Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1950 ggr
SHIAWASE
3/22/13, 2:26 AM

Valkomna det okanda!

Citat fran Jacquelin Joy, fran dagens Healing with the Masters (som jag lankade om i en annan trad) Jag har inte lyssnat annu pa henne, men ska gora det senare idag, Men jag tycker om  det hon sager i denna fras som fanns pa FB.

"2013 is about becoming comfortable with the unknown because the new will be birthed. If we knew how things were going to be, we would be recreating what’s already been created and we are ready for something different, something new."

Det ar ju sa,vi vill ju skapa nytt!!! Da kan vi ju inte vara fokuserad pa det som har varit,, och vi kan inte heller forestalla oss det nya eftersom det ar NYTT!! Det ar just darfor vi maste lata detaljerna vara, och lamna dessa till Universum,, Det ar ju NYA saker som vi inte kan forestalla oss! Kanslor daremot ar samma,, dessa kan vi identifiera,, sa det ar just darfor som vi bara ska fokusera oss pa kanslorna,, Det ar genom dessa som vi skapar det Nya. Sa aven om vi inte vet vad framtiden erbjuder oss, sa kan vi bestamma vilken kansla vi ska leva i ~~ Och den kanslan hittar vi bara genom att njuta av det vi har, och dromma och forestalla oss sadant vi mar bra av.  Vi kan inte alta det som varit, eller det som ar , och samtidigt hitta kanslan som vi Vill sak genomsyra oss! Nar vi ar genomsyrade av den kanslan, da finns inget plats for altande , radsla eller oro, och da valkomnar vi det okanda med oppna armar, och det NYA manifesteras framfor vara ogon!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
3/22/13, 7:19 AM
#1

Shia, det är ju PRECIS där jag är!! Jag står inför att skapa något nytt och har ingen aning om vad som komma skall. Är faktiskt mest lugn och förväntansfull. Ibland trillar jag dit av omgivningen som tycker det är helt galet att tro att jag kommer att få nya erbjudanden. Att jag ska söka alla dom där jobben jag egentligen inte vill ha. Medans jag vet att något kommer att komma till mig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/22/13, 7:40 AM
#2

Harligt Otroulig!  Sa satt dig bara ne och invanta det okanda och nya,, det kommer till dig pa det basta satt, bara du har kontakt med din kansla!!!☀️Omgivningen oss ju verkligen att vanda fokus inat, pa var egen kansla!🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/22/13, 8:32 AM
#3

Jag öppnar mig och tar emot mirakel:)❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
3/22/13, 9:09 AM
#4

Exakt! Precis där ska fokuset vara. Njuta och må bra nu, men samtidigt vara i känslan av det vi vill. :-) Jag kom också att tänka på det här med att jobb bara trillar in. Första gången jag blev kontaktad och tillfrågad om jag ville ha jobb var jag 15-16 år.Sedan dess har det hänt ett flertal gångdr att jag blivit uppringd eller på andra sätt kontaktad av arbetsgivare med jobberbjudanden. Så när folk säger att jobb inte bara trillar in av sig självt så är det deras världsbild. Min världsbild däremot att jobben kommer till mig. Faktum är att de allra flesta, och de bästa, av mina jobb genom åren bara dykt upp från tomma intet. Tex det jobb jag har nu. Nu hade jag jubskickat ut en önskan om ett jobb precis där, men jag hade aldrig pratat med ägarna. Däremot jobbade jag lördagar åt chefens bror och min samvo känner dem alla. Min sambo kom hem en dag och sa att S, min nuvarande chef, hade frågat honom om mig och undrat om jag ville jobba. Så jag gick dit, pratade med honom i några minuter och började några veckor senare. Ett par gånger har jag blivit uppringd från arbetsplatser som blivit rekommenderade mig från andra anställda. En gång hade jag skickat ut ett litet brev till ca tio olika ställen och presenterat mig, baea utifall att de behövde ny personal. En kväll ringde en kvinna från ett annat ställe och frågade om jag kunde tänka mig att jobba där, hon hade blivit rekommenderad att kolla upp mig av en väninna som fått brevet. Ett av mina bästa jobb, och ett av mina längsta jobb. Så var öppen. När folk säger att saker inte sker på ett visst sätt, så titta dem i ögonen och säg att saker kan ske på alla möjliga olika sätt bara vi är öppna för det. :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
3/22/13, 7:28 PM
#5

Tack Shia! ❤️Den där texten slår verkligen an en sträng i mig, en känsla som jag haft väldigt länge men som jag periodvis försöker trycka undan🤐. En klok kvinna förklarade min framtidsångest som jag just då led mkt av med orden "din själ har redan förstått att framtiden inte existerar ännu, så därför går det inte för dig att tänka på den utan oro. Du ska vara i nuet, vilket egentligen alla ska, för det är den enda stund som finns."

 För precis som du skriver, vi kan ju inte ens tänka på helt nya saker, för vårt sinne vet inte vad det innebär! Utan bara foka på känslorna…som finns i nuet…mmmmm.

#4 jag insåg att det var första gången jag var på arbetsintervju nyss, jag har ALLTID fått jobb på rullande band utan att jag sökt mer än att jag " gjort mig öppen för nya jobb" och sen har de hört av sig till mig😎. F.ö vet jag att jag gått till "andra utsållning" på det, för de har ringt mina referenser🥳

Upp till toppen
Annons: