Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 643 ggr
Krissegy
4/11/13, 10:00 PM

Fria viljan VS Viljan

Hej alla underbara på LoA 😃

Idag har jag något viktigt att dela med mig, och hoppas på era alltid kloka råd 🙂

Nu e de såhär att jag, Kristina  har gått o blivit kär, på riktig för första gången i "detta" livet. Han e en underbart snygg kille, o så fin… Jag e verkligen kär. Och han kollar på mig också! Men vi har inte kmmit längre än så. Men jag känner så här. Jag kan inte välja för någonannan hur de ska känna eller inte. Jag kan inte fanrisera fram att han känner likadant för mig om han själv inte känner så. Men hur kan man göra? Utan att påvärka någons fria vilja, jag vill ju ha just honom🌺

Kram

What we think, We become

Annons:
[luneri]
4/11/13, 10:26 PM
#1

Åh, det är en jättesvårt när det är någon speciell man vill ha och något jag har fått erfara, när jag vill ha "just honom". 

Jag har fått lära mig här på LOA iFokus att man bör fokusera på den känsla man vill ha ut av förhållandet, och fokusera på det förhållandet man vill ha istället för den specifika personen. Om han känner samma som du så kommer ni dras till varandra. 

Så var dig själv bara och njut av att vara just den du är och uppskatta det och din omgivning och det du tycker om att göra. Du kommer känna dig tillfredställd som höjer din vibration och det underlättar att hitta den kärlek du är ute efter. 

När du trivs som den du är utsrålar du väldigt mycket positiv energi och allt gott kommer därmed dras till dig också 🙂 

Lycka till och jag hoppas det kommer gå bra!

Krissegy
4/12/13, 6:38 AM
#2

Tack luneri :D 

Kram

What we think, We become

[Kathja]1
4/12/13, 6:53 AM
#3

Vad underbart att var nykär. ❤️ 

Men det är just som luneri säger, fokus på känslan. Du har redan önskat dig din "dröm-kille" det gjorde du säkert för länge sedan, håll nu så bara fast i vad det är du vill känna med honom. Och se till att njuta av livet, skratta, ha det gott - för lika attraherar lika som vi ju vet så när du mår bra får du mer av det som får dig att må bra. Och om den här killen matchar din önskan, och du hans såklart, så kommer det att bli ni. Men det kan bara Gud/Universum veta, inte vi. Försök iaf att undvika att vänta och längta och hoppas - för det är alla känslor av avsaknad. Lägg fokus på sådant du redan har och känn tacksamhet över det, oavsett vad det är. För återigen lika attraherar lika. 😎

Krissegy
4/12/13, 7:09 AM
#4

Okej :) Ja jag bad om min dröm-kille. Och de e han en DRÖMKILLE  eller min dröm killer :D :D Okej fokusera på de jag redan har och känna glädje. Okej. Tack så himla mycket för era kloka råd!!! 🌺

😃

What we think, We become

linnease
4/12/13, 3:39 PM
#5

dröm killer!! 😃 låter super!! 🌈🎁✨

Upp till toppen
Annons: