Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 542 ggr
Otroulig
2013-05-15 22:47

Pepp pärm

Efter att ha börjat skicka ut hejdå mail till mina Medarbetare, kunder och leverantörer så har det börjat drälla in så fina mail så jag blir alldeles rörd:) Så jag tänker skriva ut dom och sätta dom i en pärm. Den kan jag ta fram och ha i peppningssyfte när jag dippar. Har en del andra fina kort och mail som jag sparat som berättar vilken UNDERBAR människa jag är;) så när jag själv tvivlar så kan ju inte alla dom i pärmen ha fel:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
2013-05-16 11:27
#1

Mycket bra idé!

Jag samlar också på beröm från andra… ❤️

szirius
2013-05-16 20:41
#2

Å, men TACK för påminnelsen! Jag hade en sån vägg här hemma, där jag satt upp alla fina kort, dikter etc jag fått från vänner, lärare, elever, kollegor (o kärlekslappar från maken😉), men plockade ner allt då jag målade om och sen har de helt fallit i glömska! Allt finns i en mapp nånstans! Jag gillade ju den väggen!🙂

Och jag säger som alltid - inte förvånad alls att det drullar in massa kärlek till dig😉

Det man däremot kan fundera över är varför man ska hinna SLUTA innan man får höra hur fantastiskt omtyckt man är?🤐

När jag blir gammal o känner att livet börjar rinna ur, vill jag ha en fest medan jag LEVER i stället. De som vill får hålla tal o berätta vad de nu vill säga till mig,  spela vackra låtar så vi gråter ihop, de får köpa fina blommor o sen äter vi smörgåstårta tillsammans o skrattar o har det bra!🥳 Tänk så många som aldrig fått höra de där  fina orden som sägs vid begravningen…DET är väl slöseri.

Otroulig
2013-05-16 21:20
#3

Bra idé, en dödelsefest där man firar livet man genomfört :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2013-05-16 21:29
#4

"Det man däremot kan fundera över är varför man ska hinna SLUTA innan man får höra hur fantastiskt omtyckt man är?Tyst"

Det kanske är samma som artister och konstnärer och vetenskapsmän som inte slår igenom/blir förstådda förrän de dör? Hört Abe säga att det beror på deras egna motstånd/förväntningar, inte förrän de dör som de släpper det.. :)

Inte förrän man slutar som man börjar bli nostalgisk och släpper IN det liksom..? Inte att folk inte vill ge det annars, utan ens förväntningar på om man ska få det eller inte? Nicke är superbra på att både ge och ta det, och alla hans kompisar, och på jobb med, och han smittade mig när vi träffades, så jag har både fått och gett mycket mycket mer i vardagen o på jobb o överallt sedan dess! ♥

Upp till toppen
Annons: