Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 984 ggr
SHIAWASE
2013-03-28 06:56

I vantan pa att frukten ska mogna

Frukten skordas nar vi har latit den mogna,,☀️, for att lata den mogna maste den fa sol och varme,,🌺, den maste tillatas att vara ett fro , och tillatas att ga igenom alla stadium innan det blir en harlig frukt!

Denna enkla process, att vi ska vara sa otaliga,, sa at vi vill satta tanderna i den smarriga frukten precis nar vi har satt froet! Att vi inte kan lara oss att ha tillit till att det blir en harlig frukt,🌈, utan att vi hela tiden ska borja oroa oss for att det kanske inte blir nagon frukt alls, eller en frukt som vi inte tycker om etc. Och att vi mase oroa oss for NAR frukten ska mogna…Allt detta oroande stoppar ju solljuset som frukten behover for att mogna tillrackligt.

Och sedan,, nar frukten har mognat och vi smakar pa den,, da kommer vi vilja sa mera frukter, annu godare frukter, i olika farger och smaker!!☀️

Om vi bara later naturen skota sig sjalv sa kan vi fa fantastiska skorder gang pa gang, pa gang i all oandlighet! Det ar vi sjalva som satter bromsklossar for naturens gang~~~~

Varda det fro som ar satt, vattna det ibland, sjunk ner i en fatolj och betrakta det fro som gror som ar pa vag att vaxa till en harlig frukt. Acceptera att du faktiskt inte vet exakt HUR och NAR frukten kommer att mogna, att den kanske ser ut lite annorlunda an vad du hade forestallt dig, men var saker pa att det kommer att vara en god smakupplevelse nar den val ar mognad!! Lat naturen skota sitt~~~😊

Och framforallt , hindra inte naturens gang🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2013-03-28 07:51
#1

Underbara, härliga Shiawase. TACK FRÅN HJÄRTAT!!! Det här var PRECIS vad jag behövde läsa just NU. Sitter här vid frukosten med en tacksamhets tår i ögat❤❤❤ Du hjälpte mig att skifta energi i ett trollslag❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-03-28 07:53
#2

Namen OJ vad fantastiskt GLAD JAG blir!!! Otroulig,, nu hjalpte ju du mig att skifta!!! TACK!!!🍸❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-03-28 11:09
#3

Underbara ord. Skrev PRECIS i din andra tråd om det där med otålighet som inte har någon anledning!😇

Nu vill jag skriva nåt liknande men öppnar en egen tråd❤️

[Evigheten]
2013-03-28 12:38
#4

Helt underbart beskrivet! ❤️❤️

Det är så sant!! Bara att må bra, känne glädjen sprida sig i varje nerv i kroppen. Så man villl sjunga och skutta omkring med ett leende på läpparna utan nån direkt anledning 🙂

Otroulig
2013-03-28 17:02
#5

Jag inser verkligen nu hur skuggigt jag gjort det för mina frön. Nu har jag ju ändrat betingelserna och tror att jag har bättre förmåga att släppa in solen och värmen. Om platsen man befinner sig på hämmar tillväxten så är det bara vi själva som kan flytta oss.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-03-28 19:54
#6

Evigheten! Dina inlagg lyser av harlig energi☀️Du verkar slappa in allt soljus som finns  just nu! Underbart!

Ja, Otroulig,,att vi ska vara sa duktiga pa att "skugga till det" hihi,, Nar vi alltid har valet att att slappa in solen och varmen🤔Men du har definitivt  skiftat sa det ar nog manga harliga saker som gror och uppskattar pa att du har oppnat upp sa att de kan vaxa och mogna till nagot underbart!✨

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2013-03-28 20:54
#7

Var sak har sin tid… Är mitt mantra för tillfället. 🤪

Lannelia
2013-03-29 19:57
#8

Medan nya frukter mognar, dansar jag bland de som är redo att skördas 😎 haha!

Denna tråd och tråden om att vi alla är Gud, fick mig att vakna ur min slummer❤️ Underbart! Tack 💋


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

[Evigheten]
2013-03-29 22:24
#9

Ja Shiawase du har läst av mig helt rätt 🙂 Jag sprudlar av glädje!!

Det du skrev är så underbart skrivet, helt perfekt! vill läsa det om och om igen 🙂

 Tänker faktiskt skriva ner det, så bra var det!☀️

linnease
2013-03-30 05:09
#10

"Medan nya frukter mognar, dansar jag bland de som är redo att skördas Cool haha!"

Fantastiskt!! ^_^

Upp till toppen
Annons: