Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 904 ggr
Krissegy
5/29/13, 8:31 AM

Känslor i universum

Hej.

Jag fundera på, vad e det bästa settet o hålla kvar en bra känsla? Eller bara skapa en bra känsla? Jag förstår inte riktigt hur universum fungerar, när jag e glad eller bara mår bra. Då attraherar jag in saker i mitt liv som matchar samma känsla/vibration. Men om jag e ledsen o känner mig lite sur. Attraherar jag in sura saker i mitt liv? 

Hur länge måste man känna känslan tills universum skickar nå roligt? eller surt?

Kram

What we think, We become

Annons:
[Evigheten]
5/29/13, 10:16 AM
#1

Jag tror det kan variera så mkt från person till person hur de lättast kan hålla en, bra! glad! känsla inombords. Vissa får må bra känslor av att vistas ute i naturen, en annan genom att dansa loss på en nattklubb, en tredje bara genom att lyssna på peppande musik i sin egen vrå hemma, eller skratta till en rolig film. Det finns oändliga saker man kan må bra av! 🙂 Det gäller att bara märka av vad man själv blir glad av och när man väl har den känslan inombords, "mjölka känslan" Med allt du bara kan! 

Att skapa en bra känsla kan även det variera, men att börja varje morgon med att vara tacksam över att solen går upp varje morgon ( även om man inte kan se den bakom molnen) tacksam över allt i livet, från naturens liv till sitt eget liv, vad man har och vart man är påväg. Vara tacksam för det som är och det som kommer ☀️Eller bara börja sjunga! Gör något man blir glad av! Det finns så mkt, och när man väl börjar känna dessa positiva glada, lyckliga känslor en stund varje dag, då blir det lättare att känna det igen och igen, oftare och oftare, vibrationen höjs upp i skyarna! och känslan av lycka, kärlek och harmoni sprider sig i ditt liv oavsett vilka känslor det som varit och är har gett dig tidigare. Universum svarar på det som sker just nu. Inte det som varit, inte det som kommer, utan NU, just nu där du sitter, dina känslor är det som skapar vad som kommer imorgon, så allt är möjligt, framtiden är ljus! om man vill det 🌈

Det ger resultat med. Tror det inte går ge exakta tider här heller. Men jag märker själv när jag byter från inte må så bra- känslor till att vakna på strålande humör då bara nån timme senare händer det smågrejer. Som häromdan var ute på en promenad på strålande humör, rätt framför mig svänger en bil upp med en bekant jag inte träffat på länge och hade en riktig trevlig konversation som fick mig att le ännu en extra gång. Så det är lite så det fungerar, börjar man mp bra ifrån "ruta ett" där det kan vara väldigt mörkt och man ändå bara känner ljuset sprida sig inombords 😃☀️ Då måste universum leverera händelser som ger samma känslor tillbaka!

retep
5/29/13, 10:17 AM
#2

Det är du  Krissegy som skapar och bär känslan och upplevelsen av roligt eller surt!

Universums energi är i sig dynamisk och bär latent alla möjligheter i sig, men det är du som formar den till det du vill uppleva och känna.

Dina känslor och tankar kommer och går och förändras hela tiden, men med hjälp av din uppmärksamhet och vilja kan du skapa eller återskapa din bästa känsla.

Som jag ser det så handlar det mer om tillit, om att vara övertygad om och veta att Universum och livet alltid vill det allra bästa för dig.

Om att vända sig till och minnas sin egen bästa, finaste, gladaste, medkännande och mest kärleksfulla känsla och upplevelse. 

Vårt största hinder för hur vår upplevelse vår känsla av roligt  eller surt är, den beror oftast på hur vi förhåller oss, hur vi känner känslan och tänker tanken.

Föreställer vi oss att något är surt så är och blir det det!

Föreställer vi oss att något är roligt så är och blir det det!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Upp till toppen
Annons: