Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 710 ggr
SHIAWASE
2013-06-24 09:28

Vi hittar alltid hem~

Ett skifte har skett inom mig! Ett steg fram (upp?)

Men jag vet inte varfor och vad?

Jag mar bara sa bra~~~ fast inget yttre har forandrats.

Men det ar ju sa det ar, det ar den tilliten vi bor ha.

Vi HITTAR ALLTID HEM!🌈

Eftersom vi aldrig villar bort oss.  Sa vi behover egentligen inte kampa for att hitta hem~ glid, flyt, bara vasa lotsas vi in till varan karna dar vi mar som bast:)

Det ar bara varat ego och yttre jag, som hamnar pa villospar ibland, men varat JAG

ar alltid Hemma!☀️

Sa, vi hamnar pa villovagar, tar en omvag,stannar upp ibland, 😉om vi inte slingrar in oss sjalva i varat yttre jag. 

Trana upp tilliten till att vi alltid vet vagen hem~~☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
2013-06-24 13:31
#1

Gilla! (ingen gilla-knapp på mobilversionen..)

retep
2013-06-24 14:35
#2

Kathja!

spiritual growth is gradual, step, by step…

Surely it depends on how you maintain your self-attention, and how you relate.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
2013-06-24 22:40
#3

Får väl kommentera lite här nu då du retep vände dig till mig personligen… Vet inte hur jag ska tolka det… 🤐😉

Kan inte annat än hålla med! Är så coolt att känna sig som att man har vunnit på lotter och numer är världens rikaste, typ, utan att det egentligen har hänt något speciellt. Men det är ju bara att tacka och ta emot. Gör ju inget att ens naturliga tillstånd ligger några snäpp över det naturliga tillståndet man hade för ett år sedan, eller bara några månader 😃

retep
2013-06-25 00:12
#4

Ha,ha Kathja och SHIAWASE jag blandade visst ihop er. Inte så lätt för en man att hålla reda på två damer samtidigt😏

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

SHIAWASE
2013-06-25 00:39
#5

Haha,, ja, jag blev ju lite konfunderad dar,,, men som sagt haller med bade peter och kathja,,,, kanns ju harligt att vara sa medveten om sitt jag och sig sjalv, sa man verkligen kan njuta av expansionen🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-06-25 07:21
#6

Visst är det Shia! Är det A.H pratar om då de pratar om att njuta av njutningen inte för att man kanske får något för det utan för att själva njutningen i sig är just en njutning. 😎

Är ju logiskt eftersom känslan är det viktigaste, inte hur vi fick den eller varför - bara att. 😃

Annons:
Theleonora
2013-06-25 08:59
#7

Inatt drömde jag att jag var i ett rum i en korridor och gick ur det för att leta reda på en toalett. Sen kunde jag inte hitta hem och gick runt och frågade folk (interaktioner). Det konstiga var att det var som att mitt rum inte var på den platsen den hade varit på, vilket jag tolkar det som att den har förflyttat sig -> till en högre vibration, eller hur?! Så nu dröjer det inte länge förrän jag hittat mitt hem, och skiftet känner jag ju av titt som tätt men försöker hålla fast så den försvinner. Ah, jag är.


Upp till toppen
Annons: