Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1124 ggr
Skogshumblan
7/11/13, 9:19 AM

vortex?!

Hej hopp. Jag är rätt ny på det här med LoA, läser och försöker hänga med men vad är vortex som det pratas om i exempelvis Abraham Hicks "läror".

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
SHIAWASE
7/11/13, 9:37 AM
#1

For mig ar Vortex ett tillstand, da jag har totalt uppkopplat till mig sjalv, och i det tillstandet finns allt, och och allt. Vortex ar det tillstand (plats) dar din du , din sjal och universum ar synkroniserade~~ Dar sker skapelsen

MEN alla har olika tolkningar av Vortex, sa vanta pa flera:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skogshumblan
7/11/13, 9:55 AM
#2

Åh tack, då känns det som att vi har samma syn. Flödet, msjonäsklicken…kärt barn har många namn ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
7/11/13, 7:07 PM
#3

Kan inte annat än stämma in.

Vortex är att bara vara, Vortex är harmoni, det är vårt naturliga tillstånd av varande - tillståndet som infinner sig när vi slappnar av och bara är. Vortex är lycka och kärlek. Vortex är att vara ett med allt som är, att vara ett med Gud/Alltet/Universum. Vortex är fågelsång och solsken på daggvått gräs. ❤️

retep
7/11/13, 7:52 PM
#4

Vortex är den utåtgående, skapande kraften, ur Altet, det som bara Är. Att integrera med Vortex är att vara närvarande och uppmärksam på sig själv. På hur man förhåller sig till sina känslor och tankar, till sina önskningar.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Skogshumblan
7/11/13, 7:55 PM
#5

Retep, tack för ditt svar. Då var jag rätt i vortex i går kväll, i natt och idag då tror jag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: