Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 633 ggr
SHIAWASE
3/28/13, 7:12 AM

Titta tillbaka, aterupptack dina skapelser!

For tio ar sedan sa bestamde jag mig for att jag ville ge ut en bok-

Min bok kommer att publiceras i juni i ar!!! min FORSTA☀️

Det tog tio ar,, av olika anledningar,, Men jag som inte hade nagot synligt band till bokutgivning ,, kommer alltsa att gora det!!!☀️

Forra nyar (2012) bestamde jag mig for att i April det aret,, fa erbjudande om ett tv-program, att vara reguljar medlem i tv-panel i nagot program som sands varje vecka. Mer an sa funderade jag inte pa innehallet.
Det kom inget sadant erbjudande under 2012,, men helt plotsligt okade sma erbjudandena,,lite vagvisningar,,,,Idag kom det,, erbjudandet om reguljart deltagande i ett program som startar i April (det som jag auditionade for haromveckan) Forsta inspelningen nasta vecka.🍸

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

Jag onskade mig massor av jobb i somras, MERA OVERSATTNINGSJOBB skrev jag pa lappar och sjalvklart fick jag det, sa mycket sa att jag holl pa att svamma over,,,, Jag holl pa att tappa fokus,,, detta har lett till fantastiska insikter,,,,, Sa TACK for denna oversvamning. Som larde mig att jag maste SLAPPA TAGET!!!

Jag insag att jag hade fokuserat "fel" ,, utan borjade istallet fokusera pa andra typer av jobb,  dar jag inte delar uppdragen med nagon utan far egna, unika uppdrag ,, och inte bara oversattning utan andra uppdrag!
Jag borjade skifta fokus angaende detta i ar,, ,Det rullar in,,, lite diverse uppdrag!! Precis av den natur som jag har fokuserat pa!

Jag slapper taget annu mera,, och lattar pa flodet!!

Jag kan gora denna lista hur lang som helst!!! WOW Hur kan jag nagonsin bli frusterad nar naturen fungerar sa fint och perfekt😘

Jag har fortfarande en hel hog med saker som jag vill gora, forverkliga, skapa~~~~ Frustrationen kanske atervader emellanat, Men genom att titta tillbaka pa allt jag har skapat ger jag mig sjalv chansen att kanna tillit till att naturen faktiskt kommer att skota allt, sa lange jag TILLATER naturen ATT skota det!!!!

🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[rore]
3/28/13, 8:38 AM
#1

Shia!

Fantastiskt och inspirerande att läsa. Grattis❤️

Blir så glad av din berättelse för det sätter någonting i gungning inom mig.

Det är dags nu för mig att börja våga drömma och faktiskt öva i tillit och börja tro på att även jag kan få det som jag önskar och behöver.

I mina tankar så är jag nämligen väldigt snabb på att hämta tillbaka önskningar 😞😊

szirius
3/28/13, 11:04 AM
#2

Underbara Shia, det värmer att läsa, hurra för dig och din förmåga😘❤️. Stort grattis till både boksläpp och tv-program! Vår stjärna✨

Tack för påminnelsen att gå tillbaks och klappa sig själv på axeln för allt fantastiskt man faktiskt släppt in i sitt liv. Jag blir överväldigad ibland då jag inser att jag har en man vid min sida som ger mig pirr i magen efter 14 år ihop,  jag har flyttat utomlands som jag alltid ville under gymnasiet men inte trodde att jag hade modet till, bor i ett hus som jag sagt " ååååååh, så där vill jag bo" när jag var yngre. Och bara grejen att kunna säga att jag har en danssal, hemma, i källaren, är liksom en saga. För att bara ta några saker.

Jag har också gjort den där "tabben" att tokönska mer jobb, mer jobb, mer jobb - och det fick jag, så jag höll på att gå under av stress. Det var ju inte jobb jag önskade egentligen😉, men kunde då inte tro att man kunde önska bättre ekonomi på nåt smidigare sätt än att jobba häcken av sig😃. Nu vet jag bättre. 

Just nu är jag i ett mellanläge…har många småvibbar av saker jag vill göra i livet, men jag är ofokuserad ännu, ser inte klart och hoppar lite hit och dit. Nu är tid att landa först, det får ta sin tid. Jag tänker lite så att jag inte vill sända ut nån önskan förrän jag har form på det. Min erfarenhet är att förarbetet kan ta tid att finputsa men när det väl kristalliserats och önskan släpps, så går det fort.

Jag är fortfarande inspirerad över min senaste manifestation som jag inte ens fattade, för den gick så enkelt. Min kursvecka. Det var inte ens en önskan, jag bara KÄNDE och såg mig där,när jag var på besök i höstas. och sen var det bra med det. EN enda känsla gjorde hela jobbet! Man behöver uppenbarligen inte nöta grejer, hehe…😇Som sagt, låta naturen sköta det. Jag återkommer till det där gång på gång, ha tillit till att det som ska ske, det sker så ingen idé att vara otålig, allt kommer i rätt tid. Har det inte kommit än så är det inte tid än, så himla enkelt är det ju. Fantastiska liv.

crinalina
3/28/13, 6:43 PM
#3

Jaaa, det är ju så uppfriskande och befriande att gå tillbaka och se att det man en gång önskade sig, och kanske många gånger aldrig trodde skulle bli sanning, idag är min verklighet. 

Jag har en sambo som fortfarande ger mig pirr i magen, visserligen har vi "bara" varit tillsammans i 3 år, men jag har aldrig haft pirr i magen efter 3 år förut. Jag bor också utomlands, en livslång dröm som jag aldrig skulle bli verklighet, vid havet och solen. Jag har en fantastisk lägenhet med en härlig och takterrass som ger mig en enorm lyxkänsla. Jag är lycklig!!!!! Min son är här, ja det finns så otroligt mycket att titta tillbaka på och se att man har manifesterat. 

Och allting kommer av en tanke och en känsla. De flesta av dessa tankar och känslor hade jag nog nästan gett upp hoppet helt om. Och det är ju då vi släpper motståndet. 

Tack för påminnelsen, Shia! 🌊

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Krissegy
3/28/13, 8:01 PM
#4

Der låter underbart SHIA,, Som #1 säger, dina ord sätter något i gungning inom mig.  😃

Men har en fråga, hur gör du för att manifestera de du vill ? Jag har försökt så länge o få de jag önskar, men tror att jag kanske gör fel :( Innan du skriver på lapparna, mediterar du då eller? 

🌺🌺

Kram

What we think, We become

SHIAWASE
3/28/13, 8:16 PM
#5

Krissegy!

Egentligen gor jag ingenting😐 Det ar nar man forsoker GORA nagot som det saktas ner. Det ar just darfor som det ar sa bra att titta tillbaka,, och aterupptacka kanslan man hade,, titta pa processen hur det skedde.  Tex. nar det galler det som jag skrev ovan, om bok och tv-grejen,, aven den lagenhet dar vi bor i nu, sa har jag bara dagdromt,,, Dessa har varit saker som jag inte ABSOLUT MASTE HA JUST NU,, men som jag har tankt att ah vad kul om det kunde bli sa!! Det finns inget FEL,, och du manifesterar hela tiden, bara att de ar omedvetet. Sa titta pa saker i din omgivning som du tycker om, vanner, situationer,, fundera pa hur det var innan dessa saker fanns ditt liv,,, funderade du pa att "skulle det inte vara harligt om~~~" typ? 

Allt handlar om kanslor, och att tillata manifestationen, komma till dig, inte att DRA fram den pa nagotsatt.

Nar det galler lapparna, sa brukar jag inte skriva sadana egentligen, men just nar det gallde jobb sa gjorde jag det. Och det bara kom utan att jag tankte pa det,, skrev saker som jag inte visste att jag skrev,,, Det som ar bra med det ar att man hamnar i ett flow, man ar koncentrerad pa nagot och hamnar i den ratta kanslan under en lang stund nar man skriver,, och da lagger man grunden for manifestationen. "Jobbet" efterat, ar alltsa att bara tllata   manifestationen att komma, och det ar ofta det som ar det svaraste for oss,, vi pratar mycket om det har inne,, sa las garna!

Slappna av njut av nuet, och bli medveten om dina kanslor!

Kram pa dig❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: