Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1711 ggr
crinalina
3/19/13, 1:23 PM

Känn din skyddsängel

Jag trillade över det här you-tube klippet om hur man lär sig känna närvaron av sin skyddsängel, eller vilken ängel man vill känna närvaron av. 

Jag visste inte vad jag skulle vänta mig när jag började titta och när jag gjorde övningen, men jisses vilken mäktig känsla som dök upp. Det är häftigt och underbart härligt också hur man verkligen både ser och känner förändringen i tjejen (jag har inte uppfattat hennes namn ordenligt än) när hon gjort övningen. 

Verkligen värt att kolla på och göra!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
crinalina
3/19/13, 1:54 PM
#1

Hon heter BDevine och har sidan devinemiracles.com. Det finns en massa härliga och underbara klipp att se med henne. 🙂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
3/19/13, 2:09 PM
#2

Här kommer en till som ni bara borde prova. Jag har precis fått en änglakram, och det var en helt fantastisk känsla! 

Shia, vi pratade i en annan tråd om de där härliga rysningarna genom hela kroppen. Jag har nu lärt mig att det är mina änglar som visar sin närvaro och kramar om mig. Wow säger jag som inte tidigare varit så där jätteinne på det här med änglar. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
3/19/13, 9:28 PM
#3

Vilken härlig kvinna, så full av frid.

Om det nu är änglar eller guider eller vad, så behövde jag bara börja lyssna så värmde det på i hjärt chakrat och har nu fått bekräftat att alla de gånger vi fått katastrof besked på jobbet - så är det dom / den som kommit till mig. Kärlek ❤️❤️

Lyssnade också på en video där de pratade om rosenkvarts, att de skulle hjälpa till att öppna hjärtchakrat och att man hör änglarna bättre.

Ska kanske plocka upp den stora jag har i sorvrummet och lägga på bröstet innan jag somnar och sätta på mig halsbandet med min egentillverkade slipade rosenkvarts👍 och ha på mig på dagarna.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
3/19/13, 9:40 PM
#4

Ja visst är hon härlig. Dessa två som jag har länkat till är från något år sedan. Jag har sett ett par nyare också, men jag föredrar de lite äldre. 

Änglar och Guider känns olika. Hon förklarar skillnaden i ett annat klipp som handlar om att få kontakt med sin Spirit Guide. Kolla in det klippet så kommer du att förstå skillnaden. 

Ett annat bra klipp är ett klipp om att få snabb kontakt med sitt högre jag (tror jag det var). 

Jag har kollat på ett helt gäng av dem idag. Underbar kvinna! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
3/19/13, 10:05 PM
#5

Den andra lanken var inte med?

Tack Crina:) Ja , som sagt sa pratade vi om rysningarna,, och de har blivit starkare och starkare,, igar nar jag mediterade sa var de till och med starkae an nagonsin,, som om att verkligen tala om for mig att jag inte ar ensam, att jag ar alskad etc. ❤️Jag har aldrig riktigt tankt i termer av anglar, mer som guider,,, och mitt Jag  , Universum etc. Men jag ska kolla in hennes sida senare!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
3/21/13, 11:33 AM
#6

Ja, jag bara nickar här…😉jag har ju känt av änglar i många år, och mer och mer ju öppnare jag är för att ta emot. För mig är änglarna min "Stig", jag får så många budskap och kloka ord. Bara jag kommer ihåg att fråga och lyssna😇.  Sedan Emma dog har nåt ytterligare öppnats för mig, jag kan se…på vår kurs nu tex fanns änglar bakom oss i en cirkel, utanför vår egen cirkel. Det var så vackert! Jag kunde inte låta bli att berätta det, även om jag riskerade att vara en tokig flummis🤪, men flera började gråta och en person sa sedan att det var precis vad hon behövde höra, för nu kunde hon själv lita på detta och hon kände in i hjärtat för första gången sedan hon mist sitt barn, att hon inte var ensam.❤️

Annons:
Otroulig
3/21/13, 12:15 PM
#7

❤❤jag ska åka hem på lunch egentligen, nu sitter jag här alldeles berörd och gråter Sziriuz, fiiiiiina du❤❤❤❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/21/13, 12:39 PM
#8

Vad fint att du dela med dig av din syn till dem Szirius. Själv ser jag just inge änglar 😕utom min egen då som jag har mött under några meditationer. Men det kommer väl om det är meningen tänker jag.

MissInAction
5/21/14, 8:54 PM
#9

Hittade hit nu när jag sökte på "änglar" här på sajten 🙂
Har ju varit nyfiken ett tag nu på hur man kan få kontakt med dem och hade för mig att det fanns trådar om det. 

Jag tittade på videon och gjorde övningen som hon beskrev… att be sin skyddsängel visa sig när man gjorde en andningsövning. Kände faktiskt ingenting som jag kunde identifiera. Provade några gånger. Sen bad jag min skyddsängel att ta mina händer när jag höll dem utsträckta och oj, där kände jag ett sådant varmt pirrande!! Häftigt!!! Blev rörd och pulsen gick upp 😍 

Måste undersöka mer… jag vill ju så gärna få kontakt men jag vet inte riktigt hur 😊


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
5/21/14, 10:48 PM
#10

Var tvungen att testa igen… bara för att kolla att jag kan uppleva det igen. Och det kan jag!! ♥
Kände inte riktigt något i den första övningen fortfarande… eller jag tyckte att jag kände som en sval bris genom kroppen.. inte riktigt vad jag hade föreställt mig men kanske det var min skyddsängel ändå? Jag hade såklart föreställningen att det skulle kännas varmt 😎

Berättade för Marko också (som ju är ute ikväll 😛) och han skrev don't get stuck in the angel world 😛
Tänkte att hmm det känns ju som en risk att man blir lite beroende av det här? Men jag svarade att det är vår värld också ♥ och den är vacker 🙂 fast ja.. var går egentligen gränsen, om det finns någon? Kan det bli för mycket?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: