Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 887 ggr
MissInAction
3/3/13, 1:14 AM

Reaktion på en video

Helt OT. 😉
Men jag undrar hur ni känner när ni ser det här? 
Jag har tittat på hela videon men jag kände ett motstånd redan från början. Det var inte spännande utan det var snarare plågsamt och jag ville inte titta, funderade på att stänga av 😮  men jag var visst nyfiken ändå. Och sedan när jag trodde att det värsta var över, så blev det värre! 😃

Vet inte om mina nerver är starka nog eller om det handlar om något annat!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
3/3/13, 7:41 AM
#1

Det ar fran ett japanskt tv- program~

Jag sag borjan och hoppade lite och slutet,,, vad ar det du kanner ar plagsamt?? Och undrar varfor du da tittade pa hela?🤔

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
3/3/13, 10:39 AM
#2

Jag var väl lite nyfiken så därför plågade jag mig igenom hela.
Det är lite som när man tittar på cirkus när någon går på lina. Man håller andan och är nervös för hur det ska gå. Och iden här videon så ser jag ju att han ska lägga på alla de där pinnarna och så tänker jag åhh vad jobbigt, det kommer ta evigheter och jättemycket koncentration och fokus.. och TÄNK om han inte klarar det.. 

Brukar tycka att sånt är jobbigt att se! Likadant med klättring och aktiviteter på jättehög höjd, vilket jag tycker är vansinne och idioti… men sånt tittar jag oftast inte på alls. 

Har svårt att sätta fingret på vad det är som ger mig obehag 😐


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
3/4/13, 5:50 AM
#3

Haha, fokus på jobbigt o evigheter och hur ska det gå (mao på att tappa grejorna och trilla av linan och trilla av klippan..)! Bara det, fokus på saker som inte känns bra :)

Jag kollade lite, blev fascinerad av närvaron och skönheten i det, och det totala fokuset i nuet, och så coola och fascinerande varelser vi människor är, kändes mest bra!

MissInAction
3/4/13, 11:30 AM
#4

Ja jag kanske helt enkelt "bara" hade fel fokus när jag tittade? 😮


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[rore]
3/12/13, 6:23 PM
#5

Wow!! Så infernaliskt underbart. Vilket fokus. Vilken precission.

JAg njöt av varje sekund och jag brukar inte kunna hålla nerverna i schak när det är sådanna här uppvisningar.

Brukar precis som du Missi fastna i tankar som Åhh hur ska det gå??

Men nu fastnade jag. Det blev en slags meditation i att se och lyssna till ljudet av andningen..

MissInAction
3/12/13, 7:07 PM
#6

Hmmm! Kanske behöver jag lite träning i det här. Träning i att släppa kontrollen och låta saker ha sin gång, kanske??

Skönt iaf att höra att andra kan njuta av uppvisningen! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Upp till toppen
Annons: