Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 2420 ggr
Sugarcream
3/9/13, 11:09 PM

Attrahera graviditet?

Undrar om ni kan hjälpa mig? Ni kanske kommer tycka jag är helt knäpp…Men jag är singel, fyller 28 i år och har en så stor längtan efter att få barn, bli mamma. Det är verkligen det jag vill allra mest. Har alltid varit väldigt barnkär men det är först nu jag känne att jag är redo, eller hade varit om jag haft en partner. Tänker på detta varje dag och känner mig nästan stressad för tiden går så fort. Har läst att redan efter 30 börjar det bli svårare att bli gravid…och så börjar jag tänka i de banorna och börjar oroa mig…Jag vet det är helt fel och försöker ta bort de tankarna. Jag är ju inte så gammal än. Men det är verkligen min högsta önskan som jag önskar såå mkt ska bli verklighet inom de närmsta åren. Och jag vill ju hitta en man som jag vill leva med och få barn med. Bara det känns så svårt. Dessutom ännu svårare när jag fortfarande tycker om min fd och känner att han är den jag hade velat bilda familj med. Så mycket betyder han. Men jag är öppen för andra. Jag är öppen att träffa den bästa för just mig. Vare sig det är min fd eller någon ny. Men kan man attrahera en graviditet? Låter jag helt desperat och knäpp? Kan jag attrahera den rätta och barn så det blir verklighet hyffsat snart? Jag är inte så desperat som jag låter :) Men det är verkligen en djup önskan. Känner att jag blivit äldre. Att gå ut och festa är inte lika kul längre. Känns som något fattas…och det är familjeliv jag vill leva…varvat med vänner och fest då och då.

Annons:
[Kathja]1
3/9/13, 11:22 PM
#1

Inte tycker vi att du är galen inte! Man får önska vad man vill. Fast det hade ju kanske varit lättare att manifestera bara ett barn, utan vidhängande man…  😎

Det är ju med det där som med allt annat man vill ha in i sitt liv. Det gäller att hitta KÄNSLAN man vill ha med barn (och man) -  skicka en önskan om detta, och sedan det "svåra" - SLÄPPA önskan, inte tänka på den utan istället njuta av livet och det du redan har. Men självklart vara öppen för de impulser som kan dyka upp om vart du bör gå, vilka saker du bör tacka ja till osv.

Det var "snabb" förklaringen. 😴

Sugarcream
3/10/13, 12:00 AM
#2

Tack! Så jag ska tänka att jag redan har det och "känna mig" in i det och sedan inte tänka mer på det? Eller ska jag tänka att jag har det och känna mig så glad som jag hade varit om det var min verklighet? Att släppa känns konstigt…Men samtidigt vet ju LOA vad man vill…så vet man inte behöver upprepa sig. Men gillar tanken att gå runt o känna sig så glad som att det vore min verklighet. För om jag känner saknad av det får det ju en tvärtom effekt. Känns som jag har en blockering på det planet. Med att hitta en partner. För jag går runt o tänker att det är svårt att hitta någon bra. Och visst är det fel tänka så om jag vill attrahera en bra man? Då måste jag tänka tvärtom. Vissa saker är jag vetkligen bra på att attrahera. Skärskilt när en sak redan gått bra attrahera då går det lättare få liknande igen eftersom man vet att man kan och att det går. Ju lättare det går ju mer tror man på det.

[Kathja]1
3/10/13, 1:18 AM
#3

Vitsen med att släppa tanken fri är att annars är det så lätt att man börjar att vänta och att vänta på något är att ha fokus på något man inte har. Vilket blir ett negativt fokus. Men kan du tänka på din dröm utan att det känns stessande eller någon annan "negativ" känsla så är det ju bra. Då kan du självklart dagdrömma på.

Det låter som att du har bra koll på hur det funkar - Universum/Gud behöver inte bli påmind om vad du har önskat dig, så för den sakens skull räcker det att be/önska en gång.

Men det som ofta är att vi har diverse blockeringar pga av tankefel om hur svårt saker är, eller pga dåliga erfarenheter osv och det gör det svårt att släppa in manifesteringen. Men där brukar EFT funka bra.

Men det absolut viktigaste är att hitta en känsla av harmoni, kärlek och tillit och leva i den.

SHIAWASE
3/10/13, 8:39 AM
#4

Sugarcream!!! INGEN har tycker att du ar galen , knasig eller vad det nu kan vara~~~~ Finns MYCKET knasigare manniskor harinne(hihi)

Graviditet ar en sak som egentligen pa BASTA SATT, hela tiden visar oss hur LoA fungerar!!! (Men manga av oss uppmarksammar inte detta)

Hur manga ar det inte som har blivit gravida efter att adoptionen har skett, efter att man har accepterat och "gett upp" att inte fa nagra barn!!! Massor!!! Och manga ganger pratar da folk om TUR!

Det ar inte TUR , det ar bara sa LoA fungerar.

SLAPP onskan och den ar DIN!

Slappa, betyder inte glomma,,, men att fortsatta att "tjata" pa universum skickar bara vibbar om att "jag vill ha, vill, vill, vill, vill!!!!!" (som sma barn gor) dessa vibbar betyder ,, "Jag saknar, tycker inte om att jag inte har detta, om jag inte far detta sa kan jag inte bli lycklig" et.

Universum forstar inte ord,, bara vibrationer,,

Sa vad svarar Universum da,,

JO

Okej,,, Du vill fa mera av de vibrationer du sander ut!!! Sjalvklart!! Har kommer mera av dessa ~~~~

Sa fungerar det.

Med andra ord,,, OM du kan verkligen genuit fokusera pa en onskan och kanna att det ar vad du skulle tycka om att ha i ditt liv,, men inte skicka ut en endaste gnutta av AVSAKNAD,, isfall,, fokusera pa det.. MEN om du kanner att du genom att tanka pa det borjar mixa massa vibrationer, SLAPP , tank inte pa det,, hitta bara pa roliga saker som far dig att ma bra!! Onskan ar redan skickad (ett prev pa posten skickar du ju ocksa bara en gang,, eller hur? samma sak!)

Ocksa, som Kathja sager,,det ar alltid kanslan!!!  OCH du kan bara hitta lycka innifran dig,, Barn ger karlek,, ,, MEN Du blir inte lycklig automatisk bara for att barnet kommer,

Hitta din lycka,, hitta dig!!! Sa kommer barnet pa nagot satt~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

retep
3/10/13, 10:02 AM
#5

Sugarcream! Du säger att du helst vill ha barn och familj med din före detta! Då har du redan uttryckt den önskan! Så innan du kan gå vidare och vara fri i dina önskningar, måste du låta den få möjlighet att manifesteras. Om du vet med dig att det aldrig kan bli verklighet med din fd, då behöver du helt och fullt acceptera och släppa det. Först då ger du plats för och möjlighet för de nya önskningar du har!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Sugarcream
3/10/13, 10:25 AM
#6

Tack för era svar! Retep…jag är öppen för att bilda familj / hitta en annan bra man med. Så är inte fäst vid bara honom. Vilket som går bra. Har ju fortfarande känslor för honom och vi båda betyder mycket för varann. Men är också öppen för ny och är med på nätdejtingsida och har skrivit med flera trevliga. Min fd har jag alltid förut sett som den rätta…Men tror att det finns fler rätta. Vet inte om han är min rätta just nu…Så det får gå som det går med det. Han vet iaf att jag är barnsugen. Men vi är ju inte ihop. Men för ett par månader sedan var jag också så barnsugen som nu. Och då hade vi också bra kontakt jag och han. Jag såg gravida kvinnor överallt och kände sådan glädje när jag gjorde det. Och han tom tog upp ämnet…sa att jag kommer bli en så bra mamma mm…Det kändes som ett positivt steg mot rätt riktning…att jag attraherat mer av det jag vill och var på rätt väg.

Tack Shia och Kathja! Ja jag har en blockering eftersom jag vill det lika mycket som en annan hade velat vinna på lotto ungefär :) Men får kanske börja tänka lite mer positivt där. Att det KAN BLI VERKLIGHET :) När jag tänker de orden blir jag jätteglad inifrån. Ska testa eft. Har testat en gång för att prova men inte ang detta.

Annons:
MissInAction
3/10/13, 9:53 PM
#7

Om vi nu ska prata om sånt så minskar antalet äggblåsor hos en kvinna redan i 20-årsåldern och sedan minskar det med x antal procent varje år. Men, vem bryr sig?? Massor av kvinnor får barn i 30-årsåldern och även i 40-årsåldern! Några få ännu äldre.
Så detta kan du helt bortse från 😉

I övrigt håller jag helt och fullt med #4 ❤️

Någonstans (kan ha varit i boken The Secret) läste jag att våra liv är som en postorderkatalog. Allt vi ser runt omkring oss finns där för att vi har möjlighet att välja just det! Vi kan välja att tacka ja eller att tacka nej till allt vi ser 🙂 Så om jag exempelvis ser en snygg kvinna så kan jag antingen välja att känna avundsjuka för att hon är vacker, vältränad, kurvig, whatever… eller så kan jag säga ja tack till den kroppen 🙂Och om jag ser gravida och småbarn överallt så kan jag också välja att tacka ja. 
Ungefär som att jag alltid när jag var mindre brukade sitta med överstrykningspenna när klädkatalogerna kom, och markera allt jag ville ha, rätt färg och storlek - och ofta fick jag ju det också 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Sugarcream
3/10/13, 10:36 PM
#8

Ja det har jag också läst :) Brukar tänka på det rätt ofta…för allt vi har nu har vi ju attraherat…Så ofta när jag ser något jag gillar/vill ha så "noterar" jag det för mig själv…Känns bra o göra så. Ja jag vet att man kan få barn som "äldre" med. Min mamma blev gravid när hon var 39 sista gången…ärver man sin mammas fertilitet har jag tid på mig :) Mest att tiden går så fort o jag känner mig "stressad". Men hoppas det löser sig.

SHIAWASE
3/10/13, 10:59 PM
#9

Sugarcream !

Jag har fatt mina barn vid 30,35,39 🌺 sa ingen bradska☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Sugarcream
3/10/13, 11:39 PM
#10

När jag är 30 blir jag mamma :)

MissInAction
3/11/13, 12:14 AM
#11

Hihi exakt! Min mamma var 39 när hon fick mig också 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
3/13/13, 3:25 PM
#12

Jag har två vänner hemma i Sverige som fått barn sedan jag flyttade till Spanien för fyra år sedan. Den första var 38 när hon fick sin son, den andra var 39 när hon fick sina tvillingar förra året. Så visst har du gott om tid på dig. Känn ingen stress. Njut av livet, och vägen till att få barn för den resan är precis lika viktig och spännande. 🙂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
3/13/13, 8:39 PM
#13

Jag var 36 och 39 när jag fick mina barn. Sonen tog lite tid. Då var jag stressad och såg tiden ticka iväg. Med dottern var det skillnad. Då gjorde det liksom detsamma. Det vore underbart med en till, men om det inte blir något så är det ok. Vi har ju redan X och det är gott nog och då blev jag gravid hur lätt som helst.

Annons:
Upp till toppen
Annons: