Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1062 ggr
Krissegy
2013-05-26 10:41

Tankar

Hej.

Jag tänkte bara på en sak o ville dela med mig lite.

Jag kan ju bara attrahera in saker in i mitt liv, som jobb o pengar.. men e de möjligt att attrahera in en kille eller en viss människa? Eller kan man inte påvärka sådant alls?

Kram

What we think, We become

Annons:
wiivan1
2013-05-26 12:29
#1

hej krissegry, en intressant tanke… vi har ju fri vilja att välja det ena eller andra, men att påverka andras liv känns inte bra, jag tror att öppna möjligheten i vårat eget sinne ger ju också möjligheten att signalera till en " rätt" partner resten är ju tillfälligheter / eller öde och personkemi och mottaglighet / öppenhet….. att öppna sig……..

[Kathja]1
2013-05-26 12:51
#2

Vi attraherar ju alltid med vår energi, du skickar energi och det är energi du får tillbaka. När du önskar något så är det en känsla, och därmed energi, som du önskar.

Så låt säga att du önskar ditt drömförhållande, då går helt in i hur det kommer att kännas och vara att ha din drömpartner och så ser du en speciell person som "den rätta". Då funkar det som så att om hen stämmer överens med den känslan/uppleveslen du har bett om så kommer det att bli ni, om ni matchar varandras frekevens kan man säga, men om hen inte gör det utan du bara TROR att ett förhållande med denne kommer att bli på ett visst sätt, då matchar ni INTE och då blir det inte ni. Eller så kan det bli ni men det kommer inte att bli vad du drömde om utan något annat.

Därför är det ALLTID bäst att ha öppna önskningar, önska ditt drömförhållande, eller drömjobb - men låt Gud/Universum leverera paketet, bestäm inte själv formen utan bara känslan och upplevelsen.

Det är därför så många av oss här inne har blivit ihop med människor som vi innan aldrig trodde vi skulle falla för - vi var öppna för formen och vi fick känslan/upplevelsen.

linnease
2013-05-26 13:19
#3

WORD Kathja!!! Drömkillen var inte alls som jag trodde att han skulle vara från början, fastnade för en del personer på vägen som jag trodde var dem, för de hade en del av grejorna jag ville ha - men inte alla. Vad som verkligen blev när jag släppte tanken på nån särskild (även om det var SVÅRT först, för han verkade SÅÅÅÅÅÅ SJUKT fin och bra!!), och bara fokuserade på vad jag ville känna, uppleva, samlade på bilder och kollade kärleksfilmer och letade efter vad jag verkligen helt ärligt ville ha.. var så mycket bättre än jag nånsin drömt om, på så många plan så det nästan är svårt att fatta :)

Om det är motigt och du inte kommer dit du vill, försök släppa den speciella personen, fundera bara på vad du vill ha och varför du vill ha det utan att koppla det till nån särskild. Och var öppen för nya möjligheter som kan dyka upp :) Kan bli nåt mycket större, nåt mycket bättre :)

Klura på varför du tror den här personen är en match till dig? Och tror du verkligen ärligt det, om du känner efter helt?

[Kathja]1
2013-05-26 13:40
#4

Just som Linn beskriver har det som sagt varit för många av oss här inne. JAg skulle inte alls träffa någon ny, nyskild och nöjd med att vara singel som jag var. Men jag hade en stark önskan om att bli hel, hitta hem, finna lyckan, harmoni och skratta mer. Så träffade jag min man och trodde att han drev med med mig då han bjöd ut mig, men tackade ja för lite kul får man ju ha. Så slog blixten ner, han skilde sig och i år firar vi 10 år. ❤️

wiivan1
2013-05-26 14:14
#5

Gratulerar Kathja….visst är livet underbart 🌺

crinalina
2013-05-26 14:24
#6

Och jag är ju också en av dessa som hittade min kärlek och den rätte i en person som inte alls var min typ. Han ville tom bjuda ut mig och jag sa nej till att börja med, för jag trodde inte alls att vi var kompatibla och passade ihop. Under samma period som det skedde så började jag lista och gå in i vad jag ville ha ut av ett förhållande, vad jag ville känna. 5 månader senare insåg jag att jag var jätteintresserad, men jag hade fortfarande starka tvivel att vi skulle vara rätt för varandra men hoppade på tåget. Över tre år senare så får vi det fortfarande bara bättre och bättre tillsammans, vi är som skapta för varandra och växer både tillsammans och var och en för sig. Jag fick allt jag hade på min lista, plus en del saker jag hade missat, i denna man som jag var säker på inte alls passade mig. ❤️

Så vet vad du vill ha för känslor och var öppen för vem som kommer för att ge dig din önskan. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
2013-05-26 18:05
#7

Livet är helt otroligt underbart wiivan1! (kul att du hittat hit till oss btw 👍❤️)

Upp till toppen
Annons: