Manifesteringar

Omedveten handling

2013-05-09 08:56 #0 av: rore

Här om kvällen tog jag mig en skön uppfriskande promenad ute i vårknopparnas fantastiska natur.

Fotade lite med mobil kameran. La ut bilder på fb. Skrev att jag önskade fota koltrastens sång . Jag skrattade lite åt tanken eftersom den tycktes vara befängd.

Igår helt oförhappandes slank jag in på en mobiltelefonbutik o kom ut med en ny mobil.
* hoppsan*

Döm om min förvåning när jag satt o gick igenom den lilla handboken. För där står det att det är möjligt att spela in ljud tillsammans med fotografierna :-o

Jag har inte lyckats klura ut ännu hur man gör. Men det känns verkligen som en LoA manifestation :-)

*glad*

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2013-05-09 08:59 #1 av: Alenzi

Funderat på att filma? :P

Anmäl
2013-05-09 09:15 #2 av: rore

Gillar bäst stillbilder som fångar ögonblick.

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2013-05-09 09:55 #3 av: Ammijo

Oj vad coolt! Klart du Loade till dig en sån kamera/telefon! Jag tycker ofta man lyckas med sådana önskningar som är lite flyktiga och man inte lägger så mycket energi på. Som man bara slänger ur sig så där i förbifarten.

http://silvertradenloa.blogg.se/

Anmäl
2013-05-09 09:58 #4 av: Skogshumblan

Härligt! Hoppas få se och höra när du luskat ut hur man gör:)

Anmäl
2013-05-09 10:08 #5 av: Otroulig

Det var en trevlig manifestationGladBlomma

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anmäl
2013-05-09 13:14 #6 av: [Kathja]1

Visst är väl livet underbart! Hjärta

HjärtaSajtvärd på Tro Hjärta

Medarbetare på LawOfAttraction 

Anmäl
2013-05-09 14:18 #7 av: szirius

åh, det är ju precis sådär det funkarPussar! När det inte finns minsta motstånd i önskan utan bara "aah, det vore ju trevligt...Förlägen". Så vips är det där. Och DÅ känns det ju så enkelt och självklartGlad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.