Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 2048 ggr
Princesseen
5/31/13, 12:48 AM

Vad är din/dina bästa egenskaper enligt dig?

Tänkte starta en tråd där man kan skriva sin/sina bästa egenskaper. Man får självklart skriva flera gånger. Idag kanske din bästa egenskap är en sak och om nån vecka kanske du kommer på en annan egenskap som är bäst just nu. :-) Jag börjar: Min bästa egenskap enligt mig är att jag är så känslig för allt. tex. för hur andra mår m.m. Jag känner direkt eller hör på deras röst om någonting har hänt mina nära och kära som sårat dom m.m. Vilket gör att jag kan finnas där direkt. Kallad även väldigt omtänksam pga detta. Har tydligen alltid varit så här känslig för andras mående. Men har alltid sett det som en nackdel pga när nån mår dåligt så mår jag dåligt åt dom eller vad man ska säga. Jag har aldrig kunnat läsa tidningar för så fort jag fått veta att någon plågas runt o världen så ville jag ta livet av mig för att jag inte ville leva på en planet där sådant händer. Men ju äldre jag blir, ju mer kan jag kontrollera det. Och se det som en fördel att jag kan bry mig så mycket.

Annons:
crinalina
5/31/13, 8:02 PM
#1

Härligt att du kan se det som en bra sak. Jag är också empat, som det kallas, och har tränat bort det mesta av det. Det gjorde nämligen att jag gick in i väggen för ett antal år sedan. Jag levde andras känsloliv istället för mitt eget. ❤️

Min bästa egenskap är att jag är ständigt öppen, villig och driven till att växa, lära mig nya saker om mig själv och utvecklas. Livet är på ständig frammarsh vare sig vi hänger med eller inte, och tack vare att jag älskar personlig utveckling och tillväxt så har jag gått från att inte alls hänga med, till att hänga med, till att nu börja ha mer och mer kontroll över vilken väg livet tar. Samtidigt så betyder det också att jag kan lägga gammalt bakom mig för gott och att oavsett vad som händer så vet jag att jag kommer ur det som en visare, starkare, och tryggare människa. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
5/31/13, 10:01 PM
#2

Jag är grym! Jag är Source, jag är LOVE, jag är allt som nånsin funnits och allt som nånsin kommer finnas ♥♥

[Kathja]1
6/1/13, 7:58 AM
#3

Jag är JAG, jag ÄR. ❤️

Sedan är jag nöjd med min förmåga att alltid landa med fötterna ner, att jag har hittat min väg till lycka och harmoni och att jag har förmågan och viljan att inspirera andra att göra det samma.

Upp till toppen
Annons: