Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 625 ggr
SHIAWASE
2013-06-10 13:17

It's our choice

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ALLT ar varat eget val~~

Vi kan aldrig lagga skuld pa nagon annan.

Ingenting kan komma in i varat liv om vi inte har latit det komma!!

Sjalvklart, men bra med paminnelse ibland~~~

Vi STYR, medvetet eller omedvetet over vara liv~~~

Och gor vara val❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2013-06-10 13:24
#1

VET DU! Jag läste annons i lokal blaskan idag. " Vill du göra skillnad? Vill du bli stöd person för brottsoffer?" Först tänkte jag tja kanske det, sen tänkte jag "offer" 🤔 eehh, vad skulle hända om jag körde vårt race där…och insåg att antingen så var det verkligen rätt plats ELLER så skulle stöta på total motstånd, hahaha😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-06-10 13:46
#2

Haha, liknande diskussion som jag hade med min mamma via Skype idag ,hur grymt det än kan låta så stöter vi bara på upplevelser som matchar den vibb vi sänder ut:) Inget är fel , inget KAN gå fel , MEN vi har fullt ansvar och kan aldrig skylla något på någon annan:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-06-10 13:59
#3

Då kan du förstå vilka samtal jag har med mina killar på jobbet ibland, de ser sig gärna som offer - då det passar dem! 🤐

crinalina
2013-06-10 15:21
#4

Alltid en mycket bra påminnelse, för det ÄR väldigt lätt att falla in i offertänket omedvetet. Som jag med mina upplevelser som 5-åring. JAG gjorde ju ingenting aktivt för att inte få vara med båda mina föräldrar, och sen inte med min pappa. MEN någonting gjorde jag ju för att det skulle bli så, annars hade det ju aldrig blivit så. Det viktiga är när det gäller sådana händelser är att förstå att det är vår Source som styr mot det vi behöver lära oss, vi är ju så uppkopplade som barn. 

Så även om det är vi själva, så är det inte våra medvetna själva, om vi är barn. 

Det är lätt hänt att man tar sig ur offerkoftan, fast ibland svårt att ta sig ur den, och direkt ramla i skuldtröjan. Det var där jag var i så många år. Där gäller det att förstå och komma ihåg att allt alltid är som det ska vara, i alla lägen.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2013-06-10 15:24
#5

#3 och jag har en hel drös med offer i min familj🤐. Har börjat prata om min syn på det hela litegrann, när jag märker att det funkar och det inte blir direkt hugg tillbaks i nåt slags försvar…ena lillebrorsan kan förstå vad jag menar, men sitter fast…mamma kan absolut inte se det. De flesta VILL inte, det är ju bekvämt att skylla det som hänt i ens liv på andra hela tiden.

crinalina
2013-06-10 15:43
#6

Jag skulle aldrig kunna prata med någon i min familj om det. Förutom min son, och min sambo. Men resten är väldigt mycket offer, precis som jag brukade vara. Att flytta från Sverige och inte längre ha alla skyddsnät där var det som krävdes för mig för att förstå hur mycket offer jag var. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Upp till toppen
Annons: