Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 662 ggr
Krissegy
2013-07-30 14:58

Tankar i Ungern

Hej alla pá iFokus. Jag e i Ungern sá kan inte anvanda áaő.. Men főrsőker skriva andá :)

Jag har lixom tappat flovet.. jag vet inte riktigt hur jag ska dra in de possitiva. Jag har likom hamnat i en átervands grand eller nátt. Jag már ju bra á har kul skrattar sá jag fár kramp flera gánger om dagarna.

Fast nar jag tanker efter sá har de hant bra saker. Hahah.. 

Som igár pá stranden dá var jag o bada o sá kom de killar o frága om vi ville spela boll med de.. bara sádar ;). 

sen ja de hander ju bra men inte sádar markvardiga saker.. 

Tar imot alla tips!! :) Tack o jag hoppas ni kunde lasa..

What we think, We become

Annons:
[Kathja]1
2013-07-30 16:13
#1

Spontant tänker jag att livet går lite upp och ner, och det behöver det få göra. Det låter ju inte som att du håller på att deppa ihjäl dig, bara som att det inte är som innan. Eller? Man kan alltid spekulera och analysera varför man tappar sitt flow, eller så kan man bara konstatera att det är som det är och det är bra. I den tanke finns ett tillåtande, du tillåter det att vara som det är, och i och med tillåtandet så kommer det att lätta/vända.

Själv har jag även kunnat konstatera att det är just i de där perioderna då det känns som att man har fastnat lite som man gör ett skutt i utvecklingen. Stiltjen ger en nya insikter och ny kraft att komma vidare. Så mitt tips är att tillåta livet att vara lite off just nu. Välj att se det som är som bra, oavsett vad det som Är är. Njut av att skratta och bara vara. Och det kommer att ge sig. Lovar. ❤️

Krissegy
2013-07-30 18:51
#2

Okej tack Kathja :) 🙂

What we think, We become

crinalina
2013-07-30 20:55
#3

Kan inte annat än hålla med Kathja! Sedan är det bra att förstå att bra saker inte bara är sådant som är märkvärdigt. Bra saker är framförallt de små vardagliga sakerna. Det är när man lär sig att dom är bra som man börjar ha rätt fokus och som man lever och njuter av sitt nu. Vardagslivet är där vi är varje dag, och det är låter som att du är på helt rätt ställe där. Så njut av dina härliga skratt och roliga saker som dyker upp. De är precis lika märkvärdiga som de större sakerna, det är dem som är dina byggstenar i livet. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Krissegy
2013-07-31 13:52
#4

Tack crinalina :)

What we think, We become

SHIAWASE
2013-07-31 14:39
#5

Krissegy:)

instammer med ovan!!!

Njut av de skratt och moten du upplever!! Underbart!!!

Dessa skratt skapar din framtid, sa skratta och kul, och njut:) Och fundera inte for mycket~~ Ge dig han ~ Helt enkelt , overlamna dig till universum och tillat dig att bara vara och ha kul!!🎈

Jag tror inte flodet har stannat,, bara kanske att det har andrat takt,, inte sa snabbt,, och det for att du verkligen ska fa chans att njuta av de stunder du har!!! Ibland blir vi sa fixerade pa flode och utveckling att vi glommer bort  alla fantastiska sma stunder som vi upplever dagligen:)

Kram pa dig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Krissegy
2013-08-01 17:32
#6

Tack alla főr eratips!🤪

What we think, We become

Annons:
Upp till toppen
Annons: