Annons:
Etikettklotterplank
Läst 3759 ggr
crinalina
3/4/13, 12:31 PM

Klotterplank 12

Oj, oj, oj vad vi klottrar! Vi tackar vår fina målle för möjligheten till det. 

Här kan vi skriva precis vad som helst. Enda regeln är att ha kul. 

Den förra tråden hittar ni här.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
crinalina
3/4/13, 12:46 PM
#1

Jag har haft en dipp de senaste dagarna. Jag har känt som att allting bara står stilla, ingenting händer, i mitt liv. Under det senaste året har "bara" två stora saker hänt. Den första att vi hittade vår lägenhet och den andra att min son flyttade hit. Naturligtvis så har en massa andra positiva saker hänt men ingenting livsomvälvande. Haha, snacka om att jag blivit bortskämd med att saker sker. 

Iaf så är det väl mest karriärmässigt som jag känner stiltje. Jag tappade all känsla för att skriva, visste inte ens om det är det jag vill göra. Jag ville inte ens gå på Zumban i går kväll. Kände mig helt urlakad.

Iaf så pratade jag med min sambo om det igår, för att få ur mig det, med tårar och allt, och det kändes lite bättre efter det. Sedan tog jag ett långt, varmt och väldoftande bubbelbad med väldoftande ljus tända och Louise Hays Meditation To Heal Your Life i öronen. När jag klev upp ur badet så kände jag mig alldeles yr. Vi åt hämtpizza och sedan kärleksmums som  jag bakat.

I morse vaknade jag vid 6.30 av ena katten, och satte återigen på Louise Hay och somnade med det i öronen. Jag vaknade till ett par gånger och verkligen kände hur saker hände inom mig. Kl 9 vaknade jag, men låg kvar i sängen, i mörkret och fortsatte lyssna tills strax efter 11. 

Nu känner jag mig helt annorlunda. Jag har en positiv känsla i hela mig. Det pirrar igen. Jag vet fortfarande inte mer än jag gjorde igår, men det gör ingenting för allt är som det ska vara. Och när rätt känsla dyker upp så händer det. 🎧

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
3/4/13, 12:53 PM
#2

Ah Crinis! Det later ju underbart!

Jag har ju ocksa haft lite olika moment pa sistone,, blir mycket hjalpt av Diamond Alignment,, bl.a  och MIG sjalv😍 Nu ar jag HELT OK! Mar BRA!!

Louise Hay har jag faktiskt inte lyssnt aktivt till,, bara lite sporadiskt sa dar pa you tube,,,,later i alla fall som en fin upplevelse!
Kram

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
3/4/13, 2:50 PM
#3

Crini❤️☀️ Du vet ju själv…när det ser ut som stiltje så rör det på sig inombords😘

Själv fick jag ju en skjuts nu i mars! Januari och februari har stått stilla.

Igår hade jag en "tankedag", sådär när det går lite runt, runt. Hamnar där mellan varven "jaha nu är det vår, sen blir det sommar sen blir det höst sen blir det vinter sen blir det vår igen...suck." tappar liksom känslan av mening eller växande eller förändring…som att allt är samma….men jag hittar tillbaks rätt fort igen, allt är ju vad man GÖR det till…och om man inte är nöjd med sin situation finns bara 3 saker att göra: förändra den, lämna den eller acceptera den. Bara JAG kan skapa mitt liv och se till så att saker händer, om det är vad jag saknar.

Känns lite som att jag dras åt två håll just nu, nu när jag äntligen kommit ur inåtvänd-bubblan och vill umgås och ha mer fart runt mig, och även kanske lite " jag orkar inte känna efter så mkt nu" …då väntar en veckas kurs med totalt djupdyk och inåtkoll…och här är vår och värme och jag packar långkalsonger och ska till kalla norden, brrr. Jag är absolut JÄTTETACKSAM för resan och möjligheten…men jag känner av lite kontraster i mig 😉

crinalina
3/4/13, 3:12 PM
#4

Javisst vet jag ju det. Jag har tagit min dipp utan missmod, utan har bara varit i det utan att fundera så mycket över varför. Men jag vet ju vad det är jag vill förändra, bara inte hur, och jag vet varför det kommer just nu. Vi har haft mycket molnigt och en del regn den senaste veckan och jag trillar ofta ner något hack då. Det har inte varit så mycket sådant den här vintern eftersom vädret varit soligt mestadels med bara någon enstaka dag med regn. Och enstaka dagar är bara skönt. Men nu har det varit för mycket känns det som. Det ska vara regnigt hela veckan nu så nu tar jag extra D-vitamindroppar, då brukar det hålla sig på en bra nivå. Och så har jag planerat in lite roliga saker under veckans gång. I morgon ska jag och sonen gå på bio, med fika och fönstershoppande före. Jag skippar Zumban för det. Blir mysigt med lite kvalitetstid med sonen. Sedan på onsdag så ska jag och sambon ha date och.. gå på bio. Så det blir bio två dagar på raken. Sedan så är det ju "cafédagar" torsdag-lördag och sen hoppas jag att regnet är över. 

Kursen kommer ju att bli hur bra som helst szirus. Jag älskar ju djupdykningar i mig själv, och det är väl också en anledning till min dipp. Jag har ju haft ganska intensiva månader de senaste månaderna med insikter och sådant. Så de här dagarna har väl saker fallit på plats i mitt lilla huvud. Haha 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
3/4/13, 3:19 PM
#5

Fina Szirius, allt är precis som det ska❤❤❤ Att det finns ett litet motstånd är ju helt naturligt, då du vet att du kommer att gå in i sorgen igen, men OH så läkande det kommer att vara❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
3/4/13, 3:30 PM
#6

Jaaa, visst är det så mina finaste fina❤️. Jag tycker ju också om djupdyk☝️🤓

Annons:
[Kathja]1
3/4/13, 4:05 PM
#7

Härligt hur livet svänger. Idag hade jag uppenbarligen behov av att gråta, jag gör det annars väldigt sällan. Först grät jag när jag tittade på Masterchef, sedan grät jag när jag trillade ner i ett dike och fick stövlarna fulla av KALLT geggavatten och väl inne och torr igen grät jag en skvätt nä jag tittade på Gilmore Girls - är helt trött av allt gråtande. Får nog bli soffan och en film. 😢🤦‍♂️

crinalina
3/4/13, 4:09 PM
#8

Jag har sträcktittat på Gilmore Girls varje tillfälle jag fått i några veckor nu, så även idag. Och av någon anledning så har jag gråtit flera gånger idag. Det brukar jag inte göra annars. Fast jag tycker att det är ganska skönt att gråta idag, jag har en del mer motstånd att bli av med så allt är som det ska vara. 😢😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
3/4/13, 4:12 PM
#9

G.G är bäst, ha sett den hu många gånger som helst. Jag låter det flöda idag, pecis som jag lätt iritationen få plats i fedags, känner mig inte direkt ledsen men man kan ju behöva gråta ut lite "skit" ibland. 😎

crinalina
3/4/13, 4:46 PM
#10

Ja, jag gillar G.G. Är i slutet av säsong 6 just nu. Och jag hoppas jag får fler anledningar att gråta lite för jag känner att det är mer där som behöver ut. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
3/4/13, 5:18 PM
#11

Men vad ni bölar :) ❤ jag fällde några tårar av lycka i fredags tror jag. Det är skönt med en rensning. Att bara låta det flöda. Men idag har jag en skum känsla. Det känns som att jag glömt nåt, nåt roligt! Jag har svårt att fokusera för det känns som att jag ska göra det här roliga istället… Som jag glömt bort vad det är. Fniss, skum känsla som sagt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
3/4/13, 5:32 PM
#12

Ååh, jag känner igen den känslan, Otroulig! Den är härlig! Hihi

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
3/4/13, 6:47 PM
#13

Nu är här iaf färdig gråtit - låg just på golvet och skojbråkade med min man, precis som det anstår två 45-åringa, hi hi. 🤪

Annons:
Otroulig
3/4/13, 7:15 PM
#14

# Kathja, sånt blir jag så glad av att läsa om❤ mer barnslig glädje åt folket!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/4/13, 8:20 PM
#15

Då skulle du komma hit. 😎

MissInAction
3/4/13, 9:30 PM
#16

#13
Hahaha! Vad kul! 😃

På tal om gråt. Jag kände att tårarna nästan var påväg ikväll precis då vi avslutat yoga-passet. Men jag höll tillbaka. Just för att jag var bland en massa folk… 
Hux flux, bara sådär… kändes det som. Men jag är inte förvånad. Det händer saker i en när man yogar 🙂 jag är helfrälst!

Tränade ju pilates hemma för flera år sedan och till yoga är steget inte långt. Gillar verkligen detta ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
3/4/13, 9:58 PM
#17

Jag vill också gå på yoga! Jag gillar också pilates och har känt ett tag att jag skulle vilja hitta en yogagrupp här. Men än så länge har ingen dykt upp. Men det gör det när jag är redo. Det vore perfekt att kombinera yoga med min Zumba. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
3/5/13, 8:25 AM
#18

haha! Fick just ett erbjudande att vara med i en Karaoke-tavling pa tv,,,, tackade nej🙂 SJunga tycker jag om,,, men karaoke-tavling ar nog inget for mig😊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/5/13, 9:19 AM
#19

:) haha!!!! Som sagt det är bra att kunna säga nej ibland oxå;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
3/5/13, 11:52 AM
#20

utrensningsrekord igårkväll och inatt, tårarna har sprutat😭. Nu mår jag bra, känner ny energi och ett jordat lugn i mig.🙂

Allt är som det ska…

Annons:
Otroulig
3/5/13, 12:55 PM
#21

Kram Szirius, värst vad det har rensats både här och där.❤ Själv har jag ju hållt mig till avlopp.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/5/13, 12:59 PM
#22

Ja, snacka om rensningar! verkligen,,, Kram tillalla❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
3/5/13, 1:05 PM
#23

Jag älskar rensningar! Det är så…. renande…. 😂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
3/5/13, 9:45 PM
#24

Ikväll har jag laddat ner meditationer och mysiga hicks-klipp mm till min mobil, så nu ser jag FRAM emot alla timmars väntande på flygplatser och tågstationer🙂. Ser verkligen fram emot resan, jag är i en helt annan, lugn, trygg känsla nu. Jag hittade liksom grundbulten igen, jag vet att jag håller, jag har alltid mig själv. I morse klev jag upp tidigt och gick en powerwalk innan frukost, sedan satt jag säkert en timme och skrev tacksamhetsbrev till personer som det känts lite nervöst att träffa igen. Nu har allt lossnat! Jag är redo att möta dem, oavsett i vilken vibration de är i. Jag vet att jag kan behålla mitt inre fokus, och om jag inte gör det, så kan jag hitta tillbaks igen.🌺

MissInAction
3/5/13, 9:56 PM
#25

Wohoo, heja dig szirius! 😃☀️
När är det du ska åka? 

Jag har yogat ikväll också ♥
Och sedan promenerat hem. Och duschat. Nu är jag trött! Fast jag tänkte stanna uppe ett tag till ändå 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Lannelia
3/6/13, 9:48 AM
#26

Härligt Szirius!! 😃🌈

Åh YOGA! Det är awesome!❤️tack för påminnelsen Miss!😉hihi


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

MissInAction
3/6/13, 11:22 AM
#27

Vassego Lannelia! 💋 Visst är det awesome! 
Nu väntar jag bara på att F&S ska införa pilates i sitt schema också! Då vore jag lycklig! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Lannelia
3/6/13, 11:02 PM
#28

Nu är det kväll och jag befinner mig i sån härlig stämning här.. Ska lägga mig och lyssna på underbara naturljud i lurarna 🌛❤️

Jag vill så gärna skänka🎁(några fina tankar!) till er alla fina här inne! 

Jag är så otroligt tacksam för att ha hittat hit, för att NI finns, och det värmer min själ varje gång jag kommer in här ❤️ Ni är helt fantastiska ❤️

Till er från mig, Här❤️(kärlek)!! 😃 

Tack, och kram på er 🙂


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

MissInAction
3/6/13, 11:49 PM
#29

❤️☀️🌈🌺 !


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
3/7/13, 5:09 AM
#30

Var!!!! Harliga var!! sol och 20 grader idag~~~~ 🙂

Skulle helst vilja ta en promenad ute ,,🌺 men aven idag ar det jag och min dator som samsas har hemma,, men saaa underbart att kunna ha alla dorrar oppna mellan rummen ,,,👋 (har ar kallt inomhus pa vintern, sa vi varmer endast upp vardagsrum-mat-kok avdelningen med gaskamin,, vilket och stanger dorrarna till resten av rummen, vilket betyder att de ar kalla…)

Bara det gor att jag kanner en harlig kansla av frihet!!!

Promenera far jag gora en annan dag,,,, Nu borjar den harligaste arstiden!! Snart kommer aven korsbarstraden att borja blomma:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/7/13, 7:26 AM
#31

Lannelia ❤️

Här är det en UNDERBAR vår morgon, lite små kyligt fortfarande men åh det luktar vår. Denna underbara tid! Känner mig helt prillig idag, hi hi. Är på jobbet (och chefen är inte här idag) så vi får väl se hur denna dagen slutar…

Ha det bäst alla fina!😘

SHIAWASE
3/7/13, 8:07 AM
#32

Ah! Lannelia,, missade ju TOTALT ditt fina inlagg❤️

Jag tar at mig fullstandigt (hihi) och blir jatteglad!!!

Tack fina du for att du trivs har inne,,,

Och ser fram emot att lasa mera av dina tankar:)

Ha en fin dag Kathja!!! ocksa:)

Jag ar pa sluttampen av AP-fonderna, som jag borjar mer eller mindre tycka mindre bra om (hihi) (inte fonderna i sig sjalv, men dessa oandliga formuleringar och texter,, gaahhhaaa!!!!
maste ju finnas roligare saker att gora!)

och JAAAA

 det gor det,, sa dags att borja skifta fokus pa mitt skapande nu:)

Det har jag redan gjort i och for sig!!! men nu ska BARA skapas ROLIGA  JOBB!!YEH!

har redan en hel del och kommer lagom mycket till,,,, planerar namligen en njutningssemester vid hav och strand ,, nagonstans, typ Bali,,

Och harliga Sverigesommar ocksa!!!

Jag ar vard all njutning som finns att tillga! TACK❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
3/7/13, 8:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Total OT,, men ett klotterplank ar ju ett klotterplank,, en bild fran nagra av min mans "stenar" (kristaller) Han besokte jatte-massan i Tucson nu i Feb. och kom hem med MASSOR,, LADOR av stenar… med HOGA vibrationer till harliga priser..:) Vissa kanner av fran foton ocksa,, sa jag onskar er en fin dag ,, Puss:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
3/7/13, 12:00 PM
#34

# 32,33 tycker du gör det så himla bra🎈…jag lever ju med en översättare och det märks SÅ på hans humör vad det är för sorts texter han jobbar med, om han gillar eller inte gillar liksom😉. Han manifesterade ju att översätta en basketbok innan jul, hoppas det kommer in mer sånt. Han var så trevlig då😃

UNDERBARA stenar, det känns att titta på dem, jaaaa.☀️

Och VÅR, 20 grader, hihi, i Sverige skulle alla ligga på stranden o säga att det är högsommar, tsss😎.  Här har vi iaf 15, men mulet idag. Jag kollade i min almanacka och förra året blommade våra aprikosträd den 26 mars🌺 - det känns inte hel fel att komma hem till efter en resa till norrland där det fortfarande är mössa o vantar som gäller🥶. Och sen är det inte långt till påsk….äääälskar påsken.

Shia, stämmer det att barnen  hos er får skollov utifrån när träden blommar, så att det inte är ett bestämt datum innan? Läste det någonstans…

Här finns varken sport eller påsklov, men en röd dag finns iaf, så vi får en långhelg i stugan.

Annons:
MissInAction
3/7/13, 1:31 PM
#35

Tre och en halv vecka till sommartid börjar!!! 🥳 ❤️ och då blir det ÄNNU ljusare här!! 
Älskar verkligen våren. Även om jag älskar alla årstider så står våren högst på listan. Allt vaknar till liv, allt blommar och surrar (fast surrandet är jag mindre förtjst i) ♥ Och den första grönskan är så vacker! Det där ljusgröna 😃

Klart att du bara får roliga jobb, shia! Du får ju ALLT du önskar dig! 💋

szirius, på många platser upp till Sundsvall har det redan har varit vår! 😛
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/arstidskarta


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
3/7/13, 1:49 PM
#36

Äh, +5 är vinter för mig, hur mkt solen än skiner😃

Håbe
3/7/13, 6:47 PM
#37

Igår em fick jag ett sånt där riktigt nysanfall och ögonen började rinna och jag blev bara så lycklig för det om något är ett tecken på att våren är på G 😃. Inget av mina favorittecken förvisso men ändå. Ska man tänka positivt så ska man tänka positivt.☀️

På jobbet börjar vi mer och mer kunna vara ute både för- och eftermiddag. Inte med de yngsta som rör sig dåligt men de som håller igång klarar en timme två gånger om dagen. Det underlättar så himla mycket.

Lannelia
3/7/13, 7:29 PM
#38

Vilka fina stenar SHIA!! Tänkte säga att jag gillar "den stora buckliga", men det är dom ju allihop! (förutom dom små)😉 haha

#34 Vår och 20 grader varmt! Waow, det låter heelt underbart Szirius!☀️ Jag skulle gärna ha "vintrar" med 20 grader varmt😍Jag älskar värme ❤️Vad är det för temperatur där på vintern? Det är i Spanien du bor va..? 🙂


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

szirius
3/7/13, 11:08 PM
#39

# 38 nja, vi har ju " bara" 15 här ännu😉. Det är Shia som hade 20, hon bor i Japan. Och det är Crino som bor i Spanien😃. Själv bor jag i Ungern. Vi har alla 4 årstider här, men kort vinter och lång vår, sommar och höst👍

SHIAWASE
3/8/13, 9:13 AM
#40

hej, hej ! flickor (och pojkar om det finns nagra sadana❤️)
Jag ar pa slutet av Ap fonderna !yeh!!! Har ni fragor om erat pensionssystem, sa fraga mig!!! Om hur de investeras etc. etc.:)hihi

Sedan har jag Biobankslag pa massor av sidor, men det borjar jag med nasta vecka:)

I morgon ska jag pa audition!! (tycker ju som ni vet OM auditions, MYCKET:)💋 Det ar saaa kul!! For reguljartv- programmet, som jag namnde haromdagen!!! YES! Kul! Behover verkligen lite omvaxling,, sa tack, tack,, harligt att fa komma ut,, och slippa umganget med min dator for nagra timmar!☀️✨

Ska bli SAAA kul att se hur det hela utvecklar sig!🙂

Har har det varit 22 grader idag☀️,,jag har  jobbat , varit pa foraldrarmote,,,, ska  nu ivag och instruera,,,
Tack sol och vader och arstider!!!🌊

Tank, Jag  kan ha T-Shirt pa mig inomhus!!! Satte pa mig tunnare klader och upptacker att jag ar ju riktigt smal ! (haha, ar ju annars pabyltat under vintern, sa jag vet ju knappt hur min kropp ser ut hihi~~)🤫

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Lannelia
3/8/13, 5:30 PM
#41

#39 Jaha okej på så vis!!😃 Det är säkert helt fantastiska historier bakom hur ni tog er dit! ❤️Jag ser själv fram emot min historia, om hur jag tagit mig till mitt soliga, härliga drömparadis, i värmen ☀️🌈❤️

#40 SHIAWASE Det låter härligt:) Dina inlägg är så "mäktiga" på något sätt jag vet knappt vad jag ska svara på dem fast jag känner att jag så gärna vill 😊 Jag beundrar dig och det är underbart att läsa det du skriver, det förmedlar sån otrolig kraft 🙂

Det gör det i det många av er skriver, jag känner att jag vill så gärna svara er något fint tillbaka för att visa vilka härliga känslor det väcker hos mig ❤️men det har inte varit helt lätt att finna orden för att beskriva det alla gånger😊💋


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
Otroulig
3/8/13, 5:54 PM
#42

Fina Lannelia, du har alldeles rätt, vår kära Shiawase är en riktig kraft gudinna både andligt och fysiskt!! Jag var också lite försiktig i början, det är helt ok:) Jag är i alla fall glad att du hittat hit till oss ❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/8/13, 5:57 PM
#43

Kan inte annat än hålla med! Shia är vår GUDINNA, vår ledstjärna och vårt ljus. 😍

crinalina
3/8/13, 7:47 PM
#44

Instämmer helt i kören och sjunger lovsången om vår fina gudinna Shia. Fast vi är många gudinnor här inne, men just nu lyser Shias stjärna starkast. ❤️✨

Lannelia, vi har alla varit nya här inne någon gång. Skriv det du känner för att skriva, och skriv inte det du inte känner för att skriva. Även du lyser upp vår fina tillvaro här inne! 

Här har vi typiskt tidigt vårväder. Ena dagen är det regn och rusk och 12 grader och nästa dag är det strålande sol och dryga 20 grader varmt. Igår hade jag vinterjacka och paraply, idag hade jag tunn kavaj och solglasögon. Imorgon ska det bli regn och på söndag ska det bli fint. Jag funderar just nu på om vi ska ha grillpremiär på söndag. En sen lunch. Dags att inviga takterrassen lite för året. 

Häromdagen så köpte jag Guitar Hero, ett spel jag tycker är vansinnigt roligt ibland, så imorgon kväll ska vi äta gott och spela lite. Ev kommer ett par vänner över och isf blir det lite Tinto de Verano också. Jag köpte Guitar Hero första gången i slutet av januari för 4 år sedan, sedan flyttade jag till Spanien den 1a mars och lämnade det till exet. Kunde ju inte ta med mig det och ville inte sälja det, så han fick behålla det. Men ända sedan dess så har jag velat ha ett nytt. I tisdags när sonen och jag varit på bio så kikade vi in i spelbutiken och då såg jag det. Ungefär halva priset mot det varit tidigare, och kanske en tredjedel av priset mot det första jag köpte, och sonen betalade hälften som en tidig födelsedagspresent till mig. Yaay! 🍸

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
3/8/13, 8:43 PM
#45

Hihi, Guitar Hero verkar roligt! Jag har själv inte spelat utan bara tittat på. Tror jag 🤦‍♂️
Däremot älskar jag karaokespel, typ Sing Star! ♥
Fast har inget sånt spel hemma…

Nu bara måste jag ropa ut min förtjusning och lycka över danspasset jag var på i eftermiddags! 😍 Sååå himla kul och så härligt! Massor med folk som gör samma dans, och det är allt från rock till street till jazz och lite annat. Trots att jag inte testat alla pass ännu så tror jag att jag har hittat min favorit i Dans Fusion 🙂 Och bara som en extra krydda kommer en uppskruvad version av Kalinka på slutet 😃Jag är ju ryssofil!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
3/8/13, 9:01 PM
#46

Singstar är nästa spel på min lista! Jag älskar det också, och jag köpte det i samma veva som jag köpte Guitar Hero 2009, men lämnade det också till exet när jag flyttade hit. Tur vi har ett Playstation också! Singstar är er ett playstation spel tror. Hur som så är det nästa på min lista. 

När jag är Sverige så brukar jag sova ett par nätter hos min bästa, och äldsta, väninna och då varvar vi Singstar och Guitar Hero och vin till sena natten. Vi har asroligt! haha Vuxna kvinnor kan också leka och ha roligt!! 😜🍸🌛

Jag har inte varit på Zumba på nästan två veckor och det har varit skönt för min kropp att få vila lite. Det har också varit nyttigt för mig att få lite perspektiv på varför jag går på Zumba, jag började halka tillbaka in i kroppsfixering och viktfixering igen. Men nu känner jag att jag är på banan igen och jag älskar min kropp för precis den den är eftersom den skänker mig så otroligt mycket glädje på så många olika vis. Så på söndag kör jag igen! Woohooo!! 

Låter som en kul dans, MissI! Och jag förstår att du gillar slutet med Kalinka! Vem gillar inte Kalinka liksom?? 

Jag vill ha ett dansspel också, till vår X-box Kinect, men vi har inte tillräckligt med plats för att använda Kinectet som det är just nu. Får klura lite på det. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
3/8/13, 9:47 PM
#47

Gah, blir så stressad av att läsa om era träningspass och att det är så bra. Själv kommer jag liksom inte igång…. Gah, och jag märker att kläderna börjar sitta mer och mer tajt… Och nu ligger jag med datorn i sängen och äter godis :S

Är helt säker på att jag har blockeringar kring min kropp men kan inte komma på vad det är som skapat dom så jag kan släppa det också…


SHIAWASE
3/8/13, 9:51 PM
#48

Godmorgon pa er !!!☀️

Lannelia och alla !! tack for de fina orden❤️ De varmde och gav mig extra kraft sa har pa morgonkvisten!:)😊

Skriv och kommentera bara nar du vill!!! Det ar val de som vi tranar upp oss pa har inne,, att skriva det som kommer INNIFRAN ,, och inte saker som man bara ska skriva,,, Det ar nog darfor som energin har inne blir hog,, det kommer fran vara "verkligla" jag,,

I och med att det gor det,, sa kanner man av varandra i berg och dal svangarna,,, vi ar ju inte pa topp jamt och standigt utan aker upp och ner och svanger hit och dit,, och allt detta vibrerar i inlaggen ocksa!!
Sa skriv nar du vill, tank inte att du maste skriva nagot "bra" eller "ratt" utan skriv bara fran ditt inre JAG!! Det ar da insikter borjar falla pa plats!

Tankte just pa att varen ar val ett harligt exempel pa vad harligt det ar med kontraster!Solen skiner varmen ar pa vag, vi bryr oss inte om att det ar lite kallare och regnigare nagon dag for vi VET att SOMMAREN kommer.

Vintern har har varit kallare i ar an tidigare, och har kannst lang, MEN man VET ju att varen KOMMER, och att sommaren KOMMER!!! Det ar samma tillit som vi bor ha till livet!!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
MissInAction
3/8/13, 10:24 PM
#49

Theleonora!
Vet du vad jag insåg i morse eller om det var igår kväll? Att jag tenderar att stressa/tröttna när jag gör något enformigt.. typ promenera, simma, träna på konditionsmaskin… jag tittar på klockan och längtar tills det är över och jag blir uttråkad. Skulle t.ex. kunna simma i två timmar, tror jag, om det inte vore för det.
Är det gympapass, dans eller t.ex. ridning så är det inga som helst problem! Men just när det gäller sånt som ovanstående… Det verkar finnas något motstånd till det?? Så jag tänkte jag skulle tappa på det. Har bara inte gjort det än.

Misstänker att det kan ha lite att göra med att jag alltid har levt "i framtiden". När jag gör något så har jag alltid varit i nästa moment i tankarna. 

Fasen att du inte tränar på F&S då! Vi kunde gå på danspass ihop 😃 Eller det kan vi ju nu också, men då kostar det ju dig. Eller mig, om jag tränar på ditt gym.

Har du någon träningskompis, någon som kan släpa med dig? Du har ju berättat hur du älskar att träna… så kanske om du bara tar dig dit?

Eller så ignorerar du detta totalt och gottar dig i annat istället tills du bara måste iväg och gymma! 😎 ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
3/8/13, 10:52 PM
#50

Hihi, jag slänger in en variant av Kalinka bara för det 😇😃
Den påminner om den vi brukar dansa till… kanske är den fast jag blir osäker.

Finns flera bra i Spotify också om man tycker det är kul, bland annat den här 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
3/9/13, 9:21 AM
#51

En annan har inte kommit ur sägen ännu, ligger och njuter av att vara gott ytlig genom att titta på Svenska Miljonärer. Har aldrig sett programmet förr men gillar det skarpt. Går ju inte att vara på dåligt humör när man tittar på ett gäng lyckliga, lätt osmakliga, miljonärer, hi hi.  😎

SHIAWASE
3/9/13, 10:20 AM
#52

Namen ,, nu flog mitt inlagg ivag ut i universum igen,, Skrev ett, precis kl. 17:00 nar jag var pa vag till dagis for att hamta,, solen sken,, 22 grader varmt!!! (Hade det varit i Sverige, hade man kannt grlllukten overallt!!)Och jag har haft en harlig audition idag:))) Saaa undebart! Nu ar klockan lite over sex, morkret har lagt sig, det ar alldeles ljummet, och  medans jag har varit borta sa idag sa har hon stadat hela lagenheten🌺 Jag har kopt vin och ska laga mat,, har lite jobb ocksa att dona med men det har varit saa skont att vara ute idag, sa det kann helt ok att jobb lite! Jag har knappt varit utanfor dorren det har aret (haha) Faktisk inte,, Nagon enstaka gang (jag ar ju ivag till traningen varje dag men liksom UT bara JAG!!)

Kande mig som en kalv pa var(sommar) bete:) hihi,, sa nu ar jag laddad igen🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/9/13, 10:53 AM
#53

Så skönt Shia - känner hur du smittar hela vägen hit. Själv har jag inte kommit så långt, lite tv i sägen och skogen med hundarna, men HU vad det blåser kallt idag! Annars fint väder med sol och blå himmel, men man får gömma sig bra för att inte frysa.

Har fått en kick att "ta i saker" känner jag, budskapet från min dröm häromdagen har nått in. Det behövs mer ACTION för att nå fram till  🌈

SHIAWASE
3/9/13, 2:42 PM
#54

Godnatt pa er!!! NU ska jag SOVA,, har varit uppe sedan 4 i morse, och lika tidigt blir det nog imorgon,, (huvudet jobbar bast pa morgonen,, namligen,, hihi)
Men nu ar jag sa trott och ska ta och NJUTA av min harliga sang,, MEN ville liksom kika in har forst,, eftersom jag inte vill ga och lagga mig och kanna mig TROTT utan kanna mig tillfreds och tacksam over annu en harlig dag~~~ Stor skillnad,, och ni alla fina har ju den paverkan pa mig!!!! sa TACK ❤️och GODNATT❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/9/13, 6:50 PM
#55

Jag fick ju ett uppdrag inatt att titta igenom mina perioder och faser i livet. Vet inte om jag blev så mycket klokare. Annat än att när jag mått bra, har vågat hoppa på saker och det ena har ledit till det andra. När jag fokuserat på krämpor etc så har de fortsatt. Så jag vet inte vad meningen var egentligen. Att jag helt enkelt bara ska fortsätta som jag gjort den senaste tiden. Så efter den här dippen så är det uppåt framåt igen. Det finns ju inget annat alternativ. Är hundvakt, så nu är det två små Godingar som vill ha uppmärksamhet. Kram på er

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
3/9/13, 7:03 PM
#56

Klokare eller ej så var det ju en tydlig bekräftelse på att du gör det som är bäst för dig redan nu. 😉

MissInAction
3/9/13, 7:22 PM
#57

Nu ska vi strax äta! Blev lite senare än tänkt med middagen. En kompis kommer hit för att kolla på Melodifestivalen-finalen. Massa snacks och vin och Passoa.. och eventuellt går vi ut sedan… fast inte för festandet utan för goodie-bag 😂haha! 
Pole and Hoop… akrobatisk dans på såndär stång. Kan vara kul att se! 

Sååå nu laddar jag upp med schlager-playlist i Spotify ♥ 🙂

Sambon bakade kärleksmums idag. Mmm…!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
3/10/13, 9:53 AM
#58

HOppas ni har en harlig SOndag! alla Namn,,, visst skrev jag nagot fran min iphone,,, mina inlagg darifran dyker tydligen  inte upp..

Naval, har har det vari 20 grader idag ocksa!!!harligt,, MEN sa blaser det upp jattemycket,, och in blaser GUL SAND,, fran Kina fran deras oken, (den innehaller diverse, sags det) Himlen blir GUL!!! IN med tvatten och stang alla fonster typ… Men nar detta klarnade blev himlen bla och fin igen (har aldrig varit med om en sadan sak som idag)

Sedan,, sa har olika insikter och ahah sake dykt,, upp LIte viktiga tankar om hur man bast fohaller sig till LoA…. Hur man MEDVETET forhaller sig, Detta kommer lite senare i nagon ny (eller gammal ) trad!!! MEN viktiga saker,, for de som vill ta FULLT ansvar for sitt eget liv,, eller rattare sagt de om inser att oavsett om man vill eller inte, sa har man FULLT ANSVAR over sitt eget live!!!! …………to be continued:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/10/13, 10:14 AM
#59

Ser fram emot att höra mer om det där Shia! Har oxå klurat lite, och mer ska det bli, men det är nog mest på det privata planet. 🤪

Otroulig
3/10/13, 10:53 AM
#60

Heja Shia, det låter som att det är nåt jag ska läsa!! Läbbigt med den gula sanden, huvva, tur att den försvann. Här är otroligt vackert vår väder och mina äppelträd står och väntar på mig, men är fortfarande sjuk. Bara att gilla läget och krypa upp i soffan och vila.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
3/11/13, 11:57 AM
#61

Hoho, var är ni underbara människor…? Jag skulle vilja läsa lite och bli inspireras, det är lite lågt här…det är tydligen nymåne och en speciell sådan. Passa på att släpp det gamla ni inte vill ha. Själv tänker jag skriva ned allt jag vill släppa och elda upp lappen i spisen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
3/11/13, 1:10 PM
#62

Det kanske är dags att börja vårstäda också!! Vårdagjämning snart och sen kommer även sommartid 😃

Jag gillar tipset att istället för att vela om vad man ska slänga, kan föreställa sig vad man absolut vill ha kvar. Som om man skulle köpa/få/skaffa det en gång till. Göra nyval, helt enkelt 🙂

Känner att jag liksom tar sats långt inifrån för en ordentlig utrensning, som jag har känt att jag vill göra i några år nu. 

Irina jämförde exempelvis boksamlingen som barlast.. bra att ha ibland men sedan kan det stoppa upp 😛

Inget vidare upplyftande detta kanske, men jag tycker mig känna något i kroppen, som när jag börjar bli förkyld. Och jag har yoga ikväll. Funderar på om det är en så bra idé att gå då, eller om jag ska stanna hemma. Ska iaf hänga på sambon in till Arbetsförmedlingen i stan om en stund.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
3/11/13, 7:11 PM
#63

Jobbar…

Men nu har jag tid att titta in! 😃

Tack för tipset om att elda saker, här ska eldas. Kände även starkt att jag idag skulle vara med på vår gruppmanifestering i kväll, DET var länge sedan!

[rore]
3/12/13, 12:43 PM
#64

Hej på er!

Vet ni jag känner mig faktiskt riktigt stolt över mig själv. Har varit rökfri sen den 28/1 nu. * dansar*

Glad nöjd och stolt Är jag över den bedriften.👍

Ooohh Här ska eldas på torsdag fullmåne eller ej så tror jag det blir en riktigt härlig rening ändå🤔 Det käns lite skräck blandat ska jag erkänna. Det är inte vad som helst som ska eldas upp heller. Det är mina dagböcker från ungdomsåren och uppåt. Det är dags NU att släppa taget på riktigt Om det förgångna och om  dess destruktiva inverkan på mitt tidigare varande,,,,,,,,,,

Jag nästan spricker av förväntan känner jag nu när jag sitter här och skriver😮😛

Samtidigt så förvånas jag över hur lätt det käns inombords nu när jag sitter här och skriver.

NU är jag äntligen Redo att släppa taget om Det livet som jag så förtvivlat har försökt att frigöra mig mentalt ifrån,, men som ända hasat efter som en tung och kvävande skugga.

Frihetens inre dörrar har öppnats😘

Otroulig
3/12/13, 1:26 PM
#65

#64 🥳🏆🌺🎈🎂🎈❤️ HURRA för dig!!!

(Var det inte det du önskade dig för inte så länge sen?)

Starkt jobbat, det är ju så skönt att bli FRIIIIII!!

 (sade hon som efter 2 år nikotin frihet började snusa, haha men det påverkar MYCKET mindre än vad rökningen gjorde)

Vilket symboliskt fint beslut oxå. Att BRÄNN,BRÄNN, BRÄNNA 💣bort det gamla.

Hmm, det kanske vore nåt för mig….ok inga problem att bränna de för 20 år sen. Men när jag återupptog dagboksskrivandet och det med besked😉för fem år sen,  så går jag ibland och ser tillbaka faktiskt. Återkopplar. Så det får nog vara. Jag gläds åt min utveckling och det står mycket klokt ❤️ bland det hysteriskt beräftelse skrikande. Haha.

Härligt att läsa Rore, känner frihetens vingslag. Du är lätt,lätt,lätt 🌈☀️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
3/12/13, 1:57 PM
#66

#65
JO,

 men visst skrev jag det i nån tråd för inte allt för lä'nge sedan Otroulig🥳HURRA för mig. Det hade jag faktiskt glömt bort😞hehe.,

De dagböckern jag tänker bränna är så infernaliskt destruktiva och fyllda med allt annat än klokskap,, och framför allt så står där ingen ting om mina känslor/eller tankar. Bara ren och skär ilska frustration och offer, fylld med anklagelser mot vad andra gjorde.

Däremot så har jag omskrivit dem i fin böcker❤️, där det finns både ilska frustration, offer,, men med en väldig viktigt ny ingrediens. Nämligen mina egna tankar och känslor på djupet, som givit mig enorma insikter. Dessa vårdar jag ömt.🌈

Otroulig
3/12/13, 2:36 PM
#67

#66 Smart Rore, att skriva om, det förflutna. Det är ju verkligen att acceptera och omfamna den rädda som var då❤️. Det är läkning det!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
3/12/13, 2:43 PM
#68

Nu känns det som att jag är tillbaka på banan igen. Har lyssnat på A-H klipp och är på ett sprudlande humör.

Mamma var förbi och kläckte ur sig en del kommentarer som jag inte håller med om. MEN jag valde att tänka jaha, jaa så tycker hon och jag kan inte göra något åt det. Kände värme och acceptans.

Nu ska här badas🌊 rena mig helt från besvikelser och bitterhet. Varje uns ska bort!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
3/12/13, 3:09 PM
#69

#68

Otroulig!

JA men visst är det härligt när vi kan komma ihåg att bara vila i detta att:

Jaha. Du tycker så!

Utan att behöva gå in i kamp och försvar. Utan bara helt lugnt vara kvar i sig själv och känna att "man" är där Närvarande och förankrad i sig själv😘.

Plask plask🌊

Annons:
[Kathja]1
3/12/13, 5:39 PM
#70

Rore och Otroulig. Försökte skriva en massa fina ord till er båda med det blev bara ordbajs, är nog lite för trött i huvudet efter en häktisk dag på jobbet 🤦‍♂️. Men jag kan iaf säga att jag är så glad över att ni finns här och delar och hej och hå vilka framsteg ni gör. 💋❤️🤗

[rore]
3/12/13, 6:02 PM
#71

#70

KAthja!

 *L* Känner igen det där med ordbajseriet och trött hjärna. Ibland vill det sig helt enkelt inte. ;)

Och jag känner mig tacksam över att Du och Alla andra finns här inne  och delar och inspirerar 🌺🌺

MissInAction
3/12/13, 7:12 PM
#72

Samma här! Jag gläds åt att läsa om era tankar och era framsteg! ❤️ Det är inspirerande! ☀️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
3/12/13, 10:38 PM
#73

Godmorgon pa er alla fina!👋

Tackar er for de fina funderingarna sm ni ar "klottrat" ner sa att jag har inspirerande morgonlasning!!😍

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/14/13, 8:01 AM
#74

Vilken berg och dalbana det är nu…jag kan ju säga att det är nog inte bara Szirius som är på kurs…;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/14/13, 8:15 AM
#75

Andas och glid med 🌊

Otroulig
3/15/13, 6:29 PM
#76

Kära Vänner, det är så tyst?

Jag hoppas att ni alla har det bra❤️

Idag är det på toppen på berg och dal banan igen. Jösses vad det svänger fort! Jag är så tacksam för jag får fortfarande höra så oerhört mycket fina saker om mig själv/ mina prestationer och nu förtiden så går det in. Jag tackar och känner uppskattning och VÄXER.

Jag är helt enkelt STOLT av att vara jag!!!❤️🥳 det ska firas med restaurang besök!

En god fredag önskar jag er alla fina!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
3/15/13, 6:33 PM
#77

Härligt Otroulig!

Tänkte också att det är så tyst här, så jag hoppas alla har det bra vad ni än gör. Själv har jag ju gått i ett med mina tankar och insikter och haft en himla massa utmaningar denna vcecka. Är så envis så jag har i princip tappat varje dag. Älskar och tackar mig själv för att jag orkar och kämpar!! Jag är grym!! För en kvart sen kom en till insikt om en sak jag stört mig på sen en tid och extra mycket just den här veckan och det tackar jag för innerligt. Snart kanske jag är klar med den här arbetsplatsen :) I hope. Men det blir bra vad som än sker, bara det sker av min vilja och ingen annans!!

Ligger i sängen och slappar lite, ska strax iväg till en tjejkompis på lite snack och lite film.

Kram


[Kathja]1
3/15/13, 7:03 PM
#78

Tycker alltid att här är tyst på fredagar, helger över huvud taget e segt. En annan har idag burit ved och solat. I går var det skotta snö, så snacka om att jag har träningsvärk idag. Men det känns bara gott.

Har på det hela taget haft en väldigt bra dag. Vi har haft fika-besök tre dagar på raken så vi har hunnit att vara sociala oxå, annars är det ju bara jag och älsklingen som går här och skräpar.

Har klurat lite på vad Stig menar att jag ska göra oxå, men inte allt för mycket för jag tänker att det kommer att visa sig med tiden…

SHIAWASE
3/15/13, 10:07 PM
#79

Hej alla fina!😍

Jag har varit lite tyst nagra dagar~~~ men jag ar har!😛

Har vibrationsmassigt akt ner en svang,, men later det vara,, ar pa vag upp:)  Har mycket som maste jobbas undan sa , jag tankte forsoka  fa det gjort, och skapa lite andningsrum🌺

Men aven om jag har varit ur fas, sa har min inner being varit narvarande, och jag har kant av den otroligt. Ni vet man kanner ju typ som rysningar, men de har varit sa starka, genom hela kroppen fran topp till ta,, undrar vad Jag vill ha sagt till mig?? Formodligen att jag ar alskad och att det bara ar att flyta med🌊

Nu ska jag ta en meditations stund,, innan dagen borjar☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
3/15/13, 10:27 PM
#80

Jag vet precis vad du menar med rysningarna, Shia! Jag får dem också. I olika situationer, men faktiskt oftast när jag går undan på jobbet och sätter mig inne på toaletten en stund för att koppla upp mig mer tydligt med mig själv, för att inte tappa kontakten liksom. Då går det som rysningar genom hela mig, så där så allt år reser sig fast på ett varmt, häftigt och helt underbart sätt. En känsla som jag märker är lite beroendeframkallande. Inte för att jag vill känna så hela tiden, det skulle jag inte palla, men för att jag vill känna så oftare. 

Jag är inte heller så aktiv här inne just nu, även om jag är in och kikar och läser lite varje dag. Det är inte för att jag är låg i energi dock utan för att jag just nu känner att jag har större behov av att INTE vara här än av att vara här. 🙂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
3/15/13, 10:35 PM
#81

Jo visst brukar det vara tyst här emellanåt 🙂 Mig har det passat för jag har känt att jag "inte orkar" läsa så mycket just nu, är väl inne i en sån period. Kanske tillräckligt att jobba med som det är.

Har nyss bokat in mig på ett extrainsatt yogapass på onsdag morgon kl 07.15 😃 det är tema Vårdagjämning/solhälsning… så vi hoppas att våren kommer efter det! Hihi ♥

Har aldrig varit på ett så tidigt träningspass förut, och att just starta med yoga tidigt på dagen kommer bli bra. Får gå upp vid 05.30 kanske så det ska bli intressant!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
3/16/13, 6:59 AM
#82

Det är tydligt att det är många som är innei en sådan period för vår statistik har trillat rejält, typ 1000 färre.

SHIAWASE
3/16/13, 7:47 AM
#83

Ja, intressant det dar Kathja! Det kanns som om vi ar valdigt synkade,,, och man marker det pa inlagg, vibrationen i dessa och aktiviteten. Jag har inte haft nagon dipp utan bara svangt lite samt att min dator haller mig mycket upptagen😍 NU har jag suttit pa balkongen och sovit i en halvtimma!!! sakert 25 grader varmt ute!!! Lite saker hander inom mig,, inga stora,, hade tankt att skriva lite, men inte insikter som gar att formulera annu!!! Som jag beskrev,, sa kanns det som om mitt JAG ar verkligt aktiv,🌈 Fast jag uppfattar inte vad mitt Jag sager till mig som ord, som du gor med Stig (hihi),, men det kanns bra,,, vi har nagon slags kommunikation! Ha en fin lordag alla finisar,,:)❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
3/17/13, 9:26 AM
#84

Godeftermiddag alla!! Tankte bara kika in och saga hej!!❤️ Ska ta och laga till lite Ramen (nudelsoppa) nu till middag,, Har haft en skon sondag,, jobb, och jobb men ocksa en promenad till lekparken,,, njutning av solen och just nu har jag oversatt en text angaende Blue Jade (Jade of the Ancient) Stenar(kristaller) min man kopte med sig en hog av fran utstallningen i Tucson,, De aldsta mojliga sten som finn,, sags det,, som har en formaga att hjalpa oss att jorda oss,, och innehaller en energi, utover nagot annat~~ tydligen😊 Vadligt ovanlig, valdigt powerful,, Ser pa langt hall ut som vanliga stenar,, men ar annorlunda pa narhall,, .
Kikar in har senare ikvall☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
3/17/13, 10:03 AM
#85

Jag kan berätta om statistiken att vi för 1-1 1/5 år sedan normalt låg på ca 200-500 i "poäng". (Poängen baseras på frekvensen av besök, inlägg och kommentarer). Under förra våren började det stiga mer och mer och idag så ligger vi på ca 2500, vilket då är som Kathja nämnde ca 1000 lägre än det vi normalt ligger på idag. Vår peak var under förra sommaren då vi vid ett tillfälle var upp på 7000. Max är 9999. Statisken talar om för oss hur aktivt forumet är. Allt över 1500 är den högsta gruppen som är ett aktivt och intressant forum där det händer saker. 

Så det är ett mycket gott betyg till oss alla. 🎈🏆

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
3/17/13, 10:22 AM
#86

💋🍸 Ja vi ar ju for harliga!!! Det handlar ju inte om att prestatera nagot,, men det ar saa kul har inne, folk ar arliga upprikta karleksfulla vibrerar harligt, och accepterar varandra!!!🍸Skal for oss!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/17/13, 1:22 PM
#87

Goddagens/ kvälls alla härliga!!

Lustigt läste just ovan att jag fick en uppgift att titta på mina perioder och faser i livet. Det hade jag glömt bort☝️ sen har jag nu fått en till dröm som säger att jag ska leta i minnet efter nåt som glömts bort när jag var 12 år, spännande. Kollade lite i mina album igår för att kanske få någon ledtråd. Shit vad snygg man var när man var tonåring!!💣 Och inte fattade man det heller, jag var i alla fall väldigt komplex fylld i den åldern. Och osäker, bekräftelse styrd och vilsen. Önskar man kunde hoppa tillbaka in i den kroppen med all kunskap man har nu. Även fast jag vet att allt är som det ska. Jag känner tacksamhet att vara där jag är idag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/17/13, 1:59 PM
#88

haha,, Ja Otroulig,, jag hittade ju ocksa ett foto fran mig som 16aring,, haromdagen (jag har ju inga foton har utan alla ar i Sverige) och OJ!!!,,, att jag inte uppskattade mig sjalv da,, 😭hur kunde jag missa det,, istallet sa sag man bara komplex-biten~~

Men just darfor ar det sa viktigt att uppskatta sig sjalv NU ,, for imorgon finns inte den du ar idag!! och vi forandrar ju varat utseende och kropp hela tiden,, sa njut och alska dig sjalv som den du ar just i dag!!!💋

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/17/13, 2:09 PM
#89

Själv kan jag då inte se att jag var mycket att ha förr, brukar trösta mig med att jag blir snyggare och snyggare för vart år. Och att jag är bäst IRL. 😎

Otroulig
3/17/13, 2:58 PM
#90

Ja på ett sätt håller jag med Kathja,….. men dom låren skulle suttit fint nu😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
crinalina
3/17/13, 3:02 PM
#91

När jag var tonåring var jag en liten grå mus. Tror inte min kropp var vare sig det ena eller det andra heller. Jag har definitivt blivit snyggare med åren, med ett par fall emellan, men jag kommer alltid upp på banan igen. Snyggare än någonsin förr. Lite som livet i övrigt liksom.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
3/17/13, 3:29 PM
#92

Jag kan också se tillbaks på gamla bilder och tänka att det är s sorgligt att man slösade bort den tiden med att ha massa komplex för än det ena än det andra. Sen tänker jag att det å andra sidan verkligen bevisar att lyckan kommer inifrån. Det spelar verkligen ingen roll hur man ser ut om man inte kan älska sig själv här och nu.

Otroulig
3/17/13, 4:14 PM
#93

Absolut, hellre celluliter och lycklig än slät och vilse!;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/17/13, 4:18 PM
#94

Skiter i låren! Var absolut smalare och slätare då men vad spelar det för roll. Då var jag för feg för att visa upp mig och nu skiter jag i vilket. Gilla mig eller låt bli att titta. 😎

SHIAWASE
3/17/13, 10:26 PM
#95

Godmorgon alla!! Nu har jag suttit har vi datorn i tva timmar,, och jobbat undan lite samtidigt som jag har foljt med fran nattens morker till morgonens solljus🙂Ska ta och fixa matlada till aldsta dottern:) (Har finns ingen skollunch fran och med hogstadiet~~) Ha en fin natt alla🌛

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/17/13, 11:01 PM
#96

Shia, du börjar jobba kl.05.00…. då ska man sova 😴…. var rädd om dig ❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/17/13, 11:15 PM
#97

ingen fara Otroulig,,, :) 🎈Det ar skont att sitta pa morgonen och stoka undan mail, svara pa det som behovs etc. nar de ar tyst i huset… oversattning fungerar ocksa bast pa morgonen for mig da,, ! Nu har jag fixat i koket, och samtidigt lyssnat pa senaste A-H seminariet som jag laddade ner~~~ Perfekt for balansering av sjalen🎈 Tack for omtanken❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
3/18/13, 7:24 AM
#98

Nu är det iaf morgon här, 3dje dagen på raken som jag vaknar vid 6-tiden helt utan anledning. Men helt okej, har haft ett gäng bra dagar. Har idag t.o.m sällskap av min annars väldigt morgontrötta man. Jag är ju långledig, tog lite extra ledigt oxå så ska inte jobba förrän nästa onsdag, så det spelar eg ingen roll när jag vaknar.

SHIAWASE
3/18/13, 1:48 PM
#99

Nu har vi regnrusk har,, myyyysigt,, det blaser(stormar?) och smattrar pa fonstrena,, men det ar hyfsat varmt, 18 grader ute (tio pa kvallen ar det nu), sa inget kallt regnrusk,, myyys,, sitter har med min dator som vanligt~~❤️ Och mar bra, bra!!!🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Lannelia
3/18/13, 5:58 PM
#100

Jag känner mig en aning skyldig till frånvaron här haha 😇

Men alltså jag har åkt ber-o-dal-bana energimässigt nu!!

För en vecka sen var jag så HÖÖÖG alltså det är bortom vad ord kan beskriva! men några dagar senare åkte jag ner igen, lite "för lågt", sen upp igen, och så …. ja en bit ner… och nu håller det som på "plana ut" eller vad man nu ska säga, stabiliseras kanske?

Jag vet inte vad som hände? Jag TROR att det var efter en soundhealing-session som jag åkte UPP-UPP-UPP!!, och sen några dagar senare så ba pang och pladask - lägre än innan? och sedan var det svajigt ett tag, tills typ nu! Om nån har en begriplig förklaring så SHOOT!! 🤔

Det är skönt att vara tillbaka iaf! Både här inne och "med fötterna på jorden" igen, hihi 🤗 🌺


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

linnease
3/18/13, 7:08 PM
#101

Ingen mer just nu än att jag känner igen det Lannelia :) Verkar hänga ihop på nåt vis helt klart!

Otroulig
3/18/13, 7:51 PM
#102

Lannelia, jag har åkt världens berg och dalbana:) Ibland tror jag att man sätter i gång processer och då dyker man ned rejält. Efter ett pass med EFT för någon månad sen så kändes det som att jag var nere på rekord låg nivå på flera år…. Men samtidigt var jag medveten om det och då känns det för mig som att jag ligger på ett helt annat plan än tidigare. Sen har jag haft en dipp till för någon vecka sen, när jag inte hittade någon tillit alls. Men så länge man inte fastnar, utan bara svajar och är medveten om det. Så går vi ju framåt!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/18/13, 8:53 PM
#103

Det är bara att andas och flyta med. Det går upp och ned för oss alla - om än med mindre och färre gupp ju bättre kläm man får på det här. Grejen är att man efter ett tag kommer till en nivå i livet där det naturliga tillståndet är harmoni, kärlek och tillit och det är dit man återvänder efter en dipp.

Otroulig
3/18/13, 9:08 PM
#104

Nu verkar det vara dags för mirakel!! Det kommer till mig från alla håll. även från dig kära Kathja, så nu verkar det dags 🎈🏆😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
3/18/13, 9:11 PM
#105

Nu blev jag ju nyfiken vad jag har förmedlat i rättan tid. Men glad för din skull! 💋

SHIAWASE
3/18/13, 9:13 PM
#106

Godmorgon alla!!! Har vaknat och sitter med mitt morgonkaffe:) i lugn och ro~~~~MEN har strackt, eller gjort nagot med ryggen under natten sa jag har ONT😮 Ska ta och battra pa energiflodet under meditationen❤️

Lannelia,, valkommen upp ur dippen😉Vi svanger som sagt alla hit och dit, Det ar ju sa nar man jobbar medvetet med LoA sa ar man standigt uppmarksam pa sina kanslor,, sa man  blir da ocksa mera medveten om dipparna ocksa. De djupa dipparna har man val alltid varit medveten om , men just de sma svangningarna, varje liten forandring i kanslan,, blir man totalt medveten om och kanner av,, MEN det ar bara att flyta med🌊

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/18/13, 9:25 PM
#107

😃Kathja , har du ett bra minne fast det kort??😉

"You are entitled to miracles because of what you are. You will receive miracles because of what God is. And you will offer miracles because you are one with God. ♥"

Shia, vad gör du för aktiviteter på nätterna…😇🤔

Hoppas flöööödet infinner sig straxt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/18/13, 9:40 PM
#108

Mirakel tack❤️Skulle liksom vara sa kul med lite mirakelkansla:) Eller hur? Kanna det dar wow:et !!!Ska ta och oppna mig upp for lite sadant, Mirakel och WOW kanslor Tack🌺
Ja Otroulig, jag undrar vad jag hra gjort under natten,, det ar ovre delen av ryggen,, som det har hant nagot med,, sa jag kan inte sitta bra, och och det gor aven ont nar jag lyfter armen😕 Men som sagt,, det handlar ju om att losa upp lite blockeringar och lata flodet komma igang igen… 🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/18/13, 9:42 PM
#109

Jag har inte alls ett bra minne. Men jag e glad ändå. 😃

Visst var den bra! Hela den sidan är super, duper nice. Man får en massa att läsa inkl övningar varje dag. Men man måste fixa att de "pratar Gud". 😉

linnease
3/19/13, 12:17 AM
#110

Tjohooo, jag har gjort VÄRLDENS GODASTE pasta idag!!!!! 😃 Hittade en affär full med bara ekologiska grejor, grönsaker och såååååå fint kött, så sjukt mört. Så det blev tagliatelle med strimlad sirloin steak (ryggbiff?), sockerärtor, ärtskott, sparris, grön paprika, svamp och sås på ädelost, grädde och vitt vin, MMMMMMMMMMMMMMMMM SÅ GOTT!!!!!!!!!!!!!!! 

   🥳☀️🌈🎂🍸💣🎈

SHIAWASE
3/19/13, 1:39 AM
#111

Ah Linn , det later ju Fantastiskt mumsigt:)🙂 Blir sugen!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Håbe
3/19/13, 6:03 AM
#112

Mirakel…det heter faktiskt min dotter i andranamn. Fast på spanska då. Efter min farmor. Har funderat på sen hon fick det namnet om jag ska ta och lägga till för egen del också. Mest för att jag också ville ha en spansk anknytning i mina namn när nu båda mina barn fått det. Fast nu fick det plötsligt en annan klang.

SHIAWASE
3/19/13, 8:08 AM
#113

25 grader och sol idag !! Harligt:)☀️ Annu harligare om man vore ledig,, men saker och ting ror nog pa sig,, det kanns sa, hander lite smasaker,,, sa jag ar nog pa vag mot "Overflod av pengar, lagom med inspirerande uppdrag ,, FRIHET, HARMONI, KARLEK och OMTANKE"  ,, sa tills dess,, sa flyter jag med~~🌊 och fangar NUETS lyckostunder:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/19/13, 8:17 AM
#114

ÅHH vad härligt Shia, värmen är ju på väg hit….så småningom. Det var 15 grader kallt är i morse, det gör inte så mycket - men jag vill ha ISFRITT, jag vill ha gräs, grus och ren asfalt!

Kom faktiskt på en schysst manifestation, för någon vecka sen gick jag och tittade efter Norrsken, det är ju inte så vanligt härnere. Men jag var sugen på att uppleva det igen. I förrgår kom det. Jag missade det 🤪 men det syntes här 🙂

Dagens ord för mig från Findhorns sida var Presence, och eftersom jag igår kom in i förväntat av Mirakel så var det ju väldigt passande - det gäller att inte tappa nuet, precis som du säger. Nu ska jag åka och jobba och njuta av mitt arbete. ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/19/13, 8:17 AM
#115

Håbe - vi har ju snackat namn tidigare och jag säger bara GO FOR IT. Känns det som att du ska ändra ditt namn på något sätt så behöver du göra det. 👍

Lannelia
3/19/13, 10:16 AM
#116

Tack, för era svar 😘hihi


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

SHIAWASE
3/19/13, 10:23 AM
#117

Wow!!! Otroulig Norrsken!!Underbart:) japanernas favorit hihi:)❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
3/19/13, 12:22 PM
#118

Kathja, Milagro har alltid varit ett namn som är väldigt starkt för mig. Och det var nog det enda som min man inte hade förhandlingsläge på :-) Men det var inte förrän hon fick det namnet som jag började fundera på det för egen del.

Annons:
[Kathja]1
3/19/13, 12:26 PM
#119

Så fint! ❤️

[Kathja]1
3/20/13, 7:52 AM
#120

Har en löpande tik här hemma, hon brukar få åka till "farmor och farfar" men de är i Spanien och golfar. PUST! säger jag om det. Blev inte mycket sömn i natt. Det är inte lätt att vara kåt och inte få komma till. 😉

Men nu fick jag iaf både hundar och man att somna en stund. Så jag passar på att köra lite EFT och morgonmeditation. Puss på er alla fina.

Otroulig
3/20/13, 8:15 AM
#121

Tålamodsprövande Kathja! Min gamla hanhund blev bara värre med åren, det var synd om honom. Min nuvarande är kastrerad och det är såååå skönt. För honom med tror jag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/20/13, 9:03 AM
#122

Vår schäfer som är äldst har fått flytta hem till yngsta dottern under tiden, så vi slipper iaf att killarna slåss. Han är annars den som brukar lida mest, har alltid varit, blir helt fläng i huvudet redan veckorna innan hon börjar.  Det är inte alla dagar jag är nöjd med att vara gift med en hund-man… Men nu sover de gott och jag sitter här och behöver gå och kissa, hi hi. Men det får vänta, skönt att de fann lite ro iaf. 🤫

Otroulig
3/20/13, 8:20 PM
#123

Jag tycker det klottras för lite🤐

Så jag gör väl det då 😉Det har varit urrigt här även om vi inte fått ovädret i södra Sverige. Så jag har tänt en brasa. Blev alldeles svag i benen när jag var ute med hunden. Det händer ibland. Har inte fattat varför. Inbillade mej att det var insulin dyk (åt godis idag, det hör inte till vanligheterna) så efter tre hårda mackor med köttbullar och rödbets sallad👍 så känns det inte längre.

Jag är lite rastlös…det känns som att jag ska göra nåt..men kommer inte på nåt som jag känner lust för.. Får kolla lite klipp istället.

Tjing tjong

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
3/20/13, 8:22 PM
#124

Jag tycker det klottras för lite🤐

Så jag gör väl det då 😉Det har varit urrigt här även om vi inte fått ovädret i södra Sverige. Så jag har tänt en brasa. Blev alldeles svag i benen när jag var ute med hunden. Det händer ibland. Har inte fattat varför. Inbillade mej att det var insulin dyk (åt godis idag, det hör inte till vanligheterna) så efter tre hårda mackor med köttbullar och rödbets sallad👍 så känns det inte längre.

Jag är lite rastlös…det känns som att jag ska göra nåt..men kommer inte på nåt som jag känner lust för.. Får kolla lite klipp istället.

Tjing tjong

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
3/20/13, 8:39 PM
#125

Ja, det är bra Otroulig! Om det klottras för lite så kan man ju alltid göra samma kommentar två gånger!! Hahaha 

Kanske var kolla klipp det du skulle göra eftersom det var det som kom upp. Det gjorde jag igår. En hel massa olika. Mycket avslappnande och skönt. 

Vi har födelsedagsvecka här i huset. I måndags fyllde yngsta katten 2 år, i morgon fyller jag år, och på lördag fyller äldsta katten 5 år. 

Igår regnade det, men våren har äntligen hittat hit och både i måndags och idag var det ca 17-20 grader i skuggan. Sonen och jag gick en lång promenad längs strandpromenaden i måndags (ca 15-20 min gångväg till stranden), och idag gick vi åt andra hållet mot bergen till och bara 5-10 minuters gångväg härifrån var det fantastiska vyer. Första gången jag gått åt det hållet. Hittade också ett ute"gym" bara 10-15 minuter härifrån. Det är en massa träningsredskap som står fast i marken och som är helt gratis att använda. Perfekt för mig. Lagom uppvärmning att gå dit, köra lite olika maskiner och sedan gå hem igen. 

Jag har också slutat med kolhydrater igen. Jag insåg att anledningen till att jag först slutade med dem var för att jag lyssnade på min kropp. Sedan har jag försökt att införa det igen, inte i mängder men lite varje dag, men det har jag inte mått bra. Nu mår jag superbra igen och det märks rejält på min energinivå. 

I måndags låg jag en timme på taket och solade också. Blev lite röd också, det brukar jag bli så här första gången på länge, men inte så farligt. Däremot så låg jag i lite drag på nacken när jag låg på magen så i går och idag har jag haft en hemsk nackvärk. Sambon fick dra upp mig ur sängen i morse för det gjorde så ont när jag försökte ta mig upp själv. Haha Nu känns det bättre dock. Lite tigerbalsam, en ibuprofen och en promenad gjorde susen.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
3/20/13, 10:14 PM
#126

Godmorgon!!☀️Har stralar solen och det verkar bli annu an varm och skon dag,,, jag kanner mig en aning seg dock, far val ta nagra koppar kaffe och andas lite till jag kanner kraften genomsyra mig!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/20/13, 10:35 PM
#127

Gör det Shia❤ hur går det med ryggen? Har du provat att hänga med raka armar på en dörr? För att räta ut ryggen ?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/20/13, 11:59 PM
#128

Ryggen ar nastan helt bra!  tack❤️ Jo da, jag hangde , mediterade och fick reiki-healing av min mna🌺 Sa det fixade sig nastan helt pa en dag!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/21/13, 8:28 AM
#129

Får även idag bra träning i att omfamna känslan och inte dras med i andras oro. Vår hanhund är pilsk som få och den löpande tiken gör vad hon kan för att hålla honom igång. Så fort han somnar till så hoppar hon upp och springer runt tills han är igång igen.😈🤪🤦‍♂️

Otroulig
3/21/13, 9:22 AM
#130

Vilken övning i tålamod!! Jag skulle bli tokig:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
3/21/13, 11:14 AM
#131

I´m back!❤️❤️❤️Ska läsa ikapp lite härinne nu. Kursen var helt fantastisk, har fått nya vänner🌺🎈. Det var väldigt intensivt så jag är "uppe i varv" och har sovit bara några timmar varje natt under lång tid, och då säger kroppen ifrån och jag fick världens förkylning i söndags😓🥶. Känner igen mig i flera andras upplevelser här ovan, en jättehög vibration efter kursen, sedan platt fall och starka känslor av uppgivenhet och brist på tillit några dagar. Men jag tror att jag bara "sorterar" bland alla känslor som frigjordes på kursen. Ut och igenom är ju min style…🤓👍

Jag kom hem igår kväll och har nu sovit 12 h!!! Välbehövligt, jag har nog haft feber inatt. Skulle gärna sova bort hela dagen, men jag har lektioner hela em och praktiska grejer som ska skötas. Hade liksom hoppats att jag skulle komma hem påfylld men ny energi och så känns det bara som att jag vill trycka totalt på paus en vecka för att få "komma ikapp" alla intryck.

Jaja, allt är som det är.🌊

SHIAWASE
3/21/13, 11:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#132

Valkommen hem Szirius! Vi har saknat dig:) Puss:💋

I kvall var det repotage om var familj pa tv,, har inte sett det sjalv annu, men en bekant la upp ett foto pa FB,, lagger in det har (vad nu det kan vara intressant for vet jag ju inte,, haha,, men det ar ju sa vi ar har inne:)

Texten pa skarmen sager mitt namn OCH ALDER !! (har namns alltid alder,) samt att jag ar en svensk mamma som uppfostrar mina barn med passion  (finns inget bra ord egentligen )  Ett 15 minuters repotage var det,, sa jag maste ju se hur de har vinklat mig nu

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
3/21/13, 12:13 PM
#133

Szirius❤❤❤ välkommen tillbaka!!! Vad roligt att kursen var fantastisk! Här har vi berg och dal banat så välkommen i gänget! Förstår din känsla - pausa- så man får smälta:) Shia din snygging!! Du måste berätta om programmet sen! Så spännande att se hur dom vinklat det, men det kan nog bara bli mer eller mindre fantastiskt tror jag❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
3/21/13, 12:30 PM
#134

Hallåjsan Szirius! Undrade för ett tag sedan vart du tagit vägen och så huxflux kom du själv in och svarade🙂

Låter som en spännande kurs du varit på bara liiite *nyfiken*🤔

Spännande Shia🙂,, jag blir också nyfiken på vinklingen🤔 *öronen,, nää, ögonen växer av nyfikenhet*

[Kathja]1
3/21/13, 12:36 PM
#135

Härligt att ha dig tillbaka S! 🤗

MathildaF
3/21/13, 6:24 PM
#136

Hej alla:) Hur mår ni? Känns som jag inte har så mycke tid längre att vara här inne. Men går ini bland och kikar lite på vad ni skriver. Men just nu behöver jag en dos av LoA fantaster;) Har hamnat i någon svacka nu igen. Har inte sålt på jobbet på 3 dagar, så har klump i magen och har så svårt att vända på känslan och stressen att sälja. Alla andra säljer men jag bara kommer fram till folk som är otrevliga och jag vet själv att jag dragit till mig de men vet inte hur jag ska släppa de. Igår bröt jag ihop inne hos min chef när han frågade hur de gick för mig. Jag sa att jag kände press och inte vet om det bara är en svacka eller om jag inte passar som säljare. Hak sa att han såg potential hos mig, att jag är flitigt, har hög arbetsmoral och jag egentligen sålt bäst av alla nya i början då alla min sälj har gått igenom. Men han sa också att jag behöver vara hårdare mot kunderna, ta fighter och inte ge mig förrän kunden slänger på luren. Gick till jobbet idag med ny energi, eller de trodde jag. Men allt fortsatte i samma spår, inga sälj, otrevliga kunder o v klump i magen. Fick ångest och ville bara gå hem. Slutade med att jag bröt ihop framför min kollega som fick trösta mig. Sen gick jag in till min chef o v sa att jag kört fast och att jag gärna ville sitta och lyssna på hur de andra säljer, vilket jag gjorde i ca 30 min tills jag samlat mig och kände jag fått lite inspiration. Satte mig och började ringa igen men sålde inte ett skit, hade inte ens några bra samtal. Jag fattar inte varför jag håller på såhär. Trivs med allt annat men har så svårt att ändra vibration….jag får panik. Hur ska jag vända denna spiral uppåt igen? Hoppas på att bara bryta ihop ikväll, gråta ut och sen släppa de….

crinalina
3/21/13, 7:06 PM
#137

Szirius! Välkommen hem! Alltså hem hit till oss här inne! ❤️ Ditt uppåt kommer när det har gått en tid och du har landat klart i allt det nya som du har tagit in och släppt ut. Ge det tid. 🙂

Shia, du måste ju berätta vinklingen sen. Vi vill ju gärna veta hur du känner för det. Men det var nog jättebra, och du är verkligen jättefin! ❤️

MathildaF, åååh vad jag känner med dig. Jag känner igen känslorna så väl. Jag jobbade som telefonförsäljare ett tag här nere, ringde till Sverige. Det var ingenting för mig kan jag säga. Det var innan jag visste så väldigt mycket om LoA, men jag försökte ju gå in varje dag med ett positivt tänkande och förutsätta att jag skulle sälja, att de jag ringde till skulle köpa. Jag har inga råd att ge dig, mer än att du ska lyssna på dig själv. Mår du dåligt av jobbet så leta något nytt. Det finns inget som säger att man måste stanna på ett jobb bara för att man bara har jobbat där en kort tid. Alla är inte menade att vara säljare. Jag var det inte. Du kanske är det, det känner bara du själv. Lyssna på vad ditt hjärta säger. Kram ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
3/21/13, 7:20 PM
#138

Jag håller med Crina! 🙂

MathildaF
3/21/13, 7:52 PM
#139

Fast de jobbiga är att jag trivs s bra med jobbet i övrigt! Älskar mina arbetskollegor och tycker att det är ett skitkul jobb när jag har bra samtal, även om man inte alltid säljer så är ju en del samtal bara kul. Men nu jag ju börjat dra till mig jobbiga/otrevliga människor av nån anledning vilket gör mig stressad och ge mig klump i magen. Kanske är jag en säljare kanske inte men känner ändå att det är för tidigt att säga. Har sålt bra innan och kan inte sätta fingret på vad jag gör annorlunda nu och vad sim stoppar mina sälj. Eller det är ju jag dom stoppar det men vet inte vad jag gjorde innan som var bättre. Tror även att detta jobb är bra för mig och få mig att utvecklas som person. Att våga vara framåt, säga ifrån osv. Så även om det inte är något jag skulle orka jobba med i flera år så tror jag iaf att det är en bra erfarenhet. Men de återstår att se. Måste bara bli av med den negativa energin jag utstrålad just nu

Annons:
MathildaF
3/21/13, 8:02 PM
#140

❤❤❤ kram på er

crinalina
3/21/13, 8:07 PM
#141

Då så, du kan vi gå vidare i nystandet! :D 

Kan det vara så att det som har förändrats är dina förväntningar på dig själv, och att du skall sälja? Att i början så hade du inte de förväntningarna för att du var ny och alla sälj var en bonus, men nu när du har gjort det ett tag så börjar du känna att du SKA och BÖR sälja och att du då också har skapat en rädsla för att du inte kommer att sälja? Och att du sedan har börjat vara rädd och förvänta dig att det ska gå dåligt och du ska få otrevliga samtal? 

Så vet jag att det var för mig, fast jag var inte helt medveten om det då. Och så helt plötsligt så hade jag några kanonbra dagar när jag sålde superbra, och då började jag genast oroa mig för att jag skulle tappa det och så gjorde jag ju naturligtvis det.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
3/21/13, 8:41 PM
#142

Mathilda, det du erbjuder är ju något som ska vara till /nytta glädje till dom du ringer till. Det är mkt fokus på sälj sälj sälj, i mina ögon erbjuder du något till en annan människa och det gäller att hitta de människorna och kanske förklara produkten på ett sådant sätt så att dom förstår hur bra den är. Lås dej inte på ett sälj sälj sälj. Kram

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
3/22/13, 1:57 PM
#143

Hoppar in och säger hej. Har börjat påskpynta lite varsamt denna morgon, jag gjorde 4 ägg med decoupage(?) och har kristallägg i riset. Detta är min favorithögtid, ljuset är här☀️, hos oss börjar gräset dofta, jag hittade scilla på baksidan🌺. Jag tar en stund i taget och har haft flera fina stunder denna dag.

Shia, nyfiken på att få höra mer. Eller kanske se tom?🙂

Matilda, säljer du nåt som du kan stå för? Tycker att det låter konstigt det chefen sa till dig, att du inte ska ge dig förrän de slänger telefonen i örat på dig…det är väl inte precis så man skapar sig ett gott rykte🤔? Bara en tanke från mig…😘

Otroulig! Tackar dig varmt för dina hjärtan och tankar som du sänder mig, både här och på andra ställen. Jag har inte svarat på dem, men de värmer ska du veta!

[Kathja]1
3/22/13, 2:54 PM
#144

Själv är jag sådan som nu för tiden ALLTID glömmer bort påsken. Plötsigt är den bara här. Så jag tänker att det inte betyder något för mig så då kan jag strunta i den. Som tur är har jag en man som skiter i vilket och barnen har ju flyttat. Så jag lyder mitt eget råd…gör det som känns bra. 😎

Otroulig
3/22/13, 3:12 PM
#145

Jag tycker påsken är kanon!! Inga krav alls som på julen, allt man gör är bara bonus:) Och härliga färger och god mat. Vi brukar gömma påskägg, vi vuxna letade själva tills barnen kom, men nu är det barnen som letar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
3/22/13, 4:21 PM
#146

Jag är så sjukt less! Just nu är jag vansinnigt less! Jag har maxat krediten på mitt seat-kort, jag såg i deklarationen att jag ska betala drygt 3000:- i restskatt, ingen middag är uttänkt fast alla utom jag varit hemma hela dagen, kommer hem från jobbet och är vrålhungrig, får näsblodet från niagara, och nu stack sambon ut och ska motionera när han haft hela dagen på sig! Svärmor är fortfarande kvar, efter fyra veckor, tack och lov åker hon hem i övermorgon. Åh jag vill bara vråla! Fanskap också! Och DÄR kom nog en liten dipp som lyst med sin frånvaroi månader, välkommen fanskap!

Annons:
[Kathja]1
3/22/13, 4:34 PM
#147

Ut med skiten!!! 😈

målle
3/22/13, 4:41 PM
#148

Ja det är på g. Jag kan med väldigt stor säkerhet säga att det beror på "veckan" har nog börjat ana ett svagt mönster i att jag lätt flippar ut mot slutet på "veckan". Och är jag då samtidigt hungrig kan mkt kännas fel :)

målle
3/22/13, 4:43 PM
#149

Pms heter det innan mens, vad hater det efter mens?

Otroulig
3/22/13, 5:48 PM
#150

Målle 😃 " Välkommen fanskap"  ursäkta mig men jag är lite glad för din Premenstruella (ja vad heter det sen? borde vara Postmenstruella. Så PMS som PMS.) för då tittar du in här. Knäppt va!! Men jag älskar dina inlägg😍 även när du dippar.

Jag tycker du har ett underbart tålamod med att få en extra inneboende så länge 🏆 till dig.

Andas så går det över eller slå på några kuddar.

Just NU mår jag kanoners….hahaha jag hann bara skriva det så fick jag en liten utmaning av vår strulputte på jobbet från Grekland. Men efter lite tjafs så är nu det avklarat. OCH jag mår FORTFARANDE kanoners 🏆 till mig!!

 Jag är FÖRVÄNTANSFULL, pirrig, nyfiken, glad, hoppfull, FRI, tillitsfull, oskyldigt blåögd, naivt bekymmersfri, totalt ansvarslös….och det är fantastiskt skööööönt. 🍸🎈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
3/22/13, 7:08 PM
#151

Haha otroulig! Jag har ju mått så bra i flera månader nu att jag inte alls velat titta in här eller än mindre skriva ngt till er gobitar, men samtidigt visste jag att jag skulle kika in här OM och när en eventuell dipp skulle dyka upp, för nog visste jag att en sådan skulle komma och här kom den! Och genast vill jag hänga här med er igen! :) och det bästa är ju att jag är lika välkommen som förr!

szirius
3/22/13, 7:18 PM
#152

Välkommen igen Målle! Blir bara lite nyfiken på varför du bara vill vara här när du har en dipp… är detta stället kanske förknippat med hur du mådde innan? Man kan ju faktiskt STRÅLA på sitt allra bästa vis här inne☀️ och skänka positiva vibbar till andra🌊 när man är på topp oxå😉. Så du är alltid välkommen.😘

målle
3/22/13, 7:33 PM
#153

Szirius, nebj nej! Jag skrev och hängde här när jag mådde toppen galant men plötsligt en dag hade jag ingeb lust med er här :) jag lade så mkt tid på mig och mina och det som skedde runtomkring mig då, för det har hänt mkt positiva saker för mig sedan i höstas. Så det är inte alls så att jag bara vill hänga här vid en dipp! Men jag visste att jag skulle komma tillbaka hit pga en dipp! :) jag blir nog kvar här nu ett tag, med mer positiva ord igen :)

Annons:
crinalina
3/22/13, 7:56 PM
#154

Woohooo! Hurra för målles PMSfanskapsdipp!! 🥳

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
3/22/13, 8:51 PM
#155

Godmorgon pa er alla!! Kul att lasa dina fina ord igen malle🙂

Idag ska jag ivag pa ett tolk uppdrag, sa jag sitter har i tidig morgon med mitt morgonkaffe. Jag brukar inte ta tolk-uppdrag,, ar inte sa fortjust i att hoppa in och tolka inom ett omrade dar man inte har nagon bakgrundsinformation, det ar annorlunda om man jobbar i ett foretag tex och tolkar inom jobbet.

Men! Uppdraget i dag kanns kul, det ar Skansen VD:n som ar pa besok, sa det kommer att vara pa ett utomhus museum har i narheten av dar jag bor!
Och har star korsbarstraden i full blom , sa det ska bli skont att komma ut🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/22/13, 9:22 PM
#156

Kul, shit pommes frites jag tror jag bor nästgårds hon som är marknadsansvarig för Skansen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
3/23/13, 11:00 AM
#157

Låter underbart Shia! Här har nån kallfront blåst in. Och jag ligger i sängen med feber och snorar. Alldeles ensam hemma så rätt skönt ändå, har kollat på härliga youtubeklipp och boostat mig själsligt. Får hela tiden budskap om "action", handling! Får inte ihop det med min känsla alls. Det får visa sig.🌊

Kollade på en tapping om mirakel igen, och det slog mig NU att den gjorde jag ju innan gratiserbjudandet för kursen damp ner!🥳

Önskar er alla en fin lördag❤️

Otroulig
3/23/13, 4:21 PM
#158

Fattar inte riktigt det här. Det är tredje helgen som det är strålande väder ute och min kropp för tredje gången hållt mig på mattan, eller rättare sagt sängen. Jag var på kurs med jycken vilket innebär två timmar ute och mina bihålor började trycka. Så nu har jag inhandlat Sinova och legat i sängen med varm vetekudde över ansiktet. Det känns som att det är det jag ska göra. Men jag vill bara vara frisk och stark i kroppen nu…. Vill vara kraftfull! Inte denna vila, inaktivitet och slöande… Vill faktiskt börja leva igen!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/23/13, 6:50 PM
#159

På fredag har jag min första deadline! Ska hålla igång en liten spalt i Inlandsbladet vår lokala "tidning" som går ut till 1200 hushåll här ute på landet. Är ju lite roligt hur det kan bli när man följer sina impulser. 😎

Har ingen aning om vad jag ska skriva, vet inte ens va min lilla spalt ska heta. 🤦‍♂️Men det ordnar sig alltid. 🌊

szirius
3/23/13, 8:06 PM
#160

#158 jag förstår precis känslan…det är då attans att kroppen uttrycker vila med basta (jag har ju feber från och till) fastän huvudet tycker att kom igen nu rå, nu kör vi! Jag har legat i sängen heeeeela dagen och är urless, men bara jag masar mig ner o hämtar te så blir jag darrig i benen och varm, så det är bara att gilla ligg-läget. Krya på oss!🎈

#159 det blir kanoners såklart. Fråga Stig vettja😉Och länka sen, vi vill också läsa!🤓

Annons:
szirius
3/23/13, 10:05 PM
#161

mäh, har ni alla lördagsliv utanför sajten, va? 😉Bara jag som kollar in mellan varven, har snart läst ut min pocketbok och druckit säkert en liter te. Hoppas att ni har det bra vad ni än har för er. Känner mig lite ensam…tralalala…

[Torahzen]
3/23/13, 11:10 PM
#162

Jag lämnar ett litet tassavtryck… 

Det har varit mycket konstiga energier runt omkring mig som fått mig ur balans, på både bra och dåliga sätt. Nu är det lite stabilare. Och härligt ljust ute på dagarna och längre in på kvällarna. Härligt!

Otroulig
3/23/13, 11:51 PM
#163

Har varit på födelsedags kalas. Jag hade velat haft öronproppar, inte för att det var barn som levde om utan för att vuxna pratade så högt. Är det någon mer än jag som blir känslig för höga ljud när man inte är hundra? Ett tag var jag tvungen att lite diskret hålla för ena örat, hehe. Hemma nu i soffan, skönt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/24/13, 2:06 AM
#164

Hej, pa er! hade en bra dag igar.

Upptackte ju att skansenchefen urpsrungar fran samma lan som  jag och att hans foraldrar bor i det lilla, lilla, lilla samhalle uppe i norrland som min mamma bor och dar jag har stuga,,haha,, Varlden ar liten☀️

Kathja,, Underbart kul!!! Jag ser ju denna kolumn som en bra ovning ocksa for framtida utveckling!!!🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/24/13, 6:42 AM
#165

Det gör jag oxå. Tror att det kommer att komma något spännande ur det infallet, varför skulle jag annars ha fått det? Jag vet ju vad jag har önskat. Idag är första natten denna veckan som vi har fått sova. Jippi!!! Höglöpets är på upphällningen. Skönt att hon är snabb av sig (och att bönerna gav resultat). Vi tog vars en hund och parkerade oss i vars en soffa och det funkade fint. Så nu sover hundar och man och jag väntar på att G.G ska börja på 9an.

Otroulig
3/24/13, 10:13 AM
#166

Kära Godingar, här är återigen en underbar vår dag. Och jag ligger här med mina bihålor. Har tappat bort min Louise Hay bok, tänkte att ni kanske har koll. Vad står bihålor för? Jag hade för mig att det stod för relation, hur jag samverkar med någon. Nu är ju inte jag i en kärleksrelation annars hade jag tittat på den….. Shia tänk vad lustigt det är, men det är väl så attraktionslagen fungerar. I fredags berättar min middagsvärd att hennes bror har jobbat på Skansen i 40 år och igår skjutsade jag en vän och hon hade tillbringat hela dagen på Skansen och testat en ny app som dom håller på att utveckla:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/24/13, 10:26 AM
#167

haha! Otroulig,, visst ar det fantastiskt,, nar man uppmarksamar hur allt ar synkat!Pratade just med min mamma, hon bor ju sjalv i en liten, liten by i norrland,,,

Och ar ju varldens LoA person, sa hela konversationen ar ju sjalvklar men anda (hon ar 79, och hur pigg som helst,,, )

Hon sager: Det finns de som kanner medlidande for att jag bor sjalv, men hur kan jag vara annat an tacksam , allt ar som det ar och allt ar fantastiskt, allt ar bra! och allt kommer till mig precis som jag behover,  pengar och allt annat bara faller pa plats, sa lange man VET att det kommer att losa sig och fixa sig,, sa faller de mest fantastiska saker pa plats,, hur kan jag da bry mig om en dorr som har frusit, och inte gar att stanga ordentligt (det fortfarande -25 pa natten, och dorren har frusit den har vintern,, och gar inte att fixa till forran snon har smalt~~~) Hur kan jag vara annat an tacksam, det handlar bara om att VETA att ha tillit till att ALLT ordnar sig sa gor det ju det!!! Nar livet ar sa fantastiskt, hur kan man da vara annat an tacksam!

ja,, sager jag , hur kan man vara annat an tacksam:)❤️ 

Jag vet ocksa att hon mar bra, sa darfor oroar jag mig inte,, hon har massor av vanner, har levt ett harligt liv , aktivt yrkesliv, och har valt att leva dar hon lever,, sa det ar ok,,,,,, Men vi ar sa inprantade med att "tycka synd" om nagon som lever sjalv,, men hon mar nog mycket battre an manga som ar omringade av slakt och familj:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
3/24/13, 10:40 AM
#168

Åhhh vilken härlig mamma!!!❤❤ Hehe min är inte riktigt sån… Och det kan vara där irritationen ligger. Hittade min Hay bok" bihåle besvär- irritation mot någon närstående person, lämplig affirmation Jag förklarar att frid och harmoni ständigt ska råda inom och omkring mig. Allt är bra." Inser att när jag är själv så är det inga problem att veta att allt kommer att lösa sig. Men när jag träffar andra och speciellt min mamma så känner jag ansvar över deras oro. Då känns det som att det är min skyldighet att oroa mig lite, eller åtminstone lugna dom….

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/24/13, 10:46 AM
#169

Intressant det där hur saker hänger ihop Otroulig, hur man genom att lyssna på sin kropp lyssnar på sitt jag. 😎Säger hon som en senaste tiden har haft sådär lite lagom onti huvudet varje dag.

szirius
3/24/13, 12:11 PM
#170

#167 Shia, vilken ynnest att ha en Loa-are i familjen att hämta inspiration från! Några såna har jag då inte manifesterat😃🤪

#168 Otroulig nu är vi same, same igen😮😘. Har haft så ont i bihålorna inatt så att jag varit upp 2 ggr och hängt över pepparmynts/kamomillte-ångor. Jag har s-mor på besök apropå Hay😉🤐.Och kan hålla med dig såååå i det där att jag kan vara lugn och trygg när jag är själv men så fort jag är bland folk som oroar sig, så tappar jag fokus. Känns som att jag liksom SKA sucka och säga att det är inte lätt nu eller nåt - ja, precis som du skriver, det känns som att det är min "skyldighet" att oroa mig. Haha, så knäppt. Det är också så att om man är lugn trots att situationen man befinner sig i är väldigt labil, så kan man få höra att man är ansvarslös, inte fattar allvaret, lever i det blå, måste växa upp etc. Men utstrålar man oro så slipper man höra sånt, då anses man ta ansvar. HELT Galet!När det är ganska så precis tvärtom!S.mor har också en starkt övertygelse att man måste kriga sig fram och jag vill ju så gärna gå en mildare väg fram…följa med energier, lyssna inåt, allt har sin tid, inte pressa och forcera, medan hon kör i race 200 och har alltid gjort så hon vet ju inget annat, såklart att hon tycker att det är enda sättet som funkar….och hon blir galen på oss.

Jag insåg detta igårkväll, att jag "följer med" i oron snarare för att undvika påhopp än för att jag blir smittad. Fast det är ju inte alls så jag vill bemöta denna situation! Men just nu är jag såpass däckad att jag låter det bero och tar nya tag inför nästa helg, då vi också ska umgås.

Jag har f.ö inte hunnit med vad som hänt dig Otrolig, när jag varit borta. Jobbet var inte menat för dig, utan ett ännu bättre väntar, är det så?❤️

Otroulig
3/24/13, 12:28 PM
#171

Precis så Szirius!! Det känns så avigt!! Men tänk vad långt vi måste kommit när vi känner så här!! Att vi känner hur avigt det känns att plikttroget följa med i omgivningens tanke mönster. Stämmer fint med jobbet, det var inte mitt och inte någon annans heller. Dom drog in tjänsten för tillfället. Jag hade en svacka av totaltvivel på allt inklusive LOA. Nu pendlar jag mellan total tillit och pirrig förväntan, till oro om pengar ( det känns väldigt ovant, haha) men mest sitter jag i någon slags lugn förvissning om allt allt kommer att lösa sig. Jag vill ju helst stänga dörren och gå vidare, har fått frågan om förlängning men har inte tagit nåt beslut. Låter det bero. Där kommer ju de gamla tankarna in, att man måste dra in pengar till makaronerna;) Det lustiga är att just nu är det roligt att jobba:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
3/24/13, 5:00 PM
#172

❤️❤️🤗

Tack for insikten! Kom pa att jag drar mig oxa for att verka helt obekymrad och i det blå när folk omkring mig ar upprorda eller oroliga over nat.. for att kunna passa in kanske, kunna prata med dom. Sa jag dras med i konversationer som inte kanns bra, som att t.ex prata om budget nar vi planerar nat istallet for att fokusera pa vad vi verkligen vill gora eftersom jag vet att pengar ar irrelevant. Eller bryr mig for mycket om vad folk ska tycka om mig om jag bara verkar obekymrad. Ahh, det ar ju DARFOR jag hanger kvar har lite halv-utanfor den skona kanslan!!!

Marc framst, jag ar sa himla medveten om att han kommer ha en san massa invandningar om jag sager vad jag verkligen tanker sa jag blir helt trott. AAhrg, jag vet ju att han kan hanga pa i min varld istallat.. :)

SHIAWASE
3/24/13, 7:57 PM
#173

Godmorgon! Har precis vaknat (kl. 3:30😮) ,, Sa ar livet med deadlines, men jag har sovit 5 timmar faktiskt, och har bestamt mig att nu ar det tillrackligt, sa det verkar vara det ocksa,,,Intressant🙂Men innan jag sater igang maste jag ju starka mig med kaffe och er fina!

Det dar med att anpassa sig pa detta aviga satt~~Jag och mamma pratade om det igar ocksa.Jag har namligen aldrig gjort det(inte nar jag var yngre heller, det ar darfor jag inte hade sa manga tjejkompisar, utan mer killkompisar antar jag🤔), och folk kan da tycka att man ar "kall" och ointresserad av dem. Men sa ar det ju inte. ❤️Jag kan bara inte sitta och sucka eller dras med ..Och mamma ar precis likadan,, hon kan bara inte sitta och delta i konversationer om krampor och om hur varlden ar hemsk (hihi,, detta ar ju ca 80-ars kompisgang ✨ ) ,, och da tycker ju de att hon ar kall , okanslig etc. Sa hon umgas med manga som ar mycket yngre. Hon sa ocksa igar:

" Varlden har ju blivit saaaa mycket battre!!!! "

Nu i dag ska vi till svarmor,, i tre dagar~~~~ Dar kan man snacka om nego-prat,, i timtal😛Men jag kopplar bort mig sjalv och sitter och svarar med ett leende, men ar liksom inte "dar" sa da far det ingen inverkan pa mig. Sedan har jag ju som sagt mina deadlines, sa jag maste ju "tyvarr" jobba en del👍

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/24/13, 10:06 PM
#174

Så fantastiskt med en mamma som är som din, så oerhört annorlunda merparten av alla andra i den generationen, så befriande!! Jag har upplevt andra människor som inte är så, men själv är jag så oerhört präglad av offer rollen, så jag blir så fascinerad:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
3/24/13, 10:27 PM
#175

Och jag funderar hur lång tid det tar att bryta mönster…tycker ju att jag själv ofta kan känna sån pepp och glädje nu för tiden, inför att fokusera på att världen har massa GODA människor, det finns underbara saker som sker överallt, varje blomma är ett mirakel  osv.- och jag är sugen på att leka med andra, men så hittar jag liksom inga i min omgivning …kanske är jag inte redo än, jag vet inte….tycker att jag mer och mer bara väljer bort gnällspikar men undrar var alla genuina människor är som ska komma IN, för jag vet ju att de finns! Alltså inte så att det bara blir ytligt, för såna har jag stött på, som kan VERKA positiva och glada men där det inte är genuint och det snarare finns en rädsla att känna efter minsta lilla. Allt måste få finnas, jag är en förespråkare för helheten, fint o fult o glatt o ledsamt, ALLT - bara det inte blir att man fastnar. Om det man talar om vilar i kärlek, även om det tex är smärtsamma saker, så fastnar man inte, då blir det en våg, en rörelse som är levande. Och SÅNA möten är så häftiga! Såna som vågar pendla, som kan gå emellan olika känslolägen snabbt.

Jag håller mig öppen iaf.Hoppas jag😃

linnease
3/25/13, 1:36 AM
#176

Sa fort det kan ga att skifta saker ibland!! Och sa coolt hur varlden runt omkring svarar direkt! Insikten ovan i #172 fick mig att skifta tankar och forvantningar, och Marc  svarade pa det direkt, sa himla haftigt!!! Vi hamnade pa kopcentrat idag och istallet for att leta efter billiga grejor kopte han och kollade efter en massa saker han verkligen ville ha istallet, och kopte en del till mig med! Sa coolt. Och EXAKT det exemplet jag skrev om i #172. ❤️☀️🌈🎂✨🎁😃❤️

      ❤️Varldens basta Markie!! ❤️

SHIAWASE
3/25/13, 3:48 AM
#177

Wow! linn:) fantastic❤️ Det ar ju just darfor som det ar saaaa braaa att SKRIVA! For mig har allt forandrats sa mycket sedan jag borjade skriva har inne,, och nu har jag nagra saker som jag vill"fixa" till, sa  jag ska nog ta och satta igang att Skriiiiva!!! Min blog ligger  ocksa lite efter,, sa nu ska det bli av att skriva,, Harinne kan man skriva mer konkreta saker an pa bloggen… Tack Linn 😍

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/25/13, 7:57 AM
#178

# 175 Det tar flera år att ändra ett tankemönster eller sätt att vara så att det blir det naturliga - men en förändring kan ske på en sekund.

Se det lite som när man trampar en stig i skogen. De första femtioelva gångerna man går där syns det nästan inte, sedan märker du den själv och så så plötligt kan även andra se att där är en stig som DU har trampat upp. Och sedan måste man underhålla den så att en inte växer igen, men när du har kommit till stadiet att även andra märker din nya stig så kommer de att gå där MED dig och då är den där för alltid.

Otroulig
3/25/13, 8:05 AM
#179

Häftigt Linn!

Tack Shia, det ser jag fram emot!!

I dag vaknade jag med en jävlar anamma känsla. Gick upp innan sista väckarklockan ringde. Det känns som att jag är på hugget. Har ju haft en passivitets period, boffat onyttigheter och druckik vin.

I natt drömde jag att jag var jättetjock, kunde ställa en tallrik på magen😃. Sen gjorde jag upp med en snubbe som antastat mej ( i drömmen alltså, jag höll fast honom på ett bord till allmänn beskådan och vi filmade honom.)så det känns som att jag är på väg in i en mer konstruktiv fas. TJOHO🥳 dessutom är bihålorna lugna och fina idag. Och faktiskt - jag kom inte ihåg var jag jobbade när jag vaknade!!

Nu lite Diamond alignment sen mot jobbet. Puss alla finingar - ha en underbar dag/ kväll!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/25/13, 8:34 AM
#180

Hej pa er fina,,☀️ harligt att lasa Otroulig,, du utstralar harlig energi!!!!❤️ Som ni vet sa har jag ju diverse uppdrag,,, ett som jag har haft senaste halvaret ar att sammanfatta innehallet i brev mellan en skandinavisk person som sitter i fangelse hari Japan och den personens familj. DET intressanta ar ju att HELA familjen, aven personen sjalv, ar ju precis som vi ar har inne(andlig , Loa och allt),, sa det ar fascinerande att sammanfatta alla dessa, aven fast det ar tragiskt , for det verkar som om personen i fraga ar oskyldigt… Men idag har jag fatt en kanalisering som nagon i den personens familj har skickat till hen,, (sakert mamman) .. OCH jag tanker,, vilken tur att det ar JAG som har fatt uppdraget att oversatta alla dessa brev, for jag forstar PRECIS vad de pratar om! (De skulle bara veta vilken fantastisk oversattare de har fatt tag pa, hihi) Min Japanska kollega (som jag har fattt uppdraget ifran) ar namligen TOTAL kristen,,, och hon har nog valdigt svart att forsta den kommunikation som vaxlas emellan dessa personer….

Nu ska jag ta och satta mig med dena kanalisering,, fantastiskt tycker ni inte? hur LoA verkar och vidarbefordrar sadant som passar in pa oss!!! (mina barnbocker (jap-sve) oversattning ar ocksa ett sadant "bevis"), jag tror namligen inte att NAGN annan an jag skulle kunna oversatta dessa, de ar FOR djupa,, MEN for mig HELT naturliga och sjalvklara❤️

Tack Universum!!! Jag kan ju inte annat an att ha FULL tillit!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/25/13, 9:42 AM
#181

Så fantastiskt Shia, tack för att jag får en bekräftelse att mirakel händer, att allt är för allas bästa, att det finns en fantastisk kraft större än vad vi medvetet förstår, som verkar och agerar för allas bästa❤❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
3/25/13, 10:33 AM
#182

#176 det där känner jag igen😘man tror att man vet hur ens partner ska reagera och så sitter knuten där😇, men om man bara luftar och är sann så kan allt trollas bort på en sekund! Härligt för dig🙂

# 178 fint skrivet och så sant. Jag är rastlös!🤪😇

Jag är inne på 8:e dagen nu med snor o allmän "flunsa" men idag ska jag BARA ligga i sängen. Och jag låter alla tankar komma och gå, jag gör inget motstånd, försöker inte styra åt nåt håll. 

Vill bara säga att jag är imponerad och inspirerad av er härinne!

Tack!

[Kathja]1
3/25/13, 11:03 AM
#183

💋 till er alla fina.

szirius
3/26/13, 8:52 AM
#184

God morgon alla finingar! Klockan är ju inte ens 9 och det känns som att det är lunchdags, betyder att jag är på bättringsvägen😃Kan även andas med näsan idag, wihiii🥳☀️

kunde inte låta bli att sjunga igårkväll, lite egen tonhealing😇så idag har jag whiskyröst, sexy😍

Shia❤️! Önskar att maken också kan öppna sig för översättningar han gillar, det skulle bli mindre mutter här hemma då😉 men allt är som det ska, tralala.

[Torahzen]
3/26/13, 12:55 PM
#185

Gott att du har kryat på dig! 😃

Otroulig
3/26/13, 10:20 PM
#186

Men vad gör ni alla?? 😕Ville läsa något inspirerande!!😂

Härligt att du kryar på dig Szirius. 🌺

Jag har försökt att skriva in en ansökan i web miljö, sista anmälningsdag i morgon….det gick sådär. Efter att ha skrivit in alla datum och tider och hela baletten så låser sig allt 😕….kanske inte ska ha det jobbet då…

Idag är det andra gången en leverantör säger nääääämen vad synd, vi har precis anställt en, men du hade ju passat perfekt…Hehe, och jag bara ler inombords åt universum. Det känns verkligen som Universum eller Gud har humor. Dom retas lite mä me´😜

Puss på er alla och gonatt, Gomorron till Shia, hoppas ni har det mysigt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/26/13, 11:00 PM
#187

Tänk vad bra jobbet du får kommer att vara då! 😎

SHIAWASE
3/26/13, 11:26 PM
#188

Godmorgon!!
Jag befinner mig hos svarmor,,,, sa det ar en aning svart att fa nagon tid,, maste namligen fixa undan massa jobb ocksa!!

MEN vi ska aka hem nu pa morgonen~~ Sa jag dyker upp har senare,,🌺 Maste inspirera mig sjalv ocksa efters dessa dagar (hihi)❤️

Otroulig,, Universum har forberett nagot alldeles fantastiskt for dig!!!!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
linnease
3/27/13, 5:58 AM
#189

Ah sa skon energi harinne! Jag har hjalpt till tva dagar nu i Marcs bilverkstad, haller pa att fixa men en av hans egna bilar. San heeeeelt annan miljo, verkligen i den "gamla" varlden for mig, jobba fysiskt, grabbigt, "gamla" tankemonster och varldsuppfattningar hos dem runtomkring. Skont att komma tillbaka hit och tanka lite LoA-kansla!! ♥♥

#182 ja! Och sa coolt att allt bara skiftar runtomkring bara jag insag det jag insag, vet inte om det framgick helt tydligt, men jag sa inte ett ord om det hogt liksom, pratade inte med Marc om det, han bara "plotsligt" andrade sig framfor ogonen pa mig, och visade den har andra sidan som jag sa kannt pa mig att han oxa har nanstans dar innerst inne :)

Ah, ser fram emot att hanga lite har och lasa mer imorron, nog dags att stanna hemma fran verkstan och hitta LoA-vibben ordentligt igen!

[Kathja]1
3/27/13, 7:13 AM
#190

Dagens reflektion är att det tycks som att allt fler människor känner av fullmånen! Förr, i min vänkrets iaf, var det bara ordningsvakter som kunde vittna om att fullmåne-nätter alltid var galnare att jobba. Men nu tycker jag att var och varannan människa påtalar att de känner av fullmånen.

Vad tror ni - är det så att många är känsligare nu efter skiftet eller kanske det bara har blivit för att man pratar om det mer? Interessant iaktagelse iaf. 😎

Förutom det ska jag jobba idag  - första dagen efter 2 veckors ledighet. Peppad? Not! Det har varit super skönt att vara ledig även om jag inte alls fick gjort det hag hade tänkt eftersom den mesta tiden har gått åt till den löpande hunden med vidhängande hanhund. 🥵

Men det blir ju alltid bra när jag väl är där och det är ju det viktiga.

Ha en super duper dag alla fina! 💋

Otroulig
3/27/13, 8:08 AM
#191

Fullmåne prat, Jaa men jag tycker det har accelererar de sista fem åren kanske. Känner många som påverkas. Åh vilken fin spalt det kommer att bli, vad kul. Det måste vi ju få läsa Kathja! Har en underbar morgon med soooool, snart ledigt här i 4 dagar det ska bli skönt. Jag lyckades med en rolig grej igår, var stressad och i ofas och lyckades uppge ett fel nummer till en speditör, så 2600 kg är på väg till Holland istället för till Mozambique. Ooppps! Men har världens bästa speditör och leverantör så det kommer säkert att lösa sig idag. Jag tycker att det är lite kul med att göra tokigheter, man får skratta lite åt sig själv:) Jag skrattar och ler åt allt nu verkar det som, vilken härlig känsla!! Kram på er alla

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/27/13, 8:32 AM
#192

Mina fina vanner!!! Har hemma nu!!! Yey!! efter nagra dagar hos in Mindre positiv svarmor, hihi,, ,, nu ska jag ivag och instruera,, MEN

vill bara slanga in en sak!!

Ni vet ju jag har ju affirmerat OVERFLOD av PENGAR LAGOM MED JOBB,, det ar pa gang,, overflodet har inte infunnit sig annu, och jobb ar jag fortfarande oversvammad av,, men jagmarker pa de jobb som dyker upp att ett skift ar pa gang!!! harliga underbara universum, Yes!!!❤️

Ikvall, nar jag kommer hem ska jag ta och verkligen umgas med er alla fina!!!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
3/27/13, 10:05 AM
#193

Hej på er alla fina godingar!🌺

Här skiner solen med vårvärmande strålar☀️😍Det händer nått i kroppen sånna här härliga vårliga dagar och fullmåne nätter🤔, det liksom spritter till av liv och rörelse *hihi*

Mys väder!

Just nu käns det som dörrarna till mina invändiga rum står lite på glänt både här och där, så känslor/tankar far lite hit och dit efter en tids stillastående,, Dags att kliva in och damma av tror jag.😘

Otroulig
3/27/13, 10:31 AM
#194

Rore, lite vårstädning;) Lite vädring med korsdrag så är det klart:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
3/27/13, 10:34 AM
#195

Hahaha Otroulig, precis. ❤️

Annons:
szirius
3/27/13, 11:12 AM
#196

Hej allihop! Tänka sig att vi har snö, haha, men inget förvånar mig längre och jag tar det med ro…det lär hinna smälta o bli varmt igen till påsk hur som helst, och om inte, så är det som det är.

Jag verkar behöva fortsatt tid inåt, blir påverkad av fb tex och hamnar i stämningar som tar en stund att skaka av. Och konstigt nog är det när folk skriver nåt BRA. Jag blir inte wiiiii, som om ni härinne berättar nåt härligt❤️ utan jag blir mer tyngd…kan inte säga vad det beror på, det är inte avundsjuka heller. Jag gissar att det är en stämning i mig nu som inte strålar tillit inför mitt EGNA goda flöde, som jag då påminns av…

Hur som! Jag mår bättre. Och sjunger på " bättre o bättre da för daa" 😃🤪

Håbe
3/27/13, 4:34 PM
#197

Jag går omkring och försöker släppa en olustkänsla från igår. Jag vet dessutom att den är fånig och obefogad, men likväl…

Jag förväntades vara med på en sak som jag bara inte ville, en mamma-son-match på innebandyn. Jag är verkligen ingen bolltjej. Jag har noll bollsinne. Hela min kropp sa ifrån och jag blev bara trött, arg och hade ont i huvudet. Sen bestämde jag mig helt enkelt för att jag MÅSTE faktiskt inte, jag kan säga att jag kommer inte att vara med på det här. Sonen är dessutom fortfarande förbjuden att spela så jag skulle inte ens göra det för hans skull.  Så jag sa nej till att vara med och sa faktiskt som det var, att jag vill inte, det är inte min grej.  Och sen dess går jag och känner mig som värsta tråkmånsen. Hon som inte kan bjuda på sig själv för barnens skull. Inte så lätt att lyssna på sig själv och göra det man mår bra av, om man ska få dåligt samvete av det 🤔.

[rore]
3/27/13, 4:42 PM
#198

Ajajaj Håbe!

Nää det är verkligen inget vidare när det blir på det viset. Samtidigt så tänker jag att det är en hjärnkonstruktion som följer ett Invant mönster.

För mig handlade det om träning att göra som du gjorde och det tog minsan tid innan det dåliga samvetet gav vika. Det dyker fortfarande upp emellan åt😞,,,,och då gäller det för mig att vara vaksam på vad som sker i mitt huvud och korrigera den felaktiga tankekonstruktionen som slår ner på mina egna val,, för om jag inte gör det,, utan gör det som förväntas/eller som jag tror förväntas av mig,,,,, då vaknar *gnällkärringen i offerkoftan😡och henne gillar jag inte särskillt mycket heller😛

Tanke kramen till dig och hoppas du landar avslappnat och bekvämt i dig själv snart igen😘

crinalina
3/27/13, 6:16 PM
#199

Ja, det där känner jag igen. Och precis som Rore skriver så krävs det en viss träning av att säga nej av "enbart" den anledningen att man inte vill. Men håll i bara så kommer det av sig självt efter några gånger. 

Det dåliga samvetet är precis som Rore också skriver ett invant beteende, ett inlärt sätt att tänka. Det är inte äkta, det är konstruerat av samhället och det vi fått med oss genom livet. Vi ska inte göra andra besvikna. Det är fult att inte göra allt som alla andra vill att vi ska göra. Det är fult att göra det som man själv mår bra av. 

Det lustiga är att i de allra flesta fall så är det inte så många av " de andra" som egentligen bryr sig. De har fullt upp med att göra det som de gör ändå. 

Vad kan man göra? Det enda jag kan komma på är att förstå att det är en inlärd reaktion att få dåligt samvete när man säger nej, och sedan nysta sig ut från det därifrån. 

Du gjorde inget fel. Du gjorde rätt. 

Kram 🤗

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
3/27/13, 8:00 PM
#200

Hurra för dig Håbe🥳 även om det inte känns så nu.

Precis som ovan skriver, det krävs övning, övning, övning. Speciellt när det har med barnen att göra (gissar jag då, eftersom jag inte har några) DÄR kan nog mamma ängesten sätta in. och den fyller ingen som helst funktion - snarare tvärtom.

Himla bra av dig!! Nästa gång går det lättare!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/27/13, 10:27 PM
#201

Jattebra gjort Habe!!!

Jag gor absolut inte nagot som jag inte vill! Avskyr boll-sporter men nar jag var liten, sa pa somrarna pa landet sa samlades alla barn i byn och spelade fotbollvarje kvall, alla moliga aldrar bara pa kul. Jag avskydde det, men kunde inte saga nej,… Men sedan nar jag kom till Japan,, sa borjade jag hitta mig sjalv, och sa till mig sjalv att ALDRIG mer ska jag gora nagot sadant bara for att inte gora andra besvikna, eller for att inte verka trakig etc.

Sa inga mammor har kan fa mig  att stalla upp pa nagon bollsports event , och det ar sa SKONT nar man kan saga nej utan minsta gnutta av daligt samvete!!! Det kommer att ga lattare och lattare, och kannas skonare och skonare!!!Heja dig🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
3/27/13, 10:33 PM
#202

Hurrar jag med, Håbe😘!

Igenkänningsfaktorn är stor😉. Har blivit rätt bra på att säga nej, men det dåliga samvetet däremot hänger sig kvar på ett tjurigt sätt. Men jag har bestämt mig för att det inte ska få hindra mig att säga nej till saker, jag gör som Crino skriver, försöker hitta förståelsen att det är ett gammalt mönster i mig, det är inte sant att jag behöver skämmas, jag är inte mina tankar osv. Om inte det hjälper så får fuck it -känslan peppa mig lite,  " jamen skitsamma - de får väl tycka vad de vill om mig - inte mitt problem!"

Om du tycker att det är det värsta som kan hända, att bli kallad tråkmåns, så gör nåt bra av det!

" jag BEJAKAR min tråkmånsighet!"  "Jag är STOLT över att vara en tråkmåns!" Yihaaaa! 🥳

Annons:
linnease
3/28/13, 2:43 AM
#203

Tack for paskagget MissI!!😃

Håbe
3/28/13, 6:20 AM
#204

szirius- "Jag bejakar min tråkmånsighet!" Ha ha, den ska jag sno och använda som mantra tror jag 😃.

Ja det sitter nog djupt i det där att bry sig om vad andra ska tycka. Skönt att höra att det blir lättare. Fast nästa gång är antagligen (förhoppningsvis) sonen med och då blir det lite annat läge. Då kanske jag vill vara med för att det gör honom glad och det är skillnad.

Tack för det finna påskägget MissI ❤️

Otroulig
3/28/13, 7:56 AM
#205

Tack för påskägg Miss❤ Och Tack fina Shiawase en gång till❤❤ Just nu flödar tacksamheten, skulle väl egentligen skriva på tacksamhets tråden men ska skutta iväg till jobbet. Jag brukar snabb tanka här på morgonen. Kram alla underbara ha en härlig dag!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/28/13, 8:02 AM
#206

Ha en bra dag Otroulig!!!!!☀️ Tack sjav~~

Och jag klarade ju min audition haromdagen (skrev om det i en annan trad)!! Det intressanta ar ju att nar det handlar om manifesteringar av detta slag (som min bok, och detta) sa hoppar jag inte upp och studsar, utan ar lugn,, saaa lugn sa jag undrar om det kanske inte blir av typ. men jag har upptackt att detta lugn kommer nar en manifestation som ar "the next logical step" infaller.. Nar det ar sa sjalvklart sa vi bara kan satta oss ner och saga ,, ja naturligtvis, sa skedde detta just nu~Jag har ju inte fatt nagra detaljer annu, sa jag vet ju inte om det blir reguljart eller inte,, men formodligen,, och det kan vara ett KUL program, (ett som jag faktiskt har fatt en ide om att salja in till Svensk TV~!!precis just nu i detta ogonblick,, Skulle gora sig BRA i svenskt tv-format ocksa namligen!!,,, WOW,, en ny ide, nu kan jag ju inte avsloja innehallet heller, haha, sa att ingen "snor" min ide) Ha en fantastisk dag alla fina vanner!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
3/28/13, 9:50 AM
#207

Här kommer et till tack för påskägget MissI! 👋

crinalina
3/28/13, 7:05 PM
#208

Och ännu ett! Tack så jättemycket MissI! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
3/28/13, 7:08 PM
#209

Och Shia! Det så självklart att du ska göra sådana där saker så jag glömde till och med bort att säga grattis! 🙂 Men Grattis! 🌺

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
3/28/13, 8:04 PM
#210

Godmorgon pa er!!! Har insett att det ar pask🌺Efter att ha kikat in pa FB, pask firar jag ju inte alls !! Skulle ju vara kul att hitta nagra paskagg till barnen kanske i och for sig,, Kan ju finnas pa nagon affar dar de saljer vasterlandska matvaror, saker etc… Men glad pask pa erl som firar det 🌈 Har ar klockan fyra pa morgonen! kroppen har liksom vant sig att vakna vid denna tid~~Skont med tyst och lugnt, barnen har lov fran skolan ocksa (Har borjar skolaret April, slutar Mars, sa de har haft avslutning och borjar nytt skolar den 8:e april),,, sa inga som behover vackas eller sa,, bara minsta som ska till dagis senare!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/28/13, 8:35 PM
#211

Godmorgon fina du! Själv sitter jag på jobbet och fryser, skulle mest vilja krypa ner under täcket och somna till en film. Men får spara det tills i mon då jag är hemma igen.

Jag är inte mycket för att fira påsk heller. Jag har en förskräckligt ful väldigt GUL väldigt SYNTETISK duk som går under namnet den PolskaPåskduken som ska ligga på köksbordet, men annars kan det vara faktiskt. Och i år är det bara jag och älsklingen hemma så det blir allt som vilken annan helg som helst. Lika skönt är det.

crinalina
3/28/13, 8:51 PM
#212

Jag har aldrig varit mycket för att fira påsk, mer än när jag var barn. Det enda jag alltid brukade göra var att köpa påskägg, och äta några kokta ägg (men det gör jag ju ändå). I år blir ingen skillnad. Vi firar ingen påsk, men däremot så har vi ju lite extra ledigt så det blir lite annat än en vanlig helg ändå. 🙂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
3/28/13, 8:54 PM
#213

Tack MissI för påskhälsningen :)! Glad påsk på alla här. ❤️


[Kathja]1
3/28/13, 9:09 PM
#214

Jag jobbar ju på schema så det spelar ju ingen roll vilken dag det är, jobbar på som vanligt iaf.

Otroulig
3/29/13, 11:21 AM
#215

God förmiddag finisar!

Sitter här och för första gången på länge känner jag att jag har energi 🥳 och det är så härligt!! Det verkar som att mitt kök ska saneras, fick lite hjälp av mig själv igår när jag la en grytlapp på en platta som var på, så nu luktar det rök . Så tokigt det kan bli 😮 Men jag har ju nämnt vårstädning och korsdrag här inne i en tråd, så det kanske var en liten manifestation helt enkelt🙂 

Det är strålande vår väder ute, så det kommer att bli några timmar i äppelträden under påsken. Ikväll ska jag bjuda grannarna på mat, så jag ska laga lite mat oxå. Hoppas ni har en fin dag alla ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/29/13, 11:26 AM
#216

Ah!!!! Harligt Otroulig,, vilken underbar dag och kvall du kommer att fa:)🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
3/29/13, 11:31 AM
#217

🤗 fina Shia❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/29/13, 2:20 PM
#218

Godkvall alla fina!! Det verkar vara jag och Otroulig har inne just nu !! kul❤️alltsa inte att det bara ar vi tva, men det ar sa kul nar kommentarer kommer pa engang som i Krissegy's trad!!:) Jag ska snart sova,, upp igen vid tre-fyra imorgon,, verkar ha vant mig och det ar faktiskt skont!!!

Mar bra och ar sa tacksam for alla er harinne,, tack och tack och tack🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/29/13, 2:33 PM
#219

Sov gott fina du! ❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/29/13, 3:22 PM
#220

Nu har även jag landat här inne, återstår att se om jag får sällskap… Har varit lite huslig och röjt av här hemma när mannen i livet i alla fall är iväg på möte. Men nu har jag och hundarna landat i soffan. Trött som ett as, som alltid efter en jobb-vända, men idag blev det ingen lur på soffan som brukligt. Så jag får väl se hur länge ögonen är öppna. Nu ska jag iaf mysa lite med G.G (Gilmore Girls) och en mugg te…

SHIAWASE
3/29/13, 8:43 PM
#221

Godmorgon !!! Enligt FB verkar Sverige ha ett fantastiskt pask-vader och alla verkar njuta av ledighet(i alla fall uppe i norrland🙂)

Har ar det ju ocksa fint vader,,, aven fast jag inte har haft mojlighet att ga ut pa nagra dagar.

Ska ta itu me sista sidorna av ett "tungt" oversattningsjobb (Statens offentliga utredningar,, dokument),, YES! Antligen,, sedan har jag bara massa roliga deadlines~~ Efter att ha oversatt ett antal olika av dessa utredningar, sa maste jag ju saga att det ar otroligt att det faktsiskt finns manniskor som jobbar med sadant och skrver ut alla dessa langa dokument, med langa meningar som upprepas i all oandlighet🤔

I morgon ska vi stalla ut pa en Mineral Show!! Ska bli kul med omvaxling🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/29/13, 9:04 PM
#222

Vilken spännande tid du är i Shia! Vi har faktiskt inte haft någon sol idag, men den kommer när den kommer, och nu är det ju kväll och mörker. Satt just och lyssnade på en guidad meditation"Manifest your destiny", men var lite för trött så jag nickade till några ggr. Får bli en ny vända i morgon.

Min man var idag iväg på ett möte som kan komma att generera mycket gott när alla bitar väl faller på plats. Men det var nog tufft för han har sovit sedan halv åtta, nu är klockan nio. Tänkte jag skulle hålla mig vaken så jag får sett serien The Bible som går nu i påsk. Missade första avsnittet eftersom jag jobbade.

SHIAWASE
3/30/13, 1:52 AM
#223

Yes! Nu har jag skickat ivag utredningen!!

Nu ska jag ta och stada, sedan satta mig ner och lasa alla bocker som vantar pa mig(barn/ungdomsbocker som jag ska skriva ner uttlande och rescension om for ett japanskt bokforlag) de har blivit liggande i all evighet!!🌈 De flesta av er sover val~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
3/30/13, 7:04 AM
#224

Det gjorde iaf jag, men nu är jag vaken igen. Är min vana trogen och vaknade vid klockan sex, ska bli spännande att se när jag kommer att vakna nu då vi ska ställa fram klockan.

Här har vi inga påskplaner, det enda på agendan är att få ordning på de bilderna som ska vara med i min spalt - det är inte helt lätt. De måste viss vara i en annan upplösning än det normala för att bli snygga i tryck, så nu klurar jag på hur jag ska kunna ändra dem till 300 dpi… Tackar för att Google finns!!! 🤔

SHIAWASE
3/30/13, 8:49 AM
#225

God eftermiddag!!! alla pussgurkor😍 Idag ar en bra dag!!! alla andra dagar ar ocksa en bra dag,, ❤️men idag kanner jag hur mina rotter ar forankrade och jag har for forsta gangen (nastan,,) insett, att jag faktiskt kan vara till hjalp for andra, vara en inspirator,, !! Vilken harlig kansla:) TACK💋

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
3/30/13, 9:44 AM
#226

Godmorgon alla!

Ser ut att bli en härlig dag idag. Nu är det verkligen vår. Tidig tidig vår men ändå vår. I rabatten syns både snödroppar och krokus.

I natt hade jag ett långt, intressant samtal med Gud/universum/mig själv…. Det kändes verkligen som att svaren var nya. Alltså inget jag låg där i mörkret och kokade ihop själv bara för att det skulle låta bra. Jag kände mig väldigt lugn och tillfreds. Nu håller verkligen allt det där deppiga och nedstämda på att släppa. Nu känns det som att jag håller på att fyllas upp med ett inre brus, som sockerdricka 😃. Våren är helt klart min tid.

Ha en härlig riktigt härlig påskafton!

Otroulig
3/30/13, 11:48 AM
#227

Håbe, vad härligt det låter❤ Shia det glädjer mig att du är klar med det uppdraget, önskar dig lite fri tid. Själv är jag lite bakis efter en mkt trevlig kväll igår. Det blev en hel del LOA prat igår:) Här lyser solen. Ska vila lite och diska efter gårdagen, sen blir det kanske lite trädklippning.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/30/13, 9:02 PM
#228

Godmorgon!!!

Tidig morgon igen har, men idag ska vi ivag och stalla ut pa en mineral-show/massa:) Sa vi ska snart lasta bilen med massor av kristeller:) Ska bli kul😍Hade tankt att pigga upp mig med lite morgonlasning, men ni verkar alla vara upptagna med  paskfirandet!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/31/13, 12:58 PM
#229

God förmiddag! Strålande sol och fortfarande mätt efter god middag igår. Men jag har drömt konstigt, blev rädd ( väldigt ovanligt numera) och det var nåt med den här dagen "önskans dag" som gör att jag fick prestations ångest. Väldigt konstigt!!! Så nu försöker jag skifta energin!! Kram på er alla och hoppas ni har en underbar påsk!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
3/31/13, 2:03 PM
#230

AAAAARRRRGGHHHH!!! Usch och fy för respektlösa personer! Just nu sitter jag med tårarna rinnande av ilska och besvikelse. 😭 Åh, inget allvarligt, men jag blir bara så jäkla trött på britter i det här landet. Vi hade bjudit in några stycken till en eftermiddagsbbq till kl 14 idag. Alla tackade ja, och alla har under den senaste timmen hört av sig och sagt att de inte kommer. Här gick jag upp tidigare än jag kände att jag ville, och bakat lågkolhydrathamburgerbröd, inte bara för min skull utan även för att jag vet att minst en till gärna undviker kolhydrater, jag har blandat köttfärs till ett stort gäng hamburgare, och gjort en stor sallad. Och ingen kommer. Och här har nu vi färs till hamburgare i dagarna 3-4, mmmmm. Det gör mig så arg! Men det går över. 

Nu ska jag läsa lite här inne och landa i mig själv igen. 

Tack för att ni lyssnade! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
crinalina
3/31/13, 2:46 PM
#231

Sådärja, då har jag läst lite här inne och fått lite balans inom mig. Jag har också funderat på vad jag har önskat för att det skulle bli så här, och naturligtvis så var det ju flera olika saker i kombination. Dels så halkade jag i går i tanken på att få pengarna att räcka denna vecka då jag jobbat en dag mindre plus har folk över på middag. Nu har vi mat för flera dagar extra än jag trodde. Den andra var att jag, även om jag såg fram emot detta också, även inte ville göra det och jag föreslog till sambon i början av veckan att vi skulle ställa in det, men vi kom överens om att göra det trots allt. Och slutligen så är jag trött, och när jag vaknade i morse, och var "tvungen" att gå upp och fixa och dona, så önskade jag att jag istället kunde ha en slappardag i sängen fram tills det är dags för Zumban ikväll. Min kropp behöver vilan efter denna vecka med en massa mer träning än jag är van vid. 

Och naturligtvis, vips, abrakadabra och "Your wish is my command", så drog sig alla ur och allting föll på plats och jag kunde falla ner i sängen med min laptop istället. Tack för det Universum! 

Jag har också kopplat min överreaktion på det hela till att jag åt en massa kolhydrater i går kväll, och har hormoner i svängning pga det. Det är ingenting nytt för mig att det blir så när jag äter LC och sedan helt plötsligt äter HC en dag. Det har hänt förr. Tack för påminnelsen om hur kolhydrater får mig att må. 

Nu har jag landat!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
3/31/13, 4:37 PM
#232

Haha Crina, kram! Guidningssystemet funkar iaf, att du inte ville redan i borjan pa veckan talade om vad som var pa gang redan da! :) Och att du inte ville ga upp imorse talade om att du inte behovde :) ♥

Håbe
3/31/13, 7:43 PM
#233

Satt med familjen i bilen på väg till mamma/mormor idag när dottern plötsligt frågade "Vem är Pink?" Min man förklarade att det är en sångerska som brukar ha rosa hår. Jag sa att vi kan ta fram henne på Youtube när vi kommer hem så hon skulle få se. Sen tog det någon minut så säger min man "det här är Pink" och mycket riktigt spelas en låt med en henne på radion. Wow! tyckte ju jag förstås. Jag har inte hört något med henne på flera år och så plötsligt spelar de en av hennes låtar bara några minuter efter att dottern frågade. Wow! Cooolt!  Maken tittar lugnt på mig och säger "De sa ju på radion att efter reklamen kommer Pink. Det var ju därför hon frågade om det…" Suck! Inte lika coooolt 😎😃

SHIAWASE
3/31/13, 11:54 PM
#234

Harligt Crinalina! Jag laste ditt inlagg igar, men var for trott for att skriva nagot,,, forstod ju att du skulle skifta snabbt, men ville anda skriva nagot, men orkade inte,, sa vaknar jag nu ,, och sjalvklart har du landat☀️ Var ju faktiskt lite kul,, tank vad vi kan manifistera till det! Men visst ar det harligt egentligen , sadan situationer!  For det ar da man inser vilken enorm skaparkraft vi bestitter! Och det ar da man blir sa tacksam for att man VET att man kan anvanda denna skaparkraft MEDVETETET! Thjoho!!✨

Och Habe!! haha,,, kul🙂Du ar nog den av oss har inne som kommer med historier som bringar oss dagens skratt och leende mest❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
4/1/13, 3:14 AM
#235

Fattar inte hur du hinner sova Shia, jag har fortfarande kväll, och läser nu Crinas besvikelse och konstaterande av manifestation. Du har hunnit sova emellan och jag har surrat, käkat och druckit vin under tiden.. Dekadens.. Me like!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
4/1/13, 6:11 AM
#236

Jo da, Otoroulig! Jag hinner det,hihi,, Men det later onekligen  underbart med surr och mat och vin i timtal:)

Jag har varit ute pa stan en svang,, och det ar sa manga som sag tv-repotaget om mig, som kommer upp och sager det,, Kul:) En sak som var sarsklit roligt var en lite aldre dam, som jag aldrig har pratat med, men som anvander samma lokal som vi gor  for en av vara karate traningar, sa vi stoter pa varandra typ en gang i manaden. Hon kom fram idag och sa,, att hon tyckte att hon kande igen mig i tv:n, men hon kom inte pa vem det var forran hon sag mitt leende och skratt, daaa! kom hon pa att det vara jag! Blev glad for det❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
4/1/13, 11:45 AM
#237

Nu ar klockan snart 19,, sitter pa taget in till Tokyo,, for att gora nagot oversattning/tolk jobb,, nagon timma. Det ar fran tv-stationer som det kommer sa har plotsligt,, fast jag tycker om dessa uppdrag.. ofta kan jag ju inte ,eftersom jag maste instruera pa kvallarna,, men ikvall var det ingen traning!! Skont att komma ut sa har pa kvallen tycker jag🙂 Hur ar det med er paskfirande manniskor?? Har ni inte firat klart snart!🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
4/1/13, 12:04 PM
#238

Jo Shia, nu får det vara nog med firande! Men vad roligt jag har haft:) Det enda som återstår är att en familj kommer hit med två barn. Tänkte grilla lunch ute till dom och sen ska jag gömma påskägg till barnen. Det har mest blivit partajande och inte så mycket äppelträdsklippning. Det ska bli skönt med vanlig mat. Jag har fått röda blemmor i ansiktet, vet inte vad det kommer av, för mycket sill och lax kanske??;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
4/1/13, 10:36 PM
#239

Kom precis på att det är måndag idag, och vi hade ingen gruppmanifestering. Nåja, vi får ta nya tag nästa vecka istället. 

Jag är totalt dagvill idag eftersom det inte är helgdag här i Spanien idag, men sambon har ledigt eftersom deras företag är brittiskt och jobbar mycket mot Storbritannien. Så det känns som söndag, fast det är måndag och allting är öppet, vilket det inte är på söndagar. Förvirrande….. Hahaha

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
4/2/13, 1:28 AM
#240

Jag forstar det dar med dag vill Crino! Har ar det ju skollov,, och jag har ju inget jobb att GA till, sa jag glommer liksom ocksa bort vilken dag det ar.

Igar akte jag ivag pa kvallen till ett tv-bolag, for att oversatta en intervju med en svensk kille som bor ar ar gar i larling hos en svardshantverkare~~
Min aldsta dotter hade varit pa  nagot reklam uppdrag och vi kom hem precis samtidigt till var sation, vid 23-tiden, sa vi gick ut och at bara hon och jag, pa en Izakaya (Japanskt mat och dryck stalle, dar man inte bestaller EN matratt utan massa olika enkla goda ,, ,, Finns MASSOR av dessa eftersom Japan gar ut och ater och dricker ofta och mycket) sa det var ju kul som omvaxling🙂!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
4/2/13, 1:35 AM
#241

Tankte pa svarmodrar!!! Har i Japan ar de fortfaranda att man bor med sina foraldrar, (aldsta sonen framst) sa det ar manga diskussioner runt prolem mellan svardotter vs svarmor. Jag sager alltid att i Sverige har vi inte dessa problem eftersom att vi inte bor tillsammans. OCH upptacker att det ar valdigt sant!! Vara svarmodrar kommer ju upp lite titt som tatt har inne, och tur for oss, och dem!!! att vi inte bor tillsammans (hihi)

Jag sager ofta har att om man slutade att bo tillsammans sa skulle massor av problem vara losta! Om man inte bor tillsammans sa kan man bada tva,,klara av att traffas och umgas lite da och da, aven om man inte riktigt fungerar ihop,, och man kan ocksa da lattare se de positiva sidorna hos varandra,, det ar ju det som inta gar nar man helt plotsligt ska bo tillsammans,, del hushall,,, och allt!!🙂 En reflektion om dessa fantastiska kvinnor som har fott vara fantastiska man❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
4/2/13, 6:27 AM
#242

Kan ju utan att överdriva säga att jag inte uppskattar det där med omläggningen till sommartid just nu. 😴. Om någon dag gör jag det. Antagligen redan i kväll när det är ljust länge. Men inte just precis nu. Å andra sidan är jag tacksam för att jag inte har min mans arbetstider för han går upp 3.30 den här veckan😴😴😴

SHIAWASE
4/2/13, 6:29 AM
#243

Har ni gatt over till sommartid?? vore ju bra for mig att veta namligen!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
4/2/13, 7:09 AM
#244

Japp nu är det sommartid.

Annons:
[Torahzen]
4/2/13, 8:59 AM
#245

Min svärmor med sambo åkte hem igår. Det var MYCKET skönt att få vara för oss själva igen. Svärmor är så negativ och det tar så mycket energi. Jag försöker påminna mig om hennes goda sidor…

Nu är det sommartid och även om jag inte gillar själva tidsomstälningen så är det ljusare på kvällarna - HÄRLIGT! ☀️

SHIAWASE
4/2/13, 9:03 AM
#246

Harligt Torah fina!! MIN svarmor ar nog den mest negativa av alla!!haha,, saaaa negativt sa jag till och med blir skrattfull:)

Njut av ljuset!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
4/2/13, 9:04 AM
#247

😃

szirius
4/2/13, 12:46 PM
#248

Jag är hemma igen, det regnade i dagarna 3 och jag får nästan lust att kräkas ut hur negativ stämning det var…inte bara s-mor utan hela bunten hade taggarna utåt och anklagade varandra för ditten o datten, men jag stoppar där🤐…fast vi hade roligt också, mkt sällskapsspel och skratt emellan. Det är verkligen….speciellt att iaktta släktmönster och se hur de reagerar och agerar, sååå starka viljor och "jag vet bäst"…i år var tydligen temat vem det var mest synd om och vem som jobbar hårdast….och jag har valt mig in i denna familj🤔, ja jisses vad jag har att lära mig hur jag ska förhålla mig till dem utan att åka ner i humöret och tron på mig själv varenda gång. Nu är vi hemma och jag boostar mig med positiva klipp och läser i mina anteckningar för att hitta livslust och tillit igen. Känner mig som en negativ gnällhög🤮 Har tappat fotfästet lite, hela livet känns omvälvande och mina frågor är stora och existentiella igen…alla dessa val jag gjort och hur man ska veta vad man ska acceptera, vad man kan ändra och vad man helt enkelt bara måste lämna… så där är jag.

[Torahzen]
4/2/13, 1:16 PM
#249

Jag känner också att jag tappat fotfästet. Vem är JAG? vad vill jag? Vad är upp och vad är ner… Jag har gått en lång lunchpromenad i skogen för att jorda mig. Nu är det nedräkning tills jag jobbat färdigt för dagen. 3 timmar kvar. Jag får göra det bästa av det hela…

Otroulig
4/2/13, 1:18 PM
#250

Hej kompis;) Jag har lågvatten märke oxå… Har inte ens någon nego omgivning att skylla på. Försöker köra tanken, "jag accepterar och litar på att det går över" och hoppas på ett skifte.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
4/2/13, 1:21 PM
#251

Och nu menar jag inte att du skyller ifrån dig!!! Klart som korvspad att du blir påverkad det skulle jag oxå bli! Det jag menar är att jag trillat ned i en grop alldeles på egna tankar. Kram Sziriuz❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
crinalina
4/2/13, 1:22 PM
#252

Just nu snurrar det lite i mitt huvud av en ny insikt som jag benar ut. Det är komplext, men ändå så självklart och enkelt. Men jag återkommer med mer om det  när jag fått lite ordning på tankarna. 

Szirius, det kan vara mycket utvecklande att ha familj och släkt nära till hands. Jag märker nu när jag har min son här hur mycket vi båda utvecklas. Inte bara i vår relation till varandra utan även hur mycket jag utvecklas i mitt eget sätt att tänka och mitt eget sätt att göra. 

Jag blir superstressad av min son ibland för att han inte blir stressad. Han är alltid så himla kolugn, medan jag blir arg på honom för att han är så lugn. Fast jag inser ju att det är mig själv jag blir arg på för att jag inte är lika lugn som han är. Det krävs träning. Men han skulle behöva ha ett högre tempo ibland. Hahaha 

Jag är ju en person som är otroligt effektiv i mitt sätt att göra saker, och snabb när jag gör det. Det är ofta jobbigt för mig att se andra göra saker eftersom de är oorganiserade och långsamma. Speciellt min sambo och min son får jag träna på när det gäller att ta ett steg tillbaka, andas och låta saker bli som de blir och acceptera det. 

Familj och släkt är där för att vi ska kunna lära oss tålamod tror jag!!!! 🙂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
4/2/13, 1:25 PM
#253

Haha Thora, såg ditt inlägg nu. Det verkar vara lågt över allt…kram på dig oxå❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
4/2/13, 1:31 PM
#254

Tack, den behöver jag! kram, kram 🤗

Jag fokuserar på att allt är som det ska vara. Allt är bra.

crinalina
4/2/13, 1:34 PM
#255

Här är det inga lågvatten inte! 🌊

Och du Otroulig, det är alltid på egna tankar man trillar dit. 😉

Många blir ju lite låga när våren börjar springa ut. Inte för att de inte tycker om och mår bra av våren utanför att det händer saker i kroppen  rent kemiskt när man får mer solljus och D-vitaminet börjar byggas upp. Det blir ofta också många tankar på sådant man ville göra men inte gjort och sådant man vill göra men inte kan osv osv Det gäller som vanligt att bli medveten om sina tankar eftersom det är dem som drar ner en. ☝️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
4/2/13, 3:33 PM
#256

Puss på er allihop ❤️Jag hoppas inte att det verkade som att jag skyllde ifrån mig…jag vet mkt väl att jag valt denna släkt av nån högre anledning och det är MITT ansvar att hitta sätt att acceptera våra olikheter utan att ta åt mig hela tiden😭 jag är medveten om att jag är överkänslig men att sen komma vidare ifrån det går lite hackigt. Mitt mönster med skam och skuld som reaktion, tillsammans med en drös kritiska släktingar är en kombo som känns i systemet😉, för de trycker ju på mina triggerpunkter heeeela tiden. Tack tack tack för det🥳. Nån vacker dag har jag nog fått ordning på det här…tills dess är det bara att andas☔️

Jag fick tex kommentaren" din son är 11 år och tvättar fortfarande inte automatiskt händerna innan maten, hur har du uppfostrat honom egentligen?!" Den kommentaren fick mig att känna mig som sämsta mamman, jag blev paranoid och trodde att alla tyckte att allt jag gör/inte gör är "fel" osv. Otroligt energikrävande och självklart helt fel fokus🤮.

Jag har för länge sedan fått en klar insikt i att just familjelivet och alla dessa relationer är min väg att växa…

SHIAWASE
4/2/13, 3:37 PM
#257

Haha!!! Szirius!! jag har en elvaarig dotter som INTE tvattar hander eller gor nagot annat som man "borde" gora sjalvmant😢haha,, men "trots" det ar vi en fantastiskt frisk familj, varken hon eller nagon annan av oss andra ar nagonsin sjuka,, MEN nar vi besokte svarmor var det ett VALDANS tjat om att tvatta handerna,, hihi:) Sa vi kan nog ga med i samma klubb,, de hopplosa mammorna!!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
4/2/13, 3:54 PM
#258

#257 Där sa du nåt! Sonen har en sjukdag på snart 2 terminer, medans "de perfekta kusinerna" som tvättar händerna maniskt, likt sin mor😉är sjuka jämt, jämt jämt. De är båda inne på sin andra penicillinkur detta år!  Lite skit rensar magen, som mormor alltid sa👋

Sen är jag rent allmänt så avig mot synen att anklaga föräldrarna för allt barnen gör😡. De är egna individer, man kan inte påverka allt de gör…och svårare blir det ju äldre de blir…🤔 man kan egentligen bara vara en god förebild ( ööööh…..) och hoppas på det bästa. Typ. Jag kan ju så tydligt se att dessa kusiner lever på bekräftelse, de får hela tiden höra hur väluppfostrade och duktiga de är, men i mina ögon är de inte barn utan små utställningsdockor.  Och min son är "det svarta fåret" som syns och hörs och är väldigt viljestark i det mesta😉. Jag älskar honom! Tack för min illbatting!❤️

Annons:
Håbe
4/2/13, 6:20 PM
#259

Alltså, nu börjar jag på allvar bli orolig för hur jag tänker 😮! Vet inte för vilken gång i ordningen som jag med all min övertygelse och känsla verkligen vill slippa något och så slutar det med att jag det löser sig för min del pga att inblandade personer blir sjuka.

Sist var det sonens kompis som började kräkas när jag i sista minuten kom på att jag ju lovat att han skulle med hem och min känsla var "Åh, nej! Inte idag! Jag orkar verkligen inte!"

Jag önskade verkligen med hela mitt hjärta att min son och jag skulle få möjlighet att göra något bara han och jag. Komma iväg hemifrån och bara vara. Inte massa aktiviteter och håll i gång utan bara vi två med massor av tid att umgås och prata. Vad händer? Jo ungen blir dyngsjuk och hamnar på sjukhuset i 11 dagar. Nog fick vi tid på tu man hand i lugn och ro alltid!

I morse skulle jag ha lönesamtal med min chef och jag kände bara jättestort motstånd och frustration. Jag brukar gilla de där samtalen. Jag kommer bra överens med min chef oh tycker om att få tid att prata med henne som man har på samtalen. Men man ska komma förberedd, kolla igenom lönekriterierna och argumentera för sin sak utifrån dem. Men det var bara nollställt i huvudet. Jag visste ärligt talat inte vad jag skulle komma med. Och det är inte det att jag var rädd för att få höra något negativt. Jag är trygg med mig själv som förskollärare och vet att jag är bra på det jag gör och att min chef också ser det. Det var bara som att jag verkligen inte hitta någon motivation eller inspiration inför samtalet. Jag önskade verkligen att det hade funnits någon fler dag att välja på för då hade jag bett om att få skjuta på det någon vecka, men nu fick jag liksom gilla läget och hoppas på att det skulle lösa sig när vi väl började prata. Jag är rätt bra på att prata och tänka samtidigt Ibland känns det som att jag inte själv vet vad jag skulle säga förrän jag hört det komma ut ur min mun 😃. Så kommer jag till jobbet och får höra att chefen ringt och avbokat mitt samtal eftersom hon ligger hemma och är dunderförkyld.

Ok! Jag är tydligen en mästare på att manifestera sjukdomar åt folk. Tack nu kan jag det. Dags att börja ordna saker utifrån mina behov och önskningar UTAN att någon annan måste blir sjuk kanske???

[Torahzen]
4/2/13, 8:10 PM
#260

Inte skyller du ifrån dig szirius. Det är ett intensivt träningsläger när man hela tiden får skärpa sig att inte gå igång på allt.

Tack för blomman! 🌺

Otroulig
4/2/13, 8:52 PM
#261

Haha Håbe, lite skrattretande är det;) fast du kan inte tänka så, hur saker och ting löser sig kan inte du ensam råda över, personerna har ju en egen högre vilja som råkade sammanfalla med din önskan. Så skulle jag se det:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
4/2/13, 9:04 PM
#262

Tänk vad fantastiskt det kan vara❤ Var ju lite låg idag, utan hopp och tillit. Så fick jag till mig affirmationen " Jag tar tacksamt emot all kärlek" Och vips blev det ett mantra och nu känns allt mycket bättre❤ Åh Szirius tack för buketten❤ Trots att jag inte har barn har jag svårt att INTE gå igång på såna föräldrar…dom gör ju ungarna en björntjänst. Men det är tur att vi alla är olika:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
4/2/13, 10:09 PM
#263

Habe, jag tror du helt enkelt kanner av vad som redan ar pa gang, att de redan AR sjuka och att det inte kommer bli av, och darfor kommer det kannas motigt att tanka att du ska gora det du hade bokat, for det ska du ju inte!

[Kathja]1
4/2/13, 10:55 PM
#264

Nu börjar det bli för segt här så vi får klottra vidare i vår 13e klottertråd som du hittar här…

[Torahzen]
4/3/13, 9:14 AM
#265

Jag äter extra D-vitamin sedan februari. Jag tycker att jag känner mig lite piggare, iaf inte så trött som jag kan vara på våren.

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: