Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1179 ggr
SHIAWASE
4/4/13, 2:37 PM

Say YES!

Dagens A-H fran min FB. Say YES!!! YES! YES!
“When you say “Yes” to something, you include something you do want in your experience.
 When you say “No” to something, you include something you don’t want in your experience.”
 
JUST SAY YES!!!
 
SAY YES! TO ABUNDANCE!
 SAY YES! TO WELL-BEING!
 SAY YES! TO JOY!
 SAY YES! TO LOVE!
 SAY YES! TO HAPPINESS!
 SAY YES! TO INSPIRATION!
 SAY YES! TO SOLUTIONS!
 SAY YES! TO RELIEF!
 SAY YES! TO ANSWERS!
 SAY YES! TO MIRACLES!
 SAY YES! TO MAGIC!
 SAY YES! TO ALLOWING!
 SAY YES! TO THE FLOW!
 SAY YES! TO IT’S DONE!
 SAY YES! TO BELIEVING!
 SAY YES! TO THE NOW!
 SAY YES! TO WONDERMENT!
 SAY YES! TO ADVENTURE!
 SAY YES! TO THE UNFOLDING!
 SAY YES! TO THE JOURNEY!
 SAY YES! TO LIFE!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Torahzen]
4/4/13, 4:27 PM
#1

Jag håller med och säger också:

JUST SAY YES!!!
 
SAY YES! TO ABUNDANCE!
 SAY YES! TO WELL-BEING!
 SAY YES! TO JOY!
 SAY YES! TO LOVE!
 SAY YES! TO HAPPINESS!
 SAY YES! TO INSPIRATION!
 SAY YES! TO SOLUTIONS!
 SAY YES! TO RELIEF!
 SAY YES! TO ANSWERS!
 SAY YES! TO MIRACLES!
 SAY YES! TO MAGIC!
 SAY YES! TO ALLOWING!
 SAY YES! TO THE FLOW!
 SAY YES! TO IT’S DONE!
 SAY YES! TO BELIEVING!
 SAY YES! TO THE NOW!
 SAY YES! TO WONDERMENT!
 SAY YES! TO ADVENTURE!
 SAY YES! TO THE UNFOLDING!
 SAY YES! TO THE JOURNEY!
 SAY YES! TO LIFE!

[Kathja]1
4/4/13, 5:09 PM
#2

Yes! 😃

crinalina
4/4/13, 8:12 PM
#3

WOOOOOHOOOOOOOO!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! 😃❤️☀️🎈🌺🌈🌊❤️😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
4/4/13, 9:02 PM
#4

YES, I AM READY!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
4/4/13, 10:35 PM
#5

Jag säger YES till livet och ALLT i det! YES, YES,YES!☀️

Såg nyss ett klipp som fick mig i ett sjungande YES. Det handlade om att   "ease" kan vara samma sida på pinnen som " boredom", så vad kan man då välja att andra sidan på pinnen är - jo excitement! Så känner jag nu, vad som helst kan hända, men det är fasiken spännande. Det ÄR braaa!

YES för den skiftningen! Adventure och journey, det är vad det är, livet! Skit samma om det inte blir som man tänkt, det blir ju nåt annat. Alltid blir det nåt och I can handle it, för jag säger YES! Halleluja.

[Evigheten]
4/5/13, 9:17 AM
#6

Såg faktiskt en film för ca en vecka sen med Jim Carey där han skulle säga YES till allt, och tänkte redan då på vad bra det är att faktiskt bara öppen och ta emot varje tillfälle som ges och bara säga YES!!

Inte tveka, bara göra, och säga JAAA! 

Härligt flow härinne med 🙂 och jag har varit inne i samma flow nån vecka nu.

Så förväntansfull! Känner glädjen sprider sig inombords så det strålar om mig! Känner hur jag smittar av min glädje när jag möter andra människor! 🙂

Livet är härligt!! Allt är möjligt! Just go with the flow!!

☀️🙂

Annons:
SHIAWASE
4/5/13, 9:19 AM
#7

Evigheten later underbart!!!

YES ! precis,,,

Apropa Diamond Alignment (som Otroulig namnde i klottertraden) dar kommer detta ocksa, och det kanns saaa kraftfullt "Just say YES!"

Jag brukar saga det hogt da,, och da kommer en dusch av rysningar och all mojligt!

Just say YES!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
4/5/13, 11:16 AM
#8

Aha, inte hört talas om henne men det låter bra! 

YES!! 🙂

Otroulig skrev i denna tråd med…Yes I'm ready! 

Då tänker jag på ett klipp ifrån Hicks som jag älskar! ☀️

szirius
4/7/13, 2:17 PM
#9

Det här är den bästa "quickfix" hittills för mig. Vaknade på ett konstigt humör men började tänka yes! till allt, sådär överdrivet fast jag inte var i känslan i början. Men det skiftade snabbt. Nu rullar det på, yes till alltihop👍.

[KIAH]
4/7/13, 2:55 PM
#10

#6 Jag har också haft nån härlig känsla av förväntan den senaste veckan, jag har tänkt "är det våren eller vad är det?" Men det kanske är mer än så! Det bara känns så bra, som om nånting riktigt bra är på väg att hända :))

YES! YES! YES!!!!!!!!! =D

Otroulig
4/7/13, 5:34 PM
#11

#10 Jag med Kiah!!! Pirrigt förväntansfull:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[luneri]
4/11/13, 10:36 PM
#12

Det har jag inte tänkt på, men vad energihöjande det är att bara säga yes till allt möjligt! Det borde göras oftare 🙂

crinalina
4/11/13, 10:46 PM
#13

YES!!! 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
4/11/13, 11:15 PM
#14

YES!! Sager jag ocksa:) Haller med luneri,, man kanner verkligen hur vibrationen hojs genom att saga YES! till allt mojligt!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
4/12/13, 11:18 AM
#15

oh, yes att tråden ploppade upp igen! Har sagt så jäkla mkt no de senaste dagarna. Det är ju YES jag ska säga!!!🌈

Otroulig
4/19/13, 7:12 PM
#16

Haha ni skulle sett mig i bilen idag, satt och skrek YES i alla möjliga tonlägen, för att hitta den innerliga vibrationen som klingade rätt i min kropp. Fniss, dom jag mötte undrade nog:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
4/20/13, 12:23 AM
#17

Haha! Underbart Otroulig🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
4/21/13, 10:38 AM
#18

Jag skrämmer slag på familjen ibland, om de frågar om vi ska göra nåt tex och jag svarar  YES!!!! i hög ton😃🤪

Då kollar de på varandra och säger " mamma är lite tokig, men det visste vi ju redan…"

crinalina
4/21/13, 10:54 AM
#19

Hahaha, jag gör samma sak! Och mina pojkar gör samma sak! "We are the crazies, my friends!" (melodi en välkänd Queen-låt) 🎧

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
4/21/13, 7:43 PM
#20

eller " it takes a fool to remain sane" lalalalala🎧

Annons:
linnease
4/22/13, 2:38 PM
#21

Haha, roligt. Nicke brukar göra samma sak här! :D

[Kathja]1
4/26/13, 9:14 AM
#22

Har ju tipsat om deras videor förut, men denna passar så bra här…

SHIAWASE
5/15/13, 12:47 PM
#23

YES! YES! YES !

WOW! Kanske ar det nagot pa gang~~ Jag moter ju bara LoA manniskor nu for tiden~Och dessutom otroliga LoA manniskor fran ovantade hall!!! Underbart!! Det dyker bara upp folk som lever totalt efter kanslan och fullstandigt utanfor alla ramar!! Och de lyckas, de mar bra och de ar lyckliga , OCH de lever GOTT och skrattar mycket:)

YES!! Mina projekt ar pa vag~~ fantastiskt!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
5/15/13, 12:49 PM
#24

Fasen så härligt att höra Shia!!!

Otroulig
5/15/13, 4:16 PM
#25

JAAA, underbart!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/15/13, 5:35 PM
#26

Yes Shia! yes för oss alla!!!🥳

Upp till toppen
Annons: