Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 609 ggr
Krissegy
4/15/13, 8:41 AM

LoA

hej tänkte bara fråga.

Så de e vibrationen av våra känslor som skapar eller våra tankar om våra känslor när vi har känslan.

Ex. Jag mår bra….tänker "föreställer" mig att jag ser mig själv med en kille?

Ex2. Jag mår bra…..

Hehhe tack i för väg

Kram

What we think, We become

Annons:
[Kathja]1
4/15/13, 11:02 AM
#1

Det är känslan som skapar, vad du tänker spelar egentligen ingen roll. Men vissa tankar hänger ju ofta ihop med vissa känslor. Alla känslor har olika frekvens eftersom de är energi, ju högre (eller snabbare) de svänger desto "gladare" känsla - och så attraherar de saker av samma frekvens.

Krissegy
4/15/13, 12:46 PM
#2

Okej tack. Så om jag känner mig lycklig o glad. Drar jag till mig de jag önskar eller bara random saker som universum gillar. .. Kram o tack

What we think, We become

[Kathja]1
4/15/13, 1:27 PM
#3

Nej du drar till dig mer saker som gör DIG lycklig, och däribland kommer det saker som du önskar, om du har önskat dem för att de kommer att göra dig lycklig. Men ibland får vi inte det vi önskar, som tex ett speciellt jobb eller en speciell relation därför att vi då vi tänker på det TROR att vi kommer att uppleva en speciell känsla då vi får det, men det stämmer inte med verkligheten. Vi önskar nämligen alltid energier, m.a.o känslor, inte sakerna i sig. Och energier, känslor är även det vi får. 😎

[Evigheten]
4/15/13, 3:28 PM
#4

Amen till det Kathja 🙂

Upp till toppen
Annons: