Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 749 ggr
Krissegy
2013-06-04 12:02

Besvikelse?

Hej. Jag förstår inte riktigt vadr jag gör för fel. Vissa saker bara går skit. Även om jag den senastevveckan faktiskt har skött mig riktigt bra. Jag har varit glad. Mått bra o behandlat alla med värdighet o kärlek. Men ändå så e de inge som händer som e positivt. De ändå som jag kan komma på e att vi kom två i en final tävling på gymnastiken. Då var jag glad. O alla i laget var så snälla o vännskapliga. Förut har de varit lite nonchalanta. Men de e faktiskt det ändå som har hänt. o de hände på samma dag. vad gör jag för fel? Kram.

What we think, We become

Annons:
linnease
2013-06-04 13:34
#1

Inget fel Krissegy!! Ibland är det helt enkelt bara att chilla ett tag. :) 

Ibland kanske vi inte är helt så glada eller fokuserade på kärlek som vi tror.. Kanske kollar du runt dig och letar efter respons för mycket? Liksom glad en stund, kollar runt en stud och ser om jag får nåt tillbaka, glad en stund.. Så du är bara hälften av tiden i verkligen glad, och hälften av tiden kollar du på vad du får för respons av världen runt omkring? Eller nåt sånt?

[Torahzen]
2013-06-04 13:37
#2

Ibland kan det bli en viss tidsfördröjning och när det dröjer så blir vi frustrerade och det som var så nära blir då bortskjutet/fördröjt tills vi höjt vår nivå igen.

Så tror jag.

SHIAWASE
2013-06-04 13:50
#3

OCH,, en viktig sak ar att inse att ALLT ar positivt,, ALLT som hander i di tillvaro ar for DITT basta~ alltsa, kan inget bara ga skit allt ar precis som det ska vara,, nar du nar dit,, sa forandras din syn pa saker och ting och handelser i tillvaron.

Vi , manniskor ar inte ute att leva pa rosa fluffande moln~ Vi tycker om alla Ups and Downs, och kontraster~~ dessa ar viktiga for oss. Sa lar dig att tycka om dessa,, precis som ditt inre jag gor!

OCH nar det ar downs som ditt yttre jag inte tycker om sa flyt med bara,, for livet bestar av ups and downs,,, sa det ar bara att acceptera,, och lara sig uppskatta ALLA sidor av livet,,, DA blir ALLT mycket roligare!!

LOA handlar INTE om att bara skapa ett liv med UPS~~~ Det handlar om att skapa ett liv vi vill ha,, och att inse at vi attraherar ALLT i varat liv och ar ansvariga for ALLT som sker,, och aven uppskatta sadant som vi manifesterat "omedvetet" , uppskatta kontrasterna och inse att minus faktiskt ar plus!

Kram, kram!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-06-04 14:03
#4

 Prova att lossa lite på dina tankar om bra/dåligt, rätt/fel.. och bara KÄNN. Man kan ha sin allra bästa dag helt ensam,med tom plånbok i strilande spöregn - för man har kontakt med sin inre glädje🙂.

Se själv på vad du skrivit: Jag har varit glad. Mått bra o behandlat alla med värdighet o kärlek. Men ändå så e de inge som händer som e positivt.

Hej! Är inte detta en vinst i sig?! Det låter ju toppenhärligt! Du har varit glad och du har mått bra! Vad mer vill du liksom?😃

och mata på med mer tacksamhet kring gymnastikdagen! Bygg upp känslan du hade då, prova att känna det igen, var tacksam och glad över att du fick dessa upplevelser! Det känns som att du förminskar dem…"det var ju kul…MEN…" . I stället för ett "men" så sätt bara punkt.😉

Du gör inget FEL. Allt är som det ska🌺

Upp till toppen
Annons: