Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 619 ggr
Krissegy
2013-04-23 08:37

Måste skriv av mig..

Hej alla glada o underbara å LoA.

Jag måste bara skriva av mig lite grann 😉                                     Vi kom till jorden för att….??? Lida? För de e fan de ända jag har gjort här.

Vi går i skolan för att bli psykiskt sjuka…? De e så jag känner för skolan…

Jag vill bort bort, bort. Men inte dö riktigt än. Jag vill bara bort som att stanna i en dröm eller i en bok för resten av mitt liv. 

Känner mig så förvirrad. Jag vet inte vart jag ska gå…känner mig tom ihålig….alla känslor ekar. 

Känslor är u själen som "pratar" Isåfall mår min själ skit. För de känslor jag känner är inte i närheten av glädje eller uppskattning. 

Känner mig helt lost. Försöker tänka possitivt men det ända ja tänker är att det inte funkar…varför skulle jag förtjäna nå bra lixom :(

Vet inte vad jag ska ta mig till

Kram

What we think, We become

Annons:
Sugarcream
2013-04-23 09:48
#1

Du kanske borde gå o prata med någon? Kurator, psykolog? Tror det kan hjälpa. Alla har rätt må bra. Hoppas det löser sig för dig. Var inte för hård mot dig själv. Ibland har man sina sämre dagar.

Otroulig
2013-04-23 10:04
#2

Krissegy, När jag var i din ålder mådde jag som du. Här kommer någonting väldigt viktig: DU ÄR INTE DINA KÄNSLOR!!!! Du kan välja dom. Ofta kom jag in i en karusell, började må dåligt och sen blev det värre och värre ju mer jag spädde på med negativa känslor. Grubbla mindre, försök att bryta detta genom att göra saker du mår bra av. Läs en bok! Se en film! Gå ut i naturen! Lyssna på positiv musik. Eller ta ett bryt, lägg dej och skrik och slå i kuddar och få ur dig skiten. Din själ ligger djupare. Det blir bättre MYCKET BÄTTRE!! Kramar

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: