Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1331 ggr
[Kathja]1
4/11/13, 4:05 PM

Vi speglar oss i andra...

Stör du dig på någon du möter så beror det på att det mötet ska lära dig något om dig själv… Läsvärd text från How to raise your vibration på FB.

There is always a spiritual reason why we draw certain people into our lives who push our buttons. Oftentimes, these people create very challenging situations for us ~ that are not challenging to others. Our soul has incarnated into this wo…rld so it would have a playing field on which to elevate and transform distorted soul traits within our being. People who create great resistance within our being are part of the "universal mirror" mirroring back to us something within our being that needs to be healed. If there is no resistance, strong feeling or excessive mind chatter then perhaps we have learned the lesson and are being asked to hold the space and BE a LIGHT house for the other soul. In addition, no one is an EXACT mirror of the other person. The best way to discover what is being reflected back to you is to tap into your feeling nature. How does this person make you FEEL? This is what is being reflected back to you….perhaps it is an old childhood wound, a distorted belief, a boundary that needs to be set or a behavioral pattern that needs to be corrected. They can also reflect back to us the power of projection….how they are unwilling to remove the beam in their own eye before they project their issues and problems onto us. Perhaps they are showing us too….our own projections we are not owning within our SELF. Universal Mirrors require inner excavation and self honesty ~ they also reflect something that needs to be addressed within all the beings who are involved in the interaction who have strong emotions about the situation. However, the best use of our energy is to not be concerned with what "they" need to SEE. The best use of our energy is to remain on the inner path of salvation and stay focused on what it is "THE SELF" needs to see so we can evolve OUR soul into greater states of awareness. ~ Sabrina 

Annons:
SHIAWASE
4/12/13, 7:10 AM
#1

🙂bra text, och som sagt lasvard!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
4/15/13, 7:42 PM
#2

Ja så är det ju. Ibland är det jobbigt att erkänna. Jag har några exempel på personer jag först retat mig på och sedan - "jobbat igenom" så att jag accepterat deras sidor jag tidigare reagerat mot.

Jag försöker se vad det är hos mig dom speglar.

Nyttigt och ofta jobbigt avslöjande 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/15/13, 8:05 PM
#3

Alltid tufft att se sina svagheter, men tänk så bra iaf att vi hela tiden blir vägledda så vi vet vad vi behöver jobba med för att komma vidare.

Otroulig
4/15/13, 8:08 PM
#4

Precis ⏰😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
6/2/13, 5:25 PM
#5

Putt

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/2/13, 5:29 PM
#6

❤️

Annons:
linnease
6/2/13, 8:00 PM
#7

hahaha, snygg putt Otroulig !!! 😃❤️  Spännande, spännande, hur ska det gå? Jag hejar på båda sidorna :D

[Kathja]1
6/2/13, 9:01 PM
#8

😛

crinalina
6/3/13, 7:08 PM
#9

Haha, ja snygg putt Otroulig! 

Jag går in i varje interaktion med andra människor med ögonen öppna på just sådana saker, det går per automatik nuförtiden. Det började jag med för många år sedan redan så det är inget som är nytt för mig. 

Jag är mycket väl medveten om att jag reagerade på Kathjas kommentarer igår för att det var något jag skulle se och lära mig av det. 

Frågan är om ni också ser att ni reagerade på mina kommentarer för att ni har något att lära av dem? För det går ju åt båda håll, inte bara åt ett. 😉❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
6/3/13, 8:02 PM
#10

Och tänk, jag reagerade inte alls☝️! wihiiii! Jag utvecklas🥳😉

❤️

[Kathja]1
6/3/13, 8:21 PM
#11

Och jag bara ÄR. 😉❤️

Otroulig
6/3/13, 8:37 PM
#12

Ja jag reagerade ju och har även lärt mig av detta. Så det blir väl lite mer grundbults övningar hos mej 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
6/3/13, 9:14 PM
#13

Ja, du gjorde ju det. 💋 Bra att du lärde dig något du också. Det är ju det sådana här situationer är till för. 😉

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
szirius
6/4/13, 12:24 PM
#14

Jag lärde mig jättemkt då jag var Medarbetare inne på AU, ojoj vad det kunde blåsa därinne🌊, riktiga påhopp och personangrepp men det var en superbra övning att inte ta åt sig, inte brusa upp, hålla sig iakttagande, lita på att andra kan tala för sig osv.

Det är också bra att läsa om texten tills man ser vad som verkligen står där! Så ofta lägger vi in en känsla som kanske inte alls finns där….de beror på vart man SJÄLV är när man läser texten. 

Tidigare kunde jag reagera på Kathjas sätt att uttrycka sig, kunde ta det personligt på nåt sätt, som att "jag är bättre än alla andra" och lite " klapp på huvudet, gumman" men det sitter säkerligen i MIG, kanske påminner du mig om nån annan eller vad vet jag🤔.  Hur som helst:  på sistone känner jag inte alls så längre🙂.

Otroulig
6/4/13, 12:46 PM
#15

Jag erkänner härmed att jag är en usel läsare av varje ord! Jag gör nog precis det felet att jag skapar mig en känsla och sen läser jag slarvigt ! Så, nu vet ni det:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
6/4/13, 1:14 PM
#16

❤️Otroulig~~~😍

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
6/4/13, 1:50 PM
#17

Haha, ibland kan det ju vara en bra grej att hoppa över vissa ord😉.

Jag har glatt sjungit " do you waaaaant something beautiful….just close your eyes and make belive…" fast tydligen var texten " do you want the truth OR  something beautiful"…hehe, min version är bättre😎.

Min man gillar en grupp som heter Mad season, som har SÅ deppiga texter, då sitter jag och gör om dem, hehe.

" I don´t know anything….I don´t know who I am" blir då :

" I Know everything!…I know who I am!" 😃

[Kathja]1
6/4/13, 4:02 PM
#18

Tänk så mycket bra det kan komma ur saker! 😉

#14 Szirius log då jag läste din text och tänkte att det var tur att jag fick det nu och inte för något år sedan för då hade jag fått krupp. Hi hi, för då hade jag inte fixat att någon trodde något om mig som inte är jag. Visst är det alltid svårt att veta hur saker man skriver, eller säger, tas emot men när något så inte är en själv (som att jag skulle vara överlägsen eller se mig för mer än någon annan!) så kan det ju vara lite tufft att ta. Men jag tänker att jag vet hur jag är och hur jag ser på folk, och sådan där har jag nog aldrig varit som person, och det är det viktigaste för mig.

Tur då att jag nu för tiden vet att det inte ligger i vad jag gör eller säger, utan i mottagaren. 😎

Otroulig
6/4/13, 5:11 PM
#19

Ja den vibben har jag i alla fall ALDRIG känt från dej Kathja❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/4/13, 8:27 PM
#20

Gulle du! ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: