nice att boka in fem samtal på raken. 👍

SHIAWASE
2013-09-27 01:15
#55

Underbart harligt Kathja!!!🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2013-09-27 08:58
#56

Känns super spännande faktisk, är ett "projekt" att bita i också, grejer som vi har talat om så mycket hör inne… Hur få det att fungera med barnen. 🤪

SHIAWASE
2013-09-27 09:01
#57

Spannande, vill hora mera!!!! Jag ar tacksam for att jag ar pa brinken till nagot,, varldens insikt, eller varldens explosion eller nagot,, jag kanner det,, det ligger och pockar,, och det kanns som om det ar nagot som ar sa sjalvklart, men anda har tagit sadan lang tid att ifatt……. Vad nu det kan vara~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-09-27 09:22
#58

Jag känner att det har släppt på många plan just nu, känns så WOW. Börjar varje dag med att stå ute i skogen, le mot solen, lyfta händerna och öppna mina handchakran och högt deklarera att jag tar emot Guds oändliga gåvor, jag är överflöd. Känns så överväldigande varje gång. Och sedan leker jag en stund med mitt inre barn.

Men apropå uppdraget, ensamstående mamma med två barn, ett med en diagnos. Hon läser min blogg och det var via den hon tog kontakt, så hon är en LoA-kvinna. Känner att jag kommer att kunna kombinera mitt LoA-tänk, med mina erfarenheter som mamma, och med det jag har fått med mig som skolkurator och nu jobbet på behandlingshemmet. Vi har bokat fem samtal - ett lära -känna-varnadra-samtal och så fyra nu-jobbar-vi. Kör ett i veckan och via telefon. Det känns kanon! Så några fler sådana uppdrag vore nice. 😃🌊🌊🌊🌊🌊🌊☀️❤️

Otroulig
2013-09-27 10:32
#59

Det låter perfekt Katjha! 

Jag är tacksam över all hjälp jag får. Jag får faktiskt guidning i vad jag ska jobba på. Det kommer till mig på olika sätt. Det är fantastiskt.❤️  

(Sen får jag förlåta mig själv för att jag inte är där jag vill vara energimässigt/känslomässigt just nu, men allt har sin tid 😉)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2013-10-01 20:23
#60

Tack för alla jaha upplevelser och insikter. Det får mig att se vad jag INTE ska göra. 

Tack för att det inte längre ligger någon skuld att upptäcka sidor hos mig själv som inte är till min fördel, utan tacksamhet för att jag kan ta mig snabbare dit där jag vill vara vibrationsmässigt ❤️

( jag upprepar mig ser jag 🙂, hade glömt att jag skrivit ovan men jag är väl i en upptäckar period då🐶)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-10-01 20:40
#61

Går inte att tacka för ofta: TACK för alla ni fina, underbara kloka, varma, ärliga, hjälpsamma människor som finns här inne! Hjärtat svämmar över❤️

Vill tacka livet för stunden just NU:

Son i sängen, kaminen värmer gott och knäpper hemtrevligt, jag lägger ALLT på hyllan för ikväll fast klockan "bara är barnet" ( för en nattuggla som mig, jag torkade köksgolvet kl 23 igår haha) och ska krypa ner bland fluffiga täcken och läsa vidare i min bok, med mysig musik i bakgrunden och sen somna när det behagar mig. Allt lugnt.🌛

Otroulig
2013-10-01 21:02
#62

Härligt att läsa!❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2013-10-01 21:03
#63

later underbart,, ~~~
Jag tackar for alla er fina harinne!!!
OCH

Jag tackar for att universum (jag) visar sa val nar jag precis behover att jag kan skapa PRECIS SOM JAG VILL~~~~

Vare sig det ar en knapp eller ett slott~~TACK

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2013-10-01 21:28
#64

Jag är tacksam för att jag nu kan iaktta det som händer omkring mig istället för att reagera med ilska, rädsla eller andra låga känslor. Jag iakttar och lär.

[Kathja]1
2013-10-01 21:32
#65

Jag är tacksam över en otroligt cool dag, den har innehållit det mesta. Gillar sådana dagar. Är så tacksam över hur bra det blir när jag bara andas och glider med, öppen för Guds oändliga gåvor.

[Kathja]1
2013-10-07 20:45
#66

Åh vad jag är tacksam över att vi har det lugnt och skönt på jobbet! ❤️

Otroulig
2013-10-07 21:30
#67

Hahaha, och JAG är tacksam över att min önskan om fart och mycket att göra på jobbet manifesterades 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-10-07 21:46
#68

Då är vi nöjda båda två! Strålande 👍🌊❤️😃

Otroulig
2013-10-08 19:16
#69

Jag är tacksam över min söta bil som tar mig så fint dit jag ska, över de otroligt vackra färgerna just nu, över den fantastiska naturen, över att jag har så trevlige arbetskamrater, över att jag har en sån härlig hund som får mig att le. Över mitt fina mysiga hem. Över mitt badkar, över alla pengar som kommer in, över mina fina snälla vänner som tar hand om min hund på dagarna, över min underbara granne, sist men absolut inte minst är jag tacksam över mig själv - TACK för att jag är så härlig att umgås med❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
2013-10-09 20:26
#70

Ja vilka härliga färger det r på löven nu!!! *Ahhh, jag andas in naturen med ett djupt andetag*

Otroulig
2013-10-09 22:04
#71

Tack för att jag fick människor att skratta så tårarna rann idag. Jag Äääälskar ❤️att få andra att skratta!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-10-10 00:09
#72

Torah! Sa manga fina hostkort pa FB nu,, harligt,, ar har ju inte hostfargerna infunnit sag annu, Men jag ar Tacksam for en harligt solig dag idag!! ca 28 grader varje dag, men till skillnad fran sommaren ar det torr luft,, sa det ar underbart!!

Jag ar tacksam for att min bok blev forsenad och att jag nu far skriva om den sjalv, for den kommer att bli saaaa!!! bra!! Jag skickar allt efteresom till min forlaggare och hon tycker ocksa det,, Det kan nog bli en riktig bestseller t o m tror jag nu!  For OJ vad den behovs, typ ett Wake Up Call ,,,, sa idag ska jag fortsatta att SKRIVA

Efter ett mote med intressanta manniskor!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-10-10 06:35
#73

Ehh, kan bli???? Jag har i alla fall fattat att det kommer att bli en dunder succé, det är ju nu dina 44 ska komma in!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-10-10 10:16
#74

haha, ,tack, tack, fina otroulig,MEN grejen ar att jag innan har sagt till mig sjalv typ "ja det blir sakert bra, saljer sakert inte saaa mycket men det blir bra reklam for mig"

Och det ar ju helt galet!! kanner jag nu.

Nu nar jag skriver sjalv, har m a o tagit tillbaka kraften tillmig,, sa kanns det som om att det blir kanon, och jag traffar dagligen folk som sager saker som bevisar vilket behov det finns av just detta~~~

Saaa,,,,,,,, det har tagit tid,, men det var nog det basta som kunde handa,,~

Med andra ord,, Alla ni fina,, satt er och andas,, kanns det trogt, som om ni vill att det ska handa nuuu men inget hander,, det finns ett skal,,

Skalet ar att ni maste MATCHA den manifestation ni onskar.

ERAN sjal , hogre jag , vet vad det ar ni vill manifestera,, och ni TROR att ni har natt dit, men det har ni inte,, sa just darfor sa blir det en fordrojning, sa att ni (vi) ska na upp till samma frekvens som manifestationen som redan ligger dar och vantar pa att bli fysisk verklighet!!

WOW,, YES! hoppas ni forstar hur jag resonerar~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-10-10 10:36
#75

Oh, det smittar av sig Shia! Känner ditt wiiii ända hit! Och det ÄR sant! Såklart blir det en bestseller✨! Då drar vi till Hawaii o firar🥳

[Kathja]1
2013-10-10 10:39
#76

Klart det blir och klart att vi gör! 🥳👍❤️

Annons:
Otroulig
2013-10-13 12:37
#77

Idag fylls jag av tacksamhet över det som ska komma! ❤️🌺🏆

Vet inte vad det är än, men VET att det kommer att vara fantastiskt! Mycket finurligare, mer länkat, innehålla mer beståndsdelar än jag kan tänka mig. 

Det kommer säkert innehålla några saker som kanske först inte ser så bekväma ut. Men just nu är jag tacksam över dom också. För de ingår i kitet - kitet LIVET! ❤️

Vilken härlig känsla!!!🌈🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-10-13 13:08
#78

Den känslan är nog den bästa som är! Där är tillit. ❤️

Otroulig
2013-10-13 20:25
#79

Och nu lite senare på dagen är jag väldigt tacksam över att jag kommit in GÖRA flödet igen!! Jag gillar att vara här och det var så länge sen.❤️❤️🌈

Så jag är otroligt tacksam över allt jag gjort idag, allt som har gått i ett lyckligt flöde, tagit in utemöblerna, tvättat alla fönster, slängt en massa tidningar, rensat, diskat, putsat, plockat äpplen. 

TACK!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-10-14 12:16
#80

Idag är jag tacksam över en mysig te-fika med Linn som kom förbi för att hämta sina grejer. 🤗

szirius
2013-10-14 12:48
#81

I morse hade jag längsta tacksamhetsflödet innan jag klev upp. Inte så att jag tänkte ut grejer att tacka för utan det gled som en vid varm ström genom tankarna: tack för en skön kudde, tack för ett varmt täcke, tack för fåglarna som sjunger, tack för solen som skiner, tack för nytvättat hår som luktar gott, tack för en ny dag att kliva upp till, tack för alla möten denna dag kommer att innebära, tack för kramen jag fick av maken innan han åkte iväg i morse, tack för att jag får leva såhär…det tog liksom aldrig slut🌊

Otroulig
2013-10-14 17:58
#82

Åhh vad härlig start på dagen Szirius ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2013-10-15 08:27
#83

Åh vad jag är tacksam att jag lärt mig att vända, att boosta upp mig, att hitta tillbaka till wiii❤️❤️❤️ Love it!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2013-10-15 18:26
#84

#83 ååååh, hänger med på den✨! Har skrivit om just detta idag, hur mkt enklare och skönare allt blivit av vetskapen att man kan skifta igen - inget är beständigt, en känsla är bara en känsla och den går att byta. Man vet att man bara kört in på fel spår, så det är bara att styra tillbaks till rätt bana igen. Wihoooo🥳

Himla bra att vara flera i familjen också som påminner varandra - tänk på nåt annat då! Säger vi till varandra när det börjar muttras😃👍

[Kathja]1
2013-10-17 11:46
#85

Har just avslutat ett samtal med en klient och känner att jag flödar över av tacksamhet över vad de samtalen ger mig. Tänk att man kan ge någon annan så mycket och samtidigt få så mycket tillbaka. Ooohhhiiii seglar på små lyckomoln just nu. Mer av det tacksåmycket. 😃👍❤️🌊

szirius
2013-10-17 15:56
#86

Så tacksam denna dag för mitt skapade liv!

Känner mig så otroligt VÄLSIGNAD och smart haha😎 som kommit på ett sätt att få greja med saker som BARA är roliga- och det är mitt jobb!✨

Idag har jag suttit i solen i lä och känt såna där enorma tacksamhetsrus flera gånger. Har där gjort ett litet dockskåp med minimöbler, små gardiner, matta, leksaker etc. som eleverna också ska få göra varsitt, i samband med att vi jobbar med temat " my room". 🥳 Jag tycker att det är MINST lik kul som dem😃

Hade sedan ett flow på kanske en timme där jag kom på idé på idé, tror jag har planering klar fram till sommaren på teman nu🌊. SÅÅÅ skönt!

Tack tack tack för flöde och inspiration! För arbetsglädje! För kärlek till mitt yrke!

(Det finns en röst som dyker upp ganska lätt o säger " får jag ha det såhär bra?"😇 men jag ser då att det är mer " jag ÄR värdig!" -övningar som behövs. Säger det några varv, tills det landar och sen känns det bra igen🙂.)

[Kathja]1
2013-10-17 22:49
#87

Är trallande glad och väldigt tacksam över att det känns som att ekonomi-biten i mitt liv har släppt. Tack för det. 😃

szirius
2013-10-18 17:43
#88

#87 wow! Skrev precis detsamma i klottertråden😃. #synksynk#🤗

Otroulig
2013-10-18 21:31
#89

hihihi, och jag fortsätter att vara i osynk med er i den frågan - men det är bara ytligt och lätt övergående🎧

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-10-18 22:51
#90

Du är då lite märkvärdig du. 😉

Nu har vi iaf hittat vår bil, ska åka och kolla på den på måndag, för det har vi bestämt, ägaren ville söndag men då jobbar ju jag, han skulle återkomma men vi vet att det blir på måndag - för vi har ju önskat det. Precis som Älskligen önskade så är den blå, till rätt pris och rätt modell, så det kan ju bara bli bra. 😃🌊

Annons:
[Torahzen]
2013-10-18 23:31
#91

Ford Mondeo - Är den Lexus-blå? 😉

szirius
2013-10-19 10:19
#92

#89 har jag missat nåt?🤔 Trodde du mest för jämnan var trygg i din ekonomi - du ger ofta uttryck för det iaf🌺Måste vara övergående så fort så vi inte ens hinner märka nåt😃🤗

Kul med bil Kathja🥳

Är själv så lugn just nu, så jag VET att när tiden är inne så kommer vi också ha en fyrdörrars combi✨

gardit
2013-10-19 10:56
#93

👍#90 

Själv spanar jag efter en Harry Potter bil😃 Liten och smidig på utsidan - men hur rymlig som helst på insidan och så billig i drift, nästintill gratis, naturligtvis.

Ska bara komma över tröskeln att allt är möjligt😃Jag är tacksam över den bil jag har i väntan på något bättre.

Otroulig
2013-10-19 11:04
#94

Heja Kathja, perfekt!!🏆

Gardit, för mig är nästan såna där önskningar bäst! När man utgår från sina behov och kan specificera dom väl, men man fixerar sig inte vid lösningen, i dessa fall för att man ärligt faktiskt inte kan se lösningen. Jag tror att man då är mer öppen och mottaglig. 🙂🌊 Sen fixar universum fram en superbra lösning!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-10-19 13:37
#95

Det kan jag svara på Tora när jag vet hur Lexus-blå ser ut. 😉Vår Lexus kommer inte att vara blå, den är grafitgrå. Och bilarna är alla resultatet av min mans önskningar, jag önskar annat. Jag är nöjd om den fungerar som den ska. 😎

[Torahzen]
2013-10-19 19:53
#96

Börja med Fårrrden så kommer Lexus sen!

Otroulig
2013-10-19 20:22
#97

Åh nu blir jag nostalgisk❤️ min morfar åkte till USA på 1930 talet och jag har läst hans brev därifrån som var skrivna till hans bror, dom var båda teknik intresserade och hade inte tillgång till bil i Sverige. I de första breven talade han lyriskt om bilen, sen blev tongången Fåården❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
2013-10-19 20:52
#98

Brrrum, brum!

[Kathja]1
2013-10-19 21:46
#99

Hi hi, ni är roliga ni.

Idag är jag tacksam över att jag har världen bästa jobb!!! Helgen flyter på med lagom mycket att göra OCH jag har haft tid att skriva nästan fem sidor på min e-kurs. 🤐

Det kan ju inte vara bättre! Mer sådant tack. 👍

Otroulig
2013-10-29 18:54
#100

Jag har gjort det förut men jag gör det igen, för att jag blev uppmärksammad på det. 

JAG TACKAR FÖR ATT JAG ÄR LYCKLIG! ❤️🥳🎈

TACK för att jag är trygg i mig själv även om jag inte vet vad som kommer. 

TACK för att jag snarare tycker det är spännande och är pirrigt förväntansfull inför vad som skall komma. 

TACK för att jag inte är låst till något specifikt händelseförlopp just nu. Jag LITAR på att det som kommer till mig är det jag behöver och är för mitt allra bästa. 

TACK för att jag inte irriterar mig på människor längre.

TACK för att det kommit in så många underbara människor i mitt liv. 

TACK för att jag får skratta varje dag. 

TACK för att jag gillar läget och accepterar allt. 

TACKTACKTACKTACKTACK❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-10-29 21:44
#101

underbart otroliga du❤️🤗

SHIAWASE
2013-10-29 23:19
#102

Jag instammer i ditt TACKANDE Otroulig!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-10-30 13:16
#103

TACK för att vakna upp på strålande humör, med en känsla av pånyttfödelse som har hållt i sig utan minsta uppehåll sedan 7! 🥳❤️

Älskar livet.☀️

Otroulig
2013-10-30 21:52
#104

🥳 Hurra Szirius!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
undrarens
2013-11-02 10:31
#105

känner för att tacka gårdagen👍 för att man kom på så mkt insikter om ens liv och vilka oändligt med  möjligheter som kan vänta runt nästa hörn bara man vågar.

det som åsyftas(ur mitt gårdagliga perspektiv) med gårdagen var att man ska leva och finna glädje medans man lever(var på en begravning (grannens släkt) ), de finns ju så mkt som kan gå snett …

ja vad vet man egentligen  vad andra sidan kan leda in(iaf delge att de finns möjligheter) en på för banor.🤔

livet är nog så mkt mer invecklat än vad man tror(skapar inom sig). 

det som betydde nåt i nuet kan ju om ev. liten stund(hur långt nu en sån kan vara…) , kan man ju tycka va oväsentligt att man överhuvudtaget kunde tänka att just det var något  betydelsefullt i ens egna medvetande.

bedömningen verkar beror ju  mkt på ens dagsform och vad man nu minns och byggt upp för strategier att bearbeta , kreativt skapa, insikter, finna vägar till bra insikter man har nytta av.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

SHIAWASE
2013-11-05 12:33
#106

Jag som vill vara en inspirator till andra,,, ar TACKSAM for att jag verkligen far lara mig att LEVA SOM JAG LAR!!! jag har liksom inget val,,,,TACK,,, for jag vet ju nu att det jag pratar om ar akta och kommer fran erfarenheter och inte fran bocker eller andra teorier,,, sa TACK till livet som visar mig vagen ,, och dessutom den basta vag for mig~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

vresrosen92
2013-11-06 22:01
#107

Jag är tacksam över att jag är överlag frisk, att jag kan gå och har tillgång till rent vatten. Jag är tacksam över alla mina underbara vänner som låter mig vara den jag är, över min familj och att fantastiska djur som finns runt omkring mig. Jag är tacksam över att jag befinner mig på den plats i livet jag gör just nu och att jag har en drivkraft och vilja som hjälper mig dit jag vill. Tack livet!

Don´t worry, Be happy!

Sameli
2013-11-07 12:46
#108

Jag är tacksam för allt jag lärt mig inne på LOA iFokus 😃

"Man måste ge lite mer än man tar"

[Kathja]1
2013-11-07 17:42
#109

Kan inte annat än haka på Sameli - Jag är så tacksam över den gemenskap vi har här inne. Hur vi växer med varandra hela tiden. 🤗

[Kathja]1
2013-11-07 20:26
#110

Hej och hå vad jag är glad, nöjd och tacksam över att vara KLAR med min online-kurs i medvetet skapande (en kombo av attraktionslagen, kbt och mindfulness). Shit vad jag har lagt timmar på den! Men oj vd roligt det har varit, iaf den mesta tiden, så snart jag kom in i mitt flow. Nu ska den få ligga till sig lite och på måndag går den online.

Ska fira med lite, eller MYCKET, glass tror jag.

Theleonora
2013-11-09 19:42
#111

TACK gode gud och tack livet! Jag svämmar över av tacksamhet av alla fina insikter. Jag är så tacksam för alla människor runtomkring som har lärt mig så mycket om mig själv. Ska bli så spännande att fortsätta livet efter detta och se vad det har i sitt sköte. 

Tack! ❤️ ❤️ ❤️


Annons:
szirius
2013-11-10 00:05
#112

#111ojoj, blir glad i hela mig av att få läsa hur det har vänt för dig🤗❤️☀️

Och kolla vilket tal du fick också: 111✨👍😃

Theleonora
2013-11-11 14:55
#113

Ja vilket tal jag fick szirius! Tack gode Gud för den underbara känslan av tillit och tacksamhet! Tack för känslan av inspiration och kreativitet. Tack för allt!


Theleonora
2013-11-12 19:08
#114

Nu måste jag ju bara få tacka igen!! 

Tack gode gud för att jag insett återigen att jag hela tiden ramlar i fällan att skatta mitt värde för lågt. Tack för insikten och tack för att med insikten så kommer jag upp till mitt rätta värde (inte där än men är helt övertygad att jag är där snart). 

Och tack för mina nya fina lägenhet mitt i city och tack för att jag får ett bra pris på min nuvarande lägenhet! 

Tack för att jag är klar med det som har varit och är i mitt nu!!!!


szirius
2013-11-15 12:29
#115

TACK TACK TACK för att jag skapat mitt liv så att det finns utrymme för mig att ta hand om mig själv när det behövs i stället för att tvingas iväg av måsten och krav utifrån, utan möjlighet till avkoppling❤️

Theleonora
2013-11-16 23:57
#116

Åh jag är så nöjd med mig själv!!! Tack gode Gud att jag är mig själv trogen!! Nyss hemkommen från en 30-årsfest och jag är så glad med mitt beteende och att jag faktiskt lyssnade på mig själv och min kropp och inte gick ut, inte kände att just jag behöver liva upp festen och stämningen, ja allt. Stort tack Gud!


SHIAWASE
2013-11-17 00:52
#117

Underbart Thea att hora att du ar nojd med dig sjalv~~🎈🎈🍸🍸❤️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-11-24 11:51
#118

Ooohhhiiiii vad jag är tacksam! 👍Först för att jag vaknade på ett TOPPEN humör och sedan för att solen ☀️skiner och nu ännu mer tacksam eftersom jag har fått ordning på en grej på min hemsida som ha bråkat MYCKET med mig, eller jag har bråkat med den. Frågade t.o.m ett programeringsproffs om hjälp men han gick bet.🤔

Men efter att ha gjort man (JAG) alltid ska göra så funkar det. Och det jag skulle göra var inte att fnula med html-koden utan det var att GE UPP och BE Gud om HJÄLP. För tada! så funkar det, och absolut inte när jag gjorde det man "ska" göra utan när jag gjorde en annan grej lite fel.

Tack! 😃🥳❤️🌊

Annons:
[Kathja]1
2013-11-24 12:00
#119

Upptäckte även just att jag har fått två som börjat min online-kurs! Är ju nästan en dag att fira med champagne. 😃

Otroulig
2013-11-24 13:19
#120

HURRA!!🎈🎂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2013-11-24 16:21
#121

Tack Gud för att jag väljer att se saker som de är, objektivt! Tack för att jag frigör mig från alla typer av dömande och släpper värderandet av ditten och datten! Tack!


[Kathja]1
2013-11-28 23:32
#122

Jag är väldigt tacksam över att det börjat att dyka upp människor som är villiga att betala för det jag har att förmedla. 🥳❤️🌊

SHIAWASE
2013-11-29 03:38
#123

Underbart Kathja!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-11-29 22:33
#124

Shit vad spännande! Jag har fått en gratis plats på Drömtidas (Sanna Vindrej) kurs Healing Cirkel 21 dagar. Vet inte riktigt vad jag har gett mig in på, men det kändes som att det var något jag skulle anmäla mitt intresse till. 🌊

Tack för den, är tydligen så att jag ska lyfta min andlighet och medvetenhet något snäpp till innan året är slut. 👍

szirius
2013-11-29 23:08
#125

grattis🤗🥳

Annons:
Otroulig
2013-11-30 10:16
#126

Grattis!!🥳🎈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-11-30 10:48
#127

Spannande!🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Denna kommentar har tagits bort.
[Kathja]1
2013-12-06 19:42
#129

Hej och hå vad jag är tacksam över att det sitter folk och plockar ihop diverse epic spelmusik och lägger upp på youtube så att jag en dag som denna efter ett jobb-pass med många högljudda känslor bara kan dundra detta.

[Kathja]1
2013-12-12 20:47
#130

Jag är tacksam över att så lätt hitta känslan av lycka, förväntan, tillit och harmoni. Sitter i soffan och myser, ler åt mig själv och åt livet. Tack ❤️

[Kathja]1
2013-12-13 15:38
#131

Var ute och gick i skogen med två av våra hundar. Halt plötsligt fick jag för mig att koppla dem och 10 sekunder senare så sprang 3 rådjur förbi. Så jag är så tacksam över att jag lyssnade på känslan så jag slapp ha två hundar som hade dragit upp i skogen. 🥵

Otroulig
2013-12-13 20:31
#132

Men rackarns - jag har lite känningar ändå. Fick det bekräftat ikväll efter en distans healing att det jag faktiskt får förnimmelser om - har ett ursprung - jag blir jätteglad 😃😃😃🎈 Jag är inte helt ute och cyklar alltså!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2013-12-28 23:36
#133

Idag är jag extra tacksam över min familj. Har suttit och kollat film och babblat mest hela dagen. Mys pys ❤️

[Kathja]1
2013-12-30 13:55
#134

Jag är i dag tacksam över att jag har semester, över att kunna slappa så mycket så jag blir trött på det, att fylla dagarna med precis vad jag vill. Att njuta, le och bara vara. Och jag är tacksam över att det snart kommer att hända lite roliga saker - för det har jag ju beställt. Därför är jag tacksam över att jag skapar MITT liv. 😉🤗😇❤️🌊🌈

Theleonora
2014-01-02 20:05
#135

Efter en lång tid av motstånd så har det äntligen släppt!! Jag är oerhört tacksam för detta och svämmar över av kärlek och tacksamhet. Tack universum, livet och alla änglar på jorden och i himlen. ❤️ Hoppas att alla inblandade finner ro och kärlek också!'


Otroulig
2014-01-02 20:14
#136

Hallelulja Thea, det låter strålande!

Själv är jag tacksam över att jag gillar att åka till jobbet. Alla arbetsuppgifter kanske inte är så lätta och lättförståeliga - men återigen jag GILLAR att jobba! Tacksam för att jag inser det och glatt kan hoppa ur sängen halv sex!

Tack även för mina fina vänner som är mitt praktiska och känslomässiga stöd här i livet. Blev bjuden på mat ikväll.❤️

Även tacksam över att jag kunnat plocka fram tilliten till att min önskning kommer att manifestera sig. Jag är på banan.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-01-03 17:37
#137

woooooo, fick ett sånt rus som stannat i över en timme. Ren o skär tacksamhet, bara ler och myser. Känner att det är helt, helt fantastiskt det vi har här hemma. Vi pular alla på med vårt, men ändå i en känsla av gemenskap…vi älskar alla vårt hemma ❤️ Och är bara HÄR och NU!

Jag fick liksom slå i botten lite först, i nån geggkänsla att inte se fram emot nåt, att allt går runt, runt. " jaha, så blir det vår igen..o sommar…o höst…"🤪 Sen hamnade jag i ett underbart läge där jag inte BEHÖVER längta efter nåt, för det enda viktiga är nu, alltid, och nu är BRA, och alla andra NU längre fram kan vara bra, det behöver egentligen inte hända nåt om man bara öppnar upp för att njuta av precis precis denna stund. Total motsats till rastlöshet.

Tack för NU och tack för NU och tack för NU

MissInAction
2014-01-04 11:52
#138

Vilken härlig känsla, szirius! ☀️ Visst är nu fantastiskt.

Åh, jag är så tacksam för så otroligt många saker. Skriver just nu ett meddelande om dagen till Mo med en sak som jag är tacksam för och/eller älskar. För både min skull och hans, hoppas att jag kan inspirera ♥

Men i alla fall så är jag just nu väldigt tacksam för att Universum med stora och små medel visar mig när jag är påväg åt fel håll med mina tankar. Igår tror jag det var så stod jag och gjorde i ordning frukost i köket, och tänkte som vanligt på Mo 😍 och jag har som sagt haft mycket lättare att fokusera på bra tankar och känslor på sistone. Men sen råkade jag tänka på något negativt, nu minns jag inte ens exakt vad det var längre, men precis efter det så sparkade jag in foten i stolsbenet 😃 Tack för det, Universum! 

Och jag ser på samma sätt positiva tecken och allt möjligt relaterat till kärlek, London och Indien när jag tänker och känner positivt. 

Jag är tacksam för att jag får hjälp att hålla mina tankar på banan!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-01-04 12:51
#139

Haha, ja Miss det där är ju en klassiker, att man slår sig när man går omkring i nån neggotanke - TACK universum för påminnelsen🥳

Annons:
MissInAction
2014-01-06 17:54
#140

I dag har jag känt, och känner, en sådan salighet och enorm tacksamhet för livet! Till synes helt utan anledning, men anledningar finns det ju många när man tänker på det! ♥

Jag skriver ju ett meddelande om dagen nu till Mo - haha han har mycket att läsa när han kommer online även om de är relativt korta - med en sak som jag är tacksam för. I dag kunde jag omöjligt välja en sak då jag kände sådan tacksamhet till allt ❤️ Det är en härlig känsla som jag hade senast i somras - välkommen tillbaka, känsla!

Jag är så tacksam för alla vackra själar som jag hittills har mött, och för vetskapen att jag skapar min egen verklighet och att jag vet att allt är möjligt. 

Edit: Och jag är otroligt tacksam för att den här sajten finns och för att ni är här! ❤️🤗🌺


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-01-07 19:58
#141

Miss!!🌺✨

[Kathja]1
2014-01-07 20:05
#142

Vilket lyft du har gjort Miss!  - underbart! ❤️🤗

gardit
2014-01-08 19:22
#143

Tack för:

varma element,

diskmaskin,

maten,

rinnande vatten,

maken, vännerna, hunden, katten

kort sagt: Tack för livet!🌈🌊❤️

(ville bara skriva av mig lite🤗)

Otroulig
2014-01-11 14:10
#144

Tack för att jag börjar känna in mer! 

Det känns så självklart ibland, vad som behövs för att få igång flödet. Speciellt härinne. 

Så tacksam för den här dynamiska flödet, kärleken och omtänksamheten som jag finner härinne. Det ger mig tillit till att det fungerar och jag kan applicera det i resten av mitt liv. ❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2014-01-11 14:23
#145

Åh tack så in bäng för distanshealingen som jag anmält mig till mej och sen glömt ❤️❤️ åhh vad det kommer att sitta som en smäck på mig idag!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2014-01-11 16:02
#146

❤️❤️

Annons:
Otroulig
2014-01-16 21:23
#147

Idag är jag tacksam över fenomenet snö!

Både i morse och i kväll så har jag fascinerats över hur fantastiskt det glittrar. Fick tanken "Undrar om någon som aldrig sett snö eller vet vad det är, fick se det här, vad skulle de tro att det var? Gud som låtit det falla diamanter från himlen bara för att glädja oss"

Det kanske är det det är ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-01-16 21:27
#148

Jag är djupt tacksam över allt som sker och allt som är. Förunderligt, ofattbart tacksam. ❤️

[Torahzen]
2014-01-16 21:45
#149

Jag gjorde en egen låt när jag var liten om att "snön glittrar som silver och månen av guld"

szirius
2014-01-18 15:40
#150

ååååh, vilken ljuvlig känsla som kom nu och vibrerar i hela mig✨.

Det kvittrar fåglar utanför fönstret…ett löfte om en vår som är på väg..jag tycker om alla årstider men våren är så överfylld med NJUTNING av naturen för mig, då allt vaknar igen🌺…liv och energi…☀️

Kvittret skapade tusen bilder på rad…som en film….nyckelpigor som vaknar…krokus i rabatten…gulsippor i skogen…termos med på utflykt, sitta i en glänta med varm sol på ögonlocken…ta fram hammocken…kom ihåg mina böcker som jag beställt, åh, sitta i hammocken o läsa dem i vår - vilken total GLÄDJE! Baka sockerkaka o duka med gammelporslin o bjuda in vänner till trädgården…

Nuet är allt vi har😉, men för mig är det oerhört viktigt att få dessa upplevelser oxå, en känsla av förväntan och att ha något att se fram emot. Och jag är oerhört tacksam för att jag kan känna så stark tacksamhet!

[elmaek]
2014-01-18 19:38
#151

TACK för att jag mår så *svordom* bra! TACK för att jag tog mig i kragen och lämnade mitt destruktiva förhållande! TACK för att jag nu känner en enorm kärlek och värme inom mig! TACK för att jag vill gråta lyckotårar varje dag. TACK för att jag äntligen mår så himla, himla, himla bra!

[Kathja]1
2014-01-18 19:59
#152

Vad underbart att höra Elmaek!!! Du smittar av dig. ❤️

[elmaek]
2014-01-18 20:01
#153

#152 Tack :') Åh, vad bra! Det glädjer mig! ❤️

Annons:
gardit
2014-01-20 20:02
#154

Tack!

Har fått uppleva ytterligare en härlig lägerhelg med glada barn och ungdomar. Det är så härligt att få se små människor växa och ta stora kliv i sin utveckling, för det gör dom.

Tänk er första gången man sover borta, utan trygga mamma/pappa. Tänk att få lära känna nya kompisar, hjälpa de som är yngre, eller bara lite mindre modiga. Det är så härligt att få se dessa steg som kan vara så viktiga i en människas utveckling.

Tänk att få se de som för några år sedan var små och på sitt första läger nu kunna trösta, hjälpa, roa och lära nästa generation.

Underbart, jag är så tacksam varje gång, att jag får hjälpa, stötta, lära!

szirius
2014-01-20 20:15
#155

Låter härligt✨! Nyfiken - vad är det för läger? 🙂

gardit
2014-01-21 07:51
#156

4H läger❤️

szirius
2014-01-21 12:56
#157

Åh, myyyyysiiigt🤗

[Torahzen]
2014-01-21 13:23
#158

Tack för att ni finns alla fina på LoA och andra Ifokus-sajter!!!❤️

Otroulig
2014-01-21 19:29
#159

Tack för att jag inser att jag kan välja vad jag engagerar mig i. 

Genom att inte lägga fokus på det jag retar mig på utan ignorerar det så tar det ingen energi. Jag kan bara vända det ryggen.

Tack för att jag gör det!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-01-21 19:49
#160

Haha  me tooooo😍

Annons:
[Kathja]1
2014-01-21 21:04
#161

159 och # 160 Jag med, jag med! 😎

Och så är jag VÄLDIGT tacksam över min senaste vecka på jobbet! Ooohhiii vad jag har fått jobba och hej och hå vad jag har gjort skillnad. Är sådär super duper nöjd med mig själv. JAG KAN en MASSA saker, och jag inte bara kan dem jag kan använda mig av dem  - även när världen svajar och snurrar iväg runt mig. För det gör det när ett gäng adhd snubbar tar återfall. 🤦‍♂️

Mycket bra träning i behålla mitt fokus och inte dras med, både här och där. Men det ska bli skönt att komma hem i morgon och vara lååååångledig. 😃

szirius
2014-01-21 21:19
#162

Underbart att höra Kathja🥳 Det är ju så skönt att inte bara veta det utan känna det på alla plan, se det i det yttre o  uppleva det inuti, att man KAN det man håller på med…på nåt sätt…aaaaah, delar ditt uiiiiii nu, fick tag i nåt inom mig, yes- vad vi är bra på vad vi gör och är🙂!

Har känt detsamma nu när jag har en vuxengrupp, de ställer många frågor och jag kan svara på dem och känner liksom själv att wow, så mkt jag kan o vet, hur man ska stretcha vad och vad det kan bero på om man har ont här o där, kan ge tips på övningar, allt det rinner bara automatiskt som jag liksom inte tänker på att jag bär som kunskap, men de ba - gud du kan ju allt😉

Och OH så skönt för dig med ledigt i morrn🤗

linnease
2014-01-28 11:10
#163

Ååååh jag gillar min mormor så mycket! Hon är den skönaste!!!! 🤗🤗🌈🌈🌈❤️❤️❤️

Theleonora
2014-01-28 17:37
#164

Tack! ❤️ tack! ❤️ tack! ❤️ tack!


[Kathja]1
2014-01-28 18:33
#165

Opa!

Tacksam för livet svängar som lär mig mer om mig själv. Tacksam för att jag deletade ett inlägg på FB som gjorde att jag fick tänka en vända till och hittade ännu en insikt och sak att släppa iväg med en fin ballong. 🎈Jag är tacksam för goda nyheter och glada människor. Men framför allt är jag väldigt tacksam över er här inne som jag delar allt detta underbara som är livet med. 🤗 ❤️

Minney
2014-01-30 09:06
#166

Tack för det underbara jag är i just nu. Tack för att någon här inne, tror det var Otroulig, som skrev att jag skulle ta in min gudinnepower. Det bara gick rakt in i mig på ett alldeles speciellt sätt. Tack! Och tack för att jag får ta del av allt ni delar med er av här💗 Och tacksamhet till mig själv som, osavsett allt som gör mig lycklig nu, jobb, kärlek, vänner, känner en helt egen lycka o lugn, bara i mig själv idag. Tack för det, för det är störst.

Otroulig
2014-01-30 09:08
#167

Hurra för dig och kram på dig!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2014-01-30 09:37
#168

Minney❤️🤗

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2014-01-30 09:43
#169

Härligt Minney! Skrev precis till Linn att jag vill också känna så. ❤️


[Kathja]1
2014-01-30 10:09
#170

Idag känner jag mig extra tacksam över min underbara, mångsidiga, Älskling! 🤗 ❤️

gardit
2014-02-03 19:28
#171

När jag sitter och sorterar papper så här i bokföringstider hittar jag en skraplott…och…

Jag vinner hela 25 kr!!!😃

liten men ack så välkommen överaskning🥳

Otroulig
2014-02-08 13:54
#172

Tack till mig ❤️

Tack för att jag nu kan fyllas av kärlek och gå fram och krama människor som är ledsna trots att jag bara känner dom ytligt. 

Tack för att jag vågar visa och agera kärlek mot mina medmänniskor. 

Tack även till alla små mini manifesteringar som sker varje dag - jag får verkligen det jag behöver 🌈 ❤️❤️ som den lilla glassen som låg i frysen i går när jag var sugen på nåt litet sött.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2014-02-16 09:29
#173

Jag är så tacksam över mitt flöde!!!!❤️

Fick även igår värsta insikten, ibland e en lite trög! En gammal grej som hade med min dotter att göra, som har hängt kvar i MÅNGA år, visade sig i princip inte alls ha med henne att göra utan var bara en trigger till när jag var liten och min pappa lämnade oss. Jippi för polletter som trillar ner så att saker kan ses för vad de är och sedan släppas. 🎈

Otroulig
2014-02-16 12:45
#174

Shit va skönt!!!🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
gardit
2014-02-16 15:09
#175

Tack för att min huvudvärk har släppt🙂

Tack för alla talgoxar och andra småfåglar som förgyller min trädgård just nu.🌺

Tack för hunden, världens bästa motionsredskap som påminner om att nu är det minsann dags att ta dig ut på en promenad🐶

Tack för alla lärorika erfarenheter livet ger mig på vägen mot mina drömmars liv🌊

[Kathja]1
2014-02-18 11:00
#176

Svävar på små moln av insikter, formar tankar som för mig vidare. Allt i djup tacksamhet till mig själv som nu kan be om hjälp, och ta emot den, och fina Linn som gav mig en viktig puzzelbit under vårt te-snack igår kväll, en puzzelbit som jag sedan fortsatte att bolla med min Älskling. Så fyll av tacksamhet till mig själv, Linn och min fina man. ❤️

linnease
2014-02-18 12:35
#177

ååh! kul ❤️🤗

SHIAWASE
2014-02-18 12:44
#178

hmmm, har ni haft te stund🤤🙂avis
hoppa hit och ha te-stund-snack med mig också!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2014-02-18 12:56
#179

Vi körde te-stund via Skype, vet inte varför jag inte har tänkt på det innan.🤔 Nästan lika trevligt som Irl, bara det att man missar kramen. Så nu har jag fått en guidad visning hemma hos Linn med. 😎 Så vi kan te-stunda när helst du har tid!

Theleonora
2014-02-18 13:29
#180

Åh vad trevligt! Pratade ju om gruppmötet/meditation via Skype men då måste man ha typ premium-konto?! Aja, tack för livet!!! Tack för allt! Sån skillnad på att vara i kortet och utanför. Igår när jag kom hem hade jag fått en massa räkningar och jag fick paniiik. Bla över hyran som var dubbelt så stor som jag tänkt mig men jag vet att jag var utanför vortex. Så kollade jag på det idag och insåg att det där täcker ku hela januari och februari. Så tack för att jag är i vortex heeeela tiden!! ❤️


Otroulig
2014-02-24 11:01
#181

Nu kör jag! Jag är tacksam för att jag har ett jobb så jag kan casha in fiiiina pengar. Jag är tacksam för att jag har ett fint boende - med trädgård Jag är tacksam för att jag har fiiina vänner som tar hand om min hund Jag är tacksam över att min hund kommit in i mitt liv - att jag släppte in honom. All glädje, gemenskap och kärlek som han ger mig. Jag är tacksam över att jag innerst inne VET att jag är supportad från Gud eller Universum. Jag är tacksam för att ni finns här - som världens bästa kärleks bank - ett enorm outsinlig källa som jag får energi ifrån. Jag är tacksam att jag bor i ett land som är så fantastiskt priviligerat. Jag är tacksam att jag vet att jag har min grundbult - även om det svajar. Jag är tacksam för allt fantastiskt som jag vet kommer att komma - även om jag inte vet exakt hur eller vad. TACK

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2014-02-24 11:18
#182

Jag är så tacksam för att leva. För att kunna vakna och sträcka på min kropp, ge maken en godmorgonkram, kliva upp och välja kläder för dagen, äta frukost och känna solen värma genom fönstret, vinka hejdå till sonen som trippar till skolan, vilken lycka! Jag är tacksam för hans goda morgonhumör och för vetskapen att han har det bra dit han går, med många vänner och lärare som bryr sig. Jag är tacksam för att jag har rymd i mitt liv att följa min känsla, att jag planerar dagen eftersom - idag blir det en purjopaj till lunch men först ska jag kratta lite och njuta av en kaffe i solen. I em blir det lektioner hela kvällen- tacksam över att jag älskar mitt jobb och jobbar med det jag älskar❤️- det finns noll söndagsångest utan jag ser alltid fram emot en ny vecka! Är fylld av tacksamhet och GLÄDJE i hela kroppen efter en superrolig lördag med vänner, har skrattat så att jag har träningsvärk! Tacksam över fågelholken vi byggde igår, som ska hängas upp i trädgården i veckan. Life is good☀️

[Kathja]1
2014-02-24 13:30
#183

Jag är kort och gott tacksam över mitt Hemma! Känslan av att komma hem efter ett jobbpass, komma på vägen, se vårt fina hus, kära in på gårsdplan, kliva ut på gruset och känna hur jag fylls med kärlek -  alltid. Se upp mot himlen och bara känna kärlek till denna plats på jorden som jag har fått tilldelat mig. Lycka! ❤️Tacksamhet! ❤️Kärlek! ❤️

[Torahzen]
2014-02-24 14:16
#184

Tack för de oväntade barnbeskeden jag fått inom en vecka. En kompis (snart 50) har blivit gravid och en annan har fått ett fosterbarn. Härligt!!!

Älvan
2014-02-25 11:10
#185

T ack! Jag har länge kännt behov att träffa likasinnade och sänt ut det i några månader. Nu träffar jag sådana ute i verkligheten på löpande band! : Jag är oändligt tacksam!!!:) tack tack tack!!! Jag tackar nu på förhand för att det kommer kännas fantastiskt när jag kommer bli mycket rik i pengar också. Jag känner redan den bubblande glädjen som oberoendet ger mig och mina barn! Jag känner oerhörd tacksamhet för detta. Jag kommer kunna glädja många i och med detta.

[rore]
2014-02-25 11:36
#186

Jag känner tacksamhet❤️ för rikedomen inom mig, som väntat på att jag ska öppna upp och ta emot❤️

Älvan
2014-02-25 14:52
#187

Nu när jag sänt ut tacksamhet, förväntan och glädje över att ta emot materiella rikedomar var det härligt att jag nyss helt oväntat fick en lott i affären med dragning i morgon. :) (se mitt tidigare inlägg:) ) jag har ju nu fått en gratis lott!! Tack!!! :) Känner mig förväntansfull och det känns som jag redan vunnit. Hihiii Tänk vad fort attraktionslagen jobbar!!!! :)

[Kathja]1
2014-02-25 18:45
#188

Vad spännande Älvan!

Själv är jag så tacksam över en härlig dag, tänk att vardagssaker kan vara så underbara. Har varit i Falkenberg med Älsklingen -  storhandlat på Willys, tog en sväng om Apoteket och Systemet, och så var vi och åt kinamat. Så mycket lycka och många härliga skratt. Tack, tack, tack för en underbar dag och en underbar man. Min man. 😍

Annons:
szirius
2014-02-25 22:55
#189

Aaaaah, kan ju inte annat än bli tacksam över denna underbara tråd! Blir så positivt smittad av er alla!🤗

MissInAction
2014-02-26 23:26
#190

Är så tacksam över att det känns bra nu! Känner lugn, tillförlit och kärlek ❤️☀️

Är tacksam för att jag kunnat sova middag två timmar idag. Det behövdes! 

Är tacksam över att jag fått sagt mycket som jag ville till Mo.

Är tacksam över underbara vänner, online såväl som IRL ❤️

Är tacksam över min säng, som jag strax ska besöka 😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2014-02-26 23:54
#191

♡ MissI ♡

[Torahzen]
2014-02-27 11:10
#192

Jag är tacksam över att jag har det så bra!

Älvan
2014-02-27 22:14
#193

Jag är tacksam för jag vet att jag alltid är älskad oavsett vad som händer i mitt liv. Jag är aldrig ensam då jag är ett med allting. Tack för insikterna och efter det den härliga känslan insikterna ger mig! Tack!

szirius
2014-02-27 22:44
#194

# 193 ❤️❤️❤️!

[Kathja]1
2014-02-28 07:26
#195

Åh vad jag är tacksam över att jag fick en så passa långt stund i tystnad nu på morgonen att jag kunde hitta till behagliga känslor. Tack! Tack!

Annons:
Otroulig
2014-02-28 17:59
#196

Tittade in i papperskorgen och försökte att komma på nåt att slänga…kom inte på nåt!!!! Försökte nästan leta efter nåt, men just nu är jag bara nöjd med allt. Allt är som det ska, har inte behov av att bli av med nåt. Tacksam för det ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Cahira
2014-03-02 21:37
#197

Jag är tacksam över Wayne Dyers tvframträdande igår. 

"When you have the option of being right or being kind, choose to be kind."

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Älvan
2014-03-02 23:18
#198

Tack för att du omfamnar mig och håller mig i handen. Nu blåser vindarna hårt och kallt. Tack för att du Gud älskar mig och att du aldrig lämnar mig ensam trots att det känns så just nu. Jag försöker ha tillit och tackar dig för att allt kommer ordna sig till det bästa. Trots att jag just nu inte kan se det litar jag på att det löser sig. Jag tackar på förhand och jobbar på att känna det också. Tack återigen för att du följer och ibland leder mig och att du stundtals bär mig i din famn.

[Kathja]1
2014-03-03 09:43
#199

Älvan ~ jag skickar dig kärlek i mängder, det kan vara tungt trots att man vet att allt är just som det behöver vara just nu. Gud är med dig, alltid.

Älvan
2014-03-03 10:22
#200

Kathja TACK!

[Kathja]1
2014-03-07 13:26
#201

Känner djup tacksamhet över livet! Och över att ha hittat tillbaka till kärlek och tacksamhet. ♡ ♡ ♡

Otroulig
2014-03-07 19:01
#202

TACK så in i BÄNG för att jag kommit så långt som jag gjort!!

Idag hade vårt ekonomi kontor skickat ut instruktioner för exakt vilket klockslag fakturor ska utställas.

Det är jag som gör dom…det händer nån gång i månaden och sist höll jag på att glömma den. Vilket jag glatt erkände när det hände - men jag fick ut den.

Denna instruktion har gått ut till…jag vet inte hur många ovanför mitt huvud….och …..jag noterar och lägger det bakom mig!! Inga skuld känslor, inga skam känslor,  inga " men hur kan dom säga så" (som min arbetskamrat  som lade ned massor med energi på detta. Hon tog riktigt illa vid sig.)

🥳 på mig och TACK för att jag kommit hit.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Älvan
2014-03-08 01:25
#203

Tack för att livet gett mig förstånd, känslor, kropp och själ. Alla delar i perfekt skick enligt mig. Tack för att jag finner stor närvaro i att befinna mig precis i livets nav Tack för att jag är älskad och att jag är trygg. Tack för att du vandrar vid min sida. Tack för att jag får känna mig så lycklig och levande.

[Kathja]1
2014-03-09 10:37
#204

Tack för livet och min resa. Tack för att jag har hittat mina känslor ~ kärlek, glädje, lugn, tillit, ilska, sorg ~ tänk att jag i så många år levde med dem avstängda. Tack! Tack! Tack! ♡☆♡☆♡

SHIAWASE
2014-03-09 11:57
#205

Härligt att så många är tacksamma !!!
Jag är tacksam, tackar mig själv för att jag är såååå fantastisk på att styra upp mig själv, vända och navigera.

OCH så är jag tacksam för de ord jag fick från en vän häromdagen,, det kändes som om "wow!! oj!! och TACK !! det är någon som ser mig och ser vad jag gör " m.m

Tack för det❤️längesedan jag grät glädjetårar av tacksamhet🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2014-03-10 20:37
#206

Jag är så otroligt tacksam för det jag sänt ut och bett om hela tiden manifesteras just nu. Syncroniciteterna bara avlöser varann och mitt inre och yttre jag blir hela tiden helare. Jag har ju bett Gud att göra mig hel. Han lyssnar verkligen. Tack Gud! Tack för alla fantastiska personer och situationer som kommer till mig tack vare att jag attraherat dem. Jag tackar alla här i detta forum för här får jag precis nästan i samma stund som jag bett om det både kunskap, inspiration och omtanke! Tack alla! Jag älskar er! Jag skickar nu en kram till er. Jag har idag fått tillbaka en del av migsjälv idag. Det är så stort och personligt att jag inte just nu kan dela detta stora med er. Ni har alla varit en del av detta så jag hittade migsjälv. Det var ca 40 år sen senast. :) och ni som har läst om mig i olika trådar senaste dagarna kan jag berätta för att det har med andar, negativitet i mitt hem, min sons medialitet och allting att göra. Så både övernaturligt, andlig utveckling, feng shui, attraktionslagen, himlen, änglar och morgondagens Gud har hjälpt mig få alla pusselbitar på plats. Nu har en karma/tidsknut/platsenergi ja allt lösts upp. Dessutom arvssynden el arvssynen som nån kallade det lösts upp. Detta är enormt. Det är för mig och min familj ett jättesprång! Jag är otroligt lycklig och oändligt tacksam! Tack, tack, tack! LoA rules!!! ;)

[Kathja]1
2014-03-10 20:39
#207

Älvan - 👍❤️

Theleonora
2014-03-10 20:45
#208

Tack Älvan för att du finns och för att du delar med dig!! Är glad att du joinat oss här!!

Är också otroligt tacksam för allt idag men kunde inte hjälpa att känna lite liiiite avundsjuka, vill också att vår familjs arvssynd ska lösas upp, tack gud för det! 

Annars så är jag för det mesta, allt är fantastiskt och vackert! ❤️ Tack för det!!!


Håbe
2014-03-10 20:46
#209

Jag känner stor tacksamhet för att jag kom i kontakt med just den person jag behövde som bäst precis när jag behövde det som allra mest. Jag känner sånt hopp inför framtiden.

Annons:
Älvan
2014-03-10 20:47
#210

Theleonora o Kathja (Saknar gubbar, men) Jättekram och hjärtan och fest och glam! :

Otroulig
2014-03-10 20:57
#211

Jag bara ryyyyser Älvan!! 🌊🌈 underbart att läsa!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-03-11 10:19
#212

Älvan!!! Wow!!! nu vill vi bara se en fin avatarbild också❤️

Jag är väldigt tacksam till mig själv ,, alltså till mitt JAG!!!! Vi har sådan bra Connection,, tack☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
2014-03-11 10:24
#213

#212 Eller hur! :) är så oändligt tacksam och känner mig så hel! :) tack för att jag får dela glädjen! Delad glädje är helt klart dubbel glädje!

Älvan
2014-03-11 10:24
#214

#212 Eller hur! :) är så oändligt tacksam och känner mig så hel! :) tack för att jag får dela glädjen! Delad glädje är helt klart dubbel glädje!

Älvan
2014-03-11 10:26
#215

Hehe Budskapet var så viktigt att det blev två gånger *skratt*

Theleonora
2014-03-11 10:29
#216

Tack för att jag är kär… I mig själv!! Så underbart, hade glömt bort hur det känns. Tack för att jag är jag igen, det bästa jag kan vara, kärlek!!


Annons:
[Kathja]1
2014-03-11 10:36
#217

Allt du säger är visst extra viktigt idag Älvan! 😉

Otroulig
2014-03-11 10:37
#218

Heja Theleonora!! Mjölka mjölka.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-03-11 19:09
#219

Shiwase! Nu har jag fixat avartarbild för din skull. :) Tack för uppmaningen!

Otroulig
2014-03-11 19:34
#220

Vilken fin älva!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-03-12 10:01
#221

Otroulig Tack. :) Det är jag inuti. Jag tackar för att jag får vara i livets flöde och all kärlek som kommr till mig från inre och yttre värld. Tack för att jag känner mig älskad och trygg!

SHIAWASE
2014-03-15 08:54
#222

Älvan!! finfin bild🌺 Ursäkta lite sent svar från mig😊Har liksom haft supersuper intensiva dagar,, men är snart tillbaka!!! Kom också att tänk,a på en sak,, vi har en medlemspresentationstråd!!! Ni som inte har skrivit i den får GÄRNA skriva,, så många bra och fina och innehållsrika kommenterare så man blir så nyyyfiiiken!!!! ( den tråden ligger under Aktuellt just  nu)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2014-03-15 11:12
#223

Jag är tacksam för livet och för vänner, alla underbara människor som jag får lära känna ❤️☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
2014-03-18 10:16
#224

Måste bara säga tack att mitt humör skiftade nyss från jätteirriterad till bara lite. Nu mer hoppfull och glad över att jag kämpar på. Det går framåt! :)

delfinen1
2014-03-18 18:25
#225

Tack för detta härliga forum!

Även tacksam för detta: 

Tack!

min familj

för att jag blir erbjuden gratis resor av folk jag knappt känner

att folk jag knappt känner vill köpa nya skor åt mig

att jag har kunder

att jag har härliga vänner

att mkt av det jag önskar mig slagit in :D

får gratis arbetskraft pågrund av att killar vill jobba gratis åt mig (bara för att jag är snygg.) De har erbjudit sig själva…

att jag har världens goaste pojkvän

attjag snart ska va rik hahahha a:D

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Otroulig
2014-03-23 21:36
#226

Blev så fylld av tacksamhet och kärlek till alla er - till mig själv som har tagit mig hit. Till att ALLT är som det ska, till LIVET!!!🌈🌊❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-03-23 21:40
#227

Tack för allt har blivit så mycket bättre redan och tack allt bra som jag känner är påväg. Tack för en solig dag idag och tack för alla fina upplevelser.

catchpassion
2014-03-23 21:48
#228

Jag är så tacksam att jag hittat tillbaka till LoA
Jag är så tacksam över att jag har detta forum och alla ni som finns här
Jag är så tacksam över den praktikplats många inte fått chansen till
Jag är så tacksam över att mina barn är friska och lyckliga
Jag är så tacksam att jag bor på en underbar plats
Jag är så tacksam att jag kan känna tacksamhet

Jag kan hålla på hur länge som helst…!! Tack Tack Tack Tack åter igen för detta forum och alla inspirerande människor här inne. 😍

Kram
CatchPassion

gardit
2014-03-25 19:44
#229

Tack för mat på bordet och tak över huvudet (har sagt det förr men det tål att upprepas)

Tack för familj och vänner🤗
Tack för att jag har fått ännu en anledning att lämna mitt nuvarande arbete och gå vidare i livet…🌈 NU SKA DET BLI AV!!!🌊

och sist men inte minst Tack för all inspiration ni ger mig🤪

Otroulig
2014-03-25 20:25
#230

Tack för att nåt lossnat på jobbet. 

Plötsligt känns allt bra igen. 

Min kraft  och självsäkerhet är tillbaka.

 I`M BACK!! Så känns det, tjoho!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
2014-03-27 13:51
#231

Yay Otroulig, kul!!!! 🤗

Och yay alla andra med!! 🤗

szirius
2014-03-27 16:02
#232

TACK för er. Ni alla. Kan aldrig säga det nog många gånger. ❤️

Otroulig
2014-03-27 18:03
#233

Tack för en perfekt dag som visat hur allt verkligen trillar på plats för allas bästa.

Bilen för hundvakten gick sönder, jag hade lämnat hund nr 2:s ägares bil på verkstan för en dryg vecka sen. ringde och undrade när det blev klar..svar: idag! Checkade med bilägarna och naturligtvis kunde hundvakten ta deras bil. Så allt löser sig för allas bästa!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2014-03-27 21:26
#234

Jag vill tacka mig själv för att jag tar hand om mig själv och vet vad jag behöver för att skifta mina vibbar✨ En timmes yoga i gemenskap nu på kvällskvisten och jag känner mig fullkomligt trygg och buren❤️. ( Maken sa att jag lyser😛)

Älvan
2014-03-27 21:37
#235

Tack för att min energi börjar komma tillbaka. Tack för mitt förstånd att inte växla upp på högsta växeln på en gång. Tack för att min kropp är frisk och stark. Tack för att jag är snygg. ;) Tack för att jag hittat kärleken och Gud. Tack för alla motgångar. Jag har valt en komplicerad livsväg och litar på att det finns en mening med det hela. Gud ger inte mer än man orkar bära. Tack för att jag är starkare än de flesta jag känner! Tack för att jag hör min inre röst. Tack för att mina drömmar kommit tillbaka. Tack livet! Tack kärleken! Tack Gud! :)

Theleonora
2014-03-27 22:45
#236

Åh vad härligt Älvan! Satt precis i tel med en vän om att jag inte orkar nåt och känner mig xxx (insert: alla dåliga känslor). Vill också ha den där vändningen men det finns ett motstånd som jag inte orkar kämpa emot längre heller. Är i limbo,..

Men tack för livet, kärleken och gud!!


Älvan
2014-03-27 23:01
#237

Theleonora Du har redan vänt. Du ser det inte själv bara. :) Tack för att du är vettig och tänk att tack vare våra sjukdomar hinner vi spendera mer tid på våran andliga utveckling. :) Det är ur kriserna den verkliga utvecklingen kommer. Jag tror att jag själv snart är i nivå med Einstein om man tänker på det sättet. :) hahahaaa Tack för alla motgångar! Nu behöver jag inte just denna typ av motgångar utan hoppas jag lärt mig min läxa.

Annons:
[Kathja]1
2014-03-28 08:10
#238

Älvan -  👍❤️

Otroulig
2014-03-28 10:19
#239

Ja Älvan ❤️🏆 Tack för att du kommit hit och lyser upp våra liv ☀️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-03-28 12:16
#240

Åh, vad gulliga ni är. Nu blev jag peppad! Tack och gruppkram!

[Kathja]1
2014-03-30 09:35
#241

Jag är så tacksam över att ha hittat till min kreativitet! Frihandsvirkning is da shit! Jag fixar inte att förstå mönster så jag får prova mig fram men det är bara roligt. Just nu är det en färgglad trekantssjal, en lila axelvärmare, lila glasunderlägg och orangea blommor som ska bli en duk på gång. Happy happy happy!

[Kathja]1
2014-03-30 09:35
#242

Jag är så tacksam över att ha hittat till min kreativitet! Frihandsvirkning is da shit! Jag fixar inte att förstå mönster så jag får prova mig fram men det är bara roligt. Just nu är det en färgglad trekantssjal, en lila axelvärmare, lila glasunderlägg och orangea blommor som ska bli en duk på gång. Happy happy happy!

Otroulig
2014-03-30 10:29
#243

I går insåg jag att jag lever ju i stort sätt mitt dröm liv redan! Jag pulade runt i trädgården hela dagen, med två hundar som sällskap, fixade och donade. Så TACK för att jag manifesterade detta boende en gång i tiden.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2014-04-02 15:52
#244

Tusen tack för att jag ställde upp för mig själv och gick till läkaren. Tusen tack att det visade sig vara bihåleinflammation. Och stort tack för att insikter bara faller och faller tillsammans med mina tårar och tack för att jag skymtar mig själv där bakom och när tårarna är slut där är jag. Jag i mitt nu! Så som det ska vara! TACK!!


Annons:
[Kathja]1
2014-04-02 18:03
#245

Jag är så tacksam över att jag tog en sväng in på andligskeptism där var det minsann en underbart låg nivå och taggig inställning. Precis vad jag behövde för att lyfta mitt förkylda humör. Blev fnissig av dem. Är oxå stolt över att jag backade medan allt kändes bra. Så tack till mig.

Älvan
2014-04-02 19:25
#246

Kathja Det som är roligt nu är att vissa visar sitt rätta jag och fyrar av riktiga förolämpningar som är lättare att bemöta än förtäckta otrevligheter. Tråden jag skapade kan tjäna som en varning för alla andliga att gå in på andlig skepticism. Det är ju helt meningslöst att diskutera där. Jag tyckte ändå jag ville plocka det problemet med otrevlig stämning till ytan. Jag är tacksam för att jag orkar ta en match mot tråkigheter på sajten. Jag är tacksam för att jag hittat till en positiv plats här där jag kan tanka energi. Tack alla fina! Jag vill även tacka för att händelserna idag kom helt underbart syncronicerat. Allt från underbara örhängen som inhandlats för halva priset till underbara träffar med underbara människor! Jag är tacksam för att jag nu är i flödet och att jag kan notera och uppskatta det. Fyller mig med glädje. Tack!

[Kathja]1
2014-04-02 19:31
#247

Man får inte glömma att det ligger i en skeptikers natur att "gå på" sådär. Alla har vi valt olika vägar. ♡

[Torahzen]
2014-04-02 22:23
#248

Jag är tacksam för healingen jag fick igår. Idag känner jag mig trött och glad.

[Kathja]1
2014-04-05 14:21
#249

Jag är så tacksam över alla fina kärleksfulla människor som finns här inne! Tack för att ni finns. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

gardit
2014-04-05 14:48
#250

Tack för böckerna jag hittade på bokhandeln idag:

RÄTT UR JORDEN, handbok i självhushållning - Nu ska här odlas grönsaker!

och VÄGRA FÖLJA JOHN, från lagom vanlig normal till omåttlig unikt fenomenal

Den första har jag läst om och funderat över, den andra däremot bara "ropade på mig" ska bli spännande att läsa🌺

Älvan
2014-04-05 15:26
#251

Gardit Fantastisk bok; Vägra följa följa John Själv var jag på yoga och hade en bra stund! Tack fina friska starka kropp! :) Tack för att jag idag kom till insikt om att minst 6 narcissister i min närhet dränerar energi. Tack för det ger mig möjligheten att fundera på varför jag valt att tex ta mig en sån förälder och ex. Vad jag har tänkt mig att lära mig av det här på jorden. När jag kommit på det hoppas jag kunna släppa kampen och bli fri och istället attrahera friska hela människor som lever i kärlek. Jag tackar redan för detta på förhand och för att detta ska gå smidigt. Jag tackar samtidigt för de kärleksfulla personer som redan finns i min närhet! Tack! Ni ger mig kraft. Jag tycker om att ge till dessa kärleksfulla personer och tackar för att jag får det. :)

Annons:
MissInAction
2014-04-05 19:37
#252

Är så tacksam för alla underbara människor som jag har träffat ♥ Alla är unika och vackra på sitt sätt och alla är lika viktiga.

Jag är otroligt tacksam för den kärlek som jag känner idag. Kärlek till människor, till mänskligheten, till planeten och till Universum. Känner mig så ödmjuk och så lycklig över att vara del av allt ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
2014-04-05 20:33
#253

Jag är tacksam för att healing jag fått, det har hjälpt mig enormt. Jag är tacksam för livet, glädje och all kärlek som omger mig, alla ni här inräknade. ❤️

[Kathja]1
2014-04-05 20:39
#254

Vad härligt att höra Tora! ♡♡♡

[Torahzen]
2014-04-05 20:41
#255

😘

Otroulig
2014-04-06 11:38
#256

TACK! Fick just ett erbjudande om att få träna gratis med min hund i en handplockad grupp. Åh så glad jag blev! Vilken fin överraskning! Haha, fast egentligen inte - för igår skickade jag ut en vibb att det var dags för nån kurs med jycken igen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Älvan
2014-04-06 12:59
#257

Tänk att uttrycket "det står väl till i universum" stämmer. Jag har både här och IRL ojjat mig över mitt tredje öga som inte vill stängas och orsakar bla trötthet och huvudverk. Efter det dyker narcissister och information om narcissister upp på tv, datorn, i diskussionsforum och ute i verkligheten och det är också energikrävande. Tack för tredje ögat och narcissisterna! Nu har fattat grejjen! :) Jag ska lära mig mer om mig själv och vilka vibrationer jag har och sänder ut. Jag ska veta mer om narcissism för att skydda mig och även hjälpa andra att skydda sig mot narcissisters attacker. Jag har nu fått förbereda mig på att så gott det går göra det bästa för mig och mina barn i den situation jag tidigare manifesterat och nu måste förhålla mig till. Jag har nu skaffat verktyg hur narcissister fungerar och hur jag ska bemöta mitt x på bästa sätt så jag kan spara på min energi samt komma till mitt mål. Jag har också varit tvungen att svart på vitt gå igenom på ett papper alla mina relationer och finner att minst 6 narcissister finns i mitt liv. 3 är vänner och de åker genast ut. 3 är svårare och jag ska jobba vidare med det. jag har tagit ut kriterierna/egenskaperna hos narcissister så jag nu kan gå igenom och se vilka som inte är välkomna som redan finns i mitt liv. Sen har jag gjort en motsagt lista "antinarcissist" lista där jag skrivit motsatt egenskap till narcissisten. Den ska jag läsa varje dag och önska in fler personer med de egenskaperna in i mitt liv! Det är verkligen sant som Ester Hicks säger; när man vet vad man inte önskar in i sitt liv blir man klarare med vad man önskar i sitt liv! Tack tredje ögat, tack narcissisterna, tack Ester Hicks, tack detta forum och alla aktiva här både narcissister och ni som lever i kärlek, tack internet och tv, tack alla som medverkar till insikt! Kram och ha en bra dag alla fina här!

Theleonora
2014-04-06 13:05
#258

tack älvan för att du skrev om narcissist häromdagen! Det gav mot otroliga insikter! Tack tack tack! Tack för att jag har gråtit från botten av mitt hjärta!! Och tack för att jag har fått så fantastiska insikter om varför jag blir ignorerad. Det gör fortf väldigt ont så det finns säkert mer gråt men det löser sig! Tack gode Gud för en underbar förmiddag med träning, god frukost och härligt bad! Tack för att jag resten av dagen gör precis vad jag vill när jag vill!! Tack för frihet!! Tack för att jag lyssnar på mig själv och gör det som är rätt för mig!!❤️


Annons:
Älvan
2014-04-06 13:08
#259

#258 Theleonora Tack för att du bemöda dig med dn uppskattning! Betyder mycket! Jag kan säga att mina erfarenheter och kunskaper i detta område varit mycket kostsamma. Just därför vill jag hjälpa andra exv på misshandelssidorna och här!

Theleonora
2014-04-06 13:13
#260

Tack för att du hittat till oss Älvan! Det du tar upp har varit exakt det jag behövt se i min omgivning. Tro mig jag vet hur det är att växa upp med narcissist tyvärr. Just nu kan jag inte se det positiva i det men det kanske kommer. Det kostar mycket energi! Men nu får det räcka. Nu är min energi min och jag är viktigast i mitt liv!!


gardit
2014-04-06 18:42
#261

Tacksam för att dagens möte uppfyllde alla förväntningar, nu är jag trött, men supertaggat att jobba vidare!

Älvan
2014-04-06 18:49
#262

Tack för den person jag längtat efter kom och träffade mig idag. Det blev ett mycket varmt möte. Tack för att jag så småningom lär mig ta emot kärlek. Tack för att jag i hjärtat alltmer börjar förstå att jag är värd den kärlek som kommer.

Älvan
2014-04-07 13:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#263

Igår morse kom jag på att jag behöver balansera gula chakrat (3?). Kom på att jag inte äger gula kläder. Jag har bett om tydlig vägledning från guide, överjag el Gud. Till lunch fick jag oväntat presenter från oväntat, men mycket önskat besök. Gul tvål, gult badsalt. :) Thekopp med texten; Peace of mind comes within Till saken hör att jag varit stressad och mått lite dåligt sista tiden och affirmerat och försökt se min kropp som hel och frisk. Jag blir fnissig av mina manifestationer och över att när bett om tydlig vägledning nu nästan får övertydlig på gränsen till nån som skojjar med mig och tänker "nu måste du väl ändå fatta poängen för mer tydligt kan du inte få budskapet nu!" ;) Mitt svar; Tack! Jag ser och hör! Jag tar nu en kopp te och reflekterar över budskapet på koppen! :)

[Torahzen]
2014-04-09 20:33
#264

Jag är tacksam för att jag har sökt jobb! Jag har fått ett bekräftelsemejl och de kommer att höra av sig inom några veckor.

catchpassion
2014-04-09 22:03
#265

Jag är tacksam över att jag kan känna en litet blygt leende på mornarna när jag kliver upp! Tacksam för att jag har ett hus och att tvättmaskinen kyl/frys fungerar! Tacksam att jag har så fina barn, Tacksam att ni finns här, tacksam att jag håller på att hitta livsgnistan tillbaka. Tacksam för min praktikplats. Tack tack tack!!

Kram
CatchPassion

Annons:
MissInAction
2014-04-09 22:12
#266

Tacksam för ett härligt yogapass på F&S ikväll ♥ ☀️
Hade jättemycket mjölksyra av någon anledning men det kändes ändå bra och avslappningen var underbar.. tror jag slumrade till men "vaknade" ändå pigg, brukar alltid vara så trött efteråt.
Min kropp tackar mig och mår så otroligt bra av yogan, jag märker stor skillnad i rörligheten även om jag inte var direkt ovig och orörlig innan. Och som exet brukade säga, jag blir gladare och mer harmonisk av att yoga regelbundet 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2014-04-10 12:29
#267

Jag är SÅ tacksam över A- HICKS✨. Jag kan ALLTID skifta genom att lyssna på dem. Hittade nyss en om " talk yourself out of doubt into believing" och mitt smågrubbel på morgonkvisten är som bortblåst, känner nu iver och hoppfullhet och glädje igen!  TACK! Bara av att lyssna, jag har inte ens "övat" eller gjort nåt focus wheel eller nåt, utan bara ☝️👍❤️

Fort går det också, 15 min och jag är på en heeelt annan plats. Ville typ gråta innan och nu är jag jordad och klar. Det är som en ofattbar gåva att ha tillgång till denna vägledning, gratis och oändliga terapi/coach-sessioner på youtube. Helt fantastiskt.

Jag är också tacksam för att jag hör min inre guidning bättre och bättre. Får liksom tysta varma men bestämda order, kliv upp, ät något, andas, drick vatten, gå ut, vila 10 min osv under dagens lopp. Och då är det bara att följa, och det känns sååå rätt, får liksom gåshud och det klickar i kroppen…

Och jag är tacksam hur enkelt det är, att lotsa mig fram i vetskapen om att allt är en spegel, jag släpper allt drama om hur andra beter sig och vänder blicken på mig själv…sedan igår då jag såg videon som jag länkade här, har orden " shine your light" ringt i öronen. Att vilja vara mitt bästa jag.

Tack, tack tack. Life is supposed to feel good…🤗

[::Vera::]
2014-04-10 20:09
#268

Tacksam för att jag fick styrkan och mod att hoppa av. Är tacksam för att det högst osannolika nyligen inträffade så uppenbart vid två tillfällen och idag fortsätter att bekräfta att jag är på den utvägen som jag ska följa.

Tacksam för att jag kommer ihåg hur det känns att älska, att jag ser ett ett litet ljus och en framtid. Är tacksam för att jag kan känna en längtan och känna att jag vill leva!

Otroulig
2014-04-10 20:59
#269

Då låser vi denna tråd för att starta en ny fräsch att vara tacksamma i. 

Den nya tråden hittar ni här

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: