Annons:
Etikettklotterplank
Läst 3592 ggr
crinalina
8/13/13, 8:41 PM

Klotterplank 18

Här klottrar vi precis vad vi känner för det. Saker som inte behöver en hel tråd, vad vi gör idag, en rolig historia. Ja, vad man än känner för. 

De tidigare klotterplanken hittas nu i en egen kategori i listan till vänster.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
linnease
8/13/13, 9:36 PM
#1

Jag med, aldrig varit sugen över huvud taget. Tills jag träffade M :)  Helt plötsligt vände det, haha, galet, trodde jag aldrig. Men börjar känna mig stressad med, hoppas jag hinner bli frisk innan jag blir för gammal… Och vill nog ändå inte ha dom NU iaf, om ett par år eller nåt isf. Redan 36, hm…

szirius
8/13/13, 10:23 PM
#2

Här svajas det rejält🌊🤮. Hemkommen och behöver tid att landa. Totalt förvirrad, sönderbombad av alla intryck under lång tid, behöver nu tid att stanna upp och landa i mig själv. Läste förra tråden, om att flera av er bara har positiva människor runt sig nu som är nöjda med sina liv! Tjena vad det tjongade till i mig💣. Vad bubblar jag ut för dynga som tycker jag fått parera hela sommaren inför alla gnällisar?🤐 Inte minst för att jag inte fattar vad de gnäller över!🤔 Men det är väl jag…nånstans…tröttsamt är det iaf. Inte minst över att fortfarande bli så jäkla ifrågasatt. Såpass mkt så jag faktiskt tappar bort mig själv och börjar tvivla. Och tvivlet ger mig rå-ångest.

Just nu ifrågasätter jag precis allt, jag känner mig utmattad och känner inte minsta känsla av att jag är på rätt plats, på rätt spår, i rätt känsla, ha ingen tillit, noll inspiration, tycker det är vaaaarmt här hemma, men har heller ingen minsta längtan tillbaks. Vill liksom INGET.

Jag ska sova ikapp lite, meditera några dagar, kramas massor med min familj och så vet jag att jag kommer hoppa upp några steg på känslostegen och då bli mer klartänkt. Kram till er alla!❤️

[Kathja]1
8/13/13, 11:38 PM
#3

Välkommen hem vännen! Är väl inte underligt att det svajar efter alla de intrycken som du har fått i sommar. Landa låter som en bra plan. ❤️🌊

[Kathja]1
8/14/13, 9:14 AM
#4

Idag blir vi av med den sista sommarlovsungen, även om han är världens skönast kille så ska det bli gott att vara själv med Älsklingen. Känner mest för att ligga och gosa och slötitta på tv för tillfället. Är trött som attan, fattar inte varför, sover gott så inget där. Kanske inte är nyttigt med semester? 😉Eller så behöver jag bara vila mig ordentligt.

Idag har vi iaf kanon väder, inte så varmt ännu dock men strålande sol från klarblå himmel. På agendan står idag att (kanske) städa och att skriva lite mer på min e-kurs, ifall inspirationen infinner sig. Annars ska jag mörda myror och njuta av solen. Kan säkert får gjort allt av ovan utan problem. Är skönt att inte ha en massa måsten, inte för att jag brukar ha så många 🤐, men det gäller att hålla balansen så att jag inte halkar in i slappeträsket och där får ångest. 🤪

Det är onekligen lite svajigt just nu, men det burkar ju ge sig så det är bara att skita i det och njuta av livet istället. 😃

Otroulig
8/14/13, 12:19 PM
#5

Välkommen tillbaks Szirius ❤❤. Tror oxå landa är en bra idé. Och vet du skit i varför du mött alla negativa, jag gissar att du för några år sen kanske inte ens reagerat på att de var negativa. Landa i dig. Kathja haha, vi kan göra varandra sällskap i slappeträsket. Jag känner mig helt konstig..fortfarande i limbo land, men nu känns det som att det rör på sig. Kanske för att jag skrivit om rörelse. Känner mig förvirrad… Läser Fältet och kompenserar med tönt spel på mobilen. Lite hjärntvättad helt enkelt. Drömmer som bara den, men rätt trevliga drömmar. Den enda dröm sekvensen som kändes viktig var en kvinna som hade ett tredje ben som satt mellan de två vanliga, hon skulle stretcha och balansera sin vikt på mitt benet. Hmm balansera är viktigt tydligen. Kram på er, vi som saknar harmoni känslan hittar den ju snart igen. Det vet vi ju ❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/14/13, 12:23 PM
#6

Klart att vi vet. Jag drömmer också en massa. Analyserar för full, även då jag är mitt i drömmandet. Tror också på att börja snacka flöde, tänka flöde, vara flöde. Kände det då jag skrev i penga-tråden. Flööööööde är dagens ledord. Ska flöööööda mig ut i solen tror jag.☀️ Dammråttorna får leva en stund till. 👍

Annons:
szirius
8/14/13, 5:34 PM
#7

#5 ja, där sa du nåt, det är sant att jag nu lägger märke till hur så många sitter fast i klagoträsket fast de egentligen lever liv fyllda med så mkt att glädjas åt. Det känns så bortkastat liksom. Det tänkte jag inte på tidigare, då var det "naturligt" att det var vad man pratade om. Gnäll. Nu vill jag inte ha det som det naturliga samtalsämnet längre. Jag vill öppna upp för drömmar och fantasier eller bara njuta av allt det vackra, tillsammans med andra - inte bara i min egna värld eller med maken.🌺

Vi var ute en stund tidigare idag, han log stort och gav mig världens kram och sa " du gör mig så lycklig - bara genom att sitta här". Kanske det finaste kärleksbeviset❤️

Jag gjorde nyss yoga, har köpt en fin bok och har på lugn musik i bakgrunden. Stillhet. Ta hand om kropp och sinne är tiden till för nu. Gjorde en god sallad till lunch. 

Har börjat få lite lust, har börjat dra fram här hemma, haha, färg o prylar. Bra tecken!

Kram

Otroulig
8/14/13, 5:54 PM
#8

Wow…vilka härliga ord från din man ❤❤❤❤Fint Szirius då är du tillbaka på banan igen:) Jag var in till stan och köpte hörlurar för att kunna svepas med i guidade meditationer. Sen tog jag och jycken en långpromenad. Skönt. Har nu kört en av meditationerna. Det kändes bra, Faith!! Jajamensan!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
8/14/13, 10:02 PM
#9

vad är det nu för meditationer jag missat? Länka! Älskar att prova nya!

Tack!

szirius
8/14/13, 10:21 PM
#10

Aha, kan det vara Kelly Howell som nämts tidigare? Finns massor på youtube🙂

[Kathja]1
8/14/13, 10:37 PM
#11

Det stämmer fint det. Har laddat ner 🤐😇 en massa - hela BRAIN SYNC  med Kelly är säkert 25 olika meditationer. Me like!

szirius
8/15/13, 1:57 PM
#12

Äääää, vi lyssnade igårnatt på en( maken somnade efter 5 min😃 ) och då märkte jag att det är ju de där som jag INTE gillar, hahaha, jag tycker det blir skitläskig stämning då det kommer flera röster som går in i varandra, huuu, som om jag sover och är vaken samtidigt🤮, känns som att det är hjärntvättning då jag inte kan höra allt hon säger…. musiken är så ojämn också, det stressar mig lite, jag vill ha harmoni. Tur att vi är olika!😃🌺

Jag fortsätter med mina änglameditationer jag…😇

Otroulig
8/15/13, 2:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Tänk, jag gillade inte heller när rösterna gick in i varandra förut. Men nu känns det som JAAA!! Hjärntvätta mig!! Omprogrammera mig!! För lite känner jag att jag tappat den euforiska höjden. Ni vet, känslan av att ALLT är möjligt. Jag verkar behöva en övertygande röst som säger det åt mig. Ligger här nere i soffan i stugan. Det är höstlikt ute. Inget strandväder direkt. Har tagit promenader i den vackra naturen. Försökt snacka med mitt träd här nere. Men känner mig lite avstängd..har fortfarande en rygg som snackat, men idag lite bättre. Jaja allt är som det är.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
8/15/13, 3:16 PM
#14

Funderar lite Otroulig… Det är ju en ganska vanlig känsla det där du beskriver efter att man har uppnått ett mål, innan man har omgrupperat och tagit sikte på ett nytt mål. 🤔

Men höst låter deppigt…Här har vi (sen)sommar, har njutit av sol och pyssel ute mest hela dagen. ☀️

Otroulig
8/16/13, 3:42 PM
#15

Nu blev det helt plötsligt varmt och högsommar igen! Tackar! S..tan i gatan vad min rygg håller på. Det känns som att hela rump och bäcken partiet krampar. Det brukar ju bli bättre när jag rör på mig- men nu får jag ta små ligg pass på promenaderna och rulla ihop som en boll. Vet att mina långa "sov och läsa bok pass"kan vara bidrag till detta. Men vet ju att det är skapat av mina tankar, nåt om trygghet och min relation till mannen, syn på min kvinnlighet … Eller nåt. Börjar tröttna på det i alla fall. Det började faktiskt när jag började nya jobbet tror jag.. Tja, ska köra lite EFT och hoppalång. Får köra på frihand för uppkopplingen är för seg.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
8/16/13, 5:46 PM
#16

Härligt otroulig! Låter som den värk jag hade förra veckan. Är uppe som vanligt men märker när det är saker som ska släppa så får jag känningar där igen. Ser fram emot att höra när det har släppt för dig! Kram❤


szirius
8/17/13, 12:22 PM
#17

Höftpartiet…balanserar dig framåt…små tankar härifrån❤️Jag tänker också som Kathja - och har sagt det förut till dig kära Otroulig, det tar TID att landa på ett nytt jobb, ta det varsamt med dig själv🌺. Rastlösa är vi allihopa, allihopa, ja mee o duu mee # sjunger# . Och njut av semester, det låter helt ljuvligt att ha egentid och bara gå omkring o krama träd o ligga o läsa böcker juh! 🎈

Själv har jag det inte sämre🎈, maken väckte mig efter 10 h sömn! och gjorde en frukostbricka till oss och så fikade vi ute i varm sol☀️. Nu ska vi strax rafsa ihop oss och åka och bada. Igen. Jag och sonen var mer under än över vattnet igår. Älskar att bada! Vi står på händer o tävlar om vem som kan göra flest vattenkullerbyttor och simma längst under vattnet och dyka djupast osv. HUR KUL SOM HELST🌊

Har dock en hel del fjärilar i magen över framträdandet på tisdag😞, massor med elever fattas, så jag behöver koka ihop nåt helt nytt…tyvärr fattas just de 3 elever som jag brukar dansa med som jag tycker är de bästa koreografierna, och har nu 3 dagar på mig…kan inte förbereda alls innan jag ser vilka som verkligen dyker upp i morgon på repet…och så kommer egosnacket om att visa kroppen i minikläder…kära faster sa det så snällt…att jag har blivit så MUSKLIG i sommar, haha, så kan man ju se på det…mjuuuuka muskelarmar😇

Otroulig
8/17/13, 2:46 PM
#18

Åhhh vad härligt levande det låter Sziriuz med badandet❤❤❤. Jag VET att tankarna inte ska gå åt det här hållet …men jag börjar faktiskt bli orolig för att jag inte ska komma hem… Fast töntigt inser jag. Jag tog faktiskt med mig starka piller.. Får väl köra några mil i taget om det kniper. Eller så får jag väl sjukskriva mig och ligga här då.. Har lagt Fältet åt sidan och har nu fastnat i " Torka inga tårar utan handskar" en varm igenkänningskänsla kom när jag läste om en av huvudpersonerna som efter den första natten med mannen som visar sig ska bli hans livskamrat, står och ser ut över Stockholm och ser en ny värld. Så fort kan det gå. Från ett ögonblick till ett annat kan livet förändras..som genom mirakel❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/17/13, 3:51 PM
#19

Hmm funderar lite här, FÖRLÅT för att jag tjatar… Förra gången min rygg brakade var ju några månader efter brytningen med exet. Då var jag oxå härnere, då blev det riktigt akut, fick åka in på akut mottaget liggandes i en husbil :) lite komiskt så här i efterhand. Den här gången har jag ju faktiskt släppt mitt jobb, som jag älskat i 17 år. Det kanske helt enkelt är så att jag känner mig otrygg. Något jag verkligen älskat och som gett mig trygghet har jag varit tvungen att släppa. Vilket innebär att NU mer än någonsin är det viktigt att ha TILLIT, att känna grundbulten i fickan. Och orsaken till att jag kommit fram till detta var för att just fick ett nytt mail från Lotus Tarot kortet "Five of cups" = Loss…. Tack❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
8/17/13, 4:03 PM
#20

Låter logiskt Otroulig!

Annons:
[Kathja]1
8/17/13, 5:00 PM
#21

Du får ont i ryggen som en del av din sorgeprocess, låter ju helt rimligt. Men då vet du vad det är och vetskapen brukar lätta på känslan bara det. Är bara att ANDAS, glida MED och vara i nuet och vetskapen om att allt är perfekt och just som det ska vara i detta nu. 😍

Otroulig
8/17/13, 5:11 PM
#22

Kändes bättre bara jag insåg detta på nåt vis ❤ Haha ja jösses vad jag andas ska ni veta;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/17/13, 5:33 PM
#23

Själv gör jag inte många knop. Njuter av att vara ledig. Vi maratontittar på serien Heroes - mysigt värre. Och då vi behöver pausa så går vi ut och njuter av sommaren och rensar lite ogräs eller annat lättsamt. Då andan faller på så skriver jag lite på min e-kurs också, men försöker att hålla det kravfritt. Har en förträfflig semester med andra ord!

szirius
8/18/13, 12:38 PM
#24

" 10 000 spindlar kan inte ha fel - min danslokal är fantastisk!!!"😃

Jag sopar spindelnät, ska sedan skura golv och SEN börja plita ihop nåt slags uppträdande….eleverna kommer kl 16…eeeh, göra allt i sista stund, yes!!!🥳😉 ( noll inspiration, men det kommer kanske…)

Igårkväll fick jag ett ryck och började vitbetsa möbler hemma i stället, det var mitt lördagsmys😛, jag struntar gärna i Iron man😴.

Andra dagen nu som vi fikat frukost ute, alla 3☀️. Så himla mysigt - men jag är HOPPLÖS på att börja foka på vad som behöver göras i trädgården i stället för att bara njuta🤐🤔. Min tanke var ju att släppa allt för några dagar och INTE göra massa listor i huvudet på vad som ska göras sedan….fysiskt gör jag inte många knop jag heller men huvudet går i ett #tänktänktänktänk#.

Kathja, låter som att du har en UNDERBAAAR semester! Härligt!🌺

[Kathja]1
8/18/13, 1:41 PM
#25

Åh jag är så sugen på att "fixa"! Vill måla möbler, skapa tavlor, sy gardiner…ooohhiii. Önskar mig mängder av material att använda till det. Tack! Vill sätta färg på vårt Hemma. Har dock en Älskling som är VÄLDIGT konservativ, han gillar vitt, och vitt, och vitt, och blått. Vinrött är okej också. Ni skulle sett hans min då han kom hem till mig första gången, hade en ROSA väg, varmt rosa, som gick från hallen heeeela vägen in i vardagsrummet. Åh vad jag älskade den väggen. ❤️Saknar sällan saker, men den väggen kan jag sakna. Är väl vad den står för kan jag tänka mig, var min vägg i min lägenhet.

Men jag ska allt få in lite färg här hemma också, han älskar mig och vill att jag ska vara glad så det är inte så svårt. 😉

Och Szirius klart att det kommer att gå KANON. ✨✨✨ Med både uppträdande och fokus. 😎

Otroulig
8/18/13, 2:18 PM
#26

#24 haha, kan se framför mig spindlarna ståendes på två ben, vingla och härma dig och dina elever;) Tänk att jag var sån, kreativ och konstruktiv, förut. Vill ju vara i den känslan och flödet igen. Men..just nu Är jag inte så aktiv, så då accepterar jag det. #25 Ja, färg är härligt. Bara vitt skulle inte heller vara jag. Känns inte så nu i alla fall. Varma färger ska det vara:) Jag har nu lagt om dygnet. Brukar göra det härnere när jag är själv, har svårt att somna - sen vid tre tiden infinner sig nåt slags lugn. Låg och läste i natt. Drömmer naturligtvis massor, men dom är svaga och egentligen mest småtrevliga. Jag verkar fixa och dona för andra. Vet inte vad jag ska hitta på idag. Nu är det ju kortare utflykter som gäller. Ska köra nån meditation oxå :) Tjingelinf

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
8/18/13, 2:31 PM
#27

Har haft på Hicks samtidigt som jag skurat! Kanon det! 

Jag pendlar så i min kreativitet och inspiration…när det känns bra så känns allt bra, som vanligt😉, sen ibland blir jag så sabla trött på alltihop🥵, vill sälja huset o alla saker o ha en liten husbil eller nåt, så enkelt som möjligt. Det finns så mkt att göra hela tiden! Jag vill ha ordning samtidigt som jag drar fram🤪. Maken skrattar, för just nu har jag lyckas dra fram projekt i varenda rum tror jag! Och då blir jag irriterad på stöket😡. Splittrad, that´s me. Att bara vaaaara och tillåta allt att ta sin tid, vara i skapandet🌈, känna sig fram några dagar, det är inte min kopp te. Från idé till handling och sen bortstädat inom nån dag☝️, annars får jag spader. Vilket jag redan har nu alltså.  Ikväll ska jag meditera big time! Sitta alldeles stilla och bara lyssna! Accepteeeeera😇

Annons:
undrarens
8/18/13, 5:26 PM
#28

oj oj oj vad man blir inspirerad då man läser detta klotterplank , ni verkar ju ha hur kul 😃som helst .

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

[Kathja]1
8/18/13, 5:41 PM
#29

Klart att vi har, i alla fall för det mesta. Vi har ju fått kläm på hur man styr sitt liv, och då väljer man att må bra och ha kul. 😉

Otroulig
8/18/13, 6:39 PM
#30

Kathja❤ körde just "Retreive your destiny" satt som en smäck!! Precis vad jag behövde höra!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/18/13, 7:44 PM
#31

Kul! Det var den som mest kändes som att den skulle till dig. ❤️Kanske ska prova den själv någon dag… 🤔

Otroulig
8/18/13, 9:07 PM
#32

Jaa! Har du inte kört den så GÖR det!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/18/13, 9:46 PM
#33

Nej den har jag inte provat. Har ju så många så det är svårt att välja, har kört Attract Wealth i några dagar, gillar den skarpt. Får väl ta din som nästa.

Otroulig
8/18/13, 9:55 PM
#34

Roligt hur olika det är, den kändes inte som att den gjorde nåt för mig, men som sagt, vi har ju olika saker att jobba på :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
8/18/13, 10:07 PM
#35

Japp, därför är det ju så bra att det finns flera olika. 👍

SHIAWASE
8/19/13, 12:12 AM
#36

Godmorgon pa er!!!

Har ar det sommarfestivaltider, sa i fredagskvall var pa pa en lokal sommar festival, De ar ratt sa fascinerande har i Japan,, Det ar mycket trummor, flojter dans pa gatan, mycket med gudar och annat,, ,, Nasta helg ar det storsta festivalen pa art~~ barnen alskar denna tid.

I fredags var det ute-kvall med mammorna fran barnens dansskola,,,, mycket mat och MYCKET dricka~~~ Kom hem tre,, och igar var det tavlingar,, sa typ tre timmars somn for att sedan satta mig och domma tavlingar,,,hmmm, inte sa bra planering dar🥵

Sa efter det blev det inget gjort resten av dagan~~

Men ni verkar ju vara kreativa harinne!!!  Har har vi ju fortfarande sa varmt sa man flyter bort.

Idag ska jag ivag till en tv-station och oversatta nagot repotage om varldsarv (i Sverige).. Lite sammanfattning av min helg!!!

Undrarens! Vi har kul har inne,, det ar just darfor jag rekommenderar dig att kika in har och skriva,,,, Basta sattet om man vill skifta fokus!! Namligen~~~~☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
8/19/13, 6:20 AM
#37

Godmorgon allihop!

Uppe före tuppen idag. Några av våra nya barn ska börja gå sina egna tider från och med idag, alltså inskolningen är klar, så jag lovade att komma dit tidigt så det finns någon där som de känner igen i alla fall första dagen.

Annars flyter allt på som det ska. Det är fruktansvärt intensivt men det är roligt. 5 nya barn började förra veckan. Idag börjar två till. Än så länge är det ingen som är superledsen och behöver vara i famnen hela tiden så då går det bra. En ny förälder som får mig att fundera över varför hon dyker upp i mitt liv bara. Maken till människa att leta efter problem och småsaker att anmärka på har jag sällan träffat. Men jag tränar mig på att bara andas och låta det passera. Inte så lätt men det går. Och det kanske är just därför hon är där just nu.

Ha en bra dag alla  ❤️

[Kathja]1
8/19/13, 10:31 AM
#38

God morgon, eller något. Sov väldigt länga idag, lite väl länge. Känns bra men jag "missade" helt min morgonstund eftersom både jag och Älsklingen sov till halv tio! Idag skiner iaf solen vilket är skönt, igår var det en regn dag. Jag har fortsatt att röja, slänga och fixa här hemma - känns så skönt att få det fint. Igår började jag röja i entrén, (vi går bara in bakvägen, rakt in i gamla pannrummet sedan hamnar man i köket) där går man nämligen rakt i i verktygsförrådet, och eftersom det är Älsklingens grejer ser där ut därefter. Man kliver in i kaos då man kommer hem till oss.  🤪

Men nu ska det bli mer organiserat. 😃

[Kathja]1
8/19/13, 11:24 AM
#39

Otroulig - Som sagt, det är ju bra att det finns flera olika meditationer… Jag körde just "Retreive your Destiny" och den var inte för mig. Körde av vägen redan vid ravinen, hi hi. Stod där och tittade på snyggingen på andra sidan och plötsligt hade jag bara slängt mig ut, flög på lätta vingar över till andra sidan och där knallade vi vidare in i skogen. Medan Kellys fortfarande pratade om att bygga en bro och våga gå på den. Så vi hamnade lite ur synk man säga hon och jag - men det kändes som ett gott tecken. Kör vidare på någon annan tror jag. 😎

Otroulig
8/19/13, 11:39 AM
#40

Haha Kathja, ja jag måste väl erkänna att jag glatt hade sprungit över bron innan jag insåg att man skulle vara försiktig:) Sitter på stranden och det är helt stilla och spegelblank. Det kan inte bli mer fridfullare än så här. Har haft ett litet bryt på morgonen efter kontakt med en person som bara pratar sjukdomar och råkade nämna att jag skulle testa att cykla ned till stranden ( visste inte vad ryggen skulle tycka om det) och raskt kom det " hur ska det gå, drar inte jycken omkull dig "osv. Gaah! Att jag inte kan vara tyst bara. Jag ska sluta prata om sjukdomar, läkarbesök osv med henne…..fast det är nästan det enda hon pratar om hehe. Jaja, det gick strålande i alla fall! Cykla var inga problem och nu sitter jag och njuuuuter med en termos kaffe:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/19/13, 11:44 AM
#41

Edit Jag ska naturligtvis sluta prata och tänka på s…domar över huvudtaget!!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
8/19/13, 10:01 PM
#42

Tittar in o säger hej☀️! Är trött, trött, trött 😴- kunde ändå inte somna förrän 4 inatt och vaknade 8 i morse. Är det månen tro🤔?

Har hur som helst avverkat danslektioner  på löpande band och sen varit o badat hela em och kom hem vid 20 och nu dans igen nästan 2 h.Redo för föreställning, oh yes! NÖJD tom🙂

Insåg precis att vi inte ätit nån middag! Ingen av oss är hungrig när det är 30 grader, vi har ätit mackor o frukt på stranden. Men nu ska jag göra banansmoothies och kolla på film.

Det har suttit långt inne av småstress men NU känner jag att jag inte bryr mig minsta om att huset är rörigt precis överallt ( i morgon har vi fullt program och på ons åker vi på läger 4 dagar), skafferiet är tomt, inga saker inhandlade inför skolan, inte mer än stora drag planerat inför ny jobbtermin- med andra ord TOTAL oordning vad gäller mig🤓. Men jag får bara släppa. Omfamna detta och lita på att allt har sin tid.🌊

[Kathja]1
8/19/13, 10:06 PM
#43

Kaos fyller sin funktion det också Szirius. ❤️Känns som att du har landat i tillit, låter skönt. ❤️

szirius
8/19/13, 10:16 PM
#44

ja, det är alltid lika häftigt, det säger liksom klick och så har jag nått en punkt då det bara pyser ut, som att "nä nu ORKAR jag inte må så här och tänka på allt fram och tillbaks" och så blir jag lugn. Kan ännu inte nå dit med fokus🤔 utan det är kroppen som når en viss stressnivå tror jag som sen slår av helt och pang blir jag trött och fridfull i sinnet. Önskar ju att jag ska hitta sätt att småpysa lite mer hela tiden så att det blir mer balans kanske, fast jag tycker ju att jag småpyser OCKSÅ…😉😃. Det braiga är iaf att jag ju känner mig själv och vet att "jaha, nu snurrar jag upp mig såhär overkligt igen - så snart kommer fjongen så snurrras jag ut och det blir tyst och lugnt, bara att andas".

Och idaaaaaag kom det.🌈🌛🌺

[Kathja]1
8/19/13, 10:26 PM
#45

Det är väl (nästan) alltid som så att det är just det där vi behöver - släppa taget och "ge upp", sluta kämpa och börja flyta med. 🌊 Och du är nog inte ensam om att (behöva) gå hela vägen innan det går att vända. Men det är skönt när man iaf känner igen vad man gör det i sig gör ju att lugnet infinner sig, när man når till "jaha nu är vi här igen". Och endera dagen så slipper vi att gå hela vägen och vänder som på en femöring.

szirius
8/19/13, 10:37 PM
#46

22 september? jaaaaaaa😃

[Kathja]1
8/19/13, 10:43 PM
#47

Ha ha, det hade jag glömt - ja 22 september. 😃Är inte långt tills dess…

Otroulig
8/20/13, 9:36 AM
#48

Godmorgon alla finisar! Nu känner jag mig back on track! Allt är möjligt igen och livet känns magiskt!! Idag ska lilla bilen få åka in på verkstan, sen ska jag börja städa och förbereda för hemresa i morgon. Hem till spiral uttagning och tandläkarbesök. Jag tänkte som så att jag tar allt mindre mysigt samma dag, så är det gjort sen :) Det som främst nu ligger i mitt fokus är att försöka öppna upp och våga stå kvar i kontakten med människor. Med er i mitt liv så har jag nog fått så mycket så att jag i IRL inte haft samma behov. Och då kunnat skjuta bort människor. Det ska vara både och ❤❤ Ha en härlig dag och kväll!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
undrarens
8/20/13, 2:57 PM
#49

klottrar på lite här nu..en lek med tankar kanske man kan se de som.

Men vad anser ni om de här med att ha "tur" (va de nu än må gälla, fantasin får löpa fritt), finns det nåt okänt bakom de begreppet(visst de är väl som allt annat upp till vad tycker man själv tycker och har fått för erfarenheter(dom förändras ju jämt och ständigt kanske beroende på vad man hamnar ibland för klientel👍) genom livet).

man har ju hört de ena med de andra😇 vad folk tror sig sånt kan bero på …känns sådär att bara lämna de(turen) åt ödet(fast många tror de) och dess verkningar(dom 🙂-a är nog bäst att minnas😃.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Otroulig
8/20/13, 3:40 PM
#50

Tur är nåt man skapar sig:) Det kan vara händelser som vid första anblicken verkar negativa, men eftersom vi inte har det fulla perspektivet i just det ögonblicket så ser vi inte att det egentligen är tursamt och precis vad vi behövde. Det vi pratar om härinne är att ALLT som händer oss skapar vi. Så tja tur..näe det finns kanske inte. Mer gåvor att vara tacksamma över - tänker jag. Och ALLT som jag ser det handlar om hur vi blir till sannare, mer kärleksfulla människor. OCH hur allt skall vara för allas bästa.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/20/13, 3:50 PM
#51

Kan inte annat än hålla med Otroulig, något som tur finns inte. Allt har du skapat själv och antingen skapar du med kärlek och det kan ses som "tur" eller så gör du inte det. Begreppet "tur" handlar ju om att ha flyt och flyt får du när du lever med och i kärlek - i allt du gör. Då kommer ditt liv att flyta på och andra kan se det som "tur", men du vet att du har skapat ditt eget liv, det som händer är därför inte tur (eller otur) det är summan av ditt agerande. 😃

undrarens
8/20/13, 4:00 PM
#52

jaha du såg de på de viset 🙂

min undring var bara att de är om att vi alla har ju" 🌊flyt" vissa dar , var mest nåt sånt jag tänkte då jag skrev klottret.

Yes precis tacksamma gåvor låter som en finare omskrivning😊

den  där sista meningen, ja just de ja 😃

den sk "skapelseberättelsen" (hade inget bättre ord just nu som "poppade"🤪 upp i huvet) om allt som  kommer är ovisst tolkar jag som vi blir sannare i förhållandet till den(de vi skapar) till stor del slumpens(jag menar alla människor kan ju inte veta om att de skapar allt utan agerar efter nåt annat utifrån sin situation och tidigare erfarenheter(vilket kan sätta krokben för en att våga ta nya kliv🙂).

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Otroulig
8/20/13, 4:06 PM
#53

Nej tänk va, alla som ännu inte vet om att Attraktionslagen verkligen gäller! Så Grattis! Välkommen i gänget :) Vi smittar av oss ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

undrarens
8/20/13, 4:27 PM
#54

😃 ja precis otrouligt knepigt de där med + o -😃(attraktionslagen).

för att svänga snabbt då man kännersig lite down  😮,slå på en humor😂 dvd eller video, eller se komiska u-tube klipp så vaknar man igen  🌊😃.

och de mörka är som bortblåst🥵

både nytt o gammalt i humorväg får en uppåt och bland molnen en stund 👍.

"kurt olssons" intervju(innanför skjortan eller nåt sånt tror jag de hette) med patrik sjöberg(för den delen de andra intervjuerna i samma program)  är en hit…hur lågt kan man hoppa.

"galenskaparnas" vm i inomhus idrott, är svårt o ogilla👍

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

undrarens
8/20/13, 4:33 PM
#55

😂ursäkta mig blev nog ett missförstånd  kommenterade #50  skriverier i #52:an ifrån mig😊.

såg inte de katja hade skrivit, vi (#51:an) skrev nog inom liknande tidintervall fast jag var ner och kollade om bullarna blivit gräddade😃,  och svar ja plåten fick bytas mot en annan👍

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Annons:
undrarens
8/20/13, 5:09 PM
#56

kom just ihåg dvd´n -robert gustavsson -25år -   veiron 👍går  inte av för hackor,  jajamän👍…

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

[Kathja]1
8/20/13, 8:49 PM
#57

Vet inte vad som har flugit i mig men jag flyter med. 🌊 Röjer som attan, slänger och flyttar om. Planerar att fixa väggar och göra fint. Mitt i röjet idag så började jag gråta, tänkte inte en vettig tanke just då, men fick känslan av att mitt röjande och fixande handlar om annat än att göra fint i huset. Jag tar hand om mitt hemma och det känns som att det är det jag ska göra, just så här. Känns som att jag förbereder och "boar", och nej jag är inte gravid. 😛

Återstår att se vad nästa fas innefattar… Men nu ska jag vila lite, är helt slut i kroppen. Får bli några avsnitt av Heroes tror jag, det behöver både jag och Älsklingen. 🥵

Otroulig
8/20/13, 9:15 PM
#58

Det låter fint, du förbereder och följer flödet❤. I entrén… För att välkomna det nya.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/20/13, 10:14 PM
#59

Tänkte inte ens på det. Tack!!! ❤️

SHIAWASE
8/21/13, 12:11 AM
#60

Godmorgon pa er!!!😍

Igar hade jag en ordentlig staddag,, fortfarande saker som behovs goras, och manga saker som behovs slangas,,,,men det far bli en annan dag, nu ar det i alla fall hyfsat har inne,, och jag ska se till att halla det sa~~ trots sommarlovslediga barn hemma🥵:)

Men idag blir det en ordentlig jobbdag framfor datorn!! och inte lata varmen rucka pa min inspiration!! Nar det ar standigt 35 grader sa blir man en aning slo,,, Tar ibland med mig datorn till nagot kafe,,,for det brukar vara lattare att fa arbetsro da,,, svalt och ingen som stor,,, 🌈 Och man kan inte hitta pa en massa andra saker:)

Ha en god natt, och drom fina drommar!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
8/21/13, 6:31 AM
#61

God morgon!

Skulle hemskt gärna stannat i sängen någon timme till. Det är så otroligt intensivt på jobbet nu så jag är helt slut när jag kommer hem men har svårt att gå ner i varv så jag sover dåligt. För mycket saker i hjärnan helt enkelt. För många saker jag behöver ordna och komma ihåg och jag är inte bra på det där med avslappning och låta tankar passera. Men vi har roligt och det är härliga barn. Och det är faktiskt ganska skönt att få komma igång med alla vanliga rutiner efter semestern. Det får vara som det är och jag vet att det lugnar ner sig om några veckor.

[Kathja]1
8/21/13, 7:26 AM
#62

God morgon/Kväll alla fina! En annan blev väckt strax efter halv sju, då behövde Holger kräkas, så det var bara att skutta ur sängen och slänga sig ut. Konstaterade , ännu en gång, att det är skönt att bo på landet då jag knallade runt där ute iklädd endast en…regnrock! 🤐Ja och ett par skor. 😃 

Min plan var att sedan välta i sägen igen men då ville de andra ut så nu sitter jag i soffan och är vääääääldigt trött. Kanske ska vila lite här en stund…

 Idag ska jag iaf ta det väldigt lugnt tror jag, röjde ju i "verktygshörnan" i 6 timmar igår, men nu har vi en entré. Mannen stod där ute i går kväll och klurade på hur vi med väldigt små medel skulle kunna får där lite finare. Som sagt, vår entré är det gamla pannrummet som även är köksingång…och det syns.

Nu är där iaf soprent så energiflödet är numer så fint så. 😃🌊

Annons:
Otroulig
8/21/13, 8:00 AM
#63

Godmorgon!! Men vad det städas!! Hoppas det smittar:) Tja i och för sig, jag sitter här och laddar för slutstädning och sen resa hem. Jag skulle behöva rensa jag med hemma, det skulle kännas skönt. Av nån orsak vaknade jag tidigt och det var bra, för mamma ringde just och jag hade blivit sur som ättika om hon väckt mig. Nu vill jag hem❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/21/13, 9:16 AM
#64

Vill väl inte påstå att jag städar så mycket, handlar mer om att röja. 😉Så idag får det bli en tur till återvinningscentalen.

Det var tydligt att det inte var meningen att jag skulle sova något mer idag iaf, la mig till rätta i soffan och sov nästan ja då kom Endor och ville ha kli. Men nu börjar jag att vakna till liv lite iaf. Sitter nu och jobbar med att tillåta människor att vara som de är, att inte döma osv genom att titta på Hollywoodfruar. 🥵😃🤪🤐

SHIAWASE
8/21/13, 9:49 AM
#65

Ja,, jag har trottnat pa att ha stokigt,, sa nu vill jag ha fint!!! Skulle som sagt behova slanga en del prylar,, men for storskrap (?om det nu heter sa?) sa maste man forst kopa typ "biljetter" sedan finns det en lista pa hur mycket "poang" som varje typ av skrap har ,, tex. resvaska 2 poang, barnvagn 1 poang, etc. etc. och man far slanga ett visst antal poang en gang,, sedan maste man vanta en manad Sa jag som ar en sadan som INTE ar detaljerad, och INTE tycker om "jobbiga" saker,, har ju dragit ut pa detta sa nu har vi diverse storskrap ,,  som jag maste ta och rakna ihop,, ringa for att fa det upphamtat~~ Men det ska bli gjort!!!!

Sedan, hander saker!!!:) det borjar unfoldas,,, det har det ju gjort lange,, men jag borjar narma mig mina projekt,, som jag skrev ihop for flera ar sedan!!! ,,, ,t. o m ambassaden ar intresserad av ett samarbete! (det var inte jag som fragade~~~ sa kanske, ar jag pa vag (eller jag ar ju pa vag vad som an hander!!!) Kul!

Forsta eventet ar ju i Oktober!! och ett storre till varen, ,, och sedan har jag ju hela media projektet ,, och jag traffade en intressant person forra veckan,, sa det ar bara till att njuta av unfoldingandet,,, och inte vilja ha allt for fort!!!~~~~

Har nu statt i koket i over en timma,, 35 grader,,, ingen A/Celler liknande,, och gjort lasagne,, sa jag har val ocksa svettats nagra liter!!

Kram pa er!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/21/13, 10:23 AM
#66

Oj så mycket spännande det händer i ditt liv Shia! Och självklart så håller det på att bli det du vill och drömmer om, även om allt har sin tid. Själv vet jag inte vad jag ska hitta på med livet, har dåligt med struktur men många klara bilder av hur det ska vara. Mycket frihet, resa, samvaro, mysiga och inspirerande möten, mer frihet, shopping och flärd (ska bli min grej tror jag, hi hi) - och så ser jag mig själv föreläsa, i allt från människors kök till kyrkor och Globen. Får väl se vad det bli av det. Som sagt känner in vad jag behöver göra och nu är det njuta av semestern som gäller. Och röja och bana väg för energierna att flöda fritt är ju tydligt. 🥵😃🌊🌈🏆

Theleonora
8/21/13, 10:26 AM
#67

Härligt Shia! Att det går åt rätt håll för dig. Såg ett klipp på youtube som hette; People come into your life for a reason, a season or a lifetime! Jag är redo, tillåter och tar ansvar för the lifetime approach :). Bring it on!!!


[Kathja]1
8/21/13, 12:14 PM
#68

Skulle väl skriva i manifesterings-tråden, eller insiktståden, men det får bli här. Jag är helt klart inne i en fixa flödet i livet period, insåg härom dagen hur ofta jag har armarna i kors, t.o.m när jag sitter i soffan. Och så fick jag i huvudet att det skulle jag sluta med, så nu är det armarna på annat sätt som gäller.

Sedan satt vi och kollade Top Gear och började prata bilar, jag gillar bilar som mullrar och gillar även män som "mullrar" m.a.o har mörk röst. Från det kom jag att tänka på att jag förr om åren typ 2-3 ggr/året tappade rösten, helt utan (yttre) orsak. Tanken -Varför? for raskt genom mitt huvud och sedan skulle jag kolla ett mejl… Det var från en kvinna som sysslar med meta-medicin och där skrev honom om halsen som bron mellan huvud och kropp (självklart!) - och då fattade jag varför jag förr tappade rösten och nu aldrig gör det. Snacka om att inte ha kontakt kropp-själ.

Tada! Här händer det grejer. 😃Men nu lite mer Heroes… 🙂

[Torahzen]
8/21/13, 3:00 PM
#69

Här städas det också! Både hemma och på jobbet. Det är så skönt. Jag KÄNNER verkligen att det är andra energier nu. Imorgon blir det en tur till återvinningscentralen med ett lass överblivet! Ikväll kommer en tjej och hämtar lite saker jag skänker bort. Härligt, härligt!

Annons:
SHIAWASE
8/21/13, 3:13 PM
#70

Harligt med rensningar ,,och man som mullrar!!haha~~

Jag VET att det ar pa gang,, sa det ar bast att slappna av,,, :) Men jag har haft en tid av obalans~~ fast nu har jag nog hittat tillbaka till kanslan och tilliten, och da ploppar det upp tillfallen och moten etc. valdigt intressant,, och sa sjalvklart!

Sa jag har ju annu en gang fatt bekraftat att med oro, angslan, osakerhet, sa forsenar vi vara visioner~ MEN samtidigt ar denna tid av osakerhet, viktig for att sedan uppskatta de visioner som faller pa plats!! Sa jag valkomnar allt, och uppskattar mig sjalv, aven nar jag ar angslig och osaker,,, och sjalvklart ocksa nar jag ar forvantansfull och VET att allt kommer att trilla in~och falla pa plats!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/21/13, 8:56 PM
#71

Så Härligt med unfolding Shia 🌺🌊!! Vi kommer att vara så stolta över att få följt med dig på hela din resa 🙂

Så härligt att vara hemma och få använda tangent bord igen - med en hygglig uppkoppling! Hemma är bra!! Jag känner hur energin redan har fyllt upp mig!

Hrmm insåg just att jag ätit upp ett knippe sparris…jag som ska till gyn i morgon bitti. Ska jag vara helt konsekvent får jag väl mula i mig lite vitlöksklyftor också, eftersom jag även ska till tandläkaren, Moahahaha!😈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/22/13, 1:25 AM
#72

Godmorgon Otroulig!! Nu blir dina inlagg lite fargladare ocksa!☀️

Knippe sparris?  Vad hander om man ater det🤔??

Idag , annu en dag med jobb och jobb i varmen!!! Ha det bra alla fina🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/22/13, 7:12 AM
#73

God eftermiddag eller vad det blir för dig Shia, hoppas det flödar på med jobbet:) Jo, sparris har en liten bi effekt. För mig märks det redan efter någon timme. När man kissar luktar det som att man vore katt hihi. Sen vet jag inte om doften sprider sig till anliggande organ, hehe. Ja jag känner strålande och energifylld❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/22/13, 7:58 AM
#74

haha!!! visste jag inte om sparris,,, och jag som ater det sa ofta!!

Jo det flyter pa~~~ Fick idag en ny forfragan att hjalpa Hitachi och liknande foretag i deras personalutbildningar for personal som ska jobba utomlands, eller jobba tillsammans med vasterlanningar! Kul!  Det ar inte helt bestamt annu,, men blir det bestamt sa blir det heldags seminarier nagon gang i manaden!

Sa jag slapper, kommer i balans, och det flodar pa !

Ha en bra dag Otroulig,, borjar du jobba pa mandag eller??

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/22/13, 8:26 AM
#75

Cool Shia! Vad ska seminarierna inriktas på ? LOA, personlig utveckling, kultur skillnader eller??

Ja, jag börjar måndag 🙂 Igår kom en stark känsla av att jag verkligen ska vara där. Hihi, jag vet - jag borde ju insett det redan. Men det kändes skönt att få bekräftelse på att det verkligen finns en mening med det också. 

Nu är jag ändå mer på topp, skrev i tacksamhets tråden. Tack, tack tack!! ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/22/13, 8:28 AM
#76

God morgon/kväll alla fina. Idag vaknade jag lite ur fas känner jag, men det är ju bara att flyta med. Tror att det händer så mycket inombords just nu så vissa dagar hinner jag inte med. Känns logiskt iaf.

Drömmer extra konstigt nu för tiden, men det är nog pga den otroliga dosen av Heroes vi har fått i oss, typ 50 avsnitt på drygt en vecka. Men det gör gott, för kära vänner vad med annat jag har fått fixat också. Den serien funkar som meditation, man behöver inte tänka och den är lagom spännande så man har fokus på det man tittar på hela tiden.

Planerna för vår entré börjar att ta form, till saken hör ju att vi ekonomi inte lämnar utrymme för större investeringar än en hundring eller två, men med det vi redan har här hemma så ska det allt bli fint. Ser fram emot en fin entré. Känner redan hur det flödar fritt där ute. Var lit roligt för när vi var på tippen igår så började en av de som jobbade där snacka feng shui. Såklart.

Har också trillat över en Hoppalånghopp manual som jag ska ta mig an, fastnade så i Hoppalånghopp härom dagen, ska bli spännande att lära mig mer.

Men nu lite te…🌊

Annons:
Otroulig
8/22/13, 8:34 AM
#77

Hoppalånghopp är grejer det!

Förmedla gärna om du finner något intressant.

Det var fullmåne inatt tror jag, kanske påverkar din sömn också 🤔

Kram till dig, här kommer lite strålande energi 🎈🎈🎈🎈☀️🌈💋

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/22/13, 8:43 AM
#78

Fullmånen var natten mellan tisdag och onsdag - och jo, den gör nog sitt till. Kände aldrig av den förr, det har kommit senaste tiden, typ i år. Var väl för blockerad innan. Har ett återkommande tema i mina drömmar denna veckan, men det är så vagt så jag får inte grepp om det. bara känner att det är något där som vill fram. Men det ger sig alltid.

Och tack för energin, började le bara av det så det blir en bra dag idag också… 😍

Är hoppalånghoppet något att ha så mejlar jag den till dig Otroulig. 🎁

SHIAWASE
8/22/13, 9:04 AM
#79

Lika forundrad, men lika sjalvklart!! varje gang,,

allt liksom bara kommer (SJALVKLART!!)

Igar sa fick jag ju kanslan att jag ANTLIGEN var pa banan igen, att energin och balansenar tillbaka, etc.

Och naturligtvis sa kommer ett mail pa kvallen, ,, det var ett massutskick till alla  som ar registrerade pa en oversattningssajt,,,

Det handlade om att vara assisterande vid personalutbildningar,,,,,, typ 1 till 2 ganger per manad, 4000kr, per gang. Jag svarade pa en gang och skickade CV (i mitt CV finns bade hemsida och blogg adress ocksa:) De kontaktade mig idag, och kunden var jatteintressad av mig (De som kontaktade mig var ett oversattningsforetag,,,, kunden ar en annan , och slutkunden dar utbildningarna gors ar stora foretag som jag namnde tidigare),,, Jag ska pa intervju i borjan av september,men nar det galler detta omrade sa vet jag ju att det ar JAG! det ar precis mitt i prick:) Jag  kollade upp kundens hemsida,, VD:n ar en kvinna, med manga liknande visioner som jag! sa jag vore ju en perfekt input i deras utbildningsprogram, och sarskilt nu nar vi ar pa gang att ordna events med inriktning pa livskvalitet, kvinnoroll etc. Utbildningsprogrammen handlar val mer om hur att lyckas i business, men i och med att det ar en kvinnlig VD, med manga ar utomlands, sa tar de upp genderfragor och annat,, precis som jag ar inne pa!! Tjohoo! Kul!!! Sa mitt rad till er(haha) ar att dra ur korken och lat det floda!!! Jag  har namligen haft korken tilltappt de senaste manaderna,,,, men tank sa enkelt allt kan bli~~~~☀️

Jag blir ju sa ivrig sa jag vill dit idag,, en PERFEKT matching~ jag bara vet, och skulle det visa sig att inte vara det, sa ar det ok, for just timingen som saker borja ploppa upp nu, allt med samma tema (sadant som jag vill gora) visar att jag ar pa precis ratt spar, precis dar jag ska vara

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/22/13, 9:16 AM
#80

Tummen ur, korken exploderar, flödet infinner sig!!!!😃💣🌊

Vad Roligt Shia!!!🌺🏆🎁🎂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
8/23/13, 9:54 AM
#81

det är så himla kuuuul att gå in o läsa i dessa trådar, jag sitter här och ler stort och känner massa kärlek  - ja, så känns det verkligen❤️. Jag delar era liv, vi far hit o dit , ibland är vi i balans, ibland i obalans, vi funderar 🤔och får insikter☝️🥳 vi är trötta😴 och pigga😃, det känns bara så LEVANDE, kan inte säga annat.

Jag har en slags ro nu. Känner att det inte är småpytsen jag bryr mig om, utan det stora. Där finns alltid min sanna vila. Tex när jag läste ovan om vad man tänker om tur och flyt. Det handlar ju om att samarbeta med det som kommer, tänker jag. Inställningen är ALLT. Inte vad man får utan vad man gör med det.  Det finns de som man kan anse ha tur med det mesta, men som ändå inte uppskattar livet eller hörsammar vad som ges dem. Då kvittar det ju totalt! Och de finns andra som kanske får "mkt på sin lott" men som hela tiden lyckas vrida och vända på det och se lärdomar, gåvor och möjligheter i det. DET tycker jag är att vara i flow. När livet kan krångla hur mkt som helst, sett ur ett yttre perspektiv, men man bara följer med och känner glädje,frid och tillit i allt. Jag vet inte ens om det är nåt annat än just den upplevelsen som är det viktiga. Den vetskapen bär allt annat.

Kathja, jag vet inte hur mkt du vet om feng shui men det du gör följer alla energi"regler". Genom det yttre städar du det inre, du får saker på plats - och självklart lossnar även gråt och känslor som kanske suttit fast, och även att du blir trött. Låter underbart!🤗

Vi är ju på läger nu.Första natten sov vi dåligt, lite unken lukt och instängd känsla i stugan. Så dagen efter gjorde jag en platsrening! Klappade ut hörnen, torkade rent, tonade och köpte doftljus. Tada! Nu känns det plötsligt urmysigt i stugan och vi har sovit gott hela högen.

[Torahzen]
8/23/13, 10:03 AM
#82

Härligt szirius! Det är så häftigt när det går så lätt att ändra energierna!

Nu är vi i vattumannens tidsålder och vi ska gynna vattenelementet, go with the flow 🌊

Putsa speglar, tvätta fönster, ta in färska blommor och sätt i vatten, våttorka golven, städa badrummen lite extra.

[Kathja]1
8/23/13, 10:05 AM
#83

Szirius - vi har ju snackat feng shui här inne ibland, så lite koll har jag. Och vår entré, som jag fram tills jag röjde ur den kallade för pannrum - TROTS att pannan inte längre står där och inte har gjort på flera år! Galet jag vet. Vår entré har varit en mardröm, jag har tittat på den och tänkt att det är ett hopplöst fall, och nu tittar jag (vi) på den och säger varför har vi inte gjort detta tidigare. Men vi har väl inte varit redo helt enkelt.

Nästa ställe att röja är vår "penga-hörna"…den befinner sig nämligen inne i ett rum som ingen använder, men som har blivit lite av ett upplag för diverse saker. Så som sagt, lite har jag lärt mig av er. 😛

Annons:
SHIAWASE
8/23/13, 10:16 AM
#84

Ja!!! Jag tog ju ocksa och rojde upp har,, och allt kanns mycket battre,,, har tittat pa mina fonster ocksa nagra dagar, och sett att nagot maste goras,, badrummet storrengjorde jag for nagra dagar sedan,,,,Tack Torah!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
8/23/13, 10:17 AM
#85

gaaah, Thora, vi som hade som trevlig stämning här, var det nödvändigt att nämna putsa fönster???? 🤮😉

Men jag har målat en spegelram( betsat vit)  och ska sätta upp den på toan nere som hittills varit spegellös 🙂

Jag laddar för att handla in garderober och byråer. Har laddat för det i 6 år, sen vi köpte huset - och denna höst ska det bli av, Wiiiiii!!!

Och banne mig så ska jag måla om badrummet uppe, en medelhavsoas ska det bli i turkos och vitt!

Jag funderar på om jag ska ta modet och verkligen kasta bland alla tyger och bra att ha- grejer som ändå bara blir liggande år för år. Tror nånstans att jag ska få lust att sätta mig vid symaskinen och sy om kläder😮, men det har ju hänt nån enstaka gång på en massa år🤐 och jag känner mest massa "borden" när jag ser grejerna. Man ska bli glad och upplyft av det man omger sig med.🎈

[Torahzen]
8/23/13, 10:24 AM
#86

Shia, du hade på känna vad som behövdes!

Nämen szirius, då 🌺 det blir nog bra det där. Du är ju redan på gång!

Gör en LoA-grej med bra-att-ha-sakerna och ge bort sakerna till någon som kommer att använda dem.

Otroulig
8/23/13, 10:45 AM
#87

Vad duktiga ni är!

När jag var ute på morgon promenaden kom jag på att jag har ju stora grejer att slänga. Många poäng enligt Japan sättet att räkna. Min lilla tjockTV t.ex. Den kommer ingen någonsin att använda - den har stått i min garderob i fem år. Mina STORA  högtalare jag ärvt av en gamla rumskamrat, den ena har jag kört in en bok i så den är ju spräckt. UT med dom. Det ska bli dagens projekt - utöver städning, matlagning (har bjudit in grannarna och en annan vän) gräsklippning.

Snart ska jag hämta jyckens dagis kompis, hennes hussar är bortresta och jag och en tjej delar på vårdnaden.

Tränade igår och idag kunde jag ta långsvängen utan rygg ont 👍 så där ser man vad som behövs 🥵

Det känns som att jag har en aura av kärlek runt mig 🌈 - skööön känsla. Mitt mål är att smittas idag 😃❤️ eller rättare sagt gå runt som ett kraftverk och en ❤️magnet

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
8/23/13, 11:09 AM
#88

Ut med grejjerna och ha så kul hundarna 🐶

[Kathja]1
8/23/13, 11:32 AM
#89

Ut med det gamla och in med det nya. Men en tjock-tv, det är inte mycket att skryta med, vi har tre som står och skräpar. Så vi har några vändor kvar till tippen. Men slänga är skönt.

Appropå feng shui - ska man ha en spegel i entrén och var ska den i så fall sitta? Annat som är bra att ha i entrén så man välkomnar allt positivt som vill komma in?

[Torahzen]
8/23/13, 2:12 PM
#90

Det finns en tråd om speglar på Feng shui Ifokus:

http://fengshui.ifokus.se/discussions/50f4fdbed4ebea5502000ab6-stora-speglar-i-hallen?4d71249bb9cb462141046f4f-1

Det finns också en helt egen kategori om hallen.

Tillbaks till speglar så det INTE sitta en spegel precis mittemot ytterdörren. då skickar man tillbaka energierna. Tänk på hur du ryggar tillbaka om du går rakt mot en spegel oförberedd. Spegel kan sättas på väggen mittemot ytterdörren, men inte rakt fram och gärna en mindre spegel. Spegel placeras gärna på en sidovägg. Motiv på ev tavlor bör "titta" in mot huset. En lampa i närheten av spegeln är alltid trevligt!

Annons:
SHIAWASE
8/23/13, 2:34 PM
#91

Intressant Tora,, jag som aldrig har varit intresserad av Feng Shui egentligen, aven om det ar ratt vanligt har i Japan,,, men jag tror att jag ar pa vag att andra mig!!! En sak till som jag glomde att namna tidigare, ar att jag har kannt en sadan,, vad ska jag saga? inte vilja,,, inte langtan, utan bara "att jag maste skura och vaxa golven!!!!" sista veckorna..haha.. for typ tva veckor sedan skurade jag golven,, men den har tiden pa aret har vi fonstrena oppna dygnet runt,, dammet flyger och far, och jag har inte vaxat golven pa lange,,, men nu kanner jag att jag bara MASTE!!! haromdagen nar jag stadade ordentligt hade jag tankt att skura och vaxa ocksa,, men tiden tog slut,,,
Men nu forstar jag att jag ar pa ratt bana!!!!

Som alltid "Lyssna till din inre rost" helt enkelt

Tack fina Tora,, ska nog ta och vara lite mer lyhord for dina fina feng shui rad!!!:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
8/23/13, 3:15 PM
#92

Vassegod! Titta gärna in på Feng shui-sidorna också. Jag ska väcka lite mer liv i dem där. Det har varit lugnt ett bra tag.

SHIAWASE
8/23/13, 3:20 PM
#93

ja, det ska jag gora,,, brukar kika in dar lite titt som tatt,,, men NU!!!! kanns det som det behovs annu mera!!!:)❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/23/13, 3:49 PM
#94

Tack Tora! Spegeln blir inga problem, är som sagt fortf ett fd pannrum så någon vägg mitt emot dörren att hänga spegel på finns inte. Men det där med tavlorna kommer att bli lite problem, det finns bara en hel (och fin) vägg i rummet - och den är på höger sida då man kommer in, m.a.o längs med huset. Men jag ska kolla in hos er på feng shui. Tack tack.  ❤️

[Torahzen]
8/23/13, 5:13 PM
#95

🙂

Otroulig
8/24/13, 1:06 PM
#96

Halloj i tråden. Jag är lite tom i huvet i dag. Men det får väl vara så.

Igår åkte mina skräp högpoängare på tippen. Insåg att jag också har en massa tyg stumpar som ligger…har legat i 20 år..kanske dags att slänga dom också 🙂.

Men jag slängde även muggar, hos oss gör man det i ett betongfack som fyllnadsmassor. När jag stod där så tänkte jag NU har jag ett ypperligt tillfälle att dra iväg muggarna i riktig fart mot betongen och bli av med aggressioner eller frustration. Så jag stod en stund och funderade och kom inte på någon/något jag var arg på.. Det enda jag kom på var att bli av mina rädslor. Så jag kastade lite mesig mina muggar så de krossades med tanken att det var mina rädslor. Tyckte nästan att det var lite synd att jag inte kom på nåt att vara upprörd över 🤐 …tokigt..🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
8/24/13, 3:34 PM
#97

Du är rolig Otroulig :-) Igår berättade jag för första gången om min dröm om min skyddsängel Mattias för någon annan än er härinne. Det känns lite som en sån grej man inte pratar om med vem som helst. Men min nygamla kollega är ju min flumsyster som min man brukar säga och med henne är det helt naturligt. Jag har inte funderat så mycket över det sen. Inte försökt få kontakt eller så. Jag antar att jag inte riktigt helt fullt tror på det. Ha ha, stackars Mattias. Han måste vara en lätt frustrerad ängel vid det här laget :-) i alla fall så berättade jag om min dröm och då började det liksom pirra i huden. Som elektricitet ungefär. Jag fick en känsla av att han kom närmare, tydligare. Uppmuntrande förväntansfullt. Ungefär som när man springer runt med sitt barn som försöker lära sig cykla. Den där känslan "jaa! nu! kom igen du fixar det!" Så idag har jag varit och shoppat träningskläder mm åt barnen. Jag har travat omkring hela dagen med bara en smörgås och en kopp kaffe i kroppen. Började må lite smådåligt och inser att jag måste få i mig något. Står i kön inne på Konsum och ska betala en godispåse som jag köpt till barnen. Tänker att jag ska köpa en Loka så jag får i mig vätska till att börja med men det finns bara läsk i kylskåpet och jag ids inte lämna kön och gå och hämta en så jag tar snabbt en cola zero fast jag helst inte vill dricka sånt. Det får bli ett undantag. Kommer ut ur affären och öppnar flaskan, dricker och kommer på att jag ska titta vilket namn det står på flaskan. Blir alldeles varm i magen och bara ler när jag ser att det står "dela en cola zero med Mattias"rättstavat och allt. Innan jag ska kliva på tåget går jag in för att köpa tidningen Nära för att ha något att läsa på vägen hem. Blir sen ganska irriterad när jag inser att jag just betalt 60:- för en tidning jag redan har. Ner med den i kassen. Mutter mutter. Sen tänker jag att det måste ju finnas en mening med det så jag tar upp den och tittar på den igen. Ser att en av rubrikerna lyder "alla ser sin guide när det är dags". Ska ta och läsa om den artikeln igen ordentligt. Spännande det här ju!

Annons:
Otroulig
8/24/13, 4:10 PM
#98

Åh vad härligt Håbe! Det är så fantastiskt med dessa tecken och gåvor vi får❤ Just den här känslan av pirr, elektricitet eller energi påslag är skön. Tecken som jag numera kopplar ihop med att jag får kontakt, är beskyddad eller får hjälp.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
8/24/13, 4:24 PM
#99

Nu har du verkligen fått upp ögonen för din Mattias! Härligt! Be honom om hjälp ofta.

Håbe
8/24/13, 4:27 PM
#100

Det ska jag verkligen göra :-)

[Kathja]1
8/24/13, 5:14 PM
#101

Åh vad spännande Håbe. Får säga att jag inte "snackar" så mycket med mina guider heller, 🤐tror att det är dem jag ska lyssna mer på. Hade ju en insikt om det härom veckan då mitt liv var fyllt av människor som inte ville lyssna. Men allt har sin tid. 😃

Här händer det inte mycket, eller så är det just vad det gör. Känns som att det händer mängder i det inre, svajar hej vilt, fortsätter med att slänga barlast och hitta min väg. Stressade idag igång mig över att sommarn börjat gå mot sitt slut och att mer än halva semestern är gjord. Då fick jag "skäll" av älsklingen, fick mina egna ord till mig "du måste jobba med din känsla kring det där". Argh! Han har ju så rätt, och jag är glad att han tar till sig det jag säger. Meeeeen… 

Allt jag har fått gjort idag, förutom att klura på livet är att klippa två gräsmattor - vi har ett gäng och det är STORA. Men det är bra som det är och ikväll blir det Ironman 3. 🤤Me like!

Men först lite grillat.🤤

Otroulig
8/24/13, 5:43 PM
#102

Jag har oxå klippt gräsmattan:) Har en känsla över att det väntar en AHA upplevelse runt hörnet. Det kanske skulle räcka med en aha på vad jag ska laga för mat först, sugen på nåt gott men vet inte vad… Hmm Har kört Kelly meditationer varje dag. Det känns bra. Idag försvann jag riktigt i ljudet och hoppade nästan till när hon började prata. Hihi. Nä.. Mot ICA igen för att handla, så får vi se om turturduvorna håller till där idag med;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/24/13, 5:57 PM
#103

Här blir det grillat - ytterfilé med ugnsstekta potatis med lök och champinjoner som sällskap, sallad och bea. Kan nog slinka ner en pilsner också.

Något jag har känt de senaste dagarna är att det känns som att jag inom kort kommer att träffa flera av er som händer här inne. Ska bli spännande att se vad som dyker upp. ❤️

Har varit in och ur detta med vänner en del de senaste dagarna, saknar att jag inte har en (eller flera) väninnor IRL. Har aldrig gjort det förut. Men det känns bra. Känns även som att det kommer att lösa sig (det med) inom kort.

Trillade igår över en kvinna på youtube som sysslar med astrologi, jag har aldrig varit speciellt intresserad av det men av någon anledning så blev det att jag lyssnade på Vattumannens september horoskop. Lät VÄLDIGT spännande! Skulle förvisso vara ordentligt irriterad på människor i min närhet, men det kan jag tro ska ju tillbaka till jobbets alla måsten. Men det var även MYCKET om saker som skulle falla på plats, drömmar som skulle manifesteras, spännande möten och utveckling på flera plan. Så jag säger bara bring it on - jag är redo att TA EMOT. 😃

SHIAWASE
8/25/13, 2:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#104

Godmorgon!!!

Har ar det festivalhelg. Storsta festivalen pa aret,,, sa hela staden ar full med festivalmanniskor. Det ar stor trum-upptradande, jag alskar de japanska trummorna,,, ni skulle hora vilken dynamik,, och vilken energi,, bade vuxna och barn har fantastiskt rolig,, det ar mycket traditionellt,  mycket dynamik,,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/25/13, 1:19 PM
#105

Fortsätter att svaja hit och dit men nu börjar det att klarna. Tror att det hänger ihop med att jag ska lyssna… Är för tillfället VÄLDIGT asocial, på alla plan, känner du har stör mig på att människor måste vara i min närhet och drar mig gärna undan. Klurar på om det är dags att boka en stilla retreat - gärna i ett kloster. Fick den sista puzzelbiten då den underbara brittiska dokumentären Den stora tystnaden dök upp på skärmen. Ser det som ännu en sak som behövs för att komma vidare.

Så nu ber jag om en retreat som passar på alla sätt och vis.

Otroulig
8/25/13, 2:53 PM
#106

Jag har nog haft en lång period av retreat. Sist nere i stugan. Det känns som att jag laddat för ett helt liv hehe. Men förmodligen är det det jag behövt. Nu känner jag att den här perioden är på sluttampen. Hade tråkigt i stugan och när jag väl kom hem så har jag fått höra från flera håll att jag varit saknad. Så jag tror att en mer social tillvaro väntar. Just att jag verkligen lärt mig att uppskatta ensamheten har varit viktig. Sitter i solstol i bikini och njuter av en varm dag. Har röjt i trädgården och nu är det så prydligt och fint. Njuter av min trädgård och fina uteplats.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/25/13, 3:23 PM
#107

Later harligt!! otroulig,, har har det festival helg,, tankte lagga in nagon trumvideo har,, imorgon kanske,, det ar sa fantatiskt sa man bara skjuter ivag till universum tillsammans med dennna trumrytm~WOW!!!!sa mycket energi,, sa harlig rytm,, och allt sker vid tempel,, sa SAAAA mycket spiritualims~ mmm underbart:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/25/13, 3:46 PM
#108

Såg videon på FB, och det var kraft och glädje. Verkligen kreativ energi kändes det som:) härligt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/25/13, 5:11 PM
#109

Är lite roligt att jag nu då jag mest ägnar mig åt navelskådning, kommer in i ett flow av diverse rensa och styra energier grejer, sådan som jag inte varit intresserad av innan. Först var det ju en massa feng shuiande med allt röjande, är inte klar ännu, sedan dök det upp en video kring horoskop som jag fastnade i och som så talade till mig, idag var det en släng av numerologi. Följer mitt flöde och fixar bit för bit, känns helt rätt. 😃

Håbe
8/25/13, 8:58 PM
#110

Har tjutit en skvätt nu på kvällen 😢❤️. Sonen bad mig läsa för honom i hans bok. Jag har till och från hållit på och scrappat och har gjort ett varsitt album till barnen och båda tycker väldigt mycket om att titta i sina. Sonen och jag har ju våra sammandrabbningar och det medför ganska mycket dåligt samvete. Ibland är man rädd att man håller på att förstöra hela hans uppväxt. Så jag gjorde en layout med en bild på oss två tillsammans som jag tycker så mycket om och så skrev jag en liten bok som jag stoppat ner i en ficka så att texten är dold. Den är för honom och mig. Från mig till honom. Har inte läst den på flera år nu och det var väldigt känslosamt att läsa den högt för honom. Det var en bra påminnelse om hur otroligt mycket jag älskar honom mitt i all turbulens.

Annars har vi hunnit med lite av varje idag. Vi har varit på några husvisningar. Vi börjar bli lite sugna på att flytta. Det är lite tätt inpå grannarna när man bor i radhus. De är trevliga och så, men lite mer avstånd skulle vara skönt. Ett av husen föll vi båda två för. Det hade en sån charmig planlösning. Men lite för litet kök tyckte jag först. Jag drömmer om mitt stora kök med köksö där man kan samlas och laga mat tillsammans. Men mäklaren fick oss att se lite andra möjligheter med ganska enkla medel. Huset var stort nog för att ha en matsalsdel och då behöver man inget bord i köket. Det finns köksöar på hjul och med några barstolar på ena sidan kan man sitta där och äta frukost om man inte vill duka i matsalen. Jag blev lite kär tror jag. Vi som inte ens har pratat med banken än. Vi har ingen aning om vilken budget vi har att röra oss med. Dags att göra det kanske. Det här huset hinner vi nog inte med men nu fick jag en uppfattning om vad det är jag vill ha.

Sen har vi varit i stallet. Dottern började rida idag och det var så härligt att borsta, sadla, kratsa hovar och fixa igen. Det är över 9 år sen jag red sist. Hästen var lite trilskig men jag tror dottern var rätt nöjd ändå. Hon tappade sugen och bröt ihop en stund men ridläraren hejade på henne och fick henne att kämpa vidare så jag tror att hon gick ifrån det med en bra känsla ändå. Hoppas det. Hon fick till och med prova på att tölta och det var tydligen jätteroligt.

[Kathja]1
8/25/13, 9:04 PM
#111

Håbe oroa dig inte för om du skadar din son eller ej, de fixar det mesta och speciellt när det finns en massa kärlek och närvaro. Jag vet! Så många gånger som jag hann att tänka det då min äldsta tjej, mellan barnet, var mindre (från att hon var 2,5 år till hon var 17…) - men hon har allt växt upp till en välfungerade och harmonisk 21 åring. ❤️

Annons:
Håbe
8/25/13, 9:26 PM
#112

Jag vet ju det egentligen. Men ibland blir det bara för mycket bråk känns det som. Det tar så enormt mycket energi och man vill vara den där varma, goa, kärleksfulla mamman men istället känns det ofta som man helst skulle vilja lägga ut ungen i en annons på Blocket "säljes eller bytes mot en låda räkningar". Men han är en goding det är han. När han var fyra fick jag den bästa komplimangen man någonsin kan få tror jag. -"Mamma, tänk vilken tur. Det finns så många mammor i världen och så fick jag precis den jag ville ha". Min lille prins ❤️

Otroulig
8/25/13, 10:29 PM
#113

Ja Gosse vad han har rätt, vad fint att han ser det redan nu❤ Vad spännande Håbe, med nya drömmar:) Ah, det var islandshästar, jag testade för flera år sen på en privathäst, och trots att jag då ridit i ca 20 år lyckades jag inte få hästen i tölt, DET kan du berätta för din dotter;) Kathja, följ flödet du :) men jag tänker lite som så att du som verkligen har kontakt med dina djur och guider kanske skulle snacka med dom i stället. Lite som du säger att, du ska gå på retreat för att lyssna på dig själv… Ta ett snack med Egon, Stig eller nåt???…

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/25/13, 10:38 PM
#114

Ja, ja, jag VET! 🤐Men jag vet inte varför det ska vara så svårt att lyssna. Jag vet ju att de är där, vet tom vad de heter men jag snackar typ aldrig med dem. 🎧😇

szirius
8/25/13, 10:41 PM
#115

hej igen alla🌺! själv undrar jag när det ska bli lite lugnare egentligen…🤔folk runt mig KONSTANT i 5 dagar nu, och här hemma har vi besök från utlandet en vecka, jag gillar dem🙂 och känner att när vi väl ses så vill jag ju fixa grillfest o bjuda lite fler osv🤗. Det är bara…lite mkt liksom…jag är inte riktigt van att ha gasen på såhär hela tiden. En sak är säker - jag blir iaf väldigt effektiv! Passade på och målade om en byrå medan tvättmaskinen gick klart 😃- då hade jag kört bil 3 h o handlat på vägen hem🥵

Kathja- man kan göra superbra retreats helt gratis! Skicka iväg gubben, stäng alla telefoner, meddela alla att du är borta några dagar, handla hem allt du behöver, stäng av allt som heter tv o dator o film. Var tyst och lyssna! Klart! Jag har gjort det några gånger och det är MKT givande! ❤️

[Kathja]1
8/25/13, 10:44 PM
#116

Kom på det där själv innan idag faktiskt, problemet är att bli av med Älsklingen… Men ska nog ha en variant i veckan tror jag, ska klura lite på det.

[Kathja]1
8/26/13, 9:31 AM
#117

Ännu en dag med strålande solsken, vad annat är ju vad jag har önskat på min semester. 😃

Känner mig ju för tillfället lite svajig och som att jag har fastnat, trots att jag ju har härjat ordentligt både med mitt inre och mitt yttre. Satt ute på trappan i solen innan och klurade lite på det, kom fram till att det (nog) är så enkelt som att jag ska ha mens. Tror jag. 🤪 Har nämligen noll koll på det där. Borde väl ha det efter drygt 30 år, meeeen icke! 😛

Men eftersom det ju bara är känslor har jag hittat lite trevligare att hänga upp livet på. Pratade en stund med sonen i Australien nyss, det är så underbart att höra hur han har landat och växt till sig efter vinterns snurr. Saker och ting hakar fortfarande upp sig men han mår bra och tar det med en klackspark och det vet ju vi att med den inställningen så kommer grejer att haka upp sig allt mer sällan. Jag skulle så vilja åka till honom i vinter! Räknar ju med att han inte har möjligheten att kunna komma hem, och en resa till Australien hade inte varit helt fel. Börjat att le vid tanken.

Älsklingen som är spindelrädd har innan sagt att han inte ska med, men jag har fått honom på andra tankar så vi åker båda två. Ska bara släppa in en hel hög med pengar i mitt liv först. Och det borde ju inte vara några problem. 😊😃🤑❤️🌊

undrarens
8/26/13, 10:38 AM
#118

😃 👍rätt inställning.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Annons:
Otroulig
8/26/13, 8:19 PM
#119

Halloj i tråden,

Oj vad det är traktorer ute på fälten nu! Jag skickar pussar till alla 😃

Och så fantastiskt väder ☀️! 

Apropå att jag skrev att jag fått höra att jag var saknad, hehe, idag fick jag ett reklam mail " Vi saknar dig!" haha! 

Det har varit en bra dag. Fick  som dagens kort på Findhorn "Patience" och det skulle jag skrivit ut och satt upp på skärmen. För jag har svurit en del idag. Helt i onödan, bara för att jag varit lite otålig. 

Men skönt att komma igång och alla var så glada när jag kom 😍 Tycker om mina arbetskamrater. 

Australien - det blir häftigt! 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/26/13, 8:50 PM
#120

Funkar bra att planera det, lyfter energinivån nåra snäpp. Nu roar jag mig med att titta på Morgan och Ola-Conny eftersom de är i Grekland, kollar aldrig dem annars. Jag har snäppt upp min dagdrömnivå en hel del. 😃

Håbe
8/26/13, 9:10 PM
#121

Fick healing av min kära kollega som är utbildad reconnective healer. Har dragit mig för det men nu kändes det rätt. Jag har ett jättestarkt motstånd i att ligga och blunda medan någon annan gör någonting som jag inte har kontroll över. Trots att det är en person som jag litar på och i övrigt är helt trygg med. Men nu var det ett bra tillfälle. Jag tror jag blockerade ganska bra. Så fort jag kände att det höll på att "hända" någonting så var det som jag satte upp försvar direkt. För mig kändes det otroligt utlämnande att det skulle börja fladdra i ögonlocken eller rycka i fingrarna eller något liknande utanför min kontroll medan någon står och tittar på mig. Det var som att jag ställde mig på bromsen varenda gång det kändes minsta lilla förändring. Jag fick verkligen gå in med hela min vilja och släppa taget. Det blev bättre efter en stund. Det som jag kände var att jag liksom sjönk neråt, innåt och det började pulsa i öronen och huvudet. Som trumslag. Eller hjärtslag. Och jag blev kall om pannan. Inte frusen utan mer som att det fläktade. Ska bli intressant att se om jag märker av några fler effekter efteråt nu.

Järnspikars vad jag behöver jobba på det där med att släppa kontrollen!

Otroulig
8/27/13, 6:58 AM
#122

Men vilken bra övning då Håbe:) hoppas du får fler chanser. Jag älskar att bli överraskad av hur min kropp känns och agerar under behandlingar. Jag reagerar väldigt bra på massage t. ex. Som sagt vi är olika. Men är det någon beröring i reconnective healing? Görs den en bit utanför kroppen eller? Skulle nog oxå vilja ha någon behandling. Så - då gick den beställningen iväg :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/27/13, 8:48 PM
#123

Ojoj, vad händer? Fick så mycket energi så jag tvungen och åka och träna. Nu sitter jag helt hög i soffan! HÄRLIGT!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
8/27/13, 9:03 PM
#124

Låter härligt Otroulig. Sån energi vill jag också ha.

Till din fråga i inlägget innan- det är ingen beröring i reconnective healing.

SHIAWASE
8/27/13, 11:19 PM
#125

Habe!

Vad intressant det lat med din healing… Jag tror inte att det ar nagra problem for dig egentligen att slappa pa kontrollen, for du ar sa oerhort medvetetn om hur du sjalv fungerar, du ser dig sjalv valdigt objektivt,,,, spannande att se om du kanner av nagot sa har efterat!:)

Heja Otroulig!! harligt med lite traningsvark ocksa~~om du nu far det,,,

Har ar det antligen en underbar varme. Fortfarande 30 grader, men igar och idag ar luften torr!!! Det ar host i luften ,,, sager vi, trots 30 grader. Men det ar sa harlig att man inte ar alldelese klibbig hela tiden, och att man kan sova utan att ha flakten pa hogsta fart!!

Sitter med morgonkaffe, ska i vag till haktet, och sedan traning, samt nagra oversattningar som maste avslutas, sa det blir en busy dag!

Hoppas ni alla njuter av nuet!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/28/13, 8:49 AM
#126

God morgon/kväll alla fina. Jag vaknade till ännu en underbar solig, lugn semester dag  - såhär ska hela livet vara. Lugn, harmoni, kärlek, hemma. Har tom fått ordning på min pms. Är roligt det där med hormoner, är en av de grejerna jag faktiskt inte får kläm på. Why? lixom. De hoppar åt alla håll och kanter och eftersom allt har ett syfte och en mening borde ju även det ha det, men där går jag bet.

Nog om detta! Idag står inget speciellt på agendan, ska dra ett varm med damsugaren tror jag, var sugen i går men då hade Älsklingen så ont så jag lät bli. Ja den han lyckades bomba sönder sin dator igår. Han blev väl mindre glad och själv tänkte jag glatt att det hade inte hänt ifall vi inte skulle ha möjligheten att ordna en ny. Sa väl inte riktigt det till honom, men nästan. Tur att han börjar bli van vid mig och mina tankar. 🤐😎

Ha det nu bäst alla fina, nu ska jag köra en runda EFT och måla naglarna innan Älskligen vaknar. 😊

SHIAWASE
8/28/13, 11:42 PM
#127

Godmorgon pa er!!!

Klev upp 4 i morse, och har suttit och jobbat,,, druckit kaffe, och svavade ut lite pa andra ifokus-sidor,,,,och som vanligt sa ar det sa skont att komma hem hit❤️

Men nu ar det dags att borja fixa! Ha en bra dag~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/28/13, 11:57 PM
#128

Det samma fina du. Själv ska jag nog snart krypa i säng… 😴

Håbe
8/29/13, 6:41 AM
#129

God morgon!

Trött som en gnu men det går snart över. Här verkar sommarvädret tagit en paus men jag hoppas det ska vara många varma, och torra dagar kvar framöver.

Mycket att fundera på för tillfället. Vi tittar lite på hus och jag blir ju lite småkär hela tiden. Det första vi såg och som vi båda föll för har jag släppt. Det är för dyrt utifrån nuläget. Det vi såg igår gillade vi också väldigt mycket. Barnen älskade det eftersom det fanns pool och världens gulligaste lilla loft. Sonen sa åt mig att ta ner mäklarens till-saluskylt "för det här huset ska vi ha".

Mäklaren var hos oss och värderade vårt radhus så vi vet hur vi ligger till och har fått lite tips på saker att fixa. Hon rekommenderade även att vi ska göra fotograferingen nu medan det är sommar och grönt för det ser bättre ut i annonsen. Plötsligt händer allt så fort. Då måste jag ju sätta igång med allt NU.

Men så har jag den där lilla gnagande tanken om det här är helt galet. Utifrån mitt "lilla" problem i en annan tråd. Jag har ju oroat mig redan nu - Har jag råd att bo kvar i huset ensam? Med ett dyrare hus så knyter jag fast mig ännu hårdare. Jag är rädd för att OM det här braiga som är nu inte håller, då sitter jag i en rävsax. Då blir det mycket svårare. Men samtidigt vill jag tänka och agera utifrån att nu är det bra och så ska det fortsätta. Här har jag det här med magkänsla som jag inte tycker att jag har. Är den här tanken en vink om att vänta lite, eller bara egot som väsnas utifrån tidigare erfarenheter? Jag vill gärna tänka att vi börjar om på nytt tillsammans, att vi bygger vidare och att det är ett markerat steg mot att det är som det ska vara nu.

Varför göra saker enkelt för sig när man kan krångla till det ?🤪

Otroulig
8/29/13, 7:07 AM
#130

Håbe, du sitter inte i rävsax, om det nu skulle skita sig så kan man sälja hus ;) så var det inte mer med det. Vad gäller magkänslan så har ju jag lite svårt med den själv. Men jag säger som Shia brukar säga, det kan inte bli fel.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
8/29/13, 7:16 AM
#131

Fast om man nu flyttar till drömhuset så blir det mycket svårare att släppa taget och kanske bli tvungen att flytta till lägenhet. Då är det större risk att jag inte klarar att fatta beslut utifrån vad jag behöver för att må bra.

Otroulig
8/29/13, 8:33 AM
#132

Håbe 2.0…. Du har verkligen ändrat dig, du har vuxit enormt. Våga lita på den förändringen. Hur känns det i magen när du tänker sköna tankar på er hela familj i det nya huset? Gå på den känslan ❤❤ Om du inte känner glädje, pirr, förhoppning, kärlek. Då kan du börja fundera på om det inte är rätt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
8/29/13, 9:17 AM
#133

Vännen, du får inte glömma att flyttar du till ditt drömhus så är det för att det är var du ska vara NU. Och NU är allt du har. Därför kan det inte bli fel. Vad som händer i morgon det vet vi aldrig och så skulle det aldrig vara lönt att göra eller planera något alls. Det skulle vara som att resonera som så att det är inte lönt att ha ett hus där barnen får plats för de kommer att flytta hemifrån. 🤪Känns det rätt så är det rätt.

Känns det bra när NI tittar på hus då är det vad ni ska göra, känner ni att ni hittar ert hemma då är det var ni ska bo. Det är faktiskt inte svårare än så. Fast det vet du ju, egentligen. 😉

[Kathja]1
8/29/13, 11:04 AM
#134

Sitter här i soffan och har ingen aning om vad det ska bli av dagen. Annat än att det är en BRA dag. Mår sådär underbart pirrigt bra, känns skönt efter en vecka av pms-depp. Men det fick jag ordning på med lite zonterapi (ska absolut använda mig av det resten av mitt liv!!!) efter att jag hittade pms-punkten så satte jag en liten magnet på den och vips så lättade depp-känslan och dagen efter var mensen igång.

Har hunnit göra en avläsning nu på morgonen, var ett tag sedan sist men alltid lika spännande. Och nice med lite extra pengar. Känns annars som att det kan bli en fixar-dag idag. Har lite kläder jag klurar på att sy om så de blir lite roligare och så har jag ett rum som behöver röjas. Rummet med husets "penga-hörna". 😃

SHIAWASE
8/29/13, 11:45 AM
#135

Jag rekommendar ALLA att ta tid och lyssna/titta pa peters obunda medvetandet video,,, den ar helt fantastisk, saaaa intressant~~

passade mig sa perfekt idag,, sa nu ar jag pa topp, topp, topp!!
🎈 Pa topp, men maste ju fixa mat nu,, antar att det blir kanongod mat ,, eftersom den ar lagad med KARLEK fran hela universum,,haha:)😂❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
8/29/13, 1:04 PM
#136

Tack vare Peter och Kathja sa ar jag ju nu pa TOPP,,, och ensam hemma i ca 40 minuter till innan resten kommer hem fran traningar och pojkvanner,, sa ni far val sta ut med mitt klottrande en stund~~~

 Det var nagot annat jag hade tankt skriva,, men det flog ut nagonstans i universum,, men det ar saaaa intressant med alla synkroniseringar,,  med en tanke som fods, och samtidigt sa kommer det ett meddelande om det pa facebook,Jaaa, jag maste ju verkligen njuta av denna karusell som snurrar sa fort men som ar sa fantastiskt roligt, om jag bara tillater mig att snurra med i samma fart,,

Hade en ENORM svacka tva dagar sedan,,, anledningen vet jag,, och jag vet ocksa,,att det ar en helt "ologisk"(enligt oss LoA;are) svacka,,

Idag sa jag till mig pa "skarpen" att jag VET ju hur man skiftar fokus,, sa se till att mera medvetet skifta,,, satte mig ner och mediterade,, fokuserade tankar och kanslor,, och VIPS ,,, sa kommer Kathjas och Peters meddelanden som pa bestallning (sjalvklart!, det VAR ju en bestallning,,hihi) och meddelande, och mail etc. etc.~~~~

Jahaha,, sjalvklart! Sa varfor har jag "slosat" bort ett antal dagar ,,,, tankte jag en sekund, men det ar ju inte heller nagot sloseri, utan en del av processen.

Och ,,, eftersom jag i morse svavade ut i andra iFokus sajter,,, och blev sa glad nar jag kom hem hit,, sa tankte jag vidare att OOOJJJJ vad glad jag ar att jag tanker som jag gor, och att jag har upptackt hur det fungerar,, sa att jag verkligen kan NJUTA och ha KUUUL och samtidigt MEDVETET skapa mitt liv~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
8/29/13, 1:06 PM
#137

Jo just det, det var ju det,,, sedan jag skiftade fokus sa dyker det upp Guldmynt hela tiden framfor min nasa har inne~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
8/29/13, 1:19 PM
#138

Nar jag anda haller pa kan jag ju fortsatta min monolog😂

,,,,, Det som startade mitt flode idag,, var stadning,,, jag skallde forst ut min mellan dotter for hennes stokiga rum,, att IDAG far hon inte ga nagonstans innan det ar gjort,, skolan borjar pa mandag,,, samtidigt som jag skallde pa henne insag jag ju att hela lagenheten var i behov av stadning, ,,😊Besokt ocksa en van till mig med en nyfodd bebis (4 dagar) de bor jattetrangt, men sa rent och fint,, och vi har sa jattestort,, men totalt nedstokat,,,

Sa da satte jag igang att stada,,, for att jag tankte ju att jag hindrar ju flodet som det ser ut nu,, och jag hittade en affirmation pa You TUbe som jag bara skrattade at,, for den var sa entonig, men anda sa bra,, sa jag hade den i lurarna och sjong och stadade, tande rokelser,,, blev fint,,,, och stegade upp till topp~~~~

Har ar you tube videon,, simple,, men rolig samma fras i en halvtimme!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
8/29/13, 1:59 PM
#139

Jag igen!!!

Trodde att jag har varit i en svacka,,,FAST jag sa till mig sjalv da ocksa, bara for att jag VISST!!!

"Det har ar ett fantastiskt steg for dig framat!!! det basta som kan handa!!!!"

Dessa ord dok upp igen och igen.

Och nu idag, sa exploderar synkronsieringar, instanta manifesteringar,, sa jag bara sitter och tar emot,, inget stort,, men bara "bevis" som visar hur allt fungerar,,,,haha,,,wow,, fantastiskt,, OCH INTRESSANT!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/29/13, 2:04 PM
#140

Själv har jag också klurat lite på detta med att dyka i energi eftersom jag ju nästan varje månad gör det i samband med pms, och just den perioden är du 100 ggr svårare att lyfta mig själv. Och jag har verkligen ingen koll på när dessa perioder är på ingång, har som sagt noll koll trots att jag vid detta laget borde veta när det närmar sig. Så jag väntar inte på det. HAR försökt att jobba bort det, men det har gått sådär bra. Nu tror jag på zonterarpin jag hittade så jag ska köra det då och då varje vecka, för att förekomma liksom. Men det gör mig lite nojig - pajar jag för mig själv då jag en vecka av 4a dyker brutalt? Svaret borde ju vara JA. 🤐

Argh! Men nu skiter jag i det för nu är jag, precis som Shia, på TOPP igen, just som det ska vara.

Håbe
8/29/13, 5:39 PM
#141

Kathja och Otroulig, ni har rätt så klart. Och naturligtvis vet jag redan allt det där. Jag tror att jag tänker för mycket. Därav svårigheten att hitta magkänslan.

Spontant känner jag bara glädje och mys när vi tittar runt. Lite vånda, men det handlar mest bara om insikten om att flytt innebär en himla massa jobb. Det blir en hel del att ta tag i. Men huset känns bara bra och min man sa också "Det finns ju lite praktiska saker som gör att vi borde fundera lite mer men jag känner bara att nu kör vi på det här. Jag vill ha det här huset".

[Kathja]1
8/29/13, 5:47 PM
#142

Håbe -

Då så vännen! Njut av det som är, oavsett hur länge det varar. Och glöm inte att det är DU som skapar det så varför skulle det ta slut? 😉

undrarens
8/29/13, 5:56 PM
#143

#135 var är den länken för den videon …peters alltså?

och wow 👍de verkar va fart och fläkt nu här i iFokus för dig shiawase …as always 😃.

helt säkert för alla andra, ser bara att man/ märker mellan raderna då de är fläkt👍 

ljus och hopp åt alla🌊☀️🌈

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

[Kathja]1
8/29/13, 6:05 PM
#144

Det är tråden Obunden Medvetenhet, sidan finns här.

undrarens
8/29/13, 8:00 PM
#145

tusen tack #144 🙂 ska se vad som händer inom en  då man ser på länken👍

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Otroulig
8/29/13, 8:26 PM
#146

Lustigt hur jag helt plötsligt gått in i en ny period. Från vara - till göra. Nu har jag varit och tränat igen och sen i söndags är jag helt plötsligt sugen på frukt och grönsaker.  En tacker !!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Håbe
8/29/13, 9:01 PM
#147

Glurp! Vi ska köpa hus 😮Vi har pratat med mäklaren så nu är allt i rullning. Shit vad jag kommer att ha mycket att göra framöver. Några veckor på mig att få ordning inför fotografering och visning.

Men det ska bli sååå kul! Och vi kommer att ha en pool 😃.

[Torahzen]
8/29/13, 9:17 PM
#148

Heja Håbe!

[Kathja]1
8/29/13, 9:48 PM
#149

Åh vad härligt, GRATTIS!!! ❤️

Håbe
8/29/13, 9:53 PM
#150

Tack 😃!

Otroulig
8/29/13, 10:12 PM
#151

Spännande!! Är så glad för fin skull:) ❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/29/13, 10:12 PM
#152

Spännande!! Är så glad för fin skull:) ❤❤ Haha så glad så det blev två inlägg :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/29/13, 11:45 PM
#153

Habe!!! Kuuuu!! Och jag hade ju tankt skriva att jag haller med  Kathja och Otroulig igar,,, men gick ju sa upp i mig sjalv,,, att jag glomde ju bort det🤪🙂Men allt verkar ha sats i rullnng underbart!!

Har ar det morgon och kaffe!

Ska ivag pa med med departmentstoren i Ginza dar vi ska ha varat event i Oktober,, kul, kul!!!

Sol och varmt som vanligt over trettio, men tank vilken skillnad det ar nar luftfuktighetn sjunker lite,,,, Kram pa er~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
8/30/13, 9:01 AM
#154

Nu börjar jag komma igång, vaknade till regn, det var länge sedan! Har drömt i natt att jag hade en bil men den gick inte att kliva ur för den stod inte still då jag parkerade den, varje gång jag försökte så började den att rulla. Och jag han inte ut för att lägga stenar framför hjulen för då rullade den iväg. 🤪

Sitter nu och balanserar in mig med lite te och egentid…

[Kathja]1
8/30/13, 9:43 AM
#155

Tänk att det ska vara så svårt att fatta ibland! En e ju tröööööög. 🤐De senaste dagarna har jag varit helt insnöad på LILA, tyvärr har jag en man som inte gillar färgen ifråga så jag kan inte fråga honom om vi kan skaffa vila gardiner utan jag får skaffa blålila (vilket är den snygga färgen) och få honom att se det som blå, hi hi. Men oavsett vilket, jag har snöat in på lila och jag har varit helt upp och ner. Tills jag idag kom in på tankar vad färg står för och PLOPP där föll polletten ner, jag behöver ju ladda och balansera mitt kronchakra ju! Nu när det är gjort är jag på banan ingen. Så som sagt, tänk att det ska vara så svårt att fatta ibland.😡

[Kathja]1
8/30/13, 10:06 AM
#156

Idag är det visst jag som pratar för mig själv…

Fick idag detta via mejlen:

On this day of your life, Kathja, I believe God wants you to know… that you can make the end of this work week be the end of 'work' forever. What we call 'work' can, and should, be a joy. It can be that for you beginning now--no matter what you are doing. Simply see the daily work of your hands as the pathway to where you want to be. Then, be grateful that life has given you this path.  

Och så fick jag en EFT på temat Unlock Your Infinite Power, så vägen är ganska tydlig bara man är uppmärksam… Jag fortsätter att knata på…

Theleonora
8/30/13, 11:12 AM
#157

Åh så trevligt med lite vägledning. Har känt att jag vill köra en eft runda men kunde inte komma på för vad. Så tänkte jag att jag går in på klotterplanket och ser vad jag får till mig av alla synkroniseringar och vips fick jag svar. :)


SHIAWASE
8/30/13, 2:23 PM
#158

Harligt Theleonora!!!~~~

Och Kathja ocksa:) Jag det galler att vara lyhord,,,,,

Idag har jag haft ett trevlig mote bland annat,,, Lyssnat pa A-H pa taget,,, jobbat, tranat,,,

Over 35 har det varit idag,,,, nu ar klockan 2125 och det ar fortfarande 31 grader Men jag tycker ju om sommaren sa det ar val bara att njuta:)
Hoppas er dag har varit/ar toppen!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
8/30/13, 4:05 PM
#159

Hej alla! Har tagit datafritt några dagar, känner att det är bra för mig. 

Idag kom min stora garderob - iiiii🥳, jag ska omorganisera bland våra kläder och lakan hela kvällen - bästa fredagsmyset😃🤪

Kathja, och alla andra som känner av pms - jag tycker att jag fick en aha-uppleveelse kring detta via Tolles ord om detta, att se det som en gåva. Saker som stör oss på något plan flyter upp till ytan dessa dagar, då vi är mer ÖPPNA och vi blir tvungna att ta itu med dem. Kanske man tex bara känner ilska just vid pms, eller sorg….då kan man fundera på hur mkt man biter ihop de andra veckorna…🤔och så kan man vidare försöka öppna upp för alla känslor alltid, som en dans. Det är ju när det svajar som vi får övning att balansera, vi blir liksom experter på att känna energier och samarbeta med dem.

Jag gillar ju ritualer också, så iom varje mens så tänker jag att det är en utrensning på alla plan, jag tackar min kropp som fungerar såhär perfekt: först flyter grejer upp som jag får syna och arbeta med, sen kommer mensen och sköljer ut olika blockeringar. Vår hormonella cykel är verkligen en sann andlig källa, om man är medveten om det❤️

[Kathja]1
8/30/13, 4:21 PM
#160

Har inga problem med själva rensningen, bara deppigheten.  Men självklart kan jag tänka bättre kring detta. Nya friska tag om en månad!

Annons:
szirius
8/30/13, 5:08 PM
#161

#160 men hittar du inte alltid grejer där nere i deppigheten då? Jag tycker det är en spännande process varenda månad och sen är jag ofta hög som ett hus när mensen väl kommer och bara wiiii, guppar iväg nöjt på menskoppen🌊😍

[Kathja]1
8/30/13, 6:23 PM
#162

Ibland, men inte alltid. Ibland är det bara grå gegga, tills jag får ordning på tankarna och påminner mig om VARFÖR det är, då brukar det lätta.

Otroulig
8/30/13, 9:04 PM
#163

Kathja - tänker på din dröm, jag ser ju bilen som hur jag tar mig fram i livet. Jag kopplar ju direkt till ditt jobb - att du vill kliva av - men du får inte stopp på på det. Intressant - men samtidigt så är det ju där du är. Vad jag menar är att drömmen speglar ju det du känner.

Själv höll jag på att garva högt när jag fick mitt nya Tarot kort med tanke på vad jag skrev sist i tråden #146 OCH mitt affirmations kort häromdagen OCH vilket kraft djur jag fick.. Det är  skratt retande😂❤️

"The Ace of Wands

Hi Trulig. Today's card roars in with a creative force, Divine purpose, and pure ecstatic fervor! The Ace of Wands is the essences Goddess Shakti in all her splendor! This card represents creation, beginning, fortune, and adventure. Your wildest dreams manifesting, the seeds are planted, taking root, and growing, growing, growing!

The Hindu Goddess Shakti is responsible for creation, she is the embodiment of the primordial cosmic energy, She is the influx for change. She brings to you now along with the Ace of Wands, your highest Self in your purest form. She reminds you that you, too, have this power within you and you need only focus your attention. Get excited and let the balls start a rolling!

The Ace of Wands as depicted here in from artist Paul Edwards shows a Goddess of creation, with her hair of fire. Fire is the energy of creation. She holds in her hand her wand and with it she can do anything! She moves with the flow of the universe, and never worries about the outcome, but instead trust that all things will come to her for her greatest good! She is strong, fearless, and full of sexuality and beauty! She has unleashed the power of the kundalini! The life force energy that exists in us all! She is your reminder that you have this power, as well. Time to stand up and take control of who you are and why you are here!

You are an infinite Being…time to remember! This card comes to you to require you to tap into your creative juices and let them flow. There is no wrong way, we merely learn who we are and what works for us. However, in order to remember we must allow our Self to get big, bright, and shine! You are a wealth of creativity, what will you do with it all??

If your question is regarding love, the ace of wands lets you know that a new beginning is on the horizon. The love of your life is coming in full force. Are you ready? Are you clear about what you want and have you opened your life to letting it in? If you are in a relationship, this card speaks of a renewed passion, a transformation into pure love!

If your question today involves your career, the time could not be better. Go for it! You are in the flow and you are surrounded by the angels and the universe is working for you to help make it all come true! you will find the success, the fulfillment you are seeking.

I know for me this card came at the perfect time…they always do. I have felt as though I was at a crossroads, unsure which way to go. I knew in my heart what I want to do, and I knew what others expected me to do. I allowed doubt to let me think if I went with my heart, I might fail. But it is taking the risk, the jumping and letting the universe catch me that I find who I am, and what fun it is! What lovely fun! Find your Self and let the ace of wands excite you, ignite you with passion, and take you on the ride of your life!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/30/13, 9:22 PM
#164

Håller helt med Otroulig, var så jag såg min bildröm också. Så nu är det annat fokus som gäller. Har skiftat fokus rejält idag och det gav ett intressant samtal som jag räknar med ska ge något bra.

undrarens
8/31/13, 9:41 AM
#165

ja det är märklig det där med hormoner och cykler.

konstigt på nåt vis att nu kvinnor just "fått" den "oturlotten". indirekt omgivningen😃. 

men jag menar manliga individer har ju sina ups and downs dom med fast på andra sätt…

jag menar alla kvinnor vill ju helt säkert inte må som dom gör då cyklerna infaller.

att nu den som "skapat" naturen som den uppenbarligen verkar vara , missat vissa "bitar"/skapat splittringar är lite konstigt.

men "no creations" flawless tyvärr(de positiva  är väl tänk så enformigt allt skulle bli😃), de kanske bara ÄR så(fastän alla  nån gång 🤐😊nog  ogillar att naturen skapat oss så😇) för att vi som individer ska kunna reproducera oss på jorden, finns kanske inget annat sätt i naturen för människor  (och för den delen andra varelser/djur i naturen) att föras vidare.

ja knepigt är de.

blev mitt klotter för den här morgonen/ ev. dagen (beror på)

👍 för alla bra tankar som händer nu i helgen.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

SHIAWASE
8/31/13, 9:46 AM
#166

Godmorgon pa er!! borjar ni vakna nu?

hormoner och cykler ar nagot jag aldriga har kannt av sarskilt mycket, sa tacksam for det~~~❤️

Har ar eftermiddag, jag har bakat en fantasktisk god morotskaka idag, samt suttit med datorn och jobbat,,,

Det ar fortfarande sa varmt har sa folk borjar bli smatt irriterade,,,, men, men jag njuter trots att svetten flodar😐Kvallarna borjar svalna sa det ar sa harligt att sitta ute,,, snart kan man grilla pa sondagseftermiddagarna ocksa (juli, augusti ar for varmt),,,

Snart ska jag hamta minsta pa dagis, och sedan tror jag att jag tar mig en tur och njuter av kvallssolen nere vid an,,,

Undrarens! Njut av helgen hoppas den blir BRA~~~🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

undrarens
8/31/13, 12:14 PM
#167

de blir den säkert 

siktar på att den blir det iaf😃.

hittade en vacker🌺 igår iaf att förgylla fönstret med.

rosa palmliknande med gröna långa spetsiga blad.

"väktaren i tornet" , tror jag den kallas av dom som kan sånt här med 🌺-or.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Annons:
Otroulig
8/31/13, 2:17 PM
#168

God kväll Shia och God förmiddag oops! 😮Eftermiddag ni andra. Ojsan, vad tiden gick. Har surfat runt lite och lyssnat på Moji och kört en guidad mediation och känner mig nu helt hööög 🌈🌊.Nu blev det lite bråttom för jag ska åka och tömma äpplen och ogräs säckar på vårt åkerbruk.. hahaha det blev lite rolig automatisk spellcheck, hihi. återbruk ska det vara 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/31/13, 2:31 PM
#169

Här är det en regn-dag idag, och jag har stått på huvudet (nästan iaf) i vår fontän som vi har på framsidan. Den har inte varit igång på läääänge så det var en del att rensa både här och där. Men nu sprutar den så fint. Vi behövde ha igång den för att tömma vår brunn lite. Är också något att göra en regnig lördag.

Hundarna har gått i koma och Älsklingen kollar på en film om Rommel så här är så lugnt och skönt. Så där "söndags lugnt". Men snart ska jag iaf sparka ut de små fyrbenta i skogen en stund, annars blir de som ungar, vaknar upp och är helt galna av spring i benen. 😮

linnease
8/31/13, 7:42 PM
#170

Hm, har aldrig heller känt av hormoner eller cykler direkt. Men alltså, mens?! Varför ska man behöva ha det?? Mest bara opraktiskt liksom.. Och så många gånger i ett liv, när man bara kan få som sådär tio-tolv barn även om man jobbar på så mycket man bara kan?!  Dra igång ett ett ägg om året hade ju räckt, som många vilda djur.. eller t.o.m bara den gången man blir sugen på barn? (Och då hade man ju inte heller fått nån mens, hehe..)

Håbe, åååh så fint med hus!!! ♥♥♥

undrarens
8/31/13, 7:59 PM
#171

nä det blev mer klotter  ifrån min sida… lyfter hatten åter igen för robert gustavsons "lösvikt". 

 en "kanon" dvd (norge inslaget i bonusmenyn)

blått och glatt👍så här på lördagskvällen 😃

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Otroulig
8/31/13, 8:12 PM
#172

Haha Linn, precis!!! Här har oxå känts som söndag, lustigt. Fint sommar regn har kommit. Perfekt för den nysådda gräsmattan. Det har varit solo helg än så länge och ikväll tänkte jag kolla på dokumentären Sugarman som fått så fin kritik. I morgon blir en hund dag. En cup där man tillsammans med sin hund ska utföra vissa uppgifter. Hoppas det blir en del apport moment. Just nu roar han sig att apportera hibiskus löv som trillat ned på golvet. Förra fredagen kom han glatt under middagen och ville ge mina använda trosor till min gäst…, nice;) han roar en den lilla krabaten. Om vi är pigga ska vi gå en promenad för att stödja barncancer fonden på söndags kvällen. Har en gammal kompis vars barn är med änglarna nu. Svårt det där.. Hon är helt uppe i kampen mot cancer och är inkapslad i sin sorg känns det som. Fortfarande rasande för att hennes son dog. En gång fick jag möjligheten att skriva " välj livet!" På hennes FB inlägg och det var precis det jag vill ge som budskap till henne❤ Vi umgås inte längre så jag vet egentligen inte hur hon känner eller tänke och kan inte vägleda henne heller.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
8/31/13, 11:01 PM
#173

Himmel vad trött jag är! Men jag måste sitta ner och njuta av lugnet en stund innan jag går och lägger mig. Fullspäckad dag som har gått precis i ett. Sen hade vi cirkus i natt. Det var som en nån reklamfilm jag sett på tv. Om sängar tror jag. Man och barn la sig i våra sängar och tittade på fotboll. Jag kommer upp och tänker att de får väl ligga kvar en stund till. Vi somnar i våran 180-säng alla fyra. Någon timme senare vaknar jag längst ut på kanten, med sonen i ryggen och dottern på tvärsen i hela sängen. Går på toa och försöker sen baxa över barn lite mer på mitten, inser att det är mer plats i fotänden så jag lägger mig där istället. Somnar om men sover lätt eftersom jag är orolig för att jag ska sparka sonen i ansiktet. Ger upp, tar mitt täcke och kudde och går och lägger mig i sonens säng.  Vid 4 vaknar sonen av att syrran snurrar omkring så han ger också upp och går och lägger sig i sin säng…… Kl. 6 vaknar jag till slut av att dottern vaknat och dragit på barnkanalen i sovrummet på ganska högt ljud. INTE en bra natt kan man säga! Men ganska komisk i efterhand 😃.

Imorgon är det fullt ös igen. Upp, softa någon timme (beror på när jag vaknar) sätta igång att packa undan lite saker. Huset ska fotas nästa måndag så vi har lite att få undan. Jag måste också skriva klart det sista på min nästa inlämningsuppgift till universitetet. Sista dagen för det. Sen ska vi åka till stallet, hem och duscha och sen iväg till innebandyhallen där jag har caféansvar och ska stå i fiket några timmar + stänga och städa hallen. slut 19.30. Funderar allvarligt på om jag inte ska ta en semesterdag så jag får jobba undan lite hemma i lugn och ro. Men tror det får bli efter fotograferingen och före visningen.

SHIAWASE
9/1/13, 2:07 AM
#174

Vilken fart håbe!!!! Idag ska jag och minsta iväg till utomhusbadet !!! Härligt ! Över 35grader idag också, så det ska bli såååå skönt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
9/1/13, 4:18 PM
#175

Här är det kvavt-varmt, kanske blir det åska? Har gjort både och idag, legat i sängen och läst varvat med smågrejs som sorterat tvätt och så en sväng för storhandling, aaah så skönt att ha det gjort! Största rikedomskänslan för mig är nog fyllda skafferier,färska grönsaker o massa frukt!✨

Nu står jag i köket, har laptopen med - TACK -och har på musik på youtube - TACK -, läser härinne- TACK - och skalar potatis, vilken livskvalitet kan jag tycka😃 - det blir ugnsstekta rotsaker med fetaostkräm idag - mmmm

Det börjar ta sig här hemma, har röjt övervåningen och sorterat om och även möblerat om lite, såklart😇..trivs jättebra uppe just nu🙂

I morgon börjar skolterminen, vi känner oss inte särskilt förberedda, haha, vi pratade igår om vilka sommarläxor han hade egentligen,eeeeh😎… en bok är ännu inte inhandlad och hans garderob behöver uppdateras lite vad gäller byxor - men ännu är det shortsväder minst en månad till, så det är lugnt. Äh, allt behöver inte vara klart och perfekt. Shit vad jag vuxit på den fronten 🏆

Otroulig
9/1/13, 8:48 PM
#176

Vilken härlig dag!! Först hund cupen med en massa roliga övningar med jycken och en massa skratt. Sen en paus med lite meditation. Sen lite Tai mat på restaurang och därefter en lång promenad med ett gott syfte " Walk of Hope" med trevligt sällskap och konversation under tiden. 

Tack tack tack för en bra dag! 💋

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/1/13, 9:46 PM
#177

Instämmer i ovan - vilken härlig dag! Trots att jag fick sjukt ont i huvudet en vända nu på kvällen, så där så jag mådde illa. Men efter lite massage av Älsklingen så släppte det. Vi har fått gjort både det ena och andra idag, men nu sitter jag bara i soffan och pöser och mår sådär 100 % bra.

Kollar tv med ett öga, letar raggsockor på nätet med det andra och funderar på att gå ut i köket och göra oss vars en hallonsmoothie…

szirius
9/1/13, 10:08 PM
#178

Låtter gött Kathja! Har du massa semester kvar du🤤? #avis - men inte samma sak som missunsam#😉

Själv tycker jag att dygnet skulle kunna ha lite fler timmar just nu…så mkt jag vill hinna göra!

Men nu är det tydligen dags att krypa till kojs, läsa en timme o sen upp i morgon bitti! Hepp🥳

[Kathja]1
9/1/13, 10:17 PM
#179

Inte en massa, börjar jobba på fredag eftermiddag, och då har jag varit ledig i lite drygt 4a veckor. Skulle helt klart gärna fortsätta ha livet så här i evigheters evigheter. Är ju så gott att kunna ta varje dag som den kommer. Jag har då rakt inte gjort det jag hade planerat men däremot en massa annat bra, har ju rensat både här och där.

(Och den var god, super god, men nu är jag mätt  - brukar inte äta något efter vi har ätit middag vid 17-tiden, men idag ville kroppen ha smoothie så nu är den glad.)

SHIAWASE
9/2/13, 12:27 AM
#180

Godmorgon!!

Har borjar ocksa skolterminen idag! Skont att ha barnfritt under dagarna😉

Mycket jobb att gora,, rattegangen ar nasta vecka,, sa forberedelser for den!!!  Kanns som om man sjalv ska sta infor rattegang ,,,, Sedan massor som ska foberedas for eventet i Oktober,,, ,,,sa det ar bra att ni alla verkar vara fyllda av energi sa jag kan suga at mig lite av er❤️

Hade en skon dag igar i vattnet~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
9/2/13, 12:26 PM
#181

Idag var jag uppe med tuppen och har hittills får massor gjort. Men nu stannade jag av lite…och det känns som att " nu är den här dagen slut" fast det bara är lunchtid😮. Kan bero på att jag behöver ta 3 h inne i stan ikväll 16-19, då vi samåker in och sen får jag vänta…funderar på om jag ska gå till badhuset och simma kanske? Det var evigheter sedan. Jag vet inte vad det är med mig, varför det känns som att tiden går så sagolikt FORT, swisch säger det så är kl 23 på kvällarna🤐

Nä, lite mat i magen och några djupa andetag ute i trädgården kanske innan "eftermiddagspasset". Ha det så bra alla!

Annons:
szirius
9/2/13, 4:26 PM
#182

Ändrade planer. Vi blir hemma - med huset fullt av glada lek-killar i stället. UNDERBART! 🤗🌈

Otroulig
9/2/13, 8:48 PM
#183

Szirius vad du verkar 🌈🌊☀️ på! Härligt! ❤️

I morse vaknade jag tidigt, runt 4 tror jag, med en obehaglig känsla av att jag glömt göra något jag lovat. Något viktigt… känslan tog sitt fäste och jag försökte komma ihåg vad det var. Till slut utkristalliserade sig en story om att jag hade lovat att ta hand om en häst någon dag i veckan…. ångest känslan växte ännu större ….jag försökte komma på vem jag lovat och vilken häst - och allt medan jag desperat funderade så växte känslan tills jag helt plöstligt kände…STOP..hallå, det här är ju som jag kände förut..inte nu. DÅ kom jag tillbaka och mitt logiska jag fick mig att inse att jag måste ha drömt alltihop. 🤪

När jag sedan vaknat på riktigt och åt frukost så kände jag mig heeeelt i flödet 🌈 och var i harmoni med ALLT ❤️❤️ 

😃 snacka om kontraster. 

Har ett annat lite lustigt fenomen också. Jag gör dumfel på jobbet och det är alltid samma unga kvinna som hittar och påpekar felen. Jag är medveten om de flesta felen och har bara inväntat hjälp från en annan arbetskamrat att hjälpa till…men det känns som ett litet tema. Jag följer det lite intresserat, nåt säger mig att jag inte bara gör det för min egen utvecklings skull 😇. Eller rättare sagt, att jag skapar detta inte bara åt mig själv om ni förstår vad jag menar. Nåväl. jag får se om det mynnar ut i något matnyttigt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/2/13, 9:13 PM
#184

Vilken dag jag har haft! Allt är bara roligt och vi gör en massa hus relaterade saker som jag aldrig har roat mig med innan. Som att fixa med vårt vatten. Har även hunnit sy lite. Är så skönt att vakna på morgonen och inte ha något planerat och så när dagen har gått och jag har följt mitt flöde så har jag hunnit med en massa saker, inklusive att softa. ÄLSKAR verkligen livet! Har sagt det för ut och säger det igen… så här ska alla mina dagar vara! Amen. ❤️

Theleonora
9/2/13, 9:29 PM
#185

Buhu, jag har lyckats dra till mig en förkylning, vill inte. Det är ju så olämplig timing…


Otroulig
9/2/13, 9:59 PM
#186

Åh Hurra Kathja, håller med såna dgar är kanooooon 💣.

Krya Theo 🌺 du är frisk, frisk, frisk ☀️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/3/13, 5:53 AM
#187

Man får vad man ber om… Tanken for genom huvudet på mig i går kväll att "kära vänner vad jag har vänt på dygnet, har väl puttat fram mitt dygn 2 timmar nu under semester och det kommer att bli spännande då jag ska jobba i helgen och upp tidigt". Så det var ju klart att jag idag vaknade i soffan halv 4 och inte kunde somna om. Klockan fem gav jag upp och hämtade datorn och med den som sällskap ligger jag nu och har som mål att sova en liiiten stund till i alla fall. Så som sagt, be och du kommer att få. 😉

En vän till mig hade lagt upp en kanalisering från Ärkeängeln Mikael som jag tänkte att jag kunde lyssna på då jag ändå var vaken. Men icke, ty den var helt klart fel för mig, blev super stressad av allt snack om att behöva kunna stänga av allt yttre brus och stress - och insåg att det är för att min värld är helt utan stress och brus. Tack för det! 👍

Otroulig
9/3/13, 6:52 AM
#188

Godmorgon, eftermiddag för Shia. Jag älskar ju morgnar och frukostar. I går morse fick jag se både regnbåge och tre lekande rådjur på nära håll. Men samtidigt älskar jag att sova och drömma så tyvärr missar jag helg morgnar :) Nu lämna hunden på landet sen jobbet. Ha en härlig dag alla.här är det krispig sen sommar dag, nästan vantar på.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
9/3/13, 8:34 AM
#189

Godeftermiddag pa er!!! ( eller pa mig,,,haha,, godmorgon pa er!)

vantar,, wow!!

har ar det som vanligt runt 35 varmt, och varmt,,,,jag har suttit och jobbat,,, rattegang nasta vecka,, aklagaren ringde idag och de skickar en bunt dokument, 3 cm,, som jag maste lasa igenom och oversatta till rattegangen,,,, far val en volym fran forsvaret ocksa,,,,hmmmm sa det blir val en vecka med tidiga mornar och sena natter , men bra anda att fa sa mycket dokument som mojligt det gor ju jobbet lattare,,,

Forandringar smyger sig in,,, ni vet vi har ju pratat om det tidigare att man inte marker det liksom,,,

Dyker upp lite intressanta tolkjobb, och annat sa som Kathja sager,,,

Be sa ska du fa,,, ha tillit och lat flodet komma till dig~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
9/3/13, 8:48 AM
#190

Har fått ännu mer hjälp att putta tillbaka dygnet innan jobbhelgen, var vaken till strax före sex och strax efter åtta tyckte Endor att det var dags att gå ut och kissa så det var bara att gå upp. De små får vänta lite med tanke på att det springer en jakthund där ute och riktigt så roligt ska vi inte ha. Men då får jag nog gå med på att hösten närmar sig…jakthundar på tomten = höstsäsong.

Jag mår oförskämt bra i alla fall, men nu får det bli lite softtid med te och dator innan det är dags att gå ut i den underbara solen igen, förhoppningsvis har hunden dragit vidare. Även om det är praktiskt att det nästan alltid är drevers (säger man så???) som springer här för de skäller ju då de springer och har fått upp ett spår så man hör hela tiden var de är, så skulle ett möte med söt Holger och en annan hund bli väl spännande. Han har trots sina snart 6 år inte lärt sig att man inte ska tugga på andra hundar. Blir för lite träning på det då man bor mitt i skogen. Funkar ju bra i alla fall. Ha det bäst alla fina nu glider jag vidare i flödet… 🌊

SHIAWASE
9/3/13, 9:28 AM
#191

ja,, host!! tank~~ Vi far nog vanta ett tag till, men idag nar jag var och handlade sa var det halloween saker framme!!!! ,,,,, sa da drojer det inte lange innan julsakerna hoppar fram,,haha,,,,

Varfor inte vanta lite~~~tycker jag varjer ar

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
9/3/13, 7:54 PM
#192

Åh vilken underbar dag jag har haft, börjar att bli en vana detta. Har hunnit med både att sola och meditera i den samma, ett kort möte med Ärkeängeln Mikael, röjt ur ett rum (på fredag blir det en tur till tippen igen. Me like!) och meckat med vårt vatten tillsammans med Älsklingen.

Men nu är jag trött så det får nog vara klart för idag tror jag. Skönt att nöjd med dagens flöde pösa en stund i soffan - DET är bra för både kropp och själ.

Puss på er alla fina.

Otroulig
9/3/13, 9:13 PM
#193

Jag sitter nyduschad och nyäten i soffan efter träning. Nu har det hållt i sig i två veckor tror jag. Det och minskat intag av vin tror jag märks på kroppen. Det känns bra och jag blir inspirerad. Jag behöver inte gå ned i vikt  (enligt mig själv alltså 😎)  - men däremot mindre omfång skulle kännas bra. 

På eftermiddags promenaden var det så härligt sken ute, och varmt ☀️ supernice. Tycker det är lite konstigt - men jag har inte känt för att ha varit ute så mycket denna kanon sommar, som jag brukar. Vilket naturligtvis har varit ypperligt eftersom jag suttit mesta tiden på kontoret. Men lite olikt mig 🤔. Men perfekt som sagt 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
9/4/13, 12:48 PM
#194

Och jag ligger i sängen, uttråkad och har en sån man cold. Nä, egentligen inte. Jag är helt övertygad om att det är för att jag ska vara hemma och rensa ut allt som inte gagnar mig en gång för alla. Borde ha gjort det tidigare men envis som jag är så kämpade jag emot (som vanligt) och nu ligger jag här knockad. 

Bring it on säger jag bara, bring it on!! ❤️


SHIAWASE
9/4/13, 3:09 PM
#195

Ah hemma efter tv-inspelning,,,, nu lite slapp, sen sang, och upp i ottan igen,,,,den har och nasta vecka,, det ar bara att se till att halla energin pa topp tills rattegangen ar over,,,,Har ett rolig mote pa fredag ocksa,, och tv-inspelning idag var kul,,, bra med lite rusch i alla fall!!:)

Kram pa er,,,,,,,,,❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
9/4/13, 4:13 PM
#196

Jag har haft super roligt idag! Har stått i vår brunn, eller den ena kammaren (den andra gjorde jag i förrgår) och tömt den på vatten och "gegga" genom att fylla spänner med hjälp av ett öskar. Roligt på riktigt. 😃Så nu har vi nog områdets renaste brunn.

Vi har ett system med två grävda brunnar, eller de ser mer ut som två murade hål i stl 2,5x2,5 m, den ena är väl 3 m djup och den andra kanske 4a. Så rinner vattnet in i den lilla, genom ett sandfilter, till den andra och så sedan heeeela vägen ner till oss. De ligger nämligen 500m upp i skogen. Underligt system men vi har vatten med självtryck så även vid strömavbrott har vi vatten. Nu hade de iaf blivit fulla av "gegga" på botten vi fick för oss att tömma dem och skyffla upp geggan. Så nu är det gjort.

Nu sitter jag bara och väntar på att vattnet ska fyllas på igen så jag kan hoppa i duschen, DET ska bli skönt.

Så vet ni vad jag har gjort idag…  😃

szirius
9/4/13, 7:22 PM
#197

Kathja - du rensar i skiten, så snart kommer du flyga iväg😃🎈🌈

Jag har också haft så bra dagar! Bara flyter med. Livet är gott. Mkt piano har det blivit, och mosaikläggning runt dammen😊. I morse gick jag en prommis i skogen en timme , mellan 7-8 ☀️. Aaaah, den vanan kan jag ha kvar, hela dan var bra sedan👍!

MASSA kärlek i huset också😍.

Har total tillit vad gäller att min inspiration inför jobbet kommer att infinna sig, känner noll stress😮 - underbar känsla😎!

Har ordnat tid hos doktor också, på fredag🙂.

Shia! En stjärna är du. Glöm aldrig det❤️. Och inte för vad du GÖR utan för vem du ÄR.✨

[Kathja]1
9/4/13, 7:38 PM
#198

Eller hur! På alla plan och ställen. Men oavsett om det leder till något annat eller ej är det super skönt att ha det gjort. 😃

Otroulig
9/4/13, 8:14 PM
#199

Helt sjukt - var och tränade idag igen. Idag trodde min kompis som jag tränat regelbundet med att vi skulle köra - så ok då tänkte jag, får väl köra kondition. 

Jag hade en tränings period för 6 år sen, då jag öppnat på känslo locket gentemot mannen, jösses vad med känslor det bubblade upp - jag gick ner 10 kg den gången. Blev tränings narkoman 😃. Känner mig mer sansad nu. Det är ingen frustration som behöver komma ut. 

Annars har jag haft en bra dag, äntligen har jag fått lite mer att göra på jobbet och det är skönt 🙂. 

Ja Kathja, det rensas rejält hos er. Tur att du inte har klaustrofobi!

Shia, hur går det på rättegången? Måste du vara på helspänn hela tiden och …vad heter det…översätta direkt..ahh simultan tolka?

Szirius, så härligt att känna dina vibbar här 🌺☀️🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/4/13, 8:27 PM
#200

Inte då, som sagt ganska roligt att stå där och slabba runt. 🌊 Men hjälp vad jag är matt i kroppen, blev några spänner som vi fick upp.

SHIAWASE
9/4/13, 11:20 PM
#201

Harligt med rensning Kathja!!!! Och traning Otroulig,,:)

Och Karlek Szirius,,, karleken stralar ut ur dina ord❤️

Otroulig,, sjalva rattegangen ar nasta vecka,, vissa bitar ar simultantolkning, men jag ar ju ingen simultantolk, utan de bitarna far jag dokument iforvag, som jag oversatter,,, darav hogen meddet  dokument som ska gas igenom!!!HIttills har det varit fem pretrial moten, och sedan besok pa haktet,,, ska ivag nu ocksa,Sjalva rattegangen blir ju lite nervost,,, ALLT ska tolkas, sa  det blir till att vara alert~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
9/5/13, 4:19 AM
#202

Min härliga rensning har gjort att vi nu har väldigt dåligt flöde med vatten IN i huset, till huset inget problem. Som tur är så kommer vår kära vän som är fd vvs-gubbe på besök i mon så det löser sig. Och jag fattar vinken, jag behöver jobba mer med tillåtandet av flödet IN i mitt liv. Så det är bara att tacka för den och knacka vidare. 😃

Annons:
Håbe
9/5/13, 7:22 AM
#203

Åh, idag skulle jag ge bra mycket för att få stanna i sängen. Det tar på krafterna att vara effektiv. Men det är för något bra så det går ändå. Skönt att få rensa ur och kasta bort massa onödigt. Skönt att få det gjort. Trappan är nästan färdigmålad och det blev så fint. Dumt att vi gör det först nu när vi ska flytta.

[rore]
9/5/13, 7:42 AM
#204

Hej och god morgon på er alla!

Äntligen är mitt internet igång. Det tog sin lilla tid och nu är det färdig flyttat och fått så pass ordning att det ser ut som ett hemCool

Härligt!!

Ute är solen på väg upp och det har utlovats Soloch  sommar grader. Fint!

Önskar er alla en riktigt bra dag.

SHIAWASE
9/5/13, 8:23 AM
#205

Godmorgon Rore!🌺

Harligt att se dig har igen,, har du flyttat??? 

Mycket flytt och nytt pa gang har inne,, spannande!

hoppas du trivs i det nya hemmet:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
9/5/13, 8:29 AM
#206

Shia! Visst trivs jag, väldigt bra tillochmed😉

Har bara bytt bostads område, det blev liksom mer eller mindre en tvångsflytt, eftersom det skulle renoveras och chock höjas i hyrorna i mitt gamla boende.

Så jag hade turen att hitta en annan lägenhet som föll mig totalt i smaken 👍.

*glad* det har varit ett par riktigt hektiska veckor,, men nu börjar jag landa igen.

[Kathja]1
9/5/13, 10:43 AM
#207

Rore - vad skönt att allt har gått bra och att du trivs.

Själv är jag trött som ett as idag, men det är bara att tacka och ta emot. Bad om tydlig vägledning i förrgår om vad mina nästa steg i livet ska bli och kära vänner vilka tydliga bönesvar jag har fått, blev fullt upp i det lilla huvudet. Men det är bara att hålla i hatten, vara tacksam och flyta med…

I mon ska jag börja jobba igen efter lite drygt 4a veckor ledigt, känner mig sådär motiverad men kom på att jag kommer att ha mer tid och lust att skriva där än hemma och jag är ju bara där tillfälligt och då känns det lättare.

Försöker iaf få igång min skalle eftersom vi ska få lunch-gäster idag, och jag har lovat att bjuda på amerikanska pannkakor med granskottssirap - är ju bra om jag är på banan då. Slappa i soffan får det bli sen. Allt har sin tid och jag mår så bra! 😃

Otroulig
9/6/13, 8:13 AM
#208

God morgon/ eftermiddag.

Jag har fortfarande fullt av energi ☀️

Fick upp detta  på Findhorn idag - låter spännande tycker jag. En lovande dag väntar!!

RISK

Live one day at a time. Do not try and rush ahead, making arrangements for tomorrow, for tomorrow may never come. Enjoy today to the full; enjoy it as if it were your last. Do all the wonderful things you have longed to do, not recklessly or thoughtlessly, but with real joy. Be like a small child who takes no thought for tomorrow and has forgotten what happened yesterday, but just lives as if the only time that matters is now. The now is the most exciting time you have ever known, so do not miss a second of it. Live on the tips of your toes, ready for anything to happen at any moment. When you live this way, you are ready and open for anything that may take place. Changes will come and they will come very quickly. Lift up your heart in deep gratitude as they come along one by one. Always see the very best in every change that takes place. risk

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/6/13, 9:12 AM
#209

hmmm!!!! harligt mote jag hade idag ,, Yes!!!🙂

intressant,,, vara med och ha utbildningsdagar  for foretag,,, personal som ska jobba utomlands, eller med vasterlanningar,,,

En fantastiskt intressant, intelligent,, kvinnlig VD,,, som jag kanner att vara tankebanor stammer perfekt! Kan nog utvecklas till nagot riktigt bra,,, det verkar ju ocksa bra med  pengar med i det hela!!!

Tank vad harligt det ar att traffa folk som man verkligen kanner att man far ett utbyte med, och kreativa manniskor som gor saker ingen annan har gjort tidigare.
Det ar vad den har kvinnan har gjort. Startat upp ett foretag for 6 ar sedan som utbildar personal men pa ett helt annat satt an nagon har gjort tidigare,,,, Och de foretag hon jobbar med ar mansdominerade, men genom hennes program sa har det lett till okad vinst for foretagen  ,, kul, kul!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
9/6/13, 9:40 AM
#210

Spännande Shia, men självklart att det är. 😍

szirius
9/6/13, 9:43 AM
#211

Tittar in o säger god förmiddag! Solen lyser och vi har varmt☀️.I morse kom jag INTE iväg på nån morgonprommis, jag var för trött…och hepp, så är jag inte lika effektiv heller, klockan är redan 9.30 och har inte ens kommit igång! Intressant att fastän jag gått en timme varje morgon så har jag fått mer gjort de förmiddagarna sedan☝️. Jaja, en sak i taget, hej och hå, jag lär mig hur jag fungerar…

Jag märker just nu hur sträng jag är med mig själv, tycker hela tiden att jag inte gör tillräckligt mkt…🤔och om jag mår bra och är tacksam över att livet kan flyter stressfritt nu så får jag för mig att det är jag inte värd, att jag jobbar för lite, att det här inte kommer att hålla osv.  Och så hittar jag lugnet igen och känner att allt det här har jag/vi SKAPAT, såklart att det får vara hur harmoniskt som helst - det FÅR finnas sköna perioder, jag FÅR vila i tillit, jag FÅR känna att allt är bra och att allt blir bra. Men inom mig drar katastroftankar omkring runt fötterna på mig, att det är för bra för att vara sant🤐.

Har såna krav på mig själv som lärare också, vill vara sprudlande entusiastisk o tålmodig varenda lektion och är jag inte det så känner jag mig värdelös 😟och blir också rädd att jag ska tappa elever😮. HÄR skulle jag verkligen vilja ha mer tillit till mig själv…

Pendlar också i det här med tilliten…för när jag ÄR i den så går allt också bra! Men det funkar såhär: jag är i tillit, känner att det flyter, att jag har förmågan att improvisera, känna mig fram under en lektion då har jag flow! Sen, om jag tappar tilliten inför/under en lektion så låser jag mig och då blir jag superlätt stressad att jag inte förberett mig minutiöst, att det ska märkas på mig, jag känner mig osäker osv. Hello! Jag har ju gjort det här i massor av år, men just nu…så har jag lite hangups på min självkänsla och mitt självförtroende…känner mig sårbar, och anledningen som jag ser själv är just det jag nämnde, mitt behov av dessa elever är så stort, och då kommer rädslan in att mista dem, så jag tror att jag måste vara perfekt i oändlighet…

Ja, där är jag idag och snurrar lite. Önskar er alla en fin freeeedaaaaaag! Shit, helg igen! Tiden finns inte…🌊

Otroulig
9/6/13, 6:27 PM
#212

Det är lustigt hur snabbt jag skiftar. När jag läser din beskrivning så känner jag liiiite igen mig. Du är nog några resor bättre på det här Szirius😉 

Men igår kväll när jag skulle sova så märkte jag helt plötsligt hur ALLA mina tankar var kritiska - mot andra. Då försökte jag följa tanken och insåg att det verkade ha börjat med några små, små tankar med självkritik. Det ska jag ju naturligtvis ha, men om jag i tankarna kryddar med lite skuld och ånger och lägger till lite nedvärderande tankar om mitt handlande så VIPS, reagerar tankarna med försvars mekanism att skjuta skuld på någon annan. Ååhh vad dum den beter sig….🤪 Fantastiskt när jag upptäcker det. Det går så fort och igår hann jag inte ens märka det. 

Tror faktiskt det har hängt med en bit in idag. För jag njöt av att vara lite bitchig 😈 när jag fick chansen 😊. 

Så summa summarum kan jag konstatera att JAG måste i alla fall vara lyhörd för även de små tankarna med dumtankar om mig själv, för det sprider sig som en epidemi.

Ha en härlig Fredag kväll alla finingar ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/6/13, 10:04 PM
#213

Snart vändet det flickor, snart vänder det - inte många dagar kvar till den 22/9. 😎Jag svänger så det står härliga till, men som min man sa då han körde mig till jobbet och jag maniskt babblade på om mina senaste idéer (som btw är enastående bra!) - "man kan inte säga att du är manodepressiv, bara manisk", hi hi. Fast i morse var jag helt upp och ner, men lyckades vända på det innan han vaknade. 🤐

Bad ju om tydlig vägledning i tisdags och kära vänner vad det har hänt grejer sedan dess, men det är bara att glida med och vara glad. 🌊❤️ Men nu är jag på jobbet och här lyckades jag manifestera både det ana och det andra så jag är så nöjd och glad. 😃😇😉

Håbe
9/6/13, 10:11 PM
#214

Godkväll alla!

Sitter här och hämtar andan lite efter en intensiv arbetsvecka och några timmars packande och fixande på eftermiddagen/kvällen. Det känns som att vi städar och städar men det syns inte. Men det är för att vi måste börja med skåp och förråd först. Så det syns ju inte på ytan. Men nu i helgen blir det putsa och röja undan på ytan för hela slanten. På måndag kommer ett par hit och tittar på huset. De har bokat en förhandsvisning. De hade anmält intresse för hus i vårt område och vi funderade lite fram och tillbaks på om vi ville låta dem komma innan. Är de intresserade så tar vi deras bud och avblåser visningen. Det kan vara dumt, vi vet ju inte hur mycket priset skulle kunna gå upp vid en budgivning men det borde inte vara så jättemycket mer och det vore guld att slippa visningen och all städning som den innebär. Så vi kör på det.

[Kathja]1
9/6/13, 10:14 PM
#215

Gör det som känns bäst Håbe, alltid det som känns bäst. 🌊

Håbe
9/6/13, 10:23 PM
#216

Att slippa allt jobb som visningen innebär känns helt klart bäst här och nu. Inför framtiden känns det ju så klart bättre med 10-20-30…..70.000 kronor till. Men de pengarna kommer knappast märkas på hela stora lånet i vilket fall som helst. Och eftersom jag har planerat att ha väldigt mycket pengar snart så gör det detsamma 😃.

Annons:
Theleonora
9/6/13, 10:32 PM
#217

Nu känner jag att jag missat nåt, vad händer den 22:a? Här svänger det så det står härliga till, måste bara komma ihåg varje morgon om att be att få en dag med flow så händer det grejer minsann. Kan bara säga att aj, vad ont det gör när knoppar brister. Och nu vet jag varför det tar så lång tid för allt att märkas utanpå/utanför. All is well❤


[Kathja]1
9/6/13, 10:38 PM
#218

Den 22/9 är det höstdagjämning och jag tror att det var Szirius som hade hittat något om att det är en större energiförändring som håller på som bäst nu och som har sin kulmen då. Om jag inte är helt och snurrar.🤔

Theleonora
9/6/13, 10:53 PM
#219

Ah ok, spännande! Då inväntar vi den 22 :)


Otroulig
9/7/13, 10:57 AM
#220

Här behöver inte väntas! Jösses, jag är hög som ett hus idag!!😃🎈🌈.

Det känns som att det redan vänt faktiskt - att jag gick in i en ny fas för några veckor sen. Så spännande. Nu på morgonen har jag fått härliga känslor i min kropp som jag inte känt på väldigt länge.

Kathja hos dig verkar det ju hända MASSOR med saker. 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/7/13, 11:15 AM
#221

Hej, hej!!! la upp en ny Avatar bild,, tankte lagga upp en annan bild, alltsa inte ett foto,,, men da hakade datorn upp sig gang pa gang,,, sa det bidde ett nytt foto,,, andrade pa FB ocksa till detta,,, men tankte att har ar ju alla relativt anonyma, sa det ska jag ocksa vara!!, men det gick ju inte,,haha:)

jobbdagar!!!! men nu ar det balkongsittning innan middagskokning~~

Otroulig!!! jag VEET!! nagot hander,,, just nu ar det sa att mina "rena" tankar,,, skiftar till manifestation pa en gang,,,men det ar ju sa att det man vill ha mest,, i dessa tankar finns ju ocksa vibben av avsaknad med~~~~ 

Om man anda bara kunde slappa avsaknade och tanka en REN tanke! tank, da vips!! sa skulle man ju ha det dar man onskar,,,

Tank vad vi kranglar till det❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
9/7/13, 11:16 AM
#222

Men Shia! Förändringar - ny Avatar! Här händer det grejer!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/7/13, 11:20 AM
#223

haha,, fast nyss sa var det ju inte ett foto,,,haha,, tekniken och jag🤪Men nu ar ju fotot uppe i alla fall:)) med svensk flagga och allt ( fotot ar fran en tv-inspelning)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
9/7/13, 11:48 AM
#224

Ja jag undrade vad G:et stod för..men du var på Gång 😉, Fin är du i alla fall ❤️!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
9/7/13, 11:55 AM
#225

Idag är jag off…känner att jag inte tillåter mig vara den jag är och njuta av det…att den stora knuten sitter där. Och i stället för att känna inspiration av andra så blir jag låg..🤔 jag jämför mig och tycker att jag inte får till nåt jämfört med andra, känner mig nedslagen i skorna i stället för inspirerad.

Vaknade med stress som jag inte fått undan ännu. Har jobbat lite denna morgon men är tröööött, har noll lust att ens tänka på lunch eller nåt annat "måste" öht🤮. Tror jag ska följa känslan o bara slänga mig i sängen med en latte och kolla på film! Trots vackert väder! Trots hungrig familj! Äh, jag vet inte ens om jag vill det heller. Dagen har många timmar kvar, det hinner svänga, det vet jag ju…🌊

Jaa, det är så intressant det där med rena tankar, hur det då funkar direkt☝️! Upplever detsamma! Men attans så snabbt de glimmar till sådär extremt klara✨! Sen swuish, rundgång🤪. Just nu är det massor att rensa undan i snurret för att få till de där rena tankarna🥵Vore ljuvligt att bana en stabil , trygg väg till den vibben…att bara VARA där liksom❤️. Mmmm…aaah, nu känner jag vad jag ska göra. Leka lite "som om". Som om jag hade lust att ta tag i grejer idag och njuta av lördagen! Som om jag var på sprudlande humör, trallande, lättsam och glad! Som om jag kände att jag har all tid i världen.osv

Kram!

[Kathja]1
9/7/13, 2:29 PM
#226

Men oavsett hur det svänger så kan man ALLTID se att det svänger för att man har släppt blicken på sig själv och svävat ut i andra och vad de gör, kan, tycker, tänker, behöver…osv…osv. ALLTID! Så länge som vi har fullt fokus på oss själva så svänger det inte, kan inte svänga för det är mot alla lagar - fokus på oss själva och det som där och då får oss att må bra. Då håller vi en bra och svängfri kurs i livet. 🌊

szirius
9/7/13, 3:16 PM
#227

#226 så är det säkert…är inte där …än😉.

Det är ju inte alltid man har kontakt inåt och känner vad det är som skulle kunna få en att må bra här och nu…vad vill JAG, vad mår JAG bra av…dessa frågor har inte alltid självklara svar…

Theleonora
9/7/13, 4:10 PM
#228

Är benägen att hålla med dig Otroulig, känner egentligen inte heller att 22:a är mitt datum, det är här och nu det händer :).

Shia, fin Avatar. Det är så härligt hur var och en av er påminner om någon i min familj, mig själv eller någon jag haft i min omgivning. Och på din bild ser du ut som en bild jag har av min mamma :)


Otroulig
9/7/13, 4:11 PM
#229

Garvar lite, här vände det av någon anledning, värk i äggstockar, uppblåst och vill mest kura ihop mig och sova, men ska på middag och det är jag som står för förrätt och dessert, så det är bara att packa sig iväg. Det kommer ju att vända tillbaka lika snabbt igen:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/7/13, 11:00 PM
#230

Hej och hå vad jag är trött i mitt lilla huvud idag. Har manifesterat en perfekt helg, men jag känner att jag inte har jobbat på ett tag för det snurrar i skallen av alla turer idag.🤪

Är så lycklig över att det känns som att korken har lossnat. Har under veckan mött flera intressanta människor, några potentiella samarbetspartners och huvudet är fullt av idéer. Det känns kanon! 👍Även om det vissa stunder mest känns övermäktigt och förvirrande, men då är det ju bara att backa, andas och påminna mig om att var sak har in tid.🌊

Nu ska jag iaf gå och lägga mig snart, känns behövligt. 😕

Annons:
Otroulig
9/8/13, 12:09 PM
#231

Väldigt intressant, igår när jag kom fram till mina vänner så kändes det som att jag hade feber och var nästan svimfärdig. Jag sa som det var och förvarnade om att jag kanske skulle åke hem. Men satte mig och pratade och mumsade i mig physalisar (såna små gula frukter) när dom drack bubbel fick jag tranbärs juice. Efter nån halvtimme hade sjukan passerat. Kände inte av nåt längre. Så det blev en trevlig kväll med mycket skratt och även allvar. 

Just nu sitter jag och väntar på att lusten att städa ska infinna sig. Tror att den ligger där under ytan. Snaaart kommer den 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
9/8/13, 8:01 PM
#232

Det känns som det här är min tråd….kan ingen annan skriva nåt🤪

Har nu städat - skönt! Det var väl behövligt. Nu kan jag se fram emot en nybäddad säng med lukta gott lakan. 

Idag kom en vän förbi - råkade vara i stan, kom över på en fika, trevligt! På ICA träffade jag en gammal arbetskamrat jag inte sett på ett halvår. Oxå trevligt! 

Men det känns som att jag lever i väntan på något….idag i alla fall.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

undrarens
9/8/13, 8:37 PM
#233

k 🤪-na jag skriver nåt då…

har haft en väldans mystisk dag hela dagen, de har "dykit" upp vackra(till utseendet) kvinnor hela tiden vad jag än tagit mig för under dagen , man  blir lite😊 känns  så märkligt  (jag menar i positiv bemärkelse ).

min tanke har inte varit att välja dom vägarna som jagnu uppenbarligen  gjort under dagen(och det började ifrån 7 i morse  hela dan och ikväll för den delen också), tycker sånt där är en smula märkligt då det händer, det har säkert ni som är kvinnor märkt vissa dagar(helt oväntat) att de kanske dyker upp "vackra" män/karlar (till utseendet).

vad tror ni sånt kan bero på?? har ni några teorier?

jag menar vissa dar träffar man hur intressanta och intellektuella människor men de är ju en annan 5:a, jag tänkte nu bara på den"normen" vad man nu anser är vackra till utseendet, va så jag menade så klart.

de finns ju givetvis de som är både och…vill vara tydlig och skriva att så är det  kan det ju vara  också för många🙂

jag måste då säga att jag inte för 5 öre tänkt på de man gjort under dagen utan det har bara "flödat" på det konstiga viset…🤔.

universums sätt att kanske ge fingervisningar om nåt…ja jag vet inte vad jag ska tro.

de får bli mitt klotter ikväll,

❤️ till det yttre vackra som man fick uppleva idag(kanske det va avsaknad av det hela därför det dök upp i mitt liv, ja jag kom inte på nåt bättre just nu att skriva😃)…kanske skulle hamnat under tacksamhetstråden men men …

ha en bra vecka här nu framöver👍

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Otroulig
9/8/13, 9:07 PM
#234

Ahh! Härligt!! En sån dag vill jag oxå ha!!😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
9/8/13, 9:08 PM
#235

ok då, jag skriver nåt- men bara för att du ber Otroulig😉!

Vi har eldat och eldat och eldat idag. Otroligt skönt att bli av med massa trädgårdsavfall ( eller vad det nu kallas)🥳.

Känns som om jag bara väntar nu på den där proppen som ska lossna…gärna sådär som det lossnat för Kathja nu😃 - och Crina gissar jag🙂, hon har inte ens tid med oss längre😉.

Jag har rensat och städat som bara den, förbereder och planerar kommande jobb också🌊. Har dock tappat förmågan lite några dagar att känna kontakt uppåt/utåt/inåt…blir inspirerad av Kathja☀️

Otroulig
9/8/13, 9:18 PM
#236

Gumman tackar!!!💋

Jag tror att jag skulle behöva dig och Thora hemma hos mig ett par dagar 😉 men har slängt ett par favvis byxor idag, det är bra för att vara mig 🏆

Du kanske har lite jordningsdagar?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
9/8/13, 9:21 PM
#237

Ha ha, jag skulle kunna göra underverk hemma hos dig nu. Gissa om jag har ångan uppe när det gäller att rensa just nu. Jäklar så effektiv jag kan vara när jag sätter den sidan till. 😃

Annons:
[Kathja]1
9/8/13, 9:39 PM
#238

Något jag faktiskt har kännt i allt som är just nu är att jag lätt hamnar i tankar som "åh så bra nu har jag gjort detta - undra vad det kommer leda till" istället för att bara vara nöjd och glad över det som är. 🤐Spännande möten och ett underbart humör ÄR gott nog. Behöver inte leda till något annat. 🌊

szirius
9/8/13, 9:45 PM
#239

#238 word! Känslan är ju alltid det som är kärnan, så har man underbar känsla NU så är ju allt perfekt redan❤️

Jag halkar in i katastroftänk så fort det flyter…"vad kommer att komma nu då och förstöra?". OTROLIGT störigt. Hej hej på dig du gamla tankemönster, tack och hej jag behöver dig inte längre, jag är redo att släppa dig och gå vidare, ha det så fint! 🎈

[Kathja]1
9/8/13, 9:49 PM
#240

Eller hur! Jag VET ju det, och framför allt så känner jag det. Men jag hör ändå tanken fara genom huvudet på mig allt för ofta. Katastroftänk har jag typ aldrig nu för tiden, fast jag hade inte det ofta innan heller. Jag är såndär som "stänger av" istället, eller stängde av ska det ju vara. Blev tyst i huvudet på mig, jag gick helt nollad med en inre oro på högvarv, men sällan en massa katastroftankar.

Men nu är det bra, trallalallala. 😎🌊🌊🌊❤️

SHIAWASE
9/9/13, 4:20 PM
#241

Hej, hej!!:)

Den har veckan ar det rattegangen, sa jag ar nu overhopad med dokument, oppningsanforanden, och bevisgranskning fran aklager och forsvar, det som kan oversattas innan oversatts och sa gor man simultan tolkning, forhoren blir ju inte simultan,,

Sa jag aterkommer till er sotnosa(bade female och male far inga i det begreppet,,haha) pa fredag em!!!~~ Har nog fullt upp i hjarnkonteret tills dess,,,,, Jag kan nog intehalla mig ifran att lasa~ :)))) och kanske inte heller kommentera,, nar nagon intressant diskussion satter igang,

man formodligen inte mycket tid, sa vi ses till helgen!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

undrarens
9/9/13, 7:06 PM
#242

#234 ja de är en mystisk tid(iaf för mig och mitt lilla leverne) .

de har hållit i sig hela dan idag också. helt otroligt .(blir lite 😊 faktiskt), inte van vid sån sorts uppmärksamhet…och de mest märkliga jag har ju inte bett om de??

håller tummarna att ni får uppleva en sån sida av "verkligheten"(som jag nu verkar ha fått uppleva) och vad nu universum vill visa(har inte riktigt kläm på de men  kanske att man ska in i nåt förhållande…??, har faktiskt haft dom tankarna att de kanske nu blivit såhär(helt säkert inte bett om det, bara efteranalyserat hur situationerna uppkommit) för en?? utan att man bett om det hela.

ja jag säger det de är märkligt, sånt här kan ju gå i perioder men nu i 2dar i sträck…,det kanske fortsätter vad vet jag… 👍

tänk om ni fick uppleva samma sak att de nästan jämt dök upp till utseendet vackra män(givetvis är det ju individuellt  på vad man "tycker'" sånt är…) under i stort sett hela dagen vad man än nu spontant kommer på som man tycker  man borde göra, typ handla or whatever man nu gör gör under en vardag.

hur som helst ha en bra kväll (eller vad ni nu har för dygnsrytm , skiftgång,beroende på vad ni "jobbar inom för sorts "jobb") alla ni som skriver och läser på detta klotterplank.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

undrarens
9/9/13, 7:07 PM
#243

just ja kom på i samma veva nu, de kanske är LoA som verkar inte tänkt på att de kan va så.🤔 gör man iaf.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Håbe
9/9/13, 9:26 PM
#244

Trött i kroppen idag. Vi har städat och röjt oavbrutet sen i fredags kväll. Igår kväll var vi klara. Idag var en familj här på en förhandsvisning. Vi hade bestämt att om de vill ha huset till vårt utgångspris så tar vi det. Vi kanske förlorar pengar på det, eller inte. Det får vi aldrig veta. Det känns i alla fall superskönt att fotografering och visning är inställda. I morgon ska vi träffa mäklaren och skriva kontrakt med köparen. Allt flyter på lätt och enkelt. Måste bara ta kontakt med vår bank för handpenningen skulle vara överförd till våra säljare senast idag och det är inte gjort. Å ena sidan blir man ju lite stressad "tänk om något är fel, tänk om det inte blir något hus!!!" Å andra sidan inser vi att vi missförstått något på vägen. När vår bankkvinna sa att allt är ok så tog vi det som att allt var klart. Men vi har bara haft kontakt via telefon. Klart att hon inte kan föra över flera hundra tusen kronor från vårt konto till någon annan utan att vi skrivit på ett endaste papper. Det var nog meningen att vi skulle ta kontakt med henne när det var klart med köpet och boka tid för att skriva på papper. Så det ska ordna sig bara vi får tag på henne någon gång.

Det är lite smårörigt med lite av varje just nu faktiskt. Pusslande med skjuts till träning för sonen och bokade skjutsar som blir inställda pga sjukdomar, bråkande föräldrar på hans match i lördags, miss med handpenningen, krångliga föräldrar på jobbet, kaninen lyckades rymma TVÅ gånger inom loppet av 12 timmar och hittades igen 😮, dottern knölar med ridningen (som verkar lösa sig), dottern deppar över skolan "jag tror inte de tycker om mig", samtal med lärare i skolan och allt känns bra efter det. Det är lite så det känns- Något krånglar till sig/skapar oro, jag tar tag i det och så löser det sig. Saker som skulle kunna vara stora men det faller på plats och slutar bra. Min tanke är att det handlar om att stanna upp lite grann. Att det är för mycket just nu. Alldeles för lite här och nu och njuta av tillvaron utan bara massa "måste fixa, måste ordna, måste komma ihåg, måste göra".

Fast å andra sidan….allt krångel hjälper ju inte precis till att ta det lugnt 😉.

Dags att stanna upp lite och känna tacksamhet. För att vi hittat vårt hus, för att vi lätt sålde vårt nuvarande hus, för att barnen är friska och har det bra, för att jag och min man är lite nykära igen-saker och ting har ordnat till sig mellan oss, för att vi har jobbat tillsammans och gemensamt för att få fint här hemma. För att vi har det bra helt enkelt ❤️.

Annons:
szirius
9/10/13, 12:36 PM
#245

Egentligen har du ju så himla mkt FLYT nu HåbeVåg, om du väljer att se det så:

"Något krånglar till sig/skapar oro, jag tar tag i det och så löser det sig. Saker som skulle kunna vara stora men det faller på plats och slutar bra"

Livet ÄR, det lugnar liksom inte ner sig (så länge man har djur och relativt unga barn iaf

), och det VILL vi väl inte heller, det är ju alla dessa händelser som är LIVET

. Kaniner som rymmer och grejer att fixa. Omfamna det! Allt har sin tid och detta är tiden nu.✨

Hmm, fick massa tankar nu. Tror jag gör en egen tråd av det. hej hej😛

Håbe
9/10/13, 2:53 PM
#246

Självklart är det så. Men det är mest att jag känner att det varit så mycket som varit svårt och jobbigt under en längre period och nu när det känns som att saker och ting löser sig och vi börjar må bra igen, så kunde det väl få stanna upp och bara vara stilla ett tag. Lite andrum liksom.

SHIAWASE
9/10/13, 4:30 PM
#247

Hej, hej,, stora dagen imorgon,, huvudet maste ju vara tipp, topp,, rattegangen borjar,, tre dagar, domen blir nasta vecka~~~ Men Jag klarar det galant!!!!!

Kikar in har och far lite pepp och inspiration,,

Fick ju ett (inte helt klart annu) intressant uppdrag idag att oversatta en bok som heter "karlekens kors" och som ar skriven av en Kristen Japan~~~ wow,,,

Lite intressant just med jag aven har inne har skrivit att Bibeln ar jag ointresserad av ( i den har boken finns citat,, sa da maste jag ju sla upp i svenska bibeln for att se hur dessa citat ar skrivna pa svenska) Och jag ar ju nyfiken av mig,, sa jag har varit och kikat ibland,, pa jesusifokus,, men slutar nar det blir for mycket tjafs,,

Ocksa dimper detta ner,, Jag har sagt att jag kan gora oversattningen,, sa far vi se sedan,,,,Men det ar nog battre att jag gor den an nagon som inte alls ar inne pa andliga banan,, och intressant att "bli tvungen" att bena ut och analysera det kristna tankandet,, for det masta man ju gora for att kunna gora en riktig oversattning~~~~

MEN imorgon ar det handlar det inte om karlek, utan om rattegang,,

"rattvisa" ska skipas,, hmmm, har funderat mycket pa detta under den har tiden,, vi manniskor som bara bestammer att nagot ar ratt och nagot ar fel,, sedan satter vi oss och skipar rattvisa och straffar personer om vi anser att de ar brutit mot VARA laga,,,,

Men, men jag gor mitt basta att tolka, aven om jag blir lite (ja till och med jag!) nervos,, mycket svara meningar, alltsa inte termer, de har jag lart mig nu, men ni forstar utfragningar,, nar typ aklagare forsoker forvranga till allt,,, OCH pa japanska nar man svarar ja och nej pa fragor sa blir det tvartom!!! Och nar det ska tolkas blir man helt forvirrad.

Tex.  Var du inte orolig for din dotter?   sa sager man pa svenska jo, jag var orolig.

Men pa japanska blir det nej, jag var orolig. Om man svarar ja pa den fragan sa betyder det att man sagare JA, jag var inte orolig for henne,,

eller, Sa du misstankte inte att det var nagot skumt?

Pa svenska sager man Nej( det gjorde jag inte,, )

men pa japanska blir det Ja(jag misstankte inte att det var nagot skumt)

WOW,,, FORVIRRANDE,,, sarskilt i en utfragning av en aklagare,,~~~

Ja nu ser ni, jag som borde sova etc, sitter ju har och babblar,,,

Kram pa er~~~💋❤️🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
9/10/13, 5:47 PM
#248

Shia - kan bara sammanfatta det med DET KOMMER ATT GÅ BRA.😍Roligt det där med Bibeln, det är tydligt att du inte ska undvika den. Men du vet hur det funkar - jag är (inte) intresserad, blir ju jag ÄR intresserad i Universums öron. Sedan är ju frågan hur konservativ den där boken är, kan vara mer eller mindre roligt beroende på det. Du nämnde att du tittar in på Jesusifokus ibland och de är ju fyrkantiga som skåp. 🤐

szirius
9/10/13, 8:42 PM
#249

Aaaah, Shia - ska tänka på dig i morgon o dessa dagar framåt! Det kommer självklart gå kanoners, när man väl behöver skärpa till sig så ÄR man skärpt🙂. Låter spännande att få översätta nåt som du varit inne och sniffat lite på - det blir säkert mkt lärorikt👍

Jag ska också ut o ränna i dagarna 2, tillbaks på fredag. Jobbmöte och betalt hotell, tack tack😉 Är himla bra på att manifestera hotellnätter för mig själv, bara av farten liksom, vet faktiskt inte alls hur jag gör✨…fast det vore trevligt om jag får ta med maken nån gång😍😃

Har långkok på spisen…man kan tro att jag är född på 50-talet ibland, lagar mat till familjen nu när jag ska åka bort 2 dagar. Haha! Men bara för att jag VILL.❤️

Jag längtar efter MUSIK!!! Hallåååå alla människor som vill sjunga och spela med mig, var ÄR ni? Komsi komsi, jag är öppen och tar EMOT nu!

Otroulig
9/10/13, 9:39 PM
#250

Shia, du kommer naturligtvis att stråla ✨, andas och vara lugn. ❤️❤️

Hihi, väldigt intressant det där med boken, Kärlekens kors, det LÅTER ju åtminstone inte som en kylskåps kristen, hehehe. Det låter ❤️.

Ha det så mysigt Szirius 🍸 lite lyx känsla är aldrig fel.

Själv tok somnade jag i sängen efter jobb, hundpromenad, mat och en mini guidad "meditation med Ärkeängeln Mikael"  Sov väldigt gott och drömde att en man sa till mig, lite retsamt att jag hade inte så bra ordning på detaljerna. Alla småpryttlar i min bag låg i botten, jag skulle skaffa mig en mindre påse att samla dom i. 

Jaha, mer ordning på detaljerna då!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/10/13, 10:51 PM
#251

Åh hotellnätter, med hotellfrukost. Me like.

Själv ska jag i mon få besök av en av mina nya bekanta, en av dem som dök upp i förra veckan efter min bön om tydliga tecken. Har även kört hårt en energihöjande meditation, känner mig som att jag vibrerar på högnivå, så det kan bara bli bra. Roligt när man bara slänger sig in i något för att det känns rätt där och då. Spännande att se vad det bli av detta…

Annons:
Otroulig
9/10/13, 10:54 PM
#252

Roligt Kathja, ofta när man bara slänger sig in i saker, för att det känns roligt, blir det BÄST!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
9/11/13, 7:31 AM
#253

Hej och god morgon till er alla!❤️

Lycka till Shia * du strålar*🌺

Jag bjuder på några rader ur min dagbok från i går.

" Kvällen börjar visa sig. Sakta skymmer det utanför fönstret. Ungarna leker och stojar. Bildörrar öppnas och stängs. Glassbilen spelar på sin truddelutt och solen sänker sig mellan hustaken.

Bara det är ett mirakel i sig. Trots en besvärlig dag med smärta känner jag mig tacksam mot livet, som visar mig allt detta. I nuets eviga stund. Här vill jag vara!"

Jag insåg idag att när jag skrev igår kväll infann sig Nuet. En plats som jag under en längre tid varit avskuren ifrån.

Skan och måsten har regerat, sedan jag på allvar tog i tu med flyttstäd och flytt. Det var inte bara skan och måsten, utan även gamla tankar och känslomönster som blossade upp och drog en hel del energi ifrån mig.

Jag tror bestämt att jag har gått in för landning i mig själv igen!

Känner mig så tacksam!Hjärta

" I Nuets eviga stund

  vilar kärlekens kraft.

  Den omsluter och genomsyrar allt levande!

  Här är jag hemma!

  Här är jag fri!"

[Kathja]1
9/11/13, 8:47 AM
#254

Härligt fina Rore, välkommen till nuet. 😍Här är allt så lugnt, och harmoniskt och formbart, allt är ett flöde av kärlek. Välkommen till nuet här bor ditt jag, ditt allt, ditt liv. Välkommen till nuet här finns allt som är du. Välkommen till nuet här är platsen där du formar ditt liv. Välkommen till nuet, vi hoppas att du stannar en stund, vi har saknat dig. ❤️

[rore]
9/11/13, 8:48 AM
#255

Åhhh Kathja!! Fint

[rore]
9/11/13, 8:48 AM
#256

Åhhh Kathja!! Fint

[Torahzen]
9/11/13, 9:15 AM
#257

Så fint ni diktar Rore och Kathja!

[Kathja]1
9/11/13, 9:25 PM
#258

Det är inte alltid så lätt att fatta VARFÖR. Skulle ju ha min träff med nyfunnen vän och eventuell samarbetspartner. Men av det blev det inget. Holger (hunden) gick och sträckte bakbenet så brutalt att vi trodde det var ur led eller av, så det blev akutveterinären hela dagen istället. 😮

Annons:
Otroulig
9/11/13, 9:51 PM
#259

Oj Kathja, visste inte ens att jyckar kunde det - tänk så bra om allt man inte vet. Skönt att det inte var av eller nåt. Nu ska bara Holger fatta att han ska ta det lugnt. Det är i såna här tillfällen man önskar att man kunde prata med djuren. 

Fattar inte heller riktigt, men just runt mig så bara vimlar det av hästar och hundar som antingen måste avlivas eller är sjuka…. Jag går inte alls IN i det som jag brukar. Jag brukar känna med..om ni förstår. Men gör faktiskt inte det. Lyssnar och försöker komma med råd om ägarna vill ha. 

Fick ju en liten insikt idag. Det tackar vi för. 

Annars lullar jag på..skrattar lite mer faktiskt, det är bra. 

Vill att det ska hända lite ROLIGA obs!! 😃 ROLIGA spännande saker. Vill känna OOOIIIII känslan igen.

(med tanke på allt runtikring gäller det att vara tydlig 😉)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
9/12/13, 6:12 AM
#260

Gomorron!

Idag är det skolan som gäller. Bara två månader kvar på kursen nu och det är skönt. Skulle vilja fortsätta plugga igen till våren men gärna något lite mer lättsmält då. Fast det här är också väldigt intressant. Det väcker mycket egna reflektioner och funderingar. Får se om jag hittar något till VT som jag känner mig sugen på.

Hade besiktning på båda husen igår och det gick lite både och. Vårt köpta hus är bra. Lite småskavanker som det ska vara på ett 40 år gammalt hus. Lite foder runt fönster och några stuprännor som behöver bytas ganska snart och golvet i badrummet behöver snart bytas också. Inte för att det är trasigt utan för att det är gammalt. I vårt nuvarande hus upptäcktes däremot en eventuell fuktskada i golvet i badrummet. Så nu har vi lite att rådda i med försäkringsbolaget och förra ägaren som var den som gjort renoveringen och det var mindre än 10 år sen. Jag känner mig rätt lugn. Det ordnar sig. Vi kanske får betala någon självrisk men i övrigt täcker försäkringen det. Lite orolig för att vår köpare ska ångra sig och vi måste börja om från början men det borde de inte göra när de ser att vi direkt tagit tag i att lösa problemet. Jag känner mig faktiskt mest bara tacksam för att problemet upptäcktes nu. Annars hade vi fått ett samtal om 5 år då vår köpare upptäckt skadan eller så hade vi kanske bott kvar och inte märkt något förrän det var fullt med mögel. Så det känns som tur att vi fick dit en besiktningsman och felet upptäcktes medan det troligen bara är en påbörjad vattenskada. Det blir lite krångel för oss när man ska fixa allt och vi inte har någon dusch men det löser sig. Vi har väl alltid någon vi kan duscha hos på helgen och på jobben för oss och skolan och i träningshallen för barnen.

Otroulig
9/12/13, 6:51 AM
#261

God morgon alla fina ❤. Ja, Håbe som allt annat så löser det sig ju. Bättre att felaktigheter kommer upp i dagen. Jag har haft en sån härlig natt. Min säng har varit extra skön och jag har drömt glädjefyllda drömmar. Bl.a. har jag åkt kana på en grusväg, där jag följde med i en grus lavin, snacka om att följa med i flödet på livets väg ❤❤! Ikväll ska jag träffa några av mina gamla arbetskamrater. Det ska bli kul. Hoppas ni får en härlig dag alla!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
9/12/13, 12:10 PM
#262

Hej ha!!!!

Oj,,, Jag forsoker lasa traden ,och jag lyckas liksom aldrig att lara mig hur man gor😭Trots att jag har gjort det nagra ganger,,,OCH till raga pa allt sa rakde jag ju ta bort en kommentera vems var det Theleonora eller Torah,, ni ar bada rosa,, FORLAT!!!!!

Crina kom tillbaka!!!  Vi behover lasa och skapa ett nytt klotterplank, eller sa kan Kathja pm:a mig och forklara,,,

Som ursakt kan jag ju saga att jag har precis kommit hem efter andra dagen pa rattegang,,, det har gatt battre an forvantat,, jag passar nog som tolk, har jag kommit pa,,,haha,,, Idag var de utfragning av den tilltalade, bade fran aklagarsidan och forsvaret,, och i morgon ar det slutpladering  fran bada sidor och den ska simultantolkas,,, de haller val pa att skriva den nu,,, sa jag for texterna sent i kvall, natt,,, de ska prata 40 minuter var,, och maste oversatta dessa tills i morgon bitti,, wow!!

Sa om jag lagger mig tiyp 22,, och sover tre timmar,, vaknar ett och gor oversattningarna sa hinner jag kanske bli klar till sju,,,,,~~~ Sedan nar detta ar klart ska jag ta och lara mig hur man administrerar sajten,,,, men visst kan man ateruppvacka inlagg som ar borttagna ocksa,,hmm funderar vidare,,

Forlat i allafalll!!! kram pa er alla❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: