Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 726 ggr
Skogshumblan
2013-06-08 17:32

Eft-fråga, känner olika påslag...

Jag kör ett på några saker som jag ser som hinder i mitt liv. Just nu har jag fått en,låsning kring löpning som jag verkligen inte vill ha. När jag knackar känns det på olika sätt på olika ställen. Karatepunkten känns det pirr och positivt, runt ögat känns inget men under näsan och de två andra punkterna efter det känns stresspådrag. Någon annan som varit med om att det känns så olika och/eller har en förklaring?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Kathja]1
2013-06-08 19:25
#1

Det har jag ingen erfarenhet av faktiskt men min spontana tanke är att det har mer att göra med vad du säger, och/eller tänker, inte var du knackar. 🤔

crinalina
2013-06-08 19:42
#2

För mig ger det alltid pirr i handen när jag kör på karatepunkten, jag läste någonstans att det är helt enkelt energier som börjar röra på sig. Jag märker att det pirrar mer ju högre nummer på skalan jag knackar på. Så om jag har gett det jag knackar på en 10a på skalan så pirrar det mer än om jag gett det ett lägre nummer. 

När det gäller de andra punkterna så tror jag att det beror lite på var i kroppen de rent fysiska energiblockeringarna sitter hos just dig, när det gäller just det ämnet du knackar på. 

För mig så känns olika ämnen olika mycket på olika punkter.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Skogshumblan
2013-06-08 19:51
#3

Tack för era svar. Ska fundera på era svar ligger mycket i det.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: