Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 3139 ggr
SHIAWASE
4/24/13, 8:14 AM

Glada Nyheter!

Man blir ju saa inspirerade av andras glada nyheter ~~ och det var Kathjas ord som inpsirerade till den har traden!!

Har kan vi skriva in alla glada nyheter !! Stora som sma~~

Ibland glommer vi bort de sma kanske, men det ar en enorm inspiration for andra med glada nyheter av diverse slag, och bra inspiration till sig sjalv att uppmarksamma ALLA glada nyheter!😃

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
4/24/13, 8:16 AM
#1

haha, min glada nyhet ar att precis efter att jag skrev denna trad sa hittade jag ett guldmynt~~~ borde ju kanske ta och anvanda dessa ocksa och inte bara samla pa mig🤔🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
4/24/13, 10:03 AM
#2

Solen skiner idag också! Det är en extra glad nyhet, för det innebär att vi kan få bytt vårt andra takfönster idag. ☀️

[rore]
4/24/13, 6:28 PM
#3

En glad nyhet är att väldigt friska blåsiga vindar kan användas som renings process, Under promenader,, Fungerar utmärkt för stunden. När "man" känner sig likgiltig och låg till sinnet.

Allt som behövs är att gå emot sina inre tankar i huvudet och låta fossingarna göra det som käns rätt och riktigt för kroppen🎧.

Ut och Gå Det renar insidan och motionerar utsidan👍!

[luneri]
4/24/13, 7:06 PM
#4

Åh vilken inspirerande tråd! 🙂

szirius
4/25/13, 12:20 AM
#5

Wohooooo, världens bästa nyhet!!!! Vi lever idag också!!!❤️✨

[Kathja]1
4/25/13, 7:42 AM
#6

Dagens glada nyhet - jag har kli i ögonen så då är det VÅR! 😉

Annons:
Otroulig
4/25/13, 8:03 AM
#7

Woho! Bonden svarade och ville prata vidare!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/25/13, 8:10 AM
#8

Ooooiiiii! Klart att han gjorde. 😃

SHIAWASE
4/25/13, 8:13 AM
#9

Otroulig!! DET var ju en verkligt Glad Nyhet!!! Tjohoo!😘

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
4/25/13, 8:36 AM
#10

Härligt Otroulig! Ser fram emot fortsättningen…👍.

Min goda nyhet är ett brev från min syssling i Spanien. Vi åker ju dit om mindre än tre veckor. Jag har inte haft någon kontakt med dem där sen min pappa dog för snart 14 år sedan. Eftersom jag pratar så dålig spanska och där pratar ingen engelska så har vi inte kunnat kommunicera. Så de vet inget om mig och jag vet inget om dem. Men nu letade jag fram pappas gamla adressbok. använde ett översättningsprogram på internet och skrev ihop ett kort brev och berättade lite om nu läget och att vi kommer dit snart. Just det där med översättningsprogrammet var ju en risk. Jag brukar roa mig med att klicka på överätt på Shias facebook-inlägg ibland och oftast fattar man lika lite som innan 😂. Men jag testade att översätta till engelska först och det såg ok ut.

I alla fall fick jag ett mailsvar från min syssling nu i morse. Hon var jätteglad att höra ifrån mig och jag fick deras nya adress så jag kan hälsa på när vi kommer dit. Det känns så jätteroligt att få kontakt med dem igen. Sen berömde hon min spanska och tyckte att nu är det ju inget språkbarriär när vi ses får nog skriva och ta henne ur den villfarelsen innan vi åker 😃. Men glad är jag!!!

[Kathja]1
4/25/13, 8:38 AM
#11

Eller så skaffar du dig en översättnings-app till mobilen så ska det nog gå bra. 😉

Otroulig
4/25/13, 8:38 AM
#12

Sitter här på jobbet och gråter lite, för jag inser ju att DET är min riktiga dröm❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
4/25/13, 8:40 AM
#13

Harligt Habe!!!

Ja,,, google till och fran Japanska,, kan vara nog sa vanskligt(hihi) lattare da mellan europeiska sprak!!

🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
4/25/13, 8:42 AM
#14

Alltså inte mitt nuvarande !!!!! För farao, utan lantbruket❤❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/25/13, 8:42 AM
#15

Otroulig - det är härligt när man hittar rätt. ❤️

[rore]
4/25/13, 8:43 AM
#16

#12 ☀️🌈🌈☀️🤗Grattis Otroulig❤️

Otroulig
4/25/13, 9:10 AM
#17

Fasiken vilken bra tråd det här blev!! Du skapar mirakel Shia!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
4/25/13, 9:16 AM
#18

Wow Otroulig!!! ☀️ Tack:)

Vi skapar alla vara mirakel❤️ Och det ar ju bara saa fantastiskt att lasa om andras hitta ratt! 🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
4/25/13, 8:05 PM
#19

Åååh vad härligt Otroulig! Grattis till att ha hittat hem! ❤️

Ja det där med google translate kan ju vara riktigt spännande. Det kan bli hur som helst ibland. Och även mellan språk som danska och svenska kan det bli helgalet. Jag brukar prova ibland med de nordiska språken som jag ändå förstår bra i skrift. Galet värre. 

Spanskan brukar det dock oftast fungera någorlunda bra med. Jag brukar använda det för att översätta tex instruktioner på hårfärgning och andra sådana saker.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
4/25/13, 8:08 PM
#20

Kathja- jag har en översättnings-app i mobilen och den verkar funka bra. Med tal och allt. Men det blir ju lite stopp i flödet i en konversation om den ska ske via ett översättsningprogram 😛. Men den lär nog användas flitigt för den är bättre än att inte prata alls.

Ååååh jag är så glad och spänd (av förväntan alltså) 😃❤️

Annons:
[Kathja]1
4/25/13, 8:18 PM
#21

Det var så jag tänkte, bättre än att inte tala alls. 😉

szirius
4/25/13, 10:29 PM
#22

Hörru Otroulig, var bonden singel dessutom? Ett lantbruk o karl på köpet, ojojoj, mirakel SKER som du vet😉!😃

Otroulig
4/26/13, 7:50 AM
#23

Haha Näe, Szirius:) han var det för några år sen och jag försökte lägga ut ett garn, haha. Bara för att han passade in i profilen samt är en mycket sympatisk man! Men han har hittat kärleken i en strålande kvinna. Så jag har redan deklamerat att det inte är hans kropp jag vill ha;) För att få honom att känna sig trygg.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
4/26/13, 4:31 PM
#24

Tjoho!! Jag har min egen första dator och det FUNGERAR …nästan, hehe, det är en mac - har aldrig jobbat med såna så det blir väl lite inkörning men är säker på att det här blir super!!!🥳🎈🎂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
4/26/13, 4:40 PM
#25

Kuuul! Otroulig!!! Forsta egna datorn,, wow, hihi~~~Sverige som ar sadant dator tatt land,, Ha kul med den!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
4/26/13, 5:33 PM
#26

#23: Så jag har redan deklamerat att det inte är hans kropp jag vill ha;) 

Hahahahaha!!! Ja det kanske var bäst då! :D

Otroulig
4/26/13, 6:12 PM
#27

Jo men Shia jag har alltid haft bärbar dator via jobbet :) så det här är nytt för mig!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
4/26/13, 8:41 PM
#28
crinalina
4/26/13, 8:42 PM
#29

Grattis Otroulig!! 👍 Så det är inte han du ska ha, men han kanske har någon lantbrukarpolare som dyker upp på besök någon gång då! 😉

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
4/26/13, 11:48 PM
#30

Otroulig🌺

Torah! Tack for den lanken:) Man borde ha ett tv-nyhetsprogram ocksa som heter Goda Nyheter!!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
4/27/13, 12:14 AM
#31

Precis!

crinalina
4/27/13, 6:43 PM
#32

Det finns ju också Good News Magazine, ett svenskt magasin som bara skriver om positiva saker som händer runt om i världen. Det finns numera också på engelska tror jag. Var man hittar det vet jag inte, men de har en grupp på facebook där det säkert finns mer information om det. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Torahzen]
4/27/13, 8:09 PM
#33
linnease
4/28/13, 10:39 AM
#34

Aaaaah, jag vaknade i morse och kom på att jag har ett Vortex ju!! Ett alldeles eget Vortex!! :D Som är fullt av hur mycke bra grejor som helst!! 🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Och att att jag behöver göra är att INTE tjura ihop.. hehe..😇

Annons:
SHIAWASE
4/28/13, 10:45 AM
#35

En verkligt glad nyhet fina du!!! Tjohoo(^^)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
4/28/13, 11:11 AM
#36

Ja eller hur?! Tack! 🤗😘

[Kathja]1
4/28/13, 12:24 PM
#37

Linn - Var det jag menade med mitt inlägg i din andra tråd  - att det alltid handlar om att inse just det. Att i detta nu finns allt redan, allt är som det är och det är bra. 🤗

Krissegy
4/28/13, 1:04 PM
#38

Hm Glad nyhet :D Jag gjorde en sak nyss..

Jag gjorde årets första rundat flickis på gräset nyss :D :D så stolt

What we think, We become

linnease
4/28/13, 1:08 PM
#39

Heh, var tvungen att googla… Coolt Krissegy!!! Jag vill oxå lära mig det!!!

Krissegy
4/28/13, 4:49 PM
#40

HAahah tack Linn :)

What we think, We become

[Kathja]1
4/29/13, 1:07 PM
#41

Har just blivit tillfrågad ifall jag vill/kan hålla i en team-bildar dag i slutet av maj. Och eftersom jag är ledig den dagen tar jag det som ett tecken på att svaret är - Yes! 😃

Annons:
[Torahzen]
4/29/13, 2:20 PM
#42

YES!! Heja dig Kathja!

Otroulig
4/29/13, 2:57 PM
#43

Yes! Roligt Kathja:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/29/13, 6:00 PM
#44

En sån där grej som tydligt visar att saker kommer när man slutar att tänka på dem. 😉

szirius
4/29/13, 6:31 PM
#45

Kuuul Kathja!👍

SHIAWASE
4/29/13, 11:56 PM
#46

Verkligen Kul Kathja!!! Och precis,,, saker kommer nar man slutar at tanka pa det,,, Let go~~~ Och flodet rullar igang🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
5/5/13, 3:27 PM
#47

Satt i solen på stranden idag och kammade ut en dread (haft dreadlocks i några år, håller på att kamma ur dem). Ena tanken ledde till den andra, och jag kom fram till att jag ska starta företag nu! ☀️

Börjar med inspirerad coaching, vibbhöjning, och Bars-sessions (länk), men har en känsla att det kan växa till lite vad som helst :)

Superkul!! Googlat företagsregistrering o sånt nu, inget att vänta på, nu kör jag! Bara klurar lite på namnet, men det ger sig, och för att registrera enskild firma verkar det inte behövas, bara F-skatt.

crinalina
5/5/13, 5:01 PM
#48

Wooohoooooo Linn!! Det gör du ju alldeles rätt i! Och varför vänta, känns det rätt så ska man köra! Vilken härlig inspriration! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Otroulig
5/5/13, 5:03 PM
#49

Heja dig Linn!!! Det låter alldeles strålande !!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
5/5/13, 5:36 PM
#50

Underbara nyheter! Jag har oxå gått i de banorna fram och åter, men inte fått tummen ur. Kanske det som behövs för att komma loss. 🤪Jag har kört mina grejer via min mans företag. 🤐☺️

linnease
5/5/13, 10:19 PM
#51

Tack allihop :) :) ☀️

SHIAWASE
5/6/13, 1:04 AM
#52

Harligt Linn!!! Jag tankte val det , enskild firma en web-sida och FB-sida till att borja med ,, sedan kommer ideerna flytande av sig sjalv!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
5/8/13, 2:14 PM
#53

Fortsättning på mina glada nyheter från häromdagen. Nu har jag fått helt okej på mitt upplägg, inkl ersättningen. Det var bara att köra och inget att diskutera om. Såklart.

Så nog har EFTn på pengar, att tro på sig själv och våga förverkliga sina drömmar gjort nytta. 😃

Otroulig
5/8/13, 3:28 PM
#54

HURRA! Så klart! Tänk vad roligt du ska ha!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
5/8/13, 4:07 PM
#55

Woohooo! You go girl!! Och självklart, är man på rätt spår så är man! Grattis! 🌺

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
5/8/13, 6:54 PM
#56

Nästa gång ska jag fläska till med några tusenlappar till. 😃Läste någon stans att man skulle ta så mycket betalt att man skäms ☺️och sedan lägga på 20% till. 🤑

crinalina
5/8/13, 7:23 PM
#57

Det låter som en bra plan! Och nästa gång har du ju erfarenhet också, då är det ju lättare liksom. 🤑

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
5/8/13, 9:00 PM
#58

Shit vad kul Kathja!!!!!! Fasen va bra!!!

[Kathja]1
5/8/13, 9:11 PM
#59

Japp, super duper BRA! 😉Och nästa gång tar jag 15 000kr. 🤑

Otroulig
5/8/13, 9:34 PM
#60

Upptäckte just att jag hade ett meddelande på telefonen från min sista intervju.. Spännande, undrar vad han vill en helg afton som denna.

Lustigt, jag har varit helt fixerad av att jag vill ha fint väder dessa fyra dagar…fattar inte varför, om jag nu ska vara TOK ledig fr.om en 17 Maj, då spelar det väl ingen roll om det är lite halvdant nu? 🤔 

Kathja..nu vet jag ju inte vad du ska göra..men det låter billigt! Nu håller ju jag på med andra offerter som oftast rör utlandsjobb. 

Men jag vet att en snubbe kom till vårt företag och jag tror han tog 50.000,- för en timmes föreläsning - THERE YOU GO!! Bara att gå ut och stråla och vara fantastisk!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
5/8/13, 9:39 PM
#61

Då får det väl bli 25 000kr! Jag var billig denna gången, är svårt som gammal kommunalare att se att man ska betala så j-a mycket för att någon ska göra ett jobb som man som anställd får 135kr/timmen för. Men kan andra så ska jag också kunna!  Och det är ju tydligt att man tar för lite betalt då det inte blir något snack om saken. 😛

Otroulig
5/8/13, 9:42 PM
#62

Vi tar 650,-…..du ska ju även betala sociala avgifter, lokalkostnander osv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
5/8/13, 10:02 PM
#63

Nu står de för allt kring-grejs, men typ häften åker ju i skatt. Men det er iaf mer än detta jobbet hur man än vänder och vrider på det. Men ska absolut ta mer nästa gång. Man vill ju inte behöva jobba ihjäl sig heller. 😎

SHIAWASE
5/8/13, 11:43 PM
#64

Grattis Kathja! och spannande med telefonmeddelande Otroulig!! Harligt med Glada Nyheter:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
5/23/13, 6:47 PM
#65

Idag är jag extra glad därför att vårat väldigt gamla päronträd, trädet som brukar ha typ tio blommor totalt per säsong, i år är KNÖ fullt av blommor. Plötsligt händer det. 👍🌺☀️❤️

SHIAWASE
5/24/13, 3:17 AM
#66

Trädet har väl inspirerats av dig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
5/24/13, 7:11 AM
#67

Vad gullig du är, men vem vet, allt spirar runt mig just nu så varför inte päronträdet. 🌺

linnease
5/24/13, 9:32 AM
#68

Jag har nånstans att ställa mina grejor!!!!! Tjohoooooo!!!! Tack Kathja, du är bäst!!!!!!! 🤗🌈❤️🎁✨🌺💋🎂

SHIAWASE
5/24/13, 9:37 AM
#69

Härligt Linn:) Vart ska du "ställa" dig själv ??hohi

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
5/24/13, 9:55 AM
#70

Haha, jag vet inte än, ingen aning..

[Kathja]1
5/24/13, 1:00 PM
#71

Vi får väl hitta en hörna åt dig också, fast något säger mig att du inte kommer att behöva någon hörna… 😉

SHIAWASE
5/24/13, 2:24 PM
#72

Nej, men vad harligt Linn att det finns en horna om du skulle behova!!!! Bara att veta det lattar ju pa trycket liksom~~~aven om du i slutanden hittar nagot annat,,, som ar mycket storre och friare an en horna:) MEN,,, en liten avstickare till fina Kathja skulle nog inte vara helt fel tror jag!!🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
6/10/13, 5:20 PM
#73

Tjoho, nu är det i stort sett klart! Jag blir projektanställd på företaget min förra arbetskamrat jobbar på🎁🎈🥳 nu är det bara formalia. 

Han kommer att vara projektledare och jag kommer att jobba som projektadminstratör och jag kommer att kunna skriva CHECK på min önskan:

* Jag har en chef som är kärleksfull, omtänksam, pålitlig och kompetent

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
6/10/13, 5:23 PM
#74

Wooohooooo! Grattis Otroulig! Härligt flödat!! 😃👍❤️🎈

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
6/10/13, 5:25 PM
#75

Stort grattis 🎈🎂

Theleonora
6/10/13, 5:46 PM
#76

Wow, härligt!!! Bra jobbat!!! Grattis!!❤️


Annons:
linnease
6/10/13, 5:56 PM
#77

Yay!!! Så kul Otroulig!!!

[luneri]
6/10/13, 6:50 PM
#78

Grattis, vad roligt!🙂

[Torahzen]
6/10/13, 7:20 PM
#79

Åh vad kul! GRATTIS!!! 🏆🌊🎂😃❤️

[Kathja]1
6/10/13, 7:35 PM
#80

Sällar mig till de andra med ett rungande GRATTIS!!! 🎂🍸❤️🥳🌈😃😍🌊🤑🤑🤑

SHIAWASE
6/10/13, 11:17 PM
#81

Ah GRATTIS!!!! Underbart🌺🍸🍸❤️❤️🌈 DU AR FANTASTISK!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
6/11/13, 6:25 AM
#82

Härligt! Ett stort grattis ❤️☀️❤️☀️❤️

Otroulig
6/14/13, 4:46 PM
#83

YEESSSSS!!!!❤️🎈🍸🥳

Påskrivet och klart - börjar på måndag. Det känns så otroligt BRA och så himla RÄTT. Jag skrekk YESSS i bilen hem så jag är hes nu!!!

Företaget känns helt underbart varmt, engagerat och spännande. PRECIS som det var den bästa tiden på förra firman. SHIT vad jag kommer att trivas!!

Här ska det drickas riktig Champagne!!

Det känns som en ny ERA i mitt liv!!

Och by the way 😎 jag fick den lönen jag drog till med, som faktiskt innehöll viss prutmån😂 det var inte ens någon diskussion. Tjoho!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
6/14/13, 4:54 PM
#84

Yay och YES!🎈🎂🥳

[Torahzen]
6/14/13, 5:11 PM
#85

Heja, heja och yes, YES!!!!

[Kathja]1
6/14/13, 6:02 PM
#86

Wooohhhoooo! Du är bäst, fast det visste vi ju redan. GRATTIS!!!

 🌺🍸🥳😃❤️

crinalina
6/14/13, 7:29 PM
#87

Wooooohoooooo!! Jisses, vad du är bra!! GRATTIS!!! 🏆❤️🎈🥳🍸🎂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
6/14/13, 7:36 PM
#88

Puss på er!! Jag är så tacksam!!!!❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
6/15/13, 2:11 AM
#89

Jaaaa!!!!härligt Otroulig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
6/17/13, 3:41 PM
#90

Glada nyheter är att min Älskling som vanligtvis brukar roa sig med att skriva avtal, testamente och annat krafs till folk var uppe i rätten åt en vän till oss härom veckan - och vann! Självklart. 😎Så nu ska vi köpa ny bil. 😃

Annons:
[Torahzen]
6/17/13, 3:47 PM
#91

Grattis till er nya Lexus!

[Kathja]1
6/17/13, 3:57 PM
#92

Ha ha, ja grattis till den. Hade varit coolt att dra in 800 000kr på ett jobb, så får det bli. 🤑👍😃

[Torahzen]
6/17/13, 4:15 PM
#93

😉

szirius
6/18/13, 10:20 PM
#94

haha, vad kul, jag tänkte nyss på hur tyst du varit om din Lexus Kathja - Torah hann före att nämna den. Så den är på väg😛

[Torahzen]
6/18/13, 10:23 PM
#95

😃

[Kathja]1
6/18/13, 10:48 PM
#96

Tänkte att ni hade fattat och att jag inte behövde dra samma sak gång, efter gång, efter gång… 😉

retep
6/19/13, 1:45 PM
#97

Är anställd inom kulturförvaltningen, men jobbar i en litetutanförverksamhet. Sådär litet utanför och…får inte alltid vara med och leka! Bryr mig inte om dom där dumma, har egna jobbkompisar och verksamhet att vara med.

Nu har jag allafall, efter egna påtryckningar fått ett litet erkännande och 1500 kr. mer i månaden. HURRA!🥳

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
[Kathja]1
6/19/13, 1:54 PM
#98

Grattis Retep! Wiiihhooo!!! 🥳

crinalina
6/19/13, 2:13 PM
#99

Heja retep!! Grattis!! HURRAAA!! Så ska det va!! 🥳

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
6/19/13, 6:51 PM
#100

Heja Dig Peter!🎂🎈Grattis!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
6/19/13, 11:06 PM
#101

Tjolahopp allihopa så kul att läsa om alla glada nyhter ! Underbart!! ❤️😍

Nu har jag också en glad nyhet som jag gärna delar med mig av! 😃🥳 

Har nämligen fått jobb i Spanien!! Redan i juli och ja, på obestämd tid framåt!🌺 Åh jag är så lycklig! ❤️🎂🥳

Det verkar vara ett jättetrevligt och fint ställe, fina arbetsgivare, vackert beläget på landet med ca 1h till Marbella och solkusten, så jag ser verkligen fram emot detta!! Har önskat mig en utlandsflytt, till sol och värme och i "hemlighet" just till Spanien, och nu har detta skett! Sol🙂 Helt underbart! I löv it!😎 

Jag känner mig så hemma i det här ❤️ 🤗

Så glad och tacksam för att detta sker och för att jag känner mig så redo och fylld av härlig förväntan 😃 Ser bland annat fram emot att lära mig språket, känns som jag redan kan det, ååh, äääälskar språk!!!🙂🤗


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Otroulig
6/19/13, 11:16 PM
#102

Ojojoj!! Vad roligt Lannelia!! Tut i luren!! Då är du i samma land som Crinalina! Vad spännande! ❤❤❤:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
6/19/13, 11:41 PM
#103

Och jag bor ca 20 minuters bilresa från Marbella, så då blir vi ju nästan grannar! Välkommen till siestans land, Lannelia!!☀️! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
6/20/13, 12:11 AM
#104

Oj harliga jobb nyheter !!! bade peter och Lannelia!!!

Lannelia vilken harlig manfestation!!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
6/20/13, 7:16 AM
#105

Grattis Lannelia, vad roligt. Bra jobbat. 👍😎☀️

linnease
6/20/13, 7:56 AM
#106

Oj, så kul Lannelia!!!! Superroligt!!!!

Otroulig
6/20/13, 10:04 AM
#107

CATCHING 🤑!! Njuter av första sexsiffriga summan på lönebeskedet!! Det är slutlönen på gamla jobbet och 53% går i skatt, men j…rar 😎 vad jag njuter av känslan 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
6/20/13, 10:53 AM
#108

Härligt Lannelia!!! Så kul för dig och typ granne med Crina dessutom!!!

Grattis otroulig till din lön. 🤑Vädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengarVädrar pengar

[Kathja]1
6/20/13, 6:09 PM
#109

Nice Otroulig! Jag är oxå nöjd över betalningen för min föreläsning som dök upp på kontot idag, dock inga sex siffror, men är nöjd med de ändå. 🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑

SHIAWASE
6/20/13, 11:03 PM
#110

Otroulig!!! Du ar fantastisk!!😂

Nu nar det blev sa mycket glada penganyheter sa kom den har laten poppandes upp i mitt i huvud.

Money is Coming to me, I just feel it!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Lannelia
6/20/13, 11:32 PM
#111

Oj så pass nära grannar tillochmed!!! Vad kul Crina!! haha 😃

Åh grattis Otroulig vad underbart!!! 🥳🌈


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
SHIAWASE
6/21/13, 12:01 AM
#112

Nu har jag last igenom den har traden fran borjan igen🎈

Rekommenderas!!! Man blir glad i hela kroppen av allt

Tjohoo! Wow! Hurra!! Och alla 🌺🍸🎈☀️❤️🏆🎂 harliga smilisar,,

Sa nu fick jag precis den energiboost jag behovde!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
6/21/13, 6:23 PM
#113

Min glada nyhet är att vi i år har haft en så gott som alkoholfri midsommarafton. Direktiv till dem som kom "vill ni ha nubbe så får ni ta med det själva". Det kom några småflaskor men eftersom värdparet höll sig till sprite och cola så kom de andra inte heller igång med något större drickande. Det blev någon öl till maten och kanske 2 snapsar för dem som tog i mest 🙂. Nu när alla åkt hem sitter vi med en varsin öl/cider på altanen och slöar. Mer blir det inte. Såååå skönt!!!

Theleonora
6/21/13, 6:45 PM
#114

Härligt Håbe! ❤️


[Kathja]1
6/21/13, 6:51 PM
#115

Underbart Håbe - snacka om att ni har hittat hem. ❤️

Otroulig
6/21/13, 7:33 PM
#116

För din skull är jag glad, Tur att ni inte är här;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
6/21/13, 7:57 PM
#117

Ha ha, du kommer att ha lite huvudvärk i morgon alltså 😃🍸🥳😴

[Kathja]1
6/21/13, 7:59 PM
#118

Vi partade loss hårt till vår midsommarmiddag jag och Älsklingen, tog vars en 33cl's pilsner. Konstaterades då att vi är billiga i drift, hi hi. Är bra på att bli höga på livet, och maten smakar gott även med vatten till. 😎

Annons:
[Kathja]1
6/27/13, 8:34 PM
#119

Så nu var det inbokat! Den 30 juli kommer det en journalist med fotograf hit för att göra ett reportage om MOI. Blir visst lite blandad kompott, lite medvetet skapande, lite om coaching, lite om att bo på landet och så min livsresa. Spännande värre! Men jag är lite fotonojig så det får jag ta itu med innan dess. 🤪

Otroulig
6/27/13, 9:04 PM
#120

Spännande Kathja, JÖSSES vilken bra reklam! Eftersom min uppkoppling är som snigelbajs så kan jag inte göra TUT i LUREN, POKAL och Drinkglas. HURRA för dig och ALLT som är på gång!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/27/13, 10:29 PM
#121

Eller hur! Ska visualisera järnet hur det kommer att leda till jobb, trevliga föreläsningsuppdragsjobb. 😃

crinalina
6/27/13, 10:48 PM
#122

Heja Kathja!! Viket tillfälle! Vilken chans! Vilken manifestering! 👍😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
6/28/13, 12:43 AM
#123

Kul Kathja!!!🥳🍸🏆

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
6/28/13, 5:29 AM
#124

Vad roligt Kathja! Det reportaget vill vi se länk till sen. Och vad spännande att se vad det leder till sen. Innan du vet ordet av så kan du kanske ägna dig åt det här på heltid 👍.

crinalina
6/28/13, 7:09 PM
#125

Här har det nästan ramlat in glada nyheter idag. Jag hade några missade samtal på mobilen efter jobbet, och ett meddelande på telefonsvararen från stället där jag lämnade in min CV för ca en månad sedan. De vill att jag kommer på anställningsintervju nästa vecka! Tjooohooo!! Jag ska ringa upp dem på måndag morgon för att bestämma en tid för intervjun. 

Sen kom jag hem och då har de ringt sonen också, han skickade in sin CV någon månad innan mig, och ska dit på intervju på onsdag morgon. 

Jag har ingen aning om om det är för samma tjänst eller om de har fler på gång, ibland har de det vet jag, men det kvittar ju. Det är ju roligt att vi båda får komma på intervju. Om jag får jobbet så är det ju superbra, om han får jobbet så är ju det också superbra, om vi båda får jobb så är det ju bäst, och om ingen av oss får jobb så har vi iaf erfarenheten av att ha varit där. 

Woooohoooooo!!!!! 😃🎈🏆

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Otroulig
6/28/13, 7:18 PM
#126

Grattis Crina KUL!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/28/13, 7:33 PM
#127

Nästan? Det ÄR väl glada nyheter att bli kallad på intervju, det hade jag tyckt iaf. Så blir det MER glada nyheter när jobbet är ditt. 😃

crinalina
6/28/13, 7:38 PM
#128

Ja, jag menade ju nästan ramlat in, inte att det var nästan glada nyheter. Haha

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
6/28/13, 7:42 PM
#129

Men de hade väl ramlat in? 🤔Du skulle ju på intervju ju. 🤔Äh strunt samma! Du är GLAD iaf och det är ju bra. 😃

crinalina
6/28/13, 7:52 PM
#130

Fast när jag använder uttrycket att något ramlat in så menar jag att det är fler än två saker som ramlat in. Därav nästan. Och jag är superglad! 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
6/29/13, 1:22 AM
#131

Grattis Crina,,,✨ intervjuer ar ju kul, 🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
6/30/13, 6:01 PM
#132

Haha, och här fortsätter det ramla in… eventuella jobb. I morse fick jag ett meddelande på WhatsApp från en fd chef som undrade om jag ev är intresserad av att jobba halvtid hos dem i kombination med caféjobbet. Det är restaurangen jag jobbade på i kombination med caféet hösten för två år sedan, men den gången jobbade jag heltid. Jobbet gäller isf dock kvällstid mån-lör mer än så vet jag inte. Hon tyckte jag skulle fundera på det. Jag svarade att jag ska absolut fundera på det, och prata med sambon om det, och också att jag ska på intervju nu i veckan på ett annat ställe. Det är för övrigt denna chef jag har som referens. Pengamässigt så vore det perferkt, men socialt så är det inte det. Sex kvällar i veckan, plus tre dagar i veckan är ingen höjdare. Men jag lämnar det öppet och låter tiden utvisa var allt landar. Under tiden njuter jag av att jag fått visat intresse från två olika arbetsgivare på tre dagar. 

För tre år sedan så fick jag ett jobberbjudande en söndagkväll, som jag tackade ja till för att jag var arbetslös och i desperat behov av jobb. Barjobb och skitarbetstider men ett jobb. Jag blev och tänkte att det vore ännu bättre med ett annat jobb. En halvtimme senare så ringer en vän och berättar att hon sett att de sökte personal på ett annat ställe, en annan bar som dock inte var öppen till morgonen. Så på måndag morgon gick jag dit för att tala om att jag var intresserad, vi kände igen varandra så det var enkelt, och gick därifrån med ett nytt jobb. Inte riktigt lika mycket betalt, men betydligt bättre timlön och bara en kväll i veckan resten dagar. 

Jag har en liknande känsla i kroppen nu! Tack för det, säger jag! 😃❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
6/30/13, 6:17 PM
#133

Du vet hur det är, man kan inte se tåget om man inte står på rätt perrong, så självklart kommer JOBBET att dyka upp. Nice!

Otroulig
6/30/13, 7:31 PM
#134

Kul Crina!! Du ser, nu ramlar det ju in!!! Själv är jag så överraskat glad för jag har fått två knoppar på min nyinflyttade näckros i min Kitch damm. Hade inte riktigt våga hoppas på någon blomma, så är det två knoppar:))))

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
7/29/13, 10:22 PM
#135

Den här hamnar här men kan lika gärna vara i en manifestationstråd.

Finns det nån mer än mig som har lyckats glömma bort ett sparkonto?😉

Det roliga var också att jag reagerade med " åh, tack, där kom den besvarade bönen. Skönt, då var det ordnat🙂" Typ😃

Alla dessa år har de bara legat där och jag har inte vetat om det! Har grämt mig flera gånger att jag stängde det och använde upp pengarna iom flytten. Var helt övertygad om att det var vad jag gjorde nämligen. Jag skrattar rakt ut åt hur universum fungerar!

Behövde tydligen upplevelsen att släppa panik kring yttre trygghet😭😞🤮 för att kunna hitta den inre🌊🌈.

Nu VET jag att vi kan leva på smulor och skapa oss ett paradis genom att uppskatta vad vi har. Och vips dyker det upp pengar på det enklaste sättet man kan tänka sig. ✨✨

Skogshumblan
7/29/13, 11:05 PM
#136

Idag var jag på jobbintervju och bara det känns helt oerhört fantastiskt för mig! Att det är en till de tänker intervjua gör det än mer spännande, det är vi två som är tänkbara. Jag fokuserar ju på att jag ska få vicket såklart;) Tack universum för möjligheterna som öppnats!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Otroulig
7/30/13, 6:37 AM
#137

Härliga nyheter!! Jag ler Siriuz, jo det gjorde faktiskt Thora häromdagen. Har jag för mig. Roligt Skogshumlan!! Du får berätta mer sen:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
7/30/13, 8:28 AM
#138

Szirius, jag hittade fonder som jag hade glömt bort, på 21.600 kr!!! 🤑

Jag håller tummarna för dig Skogis.

SHIAWASE
7/30/13, 8:57 AM
#139

Ah,, jag vill ocksa hitta fonder,, eller en kappsack med nagot harligt inuti eller nagot liknande,,,☀️

Sager som ovan Skogis!!! kul med intervju~~~ 🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
7/30/13, 9:15 AM
#140

Hitta en skatt låter nice, själv hittade jag en tjuga vid bilen härom dagen, glad för det.😃Och Skogis självklart kommer du att få jobbet om det är vad du vill. Oooohhhiiii för glada nyheter.

Skogshumblan
7/30/13, 9:27 AM
#141

Ja klart jag vill ha jobbet! Är galet lycklig över att få komma på intervju och om möjligt än galnare glad att jag är en av två de ville intervjua! Hitta skatter lät najs. Oavsett om det är pengar eller tyg man letar efter ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jofiel
7/30/13, 9:19 PM
#142

Jag är glad för att jag hittat en sida med glada nyheter. Den heter Gladeligen.se

Där finns bara positiva händelser och glada nyheter visst är det fantastiskt? 

Kolla in den sidan och bli inspirerad till glädje 🙂

szirius
7/31/13, 10:31 PM
#143

YES TORAH - du o jaa, tralalalaaaa, va vi ä braaaa😃

Det som är så makalöst fantastiskt och självklart på samma gång är att fastän jag bara sett summan på datorn  (så de skulle lika gärna vara påhittade)  så känner jag just nu att allt som har med pengar är helt ointressant! Allt som är av  äkta värde är gratis. YES! Kärlek, musik, natur, kreativitet, förmågan att drömma och njuta, våra sinnen osv. När det finns pengar så känner jag att jag inte behöver dem😉. Det känns såklart bra att veta att vi kan betala gas o vatten ett år framöver och att vi kan buffra matförråden, men nån himlastormande lycka och avslappning uppkommer inte. Utan den sanna friden ligger i vetskapen att det inte är där min lycka finns.

Upp till toppen
Annons: