Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 931 ggr
[Kathja]1
6/23/13, 10:52 PM

Spark i baken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland behöver man få rejäla käftsmällar eller sparkar i baken för att fatta att det är dags att gå vidare i livet. 🤪

Det har jag i alla fall fått nu och därför vill jag på detta sätt tacka för mig som Medarbetare här inne på LoAifokus. Jag lär nog inte kunna hålla mig här ifrån eftersom ni ju har blivit mina vänner online. Men jag vill inte längre stå som Medarbetare då det skulle innebära att jag var tvungen att rucka på några av mina ideal och saker jag anser är viktigt att hålla på ett sånt här ställe.

Så Crinalina du kan ta bort mig nu.

Annons:
Otroulig
6/23/13, 10:57 PM
#1

Jag tycker det är oerhört tråkigt… Vet inte vad jag ska säga. En stor förlust, jag önskar just nu att vi var IRL. För att lufta. Men det kanske inte skulle spela någon roll. Puss Kathja❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/23/13, 10:59 PM
#2

Blir nog inte så stor förändring, annat än att jag inte står bakom sidan. Lär som sagt ha svårt att hålla mig ifrån er. 😎

(Puss tebax 😍)

Theleonora
6/23/13, 11:00 PM
#3

Tråkigt Kathja, du kommer vara saknad! Är inne och läser även om jag inte alltid skriver. Kram och lycka ❤️


Otroulig
6/23/13, 11:01 PM
#4

Låter bra Kathja!!❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
6/24/13, 7:44 AM
#5

Bara du stannar kvar här och fortsätter skriva dina klokheter så. Tråkigt att du känner så, för oss alltså, men det är väl det vi försöker leva efter härinne. Att följa sin känsla. Kram på dig!🤗❤️

retep
6/24/13, 9:44 AM
#6

Hej hej Kathja…tror säkert du, som jag, snart är här igen.

Det blir nog svårt med abstinensen redan om några dagar…just så som det är med andra droger och njutningsmedel. ✨

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
[Kathja]1
6/24/13, 6:54 PM
#7

Klart att jag blir kvar, vill bara inte stå som Medarbetare då det skulle innebära att jag fick tulla på min syn på vad det innebär att stå bakom en sajt som denna.

Men du har helt rätt Peter - det är svårt att vara här ifrån. 🤪

LoAEmma
6/24/13, 7:44 PM
#8

Blir nyfiken på vad som ändrats Kathja?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
6/24/13, 8:19 PM
#9

Hej Emma! Kul att se dig här igen, men det är inget jag vill svara på här eftersom jag då skulle göra det som är en orsak till att jag lämnar som Medarbetare. 😎

LoAEmma
6/24/13, 8:39 PM
#10

Ahaa, I see :) Blev bara nyfiken om sajtens inriktning ändrats medan jag var borta eller om det mer ligger hos dig, att du har kommit till andra insikter eller något liknande :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
6/24/13, 8:48 PM
#11

Nej då, sajten är som den brukar vara. 😃

Upp till toppen
Annons: