Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 4009 ggr
[Kathja]1
2013-03-15 20:35

Muskeltest

Trillade över denna video med Christie Marie Sheldon där hon lär ut hur man med hjälp av muskeltest, kineslologi, kan ta reda på vad som stämmer och inte stämmer i ens liv. Vad som är en sanning. Har bara testat helt kort, men ska absolut prova mer.

Annons:
Otroulig
2013-03-16 00:16
#1

Det här en bra mätstock, blev introducerad för 20 år sen, har inte sett videon;) när jag har gjort det har man varit två. Måste kolla videon, när jag är i gång med datorn. Med mobilen är det kass. Kul att detta dyker upp:) om det nu är vad jag tror det är, haha:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2013-03-16 15:51
#2

Nu har jag kollat, just den varianten har jag inte testat. Smart!

Jag har ju gjort det med en annan person. Om jag ska testa mig så säger jag ett påstående (t.ex, man kan faktikst testa allergier med muskel tesning oxå) och håller ut armen rätt ut från kroppen, min medhjälpare lägger sin arm ovanför och trycker nedåt och jag ska hålla emot.

Vi brukade börja frasen "jag är stark" som kalibrering för att sedan se hur / om styrkan förändrades.

Det här nya varianten kan man ju göra själv. Det ska helt klart testas

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2013-03-16 18:51
#3

Helt OT, blev lite förundrad av hennes skratt och när dom kom, och hade lite svårt att koncentrera mej pg.a det :).

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-03-16 19:21
#4

Roligt att du sa det för jag kände oxå att hon skrattade "nervöst" då det kanske inte var så mycket att skratta åt. 🤐

MissInAction
2013-03-16 19:43
#5

Häftigt!! Nu har jag också tittat på videon och testat själv. Det funkar! 🙂

Eller ja. Jag kan hålla rätt hårt när jag säger med så stor känsla jag kan, att jag heter Urban. Vilket jag inte gör. Men för det mesta verkar det fungera. Kan behöva kalibreras lite!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2013-03-16 20:12
#6

Det fiffiga är ju att när man är i balans och frågar förutsättningslöst, så får man svar. Sen väljer man om man vill agera efter svaren eller inte. Jag hade en mkt god vän som var inne på det här och han hade köpt koncentrat av olika livsmedel och produkter. Så höll han dom framför mitt hjärta och vi gjorde muskeltest på mig hur jag reagerade. Det fanns ett provrör och när han satte det framför mitt hjärta så, blev jag alldeles illamående och sa TA BORT DET och sköt honom ifrån mig…… Det var tobak och jag rökte på den tiden..;) Det tog ca 7 år innan jag slutade.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2013-03-16 20:34
#7

Förresten jag tänkte på hennes skratt. Hon kanske har tics eller något liknande, för det verkade verkligen som att de bara kom.
Personligen störde jag mig mer på att hon rörde överdrivet mycket på huvudet hela tiden och då hade jag svårt att fokusera på det hon sa. Så jag fick titta på annat 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[KIAH]
2013-03-17 13:28
#8

Jag testade, men jag kan hålla lika hårt oavsett vad jag säger. Kanske gör jag nåt fel??

[Kathja]1
2013-03-17 13:35
#9

Du behöver, som Otrolulig säger, kalibrera dig. M.a.o se till så att du är fokuserad på det du ska göra, andas några ggr och sedan testa några sanningar och sedan några lögner - så att du känner skilnaden. För mig är det ingen jätte skillnad så det gäller att veta vilket som känns/är hur.

[KIAH]
2013-03-17 17:28
#10

Ok, tack Kathja :)

Upp till toppen
Annons: