Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1236 ggr
[Kathja]1
3/3/13, 8:53 AM

God morgon alla fina

Idag är det en underbar, strålande VÅR morgon. När jag var ute vid sju i morse så var det ett sånt härj där ute, fåglarna har fullt sjå att fixa sig den bästa boplatsen, den bästa frun och den bästa jag vet inte vad. Hackspetten håller för fullt på att bygga sig ett bo i ett träd precis utan för jobbet. Och det går inte att inte bli helt förtrollad över hur underbar Guds natur är. Det blir oxå så tydligt att allt har sin tid - nu är tid för att växa, expandera, njuta, älska, vara, leva. Ooooooooooiiiiiiiiiiihhhhhhh! Livet är gott att leva, hi hi.

Puss på er alla underbarar människor. 😘

Annons:
SHIAWASE
3/3/13, 9:30 AM
#1

Puss pa dig Kathja!!!

och alla andra fina harliga sprudlande sjalar!!❤️

Har faktiskt tankt att skapa en godmorgon trad tidigare, eftersom manga av oss befinner oss i olika tidszoner!!!

For mig ar det nu god eftermiddag,,

Har tillbringat dagen med min dator… i ett strack sedan kl. 6 i morse ,,,, MEN nu pausar jag med Glee(Tack CrinaFina for att du har tipsat om Glee, precis vad jag behover dessa dagar:)

Ska ivag och ata middag snart Yakiniku(Koreansk bbq)

Ar saa fascinerad av mig sjalv av att jag ar saaa upplajnad….

hmmmm fantastiska jag,, och haller med om att varen ar underbar!!☀️

PUSS, puss , puss,, 💋

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
3/3/13, 10:36 AM
#2

❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
3/3/13, 10:58 AM
#3

God morgon!! Här är oxå strålande sol! Har halkat runt på morgonpromenad och käkar nu frukost i soffan med ert sällskap ❤ Lite trött i mössan, det blev vin och rätt sent igår. Promenerade halva vägen hem med min vän igår, jag och min skräckinjagande jycke som trygghet. Sicken blåst det var! När jag vaknade var jag lite ur fas, men nu börjar jag fasa in mig rätt igen. Ha en Diamond DAY❤ ska snart in där och tanka!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/4/13, 7:26 AM
#4

Måndag morgon och jag får snart gå hem. Oooooiiiiiiihhh! Ska bli skönt. Har haft en skön helg, känner att den nog blev det därför att jag tillät mig att vara uber gnällig i fredags - ut med skiten bara för att få plats med ljus och kärlek, hi hi.

Nu ska jag hem till Älsklingen och mysa lite, sova en stund på sofffan, promenera med hundarna i skogen, hoppas på att solen tittar fram för idag är det lite grått ute. Sedan ska jag iväg för att bli intervjuad inför uppdraget jag har tagit på mig med att skriva en liten inpirerande kollumn i vår LILLA lokala "tidning". Får nog peppa mig ordentligt eftersom jag vet att de vill ha med en bild oxå. För att vara så snygg som jag 😎 så blir jag nämligen ovanligt obra på bild. Men heldre det än åt andra hållet.😃

Puss på er alla fina 💋

Otroulig
3/4/13, 8:09 AM
#5

God morgon!! Har just tagit morgon promenaden med hunden och ska straxt till jobbet. Jag gläds så att snön och framförallt isen håller på att försvinna. Snart kan man promenera i sina MBT igen, hurra! Jag tror denna vår kommer att bli fantastisk❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
3/4/13, 11:01 AM
#6

Gomorron på er! Åh vilka underbara energier det ÄR HÄR INNE alltså! Amazing! 😃

Jag sitter här TOK TAGGAD och smälter frullen och dricker mitt morgon te. Med inspirerande musik i lurarna, kan nästan inte låta bli att sjunga med: "cuz I am a beliver, I am a big dreamer.."

"cuz Im on top of the world yeah!" Haha 😃 

Ska snart bege mig mot Umeå stad för att fullständigt gå lös och SHOPPAAA, med en enorm summa pengar att spendera!!😃🌈

Vet att en massa fina saker väntar på mig där 😍 så nu kör vi!!🥳


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
SHIAWASE
3/4/13, 12:04 PM
#7

Godmorgon alla fina!! Det har ju blivit kvall for mig😛Trodde jag hade skrivit har i morse,, men tydligen inte.

Jag har ju liksom umgatts med min kompis datorn hela dagen (hihi)
Har i alla fall en kul sak !! Som dok upp i min mailbox,, alldeles nu.

Jag har liksm bestamt mig for att fa ett reguljar program fran April (har borjar nya program April, och sedan typ oktober, januari)

Har ju naturligtvis ingen aning om vad for typ eller hur det skulle kunna ordnas,, men sadana detaljerar ju oviktiga,, saa kommer ett mail for 20 minuter sedan om en audtion for ett program som borjar i April !!

KUL!!! Och tack for att Universum visar mig sa tydligt att det jag fokuserar pa manifesteras!!!
(Jag och min dator trivs ju tillsammans (sarskilt nar jag ar har inne) men jag tror att vi snart behover lite ENSAMTID fran varandra,, i relation till detta sa var alltsa ovan besked KANONERS BRA!!!!)

Som jag har skrivit forut tycker jag att det ar KUL med auditions:) HOppas ju pa bra resultat ocksa,, men bara att detta dyker upp nu,, nar jag liksom hade bestamt mig Tjohoo!

Sverigerepotage grejen har inte hort av sig, sa det betyder att jag inte kom med pa forsta inspelningen ,MEN jag ar ju liksom insiktad pa sommaren! att fa gora midsommar, surstrommingsrepotage!!!

KATHJA!!! Du kommer att bli en lokal stjarna (till att borja med,, vattenringarna kommer att sprida sig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
3/4/13, 12:23 PM
#8

Men vad roligt, shia! 😃
Vad för slags program är det??


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
3/4/13, 12:26 PM
#9

Godmorgon alla underbara själar! Jag sitter här i ett molnigt och regnigt Fuengirola och bara mår bra efter några dagars dipp. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
3/4/13, 12:48 PM
#10

Miss! Det ar ungefar ett liknandeprogram som jag var med pa haromveckan, men den har gangen ar det med Utlandska (alltsa icke-japanska) fruar (alltsa gifta med japanska man)hihi,,,kul!

Mer vet jag inte,, Audition blir till helgen,, sa jag rapportera vidare

Crina!!! Vad det svanger har hos oss,, 🙂hos mig svanger det ocksa till ibland,,,, men jag har hittat ett bra stalle just nu (sakert darfor audition erbjudandet kom:))

Kul att du ar tillbaka med harlig energi igen,, (saknade namligen dig lite,, har de senaste dagarna:))❤️

Apropa att sakna,,, Stella har vi inte sett till pa ett tag!!!  Hoppas att fa lasa Stellas harliga fina inspirerande inlagg snart igen!!☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
3/4/13, 12:55 PM
#11

Ja, jag har också saknat Stella! Härligt att jag varit saknad. Jag har varit in och läst, men inte känt för att skriva någonting. Jag gillar inte att skriva när jag inte har rätt känsla. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
3/4/13, 10:38 PM
#12

Godmorgon!☀️ Hoppas att min dag blir bra och att er natt blir skon!!🙂

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3/4/13, 10:58 PM
#13

Godmorgon min sköna. Vi, jag och mannen, har just kommit in ete en stund ute i mörka kvällen. Det ä helt vindstilla och stjärnkart så vi gick ut och skickade iväg tre japanska "önskelyktor", sånna där av rispapper som man eldar under. Så mysigt!

Annons:
Otroulig
3/4/13, 11:08 PM
#14

God morgon fina Shia!!! Jag önskar dig en härlig dag!! Kathja vad fint! Jag övertalade mina vänner att man skulle viska sin önskan i dom på nyår, innan man släppte iväg dom ut i universum;) stämningsfullt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: